Vigtigste > De Bedste Svar > Stubjumper - løsninger på problemerne

Stubjumper - løsninger på problemerne

Hvad er en stump jumper cykel?

SpecialistenStubjumperer et bjergcykelproduceret af SpecializedCykelKomponenter. Da den første gang blev produceret i 1981, blevStubjumpervar det første masseproduktion bjergcykel. DetStubjumperer stadig i produktion, selvom dens design har ændret sig betydeligt, siden den blev solgt første gang.





der er et ord, der har været et specialkatalog med stubbejumper siden 1981, og mens den nye version ikke ser meget anderledes ud end sin forgænger, er den faktisk en helt ny cykel, nu er den en 130 mm rejse 29er med en 140 mm gaffel, der blev designet omkring alt for at gør hvad en cykel først skal tale om affjedring og den store nyhed her er Nohorst længde affjedringslayout hvad er et hesteforbindelse, det er dybest set et firestangssystem, hvor det bageste drejepunkt sidder under akslen, og det gør det er velkendt for Opret et aktivt og tilgivende affjedringssystem, der kan give en masse trækkraft, men der er specielle skyttegrave på denne cykel, der bruger hestens drejning og forseglede lejer for at give et fleksibelt drejepunkt på sædet, der siges at være meget lettere og ved på samme tid skaber man en anden følelsesophængsplatform, der forvandler den til en enkeltledt stumpjumper med et spjæld drevet af forbindelsen ht, som giver 130 millimeter kørsel, bruger også en lidt tu ned, degressivt stempel i spjældet, der gør det lettere at trampe, formance og en progressiv rebound-melodi, der hjælper støddæmperen med at gå hurtigt fra små bump og langsommere og mere kontrolleret fra bigoneson til rammedetaljer Pude og specialiseringer siger meget af, hvad de lærte at lave denne nye skøre lette episke, der også blev brugt til at fremstille den nye trætte ramme, der skulle veje 2240 gram, og det er cirka 100 gram mindre end sin forgænger og ca. 510 gram mindre end den robuste Evo-ramme er tilbage. Selvfølgelig er hullet i nedrøret lettere og stivere end nogensinde, og du finder også alle de andre trailcykel-must-haves, inklusive lige kabelføring, gevindskårne bundbeslagsflig og masser af dækafstand, så lad os tale om geometri næste, og specialisering er noget, der er lidt anderledes end alle. Cykler har ret korte sæderør og varierer derefter i akselafstand og rækkevidde med den idé, at du vælger en cykel, der passer bedst til din kørestil.

Omarbejde de store tønder fra s1, der er 410 millimeter til stien til s6 med 530 mm rækkevidde og specialisering siger, at hvis du har været på en mellemstor cykel fra et andet mærke, er du muligvis nu på en s3 af dem, hvis du vil mere stabilitet kan du opgradere til en s4, der har længere rækkevidde og akselafstand, eller hvis du vil have mere manøvredygtighed, kan du skifte til en S2 for kortere akselafstand og kortere rækkevidde, jeg er 5 fod 10, og det er Ans4 med en 475 millimeter rækkevidde, hvilket føles smukt godt for mig. Der er en flip-chipup i den bageste stødbeslag, og det giver dig en syv millimeter bundbeslagshøjdeændring og en halv grad af vinkeljustering. Okay, lad os se på nogle andre numre, og alle disse er i lavlak-indstillingen, for det er det, du skal lægge i, og det er her, du sandsynligvis vil efterlade 65 graders hovedvinkel og 76 graders sædevinkel, som er betydeligt stejlere end den forrige Stumpy, lad os se på de nye aluminiumscykler i Stumpjumper-familien. Der er to modeller at vælge imellem, de er toogtredive og røde dollars og to hundrede og to hundrede dollars, og jeg skal nævne at begge stadig brug Horst Link-ophæng, der specialiserer sig i at sige, at aluminiumsflekshjul, der starter med Comp-modellen, er ret vanskelige at dreje. Det er 4.000 amerikanske, og der er et par modeller mellem dette og dette, der fungerer 9.500.

Amerikansk, og du får alle de ting, dette gør med et akseldrev og fabriksophæng fra Foxit, har også en akseldropperstolpe og alt, hvad der giver et rigtig rent, flot cockpit, alt, hvad der kommer ned til 27 pund seks ounces opsummerer som dig se det, og det inkluderer vores kontroldæk. Plus, det er alle detaljerne i newstumpy, så lad os springe over det og tale om, hvordan det fungerer. Lad os tale om opsætningen, før vi taler om ridning og feltprøvning, så dækinspektion betyder præcis, hvad specialisten har.

cykel kulhydrater



Der er en Dhf foran, der er oppustet til 21 psi, og bagpå er der en dissektor, der er oppustet til 23 psi og har ingen Fox Factory-suspension, der er en 34 med en Grip2-dæmper r patron, jeg var øverst på siden af ​​det anbefalede lufttryk, og jeg brugte de anbefalede spjældindstillinger i gaflen til baghjulet, jeg endte med 13 mm slæk på spjældakslen, og det var lige under 180 psi en anden note, der fulgte med stock shift-padlen, men jeg fik den installeret nye jeg har altid ønsket. Klatring kommer først, og historien med den foregående Specialist er, at de foregående ting ikke var en bagklatrer, bare en cykel, som du ofte ville nå ned for at vende pedalassistenten, hvis du ville have den ret aktiv, men der var Giv dig en masse trækkraft, nu hvor hestesporet er væk, er det en anden historie med den nye stub, og svaret er meget ja, jeg vil beskrive den nye stub som en cykel, der belønner din hårde indsats, da det var mig? At køre på denne cykel, da jeg kom ud af sadlen og arbejdede, cyklen føltes som om den ville gå for hurtigt frem, og du træder hårdt, og det er som ja, vi kommer derhen, du ved, at cyklen siger ja, vi kommer der, vi kommer der du kommer ud af sadlen på denne cykel, du sparker hårdt, og den er bare fuld af energi og fuld af liv, og det betyder, at jeg også føler mig fuld af energi og kærlighed til livet på stien, den kommer op Denne vandrende røv eller er det på grund af layoutændringen er jeg ikke helt sikker på, men en ting ved jeg er, at folk, der elsker at klatre, folk, der ønsker at blive belønnet for deres hårde indsats, ja Stumpjumper, denne seneste det vil være lige så meget bedre end at være Lad os tale om trækkraft frem for alt, at generel viden får dig til at tro, at en fire-bar Horselink cykel ville tilbyde mere af dette end det, og du ved hvad det kan være sandt, at tidligere lydløs med Horselink layout ja det kunne tilbyde denne cykel lidt mere trækkraft, men jeg spunouti aldrig, det er ikke sandt, jeg dabbed et par gange, men det var altid så ys min fejl dabs er, at du normalt er rytterluft, du er ikke afhængig af cyklen, og jeg følte mig ikke længere tilbageholdt på denne cykel, da trækkraft var den afgørende faktor i forhold til den gamle version var nu en stor del af min klatring, da jeg var på stubben temmelig meget teknisk ret rodfæstet og temmelig våd, temmelig langsom og noget af det var også stejlt, det har været et meget vådt fald her indtil videre, og du ved, jeg har virkelig ikke haft nogen problemer med denne cykel, og jeg har ikke set mere end alle andre, så du har det okay, det er tid til at tale om at bakke ned, og hvis du læser PB-kommentarerne, da denne nye stub blev frigivet, har du måske ægget nprint uden hestebundet affjedring du bogstaveligt talt ikke kan cykle ned ad en bakke, affjedringen fungerer ikke, du vil vælte styret, og det vil være, at det slet ikke er tilfældet, at 130 millimeter var relativt aktive, og mens det var ikke nær så bøjeligt som P-Zug, som os es en fjederspjæld som denne som en sort dorn, der har 10 millimeter mere vandring, er stadig meget bøjelig og meget tilgivende, så jeg var lidt bekymret over det degressive stempel, hvorfor jeg gjorde Ønskede at nævne, hvor smidig og aktiv affjedringen føles, at det degressive stempel øverst på rejsen giver lidt ekstra kompressionsdæmpning med lav hastighed, der virkelig giver cyklen lidt liv, når du træder på pedalerne, men det ser ud som om fjederhandlingen på stien ikke påvirker, nu føles det ikke som om det er mere end 130 millimeter, men det føles bestemt Ikke som om det havde mindre end 130 millimeter rejse, og i den anden ende af Strokewell er historien stort set den samme, blev ramt ind i tingene et par gange i løbet af turen, som jeg sandsynligvis ikke skulle have ramt, men det var aldrig en kæmpe støj, og jeg følte det aldrig gennem mine knogler TheShock Tune er lige i midten, så hvis du er en større fyr end mig, vejer jeg ca. 155 pund eller deromkring, kan du lægge en stor r volumen og et mere progressivt slagtilfælde for mere rampe, men da det er velegnet til min 155 pund vægt og kørte de ret aggressive stier, var Squamishi meget imponeret over, hvordan suspensionen er relativt aktiv i starten af ​​slagtilfælde, masser af støtte og derefter masser af modstand mod jorden i den modsatte ende, når du kører med lukkede øjne og bare springer i bundlinjen, den nye stumpes 130 mm bevægelse føles imponerende kraftig og afrundet, men især velegnet til nogen, der ønsker at køre en kort-takts cykel hårdt på aggressivt terræn, cyklen er mindre aktiv, men uden denne hestefjedring bemærker jeg bagenden mere fast under bremserne, for at være helt ærlig, den har kun 130 millimeter kørsel og nej, jeg havde ikke lyst til det bageste enden fungerede altid godt for mig, hvis det var en cykel med længere rejse, hvis det var 160 eller 170 millimeter, kunne det være mere indlysende, at der har været en drastisk ændring i affjedringsland, men alize gjorde virkelig godt stykke arbejde her for at Opret noget, der stadig er aktivt og stadig fungerer ret godt, denne 130 mm rumpejumper, bortset fra P-toget, var det faktisk den cykel, som jeg følte mig mest komfortabel med i nedkørslerne, selvom den var hurtig og skræmmende, og det på trods af at stubben har 140 millimeter gaffel, og nogle af de andre cykler har limetergafler på 150 og 160 mil, der er stor forskel, men det ser ud til at være rigtig godt, når det kommer til håndtering, når du er på tæmmer terræn, når specialisten virkelig kan spille til sine styrker, og det er netop det, der gør disse større trailecykler meget langsommere, hvis dine forlystelser er helt op og helt ned, er det en ting, men hvis dine forlystelser dækker en hel masse banebrydende terræn, skal du klatre ned ad bakke , det hele blandes sammen stubbejumperne, det føles som om det var lavet til denne type terræn, lad os gå videre til timingen, og vi taler først om klatring, vores klatresektion var en blandet glat og teknisk enkeltsti med en ekstremt tri cky top fuld af rødder og klipper til et godt udsigtspunkt især en god afstamning trods alt, den stumpe var 33 sekunder bag kæmpen i cirka 12 minutter vores tidsforsøg var fuld af rødder og klipper og den havde et par g Meget stejle sektioner til test cyklerne i denne henseende, der var også nogle krydsende ting og nogle vanskelige sektioner, for nu skal trailcykler være i stand til at gøre alt godt nu over fire og et halvt minut. Den specialiserede stumpe jumper havde den næst hurtigste tid, 11 sekunder bag Acto 5ptrain og et sekund foran Salsas Blackthornelet's Talk om komponenternes op- og nedture, vi dækker først de gode ting.

Dette er en S-Works-cykel, så den kommer med nogle avancerede ting inklusive et akseldrev, der var helt fejlfri i min tid på cyklen. Jeg er også nødt til at sige, at jeg elsker, hvor rent cockpittet ser matchmaker-klemmer ud, der er kun en klemme på hver side af styret og en bremseslange på e-akselsiden og intet andet er det rart, det leveres også med en Fox34 gaffel med en Grip 2 Spjæld Nu er der mange trailecykler derude, der leveres med en Fit4-spjæld og tilbyder dig en tre-positions pedalafbryder. Så hvad hvis du er chaufføren, der kan lide at komme ud? sadlen meget. Måske vil du køre på din trailecykel, måske foretrækker du, at fire spjæld passer, fordi du kan vende kontakten, og så går gaffelen ikke, når du springer ud af sædet. Spjældet til håndtag 2 er meget mere justerbart og tilbyder mere Kraft, men det har ikke den pedalassistent, det sidste, jeg vil fremhæve disse kulhjul kulstofrevolverhjulene, de er 29 millimeter brede, og de er stadig super super lette, uh disse har en ny fire millimeter bred flad toprim-perle Årsagen Hvad angår hvorfor jeg nævnte dette, er over dækket på denne cykel en hel række gange på spidse stenrødder alle mulige ting og ikke kun beskadigede jeg fælgen, jeg skar heller ikke dækkene, så der er noget der skal gøres Har fire millimeter flade top fordele og ulemper, næste fordele er først, denne nye stumpy er utrolig afrundet, du vil have hele dagen g Pedal og dækker store miles.

Sørg for at sikre, at du vil køre nogle sketchy ting, og hvis du er smart, så kan de næste par Prowell-ryttere, der kan lide en hurtig energisk cykel, elske den nye stumpy, og jeg påpeger, fordi det ikke er den sidste stumpy, den sidste ting er vanvittigt, hvad disse moderne trailcykler kan gøre, det er en 130mm touring trailcykel med 140mm gaffel, og jeg blev overvældet af suspensionens ydeevne, og hvor afrundet det ikke kun er cykelpedalen ekstremt god, det absorberer alle de små ting, det håndterer de store ting godt Hvis du virkelig vil skubbe grænserne i ujævnt terræn, er der sandsynligvis andre trailcykler, som du hellere vil stå på, end stubben er nu, forudsat at du virkelig er på en Atrail-cykel i stedet for en Enduro-cykel, og hvis det er tilfældet , cykler som disse er alsa sorttornet p-toget eller stumpyevo et bedre valg for dig bringer os opdateret? Jeg tror, ​​vi ser alle disse nye trailecykler med ting som 160 mm affjedringsgafler og længere bageste trekanter, fordi folk vil have, at deres trailecykler nogensinde har den bedste præstation nogensinde, men på et tidspunkt går vi måske glip af lidt af plottet, hvis du leder efter en velafrundet trailecykel, der kan gøre det hele og stadig føles som en let, hurtig, energisk trailecykel, så du ikke går glip af nogen kommende feltprøveanmeldelser og alle disse rundbordsdiskussioner

Hvor meget koster en Stumpjumper?



Den nyeStubjumper

Den nye Stumpy lander i seks modeller: to aluminium prissat til $ 2.199 og $ 3.199, og fire carbon salg til $ 3.999, $ 4.699, $ 6.999 og $ 9.499.
13. okt 2020

uber sacramento adresse

Hvad gør flip-chippen på Stumpjumper?

Detflip-chipdesign giver dig mulighed for at indstille geometrien - justering af bundbeslagets højde med 7 mm og hovedrørets vinkel med en halv grad - så det passer til dit humør og dine ridebehov. Specialiserede bemærkninger, at en nedre bundbeslag og en slank hovedrørvinkel med reduceret gaffelforskydning, samtidig med at stabiliteten øges.13. okt 2020

Hej gutter, der er to grunde til, at du måske vil se denne artikel. Den første er, at du allerede har en Stumpjumper-legering. Du fik dem derhjemme og kunne ikke finde din flipchip Hvis du har en stumpjumper-legeringsmodel, fortæller jeg dig, hvordan den anden grund er, at du tænker på en stumpjumper, og du ved, at det er den flipchip-teknologi, du har læst om.



Ideen om at justere din geometri lyder rigtig godt, du vil se nøjagtigt, hvad du får med det, og hvordan det kan påvirke din skrivning, og hvad der er vigtigt, jeg er ligesom dig, gør en masse research, før du køber en cykel, her jeg Jeg er på det specialiserede websted 2021 Stumpjumper Alloy taler tydeligt om Stumpjumper flip-chip-teknologien lige på forhånd, da cyklen er et totalt rod, det begyndte at regne og snee her i Texas, før jeg kunne vaske cyklen sådan her til denne artikel super begejstret købte min cykel um online købte den i butikken, lastede den og dækkede den for, hvad den var, jeg kunne ikke rigtig se cyklen, og jeg havde den ikke, jeg har tid til at bruge på den, før jeg hentede den i butikkerne, så jeg fik hjem og begyndte at lave mine ting, og mine opgraderinger fik et par nye pauser og en håndfuld andre ting, jeg lagde i hinanden da artikel, men en af ​​de ting, jeg ville gøre, var at justere suspensionen her ved hjælp af flipchippen, og det gjorde jeg det på egetræet og til min overraskelse var der ikke en flip chip, jeg gik endda så langt for at droppe det uh-ophængslink, fordi jeg troede, det kunne være inde eller dernede og lidt anderledes end nogle af de andre modeller, men på legeringsmodellen af ​​stubjumperen er flipchip lige her og hvad du kan se, er denne skål på hestesuspensionen hestesuspensionen er lidt mindre på denne side end på denne side, og hvis du vælter tyren på begge sider af cyklen, får du din geometriændring, så vi kan komme i gang 'Jeg Jeg gør det, og jeg vil tale om nogle af de også Rapporter ændringer, du får, hvis du stadig køber en cykel og mener, at Flip-Chip er en del af din beslutning om, at vi har skubbet cykelsættet en op. 'Jeg tager dette forår ned igen og drejer chippen på den. Vi har en 5 mil og en 6 milhex, og så har jeg dette lille værktøj fra Parki, elsker dette lille stykke, som du kan tage af og holde din kæde på plads med den rigtige nøgne bagaksel på cyklen, så først og fremmest vil vi kom i gang og tag baghjulet af, bare sæt den ting ud af vejen, så vi tager den ned, jeg fortsætter og låser mit tandhjul ud, sørg for at det kommer ud af den måde, jeg vil tage denne fyr med mig, jeg vil aldrig undgå, at jeg forurener bagbremsen, så dette lille stykke, som jeg viste dig, går bare igennem på din aksel, og så holder det din plads, du lægger bare din kæde på den, og så kan du give slip af din kæde, og som bare holder alt? pænt og pænt ude af vejen, så det første skridt her er, at vi tager vores seks sekskanter, og vi vil bare droppe bøjlen. Den anden ting, jeg vil gøre, den anden, jeg skal gøre er bare lagt et lille stykke pap på for at tage. mj Jeg vil lægge det her, fordi de vil være i kontakt, så snart vi får trykket fra affjedringen, og jeg vil bare ikke have et hit, så du skal bryde det chok ved at fjerne denne sekskant , Jeg holder bare på at gøre dette lidt i hånden sidst, men det fjerner trykket fra affjedringssystemet, jeg vil bare trække det lidt op, når jeg taber det for ikke at lægge pres på trådene, og så vil jeg bare lade det efterår, det giver mig en smule slap i affjedringen nu hvor den er væk, og så vi kommer tilbage her nu, og som jeg viste dig tidligere, i stedet for at din flip-chip er her, ændrer dette din geometri på aluminiumet udgaver, så jeg skal bare tage disse ud på begge sider, det har et gevindstykke og derefter et skive stykke, og så har det afstandsstykker på hver side af bøjlen, så pas på, at disse skiver kan falde ud, så vi bare skræller disse fyre ud, og jeg skal bare se, hvordan man gør det, disse offi sørger bare for at lægge dem her på min arbejdsbænk, så jeg ved, hvorfor ch retning, de går, og hvilken side de er kommet, vil jeg gå videre og gøre dette, og alt hvad vi skal gøre er at trække disse ud og derefter vende dem, og jeg vil gennemgå specifikationerne en gang, præcis hvordan der ændrer sig, en af ​​dem får specifikationerne nøjagtigt til at gå over, hvordan dette ændrer din geometri, falder lidt ned, det er okay, så de er ude, så jeg skal gøre et godt stykke arbejde med den indre del udenfor, så vi har alle vores dele herude og nu er alt, hvad jeg skal gøre, at dreje det på skruen, og min indre del afslutter, hvad jeg vil fortælle dig, er et lille trick, så hvis du tager den indre del og placerer den først og derefter denne del med din Find bolte, og hvad du vil gøre er bare at tvinge affjedringen til at bevæge sig lidt, og når du får den ind? Et stykke infirstit er så m det er lettere at få denne udvendige del, og de små skiver er indeni. Hvis de kommer ud, skal du ikke bekymre dig, du kan bare sætte dem tilbage, hvis de rammer jorden i orden, så det er siden jeg vil vende tilbage til senere med min momentnøgle, og jeg kan varmt anbefale, at hvis du arbejder på ophæng af disse cykler, skal du købe en momentnøgle, så du kan indstille den til nøjagtigt det rigtige drejningsmoment i henhold til fabriksspecifik link til momentet specifikationer på linkets specialiserede websted til den pågældende suspension, og de gør det ikke let at finde, så jeg skriver det i kommentarerne og igen vil jeg bare flytte det på en eller anden måde, men jeg har denne indre skive, som er gevind stykke, som jeg indsætter først, og så vil jeg bare flytte det lidt, indtil det ydre stykke sparker ind, og så får jeg bare mit tex tt-værktøj, stram igen, at jeg bare vil stramme dette for nu, jeg vil vise dig dig myhex-værktøj, og så trækker vi dette tospec på bare et øjeblik festokayso, der er sort d dette er lige fra fabrikken, men jeg vil sige ungdommen, at ophængningsstangen allerede er lidt tør, så jeg får noget fedt på det, og jeg lægger også lidt loctite på det bare for at holde det godt og tæt som det vil bevæge sig meget og derefter give lidt mere fedtet krølle end det, hvad de gav på fabrikken, hvad jeg gjorde her uden for kameraet, vi satte lidt fedt på dette fabriksfedt var virkelig meget let og derefter bare en lille smule af loctitein her, og jeg har det aftagelige, der er 242 loctite, du vil ikke have noget for, brug stærk og dudon, jeg vil ikke sætte det på for tykt, fordi du ikke forurener den del, der skal smøres, og så har jeg dette ppl1park fedt jeg kan virkelig godt lide det, så jeg sætter det i linkene til dem, hvis du har brug for dem intheco kommentarer og så du bare skal kæmpe dette lidt, jeg vil bare se på det og min viden, hvad du virkelig don ikke vil gøre, er at du trækker dine snore i krumtap deroppe, så du vil sikre dig, at du får nok pres, som du foregiver for meget, inden du sætter skruen i, og så strammer jeg den hånd først, jeg bruger bare mysix til dette, vi strammer disse hånden stramt, og så kommer vi tilbage, og vi skal gøre dette for at specificere for endnu en gang er det virkelig meget vigtigt, at du ikke vil stramme dette for meget, det låser chokket på plads, det er fantastisk, jeg har lidt fedt derude, som jeg meget gerne vil se dette er fantastisk, så nu skal jeg gribe en momentnøgle, og vi vil låse dette til spec. Vi strammer dette til momentspecifikationen nu, a Så jeg har to forskellige momentnøgler, som jeg har brug for dette fordi de krydser kapaciteten hos dem, jeg har en mindre og derefter en større, dette er fra Park Tool. Jeg har ikke noget godt forskud og har brugt pengene på den der går op til de højere momentspecifikationer og fik deleværktøjet, der er en 6.2, jeg linker til det i kommentarerne, og så har jeg den mindre, jeg har på Amazon, hvilket er en dejlig lille momentnøgle til en overkommelig pris, og jeg vil b e bruger dette til de andre, så her er hvad vi har her, vi vil være rundt på dette tilbage afsnit 20.3 det er tid til at stoppe, jeg vil gøre dette, så du kan se det forhåbentlig går det, så du ved præcis, hvornår du skal stoppe dette, så du får lige den rette drejningsmomentindstilling derinde, så jeg vil gribe mit andet drejningsmoment, pege det op, og der går du dreng, det var tæt, det er Det er fantastisk, um, det er virkelig ikke så stramt, så den er allerede meget luk, jeg gjorde det bare med hånden, så du ved, hvor let det er at sætte det på, det var næsten der, og jeg troede, jeg var, ville bare få det til at passe rigtigt, så vi gjorde det, vi gjorde det, vi ændrede geometrien på dette bikeum, vi ser os sætte dækkene på igen, vi tager en tur, og vi vil tale lidt om de ændringer, du foretager i geometrien giver.

Jeg skal tale om sadelpindens hovedrørvinkel, og jeg tror, ​​at det vigtigste måske er din bundbeslagshøjde, og så vi taler om en 7 mil bundbeslagshøjdeændring, som jeg vil vise dig nøjagtigt hvad det betyder, at når du ikke har et koncept, og vi har det, vil vi tale lidt om de andre geometriændringer, så et af de vigtigste aspekter af geometriændringen efter min mening er at hæve bundbeslaget, og hvis du er som mig i Texas, der er masser af sten her, og så lyder syv møller ikke så meget og virkelig ikke, men ville bare give dig en fornemmelse for, hvad det er. Det er stort set størrelsen på et viskelæder, så det er nok at gøre en forskel, hvis du er virkelig bekymret for din røv Rackhøjde, hvis du har pedalslag eller har mange slag med dine krumtap, kan 7 mils være en stor forskel, flipchip er højere lavt, dette er for en s3, men hvad du kan se her er temmelig minimale ændringer med hensyn til millimeter for staklængden ch ainstays afhængigt af hvor du er, og hvis du er rigtig godt valgt som forfatter, kan du måske gøre en halv grad forskel mellem din sædevinkel og din hovedrørvinkel, men det afhænger virkelig af din kørestil. Jeg vil fortælle dig, at jeg har lyst til cyklen? lidt mindre løs, lidt mindre strakt efter justeringen, men jeg vil også linke til siden Stumpjumpers i artiklen, hvor de har disse spredt ud over siden, det er ikke rigtig let at se dem alle ét sted, så jeg har opsummerede dem her, men jeg vil også linke til dette afsnit af hjemmesiden, hvis du ikke ved, hvad Stack er, og hvilket interval og nogle af de forskellige målinger, der er et dejligt lille værktøj, der viser dig, hvilken del af cykelmåling handler om, at de faktisk taler her, så tjek kommentarerne for det.

hvor langt er for langt til at cykle til arbejde

Jeg håber du nød artiklen. Jeg håber, det var en nyttig kommentar, fortæl mig hvad du ellers gerne vil se, og vi bliver involveret tak

Er Stumpjumper en trailcykel?

StandardenStubjumperlever på løftet om at være den ultimativetrail cykel. DetStubjumperST parrer sit nye design med korte kædelængder for at give ryttere en mere fedt kørsel. DetStubjumperEVO er designet til mere aggressive downhill-kørere.

Vil der være en Stumpjumper i 2021?

Til2021detStumpjumper vilrul udelukkende på 29 ″ hjul, har stadig den gennemprøvede og populære SWAT-kasse, en flip-chip og et SRAM UDH-frafald. Cyklen fås med enten en carbon- eller aluminiumsramme i i alt seks størrelser. Den nyeStubjumperhar en flip-chip på stødbeslaget.13. okt 2020

Hvor er Stumpjumper lavet?

Den oprindeligeStumpjumper producereti Japan var baseret på en brugerdefineret Lighthouse Cycles Chaparral mountainbike designet af Tim Neenan. DetStubjumperbetragtes som historisk vigtig nok til at blive udstillet i Smithsonian.19. mar 2021

Er Specialized Stumpjumper en downhill-cykel?

Kør alle 'A' linjerne påSpecialiseret stubjumperEvo Comp Alloy 29. Denne park-klare slæde blandesdownhill cykelgeometri med sticykelrejse.13. december 2018

Er en Stumpjumper fuld suspension?

Over tid har denfuld-ophæng Stumpjumperudviklet sig fra en XC-cykel til en mid-trail trailcykel. Det henvender sig nu til ryttere, der ønsker en dygtig allrounder til både klatring og nedstigning. For de fleste trailere,Stubjumperer den perfekte gør-det-alt cykel.19. mar 2021

cykelmodding

Skal jeg få en enduro eller trail cykel?

Du kan strimle på entrail cykel, og du vil føle dig mere lydhør / valmue på switchbacks / hjørner / etc påstisystemer. Enenduro cykelvil føle sig 'stor' i hjørner og stramme ting på grund af den lange akselafstand og vil dybest set dæmpe klipper / rødder, der ellers ville være sjove træk i en mindre intenscykel.17. apr 2020

Er Cannondale bedre end specialiseret?

Begge mærker tilbyder fantastiske rammer.Cannondalebruges til at fremstille de letteste aluminiumsrammer, men disse dage er gået. Alligevel laver de de bedste rammer, du kan købe, men det gør det ogsåSpecialiseret. Begge mærker tilbyder førsteklasses aluminiums- og kulstoframmer til avancerede cykler.

Hvad betyder det at være en stubjumper?

Implicerer de opdrætter inden for deres stamtræ eller 'springe stubben'. Ofte brugt af andre hicks / rednecks for at markere en som den laveste af den lave. Jethro er en beskidt stubbejumper.

Hvor gammel er stump jumper mountainbike?

Få stumpjumper hals gamacher og krus. Henviser til en type / undermærke af mountainbike. Stumpjumper var en af ​​de tidligste bona fide-produktions mountainbikes - en kendsgerning, at Specialist trompeter, da Stumpjumper fylder 25 år i 2006.

Hvilken er den bedste version af Stumpjumper?

Vi har lavet tre versioner af den nye Stumpjumper for at give alle slags ryttere den bedst tænkelige cykel. Short Travel (eller ST) er snappy og smidig, mens Stumpjumper kører hurtigt og plantet. Og for alle, der spiser og sover tyngdekraft, har vi bragt EVO tilbage i al sin slapede herlighed.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Slangeløs dækreparation - anførte spørgsmål og svar

Hvorfor bliver mine slangeløse dæk flade? Der er tre hovedårsager til den oprindelige slangeløse 'fejl': båndfælgen er monteret forkert eller er blevet beskadiget. dækket sidder ikke ordentligt.6 июл. 2020 г.

Blades eger til salg - hvordan man tackler

Gør blad eger en forskel? På papir gør bladede eger en forskel. Men i den virkelige verden er disse forskelle meget minimale. Nogle kan sige, at de føler dem, men jeg tror, ​​det er simpelthen placebo. En god dobbeltsidet eger vil gøre dig fint. 05.05.2012

Campy skivebremser - løsninger på problemerne

Gør Campagnolo skivebremser? Tre skivebremsemuligheder Campagnolo lancerer sin skivebremse i tre varianter. Alle bruger de samme kaliber og rotorer; kun håndtagene er forskellige. Campagnolo lancerer Potenza-skivebremsekontroller til virksomhedens fremragende mellemklasse-drev. 9 maj 2017 г.

Sti cykel regler - svar på problemerne

Kan du tage cykel på stien? Foldede cykler er altid tilladt på PATH uden beregning. Ikke-foldbare cykler er altid tilladt bortset fra hverdage mellem kl. 06:30 og 09:30 og 15:30. og 18:30 uden beregning. Der er en grænse på to cykler pr. Bil, og ingen cykler er tilladt i et togs første togvogn.

Hjertemodtager møder donorfamilien - praktiske beslutninger

Kan organdonorfamilie møde modtageren? Selv om der ikke er nogen lov, der forhindrer en donors familie og organmodtageren i at mødes, har alle OPO'er politikker for at beskytte begge parters privatliv.18 окт. 2012 г.