Vigtigste > De Bedste Svar > Stumpjumper vs camber - omfattende håndbog

Stumpjumper vs camber - omfattende håndbog

Hvad er forskellen mellem Specialized Camber og Stumpjumper?

Det vigtigsteforskelleer det en bestandCamberhar mindre for- og bagkørsel (120 mm sammenlignet med 140 mm for enStubjumperFSR), og der er ingen kulfiberrammer eller hjernestødmulighederi Camberrækkevidde.6. apr 2011



Er en Stumpjumper en downhill-cykel?



Men specialistenStubjumperog Santa Cruz Hightower er benchmarks. Disse tocyklerer arketyperne afned ad bakkedræbende, knusning op ad bakke, all-around god tid at have, mid-travel trailcykel. Hvis du leder efter det mest alsidige brugte bjergcykeldette er de to øverste at overveje.17. apr 2020

Hej. Mit navn er Blake og jeg kan virkelig godt lide Nukeproof Mega Trail Bike. - Nej, nej nej, jeg er Blake, og dette er min Canyon Sender Downhill Bike. - Mens min T6 6061 lavet af hydroformet aluminium vejer 16,33 kg, er det 30 pund bang - Ha, aluminium, min har kulstoffront, aluminium bagpå, ved 16 kilo 35,2 pund.

Men se på det. Disse Fox40 har 200 mil rejse. Ser du det på hæk? Fox igen, 200 mils rejse, ramte den sporet fyr. - Nå, det hjælper dig, når du kommer til bunden af ​​bjerget og skal kæle den ting helt op, mens jeg kører RockShox Lyrik foran.



Ser du det på bagsiden? RockShox Monarch med 160 mil rejse, alt hvad jeg har brug for - (griner) Lille? Jeg har den bremsekraft, jeg har brug for, det er SRAM Guide 200 mil rotor rundt omkring, og jeg kan stoppe i en let blik. - Nå, jeg har den samme, men 180 mil, alt hvad jeg har brug for. Men se på det, SRAM Eagle 34 tænder foran, 170 mil krumtap og 10 til 50 bagpå, alt klatreudstyr. - Wow, ja, jeg er bygget til hastighed.

Jeg har Race Face SIXC fulde carbon cranks, 170 mil længde og SRAM X01 DH 7-Speed ​​bagtil, bygget til hastighed (griner). - Ja, fortsæt med at grine, lad os se, hvem der sidst griner efter det - Hej, jeg hedder Blake, og jeg skal være din dommer i dag, og min første udfordring er en accelerationstest fra dette punkt til dette punkt, er du klar - Klar! - Gå! (Griner) - Er du klar til Blake ned ad bakke? - Dude, jeg vil slå dig ud af parken - Gå! Du kan se, hvor hurtigt trailcyklen er lige ud af porten på denne splitskærm accelererer og kommer op i hastighed - det er en til intet om trailecyklen. Pisk derefter af. (Techno-musik) - Det var ikke dårligt for en lille cykel. - Det var ikke rigtig fair, var det? Hr.

DH Blake, ha. Ret, denne udfordring er min udfordring. Jeg udfordrer dig til at bestige en bakke fra denne startbue her til denne port deroppe.



Er du klar til dette, Mr. DH Blake? - Ha, ikke rigtig, du først - Klar. (Intens musik) - Jeg har kun syv kurser, det er ikke retfærdigt, men jeg prøver.

Parat. (Stønnende) Åh min Gud. Åh gud. (Gispende) Ja, du vinder en trailcykel - lige det er udfordringen rundt om hjørnet.

tour de france træningscykel

Downhill-cykel versus trail-cykel, som er den mest udfordrende at bringe i kurven. Så det handler om hastighed, stil og finesse. Jeg vender tilbage. (elektronisk musik) - Selvom DH Blake rensede hele sektionen på en cykelparkberm, men når de tekniske berms kommer i spil, spiser trailcyklen bestemt meget hurtigere på Speedthrough.



En til trailcykler. - Det er her det drejer sig om udfordringen med at bære hastighed. Du ville tro, at et teknisk afsnit ville være den ultimative test for dette, men nej, jeg gjorde min undersøgelse, tre spring som disse tre lige her, i en række, skal du have hurtighed til at foretage disse spring, og hvis ikke vil du Case.

Du har ikke brug for en læge som mig Du har brug for en advokat til det - Ah, let - Åh åh. Nå, jeg slog dette lidt ned, det nummer et spring, så meget sværere med så meget rejse på spring som denne en, for at bære din hastighed, og det betyder, at hvis jeg I dette tilfælde bliver jeg nødt til at arbejde endnu hårdere for at evakuere den ene og den næste. Så på en eller anden måde går min hastighed let tabt.

Så Trailbike Blake vinder, for helvede det - teknisk udfordring, ja. Højre, teknisk betyder klipper, rødder, smal sti, ikke så stejl, men meget teknisk. Lad os se, hvad disse cykler har at tilbyde i denne situation. - Det var meget langsommere.

Jeg så DH Blake køre igennem, han var hurtigt igennem her. Han pralede omkring 200 mils rejse, så jeg formoder, at det var her dette kom til spil. Min 170 160 passede ikke 200 mil DH-cyklen Blake.

Du vinder en bremsetest. Ser du det hvide tegn lige over min højre skulder? Ja, det er her du starter. Dødsgreb, AKA hænder og fingre fra håndtagene, døden griber disse stænger og ikke kæler, sid ned, ingen pumpning, intet noget.

Få den samme hastighed, og så kommer du her til denne linje, spring vores ankre, den person, der er længst væk fra denne linje, er taberen, den næste er vinderen. Lad udfordringen begynde. - Se på det, det var her, jeg sidst stoppede.

Der og da stoppede det. (Ler) Ingen måde! Det er fordi jeg blokerede forhjulet lidt, hvis jeg ikke havde blokeret forhjulet, ville jeg have, at det gik det. Der er bare for meget strøm i denne 200 mil rotor rundt omkring.

cykling vandflasker

Downhill-cykel vinder, ja! Så gå videre, sjov lille udfordringsartikel mellem trailcykel og downhillcykel, men synes du vinderen fortjener sejren? Lad mig vide i kommentarerne nedenfor, og hvis du vil se en anden god artikel som denne, skal du ikke glemme at klikke på den runde lille klode, gå her, og du vil abonnere, og du får en hver dag i ugen, vil se en anden Klik på artiklen nedenfor, Freerider vs Downhill, det er en temmelig fantastisk artikel - dette er fantastisk artikel, og hvis du vil klikke på, hvordan du opretter en downhill-cykel, gør det, det er ret sejt. Og glem ikke at give denne artikel tommelfingre.

Er Stumpjumper en trailcykel?

StandardenStubjumperlever på løftet om at være den ultimativetrail cykel. DetStubjumperST parrer sit nye design med korte kædelængder for at give ryttere en mere fedt kørsel. DetStubjumperEVO er designet til mere aggressive downhill-kørere.

det er et ord, der har været et specialkatalog over stubbejumper siden 1981, og mens den nye version ikke ser meget anderledes ud end sin forgænger, er den faktisk en helt ny cykel, nu er den en 130 mm rejse 29er med en 140 mm gaffel, der var designet med alt i tankerne at gøre hvad en cykel skal tale om affjedring først, og den store nyhed her er Nohorst længde affjedringslayout. Hvad er et hesteforbindelse? en flex-drejning på sædet, der skal være meget lettere, samtidig med at der skabes en anden affjedringsplatform, der gør det til en enkelt drejestubjumper med et spjæld, der drives af koblingen for at give 130 millimeter kørsel, bruger også et let afstemt, degressivt stempel i spjældet, der hjælper med at pedalere, formance og en progressiv rebound-melodi, der hjælper støddæmperen med at hoppe hurtigt fra små bump og langsommere og mere kontrolleret fra bigoneson til rammedetaljer og specialiseringer, siger meget af det, de lærte at gøre dette nye skøre lette episke, der var bruges også til at fremstille den nye trætte ramme, der siges at veje 2240 gram, og det er cirka 100 gram mindre end sin forgænger og omkring 510 gram mindre end den trætte Evo-ramme er tilbage. Selvfølgelig er hullet i nedrøret lettere og stivere end nogensinde, og du finder også alle de andre trailcykel-must-haves, inklusive kabelføring, gevindskårne bundbeslagsfaner og masser af dækafstand, så lad os tal om geometri næste, og specialisering er noget, der er lidt anderledes end alle. Cykler har ret korte sæderør og varierer derefter i akselafstand og rækkevidde med ideen om, at du vælger en cykel, der bedst passer til din kørestil. Omarbejde de store tønder fra s1, der er 410 mm op ad stien til s6 med 530 mm rækkevidde, og specialisering siger, at hvis du har været på en mellemstor cykel fra et andet mærke, er du muligvis nu på en s3 af dem, hvis du vil mere stabilitet kan du opgradere til en s4, der har længere rækkevidde og akselafstand, eller hvis du vil have mere manøvredygtighed, kan du opgradere til en S2 for kortere akselafstand og kortere rækkevidde, jeg er 5 fod 10 og det er Ans4 med en rækkevidde på 475 millimeter, som føles ret godt for mig.

Der er en flip-chipup i den bageste stødbeslag, og det giver dig en syv millimeter bundbeslagshøjdeændring og en halv grad af vinkeljustering. Okay, lad os se på nogle andre numre, og alle disse er i lavlak-indstillingen, for det er det, du skal lægge i, og det er her, du sandsynligvis vil efterlade 65 graders hovedvinkel og 76 graders sædevinkel, som er betydeligt stejlere end den forrige Stumpy, lad os se på de nye aluminiumscykler i Stumpjumper-familien. Der er to modeller at vælge imellem, de er toogtredive røde dollars og to hundrede og to hundrede dollars, og jeg skal nævne at begge to Brug stadig Horst-linkophæng, der er specialiserede i at få aluminiumsflekshjul til at skrue ned ganske lidt, begyndende med comp-modellen, der er 4.000 amerikanske, og der er et par modeller imellem, og dette fungerer 9.500. Amerikansk, og du får alle de ting, det gør med et akseldrev og fabriksophæng fra Foxit, har også en akseldropperstolpe og alt, hvad der giver et rigtig rent, flot cockpit, alt, hvad der kommer ned til 27 pund seks ounce i alt som du ser det, og det inkluderer vores kontroldæk.

Plus, det er alle detaljerne på Newstumpy, så lad os springe over og tale om, hvordan det fungerer. Lad os tale om opsætning, inden vi taler om ridning og markprøvning betyder at kontrollere dækkene. Det er netop specialisten.

Der er en Dhf foran, der er oppustet til 21 psi, og bagpå er der en dissektor, der er oppustet til 23 psi og ikke har Fox Factory-suspension, der er en 34 med en Grip2-dæmper r patron, jeg var øverst på siden af ​​anbefalet luft tryk, og jeg brugte de anbefalede spjældindstillinger i gaflen til baghjulet. Jeg endte med 13mm slap på spjældakslen, og det var lige under 180psi, en anden note, der fulgte med stock shift-padlen, men jeg installerede den nye, som jeg altid har ønsket. Klatring kommer først, og historien med den foregående er specialiseret.

De tidligere ting var ikke en bagklatrer, det var bare en cykel, som du ofte ville nå ned for at vende pedalassistenten, hvis du ville have, at den var temmelig aktiv, men det gav dig en masse trækkraft nu, da hestesporet er væk, er det er en anden historie med den nye stub, og svaret er meget: ja, jeg vil beskrive den nye stub som en cykel, der belønner din hårde indsats, da det var mig? At køre på denne cykel, da jeg kom ud af sadlen og arbejdede cyklen, føltes som om den ville gå for hurtigt frem Sæde og du træder hårdt, og det er som, ja, vi kommer derhen, du ved, at cyklen siger som ja, vi klarer det , vi kommer derhen, du kommer ud af sædet på denne cykel, du sparker hårdt, og den er bare fuld af energi og fuld af liv, og det betyder, at jeg er fuld af energi og endda på stien Føler mig fuld af liv, gør det afhænger af disse vandrende stempler, eller er det ændringen i layout, jeg er ikke helt sikker på, men en ting jeg ved er, at folk, der elsker at klatre, folk, der ønsker at blive belønnet for deres indsats, ja, Stumpjumper, denne seneste , det vil være nøjagtigt Lad os tale om trækkraft frem for alt generel viden vil få dig til at tro, at en 4 bar Horselink cykel ville tilbyde mere af dette end noget lignende, og du ved hvad det kan være sandt, at tidligere lydløs med Horselink layout ja det kunne tilbyde denne cykel lidt mere trækkraft, men jeg spunouti aldrig, det er ikke tr ue jeg dabbed et par gange, men det var altid mine fejltagelser er, de er, er normalt rytterluft, de behøver ikke stole på cyklen, og jeg havde ikke længere følelsen af, at jeg blev holdt tilbage på denne cykel, da trækkraft var afgørende faktor i forhold til den gamle version var nu en stor del af min klatring, da jeg var på stubben, var ret teknisk ret rodfæstet og temmelig våd, temmelig langsom og noget af det var også stejlt, det har været et meget vådt fald her indtil videre og du ved, at jeg virkelig ikke havde nogen problemer med denne cykel, og jeg dabede ikke mere end nogen anden, så gjorde du det okay, det er tid til at tale om at bakke ned, og hvis du læser PB-kommentarerne, da denne nye stub blev frigivet , du har muligvis ikke fået indtryk af, at du uden en hestebundt affjedring bogstaveligt talt ikke kan cykle ned ad en bakke, affjedringen fungerer ikke, du vil vælte styret, og det vil være, det er ikke tilfældet overhovedet var de 130 millimeter relativt aktive, og mens det ikke var nær så bøjeligt s P-Zug, der bruger en fjederspjæld som denne som en sort dorn, der har 10 millimeter mere vandring, er stadig meget bøjelig og meget tilgivende nu. Jeg var lidt bekymret over det degressive stempel, hvorfor jeg ikke ønskede for at nævne, hvor smidig og aktiv affjedringen føles, at det degressive stempel øverst på rejsen tilbyder lidt ekstra kompressionsdæmpning med lav hastighed, der virkelig giver cyklen lidt liv, når man træder på pedalerne, men det ser ud som om fjederhandlingen på stien ikke påvirker. Nu føles det ikke som om det er mere end 130 millimeter, men det føles bestemt ikke som om det har mindre end 130 millimeter rejse. Og i den anden ende af Strokewell er historien stort set den samme som den var under hele den nedbrudte tur et par gange i ting, som jeg sandsynligvis ikke skulle have ramt, men det var aldrig en kæmpe støj, og jeg følte det aldrig gennem mine ankler er TheShock Tune lige i midten, så hvis du er større fyr end mig, vejer jeg omkring 155 pund eller deromkring, kan du lægge et større volumen og et mere progressivt slag for mere rampe, men da det er velegnet til min 155 pund vægt og kørte de temmelig aggressive stier, Squamishi var meget imponeret over, hvordan den ene Suspensionen er relativt aktiv i begyndelsen af ​​slagtilfælde, en masse støtte og derefter en masse jordmodstand i den modsatte ende, hvis du er Når man kører med lukkede øjne og bare smækker ind i den uterre linje, føles 130 mm affjedringskørsel på den nye stumpede imponerende kraftig og afrundet, men især velegnet til nogen, der ønsker at køre en kort takts cykel hårdt på aggressivt terræn, cyklen er mindre akti ve, men uden denne hestefjedring bemærker jeg bagenden mere fast under bremserne, for at være helt ærlig, den har kun 130 millimeter kørsel og nej, jeg følte ikke, at bagenden altid fungerede godt for mig, hvis det var en cykel med længere rejse, hvis det var 160 eller 170 millimeter, jo mere tydeligt har der været en drastisk ændring i ophængningsland, men alize gjorde et rigtig godt stykke arbejde her for at skabe noget, der stadig er aktivt og stadig fungerer godt, denne 130 mm stubjumper, bortset fra P-toget, var det faktisk den cykel, der fik mig til at føle mig mest behagelig på nedkørslen, selvom den var hurtig og skræmmende, og det på trods af at jeg Da stubben har 140 millimeter gafler, og nogle af de andre cykler har 150 og 160 millimeter gafler der er en stor forskel, men det virker rigtig godt, når det kommer til håndtering, når du er på tæmmere terræn, når specialisten virkelig kan spille til sine styrker, og det er det, der gør disse større trailcykler meget langsommere , hvis dine ture alle er hele vejen op og helt ned, det er en ting, men hvis dine forlystelser dækker en hel række banebrydende terræn, er du nødt til at klatre ned ad bakke, det er alt sammen blandet stubben, og det føles som om det er lavet til denne slags af terræn lad os gå videre til timingen, og vi taler om klatringen først, vores klatresektion var blandet glat og teknisk enkelt sti med ekstrem vanskelig top fuld af rødder og klipper til et godt udsigtspunkt, især en god nedstigning, trods alt , den stumpe var 33 sekunder bag den kæmpe n ca. 12 minutter, vores tids nedstigning var fuld af rødder og klipper, og der var nogle gode stejle sektioner for at teste cyklerne i denne henseende, der var også nogle kørselsproblemer og nogle vanskelige sektioner, for nu trailcykler skal være gode til alt, nu over fire og et halvt minut.

Den specialiserede stumpe jumper havde den næsthurtigste tid, 11 sekunder bag Acto 5ptrain og et sekund foran Salsas Blackthornelet. Tal om komponenternes op- og nedture, vi dækker først de gode ting. Dette er en S-Works-cykel, så den kommer med nogle avancerede ting inklusive et akseldrev, der var helt fejlfri i min tid på cyklen. Jeg er også nødt til at sige, at jeg elsker, hvor rent cockpittet ser matchmaker-klemmer ud, der er kun en klemme på hver side af styret og en bremseslange på e-akselsiden og intet andet er det rart, det leveres også med en Fox34 gaffel med en Grip 2 Damper Nu er der mange trailecykler derude, der kommer med en Fit4-dæmper, der giver dig en tre-position pedalafbryder, så hvis du er den type rytter, der kan lide at komme meget af sadlen, måske vil du køre på dit trailcykeldrev, måske foretrækker du, at fire spjæld passer, fordi du kan vende kontakten, og så går gaffelen ikke, når du springer ud af sædet, spjældet til håndtag 2 er meget mere justerbart og giver mere kraft, men det har ikke den pedalassistent som sidste. Det, jeg vil fremhæve, er disse kulstofhjul, kulstofrevolverhjulene, de er 29 millimeter brede, og de er stadig super super lette, uh disse har en ny fire millimeter pulp te flad toprim perle årsagen Jeg nævnte dette er ibottod ud dækkene på denne cykel en hel masse gange på skarpe stenrødder alle mulige ting og ikke kun beskadigede jeg fælgen, jeg havde heller ikke dækkene klippet, så der er noget at gøre har fire millimeter flad topfælge Fordele og ulemper, de næste fordele er Først er denne nye stumpy utroligt afrundet, du vil træde hele dagen og rejse store miles.

hvordan man male en cykel igen

Sørg for, at du vil køre nogle skitsende ting, hvis du er klogere, så gør det samme til den næste op Prowell Rider Den, der kan lide en hurtig energisk cykel, vil elske den nye stumpy, og jeg påpeger, at dette ikke er den sidste stumpy ting sidst er skør hvad disse moderne trailcykler kan gøre det er en 130mm touring trail cykel med 140mm gaffel, og jeg blev overvældet af suspensionens ydeevne, og hvor afrundet det ikke kun er cykelpedalen ekstremt god, den absorberer alle de små ting, den håndterer de store ting godt og giver dig meget greb ulemperne gode, hvis du virkelig vil skubbe grænserne i hårdt terræn, er der sandsynligvis andre trailcykler, som du hellere vil stå på end stuben nu, forudsat at du virkelig er på en atrailcykel i stedet for en enduro -Cykler, og hvis det er tilfældet, vil cykler som disse også sorttornet p-toget eller stumpyevo være bedre, vil det være valg for dig, gør det os opdateret? Jeg tror, ​​vi ser alle disse nye trailecykler med ting som 160 mm affjedringsgafler og længere bageste trekanter, fordi folk vil have, at deres trailecykler skal være de bedste nogensinde, men på et tidspunkt går vi måske glip af lidt af plottet hvis du leder efter en velafrundet trailecykel, der kan gøre det hele og stadig føles som en let, hurtig, energisk trailecykel, så du ikke går glip af nogen kommende feltprøveanmeldelser og alle disse rundbordsdiskussioner

Er Stumpjumper en enduro-cykel?

Den nye specialiseredeStubjumperEr en lighterCykeltil dagens Trail Riders. Og når de laver en storcykel, det er normalt en rigtig (virkelig) godcykel. Eksempler inkluderer Tarmac, Creo SL, Diverge, Epic (og Epic Evo),Enduro. Virksomheden sætter ofte benchmarket for ydeevne, som alle andre forsøger at opfylde.13. okt 2020

Er Stumpjumper en mountainbike?

SpecialiseredeStubjumperExpert 2021 bygger på den arv, brandet havde sat, inden han gav en fuld susMTB cykelder er adræt, livlig og afstemt med stien.14. okt 2020

cykling jeans kvinder

Er Stumpjumper-legeringen en god cykel?

En afdet bedstesælger mountainbikes på markedet, er det ikke overraskende, at den første batch af 2021 stubhoppere ikke varede meget længe. Vi kiggede nærmere påStumpjumper Alloyog som altid var vi meget imponeret! PROGRESSIV GEOMETRI Den nye størrelses geometriStubjumperrammer den progressive søde plet.28. okt 2020

Er en Stumpjumper en god cykel?

Det er ret klart i 2021Stubjumperer enfantastisk cykelfor den ivrige mountainbiker; nogen, der ønsker at køre en række forskellige stier, hvad enten det er i et sporcenter, på lange bridleway-baserede epos eller rullende singletrack.13. okt 2020

Er Enduro-cykler gode til ridning?

Enenduro cykelhar normalt mellem 140 og 180 mm vandring. ENtrail cykelhar op til 140 mm kørsel. En hurtig tommelfingerregel her er, at på grund af den længere rejse enenduro cykelvil favorisere overskriften ned astiover at være en virkelig effektiv klatre maskine. Årsagen til detteer enduroracing.

Vil der være en Stumpjumper i 2021?

Til2021detStumpjumper vilrul udelukkende på 29 ″ hjul, har stadig den gennemprøvede og populære SWAT-kasse, en flip-chip og et SRAM UDH-frafald. Cyklen fås med enten en carbon- eller aluminiumsramme i i alt seks størrelser. Den nyeStubjumperhar en flip-chip på stødbeslaget.13. okt 2020

Er Cannondale bedre end specialiseret?

Begge mærker tilbyder fantastiske rammer.Cannondalebruges til at fremstille de letteste aluminiumsrammer, men disse dage er gået. Alligevel laver de de bedste rammer, du kan købe, men det gør det ogsåSpecialiseret. Begge mærker tilbyder førsteklasses aluminiums- og kulstoframmer til avancerede cykler.

Hvad er forskellen mellem en specialiseret stubjumper og St.

Det var trods alt en cykel, der så mere og mere frygtsom ud i et hav af nye, aggressive korte rejsecykler fra mellemstore boutiquemærker, der er i stand til at reagere hurtigere på markedet end de store hunde. Under alle omstændigheder var jeg glad for at se Specialized erstatte Camber med Stumpjumper “ST”.

Hvor stor er gedden på en stubjumper?

På RockShox-specifikationer ville Stumpys, ligesom 'Expert', se ST-modellerne en gedde (35 mm støtteben). Alle 29 ″ modeller har 51 mm offset. Ligesom frontenden ser modellerne med mere rejse et længere, mere kapabelt bagstød med en piggy back.

Hvor stor er placeringen på en Stumpjumper St?

Stumpjumper ST har en Fox 34 (til venstre), og standard Stumpjumper ser den meget bøffeligere 36. Disse tal betegner stangstørrelse, som korrelerer direkte med håndtering, stivhed og præcision. På RockShox-specifikationer ville Stumpys, ligesom 'Expert', se ST-modellerne en gedde (35 mm støtteben). Alle 29 ″ modeller har 51 mm offset.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling af erektil dysfunktion - brugbare løsninger

Kan cykling kurere erektil dysfunktion? Mere markant var imidlertid konstateringen, at mænd, der cykler mindre end 3 timer om ugen, eller som kun lejlighedsvis har et odds-forhold på 0,61 for at udvikle moderat eller komplet ED. Dette indikerer, at moderat træning i form af cykling faktisk kan forhindre ED.

Crossfit og cykling - hvordan man håndterer

Er CrossFit godt for cyklister? CrossFit giver dig mulighed for at tilføje variation i dit program. Hvis du supplerer din ridning med styrketræning og metcon (metabolisk konditionering) træning, forbedrer du ikke kun din cykling, men du opnår også store fysiske gevinster.

Cykling vægttab - hvordan man løser

Kan du tabe mavefedt ved at cykle? Ja, cykling kan hjælpe med at tabe mavefedt, men det tager tid. En nylig undersøgelse viste, at regelmæssig cykling kan forbedre det samlede fedt tab og fremme en sund vægt. For at reducere den samlede maveomfang er aerobe øvelser med moderat intensitet, såsom cykling (enten indendørs eller udendørs), effektive til at sænke mavefedt. г.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Cykel skiftende kabel - find løsninger

Hvornår skal skiftekabler udskiftes? 5000 til 6000 miles er en god tidsramme til udskiftning af kablerne. Andet klogt venter til de bremser og enten har en god stiv pedal ind eller dejlig let drejning, afhængigt af det ødelagte kabel. 9 dæk. 2010 г.

Cykling tilbage - hvordan man opnår

Er det hårdt at cykle på ryggen? Selvom cykling kan være en god træningsmulighed for dem med eksisterende rygsmerter, kan det også forårsage rygsmerter, hvis de ikke gøres ordentligt. Dårlig kropsholdning på cyklen kan belaste ryggen. At læne sig over, med ryggen buet og hovedet op, kan belaste både ryg og nakke. 13. apr. 2016