Vigtigste > De Bedste Svar > Abonner på populær mekanik - en løsning på

Abonner på populær mekanik - en løsning på

Hvor meget koster et abonnement på Popular Mechanics?

Populær mekaniker US $ 12,00 for et år i USAAbonnernu for at udnytte denne mulighed!





I USA har denne trope af svigagtig bilmekaniker eksisteret i lang tid, du ved, hvem der går derinde og enten laver unødvendigt arbejde eller lyver over for kunder om det arbejde, der faktisk er udført, er slags uddød. Men ifølge en ny retssag til gruppesag eksisterer der stadig disse snuskede fremgangsmåder blandt bilmekanikere i visse områder i dag. Jeg får nu følgeskab af Scott Hardy fra First Class Class Action Lawsuits.

Scott, jeg husker, at jeg var barn, meget ung, men jeg så 60 minutter, fordi jeg tænker, hvad børn gør, og det var denne massive hemmelige sømoperation, der blev foretaget af bilmekanikere. Og de fandt ud af, at der i USA kun var astronomiske numre af dem, der lyve om det arbejde, de udførte, og bad kunderne om at gøre det. Nu troede jeg, disse dage var forbi.

Du ved, vi udsatte den, vi udsatte den, vi begravede det meste af den, men Big O Tiresa massiv, du ved, fikser kæden i USA. Det ser ud til, at de stadig udfører den samme slags snuskede mekaniske arbejde, ikke? Ja. Det er interessant, at denne retssag kom ud, fordi vi ved, at vi har et par BigO-dæk i nærheden af ​​mit hus her i Phoenix, Arizona, og jeg har brugt dem tidligere til at ordne nogle af mine køretøjer.



Jeg havde aldrig forventet eller mistanke om, at der ville være nogen problemer, men gruppesøgsmålet mod Big O Tyres hævder, at sagsøgeren i denne gruppesøgsmål er, når Big O Tyres kun er der for at få et dæk repareret, og når de får repareret deres dæk , de bemærkede, at motorhjelmen på deres køretøj var oppe, og de sagde, hej, hvad laver du med min bil, du ordner mit dæk, de prøver ikke at rette min motor. Og de sagde, nej, rolig. Dette er bare vores meget gratis.

Det er gratis vores inspektion for at sikre, at din bil kun er ferskenfarvet. Fyren fik fikset sit dæk, kørte derude, han fik et problem meget hurtigt t. Gik til forhandleren, og forhandleren sagde, åh ja der var en luftslange, der blev afbrudt forårsager din bil ikke at starte, og det var lige i nærheden af ​​luftfilteret, vi er magiske, de fyre, der gjorde inspektionen sagde åh du har brug for et nyt luftfilter, efter at du har fået hans reparerede defekte dæk. Så han sagde, hej, jeg spekulerer på, hvad der foregår derude? Er det virkelig Big O Tyres skyld? Forsøger de faktisk at foretage disse inspektioner og tidligere? ser for at finde problemer? er de muligvis selvoprettede problemer? og det er, hvad denne gruppesøgsmål handler om. Det er ligesom hvordan du husker at se disse undercover-rapporter som barn og tænkte, at dette for det meste ikke længere sker.

Men baseret på i denne gruppesøgsmål ser vi, at det måske ikke kan. Og det er skræmmende. Og du ved, der har været rapporter for nylig, at den gennemsnitlige amerikaner ikke havde råd til en nødregning på $ 400 eller $ 500, det være sig for sundhedspleje eller i mange tilfælde noget som automot.



Så hvis de, du ved, virksomheder, uanset hvilken kæde det måtte være, Big O Dæk, ved jeg, at det hedder her i jakkesættet, men når de kommer ud og fortæller nogen, hej, øh, jeg ved, du kom efter et dæk, men se du har brug for denne del, du har brug for denne del, du har brug for denne del Og pludselig bliver det til en multi, du ved, $ 400 eller $ 500 reparation. De fleste mennesker har ikke råd til dette, men de skriver det på et kreditkort, de tager et kreditbutikskreditkort ud, du ved, det er meget tid her. Så værkstedet tjener penge på at sælge deres eget lille kreditkort.

Sælger dig tjenester, du muligvis ikke har brug for, fordi ingen ønsker at høre, at din bil muligvis går ned to miles ned ad gaden efter at have forladt bilværkstedet. Så vi får denne følelse af frygt, og vi accepterer det. Jeg mener, du ved, de fleste af os ved ikke alt om vores køretøjer.

Jeg ved ikke, hvordan vi selv skal rette en motor. Så vi stoler på disse mennesker. Og det er kernen i det.



Forræderiet af offentlighedens tillid. Du snyder os. De snyder os, og det er på ingen måde dem alle, men når vi ser historier som denne, undrer vi os virkelig over, hvad vi bliver fortalt om, at enhver mekaniker over hele landet er skræmmende, og jeg husker min far, da jeg var barn, havde vi vores egen mekaniker, da vi voksede op, og det var vores betroede mekaniker.

Alt, hvad der skete med min bil, da jeg var 16 eller 17, gik til vores mekaniker, fordi vi stolede på fyren. Dagen for en enkelt mekaniker lige nede på gaden er forbi. Du ved, du kan ikke bare ordne din bil.

Du kan ikke længere gå ud og pille med din bil. Det hele er computerstyret. Hvis der er et problem, når din bil ikke starter, er det første, mekanikerne vil gøre, at tilslutte computeren og se, hvad der foregår, og den gennemsnitlige Joe vil ikke være i stand til at gøre det.

Den anden ting, der var ret skræmmende ved Big-O-Tyre-situationen, som du nævnte tidligere, de er et stort firma. Der er mange franchiser derude, jeg ved, at der er mange ærlige franchisegivere derude, der bare gør deres bedste for at hjælpe kunden, men California Big O Tyres har lige betalt en fratrædelsesgodtgørelse, du ved, at de altid skubber vejbeskyttelse fremad, når du køber dæk. Og det viser sig, at reparation af dine dæk måske er gratis afhængigt af det sæt dæk, du har, så mange mennesker købte vejbeskyttelse, brandforsikring, når de faktisk ikke havde brug for det, selvom de ikke havde brug for det , de har altid stadig solgt, og vi ser folk blive betalt ud af Big O Tyres fratrædelsesgodtgørelse for at købe noget, de ikke havde brug for til simpel dækreparation.

Lad dig vide, at der er et mekanisk problem. Få en kredit på tusind dollars for at betale den. Da de ikke har råd til det, og Big O Tires tjener også penge på den måde.

Det er. Det er virkelig skræmmende, men den gennemsnitlige person har intet andet valg end at stole på deres mekanik, håber de er ærlige og ordner dem uden at de leder efter ting, de ikke har brug for. Nå, og du ved, en del af grundene til, at mange af disse store kædebutikker er så populære, er fordi mange mennesker antager, at hvis jeg går i denne butik, hvis jeg går i denne kæde af butikker, vil det være en stor forretning er.

Du har en ansvarlighed. Du har et hovedkvarter. Du vil gøre mig rigtigt.

Mens denne fyr, der stadig ejer garagen nede på gaden, ved jeg ikke så meget. Der er ingen, der kigger over hans skulder, tænker folk, men det er ikke altid tilfældet. Du ved, det er ikke altid bedre for dig at gå i butikken for at se de mennesker, der reklamerer, du ved, høflighedskontrol af dit køretøj, du ved, dit kontrolmotorlys er tændt, du tænder det.

Vi tjekker det gratis for dig og fortæller dig noget galt med dit køretøj, det virker som en fidus, fordi det ofte er en fidus. De vil fortælle dig om hvert lille problem, du har med din bil. Du kender din generator.

Det kører kun omkring 80 procent. Hvis du virkelig vil køre 90 miles på motorvejen, når dit elektriske system lukker ned, er det dit valg. du behøver ikke at ordne det. det er ting, jeg ikke sjov om.

cykelapps

Jeg fik at vide i disse bilværksteder. Du drager fordel af frygten. Du er sælger.

De ved, hvordan man manipuleres, og igen vil jeg slå det. De er ikke alle dårlige. De fleste af dem er det ikke, men du har disse dårlige æbler, der får det til at se ud som om de alle er lige så dårlige.

Nemlig. De vil løbe væk bare for at tjene ekstra penge på dig, ved du, hvis du går gennem en garage, og der er en hel masse biler der, kan det faktisk være et godt tegn, fordi folk ved det de er ærlige og gør et godt stykke arbejde. Det modsatte er problemet, hvis du går ind i et værksted et sted, og de er tomme, og de ikke gør noget, ja, vi har brug for noget arbejde, og du er den fyr, der skal flytte ind og tilbyde den mængde arbejde fra dem, og hvordan Du nævnte, du vil ikke lægge mange ting på bordet, der ikke rigtig behøver at blive gjort lige nu, eller reparationer, der kræves i henhold til din brugermanual på din bil, og det er noget, du virkelig burde tjek ud, alle har en brugervejledning til sin bil.

Tjek den seneste vedligeholdelse, se hvad der er nødvendigt og hvornår. Fordi du ved, at jeg lige har lært om min bil, har jeg ikke brug for en olieskift hver 15.000 km. Borte er de dage, hvor du var nødt til at skifte din olie hver 3.000 miles.

Jeg havde ingen idé om det og blev faktisk overrasket og sagde hej, dejligt. Det kræves ikke så ofte, men det er op til brugerne og forbrugerne at foretage deres egen forskning for at give dem de data, de har brug for. Så når nogen siger, hej, din bil skal serviceres, har du den ekstra ændring til at sige viden, faktisk er det måske ikke nødvendigt.

Jeg sparer nogle penge og ser min egen bum. Præcis og mens vi taler om det, skal du passe dig, når du har noget som en simpel flad reparation, et dæksøm eller et olieskift foran dig, er det værd at tage dig tid på din tidsplan og blive der, du ved, hold holde øje med de ting, du kender, som denne klassesag. Manden var der, så han kunne se, at hans hætte var oppe, og vi tullede derinde, da han kom ind for at lave en reparation i hjemmet.

Bliv der, hvis du kan, hvis det er en simpel 20, 30 minutters service, skal du holde øje med den. Jeg hader at fortælle folk, at de altid skal være mistænksomme, fordi vi ikke skal være sådan, men være opmærksomme. Vær opmærksom, ved, hvor du skal hen, ved hvad der sker med dit køretøj.

Fordi i slutningen af ​​dagen kan køretøjet let blive et fire-ton missil på 80 mph, der flyver over motorvejen, og når de gjorde noget derinde, som du ikke vidste om eller om at prøve at ordne dig selv, så de bryder det , der kan blive en dødsfælde for dig, din familie og alle andre på motorvejen. Så vær opmærksom en gang til. Du behøver ikke være mistænksom over for alle, men sørg for at vide, hvad der sker med dit eget køretøj i henhold til denne Big O Tyres klassesag, du kan finde meget mere information på linket til denne artikels beskrivelse her.

Så Scott, er der noget, folk virkelig har brug for at vide, som: B. Hvem kvalificerer sig til netop denne klasse? Retssag mod Big O Dæk her? Så for denne Big O Tyres klassesag, der stadig skal ses, var dette bare en original, der for nylig blev indgivet. Så vi er nødt til at sørge for, at hvis den anmodede klasse er certificeret, og så får vi en bedre idé om, hvem der præcist vil kvalificere sig, hvis det bliver landsdækkende, hvis vi er begrænset til en stat, men vi holder dig op til dato på topclassactions.com.

Sørg for at tilmelde dig vores gratis nyhedsbrev for at indsende en opdatering om denne gruppesag, du får besked, og vi kan holde os opdateret - forhåbentlig hvis du er blevet berørt af denne type spørgsmål, får du betalt. Absolut, og som altid ved du, hvis dette lykkes, forhåbentlig vil andre af disse kædebutikker og endda bare dig blive bragt ned ad gaden som mekanikere. Forhåbentlig bliver de advaret om, at folk ikke er holdt op med at være opmærksomme.

Undersøgelsen er ikke afsluttet, du ved, hvordan vi troede det i halvfemserne, folk bliver opmærksomme på dette, og vi vil bare have det arbejde, vi udførte der, vi behøver ikke at øge salget, vi har ikke brug for nogen til at grave i vores motorer, hvis vi ikke har givet ham tilladelse til det. Forhåbentlig ordner dette sig og sender en besked til branchen som helhed, at det er os, jeg ikke tager det længere. Scott Hardy af førsteklasses aktioner.

Tak fordi du fortæller os denne historie i dag. Tak for din tid. Farron.

Er Popular Mechanics et månedligt magasin?

Populær mekanikblev grundlagt i Chicago af Henry Haven Windsor med det første nummer dateret den 11. januar 1902. I årtier var dets tagline 'Skrevet, så du kan forstå det.' Detmagasinvar ugentligt indtil september 1902, da det blev enmånedlige.

Popular Science (også kendt som PopSci) er et amerikansk kvartalsmagasin med populærvidenskabeligt indhold, der henviser til artikler til den generelle læser om videnskab og teknologi. Popular Science har modtaget over 58 priser, herunder American Society of Magazine Editors 'priser for journalistisk ekspertise i både 2003 (for General Excellence) og 2004 (for BestMagazine-sektionen). Med rødder tilbage til 1872 er populærvidenskab blevet oversat til over 30 sprog og distribueret i mindst 45 lande. == Tidlig historie == Popular Science Monthly, som publikationen oprindeligt blev kaldt, blev grundlagt i maj 1872 af Edward L.

Youmans til at hjælpe den uddannede lægmand med at formidle videnskabelig viden. Tidligere havde Youmans arbejdet som redaktør for det ugentlige Appleton's Journal og overtalte dem til at udgive sit nye magasin. Tidlige udgaver var for det meste genoptryk i engelsksprogede magasiner.

Tidsskriftet blev et afsætningssted for Charles Darwin, Thomas Henry Huxley, Louis Pasteur, Henry Ward Beecher, Charles Sanders Peirce, William James, ThomasEdison, John Dewey og James McKeen Cattell. William Jay Youmans, Edwards bror, hjalp til med at finde Popular Science Monthly i 1872 og var også redaktør. Da Edward døde, blev han chefredaktør i 1887.

Forlaget D. Appleton & Company blev tvunget til at sælge bladet i 1900 af økonomiske årsager. James McKeen Cattell blev redaktør i 1900 og redaktør i 1901.

Cattell kom fra en akademisk baggrund og fortsatte med at offentliggøre artikler for uddannede læsere. Læserskabet faldt i 1915, og det var en økonomisk udfordring at udgive en akademisk tidsskrift. I en redaktionel i september 1915 informerede Cattell sine læsere om disse vanskeligheder og meddelte, at navnet på Popular Science Monthly var blevet 'overført' til en gruppe, der ønskede navnet på et tidsskrift for general publikum, en publikation, der bedre tjent med navnet passer .

fuji cambridge cykel anmeldelse

Scientific Monthly blev offentliggjort indtil 1958, da den blev optaget i videnskaben. The Modern Publishing Company erhvervede navnet Popular Science Monthly.

Dette firma havde købt Electrician and Mechanic magazine i 1914 og i løbet af de næste to år fusionerede flere magasiner til et videnskabsmagasin for et generelt publikum. Magasinet havde en række navneændringer: Modern Electrics and Mechanics, Popular Electricity and Modern Mechanics, Modern Mechanics, og til sidst World's Advance, før forlaget købte Popular Science Monthly-navnet. Oktober 1915-udgaven havde titlen Popular Science Monthly and World's Advance.

Volumennummeret (bind 87, nr. 4) var populærvidenskabs, men indholdet var det samme som verdens fremskridt.

Den nye redaktør var Waldemar Kaempffert, en tidligere redaktør for Scientific American. Ændringen i Popular Science Monthly var en dramatisk otte til ti artikler i et 100-siders nummer. Ti til tyve fotos eller illustrationer.

Den nye version indeholdt hundreder af korte, letlæselige artikler med hundredvis af illustrationer. Redaktør Kaempffert skrev for 'gør-det-selv', der ville vide noget om videnskabens verden. ' Cirkulationen fordobles det første år.

Fra midten af ​​1930'erne til 1960'erne præsenterede magasinet fiktive historier om Gus Wilsons Model Garage, der drejede sig om bilproblemer. Modelbiler kørte i 1940 og '41, men kom ikke tilbage efter krigen før i 1954. Det var først i midten af ​​1970'erne, at magasinet genudgav de nye modeller i flere udgaver, da information blev tilgængelig.

Fra 1935 til 1949 sponsorerede magasinet et antal korte film produceret af JerryFairbanks og udgivet af Paramount Pictures. Fra juli 1952 til december 1989 kørte Popular Science Roy Dotys ordløse værksted som en fast funktion. Fra juli 1969 til maj 1989 blev omslaget og indholdsfortegnelsen undertitlet 'TheWhat's New Magazine'.

Omslaget fjernede underteksten den følgende måned, og indholdssiden fjernede den i februar 1990. I 1983 introducerede magasinet et nyt logo med ITC Avant Garde-skrifttypen, den skrifttype, den var i brug indtil slutningen af ​​1995. Dens skrifttype blev ændret fire gange de næste 11 år (henholdsvis 1995, 1997, 2001 og 2002).

plyometrisk ab træning

I 2009 brugte bladet en ny skrifttype til sit logo, som blev brugt indtil januar 2014-udgaven. I 2014 præsenterede Popular Science sig i en ny forklædning og introducerede et nyt logo for første gang i 8 år, afsluttet med en grundlæggende revision af artiklerne. == Yngste historie == Forlaget med samme navn Popular Science blev erhvervet i 1967 af det Los Angeles-baserede Times MirrorCompany.

I 2000 fusionerede Times Mirror med det Chicago-baserede Tribune Company, som året efter solgte TimesMirror-magasiner til Time Inc. (dengang et datterselskab af Time Warner). I 2007 solgte Time Warner dette magasin sammen med 17 andre specialmagasiner til Bonnier Magazine Group.

Den 24. september 2008 udgav Australian Media Properties (en del af WW Media Group) en lokal version af bladet Popular Science Monthly, ligesom dets amerikanske modstykke, ved hjælp af indhold fra den amerikanske version af bladet samt lokalt materiale. Australian Media Properties lancerede også www.popsci.com.au, en lokaliseret version af websiden Popular Science, på samme tid.

I januar 2016 skiftede Popular Science til halvårsudgivelse efter 144 års månedlig offentliggørelse. I april 2016 blev det meddelt, at chefredaktør Cliff Ransom ville træde tilbage. Det blev også meddelt, at han ville træde tilbage som redaktør på holdet.

I september 2018 skiftede Popular Science til kvartalsudgivelse, hvilket også antyder, at fremtidige abonnementspriser vil stige. Popular Science har hovedkontor i New York, New York. === Radio === Popular Science Radio er et partnerskab mellem Popular Science og Entertainment Radio Network. === Tablet === Den 27. marts 2011 solgte bladet Popular Science det 10.000. abonnement på sin iPad-udgave, næsten seks uger efter, at Apple accepterede vilkårene og betingelserne for, at abonnementer kunne sælges på sin tablet. === Mobil === I august 2009 lancerede Popular Science en gratis iPhone-app kaldet PopSci.com. Den app, der leverer indholdet fra deres websted, fik et nyt design og en større opdatering i november 2010.

Popular Science har også været tilgængelig på Android-smartphones og tablets siden januar 2011. === Popular Science + === I begyndelsen af ​​2010 arbejdede Bonnier sammen med det London-baserede designfirma BERG for at skabe Mag +, en magasinudgivelsesplatform for tablets. I april 2010 blev Popular Science +, den første titel på Mag + -platformen, udgivet i iTunes Store samme dag som iPad.

Appen indeholder alt indhold i den trykte version samt yderligere indhold og kun digitale ekstrater. Bonnier har siden offentliggjort flere titler på Mag + -platformen, herunder Popular Photography + og Transworld Snowboarding +. === Udveksling af populærvidenskabelige forudsigelser === I juli I 2007 lancerede populærvidenskab Popular Science Predictions Exchange (PPX). at placere virtuelle indsatser på de næste innovationer inden for teknologi, miljø og videnskab.

Væddemål inkluderede, om Facebook ville blive offentligt i 2008, når en touchscreen-iPod ville ramme markedet, og om Dongtan, Kinas øko-by, ville være beboet inden 2010, med PPX lukket i 2009. === Television-Future Of .. . === Populærvidenskabs fremtid for

Vis premiere mandag den 10. august 2009 på Science Channel Future for teknologi og videnskab i et specifikt emneområde, der skifter fra uge til uge. Fra december 2009 har en ny episode premiere hver mandag. === Popular Science på Google Bøger === Siden 5. marts 2010 vil alle populærvidenskabelige udgaver være Den første udgave fra maj 1872 til marts 2009 (undtagen oktober - december 1915 og januar - juni 1917) er tilgængelig gratis på Google Bøger, selvom flere udgaver fra 1910'erne og 20'erne ser ud til at være scannet fra bundne biblioteksvolumener med helsidesannoncer fjernet. = == Andre sprog === I juni 2014 blev Popular Science i Italien navngivet af K ekoa Publishing lanceret.

Instrueret af Francesco Maria Avitto fås i tryk og digital. I april 2017 blev Popular Science på arabisk lanceret af De Forenede Arabiske Emiraters udgiver Haykal Media. Magasinet er tilgængeligt på tryk hver anden måned og via en portal, der opdateres dagligt. == Udgiver == Kilder: American Mass-Market Magazines TheWall Street Journal og New York Post. == Galleri

Udgivet stadig populærmekanik?

Windsor,Populær mekaniker et af de ældste magasiner i USA. Det harblevet offentliggjortsiden 1958 af Hearst Magazines, en afdeling af Hearst Corporation, Inc. Magasinet har været meget det samme siden debut.

Fejen, der formede New York Citys skyline New York Citys skyline er en af ​​de mest betagende udsigter i verden. Men vidste du, at to af de mest bemærkelsesværdige dele af skyline faktisk er resultatet af en egoistisk fejde mellem to tidligere? gode venner? William Van Alen var arkitekten med ansvar for Chrysler Building. Han tilbragte to år med at designe bygningen på 42nd Street, men det skulle være færdigt måneder for tidligt.

Van Alens mål var at bygge den højeste bygning i verden. Men han var ikke den eneste med denne mission i tankerne. En anden arkitekt forsøgte selv at slå rekorden.

Han hed H. Craig Severance og blev hyret til at bygge et tårn til Manhattan Company på Wall Street 40. De to bygninger var kun fire miles fra hinanden.

Her er alt, hvad der førte til fejde. Det startede i begyndelsen af ​​1920'erne, da H. Craig Severance og William Van Alen blev partnere i et arkitektfirma kaldet Severance og Van Alen, Architects.

De to arbejdede. De delte deres opgaver tæt. Severance tog sig af salget, mens Van Alen var designeren.

Sammen byggede de ikoniske bygninger, herunder Vogar-bygningen på stand 57 og barbygningen på 44th St. Men efter ti års partnerskab begyndte de to bedste venner at skændes. De var enige om mange meninger, og deres forskelle kostede dem endda nogle få ledige stillinger.

Vredet voksede til det punkt, hvor Van Alen endelig forlod virksomheden i 1924. Et par år senere blev Van Alen ansat af Walter Chrysler til at skabe en ikonisk struktur, som vi nu kender som The Chrysler Building. Chrysler ønskede, at det skulle være noget andet, noget stort og rekordstort noget, der ville give en erklæring i rummet 11.000 mennesker.

I Van Alens skitse tegnede han mønstre, biler kørte over væggene og massive gargoyler formet som radiatorhætterne på et Chrysler-køretøj med vingerne spredt ud over hvert hjørne af bygningen. Øverst ville seks overlappende stålbuer stige over hver side af tårnet og danne en stor kuppel. En af Van Alens venner sagde faktisk, at ideen til disse buer kom fra en flaske Bacardi.

Kort efter begyndte Van Alen at arbejde på bygningen. I mellemtiden blev hans design gjort tilgængeligt for offentligheden i 1929. Og det fangede hans tidligere ven Severance opmærksomhed.

På det tidspunkt var Severance optaget af sig selv. Han arbejdede på tårnet for Manhattan Company på Wall Street 40. En af investorerne i Manhattan Company-bygningen insisterede på, at det var den højeste bygning i verden.

Emnet her? Højde ligesom Chrysler-bygningen. Men der var et problem: at bygge højt er dyrt. For at reducere arbejdsomkostningerne ønskede The Manhattan Company, at tårnet skulle færdiggøres på bare et år.

Og det var ikke ligefrem muligt. Andre skyskrabere - alle mindre end Manhattan Company Building - tog to år at bygge. Vær ikke afskrækket, Severance kom på arbejde.

Gengivelsen af ​​hans bygning svarede til Van Alens: den havde 67 etager. Men dette design inkluderede også en kobberpyramide og mast på topmødet hvilket gjorde det 48 fod højere end Chrysler-bygningen.

Nyheder spredte sig som en løbeild om, at Severance ville være ansvarlig for den højeste bygning i verden. Chrysler mødte straks Van Alen for at finde ud af noget - de kunne ikke bære tanken om at miste deres chance for verdensrekord. Så Van Alen forsøgte at komme med en plan om at udvide bygningen hundrede meter.

hvordan man øger bevægelsesområdet

Og denne gang blev hver ændring i designet omhyggeligt holdt under omslag. Bygningens arbejdere kendte ikke alle detaljerne. De kunne ikke risikere, at fratræden skulle finde ud af deres nye plan.

Van Alen fik endelig grønt lys til at gøre sin skyskraber ikke kun til den højeste bygning i verden men også til den højeste menneskeskabte gade, nogen nogensinde har set.

Ja, det inkluderer det 300 meter høje Eiffeltårn. Han tegnede og tegnede tårnet, som forresten allerede var begyndt at bygge og allerede tog form. Designet sprang fra 67 etager til 77 etager.

De seks buer blev øget til syv. Og for at afslutte det ville et enormt spir vokse ud af kuplen for at ridse himlen og gennembore skyerne.

Spiret var yderst hemmeligt. Da det skulle skjules for offentligheden og især Severence, måtte det samles i bygningen, før det blev løftet op og ud af tårnet. Van Alen hyrede sin fætter, som var ingeniør, til at foretage beregningerne og bekræfte, at tilføjelsen var mulig - det var muligt men han sagde aldrig, at det ikke var farligt at have en 27-ton stålspids 860 fod over jorden at rejse.

Du gjorde det alligevel. I 1920'erne manglede der sikkerhed Chrysler Building mildt sagt - arbejdere havde ikke engang hårde hatte på! Tilføj det, hvis du arbejder i frysende, våde temperaturer, og der ikke var nogen hegn eller grænser for at forhindre arbejdstagere i at falde.

Arbejdsvilkårene i Manhattan Company Building var lige så farlige, hvis ikke værre. Alt var så travlt med at overholde den etårige konstruktionsfrist. Og byggearbejde fortsatte døgnet rundt. ligesom de fleste hemmeligheder, rygter om Van Alens plan har tendens til at lække ud.

Fratrædelsesgodtgørelsen fik vind af det faktum, at Chrysler-bygningen faktisk ville være meget højere end oprindeligt annonceret. Men uden at vide nøjagtigt hvor meget højere det ville være, vendte Severance og hans arkitekt tilbage til designkomiteen. De fandt ud af, at fundamentet var stærkt nok til at understøtte mere højde og vægt.

De var ikke klar til at miste denne kamp - de designede yderligere fem historier for at bringe deres bygning op til 900 fod, og Severance var sikker på, at dette ville være højt nok. Han kunne ikke forestille sig, at Chrysler-bygningen skulle gå højere end 900 fod. På det tidspunkt var byggeriet nået til 45. etage, og Severance mente, at det var umuligt for Van Alen at foretage andre større ændringer fra dette tidspunkt.

Pressen fik vind af løbet mellem Chrysler og Manhattan Company-bygningerne. Hvilken ville gå hurtigere op? Hvilken ville gå højere? Chrysler lavede til sidst en meddelelse om den forventede højde af sin bygning og hævdede, at den ville være hvor som helst mellem 840 og 850 fod. Dette var kun for at afskrække konkurrencen.

Rygter cirkulerede om, at bygningen kunne have yderligere 60 fods flagstang, så Severance tilføjede sin egen flagstang, så hans bygning ville nå 25 meter, og Manhattan Company-bygningen ville vinde dette. Kort efter var det tid til at tårne ​​over Chrysler-bygningen med sit ikoniske tårn. Arbejderne begyndte langsomt at forstå, hvad der skete, da de samlede delene og indså, at produktet var 185 fod højt og vejede 27 tons i metalnet.

Det næste skridt var at løfte den op på bygningens højeste bue og nitte den ned. Van Alen stod i nærheden og så hans vision langsomt komme sammen. Tanker, der løber gennem hans hoved, ville være

Hvad hvis kablerne til sænkningssneglen og alle 54.000 pund falder gennem bygningen. Hvad hvis kranen ikke engang kan løfte nålen højt nok? Hvad hvis vinden griber ind og spiren vælter over kanten? Bygningen? Det ville få det til at kollapse over 70 historier og ramle ned på gaderne nedenfor.

Men jobbet blev afsluttet på bare 90 minutter. Gitteret var stabilt på hele 3.046 fod. Chrysler afgav dog ingen officielle erklæringer.

Meddelelser om bygningens højde. Manhattan Company Building blev afsluttet kort derefter og sikrede sin plads som den næsthøjeste bygning i verden. Afskedigelse vidste det bare ikke.

En måned efter, at bygningerne var færdige, brød nyheden om, at Chrysler Corporation og Van Alen havde vundet skyskraberløbet. En journal kaldet The Daily Building Report var den første til at dække nyhederne. Bruddet var utroligt.

Men de endelige dimensioner var: Chrysler-bygningen var 1.046 fod høj. Manhattan Company nåede kun 92 inches 7 fod. Denne konkurrence frembragte alene to af de mest fremragende funktioner i New York Citys skyline, som vi kender det i dag.

Til dato er den højeste bygning i New York City Freedom Tower i One World Trade Center. Han er 1.776 meter høj. Den højeste bygning i verden er Burj Khalifa i Dubai, der ligger på en bemærkelsesværdig 2.722 fod en højde Severance og Van Alen kunne kun drømme om.

Er populære mekaniske magasiner noget værd?

værdierspørgsmål som følger:Populær mekanik, 1910-1939, $ 4 til $ 8 hver; 1940-1959, $ 3 til $ 6 hver; og 1960 til i dag $ 1 til $ 3 hver; ogPopulærScience Månedlige udgaver fra 1910-1939, $ 8 til $ 12 hver; 1940-1959, $ 4 til $ 8 hver; og 1960 til i dag, $ 1 til $ 3 hver.02.04.1995

Denne ting er, hvorfor alle skal købe denne printer. Nej, 64 gav det fire stjerner eller mere.

Lad os se på Amazon-webstedet med 96 anmeldelser, det er ikke en god gennemgangsstruktur Åh min gud, det er forfærdeligt, og Mini 2 er okay, generelt ikke en dårlig 3D-printer, men upmini 2 har været til salg i årevis til folk du har haft, at du har gået glip af det komplette og ydre tegn, det er let, du vil have en printer under 300, du får en ender 3 pro v2 uanset hvad den nyeste ender 3 er, køb, hvis du vil have en printer omkring 400, køb en prusa mini ja, du bliver nødt til Vent, men jeg lover, at det er det værd, vi har snart en artikel om en opbygning mellem mig og de bedre tre kvartaler, se om en ekspert kan slå en amatør, og det er sjovt, og det er langt tættere end du tror. Abonner for at lære mere, fordi det snart kommer. Hvis du vil have en printer under et flygel, der er over dens vægtklasse, kan du få ajosef prusai3 mk3s plus links til alle disse vil være i beskrivelsen af ​​populære mekanikere, hvad fanden troede du, du skulle få dit Boy Grant på 3dmusketeers fordi ærligt talt en fem år gammel kunne have gjort det, ja du ved, det er sandsynligvis den eneste gode ting ved din artikel, hvis du kan drømme om, at du kan gøre det, og det er 'sandt, men gør det aldrig på en makerbot, ikke på nye makerbots, fordi de ejes af Stratasys, og Stratasys er ikke godt for denne branche, der er affald. Jeg læste ikke engang artiklen, der kiggede på nogle af deres henvisninger. Jeg sagde, det er forfærdeligt. mine meninger er en informeret købsbeslutning, der har foretrukket, du ønsker, men jeg har i denne branche i 13 år siden 2008 og har set mange? fra helt forfærdelige printere, der ødelagde et firma, der kiggede på dig Solidoodle Press, til virksomheder, der kom ud af ingenting for at oprette en printer, der nu ejer markedet, og så har du Prusa, hvilken prosumerprinter til en forbrugerbaseret pris.

Glem ikke at ringe til dine kære og gøre dem gode igen og igen

Hvad handler populærmekanik af Raymond Carver om?

''Populær mekanik, 'en meget kort historie afRaymond Carver. 'Populær mekanik'beskriver et argument mellem en mand og en kvinde, der hurtigt eskalerer til en fysisk kamp om deres baby.

Hvorfor hedder historien Popular Mechanics?

Betydningen af ​​titlen

Titlen påhistoriehenviser til et langvarigt magasin for teknologi- og ingeniørentusiaster med samme navn. Implikationen er, at den måde, manden og kvinden håndterer deres forskelle på, er udbredt eller typisk,populær.

Er bladet Popular Mechanics godt for børn?

Populær mekaniktilBørnskuffer ikke. Hver episode er informativ, tempoet og altid interessant. Min søn (5 år) elsker hele serien, og jeg behøver ikke bekymre mig om, at hans hjerne rådner, mens han ser. Disse videoer er fyldt med information, der facinererbørni alle aldre.

Er populærmekanik en videnskabelig kilde?

Et magasin som Time ellerPopulær mekanikvil have en redaktionel proces på plads til at godkende de stykker, deres journalister indsender. Uden peer-review-proces på plads, som enakademiskpublikation ville have, kan magasiner ikke tælles som envidenskabelig kilde.08.25.2020

Har Google Play magasiner?

Google Play Magazines ersandsynligvis den mindst populære afGooglesmediecentreret 'Spil'apps tilAndroid. Appen giver dig mulighed for at købe og læsemagasiner, i høj opløsning, lige på dinAndroidenhed. Svarende tilGoogle PlayBøger, denMagasinerappkanredde dig fraat haveat slæbe rundt i en stak med trykte numre.05.10.2012

alt for træt hele tiden

Hvad er temaet i populærmekanik?

Det centraletemaaf 'Populær mekanik'er det faktum, at mennesker i dag bliver så fanget af deres egne egeninteresser, at de ikke genkender, hvordan deres egoisme gør ondt til dem, de elsker. I samfundet er skilsmisse blevet acceptabelt. Skilsmisse kan blive ubehagelige, og nogle ender kun med retssager og forvaringskampe.

Hvordan annullerer jeg mit abonnement på magasinet Popular Mechanics?

Sp. Hvordan annullerer jeg mit magasin Popular Mechanics? For at annullere dit Popular Mechanics-magasin skal du blot gå til linket Magazine Subscriber Services ovenfor for udgiverkundeservice - både telefonisk eller online. Forlaget kan have oplysninger om, hvor abonnementet stammer fra.

Hvor mange abonnerer på Popular Mechanics om måneden?

PopularMechanics.com, der når ud til mere end 8 millioner unikke brugere om måneden, er din on-line kilde til anmeldelser af elværktøjer, luftfartsnyheder, bilteknologi, innovativ videnskab og meget, meget mere. Tilmeld dig i dag! Dine skriftlige breve er altid velkomne.

Hvilken type magasin er Popular Mechanics magazine?

Popular Mechanics er et Jack-of-All-Trades Magazine. Jeg har været en ivrig læser siden gymnasiet og hentede ethvert andet nummer eller deromkring i lokale aviskiosker. Jeg blev først for nylig smart og hentede et abonnement.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykelinnovationer - hvordan man adresserer

Hvad betragtes som en af ​​de vigtigste innovationer på cyklen? I begyndelsen af ​​1930'erne revolutionerede aluminium cykelkonstruktionen ved at reducere vægten af ​​fælge, krumtap, styr og de fleste andre komponenter. Mens det vidunderlige materiale i øjeblikket er kulfiber, forbliver aluminium det valgte materiale for de fleste cykelkomponenter.

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Pro cyklister cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvor meget tjener en pro-cyklist? Lønskalaen Pro kontinentale ryttere tjener alt fra $ 26.200 til $ 171.200. Hvis ryttere kan komme forbi dette punkt, bliver betalingen dog mere lukrativ. Det endelige mål for mange cyklister er dog at komme ind på UCI World Tour, hvor mindstelønnen er $ 2,35M.29. 2020.

Travis pastrana cykel - den ultimative guide

Hvilken type cykel bruger Travis Pastrana? KTM motorcykler

Kæmpe cykelhjul - hvordan beslutter du dig?

Hvad er den største cykelhjulstørrelse? De fleste voksne mountainbikes bruger 26 tommer hjul. Mindre mountainbikes for unge bruger 24 tommer hjul. De større 700C (29 tommer) hjul har nydt en vis popularitet blandt off-road cykelfabrikanter.

Pro cykelryttere - praktiske beslutninger

Hvem er den mest berømte cykelrytter?