Vigtigste > De Bedste Svar > Team sky nyt navn - hvordan man tackler

Team sky nyt navn - hvordan man tackler

Hvad hedder Team Sky nu?

Hold INEOS



(glad rockmusik) - Med fire Tour de France-sejre ud af de sidste fem og deres marginale vindende filosofi tilsyneladende overalt inden for cykling og måske i sport generelt på GCN, mener vi Team Sky har fundamentalt ændret cykling. Og her fungerer det. Har vi ret? Lad os vide i kommentarerne nedenfor.

Lad os gå. (upbeate rockmusik) Team Skys ledelsesteam har været en stor del af holdets succes, især måske Dave Brailsford, som også var præstationsdirektør for British Cycling indtil april 2014. British Cycling er den organisation, hvorfra mange af ideerne og filosofierne bag Team Sky stammer fra og blev først udviklet. 'Marginal Gain' er sandsynligvis et begreb, som stort set alle på Team Sky ikke hører mere, men det fungerede.

Holdet har ikke efterladt nogen sten uberørt i denne søgen efter forbedringer, uanset hvor små eller store omkostningerne er. Selvom disse ideer oprindeligt blev latterliggjort af mange andre i cykelverdenen, og et godt eksempel er opvarmning og opvarmning på turbotrænere før og efter landevejsløb, ser du nu de første ideer fra Team Sky, der er blevet vedtaget af mange andre i cykelverdenen og holdet vil ikke hvile på laurbærene. Vi fangede Sir Dave Brailsford efter deres omfattende træningslejre på Mallorca sidste år.



Her er hvad vi har at sige - På grund af denne sports art kommer vi meget sjældent som en hel gruppe sammen, så det meste af tiden ser vi hinanden, små grupper ved hvert løb, men det er svært at få det hele gruppe sammen. Så vi bruger meget tid om aftenen som en personalegruppe med meget arbejde. Så vi planlægger, det ved jeg ikke, alle vores sportsvidenskabelige interventioner, og hvordan skal vi gøre det, vi kalder præstation og support.

Vi skal lave racerprogrammet, ved du, vi skal gøre det, jeg ved det ikke, vi har alle mekanik sammen, og vi får se, hvordan de fungerer, så procedurer. De har alle svannier der, og de siger: 'Sådan skal vi arbejde.' Vi planlægger alt. - Brailsford var også særlig dygtig til rekruttering, især i tilfælde af hovedtræner Tim Kerrison.

Kerrison tilbragte 2010 sammen med holdet, men i en rolle, hvor han lærte og så og tænkte på, hvad hans svømmetrænerbaggrund kunne gælde for hans cykelrolle, og det betalte sig. Kerisson er en af ​​de mest respekterede trænere i verden i dag Cykling og spillede en stor rolle i de fire Tour de France-sejre, som Team Sky tager til deres navn. (Upbeat jazzmusik) Det er rimeligt at sige, at der var mere end et par skeptikere derude, end Team Sky forsøgte at anvende, hvad British Cycling lavede i velodroms meget kontrollerede miljø på det mindre kontrollerede og åbne miljø ved road racing.



Og i et år eller derom begyndte måske selv de selv at tvivle på det. Imidlertid beviste de snart, at tvivlerne var forkerte. Deltag i Tour de France 2012.

De fandt ud af, at den hurtigste og mest effektive måde at komme til toppen af ​​en stigning er at køre i et hurtigt, men stabilt tempo, så de byggede et hold af stærke klatrere omkring Bradley Wiggins fra tidsforsøget. Da angribende ryttere som Vincenzo Nibali ændrede tempoet og gik op ad vejen, fortsatte holdet det samme tempo og bragte snart disse ryttere tilbage, og Wiggins vandt turen. Det er sikkert at sige, at de fandt en effektiv måde at vinde Tour de France i bjergene og tidsforsøget på. - Ikke tabt endnu.

Forstod du det? (griner) - Selvom det har sine kritikere, siger nogle mennesker, at det måske ikke er den sjoveste måde at vinde cykelløb, og Team Sky-rytter Geraint Thomas gik endda så langt som at sige, at han får betalt for at vinde cykelløb for ikke at være en entertainer. Jeg må sige, at Chris Froome måske har skubbet denne tendens, især på 2016 Tour, hvor han syntes at have fundet en virkelig effektiv og meget sjov måde at vinde løbet på. Klassikerne har derimod bevist sig.



Det er meget sværere for holdet at knække. De vandt deres første monument i år i 2016 med Wout Poels i Liège-Bastogne-Liège. (Livlig jazzmusik) Marginalgevinster er filosofien, tankegangen om forbedring af ydeevne, som British Cycling var banebrydende for, og Team Sky og British Cycling fortsætter med at legemliggøre.

Selvom de måske er lidt trætte af at høre om det og blive spurgt om det nu. Faktisk er du muligvis træt af at høre om det i slutningen af ​​denne artikel, fordi vi vil nævne det mange gange. En hurtig søgning efter 'Marginal Gains' bringer artikler om livshacking, links til universitetsledelseskurser med mere.

Og at sige, at noget ændrede verden, kan virke lidt skarp for en cykelartikel, men det er muligt, at det i det mindste gør nogle aspekter af verdenen.Og startende med British Cycling fortsatte med Team Sky, tænk på små sejre som selvom du ' står øverst på noget, du kan nedbryde det, du laver, analysere det og derefter reducere det med en procentdel eller et procentpoint. forbedre en procent. Så hvis du siger, at du har ti ting, som du forbedrer med en tiendedel procent, får du en gevinst på en procent.

Lyder ikke meget, men hvis man ser på resultaterne af dette års Tour de France, vinder Chris Froome tid på lidt over 89 timer og hans fire-minutters-fem-sekunders føring over Romain Bardet, det er ju 0,07 procent i forhold til kursus i øjeblikket. Hvilket er lille.

Så husk alle disse ting, som Team Skywork gør for at bidrage til disse fortjenstmargener. I hvilket omfang Team Sky sigter mod marginale overskud skal det muligvis ses for at blive troet. Faktisk tager de endda dyner, madrasser og puder til hotellet for hver af chaufførerne.

Ved Giro 2015 gik de dog endnu længere, da de tog en autocamper til Richie Porte, så han ikke engang skulle bo på hoteller. Dette har haft en indvirkning på cykling, da vi har set andre hold bringe flere og flere holdmedlemmer, mere udstyr og flere køretøjer til løb siden GCN blev lanceret i 2013. Vi så alle også lidt yngre ud end 2013. (Upbeat elektronisk musik) Det var virkelig, meget fristende at samle vores tech-rum med små overskud, men vi ved, at I alle elsker tech, og faktum er, det var faktisk den nemmeste at se ubetydelige gevinster, hvis man fysisk kan se dem foran dig på pro-cykler, lad os starte med stilke, det virker som en underlig start, men hvis du og jeg køber en stilk, køber vi den i trin på 10 millimeter.

Hvis du er en Team Sky-rytter, kan du få din Pro-stamme i intervaller på en millimeter. Det er utroligt. Så Geraint Thomas kører en 121 millimeter stilk på sin cykel, og det viser bare, hvor meget længere Team Sky går end mange andre pro-hold, og hvor meget længere deres partnere går for at sikre, at deres ryttere får den bedst mulige behandling og kan præstere bedst muligt.

Hvis vi ser på cyklerne, kan vi faktisk se gennem GCN Pro-cyklerne, hvor meget cyklerne har ændret sig siden 2013. De har mange cykler. De tager 55 af dem med Tour de France.

Lad os se på en samling af Team Sky Pro-cyklerne fra de sidste tre år. (Upbeat jazzmusik) Kan du se forskellene? Du skal faktisk se meget nøje, for selvom Pinarello-Frameworks har ændret sig markant, har Dura-Ace-grupperne ikke ændret sig for meget siden 2013. Selvom de snart ændres, når Dura-Ace R9100 kommer ud.

cykling varme op

Så for at finde forskellene skal du se meget, meget omhyggeligt. Tag Chris Froome's ekstra lette klatringcykel til Tour de France 2016, som han har. En rigtig matchet og skræddersyet Dura-Ace satellitskifter på dens toppe er faktisk superlimet for at spare vægt.

Den har et 3D-trykt kulfiber Garmin-beslag og endda en 3D-trykt kulfibernummerholder til bundbeslaget. Dengang i 2013 var der pressefaste bundbeslag. Men siden 2014, da holdmekanikerne bad om det, har Team Sky faktisk et Hollowtech-rør, et lidt mere traditionelt skruet bundbeslag.

Hvorfor? Fordi de er lettere at udskifte og modstå elementerne lidt bedre, så filosofien om marginal fortjeneste gælder ikke kun for rytterne, men også for teammedlemmerne. Team Sky-cykler til brostensklassikere og brostensfaser i de store ture har også vist denne tilgang til konstant forbedring og forbedring af det udstyr, de kører på. For et år siden havde Chris Froome en Pinarello-ramme med en lille affjedring bagpå, mens Luke Rowe kørte en prototype på Tour of Flanders i år, hvor flex i stedet for affjedringsenheden blev indbygget i rammen.

Dan tjekkede det faktisk lige før Flanders Tour - denne, K8, er faktisk i prototype-fasen, så Luke Rowe er den eneste mand på holdet, der i øjeblikket gør dette, dybest set har nogle teammedlemmer været lidt langsomme med at fange justering chassiset, fordi de kun virkelig kan køre et par løb om året. Så Pinarello producerede dem, omend med de samme egenskaber, samme geometri, samme dækafstand, men de fjernede bare det bageste stød. Så det er lidt mere kendt for gutterne. - Holdets tidsforsøgscykler er også forbedret meget gennem årene.

Chris Froome kører nu på brugerdefinerede 3D-trykte tidsforsøgsspor. Faktisk meget lig dem, du kan se på nogle britiske cykelbanecykler ved de kommende OL. Men tidsforsøget handler ikke kun om virkelig, virkelig avanceret gear.

Det handler også om at få det grundlæggende i en god position på cyklen og bare din aerodynamik. Med nykommere som Mikel Landa brugte Team Sky meget tid på at teste og forfine deres position på cyklen i et kontrolleret miljø, som Velodrome på Mallorca, hvor Matt og Dan fangede et funky stykke software her fra et firma kaldet Alphamantis, og hvad der tillader os at gøre det, det trækker alle disse data ind, giver os grundlæggende en virkelig, virkelig enkel live feedback-tur. Så i stedet for at tale med os og foretage omhyggelig analyse eller udstationering - det er lige foran os, og det er live, så vi hurtigere kan træffe bedre beslutninger - Team Sky brugte meget tid på at finde ud af, hvilket udstyr deres ryttere skulle bruge på en specifik dag på et specifikt tidsforsøgskursus, så på etape 18 i dette års Tour de France var Chris Froome faktisk den eneste rytter, der klarede sig uden en komplet TT-opsætning, inklusive et skivehjul.

Og det betalte sig, fordi han vandt scenen. Det virker dog forkert at kalde det et hasardspil, fordi jeg virkelig ikke er sikker på, at Team Sky laver disse. Under alle omstændigheder var Dan i stand til at se Chris Froome's cykel før scenen og finde ud af den nøjagtige beslutningsproces, der gik i valg af denne opsætning. - En halv Pinarello-opdatering, der vil være en tidskørecykel til 2016, og der er et par redesign.

Det er lettere, men selvfølgelig også mere aerodynamisk. Det ser meget unikt ud på bagsiden her. Dette er det bageste tykkelsesdæksel.

Og dette design reducerer tilsyneladende mængden af ​​turbulens, som undertiden luft sidder fast her bag på cyklen, når den går forbi. (optimistisk jazzmusik) - Team Sky og deres sponsorer arbejder altid sammen om at udvikle produkter, der gavner rytterne så meget som muligt, sadelsponsor fi'zi: k for eksempel. fi'zi: k kuraterer et stort udvalg af f- sadler, så der er sandsynligvis en for hver bum på holdet.

Det stopper ikke med at tilpasse omslag eller former, så de passer til hver chauffør så tæt som muligt. Muc-Off, der sponsorerer Skyfor-teamet, udviklede Hydro Dynamic-kædesmøremidlet til holdet. Kædesmøremiddel virker måske ikke som et område med meget at vinde, men det er bestemt noget at arbejde på, og hvis din kæde ruller mere effektivt, vil du i sidste ende gå hurtigere.

Og for at vise, hvor hurtigt Sky og deres sponsorer vil udvikle disse produkter, måtte Muc-Off faktisk udvikle en ny testanordning til fremstilling af Hydro Dynamic smøremidler. Hjelmsponsor Kask er en original Team Sky-partner, og de fleste af dets tophjelme er nu udviklet med holdet. Protone er en blanding af en let, godt ventileret og aerodynamisk hjelm, så det bedste fra alle tre verdener.

Infinity-hjelmen er en helhjulet aero-hjelm, men den har en glidende åbning, så den siger kun, at hvis den bliver lidt varm, kan du slippe luft ind, men hvis den er virkelig dyster, så tænk på løb som de forårsklassikere, du kan også skjul alle elementer. Et specielt udviklingsområde var tidsforsøgshjelmen. Så Sky startede med Bambino, som var kortere end den tidsforsøgshjelm, den traditionelt havde været, og til 2016-turen valgte de Bambino Pro Evo TT, som ikke er helt så kort som den oprindelige Bambino, men ikke helt så lang som de gamle aero-hjelme, vi så tidligere, for fem, ti år siden.

Så ved at samarbejde med deres sponsorer kan vi se, at British Cycling's etos om at skubbe frem og vinde overalt, hvor der er fortjeneste, virkelig manifesteres på Team Sky. Og den gode nyhed er, at mange af de UCI-kompatible produkter, der bruges på motorcykler, til sidst når ud til os og forbrugerne. (optimistisk jazzmusik) Team Sky har en meget sofistikeret driver supportopsætning.

Jeg tællede 55 personer på holdets hjemmeside sammenlignet med 29 chauffører, så næsten dobbelt. Og for nylig er Tour de France 34 ansatte til ni kørere. Matt og Dan lærte lidt mere på Team Sky Mallorcas træningslejr om, hvordan Team Sky støtter deres chauffører med Rod Ellingworth - Ja, jeg mener, der er også et par ting, folk glemmer virkelig, det kaldes faktisk træningslejr.

Dette er hvad vi prøver at træne i lejren. Jeg tror, ​​at mange andre hold har for meget i lejren, så de har mange medier, en masse slags sponsorater. Så vi prøver at minimere det så meget som muligt.

Og det er det, vi prøver at gøre i oktoberlejren, hvor vi ikke cykler. Så mange interviews og alt det der kan fokusere på træning, og lad os bare gå derude og gøre hvad de skal gøre og gøre os klar til løbet - Team Sky's teambusser er designet til at få chaufførerne til at føle sig godt tilpas så meget som muligt og give dem et hjem til før og efter løbene. Matt kaldte 'The Death Star' af andre cykelhold, og gik lidt D Arthur Vader, da han så sig rundt. (tung vejrtrækning) - Obi-Wan, vi mødes igen.

Her er vi. Umiddelbart spares ingen udgifter, og dette er i det væsentlige målestokken, hvormed alle andre World Tour Team-busser måles. (Glad jazzmusik) - Ernæring er et af de vigtigste områder for enhver atlet, og Team Sky har en præstationsnæringsekspert såvel som to holdkokke ved siden af ​​ernæringssponsoren Science in Sport til at støtte dem her.

Hver chauffør har en skræddersyet ernæringsplan, der inkluderer Science in Sport-produkter til løbs- og træningsdage, og vi talte med Henrik Orre, deres kok på Mallorca træningslejr, for at finde ud af mere om, hvad chaufførerne kan lide at spise. vi ledte efter noget, der ikke var for tungt på maven. For eksempel ville en bøf ikke fungere.

Vi ville lave noget let med fisk, kylling ville være perfekt, og så sørgede vi for, at der var masser af kulhydrater til dem. Der er altid en variation af fire forskellige kulhydrater hver nat; det var ris, quinoa, kartofler eller pasta - I samme træningslejr mødtes vi også med James Morton, hendes præstationsnæringsekspert, for at forstå den generelle teori bag Sky's diætplaner og ernæring - Det vigtigste mål er virkelig at genopfylde alle kulhydrater, som du har brugt. Det er det første og vigtigste mål, som vi ønsker at nå.

Andet og sidste, og det andet er proteinindtag efter løbet, fordi du i den hårde fase er i en proteinnedbrydningstilstand, hvis du vil. Og så er du nødt til at indtage protein af god kvalitet for at hjælpe musklerne med at komme sig. Og sidst men ikke mindst er det selvfølgelig dehydrering.

Så okay, og afhængigt af løbetemperaturen mister du en masse væsker. Vi er nødt til at genopfylde denne væske temmelig hurtigt. Og alle disse tre ting går hånd i hånd, så vi kan være klar til at gå igen den næste dag, hvis du vil. (optimistisk jazzmusik) - Nå, selvom vi siger, at Team Sky har ændret cykling, hvis ikke sporten som helhed, er en ting, der ikke har ændret sig, den dedikation og dedikation, der kræves af ryttere.

Så vi tænkte, at vi skulle efterlade dig et par ord fra Chris Froome i 2012, før han vandt en Tour de France - Og jeg er sikker på, at der er forventninger og pres, som du siger, men jeg prøver ikke at tænke. Jeg vil bare fortsætte som jeg altid har gjort, og jeg vil ikke prøve mere, fordi jeg 'jeg prøver allerede mit bedste, så det ikke ændrer noget. - Fra deres begyndelse i UK-cykling til deres low profit-filosofi, her på GCN mener vi, at Team Sky ændrede cykling og sandsynligvis havde en enorm indflydelse på sporten som helhed.

Men er du enig? Lad os vide Del dine tanker i kommentarerne med, og hvis du kunne lide denne artikel, bedes du også give tommelfingeren op. Hvis du gerne vil se mere GCN-indhold om Team Sky, har vi sammensat en playliste med alle de artikler, vi fik med Team Sk y'erne lige der, og se vores seneste artikel med Team Sk y. Det er en lav-profit let klatring cykel af Chris Froome.

Bare klik der. For at abonnere på GCN, klik på kloden, skal være der. Klik på mig for at besøge vores butik.

Hvorfor ændrede Team Sky deres navn?

TilTeam Skyer at bliveHoldINEOS. I et tweet Chris Froome, der har vundet fire Tours de France forTeam Skysiden 2013 sagde: Så begejstret, at vi som ryttere og personale vil være i stand til at fortsætte sammen i 2020 og derefter. Ser frem til fortsat succes somHoldINEOS.

Hvem overtog Team Sky?

HoldIneosændre deres navnfra Tour de France 2020 for at promoverederessponsorens nye 4x4. Ineos overtog som hovedsponsor forTeam Skymidtvejs gennem seaosn i 2019, da den britiske milliardær Sir Jim Ratcliffe trådte ind for at erstatte den britiske tv-stationHimmel.22. 2020.

Hvad er team ineos nye navn?

Team Ineosvil officielt blive omdøbtTeam IneosGrenadier til Tour de France 2020 med ennyt holdkit, der omgiver Grenadier-branding, ifølge e-mail-kommunikation fra ASO-personale.

Team Ineos har ikke kun et nyt navn, men også en ny cykel. Dette er den helt nye Pinarello Dogma F12. Og det er et absolut våben.

Se på det. Og det er endda det nye, aldrig før set Team Ineos livery med den virkelig smarte burgunderfader, der også kommer op. Men hvis du undrer dig over, hvorfor dette gør mig til en flod i et felt midt i himlen, er det fordi dette sandsynligvis er den hotteste cykel i verden lige nu, og Pinarello og Team Ineos var enige om, at vi bare kunne filme den, når vi fik til et sted, hvor ingen kunne se os.

Så dette er det sted, jeg altid kommer, når jeg ikke ønsker, at nogen skal se, hvad jeg laver. Jeg laver vellykket verdenscykel. Det vandt syv etappeløb, inklusive Giro og Touren, og vandt især fire af de sidste seks Grand Tours gennem Team Skyit.

Nu har nøglen til F10s succes været, at det var en stor allround, og F12 ser ud til at bygge videre på det. Alle de bedste dele fra F10's desi er blevet bevaret til F12, så vi har stadig en monocoque ramme med fuld kulstof lavet af Toray 1100 kulfiber. Vi tilføjede de konkave rørrørsektioner for at give dig en mere aerodynamisk flaskeburintegration på rammen og de flade rørsektioner for forbedret aerodynamik, de små aerodynamiske gaffelflade udfald.

Pæn! Ligesom F10 vil F12 være tilgængelig med begge fælgbremser, som os her og også en skivebremseversion. Men hvad er anderledes ved F12, jeg hører dig spørge? Nå, mange ting. Et af de vigtigste designmål for F12 var at gøre det mere aerodynamisk.

Og til det formål er der lavet mange små tweaks overalt Først er der meget bedre kabelintegration, dette hjælper med at rydde op i rammen og give den en meget renere silhuet. Og Pinarello foretog faktisk computerstudier med væskedynamik og fandt ud af, at det var i stand til at reducere 85% af træk på den nye cykel forårsaget af kablerne. De resterende 15% er lige der, hvor vi fik de små bits af kabel.

Det er her kaliberne stikker ud. Nøglen til at skjule alle disse kabler fra vinden F12 har et helt nyt cockpit. Integreret styr og stilk kaldet Talon Ultra.

vandtæt cykelbukser

Nå, dette er et område, hvor Pinarello mente, at der kunne opnås store aerodynamiske gevinster gennem styret, en cykel udgør typisk 20% af frontområdet. Nu skal dette styr repræsentere en fem procent aerodynamisk forbedring i forhold til det tidligere styr på F10, Talon Aero, og som formodes at være aerodynamisk 28% mere effektiv end en standard rund stang og stamme. Det nye styr skal også være lettere og stivere, og når det kommer til at føre kabler gennem stammen og resten af ​​cyklen, handlede det ikke bare om at fylde dem ind.

Pinarello har arbejdet meget hårdt for at optimere vinklerne og optimere kabelføring, så de ikke bliver for stramme, da dette kan påvirke forskydning eller bremseevne. Der er også en rigtig dejlig lille plade foran her, som jeg også er hvordan man afskriver for at komme til routing. Der er også en ny gaffel.

Nu skal denne nye Onda-gaffel være mere aerodynamisk end den forrige, og en del af det kan spores tilbage til dette område her. Er faktisk dybere end F10-gaffelen, og teorien her er, at den hjælper med at kanalisere og styre luften bedre, når den passerer gaffelen. Dette siges at resultere i en reduktion i træk på 15 procent i forhold til den forrige gaffel, og skivebremseversionen siges også at have en stivere gaffel, der hjælper med at håndtere drejningsmomentstyringen og vridbelastningen af ​​den udkragede skivebremse.

Dette er dog fælgbremseversionen, og du har måske bemærket, at Borte er den enkeltmonterede tykkelse, vi havde på F10. F12 har direkte monteringsbremser med to fastgørelsespunkter, hvilket er virkelig sejt, fordi direkte monteringsbremser med deres to fastgørelsespunkter bare er meget stivere end en enkelt monteringsbremse. Der er mange små tweaks her og der på resten af ​​rammen for at gøre rammen mere aerodynamisk og også stivere.

Så på kædetrinnet kan du se, at de faktisk er lidt højere end F10, og bundbeslaget er også blevet krydret lidt, og dette fører tilsyneladende til 10% mere lateral stivhed end F10. Samlet set skal den aerodynamiske besparelse nu udgøre otte watt ved 40 kilometer i timen. Det kan lyde meget for dig eller slet ikke, afhængigt af dit perspektiv.

Men hvis du overvejede at køre 3.500 kilometer i tre uger, ved Grand Tourpretty hvad jeg ville vælge, og jeg er ret sikker på, at Chris Froome ville vælge det samme. Dækafstand er øget til 28 millimeter. Hvis du ikke vil bruge de fleste Talon Ultra-styr, er der også en adapter, der går ind her, så du stadig kan trække kablerne igennem, hvis du vil bruge et standard styr og spindel.

Og en anden ting, jeg bemærkede, er at der er små splitafstandsstykker. Brug af splitafstandsstykker i er et godt design, for hvis du vil justere din stakshøjde, og hvor afstandsstykkerne er, behøver du ikke omlægge dine bremsekabler, hvilket er især nyttigt, hvis du har hydrauliske ledninger. Rammesættet er kompatibelt med både mekaniske og elektroniske gruppesæt, dette er DI2-versionen, så vi sætter DI2-koblingsboksen i dette virkelig lille rum på nedrøret, og det er her din derailleur-tøndejustering også ville gå, hvis du kørte mekanisk.

Der er 13 forskellige størrelser til rådighed for rammen og. Styr kommer i 16 forskellige størrelser. Hvad med vægten? Nå, den angivne vægt for den umalet fælgbremseramme er 820 gram, og den umalet skivebremseramme er lidt tungere ved 840 gram.

Men jeg vejer hele cyklen. Jeg har også en skivebremse, som jeg også vil veje. 6,97.

Temmelig let omkring UCI-grænsen. Så 7,5 kilo til skivebremsen.

Lidt sværere. (Hip hop musik) Dette er den skivebremsespecifikke version, og i tilfælde af at Ineos-farverne ikke er for teenagere, er dette en af ​​de andre leverancer, du kan købe, faktisk ser denne build med SRAM Red adgangsgruppesættet også rigtig elegant ud Jeg kan også godt lide, hvordan malingsjobben bruges til at understrege rammens asymmetri, dette er smart, ser så meget pænere og pænere ud end fælgbremsversionen. Kablet kommer ikke til den forreste bremsekaliper, og der er ingen hurtigudløsergreb foran.

Det ser bare meget slankere ud og meget renere, hurtigere. Der har du det. Den helt nye Pinarello Dogma F12.

Og, ved siden af ​​Dogma FS, er dette to nye cykler fra Pinarello på så mange uger. De havde bestemt travlt. Lad os nu fortælle os om dine tanker i kommentarfeltet nedenfor.

Tror du, at F12 gør Tour de Fra. vil vinde? nce? Og hvis du kunne lide denne artikel, bedes du give ham tommelfingre, og hvis du gik glip af Dan's artikel, hvor han fik sit første glimt af dogmen FSwell, kan du se den ved at klikke nedenfor. Denne cykel er ikke i GCN-farver, ikke? Jeg skulle nok bare beholde denne. Ja.

Er himlen stadig et cykelteam?

Ineos Grenadiers (UCIholdkode: IGD) (tidligereTeam Skyfra 20102019, ogHoldIneos fra 20192020) er en britisk professionelcykelteamder konkurrerer på UCI WorldTeam-niveau. Detholdstyres af britiskeCykling's tidligere præstationsdirektør, Sir Dave Brailsford.

Hvorfor kaldes ineos grenaderer?

Ratcliffe besluttede senere at starte et projekt for at designe og bygge et lignende køretøj under kodenavnet ProjektGrenadier. Køretøjet ersom hedderefter Ratcliffes foretrukne pub, TheGrenadier, i Belgravia, London, hvor den oprindelige idé blev overvejet, og hvor en salgsfremmende præsentation blev vist.

Har Sky stadig et cykelteam?

Team Sky harofficielt bliveHoldIneos til at afspejle deres nye sponsor, et kemikaliefirma, der ejes af Storbritanniens rigeste mand Sir Jim Ratcliffe. BroadcasterHimmelsagde i december, at det ville afslutte sit tiår lange engagement i slutningen af ​​2019, i hvilket tidsrumhold Sky harvandt otte Grand Tours.19.03.2019

Hvorfor skiftede himlen til Ineos?

Holdet ledes af British Cycling's tidligere præstationsdirektør, Sir Dave Brailsford. Efter beslutning truffet af det britiske medieselskabHimmelUK for ikke at forny sponsorering, holdet sikrede økonomisk støtte fra den britiske kemikaliegruppeIneos, med holdet derved omdøbt til TeamIneosfra april 2019.

Forlader Chris Froome Sky?

Chris FroometilforladeTeam Ineos for Israel Start-Up Nation i slutningen af ​​2020.Chris Froome'sbemærkelsesværdig årti-lang karriere hos TeamHimmelog Team Ineos, hvor han vandt syv Grand Tours og blev Storbritanniens mest succesrige landevejscyklist, slutter i december, når han flytter til Israel Start-Up Nation.09.07.2020

Hvad kaldte ineos tidligere?

Navn. DetNavn Ineosstammer fra INspec Ethylen Oxide Specialties, en tidligerenavnaf virksomheden.

Hvem er den nye sponsor af Team Sky?

Læs mere om deling. Team Sky er officielt blevet Team Ineos for at afspejle deres nye sponsor, et kemikaliefirma, der ejes af Storbritanniens rigeste mand Sir Jim Ratcliffe. Broadcaster Sky sagde i december, at det ville afslutte sit tiår lange engagement i slutningen af ​​2019, i hvilket tidsrum holdet Sky har vundet otte Grand Tours.

Hvem er Team Ineos, har de erstattet Team Sky?

Hvem er Team Ineos? Team Ineos er et britisk professionelt cykelteam, der konkurrerer på UCI World Team-niveau. De var formelt kendt som Team Sky (mellem 2010 og 2019). Holdet er baseret på National Cycling Centre i Manchester med en logistikbase i Deinze, Belgien, og de ledes af Sir Dave Brailsford.

Hvem er ejeren af ​​Team Sky fodboldhold?

Holdet vil blive omdøbt til Team Ineos - efter den kemikaliegigant, som milliardær Ratcliffe ejer. Ratcliffe er £ 21 mia. Værd og har været i samtaler med Team Sky-chef Dave Brailsford i flere uger.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Zwift-cykler - omfattende håndbog

Er Zwift realistisk? TestfeltetModelType trænerPrisElite Direto X (til test) rulletræner med direkte drev729 Elite Nero (til test) gratis rullestol679.99 Relaxdays rulletræner (til test) rulletræner79,90 Tacx NEO 2T Smart (til test) rulletræner med direkte kørsel1 299

Offentlige cykler DC - anførte spørgsmål og svar

Har DC offentlige cykler? Med Capital Bikeshare kan du tage en cykel fra mere end 500 stationer over hele Washington, DC, metroregionen og returnere den til enhver station i nærheden af ​​din destination. Tjek en cykel til din rejse til arbejde, Metro, kør ærinder, gå på indkøb eller besøg venner og familie.

Hundecykel - hvordan man beslutter

Kan hunde cykle? Bare husk, din hund behøver ikke at være en bestemt race eller størrelse for at nyde at tilbringe tid sammen med dig på cykel. Så længe din hund nyder at løbe ved siden, blive båret i en kurv eller trukket i en trailer, kan du have det sjovt sammen på vejen, mens du cykler.

Cykler rundt om i verden - hvordan man kan slå sig ned

Hvor meget koster det at cykle rundt i verden? Du kan cykle rundt i verden for mindre end $ 15 pr. Dag. Dette inkluderer daglige omkostninger, når du rejser på cykel. Disse er typisk mad, indkvartering, reparation af cykler, visa og diverse køb på vejen. Det inkluderer ikke de oprindelige udgifter til at købe en cykel og andet udstyr.

Cykelrør - Komplet manual

Hvordan ved jeg, hvilket cykelrør jeg skal købe?

Alaska Airlines-cykelgebyr - hvordan man løser det

Hvor meget koster det at tage en cykel på Alaska Airlines? Et overblik over Alaska Airlines bagage- og cykelpolitikker: Generelle bagageafgifter Hjemme 1. indtjekket taske $ 252. Indtjekket taske $ 35 Carry-onInkluderetCykelbagageafgift * $ 25 * 13 нояб. 2017 г.