Vigtigste > De Bedste Svar > Team sky sponsorer - hvordan man beslutter

Team sky sponsorer - hvordan man beslutter

Hvad hedder Team Sky nu?

Hold INEOS



(glad rockmusik) - Med fire Tour de France-sejre ud af de sidste fem og deres marginale vindende filosofi tilsyneladende overalt inden for cykling og måske i sport generelt på GCN, mener vi Team Sky har fundamentalt ændret cykling. Og her fungerer det. Har vi ret? Lad os vide i kommentarerne nedenfor.

Lad os gå. (upbeate rockmusik) Team Sky's ledelsesteam har været en stor del af holdets succes, især Dave Brailsford, som også var performance direktør for British Cycling indtil april 2014. British Cycling er den organisation, hvorfra mange af ideerne og filosofierne bag Team Sky stammer fra og blev først udviklet. 'Marginal Gain' er sandsynligvis et begreb, som stort set alle på Team Sky ikke hører mere, men det fungerede.

Holdet har ikke efterladt nogen sten uberørt i denne søgen efter forbedringer, uanset hvor små eller store omkostningerne er. Selvom disse ideer oprindeligt blev latterliggjort af mange andre i cykelverdenen, og et godt eksempel er opvarmning og opvarmning på turbotrænere før og efter landevejsløb, ser du nu de første ideer fra Team Sky, der er blevet vedtaget af mange andre i cykelverdenen og holdet vil ikke hvile på laurbærene. Vi mødtes med Sir Dave Brailsford efter deres omfattende træningslejre på Mallorca sidste år.



Her er hvad vi har at sige - På grund af sportens natur kommer vi meget sjældent sammen som en hel gruppe, så det meste af tiden ser vi hinanden, små grupper ved hvert løb, men det er svært at få det hele gruppe sammen. Så vi bruger meget tid om aftenen som en personalegruppe med meget arbejde. Så vi planlægger, det ved jeg ikke, alle vores sportsvidenskabelige interventioner, og hvordan skal vi gøre det, vi kalder præstation og support.

Vi skal lave racerprogrammet, ved du, vi skal gøre det, jeg ved det ikke, vi har alle mekanik sammen, og vi får se, hvordan de fungerer, så procedurer. Du har alle svannerne der, og du siger som: 'Sådan arbejder vi.' Vi planlægger alt. - Brailsford var også særlig dygtig til at rekruttere, især i tilfælde af hovedtræner Tim Kerrison.

Kerrison tilbragte 2010 sammen med holdet, men i en rolle, hvor han lærte og så og tænkte på, hvad hans svømningstrænerbaggrund kunne gælde for hans cykelrolle, og det gav resultater. Kerisson er en af ​​de mest respekterede trænere i verden i dag Cykling og har spillet en stor rolle i de fire Tour de France-sejre, som Team Sky tager til deres navn. (Upbeat jazzmusik) Det er rimeligt at sige, at der var mere end et par skeptikere derude, end Team Sky forsøgte at anvende, hvad British Cycling lavede i velodroms meget kontrollerede miljø på det mindre kontrollerede og åbne miljø ved road racing.



Og i et år eller derom begyndte måske selv de selv at tvivle på det. Imidlertid beviste de snart, at tvivlerne var forkerte. Deltag i Tour de France 2012.

De fandt ud af, at den hurtigste og mest effektive måde at komme til toppen af ​​en stigning er at køre i et hurtigt, men stabilt tempo, så de byggede et hold af stærke klatrere omkring Bradley Wiggins fra tidsforsøget. Da angribende ryttere som Vincenzo Nibali ændrede tempoet og gik op ad vejen, fortsatte holdet det samme tempo og bragte snart disse ryttere tilbage, og Wiggins vandt turen. Det er sikkert at sige, at de fandt en effektiv måde at vinde Tour de France i bjergene og tidsforsøget på. - Ikke tabt endnu.

Forstod du det? (Griner) - Selvom det har sine kritikere, siger nogle mennesker, at det måske ikke er den sjoveste måde at vinde cykelløb, og Team Sky-rytter Geraint Thomas gik endda så langt som at sige, at han får betalt for at vinde cykelløb for ikke at være en entertainer. Jeg må sige, at Chris Froome måske har skubbet denne tendens, især på 2016 Tour, hvor han syntes at have fundet en virkelig effektiv og meget sjov måde at vinde løbet på. Klassikerne har derimod bevist sig.



Det er meget sværere for holdet at knække. I 2016 vandt du dit første monument i år med Wout Poels i Liège-Bastogne-Liège. Men stort set har de kæmpet for at finde en vindende formel til denne langt mere uforudsigelige type racing. (Upbeat jazz music) Marginalgevinster er den filosofi, tankegang og forbedring af ydeevne, som British Cycling var banebrydende, og Team Sky og British Cycling fortsætter med at legemliggøre.

Selvom de måske er lidt trætte af at høre om det og blive spurgt om det nu. Faktisk er du måske træt af at høre om det i slutningen af ​​denne artikel, fordi vi nævner det mange gange. En hurtig søgning efter 'Marginal Gains' bringer artikler om livshacking, links til universitetsledelseskurser med mere.

Og at sige, at noget ændrede verden, kan virke lidt skarp for en cykelartikel, men det er muligt, at det i det mindste gør nogle aspekter af verdenen.Og startende med British Cycling fortsatte med Team Sky, tænk på små sejre som selvom du er øverst på noget, kan du bryde, hvad du laver, analysere det og derefter reducere det med en procentdel eller et procentpoint. forbedre en procent. Så hvis du siger, at du har ti ting, som du forbedrer med en tiendedel procent, får du en fortjeneste på en procent.

Lyder ikke meget, men hvis man ser på resultaterne af dette års Tour de France, vinder Chris Froome tid på lidt over 89 timer og hans fire-minutters-fem-sekunders føring over Romain Bardet, det er ju 0,07 procent i forhold til kursus i øjeblikket. Hvilket er lille.

Så husk alle disse ting, som Team Skywork gør for at bidrage til disse fortjenstmargener. I hvilket omfang Team Sky sigter mod marginale overskud skal det muligvis ses for at blive troet. Faktisk tager de endda dyner, madrasser og puder til hotellet for hver af chaufførerne.

Ved Giro 2015 gik de dog endnu længere, da de tog en autocamper til Richie Porte, så han ikke engang skulle bo på hoteller. Dette har haft en indflydelse på cykling, da vi har set andre hold bringe flere holdmedlemmer, mere udstyr og flere køretøjer til løb siden GCN blev lanceret i 2013. Vi så alle også lidt yngre ud end 2013. (Upbeat electronic music) Det var virkelig, meget fristende at samle vores tech-afdeling med små overskud, men vi ved, at I alle elsker tech, og faktum er, det er faktisk det nemmeste at se ubetydelige gevinster, hvis man fysisk kan se dem foran dig fra jer selv på Pro Bikes.

Lad os starte med stilke. Mi stængler virker som en mærkelig start, men når du og jeg køber en stamme, køber vi den i trin på 10 millimeter. Hvis du er en Team Sky-rytter, kan du få din Pro-stamme i intervaller på en millimeter.

Det er utroligt. Så Geraint Thomas kører en 121 millimeter stilk på sin cykel, og det viser bare, hvor meget længere Team Sky går end mange andre pro-hold, og hvor meget længere deres partnere går for at sikre, at deres ryttere får den bedst mulige behandling og kan præstere bedst muligt. Hvis vi ser på cyklerne, kan vi faktisk se gennem GCN Pro-cyklerne, hvor meget cyklerne har ændret sig siden 2013.

De har mange cykler. De tager 55 af dem med Tour de France. Lad os se på en samling af Team Sky Pro-cyklerne fra de sidste tre år. (Upbeat jazzmusik) Kan du se forskellene? Du skal faktisk se meget nøje, for selvom Pinarello-Frameworks har ændret sig markant, har Dura-Ace-grupperne ikke ændret sig for meget siden 2013.

Selvom de snart vil ændre sig, når Dura-Ace R9100 kommer ud. Så for at finde forskellene skal du se meget, meget omhyggeligt. Tag Chris Froome's ekstra lette klatringcykel til Tour de France 2016, som han har.

vandtæt cykelbukser

En rigtig afstemt og skræddersyet Dura-Ace satellitskifter på dens toppe er faktisk superlimet for at spare vægt. Den har et 3D-trykt kulfiber Garmin-beslag og endda en 3D-trykt kulfibernummerholder til bundbeslaget. Dengang i 2013 var der pressefaste bundbeslag.

Men siden 2014, da holdmekanikerne bad om det, har Team Sky faktisk et Hollowtech-rør, dvs. en lidt mere traditionel skruebundbeslag.

Hvorfor? Fordi de er lettere at udskifte og modstå elementerne lidt bedre, så filosofien om marginal fortjeneste gælder ikke kun for rytterne, men også for teammedlemmerne. Team Sky-cykler til brostensklassikere og brostensfaser i de store ture har også vist denne tilgang til konstant forbedring og forbedring af det udstyr, de kører på. For et år siden havde Chris Froome en Pinarello-ramme med en lille affjedring bagpå, mens Luke Rowe kørte en prototype på Tour of Flanders i år, hvor flex i stedet for affjedringsenheden blev indbygget i rammen.

Dan tjekkede det faktisk lige før Tour of Flanders - Denne, K8, er faktisk i prototype-fasen, så Luke Rowe er den eneste mand på holdet, der i øjeblikket gør dette, dybest set har nogle holdmedlemmer været lidt langsomme med at slå sig ned i tilpasning chassiset, fordi de kun virkelig kan køre et par løb om året. Så Pinarello producerede dem, omend med de samme egenskaber, samme geometri, samme dækafstand, men de fjernede bare det bageste stød. Så dette er lidt mere kendt for gutterne. - Holdets tidsforsøgscykler er også forbedret meget gennem årene.

Chris Froome kører nu på brugerdefinerede 3D-trykte tidsforsøgsspor. Faktisk meget lig dem, du kan se på nogle britiske cykelbanecykler ved de kommende OL. Men tidsforsøget handler ikke kun om virkelig, virkelig avanceret gear.

Det handler også om at få det grundlæggende i en god position på cyklen og bare din aerodynamik. Med nykommere som Mikel Landa brugte Team Sky meget tid på at teste og forfine deres position på cyklen i et kontrolleret miljø, som Velodrome på Mallorca, hvor Matt og Dan fangede et funky stykke software her fra et firma kaldet Alphamantis, og hvad det giver os mulighed for at trække i alle disse data, giver os grundlæggende en rigtig, virkelig enkel live feedback-tur. Så i stedet for at tale med os og foretage omhyggelig analyse eller udstationering - det er lige foran os, og det er live, så vi hurtigere kan træffe bedre beslutninger - Team Sky brugte meget tid på at finde ud af, hvilket udstyr deres ryttere skulle bruge på en specifik dag på en bestemt tidsrute, og på etape 18 i dette års Tour de France var Chris Froome faktisk den eneste rytter, der gjorde uden en komplet TT-opsætning, inklusive et skivehjul.

Og det betalte sig, fordi han vandt scenen. Det virker dog forkert at kalde det et gamble, fordi jeg virkelig ikke er sikker på, at Team Sky laver disse. Under alle omstændigheder var Dan i stand til at se Chris Froome's cykel før scenen og finde ud af den nøjagtige beslutningsproces, der gik i valg af denne opsætning. - En halv Pinarello-opdatering, der vil være en tidskørecykel til 2016, og der er et par redesign.

Det er lettere, men selvfølgelig også mere aerodynamisk. Det ser meget unikt ud på bagsiden her. Dette er det bageste tykkelsesdæksel.

Og dette design reducerer tilsyneladende mængden af ​​turbulens, som undertiden luft sidder fast her bag på cyklen, når den går forbi. (optimistisk jazzmusik) - Team Sky og deres sponsorer arbejder altid sammen om at udvikle produkter, der gavner rytterne så meget som muligt, sadelsponsor fi'zi: k for eksempel. fi'zi: k kuraterer allerede et stort udvalg af f- sadler , så der er sandsynligvis en for hver bums på holdet.

Det stopper ikke ved at tilpasse omslag eller former, så de passer til hver chauffør så tæt som muligt. Muc-Off, der sponsorerer Skyfor-teamet, udviklede Hydro Dynamic-kædesmøremidlet til holdet. Kædesmøremiddel virker måske ikke som et område med meget at vinde, men det er bestemt noget at arbejde på, og hvis din kæde ruller mere effektivt, vil du i sidste ende gå hurtigere.

Og for at vise, hvor hurtigt Sky og deres sponsorer vil udvikle disse produkter, måtte Muc-Off faktisk udvikle en ny testanordning til fremstilling af Hydro Dynamic smøremidler. Hjelmsponsor Kask er en original Team Sky-partner, og de fleste af dets tophjelme er nu udviklet med holdet. Protone er en blanding af en let, godt ventileret og aerodynamisk hjelm, så det bedste fra alle tre verdener.

Infinity-hjelmen er en helhjulet aero-hjelm, men den har en glidende åbning, så den siger kun, at hvis den bliver lidt varm, kan du slippe luft ind, men hvis den er virkelig dyster, så tænk på løb som de forårsklassikere, du kan også skjul alle elementer. Et specielt udviklingsområde var tidsforsøgshjelmen. Så Sky startede med Bambino, som var kortere end den tidsforsøgshjelm, den traditionelt havde været, og til 2016-turen valgte de Bambino Pro Evo TT, som ikke er helt så kort som den oprindelige Bambino, men ikke helt så lang som de gamle aero-hjelme, vi så tidligere, for fem, ti år siden.

Så ved at samarbejde med deres sponsorer kan vi se, at British Cycling's etos om at skubbe frem og vinde overalt, hvor der er fortjeneste, virkelig manifesterer sig på Team Sky. Og den gode nyhed er, at mange af UCI-reguleringsprodukterne, der bruges på motorcykler, til sidst vil nå os og forbrugerne. (optimistisk jazzmusik) Team Sky har en meget sofistikeret driver supportopsætning.

Jeg tællede 55 personer på holdets hjemmeside sammenlignet med 29 chauffører, så næsten dobbelt. Og for nylig er Tour de France 34 ansatte til ni kørere. Matt og Dan lærte lidt mere på Team Sky Mallorcas træningslejr om, hvordan Team Sky støtter deres chauffører med Rod Ellingworth - Ja, jeg mener, der er også et par ting, folk glemmer virkelig, det kaldes faktisk træningslejr.

Dette er hvad vi prøver at træne i lejren. Jeg tror, ​​at mange andre hold har for meget i lejren, så de har mange medier, en masse slags sponsorater. Så vi prøver at minimere det så meget som muligt.

Og det er det, vi prøver at gøre i oktoberlejr, hvor vi ikke cykler. Så mange interviews og alt det der. Så her er vi, vi kan fokusere på træning, og så lad os bare gå ud og gøre, hvad de skal gøre og forberede os på løbet - Team Sky's teambusser er designet til at få chaufførerne til at føle sig så behagelige som muligt, og løbene giver dem med et hjem til før og efter.

Matt kaldte 'The Death Star' af andre cykelhold, og gik lidt D Arthur Vader, da han så sig rundt. (tung vejrtrækning) - Obi-Wan, vi mødes igen. Her er vi.

Umiddelbart spares ingen udgifter, og dette er i det væsentlige målestokken, hvormed alle andre World Tour Team-busser måles. (Glad jazzmusik) - Ernæring er et af de vigtigste områder for enhver atlet, og Team Sky har en præstationsnæringsekspert såvel som to holdkokke ved siden af ​​ernæringssponsoren Science in Sport til at støtte dem her. Hver chauffør har en skræddersyet ernæringsplan, der inkluderer Science in Sport-produkter til løbs- og træningsdage, og vi talte med Henrik Orre, deres kok på Mallorca træningslejr, for at finde ud af mere om, hvad chaufførerne kan lide at spise. vi ledte efter noget, der ikke var for tungt på maven.

For eksempel ville en bøf ikke fungere. Vi ville lave noget let med fisk, kylling ville være perfekt, og så sørgede vi for, at der var masser af kulhydrater til dem. Der er altid en variation af fire forskellige kulhydrater hver nat; det var ris, quinoa, kartofler eller pasta - I samme træningslejr mødtes vi også med James Morton, hendes præstationsnæringsekspert, for at udforske den generelle teori bag Sky's diætplaner og ernæring - Det vigtigste mål er virkelig at genopfylde alle kulhydrater, som du har brugt.

Det er det første og vigtigste mål, som vi ønsker at nå. Andet og sidste, og det andet er proteinindtag efter løbet, fordi du i den hårde fase er i en proteinnedbrydningstilstand, hvis du vil. Og så er du nødt til at indtage protein af god kvalitet for at hjælpe musklerne med at komme sig.

Og sidst men ikke mindst er det selvfølgelig dehydrering. Så okay, og afhængigt af løbetemperaturen mister du en masse væsker. Vi er nødt til at sætte denne væske tilbage ret hurtigt.

Og alle disse tre ting går hånd i hånd, så vi kan være klar til at gå igen den næste dag, hvis du vil. (optimistisk jazzmusik) - Nå, selvom vi siger, at Team Sky har ændret cykling, hvis ikke sporten som helhed, er en ting, der ikke har ændret sig, den dedikation og dedikation, der kræves af ryttere. Så vi tænkte, at vi skulle efterlade dig et par ord fra Chris Froome i 2012, før han vandt en Tour de France - Og jeg er selvfølgelig, der er forventninger og pres, som du siger, men jeg prøver ikke at være så over det.

Jeg vil bare fortsætte som jeg altid har gjort, og jeg vil ikke prøve mere, fordi jeg 'jeg prøver allerede mit bedste, så det ikke ændrer noget. - Fra deres begyndelse i UK-cykling til deres lille stigningsfilosofi, her på GCN mener vi, at Team Sky ændrede cykling og sandsynligvis havde en enorm indflydelse på sporten helt, men er du enig? Fortæl os, hvad du synes i kommentarerne med, og hvis du kunne lide denne artikel, så giv det også tommelfingre, hvis du vil se mere GCN-indhold om Team Sky, vi har sammensat en playliste med alle de artikler, vi lavede med teamet der er lige der, og se vores nyeste artikel med Team Sk y. Det er en lav-profit let klatring cykel af Chris Froome.

Klik bare dernede. For at abonnere på GCN, klik på kloden, skal være der. Klik på mig for at besøge vores butik.

Eksisterer Team Sky stadig?

TilTeam Skyer at bliveHoldINEOS. I et tweet Chris Froome, der har vundet fire Tours de France forTeam Skysiden 2013 sagde: ”Så begejstret, at vi som ryttere og personale vil være i stand til at fortsætte sammen i 2020 og derefter. Ser frem til fortsat succes somHoldINEOS. ”

Hvem sponsorerer ineos?

Team Skysagde: 'Himmelog 21. århundrede Fox har aftalt salget afTeam Skytil Ineos. Ineos bliver eneejere af Tour Racing Limited (holdetsholdingselskab) fra 1. maj i år og vilforsæt medfinansier den aktuelleholdfuldt ud, ærer alleeksisterendeforpligtelser over for ryttere, personale og partnere. ”19. mar 2019

Da jeg var barn, tog jeg bare alt fra hinanden og så, hvordan det fungerede, og hvorfor det fungerede. Jeg tror, ​​det har altid interesseret mig. - Ideen er bare at se, hvor hurtigt jeg kan gå.

Jeg kan godt lide at vinde løb. Succesen med at krydse linjen - Hvad jeg elsker ved ingeniørarbejde er, at du starter med en idé, det giver dig de færdigheder, du har brug for til at afslutte den - jeg elsker at træne hårdt. Det giver mig en følelse af tilfredshed og præstation, en følelse af målbevidsthed - i 2013 så jeg en artikel, som et hollandsk hold netop havde slået landhastighedsrekorden for det hurtigste menneskelige køretøj ved 83 mph, og det så slet ikke ud fra da en cykel.

Jeg ville vide mere. Hvordan virker det? Hvordan er det endda muligt? Vi var det første britiske universitet, der forsøgte denne rekord. Så vi har fem miles, vi skal gå så hurtigt som muligt i de fem miles, og den der går hurtigst vinder.

Det var meget klart fra starten, at der var en reel udfordring foran os - Vi lancerede en landsdækkende kampagne for at finde to mandlige chauffører, og vi udviklede tests for at skubbe disse atleter til deres grænser - Fitnesstestene var brutalt. Der var trinprøver. Du starter ved et indstillet wattforbrug, og det stiger med 25 watt i minuttet.

Og du fortsætter, indtil du ikke længere kan. - Træningstestene var en af ​​de hårdeste ting, jeg nogensinde har gjort. fysisk. - De gav resultater, der langt oversteg det, vi tidligere havde testet, og på det tidspunkt vidste vi, at vi havde den rigtige motor og folk til jobbet.

Vi skal bare bygge en cykel, der kan gå rigtig hurtigt - Liverpool University har givet os fantastisk støtte og adgang til fantastiske faciliteter - Vores cykel måtte skære luften. På en opretstående cykel kæmper du op til 30 miles i timen, og vi sigter mod 83 mph. Du er så meget hurtigere - Vi var nødt til at bruge et kamerasystem, så vores chauffører kunne se, hvor de skulle hen - Du forestiller dig at køre en bil ved 80 km / t bare ved at kigge gennem telefonens skærm, ja, det ville ikke være som at køre der normal landevejscykel. - En udholdenhedssport, en udholdenhedscyklist, vil helt sikkert skubbe dig ind i denne type nedfaldskraft.

Det hele er meget anderledes - jeg var nødt til at ændre min træning til dette løb. Normalt ville jeg forberede mig på et løb på tre eller fire timer, men det er faktisk en seks minutters indsats - hvis du havde et normalt cykeludstyr derinde, ville du virkelig, virkelig ikke gå meget hurtigt. Så vi har brug for noget stærkere og større, så vi kan gå så hurtigt, som vi har brug for det.

Det blev virkelig, virkelig mit liv. - Jeg kunne ikke få projektet ud af mit hoved - Jeg plejede at sove med en notesblok på mit sengebord, fordi jeg vågnede midt om natten og tænkte: 'Hvad hvis vi prøvede det?' Tid for os til virkelig at gøre det nu, komme ud og se, hvad denne cykel virkelig kan gøre. (anspændt musik) - At se cyklen arbejde for første gang var ekstremt følelsesladet for hele holdet. - Da vi først så cyklen, indså vi, at det var sådan, virkelig, meget hurtigt - Nå, jeg troede, det var verdens bedste, og lad os begynde at sætte det sammen, da vi kom der (mumler) - Chaufførerne ville bare gå hurtigere, ville have at gå i næste gear, og de ville gå i næste gear, men vi var nødt til at stoppe, og vi var nødt til at sige, nu er det tid til at gå til USA og se, hvor hurtigt vi virkelig kan køre.

Det bliver en stor flyvning - en sag, der ligner en lille campingvogn ind i Nevada-ørkenen, er en ret kompliceret operation, så vi havde brug for nogen, der har gjort dette før og ved, hvad de laver, og du tog ansvaret for at tage hold til Amerika og tage cyklen til staterne, og vi kunne virkelig ikke have gjort det uden dem. (glad musik) - Jeg var ikke rigtig nervøs, før jeg begyndte at blive varm - Da låget åbnes, bliver du tapet, forseglet med tape - Tre - Ja, nedtællingen. - To - Du ser ned på selvfølgelig- En- Det går virkelig ind i, hvad du rent faktisk gør. (høj lyd) - Ken får 59 km / t, det er bare virkelig et godt humør, og alle var virkelig, virkelig begejstrede for, hvad der skulle komme, og så blev vejret desværre. (Thunderbolt) - Det var virkelig frustrerende, ingen havde planlagt det - Så på dette tidspunkt havde vi færre og færre forsøg - Vi ville have 70 km / t, vi ville have den britiske rekord - Så vi gik med Ken - Jeg sagde drengene, som jeg tror vi er 70 - alle var så glade.

Ken var begejstret. Vi havde noget at tage med hjem, vi havde den britiske hastighedsrekord. På samme tid satte holdet fra Canada verdensrekorden. (blød klavermusik) - Det ændrede alt.

Vi havde virkelig brug for at forbedre vores spil - så vi besluttede, at det var det rigtige tidspunkt. Vi ville have det, vi måtte få det nu. Så vi lægger al vores styrke i dette ene forsøg.

Vinden var ikke over, hvad vi synes er usikre. Ken fik os til ca. 55 mph - jeg vidste, at vi ikke havde flere forsøg. Jeg vidste, at vi var gået hurtigt, men ikke hurtigt nok - et vindstød kom ud af ingenting.

Derefter ramte Ken desværre et bump i vejen. (Crash, metalskrabning) Jeg sad i køretøjet, der fulgte tæt bagud, og jeg så cyklen komme ud af vejen, og det var en rigtig dårlig ulykke. Vi husker nogle gange, at det vi prøver at gøre, er der en fare for det, De ved, de prøver at gå hurtigt i et af disse køretøjer, og det var forfærdeligt at se.

Tænk, hvordan en bilulykke ville se ud i 80 km / t, du ville næsten afskrive din bil. - På det tidspunkt var vi bare ligeglade med cyklen, vi ville bare vide, at Ken havde det fint. - Da vi designede den cykel, vi har bygget denne store beskyttende boble - vi har alle Sa jeg oplevede problemer, vi oplevede alle stabilitetsproblemer.

Det værste, vi kan have, er, at nogen får ondt i at gøre, hvad vi vil gøre - jeg har en levende hukommelse for at gå over til Ken, og jeg sagde til Ken, Ken, hvis du vil stoppe, hvis du ikke vil gøre det længere, det er helt fint. Og Kens svar til mig var, at jeg skal i seng, fordi vi kører i morgen formiddag - styrtet var skræmmende, og det er svært at komme tilbage på cyklen efter et stort nedbrud som dette, men jeg har fået det meget planlagt dette projekt, og jeg har arbejdet så hårdt så længe, ​​at man på det tidspunkt ikke kan komme af cyklen - skaden på cyklen betød, at denne gang var verdensrekorden lige uden for vores rækkevidde, vi gjorde ikke ' Det bliver ikke så let at give op. - Holdet arbejdede hele natten med at ordne cyklen.

Og på det tidspunkt havde vi kun et par forsøg tilbage. - Dave gik næsten med en ødelagt cykel, - jeg husker, at jeg sagde til drengene (mumlende) - Vi var meget nervøse, og så begyndte pludselig Dave at afbryde strømmen. (Elektrisk guitar) Dave gik gennem timing-portene, og vi hørte i radioen, at Dave lige havde ramt 70 mph.

Dave er nu ved 70 mph. Og Ken, da han kom ind, sagde han bare, at jeg ikke havde det. - Så nu hvor jeg er på cyklen, ved startlinjen, trukket tilbage, havde jeg lidt et øjeblik for mig selv, hvor den er, du skal bare gøre det nu.

Det er det - Så vi slap det, og det blev hurtigere og hurtigere - jeg var nødt til at skubbe så hårdt som muligt den sidste kilometer, virkelig give alt. (Højt hvæsende) - Vi hører over radioen, at Ken lige har nået 75 km / t. Vi slog vores britiske rekord igen.

Så vi brød det tre gange - Ja! Ja! (skrig) - Vi fik ikke verdensrekorden i år, men vi kommer tilbage - jeg synes det er dejligt, at vi gjorde det og fik en britisk rekord, og en dag, hvis vi kunne bringe verdensrekorden tilbage til UK, det ville være fantastisk - Vi startede for nylig med at bygge den næste cykel. The Arion 2. - Det er britisk cykling og teknik.

Disse to ting går bare hånd i hånd. Vi er gode til at gøre sådan noget, så vi skal begynde at vise det - vi vil selvfølgelig have verdensrekorden, vi vil have verdensrekorden - nej, men vil du have det? - Jeg vil have det, ja, (griner) absolut, jeg vil virkelig have det.

Hvornår blev himlen til Ineos?

De økonomiske virkninger af COVID-19 coronavirus-pandemien har boblet op til de højeste niveauer af cykling, med et side-venture, der ejes afTeam Ineos'vigtigstesponsor, Sir Jim Ratcliffe - en af ​​Storbritanniens rigeste mennesker - appellerer til hundreder af millioner pund af nødlån.12. maj 2020

-Velkommen til GCN Racing News Show. Denne uge diskuterer vi, om Chris Froome forlader INEOS? Vi har også nogle spændende nyheder om, at racing er tilbage i denne uge, flere signeringer fra Team UAE, Emirates og alle de andre race-relaterede nyheder. Savner du Giro lige så meget som vi gør? Nå, denne uge i GCN-appen behandlede vi Giro d'Italia på en ny og unik måde og præsenterede dig for det bedste fra de sidste syv år.

Vi har nye kommentarer, eksklusive interviews, afstemninger og quizzer, alle live og dagligt på showet. Hvis du har savnet Dan, har han præsenteret. Glem ikke at gå til GCN-appen og tjekke den ud.

Først og fremmest meddelte ugen, at vinderen af ​​det olympiske vejløb, Anna van der Breggen, og den tidligere verdensmester i racerløb, Chantal van den Broek-Blaakboth, meddelte, at de trækker sig tilbage fra professionel racing i 2021 og 2022. Det hollandske par underskrev begge forlængelser Boels-Dolmans, der bliver SD Worx i 2021. Van der Breggen planlægger at gå på pension efter de olympiske lege i Tokyo næste år, Van den Broek-Blaak bliver endelig nedrykket i foråret 2022.

De to tidligere verdensmestere på landevejskørsel vil så være fuldtids-DS for holdet indtil 2024 The Sport og vil bringe en masse erfaring og viden til holdet, men fra et andet perspektiv. Mange lande begynder nu at ophæve forbudsreglerne, hvilket betyder, at professionelle endelig kan ride udenfor, men som vi alle ved, har mange løb været nødt til at blive udsat eller annulleret. En rytter tog det på sig at køre alle etaper i Tour de Yorkshire 2020 alene.

Arkéa Samsic-chauffør og tidligere britisk nationalmester Connor Swift kørte alle fire etaper i løbet alene og dokumenterede det. Han havde endda et eskortehold, sin kæreste. Hun var en Suwanee-mekaniker, DS, fan og fotograf rullet ind i en.

Han ryddede alt op og vandt sprints og QOM'er i den samlede stilling. Temmelig imponerende ting. UAE Team Emirates fortsætter med at underskrive chauffører.

Diego Ulissi har underskrevet en to-årig fornyelse med holdet, og de vil holde ham med holdet indtil udgangen af ​​2022. Italieneren har brugt hele sin professionelle karriere som en del af opsætningen, siden han kom til holdet i 2010, da han var Lampre Racing er tilbage. Endelig det første løb siden coronavirus.

HTV Cup er et af de største etappeløb i Vietnam og afholdes over 18 etaper. Det skulle foregå i april, men er blevet udsat til denne uge på grund af coronavirus. 12 hold på syv chauffører, der udgør det i alt 84, starter, hvor kun vietnamesiske chauffører er tilladt, bortset fra to europæere på grund af den igangværende pandemi.

Det er meget spændende at se, at racing endelig er tilbage. Denne uge har vi også nyheder om, at Chris Froome muligvis forlader INEOS midt i sæsonen for at nå sit mål om at vinde en femte Tour de France. Den største anstødssten mod dette mål ser ud til at være, at han deler et hold med to tidligere vindere af løbet, Geraint Thomas og Egan Bernal.

Tre tidligere Tour-vindere kørte Tour de France for det samme hold. Der var altid lidt øjenbryn, da en af ​​dem gav et interview, der tydeligt sagde, at de ønskede at vinde Tour de France. Folk, der er kun otte ryttere på et tourhold i disse dage.

Det efterlader fem husstande, hvilket næppe er nok til at støtte en chauffør i tre uger, endsige støtte til tre. Måske er det ingen overraskelse, at Froom er den, der kan blive kastet ud. Han fylder 35 i næste uge, og hvis han vandt Touren senere samme år, ville han være den næstældste vinder i racerhistorien.

Han er nu en temmelig ukendt mængde. Han har haft i alt fem dages løb siden hans forfærdelige fald i Dauphiné for et år siden og har ikke vundet et cykelløb på to år. Mens Brailsford værdsætter, at Froome har vundet Tour de France fire gange for ham, tænker han muligvis også: 'Nå, Chris, hvad har du gjort for mig for nylig?' ser rigtig godt ud for Geraint Thomas 'perspektiv.

Historien fortæller os, at når en ung holdkammerat til en tidligere vinder begynder at vinde alene, er det dårligt for den tidligere vinder. Tænk på 1988-vinderen Pedro Delgado. Da Miguel Indurain begyndte at vinde den, læste Delgado Leaving Tea, vel vidende at den kom, og vendte gladelig tilbage til den indenlandske rolle.

Selvom der var 1996-vinderen, Bjarne Riis, da hans unge holdkammerat Jan Ullrich vandt den. Riis kørte Tour igen og sluttede 11., gik derefter pensioneret kort derefter, der skete noget med Lance Armstrong, da hans holdkammerat Alberto Contador vandt den i 2009. Armstrong kørte den en gang til og sluttede 23. og derefter pensioneret.

Igen bør Froome af alle mennesker vide, hvordan dette sandsynligvis vil gå. Engang var Chris Froome en modig opstart. Da han først begyndte at vinde Touren i 2013, kørte den tidligere Tour-vindende holdkammerat Bradley Wiggins aldrig Touren igen.

Som Froome selv udtrykte det: 'Brad ligner Paul Weller. Jeg ligner Tintin. Måske er vi ikke. 'skabe d vises i den samme historie. 'Nu ser det ud til, at Froome leder efter et nyt sted at skrive det næste kapitel i sin historie.

Vi er ikke sikre på, hvor dette sted kan være, men en af ​​dem kan være Bahrain

McLaren, det virker som det mere logiske sted, det kan ende, da hans gamle kollega Rod Ellingworth nu er holdets leder. Du kunne begge forestille dig at arbejde sammen igen. Dette er især grunden til, at Mark Cavendish endte med på dette hold.

Dette ville betyde, at Froome kæmper for at lede Tour de France med Mikel Landa, for hvem det ville være underligt, hvis det ikke var så tragisk. Han tilbragte sin karriere i skyggen af ​​holdledere som Vincenzo Nibali, Fabio Aru, Alejandro Valverde, Nairo Quintana og Chris Froome selv. Dette gav anledning til hashtagget #freelanda, idet han henviste til ideen om, at han på en Grand Tour altid syntes at være i tjeneste for en anden i stedet for at køre for sig selv. Nu kunne Froome styrte den del igen for Landa.

Åh, stakkels Landa. Andre mulige mål for Froome, der er blevet nævnt i cykelmedierne, er Israel Start-Up Nation, NTT eller Movistar, selvom Froome var noget af et hasardspil på dette stadium af hans karriere. Alt det Froome-samtale fik os til at undre os over, hvordan en femte Tour-sejr for ham kunne opfattes i den nydesignede kalender, vi står over for i anden halvdel af året.

Som vi diskuterede her på GCN Racing News Show for et par uger siden, når turen finder sted den 29. august, vil chauffører gøre det med meget lidt løb i benene. I enhver normal sæson ville det være som et Tour de France-løb i februar. Hvad hvis, som det er blevet foreslået i de sidste par måneder, koronavirus ramte, blev turen i sidste ende reduceret til noget, måske et to-ugers løb? Froome vandt den nedsatte Tour de France. Hvad ville være hans femte sejr, vil du kalde ham en fem gange vinder af Touren? Tror du, at han ville blive optaget på listen over fem gange vindere med Jacques Anquetil, Eddy Merckx, Bernard Hinault og Miguel Indurain? En side af argumentet er, at Tour de France er Tour de France, og selvfølgelig, hvis Froome vinder, vinder han fem gange.

Det er ikke hans skyld, at løbet ville blive lidt anderledes, Touren er ikke altid Touren. Kan et to-ugers løb virkelig tælle som Tour de France? Det lyder som en afstemning, ikke? Lad os stemme. Når Tour de France er 2020 ville være et to-ugers løb i september, ville vinderen så blive betragtet som en rigtig Tour de France-vinder? Deltag i og stem på GCN-appen, det er det til denne uges Racing News-show på GCN-showet i morgen med Si og Hankand, download GCN-appen og deltag i Dan med alle de fantastiske giroindhold.

Hvad er der sket med Team Sky cykling?

Team Skyofficielt er blevetHoldIneos til at afspejle deres nye sponsor, et kemikaliefirma, der ejes af Storbritanniens rigeste mand Sir Jim Ratcliffe. BroadcasterHimmelsagde i december, at det ville afslutte sit tiår lange engagement i slutningen af ​​2019, i hvilket tidsrumholdet Skyhar vundet otte Grand Tours.19. mar 2019

Hvorfor skiftede himlen til Ineos?

HoldIneoshar igenændretdets navn og vil blive henvist til somIneosGrenadier i hele Tour de France. Dette er af sponsorårsager til at promovere virksomhedens nye 4 × 4 køretøj.5. sep 2020

Forlader Chris Froome Sky?

Chris FroometilforladeTeam Ineos for Israel Start-Up Nation i slutningen af ​​2020.Chris Froome'sbemærkelsesværdig årti-lang karriere hos TeamHimmelog Team Ineos, hvor han vandt syv Grand Tours og blev Storbritanniens mest succesrige landevejscyklist, slutter i december, når han flytter til Israel Start-Up Nation.9. jul Feb 2020

Brooklyn cykelfirma

Hvor meget koster det at sponsorere et cykelteam?

Holdhar alle slags under-sponsorerfor derescykler, gear og ernæring. Men ~ 70% af deres budget kommer fra titlensponsor, der betaler et proffsholdet eller andet sted i området fra $ 5m til $ 15m for at navngiveholdog plaster sit logo over hele uniformen.06.09.2020

Hvad står ineos for?

Navn. NavnetIneosstammer fra INspec Ethylene Oxide Specialties, et tidligere navn på virksomheden. Det indeholder også et latinsk og to græske ord. 'Ineo' er latin for en ny begyndelse, 'Eos' er den græske gudinde for daggry, og 'neos' er græsk for noget nyt og innovativt.

Hvilket hold kører Chris Froome for?

Christopher CliveFroome, OBE (født 20. maj 1985) er en britisk cykelrytter, der i øjeblikketforlystelserfor UCI WorldTeam Israel Start-Up Nation.

Hvem er hovedsponsorerne for Team Sky?

Rygter begyndte at cirkulere tidligere på denne måned om, at den britiske milliardær Sir Jim Ratcliffe kunne træde ind for at købe holdet fra Sky. Holdet har nu bekræftet, at Sir Jims kemiske firma Ineos bliver hovedsponsor fra 1. maj.

Hvor får Team Sky deres penge fra?

Men Ineos 'investering betyder, at holdet forbliver støttet af et britisk selskab med otte britiske ryttere i Team Sky's 29-mand liste. Team Sky's regnskaber for 2017 afslørede et budget på £ 34,5 mio., Det største inden for professionel cykling. Hvad er Ineos? Ineos er en af ​​verdens største producenter af kemikalier og Storbritanniens største privatejede virksomhed.

Hvem er ejeren af ​​Team Sky fodboldhold?

Holdet vil blive omdøbt til Team Ineos - efter den kemikaliegigant, som milliardær Ratcliffe ejer. Ratcliffe er £ 21 mia. Værd og har været i samtaler med Team Sky-chef Dave Brailsford i flere uger.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

World Cycling League - varige løsninger

Er der en pro-cykelliga? Der er en fantastisk mulighed for at udnytte det sande underholdning og økonomiske potentiale ved mænds professionelle cykling og gøre det til en moderne sportsliga i det 21. århundrede. 2015.

Cykelsaltabletter - levedygtige løsninger

Er salt godt til cykling? Tilsætning af salt til sportsdrikke kan forbedre ydeevnen, antyder forskning. Forskere i Spanien har fundet ud af, at atleter, der supplerer deres elektrolytdrikke med ekstra salt, klarer sig bedre i udholdenhedsbegivenheder end dem, der er afhængige af drikkevarer alene til rehydrering. г.

Tips til cykeltræning - den ultimative guide

Hvor mange timer om ugen skal jeg cykle til træning? Pro-cyklister kører ofte 20-30 timer om ugen. Ryttere, der træner til ultramarathonbegivenheder, kan logge endnu mere. Fritidscyklister (kategori 3, 4, 5 og mestre) lægger normalt ca. 10 ugentimer, selvom nogle klarer sig på 5 eller 7 kvalitetstimer, hvis deres begivenheder er korte.

Cykel-verdensmesterskab - enkle svar på spørgsmål

Hvem er den nuværende verdensmester i cykling? Den nuværende mandlige mester er den italienske rytter Filippo Ganna, der vandt 2020-begivenheden.

Castelli cykeltrøje - almindelige svar

Er Castelli et godt cykelmærke? Hvis der er et tøjmærke i RCUK100, der ikke behøver nogen introduktion, er det sandsynligvis Castelli. De har lavet kvalitetscykelsæt i længere tid end næsten alle i spillet, og nogle af de stykker, de har bragt ud i løbet af de sidste par år, har banet vejen for helt nye kategorier af udstyr.

Box hill cycling - omfattende reference

Hvor svært er Box Hill at cykle? Det er en god bjergbestigning 2,5 km i gennemsnit 5%. Det klatrer kun 125 meter, men efter ni opstigninger er det meget testende. Box hill er også populær blandt en bred vifte af cyklister (jeg så en fyr køre sig op på en Brompton foldup). Den konstante gradient er ikke for alvorlig, og du kan tage det i dit eget tempo.