Token hjul - finde løsninger
Er symbolhjul noget godt?
Polethar produceretnoglefremragende kit gennem årene, og Prime Ventous Carbon Disc Road hjulsæt er ingen undtagelse. Bygningskvalitet er fremragende, de ser udstore, klarer sig rigtig godt og er smukkegodtværdi også.
Tak for indstillingen, dette er The Sweet Cyclists, og i dag ser vi på TokenDhuezz racercykelhjul. I dag har vi en rigtig spændende testrapport, vi skal se på Token Dhuezzroad clincher-dækkene. Disse er alufælge, der er virkelig optimeret til klatring og er virkelig lette ved 1400 gram.
Hvis navnet lyder kendt, er det fordi det er opkaldt efter den berømte Alpe D'Huez-opstigning. Hvad Token gør for mange af deres produkter, er bare stavet forkert Steder som Kona-ruten kaldes Konax. Dette er lidt fantastisk, det gør det virkelig nemt at google, det viser virkelig deres mission for hvert produkt.
Jeg fortsætter med at tage dette ud af kassen, mens vi gennemgår specifikationerne. Dette koster $ 799, hvilket er ret overkommeligt for et let sæt hjul. De er lavet af aluminium, men har en speciel keramisk belægning, der giver dem ekstra holdbarhed.
I boksen kan du se, at vi får hjulspyd. Dette er et ret flot sæt spyd, og vi får også de kulstofspecifikke puder. Dette er interessant, selvom det er et alufælge, da det har en keramisk belægning udefra, bliver du nødt til at bruge de keramiske bremseklodser.
gatorade vs vand
Du har også en XDR- eller Shimano-frihjulsmulighed. Disse er mere traditionelle hjul med en indvendig diameter på 18 millimeter. Ganske smal, de tilbyder nogle bredere variationer af hjul.
Så hvis du leder efter noget bredere, har de alt fra triatloncykler til virkelig brede grushjul. Så hvis disse ikke passer til det, du leder efter, har Token bestemt et produkt, der sandsynligvis gør. Virksomheden selv har eksisteret i et stykke tid siden 2002.
De har triathlonhjul, de har landevejscykler, de har grushjul, så de har et rigtig stort produktkatalog. En anden god ting ved disse hjul er, at de leveres med to års garanti samt et udskiftningsprogram, så du kan være sikker på, at hvis noget kommer op, mens du ejer dem, kan du være sikker på, at de også er der for dig . Dette er en rigtig cool del af det, den har den belægning som jeg nævnte tidligere, og den giver den en let blålig rollebesætning, som jeg ikke er sikker på, hvor god den bliver på kameraet, men bestemt et flot alufælge.
Virkelig lavvandet, så dybden er temmelig lav på disse kun 22 millimeter. Radial snøring til forhjulet og derefter baghjulet, de kalder det adiametrisk snøring, og det er lidt interessant. Det er radialt på den ikke-drevne side, så du kan se standardradialen og derefter et andet blondemønster på drevsiden, så et interessant twist.
Rytternes vægt her er 100 pund, og den annoncerede vægt er 1400 gram, så i den lettere ende af tingene. Det er også værktøjsfrit, som du kan se, kan du faktisk trække frihjulnavet fra hinanden og se den interne mekanisme ret sej her. Jeg konfigurerede dette med Shimanohub til at passe til min gruppe.
Lad os nu se på hjulens vægt. Jeg tjærede vægten med en lille potteplante for at afbalancere hjulene. Vi har baghjulet, der er 826 gram, faktisk 824 gram uden spydene.
Så har vi forhjulet, vi gør det samme. Det er ret let på 650 gram. Lad os nu se på vægten af de leverede spyd på den bageste spyd kommer ind på62, så ikke den letteste på markedet, men faktisk ganske flot.
Hvis vi ser lidt nærmere her, kan du se et virkelig simpelt håndtag, som du får med de dejlige fjer og endehætter. Se nu nærmere på hjulenes pasform og udførelse. Selvom de er alufælge, ligner de på grund af den fine matte finish mere et kulstofhjulsæt.
De beskriver dette som en keramisk belægning for holdbarhed, og det giver det en rigtig flot glat slags lysegrå finish. Der er et par seje differentiatorer, som de tilføjede. De har også produktnavnet her i guld, temmelig sejt med en guldnippel, så der er lidt flare.
Antallet af eger er ret lavt bare for at holde vægten nede, så du har 18 eger snoet radialt foran, mens du har 21 eger bagpå, og dette er deres snøring i diameter. Det er en radial på den ene side, så på den ikke-drevne side, og derefter på drevsiden har du dette virkelig interessante mønster. Til frihjulshubet har jeg Shimano her, og det giver også en dejlig støj.
Det er ikke for travlt, men har god præcision. Der er eksterne brystvorter, disse kaldes pilarvingeger, så hvis vi kommer tæt på, kan du se, at de er lidt flade i midten, så en eger med knive giver en lidt forbedret ydelse. De har også Z1-hubben, dette er deres top på liniehuberne.
Selve hjulsættet er en del af Zenith Line-kollektionen, så de har tre niveauer, og dette er det højeste niveau af ydeevne. De koster lidt mere, men er de letteste og tilbyder den højeste ydeevne til gadesport. Disse er også færdige slangeløse, som er rigtig seje og lige ud af kassen, øh du kan se dette rigtig dejlige bånd her, så du ikke behøver at lave et slangeløst bånd.
Ser virkelig ren ud, gør slangeløs konvertering virkelig let. De tilbyder ikke ventiler, men du kan købe dem separat, men de leveres med elektroder og spyd, hvilket er en god funktion. Dernæst starter vi med et slangeløst sæt dæk.
Vi sætter disse tokenhjul op som rørløse med det samme, da de kommer med den påførte fælgbånd, dette skal være ret let. Disse er krogfelgsdesign, så igen meget enkle. De dæk, vi bruger, er HutchinsonFusion 5 Galactik.
Dette er en af deres mest kraftfulde variationer fra Fusion 5-serien. Det bruger deres ElevenSTORM gummiblanding, der giver virkelig godt greb og virkelig lav rullemodstand samt let vægt. Dette er et rigtig godt dæk, der følger med de kraftige ClimbingToken-hjul.
For at udføre installationen, da det slangeløse uh fælgtape allerede er fastgjort, er slangeløs ridning virkelig en leg, så jeg skal bare sætte dækkene på. Disse er retningsbestemte, så vær forsigtig med dem, medmindre du vil gøre dette et par gange. Ligesom ethvert dæk, skal du ved montering være meget forsigtig med ikke at tvinge det på og ikke beskadige noget, og så er selvfølgelig den sværeste del altid den sidste lille sektion i midten.
Du kan se, at det kæmper mod dig, tricket er at holde begge sider og derefter langsomt arbejde dig igennem. Heldigvis er disse Hutchinson-dæk ret bløde og nemme at lave, du ser det er ret nemt. For at gøre installationen lidt lettere tager jeg en lille svamp med sæbevand og kører den langs kanten, så perlen kan sprænge lidt lettere.
Lad os nu tage Tubibooster, jeg fjernede kernen end Nå, bare for at gøre det lidt lettere, og jeg sætter det på her, og forhåbentlig vil perlen komme på plads. Du hørte den 'pop-pop'. Nu skal jeg fjerne det, og det ser ud til, at det rent faktisk sprang ind.
Nu sætter vi tokenhjulene med Hutchinson Galactik-dækkene på vejen. Vi kører meget her. Vi laver nogle nedkørsler, stigninger og lejligheder for virkelig at måle ydeevne.
Da vi kom ned til nedstigningen, fandt vi ud af, at hjulene virkelig tilbyder meget selvtillid, de tilbyder tilstrækkelig stivhed til virkelig at få en masse feedback fra vejen, men det skårer ikke. At have Hutchinson-dækkene fastgjort i den slangeløse opsætning giver meget greb, så det er virkelig nemt at gå hurtigt og også på fladen, fordi hjulene er så lette, at det var let at accelerere. Det betyder også virkelig et hjulsæt, der er rigtig godt designet til klatring, især med en rigtig flad fælghøjde og let vægt.
Det gjorde det virkelig nemt og lydhørt at klatre. Du glemmer slags, at hjulene er der, især når du har en vægt. Jeg anbefaler på det kraftigste at kigge efter gram på dine cykler i stedet for kulfiberflasker eller sadler, da rotationsvægt er virkelig vigtig.
Som du kan se her på stigningerne, har jeg fundet en rigtig god kombination mellem hjul og dæk, der gør dem virkelig nemme at klatre. Z1-navene betyder også meget glatte hjul med virkelig lav rullemodstand. Den anden vigtige ting er bremseevne.
Vi fandt ud af, at kulstofpuderne gjorde et rigtig godt stykke arbejde, de har rigtig gode modulære bremser, der giver dig meget selvtillid på nedstigningen. Lad os nu gå igennem fordele og ulemper ved token-hjulsættet. Jeg kan virkelig godt lide prisen på 800 og 1400 gram, jeg synes, det er et rigtig godt konkurrencedygtigt letvægtshjulssæt, især sammenlignet med Mavic Ksyriums, de er ned ad bakke. Plus, de er meget lydhøre og lette, hvilket betyder, at det er meget let at både accelerere og klatre med disse balancecykler, og da det er en rotationsvægt, betaler det sig virkelig på vejen.
børns cykel sæde
Nogle af ulemperne er, at dækstørrelsen er begrænset til 700x25. Den indvendige fælgbredde er ret smal på disse. Så hvis du vil blive bredere, skal du se på andre tilbud på hjulsæt-token, du har også brug for kulstofpuder, og det er en ulempe.
Hvis du går efter aluminiumsfælge, håber du at du kan bruge standard aluminiumsbremseklodser i stedet for at bytte dem ud, men belægningen betyder, at du bliver nødt til at bruge kulfiberacenter, selvom de ser seje ud, er der et hævet klistermærkeudseende, der ser det ud lidt billigt. Jeg ville ønske, at de havde det pulverlakeret eller noget renere. Under hensyntagen til alt ville jeg give token hjulsættet 9,0 ud af 10.
Jeg synes, de er virkelig lette og lydhøre. Så hvis du leder efter et clincher-hjulsæt, der ikke bryder banken, vil jeg virkelig overveje disse hjul. Tak fordi du ser denne anmeldelse, glem ikke at like og abonnere.
Du kan se mere af vores indhold på vores hjemmeside på thesweetcyclists.com eller følge os på Instagram på @TheSweetCyclists. Dette er SweetCyclists, der minder dig om at nyde turen!
Hvor fremstilles token-kulhjul?
I dagToken'shovedkvarterer kan stadig findes lige uden for Taichung, hvor de stolt designer, fremstiller og tester deres produkter med håndværk i hjertet afPoletog drevet af deres passion for at bringe innovative produkter til den kræsne rytter.
Folk spekulerer ofte på, hvad forskellen er mellem alufælge og kulhjul, men hvad er egentlig forskellen? Hvilken wheelie er forskellen, så de fleste cykler med alufælge er standard, og generelt kommer kun de dyreste racercykler med carbonhjul, der siger, at de er en meget populær type opgradering? Komponent til de fleste cykler ja, og du kan hente et par carbonhjul til omkring £ 500 og $ 700, hvis du er i USA, men de spænder også fra omkring £ 1.000 til £ 2.000 på grund af omkostningerne ved fremstillingsprocessen sammenlignet med alufælge derimod varierer alufælge typisk fra omkring 100 til 700 pund eller dollars for et par god kvalitet, så det kan være meget dyrt at købe et par carbonfælge i betragtning af at købe. I denne artikel vil vi fortælle dig alt kan tænke på forskellene mellem de to behov for at vide, så du kan træffe den bedste beslutning, vi skal tage det, men udover prisen, hvad er forskellen, hører jeg dig spørge, og nu, den første åbenlyse visuelle disse kulstoffælge, der altid rock absolut fænomenal for mænd, hej, og du ved, det er måske ikke den hurtigste driver, men jeg kan stadig se hurtigt ud, og det er det Vigtigst, men traditionelt havde alufælge et umalet bremsespor, og det er fordi de brød den overflade forårsagede malingen til pille af. Producenterne har lige efterladt dem der, men det ændrer sig, og som bevis for, at jeg har en udstilling på Hanks cykel, bliver disse bremser mere og mere populære på racercykler og frem for alt billigere - og hvis du har et aluminiums skivebremsehjul, du kan få det i en hvilken som helst farve, da bremsningen sker på disken og derfor ikke slides af malingen på fælgen, og det betyder, at du kan have en relativt startcykel som denne Vision, prøv Max 30, men det kan være denne sort sort næsten har carbon look, som er virkelig klassisk, i modsætning til udseendet kan carbon fælge også gøres lettere end de tilsvarende legeringsfælge og også mere aerodynamiske, fordi dybden på fælgen kan gøres meget dybere, hvis du havde en super dyb legeringsfælge, det ville bare være meget tungt og sandsynligvis ret ubehageligt at køre, så carbonfælgen kommer til sin ret her. Den næste store forskel er, at aluminiums-hjulsættet på vægteniveau nu typisk vejer omkring to kg for et par uden dæk, hvis man sammenligner det med et carbon clincher-dæk med en dybde, vejer ktionsfælgen som denne visionMetron 55na omkring 1.500 gram for en par uden dæk, hvilket sparer omkring et halvt kilo, men kulhjul kan være endnu lettere.
Så når du har nogle førsteklasses kulhjul, kan de veje så lidt som et kilo pr. Par, hvilket måske ikke lyder meget, men det er virkelig mærkbart, når du forlænger det, især når du accelererer til stigningen. Hjulets område, hvor vægten er vigtigst, er fælgen, og årsagen til dette er, at massen her har et større øjeblik på hjulets centrale akse, hvilket betyder, at hvis du laver et kriterium, hvor du ikke er i brug for at fremskynde mange tekniske sving eller klatre skarpe stigninger, kan det mest gavnlige hjul være en lettere fælg med mindre inerti, men aluminiumsfælge kan være store, og du kan kun veje 1.300 til 1.400 gram, hvilket er varmt, nej det er ikke meget, men du kan spare Yderligere 300 gram, hvis du går efter en balance cykel som Vision Metron 30tubular, som vi ikke har her, men det er ret store besparelser, ja og det lyder ikke meget, men når du træder på pedalerne eller smash kriminalitet, er det en reel forskel? Interessant nu kører jeg carbonhjul, og James kører James på aluminiumsfelge, visionen har Mets på 55'erne, og James rider på Trimack Surfy og begge vejer omtrent den samme ballpark omkring 1.500 gram, men nøgleforskellen er, at den ekstra masse holdes inde sindet er aerodynamisk, fordi det er dybere, så det kommer ned til vores næste forskel, aerodynamik, hvilket er den største fordel i forhold til aerodynamik Carbon fælge er Aerodynamik, du kan vælge disse aerodynamiske hjul med dyb sektion som Ali's herinde og i enkle vendinger kører du hurtigere med samme indsats, og jeg mener, hvem der ikke ønsker det nu, hvor meget hurtigere et dybt sektionshjul enten er lastet eller ikke meget afhængigt af dit perspektiv, derfor er dette blevet undersøgt meget af mange forskellige uafhængige kilder, og generelt kan du ikke forvente at spar cirka 30 sekunder over 40 kilometer ved 40 kilometer i timen ved at bruge et dybere hjul som dette over et fladt hjul som dette, der lytter lidt. Så hvis du gør en indsats for at få mere aerodynamisk og hurtigere, er stille hjul det rigtige valg, når du bremser.
Hvis du bruger fælgbremser, accepteres aluminiumsfælge, da de har bedre bremseevne end carbonfælge, og dette er noget, der er særlig overdrevet på våde aluminiumsfælge, som også giver bedre varmeafledning end en carbonfælge, og hvis du er en tungere rytter eller træk bremserne ned ad stejle nedkørsler er muligt at delaminere et kulstof, men producenter har gjort det ved at strukturere fælgen og forbedre den faste harpiks. Når du bruger disse bremser, betyder det materiale, dit håndtag er lavet af, ikke noget, da al bremsning sker på skiven, og en anden fordel gør, så Carbon fælge kan være meget dyrt, da det er godt at bruge det kan ikke rigtig repareres , men det er ikke et problem, at din sol i skiver lyder ret godt til mellemstore dæk som disse kan være sværere i tværvind, og det er et almindeligt problem for folk desværre, at Coralie viser dig i dag, for i dag er den stille dag på året, men jeg har kørt dybe sektioner under en række forhold, og jeg kan sige, at det ikke er et så dårligt problem, som mange mennesker tror, og det er noget, der er blevet forbedret meget. Med mere moderne fælgformer kan det være mere af et problem, hvis du er en mindre lettere rytter som mig, men jeg vil gå efter en alsidig cykel, så den 40 millimeter, jeg har her, er perfekt, det er let, det er aerodynamik bare gør det hele ja, og det rykker ikke i tværvinden, hvilket er ideelt, når man taler om stivhed, hvad med det? Hjul, selvfølgelig, ja, at have et stift par hjul er en virkelig vigtig kvalitet.
Det sidste, du vil have, er et fleksibelt ineffektivt og ret svampet hjulsæt, når du rammer pedalerne, og det er også meget pænere og mere selvsikker, når du har et stift par hjul i hjørnerne, men det er vigtigt at påpege og det er en stor bog, at du kan fremstille virkelig stive hjul af aluminium eller kulstof, den eneste forskel er, at aluminiumshjulene sandsynligvis vil være lidt tungere. Jeg vil ikke tage det let, du har det med denne viden udstyret . Forhåbentlig kan du nu vælge det hjul, der passer bedst til dine behov, og hvis du fandt det nyttigt, så giv det op, da det vil hjælpe andre med at finde det også ja, og hvis du ser en artikel om forskellen mellem aluminium og carbon cykler og klik her
Hvad er Bike token?
Poletproducerer højkvalitets, lette, stive og aero carbon racerhjul til alle rundtcyklingydeevne, triatlon, grusløb, mountainbike-arrangementer og for weekend-forlystelser.Poleter kendt for vores førsteklasses og keramiske lejer. Vores produkter er blevet bedre, men vi har ikke glemt, hvorfor vi grundlagdePOLET.
De fleste cykler har i disse dage luftaffjedring, gafler og dæmpere, når de er fuldt ophængt, og det gode ved dem er, at de også er meget nemme at justere og meget tilpasselige. Derfor, i denne artikel, ved hjælp af GMBN-teknologi, taler vi ofte om bundløse tokens, så (host gurgles) vi fortæller dig, hvad de er, hvordan de fungerer, hvordan man tilpasser, og så giver jeg dig nogle demonstrationer på spor af, hvordan de påvirker affjedringen, og hvordan det føles på stien. (funky musik) (grusskid) Jeg har hørt professionelle racere ofte sige, at de tilføjer flere volumenafstandsstykker til deres suspension, og jeg spekulerer undertiden på, om det bare er den macho ting.
Jeg kører så hårdt på min cykel, at jeg har brug for min affjedring for at øge belastningen, eller gør det? det gør cyklen for hård, og du bruger ikke affjedringen som du skulle? Jeg tror, jeg starter med en lille drop-off-test i dag for at se, hvordan tokens påvirker min gaffel, og hvor langt den går. Så i dag er jeg på min Canyon Strive med 170 mil RockShox-tekster foran. De kommer som standard med en volume me spacer da.
Jeg har faktisk to derinde, fordi jeg er i godt humør. Så jeg sender det fra dette fald. Det er en temmelig hård landing, og vi vil gennem kameraets magi se, hvor meget rejse jeg bruger. (digital swooshes) (gearkrum) Gummiringen viser nøjagtigt så meget.
Så nu bytter jeg det med fire tokens og ser, hvordan det sammenlignes. Hvad jeg vil prøve er at lande den nøjagtige samme ting for dråben, ikke en nøjagtig videnskab, dette, men det kan være interessant. Højre, sikkerhedskopier det samme pres, 65 PSI, fordi jeg tror, det er ideen.
Hvis du bare begynder at gøre din gaffel hårdere end at bruge den som en volumenafstand, mister du den lille bump-bump-følsomhed, tror jeg. Er det sandt, Doddy? - Tak Neil, ikke, lad os tale om volumenafstandsstykker. Disse små plastik ting her.
Nå, først og fremmest, hvorfor vil du stikke det i en gaffel? Med en luftaffjedringsgaffel kan du ganske enkelt indstille luftaffjedringens fornemmelse. Når du komprimerer luften, bliver den naturligvis mere progressiv, og du kan forbedre den mere progressivt ved at tilføje luftvolumenafstandsstykker. Afhængigt af hvilken gaffelmodel du har, er der et maksimalt antal af disse, du kan montere, og de er meget specifikke for hver gaffel.
For eksempel er disse til Fox 36, dette er til Fox 34, og disse er til RockShox Lyrik. De er alle lidt forskellige derude, så du skal sikre dig, at du har de rigtige til din gaffel. Og det justerer dybest set, hvordan gaffelen føles.
Du får en lidt mere lineær følelse. Dette er den slags tur, som Henry kan lide, han kan lide at bruge hele sin rejse hele tiden, mens Blake lægger det maksimale antal volumenafstandsstykker i sin gaffel, fordi han vil have det til at føles rigtig stramt mod slutningen af rejsen. Så hvis du er en rytter, der kan lide store spring og hugger ting fladt, vil du have nogle luftvolumenafstandsstykker i din gaffel.
Det fantastiske ved dem er, at de ikke koster mange penge, det er virkelig sejt, fordi du kan tilpasse fornemmelsen af din gaffel, og de er døde let. Nu skal du bare sætte de rigtige afstandsstykker til dine gafler, du har brug for en stødpumpe og du skal til en stikkontakt, men stikkontakten er den vigtigste ting. Dette er faktisk et Fox-mærke, men du har ikke brug for nogen af disse, så længe basen er i den rigtige størrelse og har en flad kant.
Du vil ikke have en med skrå kanter, da du kan afrunde aluminiumsskruen på toppen af gaflen der for at sikre, at den passer rigtig godt. Det er helt afgørende. Dejlig og let at montere, fjern topdækslet, tøm gaffelen selv og fjern bare topdækslet, så ser du, hvor de sidder.
Skru RockShox bundløse poletter lige ind i topdækslet, mens ræven klamrer sig pænt og let sammen. Tag dig god tid, pas på ikke at krydse trådene, når du faktisk sætter toppen på igen, og gør den pæn og stram for stram, den behøver ikke være sindssygt stram, men husk, dette er luftbenet, så du ikke er løse, og at der ikke kommer luft ud. (digital støj) (bæltesving) (cykelflapper) - Ja, brugte bestemt mindre rejse, og det føltes ikke hårdt, så kunne jeg også? Lad os se, hvorfor flere volumenafstandsstykker ville være gode til at gøre større, knudrede ting.
Lad os gå til nul afstandsstykker, prøv igen, inden vi går tilbage til stien, jeg brugte mere rejse, ikke meget mere, men gaffelen følte også meget ens, det er bare det store hit, jeg har flere rejser brugt mindre afstandsstykker, mindre rejse med flere afstandsstykker, så det giver helt mening. Det var netop da jeg landede i slutningen, jeg har lyst til, at vægten klatrer fremad, så det føles for mig at tilføje lidt mere afstandsstykke, når du laver de store hits, og du ikke vil, at alle dine vægten går fremad. Du vil sandsynligvis have din gaffel til at forblive lidt højere i rejsen, det kan være tilfældet, hvis du har brug for eller vil have flere volumenafstandsstykker.
Okay, jeg laver tre forskellige kørsler. Jeg er nu tilbage til min standardopsætning med to tokens i den. Tag et løb, se hvordan det føles, jeg har trænet dette spor hele morgenen, så jeg kender det rigtig godt, kender forholdene, så lægger jeg fire volumen afstandsstykker og prøver derefter en anden løb med intet derinde, se om hårdt eller komfort eller et eller andet sted i midten er bedst for mig, lige, fang dig lige nu, 'kay, lige, jeg kører denne sti hernede.
Det er temmelig kort, så jeg er ikke så hurtig (taler hurtigt), at du kan skubbe dig ind i ret hårde og nogle hurtigt rodfæstede sektioner, hvor du vil have en behagelig cykel og derefter en stejlere grove ting i sidste ende, som cyklen skulle være smuk højt i rejser, men nyd det, så jeg måler dette også på mit tøj, bare for at få en sammenligning mellem følelse og tid. Lige, kør først til min standardopsætning. Lad os se, hvordan det føles. (elektronisk musik) (Neil grunker) Super mudret i øjeblikket. nogle store gamle brudende bump.
Følte mig ret god. Nu om rødderne. Bombsektion, lidt ru hernede. (Cykelstød) Vægten går meget langt frem der.
Jeg vil have det til at holde sig op. Jeg vil have, at cyklen skal være slap. Temmelig stejl derinde.
Åh! Jeg er ikke helt (mumlet), ramte gaffelen temmelig hårdt, jeg skal ødelægge dette. (Dækkene glider) Kom nu, så kør først på mine grundlæggende indstillinger, to volumenafstandsstykker, du kan se, at der ikke er meget tilbage, jeg er næsten kommet ud, så nu går jeg op til de fire. Jeg tror, at med afstandsstykker med nul volumen er der en god chance for, at jeg kommer ud. 'Kay, omgang to, nu med fire volumenafstandsstykker, men jeg glemte at sætte mine briller på, prøv igen. (Skærm bipper) omgang to, fire tokens, maksimal volumenafstand.
Det er hurtigt. Det er det, føles som om det har flere rejser derhen. Jeg følte, at jeg kunne komme rundt om disse hjørner hurtigere.
Nå, det holder springene i min cykel lidt bedre. (Cykelslæde) Det er også godt, endte lige i midten (mumlen) dengang, og det føltes ret godt. (Kamera skubber) Ved du hvad, indtil videre så godt.
Okay, det føltes godt. Det føltes også godt. Det er stejlere og hårdere, jeg kan bare blive bag cyklen og ikke dykke så meget ind, og spørgsmålet er, hvor meget det ville trætte dig ud og på banen, for det er bare helt sikkert. (Elektronisk musik) Absolut mindre rejse med fire afstandsstykker til venstre.
Føles ret godt, der er ikke et rigtig stort hit på dette spor, så du ved, måske er det værd at spare op til de knudrede spor, større, hårdere, hårdere hits. Så det føltes rigtig godt, og uret viser to sekunder hurtigere, he, right. Nu på nul afstandsstykker.
Nul afstandsstykker i gaflen, vil det være mere behageligt? Bliver det langsommere? Lad os finde ud af, på rødderne. Det føltes godt. (cykler knirker) Få de rigtig grove ting ned. (Snavs crunches) Føles som om jeg er lidt længere fremme på cyklen, hvilket ikke er den mest behagelige g (mumler) Jeg kan ikke lide den måde, det går rigtig langt frem. (Elektronisk musik) Okay, sidste gang viser jeg gaffelen.
Dette er afstandsfrit, så du kan se, at jeg har brugt næsten alle mine ture. Jeg tror ikke, jeg har ramt bunden for at være retfærdig, men yderligere to eller tre millioner. Så jeg tror, at efter disse kørsler havde jeg faktisk nøjagtigt samme tid, så på samme tid som min hurtigste kørsel overraskende nok, jeg ved det ikke, det er svært at sige, det har været en lang dag, jeg tror jeg er otte Jeg har kørt på dette spor, så jeg er ret træt, men jeg har stadig et godt løb. Men jeg synes, det er den rigtige følelse for mig, ikke? Cykelens geometri forbliver den samme, så jeg bruger flere afstandsstykker igen.
Åh, her er det Jack, havde du det godt på caféen, mens jeg lavede alt arbejdet? at jeg gik til tre, så læg en mere end normalt i min gaffel, fordi jeg virkelig kunne lide at køre den på fire, så jeg tænkte at finde et kompromis, så let at gøre, jeg prøver tre, tænkte jeg, jeg kunne bestemt droppe pressen ned lidt ned til 62 PSI fra 65, så hold forhåbentlig noget af den lille bump, men løb lidt mere op til sidst. Doddy hvad synes du - Okay, Neil, ja, det er faktisk et ret godt punkt. Så der er to måder at gøre det på. Du kan enten blive i din gaffel med det samme lufttryk, og ved at tilføje volumenafstandsstykker betyder det bare, at du aldrig rigtig vil bruge den ende af navet, hvilket er lidt godt, ligesom gemme gør det, foregå det eller på en eller anden måde dø af øjeblikke, når du hopper ud af noget stort og har brug for det som en reserve, men du kan også drage fordel af en gaffel, der naturligvis rejser sig op og er lidt mere støttende og aflaster noget pres, måske som fem PSI til endda 10 PSI fra gaflen.
Du finder ud af, at det vil være meget mere subtilt i starten, men det holder stadig nok, og du vil ikke gå hele vejen igennem som du ville med færre volumenafstandsstykker. - Okay, jeg tror, jeg har besluttet, at jeg bare skal prøve det. Jeg kan altid lægge lidt mere pres på eller tage et volumenafstandsstykke ud, hvis jeg vil.
træning til århundreders tur
Det er sandsynligvis den gode ting ved det, det er lidt som om jeg aldrig kører de samme dæk hele året rundt, du kan altid skifte affjedring og lege med det, det er meget let, så meget tilfreds med det, jeg gjorde i dag os på sociale medier , Instagram selvfølgelig. Lad os gå. (Pumpe knirker)
Hvordan fungerer et sikkerhedstoken?
Sikkerhedstokenergodkende identiteter elektronisk ved at gemme personlige oplysninger. De udstedes afSikkerhedstokenServices (STS), der godkender personens identitet. De kan bruges i stedet for eller ud over et kodeord for at bevise ejerens identitet.
Hvad er carbon token?
Hver blockchain-baseret UPCO2poletrepræsenterer et certificeret mål forkulstofdioxid. De kan købes og holdes som en investering eller brændes for at udligne en virksomheds eller enkeltpersonskulstoffodaftryk, sagde gruppen.
Hvad er et tokenadgangskode?
16 'Token-adgangskode'betyder engangsbrugadgangskodegenereret af Remote Banking (App) under visse betingelser eller af enPoletpå nøglering til godkendelsesformål, når du får adgang til og handler med Remote Banking.
Hvad er et universelt protokol-token?
Universel protokol-token(UPT) er branchens første Mega UtilityPolet, oprettet afUniversel protokolAlliance, en koalition af førende blockchain-virksomheder med et kombineret økosystem med mere end 10 millioner brugere.03.05.2021
Hvor meget koster det at udligne 1 ton kulstof?
Hvor meget koster kulstofudligninger? Prisen påkulstofforskydningervarierer meget fra< per dittil> $ 50 prdit. Prisen afhænger af typen afkulstofkompensationprojekt, denkulstofstandard, hvorunder den blev udviklet, placeringen afforskudt, de fordele, der er knyttet til projektet, og årgangen.
Hvad er token login?
Polet-baseret godkendelse er en protokol, der giver brugerne mulighed for at verificere deres identitet og til gengæld modtage en unik adgangpolet. Når brugeren logger ud eller afslutter en app, bliverpoleter ugyldiggjort.Polet-baseret godkendelse er forskellig fra traditionelle adgangskodebaserede eller serverbaserede godkendelsesteknikker.
Hvad er utility token?
: til digitalpoletaf kryptovaluta, der udstedes for at finansiere udviklingen af kryptovalutaen, og som senere kan bruges til at købe en vare eller tjeneste, der udbydes af udstederen af den solgte kryptokurrencyhjælpeprogrammersom en metode til fundraising til opstart.