Vigtigste > De Bedste Svar > Gennemsnitlige hastigheder i Tour de France - Komplet manual

Gennemsnitlige hastigheder i Tour de France - Komplet manual

Hvilken hastighed har Tour de France-kørere i gennemsnit?

I løbet af de sidste mange år har vinderen afturhar sendt en overallgennemsnitshastighedlige omkring 25 km / t (40 km / t) - men det omfatter en heltur. Op ad bakke, ned ad bakke, tidsforsøg, flatland, det hele er gennemsnitligt 25 km / t. Lidt hurtigere end os.16. jul. 2015



Som du ved, elsker vi vores statistikker her på GCN. Da det er juli og Tour de France-tid, har vi samlet en hel række fascinerende Tour de France-statistikker, som du kan absorbere og nyde - ja, i form af et Tour de France Stat Attack, når det kommer til scenen vinder den store Eddy Merckx, der fører sit navn med imponerende 34, hvilket naturligvis hjalp ham til fem samlede sejre i løbet på vej, og briten Mark Cavendish er godt på vej til at nå dette mål. Han har nu 30 etapesejre i hele sin karriere.

Kan han slå Merckx-rekorden? Nu da han kun er 32 år i øjeblikket, ville det ikke overses, at han omskriver pladebøgerne i løbet af de næste par år. - Det er værd at bemærke, Dan, at Cavactually siden har haft rekorden for antallet af veje vinder Eddie's TT-sejre inkluderet i balancen. - Åh okay. - Nu går rekordantallet af sejre i den grønne trikekonkurrence til den tyske chauffør Erik Zabel, der opnåede seks sejre i træk mellem 1996 og 2000, og overhalede Seans tidligere rekord Kelly fra Irland i en alder af fire - Det er rigtigt.

Der er dog en chauffør i den nuværende professionelle Peoton, der har en meget god chance for at nå denne rekord og måske endda overgå den på vej tilbage i 2012. Bjergkonkurrencen har eksisteret siden 1937 som en officiel Tour de France-klassifikation, som en incitament til den bedste klatrer i løbet. Nu er rekordindehaveren i denne klassifikation den lidt kontroversielle franske husmorfavorit, Richard Virusque.



Han har nu indrømmet, at han havde brugt præstationsfremmende stoffer gennem hele sin karriere, men stadig vandt denne konkurrence ikke mindre end syv gange. Federico Bahamontes fra Spanien og Lucien Van Impe fra Belgien slog hver med en føring, som begge vandt seks sejre hver. Faktisk er ingen af ​​den nuværende generation af professionelle nogen steder i nærheden af ​​det.

Og faktisk er det kun Rafal Majka, der vandt det to gange i 2014 og 2016, fra den yngste række professionelle. Nu er det ikke overraskende, at føreren, der har tilbragt de fleste dage i Maillot Jaune, den gule trøje, er legenden om, at Eddie Merckx er. Det samlede antal er 96 dage - whoa.

Virkelig? - I gult - Dette er virkelig utroligt. Over tre måneder i træk - Ja - Nå, hvis du vil have en ny rekord, er rekorden for de mest forskelligartede gule trøjer inden for en enkelt Tour de France otte. Men det skete to gange, både i 1958 og i 1987.



Men vi skal også nævne en Fabian Cancellara. Han havde den gule trøje på i 29 dage. Og det er rekord for nogen, der aldrig har vundet Tour de France, rekordbøgerne, rekorden for flest samlede sejre i Tour de France, ligger på fem.

Og det holdes af fire individuelle chauffører. Disse er Jacques Anquetil, Eddy Merckx, Bernard Hinault og også Miguel Indurain. - Faktisk, men Lance Armstrong vandt utrolige syv Tours de France i træk.

Selvom hans navn med rette blev fjernet fra rekordbøgerne af arrangørerne, deles rekorden for de fleste starter eller optrædener i Tour de France af tre kørere. George Hincapie, Jens Voigt og Stuart O'Grady. Alle med 17 starter hver også et punkt i deres karriere - det gjorde de - og mærket de passerede var Joop Zoetemelk, han startede 16 Tours de France og afsluttede dem alle, hvilket gav ham en 100 procent rekord i sin karriere bragte utroligt , han landede i top 10 ved 12 af disse lejligheder. - Og han vandt i 1980. - Wow. - Gå, Joop. - Rekorden for den ældste chauffør, der nogensinde har konkurreret i La Grande Boucle. går til Henri Paret.

sadelsår



Han var 50 år gammel, da han konkurrerede i Raceback i 1904 for 113 år siden - Wow. Prisen for den ældste rytter, der nogensinde har vundet Tour de France, måtte gå tilbage til 1922, da Firmin Lambot, der vandt Touren, var 36 år og fire måneder gammel. Phew jeg er ked af, det begyndte lige at regne derude.

Nå, den hurtigste vejtrin gennem tidene i Tour de France, som blev afholdt i 1999 fra Laval til Blois over en afstand på 190,4 kilometer. Ingen andre, alt okay? Som Mario Cipollini.

Hans gennemsnitlige hastighed dengang var 50,4 kilometer i timen - Wow, det er hurtigt. Men den individuelle tid til posten er endnu hurtigere.

Det blev afholdt i lang tid af amerikaneren Greg LeMond, der vandt den sidste etape af Tour de France 1989, en individuel tidsforsøg på 15 kilometer med en utrolig gennemsnitshastighed på 54.545 kilometer i timen. Det var nok for ham til at vinde i år med knap otte sekunder, før Laurent Fignon for nylig blev overskygget af den australske Rohan Dennis. I 2015 vandt han løbets første individuelle tidsforsøg.

En 14,5 kilometer tidsprøve med en gennemsnitshastighed på 55.466 kilometer i timen. - Det kan du ikke sige

Det er hurtigt. Men det er den ubestridte tungvægt af den høje hastighed ved Tour de France. I 2013 var det en holdforsøg i Nice, der vandt Orica GreenEdge.

Din hastighed, 57,8 kilometer i timen. Jeg mener, det er svært nok til at få den hastighed, endsige holde den! Jeg har brug for et stykke skinke. - Nu er landet med flest samlede gevinster, som du sikkert kan forestille dig, Frankrig.

Fra 2017 har de 36 samlede sejre i Tour de France, dobbelt så højt som landet på andenpladsen, Belgien, som ligger på 18. Højre. Lige nu, Dan, mener jeg, begge lande har haft en bemærkelsesværdig lang tørke mellem de seneste Tour de France-sejre.

Lad os endda gå tilbage til 1985 for at se den sidste franskmand, der nåede toppen af ​​podiet. Og ved denne særlige lejlighed var det ingen ringere end Bernard Hinault. Og så for belgierne skal du gå endnu længere tilbage til 1976, da Lucien Van Impe stod på podiet pyntet med gult - Nu var de tidlige udgaver af Tour de France sandsynligvis meget hårdere end dagens ture. Jeg har en statistik for dig , okay? I 1919-udgaven af ​​Touren var 67 startere 14,9% - ja derimod kom rekorden i 2016, da 174 finishere kom ud af de første 198 startere.

Det er en procentdel på 87,8 - ja. Vi håber, du har haft denne tour de. nød Frankrigs statistik.

Og for mere Tour de France-indhold og generelt cykelrelateret indhold, hvad med at klikke på kloden for at abonnere på GCN. Det er helt gratis - ja. Nu et par flere artikler, som du muligvis kan se med det samme.

Nedenfor er de 10 bedste regler i Tour de France. Og hernede har Matt og jeg en Tour de France-kendsgerning.

Hvad er en god gennemsnitshastighed på en cykel?

De fleste kørere kangennemsnittilfart15 mph på en times tur. ENgod hastighedfor en nybegynder er 10 mph, men du skal være i stand til at komme til 15 mph temmelig hurtigt. Hvis du begynder at træne en gang imellem, kan du få dingennemsnitop til 18 km / t, men træning regelmæssigt kan få dig til 22 km / t.

Lige siden de fleste af os begyndte at cykle, har der været en almindelig besættelse: Hvor hurtigt kan vi være gennemsnitlige på vores cykelture? - Og dette er en rigtig god naturlig markør og en, som du vil se fremskridt med i løbet af månederne og årene af din cykling. Men hvordan? Kan vi presse den ekstra kraft ud? - Ooh, jeg har nogle ideer - lad os finde ud af - måske kan du gøre den samme rute. Hvis du stadig ikke ser fremskridt i dine gennemsnitshastigheder, forveksler du måske ikke din kørsel nok til faktisk at øge din kondition som du vil.

Med andre ord kan du være forældet. Så prøv forskellige ruter med mere variation. Og et godt udgangspunkt er at køre din favoritkørsel baglæns.

hvad er afstanden til tour de france

En almindelig årsag til, at folk ser et plateau i deres progression, er fordi de simpelthen laver den samme session på hver eneste tur, men dette vil ikke tvinge en god fitnessjustering til at prøve at blande det og indsætte intervaller. Med det mener vi, at du ikke vil være vidne til mangfoldigheden af ​​indsatsen i din træning. Og du vil arbejde i den frygtede midtbane.

Og din kondition? vil have den samme effekt. Du vil ikke være i stand til at stimulere din krop nok til at komme i form. Du vil bare vedligeholde det.

Og ingen har brug for det. Start din omdirigering med en forfriskning. Hvis du virkelig vil have lidt ekstra hastighed gratis, skal du tage en fridag to dage før dit hårde arbejde for at indstille din nye gennemsnitshastighed.

Lav en kort mængde dagen før for at få dine ben våde og føle dig friskere og stærkere end nogensinde på din tur. Cykling er en aerobicsport. Dette betyder, at du vil få mere ud af denne indsats på omkring tyve til tres minutter.

cykler på vejen

Så hvis du arbejder på nogle øvelser med høj intensitet i løbet af denne tid, øges vores aerobe kondition. Dette giver os mulighed for at køre med en høj gennemsnitshastighed for at øge din gennemsnitlige hastighed. Det hjælper dig med at forstå, hvornår du skal bremse lidt og har brug for at se den lille tid eller hastighed, men også når du effektivt kan gå videre for at øge gennemsnittet - så fokuser på alle aspekter af din tur, og hvad den tur handler om. - Hvor lang er din ridning? Og ændrer dette den hastighed, du kan opretholde i hele varigheden? Hvis du starter for hurtigt, vil du sænke farten, ikke? - Sådan tanke du op på din rejse og sørg for, at du er fuldt tanket op under hele rejsen.

Og hvis du har brug for at tanke op undervejs. - Hvad med terrænet? Når det er kuperet, skal du gå lidt langsommere - og hvis du stopper eller bremser lidt på ruten, fordi det påvirker din dyrebare gennemsnitshastighed - Og endelig valget af udstyr og udstyr. Har det rigtige udstyr og udstyr og tøj, vil kun hjælpe dig i din forfølgelse af en højere gennemsnitshastighed - hvis du ikke har det rigtige gearforhold til dit opholdssted eller køreområde, kan tingene ændres hurtigt og nemt.

Ret? - For at forbedre din gennemsnitshastighed skal du tænke strukturelt på dit tempo. Så ja - Noget, vi ser alt for ofte og selv har gjort, er at forlade bunden af ​​stigninger og nå toppen helt opbrugt - iltet tvinger os til at trække os tilbage og sænke for at få vejret. Hvad sker der så? Gispende og sænker over toppen af ​​stigningen og mister den dyrebare gennemsnitshastighed, du arbejdede så hårdt for. - Prøv i stedet at opbygge momentum, når du går i slutningen af ​​en opstigning, og så vil du slå dig ned i mellemsektionen for en vedvarende indsats.

Men den sværeste indsats er endnu ikke kommet. Og det når du vil gå ned over toppen af ​​opstigningen eller ind i den næste nedstigning. Dette er den mest effektive måde at opbygge en god hastighed på og opretholde den dyrebare gennemsnitshastighed - Hvis du bor i fladere terræn, skal du overveje, hvordan du fremskynder din tur.

Vi anbefaler at starte med en anstrengelse, som du ved, at du kan tage hele varigheden, men med lidt mere plads til virkelig at accelerere mod slutningen, og hvis det er den dag, du kører godt, er blæsende, skal du helt sikkert tænke på, hvordan du reducerer mængde indsats, du lægger på turen. Selvom det føles godt at køre uden medvind, fordi du er rigtig hurtig, er det ikke den bedste brug af energi. Er det? For hvis du vender dig om og rammer modvind, har du intet tilbage i dine ben. - Nu siger jeg ikke helt tilbage.

Men hvis du prøver for hårdt og bærer dig væk med hastigheden i medvinden, når det kommer til modvind, har du mindre energi til at kæmpe. Og nu hvor vi taler om vind og medvind, er det tid til at ændre din position på cyklen. Gør dig selv mere aerodynamisk, så du skærer et lille hul gennem vinden.

Små ændringer gør en stor forskel i energibesparelse, og energibesparelse er lig med hastighed. Svar til sidst ærligt på dette spørgsmål: Prøver du virkelig så hårdt som du tror? Indstil en hurtig gennemsnitshastighed hver gang du kører. Som nævnt tidligere kan en genopfriskning være noget, der virkelig hjælper, hvis du vil indstille en hurtig gennemsnitshastighed, men forvent ikke mere end en eller to gange om ugen, så ved i kommentarerne nedenfor, hvilken hastighed du prøver og gennemsnit. - Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfinger.

Hvor mange hastigheder er der på en Tour de France-cykel?

Campagnolo's seneste gruppesæt er 12-fartog en fordel er, at de første syv tandhjul går op i enkelte trin. Det er ideelt til at finde din perfekte kadence.22. juli Dec 2019

Kort sagt er Tour de France den største cykelbegivenhed i sæsonen, traditionelt afholdt i juli. I Touren konkurrerer de bedste kørere i verden i 21 etaper i hele Frankrig om den ultimative pris i cykling, tre uger med racing forskellige vindere hver dag og masser af forskellige farvede trøjer, der er svære at holde styr på, så vi nedbryder det i denne begynderguide til Tour de Frost Hvad er turen? Tour de France er en af ​​tre store cykelture, og er det? det største prestigefyldte løb i kalenderen ingen spørgsmål som donor består tour de france af 21 individuelle etaper fordelt på tre uger, nu er hver etape tidsindstillet, løbslederen og den endelige samlede vinder bestemmes, den samlede rulletid refereres nu til i ud over den samlede placering som generel klassificering eller gcas kaldes det almindeligvis som den første til at krydse målstregen på hver etape, der bliver kronet som etapevinder, inkluderer turen normalt to hviledage uden løb, selvom rytterne går ud og lav et skød for at holde benene i bevægelse, men de tager disse dage fri for at sikre, at chaufførerne kan komme sig, så de kan køre så hårdt som muligt i de kommende dage for at gøre løbet så spændende som muligt. Turen har kørt siden 1903 med de eneste afbrydelser fra Første Verdenskrig og II, hvilket får 2020-løb 107 til at starte i et naboland som Belgien, Holland, Storbritannien og andre steder, nu finder de første etaper af løbet normalt sted i det land, men så sætter de afsted til Frankrig til start kendt som Grand Departall, så Tour de France etaper falder i en af ​​fem forskellige etappekategorier første flade etaper disse etaper har normalt minimale stigninger og bruges til at køre løbet i mellem at flytte bjergkæderne over det franske landskab, nu bliver de typisk vundet af specialister, vi kalder sprintere, der når hastigheder på over 70 kilometer i timen, når de kører mod målstregen i en superhurtig destination, så har vi det bjergrige etaper, nu er bjergetaperne på turen hovedbegivenheden og en del af løbet, alle vil gerne være en del af seerne og racere disse etaper er spredt mellem de franske alper og bålet nees og disse etaper bjerget tusindvis af meter klatring i de tre uger, du kan enten ende på et kæmpe bjergtopmøde som topmødet eller nogle gange efter en lang rebstigning efter en stor stigning, disse etaper er altid meget spændende, og de er typisk store afgørende faktorer i den generelle evaluering tidsforsøg, hvis du ønsker at vinde tourde frankrig, skal du være god tidsforsøg kaldes løbet mod uret, fordi det er en individuel indsats i en tidsfase, hvor hver kører i korte intervaller på et minut ad gangen bruger ryttere typisk specielle aerodynamiske cykler og udstyr til at gå så hurtigt som muligt i deres eget tempo.

Tidsforsøg kan finde sted på ethvert terræn, fra superflade spor til kuperet terræn og endda rene bjergbestigninger giver en god mulighed for den samlede stilling til at investere meget tid i rivaler. Holdtidsforsøg afholdes i samme format som individuelle tidsforsøg, men de køres af hele holdet Nu ruller hvert hold ud og kører i en basisliniedannelse, forestil dig, at fugle vandrer i dette store V-format, dette hjælper med at bryde vinden og holde tempoet super højt som besætning til målstregen så hurtigt som muligt. Nu starter hele holdet sammen, og den sidste tid, der gives, er den femte rytter, der krydser målstregen, men de starter normalt med otte ryttere.

Så når de har otte chauffører minus tre, er det fem, så de har normalt tre chauffører, der gør hvad de kan. Vi plejede at vende Calla rundt og brænde godt, de går så dybt, hvis de måske går tæt på målstregen, for at lade resten af ​​holdet fortsætte uden dem, disse ryttere ruller ofte i deres eget tempo for at ofre deres hold leder, nu ligner holdets tidsforsøg, hvis det gøres rigtigt, en velsmurt maskine har store fordele i forhold til andre kadrer, der kæmper med denne type begivenhed, den samlede vinder af Tour de France er en enkelt rytter med den laveste samlede tid i slutningen af ​​den 21. etape, der er afsluttet på de ikoniske Champs-Elysees i Paris siden 1975, er den enorme gruppe ryttere på Touren kendt som Peloton thepelotonis består af 22 hold på otte kørere, som hver resulterer i 176 chauffører ved start. Hvert hold består af de bedste ryttere, der udgør hvem der er hvem af cykel superstjerner hvert år.

Disse 22 hold inkluderer hvert eneste Top Animal World Tour-hold samt en håndfuld Procontinental-hold i anden klasse med wild cards. Procontinental-holdene har tendens til at have opadgående idere, og de betragtes som mindre, skønt Superbig-hold nu har en god chance for, at de hold, der er kontinentale hold, viser deres sponsorer ved sæsonens største løb, konkurrerer mod Bigworld Tour hold og potentielt tiltrække talentspejdere, der vil underskrive dem til verdensrundturen i den kommende sæson, vil være pro-kontinentale chauffører animere løbet i udbrud for at give meget mere opmærksomhed til deres sponsorer, så meget som muligt, nu vil hold fokuserer normalt omkring en eller to kørere, der er udpeget som holdets lederhold, vil sigte mod individuelle At vinde etaper eller en samlet klassifikationskandidat, hvis mål er at vinde Tour de France i alt, såvel som lederen af ​​resten af ​​holdet består af hjemmemarkeder, hvilket bogstaveligt talt betyder, at tjenere nu husstande direkte for at støtte deres teamledere, for at ofre deres egne ledelsesmuligheder og for at hjælpe holdet med at deres Toredomestiq-folk kører ofte i spidsen for gruppen for at bremse tempoet i angreb sænke tempoet for at beskytte lederen mod vinden i det væsentlige for fuldt ud at bevare lederens energireserver lokale falder også tilbage til holdets biler for at indsamle mad for at modtage ordrer for at få flasker tøj til deres ledere, hvis din guide endda har en punktering på siden af ​​vejen, hvor din bil ikke kan nå dig, skal du bogstaveligt talt give dig en cykel eller din egen cykel for at få dig tilbage i løbet så hurtigt som muligt nu, under hver etape har kun en vinder, og turen er vundet af kun en chauffør i alt disse sejre er på en smule ellose teamwork af alle otte holdkammerater simpelthen sagt, ingen kan vinde tour de france alene det er simpelthen ikke muligt det gamle ordsprog teamwork gør drømmen til en succes turen er et smukt dynamisk kalejdoskop af farver, der ruller gennem Frankrig denne blanding af teenagetrøjer lavet af lyse sponsorer -logos spændende mønstre i dristige farver er virkelig et kig under alle regler r holdtrøjer, som du kan finde og forstå deres tøj nu. Du finder fire særligt vigtige trøjer, der gives til lederen af ​​en af ​​fire forskellige klassifikationer i slutningen af ​​hver etape Gul trøje Le Mayo Jean er den vigtigste og mest prestigefyldte trøje af Tour de France-ryttere med den laveste akkumulerede tid i løbet af hidtil har trøjen en gul farve takket være det franske magasin Auto, der oprindeligt fremmede løbet i det tidlige 20. århundrede, det trykkede på utvetydigt gult papir nu den, der bærer denne trøje i slutningen af ​​etape 21 vinder Tour de France alt i alt en levetid med respekt fra deres jævnaldrende og fans, og med præmiepenge på 500.000 euro angiver den hvide trøje le Mile Block den hvide trøje den bedste unge kører i løbet dette Hvis den bedst placerede fører i den samlede stilling er den første til at kunne holde den gule trøje under 25. januar i det respektive racerår og den hvide trøje på samme tid, jeg i dette tilfælde er den gule trøje nu prioriteret, så den andenplads for unge kørere i det samlede stilling ville være iført hvid trøje i slutningen af ​​turen, den bedste unge kører tager hjem 20.000 euro. Den grønne trøje kaldet Lumaio ver er sprintertrøjen i løbet af løbet tildeles point for den første kører, der krydser målstregen, men de tilgængelige point tildeles hver dag, de tilgængelige point varierer afhængigt af dagens etape.

Ud over disse punkter er hver dags rute spik kt med såkaldte mellemliggende sprints, der kommer før målstregen, løbene forbliver spændende. Start-finish sprintpoint tildeles point Både i mellemsprintene og i slutsprintene, og føreren med flest point i slutningen af ​​løbet bærer den grønne trøje, nu er Jersey normalt vundet eller båret af en sprinter, der samler point, når han vinder etaper og ender regelmæssigt i top 15 på etaper, hvor han ikke vinder, og i hvilke høje bjerge kæmper for outliers t kan du sikre mellemsprint selv på dage, hvor de ikke har nogen chance for sejr Prisen på den grønne trøje er 25 tusind euro, den prikkede trøje la moi poirous, på samme måde som vennerne i de mellemliggende trin, øverst på hvert større opstigningspunkt for de første par ryttere, der når toppen, antallet af tilgængelige point varierer afhængigt af klassificeringen af opstigningen, jo vanskeligere er der nu mindst mindst flere point. Chaufføren med flest bjergpunkter bærer den prikkede trøje og tager 25.000 euro hjem med sig i slutningen af ​​turen. Lad os tale om sprintere Sprintere sigter normalt mod at vinde flade etaper, der beskytter sig mod vinden bag holdkammerater hele dagen, og prøver at holde sig tæt på toppen og undgår problemer med at undgå splittelser gennem tekniske sektioner, og undgår kursændringer vindstyrker alle mulige ting, sprintere bogstaveligt, men når de fortryder det, de Rør aldrig ved vinden, og de lurer altid helt foran pelotonet op til de sidste hundrede meter, hvor de bryder ud bag deres holdkammerater, der gav dem en stor føring til at bryde sejren, så de sprint mod målet En sprinter kan producere en masse magt selv i en kort periode, og du er super hurtig At være en sprinter er et meget unikt og farligt job. Chauffører, der vinder sprints, har svært ved at overleve i de høje bjerge. Du hører normalt ikke om en sprinter, der er i samme beskrivelse i slutningen af ​​turen sprinter tendenzie ll timer bag de samlede vindere i den samlede stilling, selvom du måske har vundet flere etaper langs tour bjergetaper vandes af rene klatrespecialister, disse ryttere laver karriere i klatring, og de gør hurtige klatrere, der ofte er ryttere, der sigter mod at vinde turneringen generelt, men løbet har også klatrere, der ikke er interesseret i den gule trøje. De har kun et mål, for at vinde topankomster og bjerge.

gennemsnitsvægt for tour de france cyklist

Nu skal en rytter, der ønsker at vinde turen som helhed, være i stand til at bestige bjergene meget godt, såvel som potentialet er nødt til at skabe massive huller i ligaen og få deres konkurrenter til at miste en masse tid i den samlede stilling i en smule Individuelle tidsforsøg er særligt vigtige i etapeløb der vil normalt være mindst en gang pr. udgave af tour de france, men nogle tilføjes to eller tre eller endnu flere holdledere, der vinder den samlede rangering, jeg stræber efter turen skal være i stand til at producere en god tidsforsøg en tidsforsøg varer typisk alt fra 30 minutter til en time, og ryttere har potentialet til at vinde minutter foran deres rivaler, hvis de er rigtig gode til det. At vinde en samlet deltager med tidsforsøgets færdigheder vil har en kæmpe fordel i forhold til en Agc-konkurrent, der kun stoler på hurtig klatring i bjergene for at vinde tid nu ud over tidsforsøget, der tilbyder hverdagsbonus til de første tre ryttere over målstregen, tager seks en d fire sekunder for første, anden og tredje plads Kvindernes Tour de France Nærmeste er kvindens pelotonEn tre-ugers Grand Tour finder sted på Girorosa, et 10-dages etapeløb, der normalt også starter i juli Virksomheden, der organiserer defrance-turen organiserer også le tour defrancea kvindens en-dages løbskursus n, som har været afholdt på samme rute som en etape i mænds løb i en årrække. Dette var en flad kursus omkring champs-elyseesin Paris, der normalt blev besluttet af en stor gruppe sprintere, tror vi alle er enige om, at en ægte kvinder-la tour de france ville ændre kvindernes ansigt for evigt og ville være et stort skridt mod en virkelig retfærdig sport og personligt ved jeg, at det ville være en utrolig ting at kunne se dette og komme til liv ok, jeg har fejlen, hvordan ser jeg dette - vores foretrukne sted at besøge turisterne selvfølgelig gcn racing pass men måske vi er lidt forudindtagede, men udover turen har vi mange andre flotte løb hele året, men gcn er nyt? Race Pass har alt, hvad du kunne ønske dig, det har alle mulige funktioner som sceneprofiler, startliste, daglige højdepunkter efter løbsanalysen og en masse andre gode ting, det har stort set alt hvad du har brug for, uanset om du er en erfaren tilskuer eller en første gang fanatiker et cykelløb er så det er det tour de francet det store show den største begivenhed bogstaveligt talt årets største begivenhed i cykelverdenen turen er en god start, hvis du aldrig har set cykelløb før, hvis du kunne lide denne artikel, giv os ånde, og hvis du kender nogen, der i øjeblikket er interesseret i cykling og måske er nysgerrig efter cykelløb og ture. Send dem denne artikel for at få dem begejstrede, tak for at se, og vi ses næste gang

Hvad er den hurtigste tid for Tour de France?

Dethurtigste tid-forsøg er Rohan Dennis 'fase 1 i 2015Tour de Francei Utrecht, vandt med et gennemsnit på 55,446 km / t (34,5 mph). Dethurtigsteetapesejr var af 2013 Orica GreenEDGE holdet i et holdtid-forsøg. Det afsluttede 25 kmtidforsøg ved 57,7 km / t (35,85 mph).

Er 20 mph hurtigt på en cykel?

Tyvemil i timenkan virke som en lav grænse; men i Europa hvor elektriskcyklerer meget veletablerede, er grænsen 15mph! Husk også, at den gennemsnitlige cyklist går omkring 12mphog overstiger sjældent det, så den20 mpher generelt ret tilstrækkelig.

Hvad var Lance Armstrongs topfart?

Hurtigste Tour de France: 41,7 km / t

Ikke overraskende kom det hurtigste nogensinde løb i altArmstrongflere år.Spydkørte 3592,5 km på 86 timer og 15 minutter og 02 sekunder - i gennemsnitfartpå 41,7 km / t (25,9 mph). Han havde en vis støtte. Individuelle faser kan være endnu hurtigere.

Er 40 mph hurtigt på en cykel?

Gennemsnitlig hastighed - indikationer

De fleste cyklister kan nå 10-12mphgennemsnit megethurtigtmed begrænset træning. Rimelig oplevelse, medium (siger40miles): gennemsnit omkring 16-19mph. Ganske kompetent klubrytter, sandsynligvis regelmæssig træning, mellemlange afstande (siger 50-60 miles): 20-24mph.

Hvor meget koster en Tour de France cykel?

Selvfølgelig tilpasser hver rytter sincykelafhængigt af forholdene og hans egne præferencer, men lad os se på de komponenter og funktioner, der er inkluderet i forbrugermodellen, der udgør op til de kæmpestore $ 11.500pristag.

Hvem er den største Tour de France-rytter?

En blærende etape 2 sejr iTour de Francehar bekræftet Mathieu van der Poels status som verdensstørste cyklisti verden, ifølge Sir Bradley Wiggins.28. juni. 2021 g.

Er en 3 minutters kilometer på en cykel god?

Den gennemsnitlige tid tilcykeltilmiler tre til fireminutter. 17 til 18 mph er gennemsnittetcyklinghastigheden på en sund personcyklingmed en anstændig kvalitetcykelpå et fladt og jævnt terræn.3. mar 2020

Kan du blive taget for hurtigt på en cykel?

Cyklerer ikke inkluderet. Mensdu kanDer betales normalt ikke forkører på en cykel,du kunneblive opkrævet for skødesløs cykling i stedet. Desuden lokale vedtægterkanlægge grænser for cyklister.20. apr 2017

Hvem er den hurtigste cyklist i Tour de France?

Det giver ham en gennemsnitshastighed på en skygge over 40 km / t til løbet af 3.365,8 km. For antallet nørder er det 0,35 km / t hurtigere end Geraint Thomas's gennemsnitlige hastighed ved sidste års Tour. Egan Bernal er den første colombianer, der vinder Tour de France.

Hvordan beregnes den gennemsnitlige hastighed for Tour de France?

Enkel matematik kan give dig det. Tag Froome's gennemsnitlige kadence og gang den med hans samlede antal kørte timer for at få enhederne, du kan også gøre det inverse med hastighed divideret med afstand for at få tiden.

Hvilken er den langsomste etape i Tour de France?

Den langsomste Tour de France var udgaven af ​​1919, da Firmin Lambots gennemsnitlige hastighed var 24,1 km / t. Den hurtigste masse-start-etape var i 1999 fra Laval til Blois (194,5 km), vundet af Mario Cipollini ved 50,4 km / t (31,32 mph).

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.