Vigtigste > De Bedste Svar > Tour de France cykelben - pragmatiske løsninger

Tour de France cykelben - pragmatiske løsninger

Har Tour de France-ryttere store ben?

Hvad sker der virkelig medTour de France-ryttere''Ben? Fordi det ser vildt ud. Vaskulærbenpå procyklister ertypisk resultatet af en kombination af lav kropfedog højere blodvolumen på grund af træning.Benæstetik, inklusive udskåretkalve, kan også stort set afhænge af genetik.15. sep 2020



Har du nogensinde siddet hjemme og set Tour de France, og hvordan rejste disse ryttere sig så hurtigt op? - Det har jeg bestemt. Heldigvis har vi også lidt erfaring at dele med dig. - Åh, ja det gør vi. (afslappet elektronisk musik) - Hvis du vil klatre som en bjergged på Tour de France, skal du leve hvert sekund hver dag med lidt koncentration i hovedet.

Hældning, hurtigt. - Ja, du skal være ansvarlig for hver lille smule af dig, du kan ikke sætte dig ned og holde dig i en kæmpestor chokolade i februar, som vi alle elsker at gøre, og så vil du hurtigt gå op ad bakke i Juli. Jeg tror, ​​en sprinter til en vis grad, nogen mindre? Hvis du fokuserer på at gå op ad bakke hurtigt, kan du slippe af med denne adfærd.

Men hvis du vil gå hurtigt i Tour de France i juli, skal du være ansvarlig for hver bid, der kommer ud af din mund. Og det samme gælder for hver handling, du også tager. Hver handling har en kumulativ virkning på den menneskelige krop.



Forestil dig f.eks. At du bor på tredje sal i en boligblok, og du kører op og ned mindst to gange om dagen. Det er 28.800 trin, før du overhovedet nåede til Tour de France. Så ville det være bedre at tage elevatoren efter de hårde syv timers træningsture? en professionel Tour de France.

Når jeg taler om mad, havde jeg engang en holdkammerat, der kun spiste havre og vand i to uger før store bakker. Så usundt at have en sådan begrænset diæt, men han gjorde det op ad bakke ret hurtigt. - Havre og vand? - Ja, dystre. - Det lyder forfærdeligt.

Mens Chris og jeg bestiger Col Madeleine, går det op. Så det er sandsynligvis et godt tidspunkt at fortælle dig selv lidt om højdetræning. Højdeuddannelse er vokset i popularitet i de seneste år Tour Proshave har eksperimenteret med en eller anden form for højhøjdelejr eller højdetræning på et eller andet tidspunkt i løbet af deres karriere. - Forudsætningen er nu at sove højt og træne lavt.



I det væsentlige, når vi sover i højden, mens vi indånder den iltfri luft, er vores krop tvunget til at tilpasse sig ved at producere flere røde blodlegemer, som derefter fører iltet til vores muskler, hvilket er grundstenen i den aerobe ydeevne. Og ja, du kan foretage de samme justeringer fra hjemmets komfort ved hjælp af et hyperbarkammer eller et højtelt, og der lægges meget mere vægt på faktisk at rejse til disse fjerntliggende steder. Dette skyldes, at atlet generelt er mindre distraheret, så de kan fokusere på den aktuelle opgave - det er svært i højden, er det ikke? - Det er ved denne hastighed - Træning i højden er ikke for alle og kan bestemt tage et stykke tid at vænne sig til, men chauffører er citeret for at sige, at det øger deres vedvarende styrke med op til 10%.

Hvilket normalt kan tage to år eller mere at gennemføre. Disse er dog højt responderende, og i modsætning til normale fitnessgevinster varer disse ikke for evigt. Kun 10 til 20 dage, hvilket betyder, at der kræves en anden tripto-højde - Ligegyldigt hvor fit du er Som amatørcyklist er det simpelthen urealistisk at klatre så hurtigt som en Tour de France-pro af en enkel grund.

Du får et forspring - Ja, aerodynamikken hjælper med at klatre med jævne hastigheder på omkring 20 kilometer i timen. Ikke kun hjælper det med tempoet, men det hjælper også med at øge hastigheden ved opstigningen. Når hver rytter forlader, bliver hastigheden hurtigere, og din rytter bagpå kan blive i hjulene så længe som muligt.



Okay, skål ven! - Nu undrer du dig måske over, at alle, der sidder på en cykel, helt sikkert har gavn af dette. Men det er bare ikke sandt. Bjerge er ofte kurvede og tekniske af en grund.

Det betyder, at den første driver kører gennem kurven, accelererer lidt, og denne effekt forstærkes af gruppen tilbage. Når det er sagt, når rytter nummer 10 forlader hjørnet, sprinter de enten for at fange hjulet, ellers gummien rives, og de slipper hjulet for livet, spiser rigtigt og tager sig af al din taktik og positionering, bare perfekt gå ind i løbet. Men der er stadig noget, der holder dig tilbage - og det er din genetik! Nogle drivere er bare genetiske freaks.

Kan behandle mere ilt og samtidig producere mere producerende kraft, og alt imens vi er mere effektive end resten af ​​os - og disse fyre er den komplette pakke. Du har den mentale sejhed og den fysiske evne til at støtte det også. Det er bare uretfærdigt - kan lige så godt gå hjem nu, tror jeg. - Ja. - Uanset hvad et mediefirma eller dine pubvenner får dig til at tro, er cykling faktisk en meget renere sport i disse dage, end det var for 20 år siden.

fuji cambridge cykel anmeldelse

Dengang var de hastigheder, de kunne køre på de cykler, de var nødt til at køre, ærligt fænomenal - grunden til dette var simpelthen doping. Jeg gætter på, at hvis du ville klatre som en Tour de France-proff for 20 år siden, ville du have en cocktail af stimulanser og blodforstærkere fra din Chopson, og det er noget, vi naturligvis ikke anbefaler. Og undersøgelser har vist, at du ikke kan gøre et æsel til en løbshest.

Så jeg gætter på, at jeg ikke ville spilde din tid som en Tour de France-proff. - Hvis du nød denne artikel, så giv den store tommelfingre. For flere instruktioner, klik på min smukke Orbea.

Er der en grund til, at du vil have den Stand up hill? - Få mig til at se højere ud (James sukker)

Hvor meget tjener Tour de France-cyklister?

Chris Froome er treTour de Francevindertjeneham en løn på omkring € 4,77 mio. om året. Alberto Contadorerpå en løn på 4 mio. €, mens Vincenzo Nibali, 2014-vinderen tjener lidt mindre på omkring 2,9 mio. € - 3 mio. €. Løn stiger med ydeevne. Som ny rytter Froomevillehar tjent € 95.000, da han blev underskrevet for Team Sky.

Hvordan kan jeg få skæve ben, når jeg cykler?

Uddannelse tilVaskulærMuskler

ACE Fitness anbefaler styrketræning med tunge vægte ved lave gentagelser for at stimulere muskelfibre og øge vaskulariteten.Benpresser,benforlængelser og siddende og liggendebenkrøller på en vægtmaskine er eksempler på øvelser, du kan indarbejde i din rutine.

I dag skal jeg vise dig nogle øvelser, der kan hjælpe med åreknuder. Lad os komme igang.

Så åreknuder udvikler sig, når benene ikke er godt forsynet med blod. Hvad der så sker, er, at det hele bygger sig op i dine ben, blodet, og så springer disse årer ud, der ligner en snor og ser bløde og klumpede ud. Så når du træner, hjælper det med at øge blodgennemstrømningen og renser blodet fra dit system.

Vi udfører de første øvelser på gulvet, så vi har tyngdekraften til at understøtte blodgennemstrømningen for at komme tilbage i dit system. Så lig på ryggen, det ben, du vil arbejde på, ret det ud. Du kan lade dette være, hvis du vil.

er det sunde kors

Træk tæerne op for at rette dit ben. Dette vil bare være en lige benforhøjelse, men du vil holde fast for at hjælpe blodgennemstrømningen ned igen. Så du træner musklerne og bruger tyngdekraften til at få blodet til at strømme, strømme, strømme.

Så tag det pænt og langsomt op, indtil det groft stemmer overens med den anden side, og hold det der i ca. 5-10 sekunder. Og din muskel begynder sandsynligvis at ryste efter 3 eller 4 sekunder, men hvis du kan, så prøv at holde den der. Og derefter langsomt ned igen.

Så start bare med 10 af dem. Kom godt op langsomt, hold det i 5-10 sekunder, lad blodet strømme tilbage, arbejde disse muskler, og kom derefter langsomt ned igen. Hvis 10 bliver let, kan du arbejde dig op til 15-25.

Næste gang du bare løfter begge ben op med knæene trukket op. Og så kommer du i en cykelposition og bevæger dig på ryggen. Så tag begge fødder op, og lav bare en cirkulær bevægelse som denne.

Bare start måske 30 sekunder, det kan gøre dig lidt træt. Og så kan du komme ned og slappe af. Du vil arbejde dig op til et minut, endda 2 minutter, hvis du kan.

Så du arbejder med disse muskler igen, men du har også støtte fra tyngdekraften til at sænke blodgennemstrømningen igen. Også, hvis den cirkulære bevægelse i dine hofter er lidt ubehagelig, kan du bare trykke op og ned næsten som en stepper i omvendt retning. Så tryk bare sådan.

Og kom så ned igen. De næste øvelser vil stå op. De næste øvelser er kalvehævninger eller hælhøjninger.

Stå med fødderne omkring skulderbredde fra hinanden. Hvis du har milde balanceproblemer, skal du sørge for at holde i en bordplade eller en robust stol. Men løft bare dine hæle fra gulvet, og kom derefter langsomt ned igen.

Nu træner du disse kalvemuskler som en pumpe, så de er en naturlig pumpe til at flytte væsken og blodet ud af dine ben. Så bare op, whoo, det er derfor, du har brug for noget at holde fast i. Langsomt op og tilbage.

Start med 10 af disse og arbejd dig op til 20-25. Denne sidste vil være en squat. Så med dine fødder stadig omkring skulderbredde fra hinanden, vil du holde dine hæle på gulvet og derefter skubbe din bagdel tilbage, når du krummer.

Så du vil holde knæene bag tæerne. Så gå ikke ned sådan, men hold virkelig gulvet bagud. Gå kun så langt ned, som du har det godt.

Igen, hvis du har lyst til at have balanceproblemer, skal du sætte en stol bag dig. Hvis du har lyst til at falde, kan du bare sidde i stolen. Så dejligt og sænk farten.

Og kom så op igen. Så start igen med omkring 10 af disse. Dette træner disse muskler til at pumpe den væske op igen.

Og så ned og langsomt op igen. Så der har du det, hvis du har spørgsmål, lad dem være i kommentarfeltet. Hvis du vil tjekke andre artikler, skal du gå videre til AskDoctorJo.com. Og husk, sørg for at have det sjovt, og jeg håber, du føler dig bedre snart.

Tisser cykelryttere under turné i Frankrig?

Noglerytterestop ved siden af ​​vejen for at gå efter entisse. Pelotonet kan organisere sig selv ved at vælge en 'nature break' sloti løbet afsom denrytterevil kollektivttisse; på en GrandTurtradition dikterer, at GC-lederen bestemmer, hvornår dette vil være.

Hvorfor har cyklister tynde ben?

Detbenmuskler, du byggercyklinger normalt ikke omfangsrige, men sene og stenhårde. Road cykling er stabil, hård, langvarig træning. Den slags træning forbrænder en masse kropsfedt. Så du ser langdistance løbere og landevejmotorcyklisterdet er megettynd.

Har cyklister store ben?

'Professionelcyklister haren størrelårmuskeltværsnit end ikke-cyklister, ”Siger Gottschall. Specielt markante er quadriceps muskler, der skubber pedalerne ned såvel somstorhamstring muskler, der hjælper med at feje pedalerne op.25. jan. 2021 g.

Hvor meget får cyklister betalt?

Lønskalaen

Pro kontinentale rytterelavealt fra $ 26.200 til $ 171.200. Hvis ryttere kanforbi dette punkt dogbetaling fårmere lukrativ. Det ultimative mål formange cyklisterer dog atlavedet på UCI World Tour, hvor mindstelønnen er $ 2,35 mio.
29. juni. Feb 2020

Hvor meget tjener kvindelige pro-cyklister?

'Men nu på vejen, øverstKvinderergør$ 35.000 til $ 50.000. På mountainbikesiden, toppenKvinderergør$ 90.000 til $ 150.000. ' Young, der red professionelt i et årti, inklusive flere ture tilkvindersTour de France og verdenCyklingMesterskaber, forlod sporten efter sæsonen 2001.

Pisser triatleterne på cyklen?

Vandladning. Starten på et løb er nervepirrende for de flestetriatletter. Med lidt hensyn til de racere, der følger dem, nogletriatlettervil aflaste sig, mens de kører påcykel, følg derefter gerningen med en vandflaske skyl af.

Popper cyklister sig selv?

I dag vil elite atleter bareskub deres bukserog fortsæt videre. Husk, hvad der sker, hvornårcyklisterer tvunget tilskub deres bukser. Professionelle konkurrerer til det punkt, at deres krop er ud over stresset - det føles som om det er døende.21. juli 2015

Hvem var rytteren med benene i Tour de France?

Da Bora – Hansgrohe-rytteren Paweł Poljański delte billeder af hans kæbefaldende ben på tværs af sociale medier efter etape 16 i Tour de France 2017, dukkede eksperter op fra alle kanter for at afskære deres synspunkter om, hvor usædvanlige (eller ej) Poljańskis ben var.

Hvor gamle er cyklisterne i Tour de France?

Den 27-årige, der konkurrerer i Tour de France, sendte et billede af hans muskuløse ben og pulserende årer på sociale medier og sagde, at efter at have cyklet 16 etaper i begivenheden så hans ben ud 'lidt trætte' . Det er muligvis en af ​​de største underdrivelser i 2017.

Hvem er den polske cyklist med svulmende ben?

Kollega-polsk cyklist Bartosz Huzarski vendte hovederne med et lignende billede af sine svulmende benår i 2014 efter at have afsluttet den 18. etape af 21-etages Tour de France. Bartosz Huzarskis ben efter 18. etape. Tour de France .. - pic.twitter.com/GniSblit58

cykling ned ad bakke

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kortlæg min brug af dataforbrug - levedygtige løsninger

Hvor meget data bruger Map My Run pr. Time? omkring 2,19 MB

Grusveje over Amerika - svar på problemerne

Kan du køre over USA på grusveje? Ja, der er en grusvejsrute fra øst til vest over USA, og den er næsten dobbelt så lang som Great Divide Mountain Bike Route. Vær ikke overrasket, hvis du ikke har hørt om det.

Indgroet hår i muldvarp - en løsning på

Kan der dannes en bums under en muldvarp? Bumser kan dannes på enhver overflade af huden, der har hårsækkene, inklusive muldvarpe. Disse bumser kan vokse dybt inde i muldvarpen som en knude eller tættere på overfladen som hudorme, whiteheads, pustler eller papules. Hvis en bums er inde i en muldvarp, kan du føle, at den er hævet og øm at røre ved. 14 сент. 2020 г.

Stigning i træning - hvordan man tackler

Er det godt at løbe op ad en bakke? Bortset fra muskelopbygning, styrke og hastighed hjælper løb op ad bakke også med at regulere det kardiovaskulære system, arbejder muskler, der er vanskelige at træne, forlænger kalve, fremmer løbestilling - dybest set alle de vigtige ting, løbere har brug for at komme videre, hvorfor vi besluttede at dybt ned i det hele og give dig en

Token hjul - finde løsninger

Er symbolhjul noget godt? Token har produceret nogle fremragende sæt i årenes løb, og Prime Ventous Carbon Disc Road hjulsættet er ingen undtagelse. Bygningskvalitet er fremragende, de ser godt ud, fungerer rigtig godt og er også ret gode.