Vigtigste > De Bedste Svar > Tour de france dødsfald - søg efter løsninger

Tour de france dødsfald - søg efter løsninger

Er der nogen døde under Tour de France?

Et forfærdeligt nedbrud påTuri 1995 forårsagede den italienske Fabio Casartelli et fatalt faldi løbet afnedstigningen af ​​ColfraPortet d'Aspet. Casartelli ramte hovedet på en stang; i det øjeblik, han ikke havde hjelm på. Handødepå vej til hospitalet, kun 24 år gammel.

Hvis du ser nøje på denne rytterpakke i Tour de France, vil du se nogle af de bedste cyklister i verden. Du er tilbage her. De holder op, men hviler også, mens deres holdkammerater foran gør det meste af arbejdet.

Denne teknik kaldes drafting, og det hjælper dem med at overleve det tre ugers løb gennem Frankrig. Men kun på disse strækninger gør udkastet en stor forskel: de lange, flade og kuperede etaper. I sidste ende når disse chauffører faser, hvor de ikke kan stole på andre.

Du skal stole på din egen styrke og udholdenhed for at vinde løbet. Det sker her på klemmerne. De er de mest brutale og spændende dele af løbet og gør Tour de France til den mest berømte cykeltur i verden

Tour de France begyndte som et desperat forsøg på at få flere eksemplarer af sportsavisen L. til salg. Avisen var i problemer, så i 1903 organiserede dens redaktør, Henri Desgranges, et 19-dages, 2.400 kilometer cykelløb over hele landet.

mountainbike trail skilte

Det blev en sådan succes, at L'Auto gjorde det til en årlig begivenhed. År efter år tilføjede de nye ruter for at gøre turen mere udfordrende og interessant for folk. I 1908 var L'Autos salg mere end fordoblet.

I 1910 foreslog Alphonse Steines, en af ​​Desgranges 'forfattere, at tilføje et nyt twist til ruten: tourmalet. Det var en brutal 19 kilometer stigning med 1400 meter til topmødet. For at se om det overhovedet var muligt, hoppede Steines ind i sin bil for at klatre.

Han kørte op, men hans bil sad fast i sneen, led af hypotermi og døde næsten. Ikke desto mindre sendte han et telegram, der lyder: Tourmalet er krydset. Meget god vej.

Perfekt acceptabel. Tourmalet fik sin debut på Touren i 1910. Den franske cyklist Octave Lapize var den første, der med succes klatrede op.

Men han måtte gå nogle dele op og var kendt for at kalde embedsmændene snigmordere, da han nåede topmødet. Men han vandt hele turen, og hans statue blev placeret oven på tourmalet. Siden da har stigninger været en integreret del af Tour deFrance.

I år består ruten af ​​21 etaper over 23 dage. Det har 30 store stigninger; syv af dem hører til den sværeste kategori på turen. Herunder Tourmalet, der er der for 86. gang.

Mere end nogen anden stigning i turens historie. På disse stigninger vil turen i sidste ende blive vundet eller tabt. Dette er de lange, flade og kuperede etaper, der normalt er omkring 200 kilometer.

Her kører cyklister sammen i en formation kaldet et peloton. Det gør det muligt for cyklister at spare energi ved at sidde bag en anden rytter eller køre slipstream. Ved høje hastigheder bruger chauffører det meste af deres energi til at sparke mod vindmodstand.

Men når en chauffør forbliver tæt bag en anden, er du beskyttet mod meget af det. Dette gør det lettere at træde i pedalerne, og du kan holde trit med kørerne foran. For at måle dette skal du se på, hvor meget kraft en cyklist genererer.

Her på toppen af ​​pelotonet producerer en Tour deFrance-rytter mindst 300 watt. Jeg sprang på en cykel for at se, hvordan det føles, og kun to kilometer ved 300 watt var virkelig hård. Til sammenligning: hvis en chauffør er bag fronten i pelotonet, behøver han kun generere omkring 240 watt for at bevæge sig i samme hastighed.

At holde 240 watt i to kilometer føltes bemærkelsesværdigt lettere. Selvom disse to måske afslutter en 200 kilometer flad etape på samme tid, vil den ene være betydeligt mindre træt end den anden. Derfor kan du se nogle af de bedste chauffører på turen herhen.

De samler deres holdkammerater, hvis job det nu er at udføre det hårde arbejde, så den bedste cyklist på holdet får hvile for den hårdeste del, bjergene. Hvor de har brug for at være alene. Når pelotonet begynder at træde op ad bakke, sænkes det.

I denne fase handler løbet mindre om at bekæmpe vindmodstand end tyngdekraften, hvilket påvirker alle førere i pelotonet ens. Så nu er hver chauffør nødt til at udøve en ekstraordinær mængde magt foran og bag for at være i stand til at følge med i tempoet. I 2010 kom den danske cyklist Chris Anker Sorensen til tops i Tourmalet-stigningen. “Se på Chris Anker Sorenesens ansigt.

Udbedring af smerten i forenden. Som leder dikterede han tempoet i hele gruppen. Denne graf viser hans præstation ved den sidste stigning.

Han havde et gennemsnit på 415 watt i over 11 minutter. '... ansigtet til Chris Anker Sorensen nu, der virkelig uddeler smerten.

Og her nåede det utrolige 590 watt. 'fantastisk ridning fra Chris Anker Sorenson, men hvor længe kan han holde ud? ”Se nu på den amerikanske cyklist Chris Horner. Selvom han var flere stillinger bag Sorenson, var hans præstation næsten den samme.

Jo hurtigere Sorenson klatrede, jo sværere var det for resten af ​​pelotonet at følge med. Og så begyndte formationen at bryde op, da svagere ryttere kom bagud. Dette er øjeblikket i løbet, hvor Tourens bedste kørere skifter fra træk til deres egen styrke for at komme videre.

Andy Schleck angreb endelig, og Alberto Contador rejste med ham. Løbet kollapser bag dem som to af de bedste kørere her: Andy Schleck fra Luxembourg og Alberto Contador fra Spanien, der rullede ud bag på pelotonet under de lange flade etaper. Men her er de halvvejs op ad Tourmalet og begiver sig ud til sejr. i de sidste otte kilometer skal alle generere langt over 400 watt.

Contador i den gule trøje var den samlede leder af Tour de France, men kun otte sekunder foran. Andet var Schleck, som ville forsøge at miste ham på denne stigning. 'Andy Schleck kører som en mand besat' Det gik hoved mod hoved helt op til toppen

Schleck er til højre. Kontador! Schleck vinder! Contador kommer på andenpladsen! Schleck afsatte Contador i spidsen af ​​Tourmalet med en hårsbredde for at vinde etappen. Men da han ikke mistede det, beholdt Contador sin samlede føring og vandt Tour de France.

Denne type drama er kun mulig i bjergene, og dette års rute gør stigninger særligt vigtige. Årets turné kaldes historiens højeste på grund af de mange stigninger på tre uger. Der er syv stigninger på bare en dag.

Selv efter mere end to uger i løbet klatrer rytterne til 2.770 meter over havets overflade, hvor den tynde luft gør klatringen endnu vanskeligere. Det gør Tour de France til det mest anstrengende og prestigefyldte løb i denne sport. Vinderen er ikke kun den stærkeste rytter, men den, der kan udholde mest smerte, og som i sidste ende har det, der kræves for at erobre bjergene.

Stopper Tour de France-ryttere for at tisse?

MangeTour de Franceetaper er vejkurser, så denrytterekanhold opved siden af ​​vejen tiltisse, hvor hold undertiden organiserer en 'naturpause', hvor holdkammeraterne kollektivttisse.22. sep 2020

Professionelle lever på deres cykler og tilbringer timer og timer i sadlen. Og jeg mener, de gør temmelig underlige ting, og jeg mener virkelig underligt. - Virkelig underligt.

Og i denne artikel skal vi forklare det, - (gisp) Du stinker! - Og selv det - (sukker) Jeg er så lettet - Åh min Gud - Mærkeligt. (Advarselssirene) - Nogle løb er virkelig lange - San Remo, for eksempel over syv timer, og nogle gange har du bare brug for en tisse! Måske er du heldig, og der vil være en pause, og du kan stoppe og lindre dig selv. Men det meste af tiden vil du opdage, at løbet virkelig er i fuld gang, og at du skal bevæge dig.

Undskyld mig bare et øjeblik. Du skal dog ikke bekymre dig om at miste kontakten med gruppen. Det er okay kammerat, jeg har dig - Nå, vi vil sandsynligvis ikke anbefale at gøre dette på din lokale klubtur, men i et løb kan det betyde forskellen mellem at vinde eller tabe.

Åh, det havde jeg brug for! Nu er en ting, en professionel skal være rigtig god til, ved konstant at ændre lagdelingen af ​​deres tøj, så det passer til de forhold, de oplever. Vi ved alle, at de er ret gode til at tage en regnkappe af og på! Men hvis du er opmærksom, kan du se den sjældent opdagede og ærligt talt mere spændende nedre vest-afstand - du har måske set Sagan sætte sin cykel midt i et løb og spekulerer på, hvordan han gør det, mens han kontrollerer cyklen bevarer avancerede færdigheder , især ved at justere dit styr, men fagfolk, der justerer deres cykler hele tiden. Den mest almindelige indstilling er at justere dine bremser, især hvis du har en cykel med fælgbremser.

Det værste for en professionel er, at dine bremser gnides mod fælgen. Så for at løse tøndejusteringerne er det en færdighed, som en professionel skal have ned til en T. Faktisk synes en justering af fælgbremsen, når den er udført ved siden af ​​holdbilen, at have den mest almindelige mekaniske skæbne for en cyklist - taler for at reparere ting, løsner mit flaskebur.

H Har du et værktøj til mig? Ah! Bøde! - At trække mine knæ ud - eller benvarmerne på godos ser ud som en virkelig hård færdighed at mestre, men med de rigtige trin kan det gøres. Det betyder, at profferne får det til at se utroligt simpelt og tilsyneladende falsk ud. Og jeg mener, det er sværere med benvarmerne end med knævarmerne, men det er sådan, det gøres ((Dan) Trin 1: Bring dine knævarmer op til dine ankler Trin 2: Rul dine varmere rundt om din ankel tæt på din pedal.

Trin 3: Fjern din sko, og træk din klemme over, så er du færdig. Trin 4: Klip igen og læg knævarmeren i lommen, så er den på den næste - At snappe mad og drikke fra kantsten er en anden meget vigtig færdighed for en professionel og kan endda være lige så afgørende som han var i anden halvdel af cykelløbet. Næsten alle løb har et fodringsområde efter cirka 90 kilometer, da rytteren generelt vil forbruge de første par flasker og en del af deres mad.

Udpegede fodringsområder er hvor vognmændene parkerer bilerne og distribuerer flaskerne. Når en chauffør vil tage fat i flasken, skal du signalere den gruppe, de vil flytte ud, stoppe ved forkant, række ud, finde soigneuren, der er klædt i lignende tøj, og tag fat i flasken; musetter er ofte lettere at gribe, da fodringszoner har tendens til at placeres, hvor løbet er lidt hurtigere - strækker sig: det lyder virkelig let nu, men når du kører, har du det ikke, jeg har ikke den luksus at lave yogastillinger . Så sådan strækker du dig på en cykel - (Chris) Så hvordan gør de det? Nå, den mest almindelige strækning er på dine quads.

Tag dine sko af, og bøj dine ben, når du hviler din fod på din sadel. Og hvis du vil strække dig dybere, så kom tilbage på din fod - der har du det, profferne gør nogle ret underlige ting - men hvis du ikke er en pro-cyklist, behøver du sandsynligvis ikke prøve nogen af ​​disse - Nej, det er sandsynligvis sandt. Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfinger op - Og for en anden artikel, tjek dette ud, spørg profferne.

Hvor mange cyklister dør om året?

742 cyklister

er msg dårligt for dig

Transkriber: Fernando Muñoz Anmelder: Maria Pericleous Jeg var meget mindre nervøs på generalprøven, da der kun var otte personer her. (Latter) Så de fortalte mig, at jeg skulle dø, og jeg tog på cykeltur. Min egen historie om cykling - og jeg beder om en håndsoprækning for at se, om det resonerer - er: Jeg lærte at cykle, da jeg var omkring syv år gammel, min rækkevidde gik fra baghaven til blokken.

Et par år senere gik det et par flere blokke. Da jeg var 12 eller 13 kørte jeg over hele kvarteret. Min cykel var min kilde til frihed, det tillod mig at undslippe mine forældre og det tillod mig at interagere med mine venner uden at mine forældre var i det næste rum.

Det var bare en vidunderlig kilde til frihed! Så blev jeg 16. Jeg fik kørekort, jeg havde adgang til en bil og nu havde jeg en ny definition af frihedslys, men hvor mange af jer ville dele den slags historie og historie på din egen cykel? Læg dine hænder op. Åh gud! Næsten alle.

I min tid havde vi også sociale medier. Vi gjorde det ikke på vores telefoner, vi gjorde det ikke på vores iPads eller computere, fordi vi ikke havde nogen af ​​disse. Vi kunne stadig finde ud af, hvor vores venner var.

I dag, når du går til Facebook, er der et kort over St. Paul på mit feed næsten hver dag med en lille prik i lufthavnen, der siger, '@ MSP Airport på vej til Chicago' 'På vej til Paris', 'På vej til Timbuktu'. Vi prøver altid at imponere hinanden med, hvor vi skal hen, eller hvor vi har været.

Og vi vil se billeder af alle disse steder i de næste par dage. Vi vidste også, hvor vi skulle hen, og vi vidste, hvor vi var, og vi vidste, at vi vidste, hvor cyklerne var! Vi vidste, hvor Danny, Timmy, Tony var, vi vidste, hvor de var, fordi vi så deres cykler udenfor. Jeg ved, at dette er et videnskabeligt samfund her i publikum, sandsynligvis er mange af jer videnskabsmænd, og I elsker alle data, og I elsker store data, og jeg vil ikke give jer store data, men jeg vil give du en fe med datapunkter, der kan hjælpe med at ramme diskussionen fremad. 600.000 - Dette er antallet af mennesker, der dør hvert år i USA af en fuldstændig forebyggelig træningsrelateret sygdom. 33.000 - Dette er den der gør mig skør.

Dette er antallet af mennesker, der dør hvert år i bilulykker i USA. Og det har været på dette niveau i årtier. Jeg vil spørge dig i publikum, hvor mange af jer mistede nogen, der er en ven eller et familiemedlem, i et bilulykke eller i en bilulykke? Cirka en fjerdedel eller en tredjedel af jer, det er mange mennesker! Når du hører nyhederne, hører vi ikke meget om det, der er ikke meget oprør, faktisk virker det som et acceptabelt tal baseret på det faktum, at vi ikke gør mange ting, vi gør ved det.

Jeg vil også gerne spørge dig, hvor mange af dem? Er venner eller familie døde som følge af terrorangreb i Tyskland? Okay næsten ingen, men når du hører aftennyhederne, hører du ikke noget om - bilulykker skaber ikke historien, men hvis nogen dræbes af nogen fra ISIS eller al-Qaida, kører den, og den fortsætter for et par dage. Det er en del af 24-timers-til-tre-nyhedscyklussen. En.

Antallet af mennesker på denne scene, hvis liv cyklen lige har reddet. 12. Dette er antallet af pund, som den gennemsnitlige person mister efter et års pendling på en cykel. 15.

Dette er antallet af minutter, som læger fortæller os at bruge hver dag med moderat træning. Når jeg tænker på motion, tænker jeg på, at folk går ind i SUV'en eller pickupen, der går i gymnastiksalen, (latter) kører rundt på parkeringspladsen for at finde et sted nær indgangen (latter) og derefter går op til rulletrappen, så de kan bruge StairMaster. (Latter) Og så de kan køre på ergometeret.

Jeg griner, at der er en sandhed, som du ser, og det gør mig ærligt trist. Dette er den procentdel af ture, vi foretager i vores biler, der er mindre end 3 km. Let at køre, let at gå. 4,8%.

Det er modedelen i Minneapolis, antallet af mennesker, der cykler til arbejde hver dag, cirka 4.500 mennesker. Det stiger hvert år. Når jeg kører på min cykel, kan jeg virkelig se det. 100.000.

Dette er virkelig interessant. Enhver, der bor i forstæderne, men gerne vil bo i byen, men ikke har råd til det. Sælg bilen, den er værd at have en pant på 100 grand.

Nu har du råd til et $ 100.000 mere hjem i centrum af byen, hvis du vil være i et fodgængervenligt område, et cykelvenligt område og have adgang til ting i et kvarter uden at bruge en bil. Otte. Dette er hvor mange euro de har beregnet i de nordiske lande som afkastet af en investering på en euro i cykelinfrastrukturen i deres byer.

Miljøpåvirkningen, den medicinske omkostningseffekt - fra kørsel i modsætning til cykling - er et stort investeringsafkast. Og så det sidste tal 19.000.000.

Dette er antallet af cykelture, der tages hver dag ikke i USA, men i Holland. Jeg startede med at fortælle dig, at der kunne være en historie om mig og mit eget liv og helbred. Jeg var patient på Mayo Clinic fra 2007 indtil nu, men jeg fulgte min mave-læge til tvillingebyerne, da deres fællesskab var slut.

Og da mine papirer eller optegnelser kom sammen, så jeg, at hun ved mit sidste besøg havde skrevet: 'Patienten ser yngre ud end angivet'. Ja! (Latter) Det er en ting, som vi alle vil se, især de af os, der er over 60 år. Jeg har Crohns sygdom.

Det officielle udtryk, som jeg får at vide, er 'Duodenal Crohns med strikt sygdom'. Det gjorde mit liv elendigt. I 2007 havde jeg et par operationer, og sygdommen spredte sig meget hurtigt efter operationerne.

anti oppustethed

I '08 sagde både læger her på Mayo Clinic og læger ved Virginia Mason Medical Center i Seattle: Sygdom fortsætter med at sprede sig som den gjorde, du vil ikke være i stand til at spise om tre til fem år. 'Det var en temmelig elendig tid i mit liv, det meste af tiden spiste jeg mig selv med en rygsæk og en picc-linje. Hvad er TPN, jeg ved ikke engang, om det er et latinsk eller engelsk navn til det? Jeg vidste kun, at rygsækken var min ven, fordi den fodrede mig.

Hvad har jeg gjort? , eller de fik at vide, at de er i terminalfasen, gør: Jeg kørte på min cykel. Først om en blok, fordi jeg var meget svag. Næste dag to blokke.

Tredje dag, omkring blokken, kørte jeg nogle få kilometer. Efter et par års kørsel som dette - jeg lavede nogle få ændringer i min diæt, men ret mindre - efter et par år fik jeg medicin for at komme af de virkelig massive immunsuppressive lægemidler, jeg tog - undskyld mig Dr. Party, når du er her.

De var lidt farlige. De havde ikke nogen rigtig dårlige bivirkninger for mig alligevel, jeg kunne bare ikke lide tanken om at tage dem af, så jeg tog dem af, fik bare en syrereducerende, og det var det. Og siden da er jeg blevet bedre og bedre.

Jeg har stadig Crohns sygdom, det er en kronisk sygdom, som vi lever for evigt, og der er en opblussen her og der, men for det meste er jeg bedre, og jeg betaler mit liv til cyklen. Dette er Laura og Sam. De har begge Crohns sygdom, de er gift.

Sam havde det, han troede var en livreddende operation her på Mayo Clinic, og han er så taknemmelig for den hjælp, han fik. Du ønskede at finde en måde at give tilbage gennem Crohns & Colitis Foundation, så hvad gjorde du? gik på cykeltur, skønt denne gang cykelturen var fra Seattle, WA; til Portland, ME. Og det er to mennesker, der er syge under hele denne prøvelse, men de var fast besluttede på at komme til den anden side af landet og gøre det godt.

Da de kom til den anden ende, rapporterede de, at de er meget sundere for dig. Jeg hørte en historie om MPR for nogen tid siden, jeg ville ønske jeg kunne huske kvindens navn. Alt jeg kan huske er, at hun var 72 år med Parkinsons, og hendes læge satte hende på bagsiden af ​​hans tandem og gik på en cykeltur, en rigtig intens tur, og da hun gik af cyklen, var hendes symptomer aftaget.

De kom tilbage i løbet af et par dage, og så kørte de endnu en cykeltur, og den aftog igen. Denne kvinde - og det ser ud fra den artikel, du ser på skærmen her - finder de ud af, at cykling lindrer symptomer, og hvis du fortsætter med at gøre det, kan du være mere eller mindre symptomfri, livsstil eller liv fri for symptomer på grund af den transformerende natur af cyklen. Det er ikke bare et rekreativt legetøj, jeg synes, det er et ret cool værktøj.

Am sterdam, som er et slags mekka for cykling - jeg vil bringe os til den 19 millioner figur nu - Amsterdam er sådan noget som Mekka, som vi tror i dag, der er millioner af mennesker, som jeg sagde, hver dag kører på tværs af landet. Der er en fantastisk cykelinfrastruktur, du kan køre sikkert overalt, du er altid blandt mange cyklister. Men det var ikke altid sådan.

I 1960'erne så Amsterdam ud som dette: Foto, der på en eller anden måde kvalt fra biler, der er en cyklist. Det er ikke et meget sikkert sted for hende at køre, men hun var i 1960'erne. I begyndelsen af ​​1970'erne var der en masse børn, der af en eller anden grund blev dræbt af biler i Holland, så kvinderne startede et program - faktisk en protest - kaldet 'Stop med at myrde vores børn!' Det var en meget stærk besked til regeringen.

Regeringen indledte et årti-langt program for, nummer et, at beskytte sine mest sårbare rejsende - fodgængere og cyklister - og gøre det lettere at nyde de sundhedsmæssige og økonomiske fordele, de kunne få ved at gøre det lettere for cyklister. Sådan ser det ud i dag. Jeg tællede med på dette billede, der er seks biler, det er den nemme del at tælle.

Der er 60 cyklister! I USA, selv i dag, et sted som Minneapolis, der betragtes som ret cyklet, er situationen vendt. Tror du, at kø i nummer 59 bil ville være stressaflastende, eller tror du, det ville være mere stressende? - Slip dig selv ud for at være en af ​​motorcyklerne, der kører på en beskyttet, sikker sti, og som sandsynligvis giver dig mulighed for hurtigere at komme til din destination? Lidt tættere på os er Detroit, MI; Der har været nogle enorme fremskridt med investeringer i Detroit i de sidste par år, hovedsagelig i centrum og i centrum, men ude i byen ligner det slags mange gamle fabrikker, der er forfaldne og klar til at blive revet ned; og i mange kvarterer er der huse, der ser sådan ud, som ikke længere er der for folket. Flugten fra byen var fænomenal af nogle rapporter, næsten en tredjedel af befolkningen forlod det, der engang var den femte største by i landet, der lignede det.

Jeg løb ind i en fyr ved navn Jason Hall, da han talte på en tvillingebykonference i februar, og han ledte efter noget, der kunne bringe ham og hans venner sammen i Detroit, fordi kvartererne var ret spredte og en masse af de forladte ting imellem de lå. Og så gik Jason på en cykeltur. Han gjorde det med sin bedste ven først, de gjorde det mandag aften, mandag aften gjorde de det med et par andre venner.

Jason fortalte denne historie, de gjorde disse venner ret vrede ved at insistere på, at de havde alle deres venner med sig mandagen efter. Et par måneder senere var der et par hundrede chauffører, og i dag, når de holder den tur i Detroit hver mandag aften og kører til forskellige kvarterer for at se, hvad der foregår i byen. Og tro mig, når du er på en cykel? Se verden anderledes end når du ser den gennem en forrude.

Du kan lugte det, du kan mærke det, du kan høre det, og du kan se det. I dag, når Jason kører mandag aften, vil der være tusinder af chauffører. Jeg kører med Jason og dette besætning på 3.000 mennesker for første gang om ugen fra mandag, og jeg er så begejstret.

Tættere hjemme, i St. Paul, var der en gang i kvartalet - det er stadig et kvarter, antager jeg - blev kaldt Rondo. Det var et rigtig sej kvarter d.

Der var en sporvognslinje, der gik direkte til Rondo Av. Det var et gåbart kvarter, kørbart, du vidste, hvem dine naboer var, der var levedygtige virksomheder der, der var kirker, synagoger - da det for det meste var beboet af jøder og afroamerikanere; det var et kvarter, og det var et rigtigt livligt kvarter, indtil Federal Highway Department - nu kendt som USDOT - kom forbi og fik Rondo til at se sådan ud i dag: Dette er Street 94, der løber lige gennem hjertet af St. leder Paul, og hver gang jeg kører på denne motorvej og mere om det, bryder mit hjerte, fordi jeg vidste, hvordan Rondo-kvarteret var, og det gentager sig tusind gange i USA.

Ja, cykler kan ændre liv og cykler kan ændre samfund, men det kan også biler. Og det er et spørgsmål om hvilket univers vi foretrækker. I Minneapolis er cyklisten i de to byer mellem Minneapolis og St.

Paul; bor i St. Paul, arbejder i Minneapolis og alligevel, når jeg kører på cykel øst over Mississippi på Marshall Street Bridge, er jeg nødt til at sætte mit ur tilbage 25 år. (Latter) Der er en øst-vest-korridor i Minneapolis, der var en gammel, forladt jernbanelinje, som vi nu kalder 'The Midtown Greenway', og byen havde visionen om at omdanne Midtown Greenway til en rigtig cykel-motorvej.

Der er kun meget få grene på og uden for denne cykelsti, for det meste er der kun ind- og udgange. Det er blevet den hurtigste måde at gå øst mod vest mellem floden og Uptown-kvarteret i Minneapolis. Men hvad der er endnu mere forbløffende ved Midtown Greenway er, at det har tiltrukket private investeringer.

Kan du huske det otte euro tal, jeg talte om i Nordeuropa, hvordan det ville repræsentere et afkast på en euroinvestering? Sådan ser den grønne vej ud i dag, foret med ejerlejligheder og lejlighedskomplekser, investeringer på over to milliarder dollars. Private investeringer. Med over 2.000 splinternye boligenheder, som er særligt populære blandt årtusinder, der ønsker at cykle for at komme fra en til bb, fordi bilen er dyr, forurener bilen miljøet og bare ikke at have det sjovt gør det stressende.

Faktisk blev Minneapolis så god til at være en cykelby, at cykling gik til hundene. (Latter) Det er her, jeg kører hjem fra arbejde, hvor jeg kan tage min vinhund Lucy med mig. (Latter) Dette er en hollandsk cykel kaldet 'Bakfiets'.

En af mine kollegaer omdøbte det til 'Barkfiets'. (Latter) På et tidspunkt vil jeg se et billede af mig selv, der kører på cyklen, og jeg smiler, jeg smiler ikke for kameraet, jeg smiler, fordi jeg smiler hver gang jeg er på cyklen. Hvad hvis jeg passerer cyklister i Minneapolis? Nogle gange smiler de fleste af dem.

Det er bare sjovere at cykle. Faktisk er det lidt som at cykle, man glemmer aldrig, hvordan man gør det. (Latter) Så de af jer, der slog dine cykler væk, fordi de ser ud som et barnligt legetøj og tog bilerne ud, da du var 16, her er en mulighed for dig at prøve igen.

Jeg tog en cykeltur og se, hvad der skete med mig. Hvad ville der ske med dig, når du tager på cykeltur? (Bifald)

Hvem snydte i Tour de France?

I gennemsnit 742cyklister døri fatalcykelulykker hverår. Ifølge Federal Highway Administration (FHWA). Fra 2007 til 2018 8.908cyklister er dødeoveralt i USA. Vi tog dette tal og delte det med 12 for at få gennemsnittet.

Racercykler med skjulte motorer er ikke ligefrem nye, men med en Prorider, der lige er fanget og konkurrerer med en, regnede vi med, at det var tid til at prøve en selv. Hvordan føles en racercykel med en skjult motor, og hvor hurtigt kan vi køre den? ♪ ♪ - Hvad har vi her? Nå, dette er en af ​​de første produktionscykler her i Storbritannien, der har en skjult motor. Det opbevares der i sæderøret og driver bundbeslagets aksel via et tandhjul, og Dan kan derefter tænde og slukke for det via styret - Batteriet er her, i flasken, du kan tilsyneladende få nogle batterier, der er hernede i sæderøret er skjult over selve motoren, men er meget mindre, det har en meget kortere køre- eller køretid.

Så vi er med det brændende spørgsmål. Hvor meget magt, det føles ret farligt, hvordan vi stod her, hvor meget magt vil det tilføje? Tilsyneladende mellem en og 200 watt i en time. - Ja, jeg tror, ​​at vores anstændige gruppetur bliver meget sværere. ♪ ♪ - Hvordan føles det på den åbne vej? Til at begynde med kører vi nu 25, 30 km i timen.

Og det er ikke tændt. Jeg kan ikke mærke nogen modstand fra motoren, medmindre jeg træder tilbage, hvilket er lidt underligt. Og hvad sker der, når vi tænder det? Lad os gå. - Jeg vil lade dig gå op foran nu Si. - Okay, kammerat.

Nu er det en rigtig underlig følelse, fordi motoren faktisk har en grænse for, hvor hurtigt den drejer krumtapene, hvilket er ved 86 o / min, så det er ret langsomt, men så er det bare der i baggrunden, det tager bare over som jeg kan godt hvad jeg mener, jeg er 50-11, jeg laver ikke meget.

Dan, laver du meget dernede? - Ikke dårligt - Så det faktum, at jeg ikke kan køre motoren hurtigere, er lidt underligt, men vi kører temmelig hurtigt. ♪ ♪ - Det er meget forskelligt fra enhver E-cykel, jeg har kørt tidligere, hvor du pedaler, og du kun kan mærke, at motoren giver lidt, mens det bogstaveligt talt føles som om noget andet træder for mig. - Jeg kan holde op med 200 watt, - Bare stræk lidt. - Nå, nu er det min tur til at påføre siden lidt smerte, og jeg elsker det allerede.

Spørgsmålet er dog, om jeg tror, ​​at dette særlige system er blevet brugt i Pro Pedalthon før. Nå, jeg tror, ​​at det faktum, at det nu er set at konkurrere i et meget stort løb, har ændret sig og skævt mit sind lidt, men når jeg tænker på denne, finder jeg det stadig ret svært at tro, så jeg kan høre det ved siden af ​​mig meget godt nu, og jeg tror, ​​det ville være den samme sag midt i en pedalskridt. Så de kunne bare blive lidt mere støjsvage, de kan være lidt mere sofistikerede nu i 2016, men rygtet begyndte først at cirkulere for et par år siden, så denne ting ville sandsynligvis have været state of the art dengang.

Nu som Si. Som allerede nævnt er dette også en klatremodel, hvilket betyder, at ydeevne kun starter ved kadence under 86. Nu er der tilsyneladende en, der er til fladt terræn, hvilket betyder at ved kadence op til 100 vil det stadig give dig noget styrke.

Nå, det ville give mere mening, hvis du kørte, fordi min foretrukne kadence til en stigning som denne faktisk ville være 90 eller måske endda hundrede. Så mit gæt er stadig nej, i det mindste håber jeg. - Et sidste spørgsmål at besvare, hvor effektiv kan denne motor virkelig være? Nu ved vi, at det handler om 150 watt, vi målte det med et kraftigt tap baghjul, men vi har en særlig grim stigning i det sydlige England Mr.

Lloyd har faktisk kongen af ​​bjergene på, noget han er op til, der arrangerede Tour of Britain i 2011. Så her er vi, fem år senere, tre års pension. Kan Dan bryde sin KOM? - Lad os finde ud af det.

Så det er sandhedens øjeblik, om cirka 100 meter drejer jeg til venstre, jeg aktiverer min motor og ser, om jeg kan slå mig selv. ♪ ♪ Så vi er ikke langt fra toppen længere, Steve er der. Han har alt det bag sig nu.

Åh, jeg kan se, jeg husker, hvor hårdt det var i løbet. ♪ Og vi er der tror jeg - Lige, det er tid til resultaterne. Dan, hvordan har du det? - Lidt hvilet, men jeg var meget oppustet.

Jeg tror, ​​det viser, at start ikke bliver lettere, du kører bare hurtigere, og det er det samme med en motor som med at blive montør. Så fit Dan, der kørte Dan, gjorde 7:02. Dan trak sig tilbage med Amotor, var stadig et minut og 14 sekunder langsommere - sådan bliver et æsel ikke en løbshest - og du plejede at være meget god. - Ja - højre, jeg tror, ​​spørgsmålet er, om vores seere skulle gå ud og købe en racercykel med en skjult motor? Åh, og derudover vil Pedalthon få meget, meget motordoping i de næste par år? - Ja, det første spørgsmål afhænger lidt af, hvorfor du kører på din cykel i første omgang.

Jeg mener, hvis du elsker følelsen af ​​at være hurtig, eller hver gang du går ud, har du svært ved at holde trit med dine medchauffører, der måske er yngre, hurtigere eller har mere tid til at øve end dig, så jeg synes fornuftigt . - Det kunne også fungere omvendt. Så hvis du har en arbejdskollega eller kæreste, der lige er begyndt at cykle, eller måske en ægtefælle, der ikke er lige så fit som dig, eller måske endda en teenagesøn eller datter, der normalt ikke kan følge med, så giv dem en cykel med en skjult motor indeni er en fantastisk måde for jer begge at få noget ud af turen med stort set den samme indsats, flot og social, de kan følge med godt. - Men hvad med en følelse af præstation? Dette vil være vigtigt for os alle på et eller andet tidspunkt, og lad os indse det, når du har en motor, er det ikke længere din KOM, som du får eller ikke får.

alternativer til cykelkædesmøremiddel

Det er ikke dig, der erobrer bjerge eller leder den lokale gruppetur. Så især når det kommer til ydeevne, er det lidt vigtigt for os alle at cykle på et tidspunkt, er det ikke? Og det er nu helt væk. - Ja og lad os indse det, enhver, der ønsker at gå rigtig hurtigt, kan bare gå videre og købe en rigtig motorcykel i stedet for en med en skjult motor som denne, så jeg tror ikke, vi er nødvendigvis vil blive mange nødt til at bekymre sig.

Selvom disse bliver lidt mere almindelige i samfundet i de næste par år, så længe de holdes væk fra enhver konkurrence - Ja, men hvis de hjælper flere mennesker med at komme på arbejde eller skole på cykel, er det en god ting. Eller faktisk, hvis det hjælper flere mennesker med bare at komme ud og køre og nyde det, så er det også en god ting. Og jeg tror ikke, at mange mennesker med en skjult motor vil dukke op til deres lokale gruppeløb eller lokale gruppetur, selvom der altid vil være en idiot eller to derinde - den underlige ting er Si, og det er ret frustrerende Ride blev faktisk lavet af afregistreret nogen. - Jeg ved ikke, hvem der ville have gjort det. - Alligevel, hvis du vil se den fulde Col de la Madone, som virkelig blev gjort af dig på en elektrisk cykel, kan du finde den, lige deroppe. - Eller hvis du gerne vil se det seneste GCN-show, hvor vi holder dig opdateret om alle ting Top Gun i cykling, så kan du bare klikke der nedenfor - Vi har to ting, du måske vil gøre, før du tilmelder dig en af disse artikler går.

Den første er at abonnere ved at klikke på denne knap, hvis du ikke allerede har gjort det. Og det andet er at give os tommelfingre op, hvis du nød denne artikel.

Hvorfor kører de ikke den sidste etape af Tour de France?

På grund af den høje profil afden sidstedag samt dens indstilling, densceneer prestigefyldt. Den samledeTurplaceringer afvikles typisk indensidste fase, såracinger ofte til ære for at færdiggøreTurog til tider at afgøre pointklassificeringen.

Hvornår døde Tommy Simpson?

Tom Simpson (30. november 1937 -13. juli 1967) var en britisk professionel cyklist, en af ​​Storbritanniens mest succesrige nogensinde. På tidspunktet for Tour de France 1967 var han den ubestridte leder af det britiske hold. I løbets 13. etape kollapsede han og døde under opstigningen af ​​Mont Ventoux.

Pisser triatleterne på cyklen?

Vandladning. Starten på et løb er nervepirrende for de flestetriatletter. Med lidt hensyn til de racere, der følger dem, nogletriatlettervil aflaste sig, mens de kører påcykel, følg derefter gerningen med en vandflaske skyl af.

Hvordan tisser kvindelige cykelryttere?

Overraskende nok sagde de fleste af de professionelle, som vi talte med, at deres metode tiltissepå dencykelvar at stoppe, falde og gå. De nævnte full-zip trøjer med fantastisk frekvens. Andre sværger ved op-og-over-metoden: træk det ene ben af ​​dine shorts så højt som muligt og skub derefter vaskeskindet til siden.25. jul. 2014

Hvor mange cyklister er dræbt i 2020?

Udenfor magasinet peges2020 cyklistdødsfald ved 675 til dato, men det er med COVID-19, der reducerer trafikken med sommegetsom 41 procent i flere måneder ad gangen, ifølge Bloomberg.22. dec 2020

Drikker Tour de France-ryttere alkohol?

I lang tid, indtil 1960'erne, var det almindeligt fortour de France-ryttereat slugge endrikkeafalkoholunder løbet. Ikke kungjordededrik alkoholfor at sløve smerten, men de betragtede det som en ægte præstationsforstærker. Som du ved, er stimulanter forbudt, og det var det ogsåalkoholtil sidst fordi det blev betragtet som et stimulerende middel.

Hvem er den største cyklist gennem tidene?

Kort sagt, Eddy Merckx ertidenes største cyklist. Manden med tilnavnet 'Kannibalen' dominerede professionelcyklingsom ingen andre og vandt hvert vigtigt løb, der er at vinde.22. sep 2017

Hvem er de cyklister, der er døde i Tour de France?

Cyklister, der er døde under Tour de France: 1910: Den franske racer Adolphe Hélière druknede ved den franske riviera under en hviledag. 1935: Spansk racer Francisco Cepeda kastede sig ned ad en kløft på Col du Galibier. 1967: 13. juli, etape 13: Tom Simpson døde af hjertesvigt under Mont Ventoux opstigning.

Hvordan døde Tom Simpson i Tour de France?

I 1967 fik den britiske cyklist Tom Simpson alle til at indse, hvor problematisk doping var i cykelsporten, da han døde, mens han klatrede Mont Venteaux under Tourens 13. etape. En obduktion viste amfetamin og alkohol i hans system, og det blev konkluderet, at disse, kombineret med brændende varme, havde forårsaget et hjerteanfald.

Hvordan døde Francisco Cepeda i Tour de France?

Under den 8. etape, en bjergrig mellem Grenoble og Gap (en bjerglandsby i de franske alper), var den spanske cyklist Francisco Cepeda på vej ned ad et bjerg, da han mistede kontrollen over sin cykel og kastede sig ned fra en kløft på Col du Galibier . Desværre døde han på vej til hospitalet. 8. Francisco Cepeda

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.