Vigtigste > De Bedste Svar > Tour de France etape 11 resultater - innovative løsninger

Tour de France etape 11 resultater - innovative løsninger

Hvem vinder etape 11 Tour de France?

Wout van Aert



Gik Cavendish tidskortet fase 11?



Wout van Aertvinder etape 11!

Den belgiske nationale mester står højt på pedalerne, da han fejrer den fjerdeTour de France etape sejraf sin karriere - og bestemt den bedste: en triumf på løbets første dobbeltopgang af Mont Ventoux nogensinde.
4 timer siden

Tour de France 2013 var den 100. Tour de France. Det løb fra 29. juni 2013 til 21. juli 2013 og startede i byen Porto-Vecchio på Korsika, hvor øen var vært for de første tre etaper. Korsika var det eneste hovedstadsområde, og Corse-du-Sud og Haute-Corse var de eneste storbyområder, som turen aldrig havde passeret før, og arrangørerne ønskede at kombinere den 100. udgave af turen med turens første besøg på Korsika.

Åbningsfasen var en standardvejsfase og ikke den mere almindelige individuelle tidsforsøg eller 'prolog'. For at imødekomme rejsefølget under deres ophold på Korsika chartrede arrangørerne Mega Smeralda krydstogtfærgen for at imødekomme medlemmer af organisationen, medierne og andre involverede i turen og for at være vært for pressekonferencer, selvom chaufførerne var på hoteller i og omkring Porto Vecchio blev. Etape 129 juni 2013 - Porto-Vecchio til Bastia, 213 km Den første etape af løbet var en relativt flad etape på østkysten af ​​Korsika og forventedes at ende med en sprintfinish, hvor Mark Cavendish tog sprinten og dermed Maillot ville have Jaune til den overordnede leder.



Turen startede ulykkeligt for topfavorit Chris Froome fra Team Sky, da han faldt i det neutraliserede område inden den egentlige start af scenen, selvom han ikke blev skadet. Da flaget signaliserede den virkelige start på etappen, identificerede fem ryttere sig straks som den vigtigste flugtgruppe for dagen - JérômeCousin fra Team Europcar, Juan José Lobato fra Euskaltel-Euskadi, Belkin Pro Cycling rytter Lars Boom, Juan Antonio Flecha som repræsentant for Vacansoleil-DCM og Cyril Lemoine fra Sojasun. Pelotonet gav dem ikke meget føring, da det primært Omega Pharma-Quick Step-Tempo-peloton holdt tidsforskellen mellem to og tre minutter det meste af scenen.

Den fjerde kategori, Cote de Sotta, nåede 45 km-mærket på scenen, den eneste stigning på dagens løb. Dette betød, at den første rytter fra udbrydergruppen, der krydsede linjen, ville være den første til at bære den prikkede trøje. Det var Lobato, der krydsede først og besejrede fætter og Boom, og Lobato trak i den forfremmede trøje i slutningen af ​​dagen.

På dette tidspunkt sad runaway op og forsøgte at slutte sig til pelotonet bag dem, da scenens flade profil gjorde det yderst usandsynligt at være i stand til at holde sig væk for at vinde. Tidsforskellen var kun 39 sekunder, før den endelig voksede tilbage til fire minutter. Efter både pausen og pelotonet havde passeret foderstationen blev den igen reduceret til 40 sekunder.

cykel kulhydrater



Fire af chaufførerne forsøgte igen at rette sig op og opgive deres anstrengelser, men fætter kørte videre, og det samme gjorde hele udbruddsgruppen. For denne indsats blev Cousin tildelt Daily Combativity Award i slutningen af ​​scenen. Tidsforskellen var derefter op til fire minutter, så outliers også kunne anfægte den mellemliggende sprint.

Dette gik til Boom før Flecha. Et par minutter senere sprang tre af Tourens topsprintere, André Greipel, Mark Cavendish og Peter Sagan, efter de tilgængelige point og krydsede målstregen i netop den rækkefølge. Med 37 km inden slutningen af ​​etappen blev outliers endelig fanget, og holdene forberedte sig til den forventede sprintfinale.

Omkring dette tidspunkt kom rapporter om et problem ved målstregen - en Orica GreenEDGE holdbus satte sig fast under målstregen. Det var for højt til at gå igennem. Det forstyrrede den elektroniske timing for etappen, men det mere presserende problem var, at målstregen ikke var klar for cyklisterne.



Race embedsmænd forsøgte at frigøre bussen uden held i flere minutter, da chaufførerne kom tættere og tættere på målstregen. Da peloton krydsede mærket 10 km for at gå, blev beslutningen sendt over overstyringsradioen for at flytte målstregen til banneret, der repræsenterer 3 km at gå. Omkring samme tid opstod dagens første større ulykke, hvor blandt andet Giro d'Italia-vinderen 2012 Ryder Hesjedal blev kastet fra sin cykel.

Cirka 6 km fra det oprindelige mål, dvs. 3 km fra den reviderede målstregen, havde hold som Lotto-Belisol og Cannondale startet deres ledere.

På dette tidspunkt blev bussen med succes fjernet fra under målstregen, sorace Officialsrac besluttede at flytte etapeafslutningen tilbage til den oprindelige målstregen. Også på dette tidspunkt svækkede et enormt fald de potentielle etappevindere betydeligt, da sprinterne Sagan, Cavendish og Matthew Goss alle enten faldt sig selv eller blev fanget bag faldet. Greipel var på sin side i stand til at holde sig oprejst og øverst i løbet gennem begge fald, men en mekanisk defekt sluttede hans chancer for etapesejr og en gul trøje.

Hans tyske landsmand, den 24-årige Marcel Kittel fra Argos-Shimano-holdet, var chaufføren, der havde gavn af dagens kaos og vandt etapeens ære med de gul-grøn-hvide trøjer. Der var ingen tidshuller på scenen - alle 197 andre ryttere i marken fik samme tid som Kittel. Ud over sprintere, der gik glip af chancen for en sejr i etape, faldt også nogle samlede deltagere og bemærkelsesværdige etapejægere.

Alberto Contador faldt, og mens hans skader ikke var alvorlige nok til at tvinge ham til at opgive løbet, rejste han bekymring for, at de kunne forhindre ham i at køre i en optimal position til den kommende holdtidsforsøg. Tony Martin og Ted King har lidt måske de værste kvæstelser; Martin fik hjernerystelse og lungekontusion, der omfattede en blødt vævsskade og et dybt skuldersår, og King fik en alvorlig blå mærke og muligvis en brækket skulder. Tejay van Garderen, Philippe Gilbert, Gert Steegmans, Janez Brajkovič, Tony Gallopin og Murilo Fischer faldt også.

GeraintThomas faldt også og fik en hårgrænsespræk i bækkenet i hændelsen. Efter scenen udtrykte Cavendish, Lotto Belisol-kører Greg Henderson og FDJ.fr holddirektør Marc Madiot alle deres utilfredshed med løbsledelsen, fordi de havde flyttet målstregen tilbage til den oprindelige linje, mens holdene skiftede i sprinthastighedsløbet den formodede mål hvilede på 3 km-banneret.

Henderson's kritik fokuserede på den indvirkning, som de hurtige ændringer havde på konkurrencens aspekt af løbet, mens Cavendish og Madiot var mere bekymrede over, hvordan de påvirkede førerens sikkerhed. Orica-GreenEDGE blev idømt en bøde på 2.000 schweiziske franc som et resultat af hændelsen for 'ikke at følge tidsplanen for køretøjerne fra hjælpeholdet, der ankom til bestemmelsesstedet'. For sin del hævdede scenevinder Kittel ikke at have hørt instruktionerne over raceradioen til den fornyede finish på 3 km-banneret, hvilket tilsyneladende hjalp med at holde sit fokus på at køre hårdt for den oprindelige målstregen og dagens ære.

Trin 230 juni 2013 - Bastia til Ajaccio, 156 km Turen krydsede øen til Ajaccio på vestkysten med fire nominelle stigninger, inklusive kategori 2 Col de Vizzavona) efter 95 km og en kategori 3 klatring 12 km før mål. Dagen begyndte med et åbningsangreb inden for den første kilometer og dannelsen af ​​dagens outliers ved 6 km-mærket. Pausen bestod af Rubén Pérez fra Euskaltel-Euskadi, Lars Boom fra Belkin Pro Cycling, David Veilleux fra Team Europcarrider og Blel Kadri fra Ag2r-La Mondiale og øgede deres føring til tre minutter i løbet af løbet.

Boom krydsede den mellemliggende sprint foran sine frafaldne landsmænd, mens André Greipel førte pelotonet over det samme punkt, og Cannondales slog Peter Sagan. De fire outliers startede opstigningen af ​​Col de Bellagranajo med en føring på 1'50 ', som blev reduceret til 1'00' ved toppen af ​​opstigningen. Veilleux og Kadri slap væk fra deres konkurrenter i begyndelsen af ​​anden opstigning, mens Veilleuxs holdkammerat Thomas Voeckler angreb fra banen, men blev hurtigt bragt tilbage.

På dette tidspunkt blev der dannet en gruppe, der ud over den gule trøje Marcel Kittel også omfattede de andre topsprintere på turen. Pierre Rolland angreb fra pelotonet efterfulgt af Sojasuns Brice Feillu. Rolland overhalede outliers og var den første til at krydse topmødet, men blev overhalet af Col de Vizzavona peloton efter en fælles indsats af FDJ.fr og Team Sky.

På dagens sidste stigning udførte Cyril Gautier fra Team Europcar, Chris Froome og Juan Antonio Flecha fra Vacansoleil-DCM separate angreb; hvoraf hver ikke lykkedes. 7 km fra mål angreb Sylvain Chavanel og blev støttet af Jan Bakelants fra RadioShack-Leopard, Gorka Izagirre fra Euskaltel-Euskadirider, Manuele Mori fra Lampre-Merida, Jakob Fuglsang fra Astana og Flecha. Det førende peloton tog en efter en fra udbrydergruppen, indtil kun Bakelants var tilbage.

Bakelants krydsede målstregen et sekund før Sagan og tog sin første Tour-etapesejr og den gule trøje. Etape 31. juli 2013 - Ajaccio til Calvi, 145,5 km På den tredje og sidste dag på Korsika vendte løbet tilbage nordpå den barske vestkyst med flere små stigninger, herunder den korte, men stejle stigning af Col de Marsolino i kategorien 2,13 km fra mål i Calvi.

Simon Gerrans vandt etappen. Etape 42, juli 2013 - Nice til Nice, holdkørsel på 25 km Den første etape på det franske fastland var en holdkørsel, hvor hvert hold tabte tid på at krydse målstregen. Løbet startede i Jardin Albert Iand og gik gennem Nice-gaderne, indtil det efter 1,5 km nåede Promenade des Anglais.

Ruten fulgte derefter 6,5 km fra kysten, inden den forgrenede sig nordpå i Nice Côte d'Azur Lufthavn for at følge Var-dalen. Den midlertidige kontrol kom efter 13 km, hvorefter løbet vendte mod syd og vendte tilbage til Jardin Albert I via Promenade des Anglais.

Den amerikanske cyklist Ted King, der led af en skulderskade, blev kontroversielt forbudt fra turen efter at have kørt på en normal landevejscykel alene og afsluttede syv sekunder uden for cutoff-tiden. Mange mente, at løbets embedsmænd skulle have taget hans mod i betragtning, når de sluttede etappen og tillod ham at fortsætte turen. Etape 53 juli 2013 - Cagnes-sur-Mer til Marseille, 228,5 km Den femte etape tog kørerne vest gennem Provence og krydsede fire små kategoriserede stigninger, inden de nåede havnen i Marseille og i Parc Borély, syd for byens centrum, ender.

Mark Cavendish vandt etappen, der var den 24. Tour de France-sejr i hans karriere. Etape 64 juli 2013 - Aix-en-Provence til Montpellier, 176,5 km Løbet fortsatte vest gennem det sydlige Frankrig ind i Languedoc.

Etappen blev vundet af André Greipel i sprintfinishen. Etape 75 juli 2013 - Montpellier til Albi, 205,5 km Denne etape tog rytterne i nordvestlig retning gennem Monts de Lacaune, herunder stigningerne i Col des 13 Vents og Col de la Croix de Mounis i kategori 2.

Efter at have passeret byen Lacaune faldt løbet over to mindre stigninger til mål i verdensarvbyen Albi. Peter Sagan vandt etappen i en sprintfinish. Trin 8. juli 6, 2013 - Castres til Ax 3 Domaines, 195 km Efter en 120 km flad start, 8. etape indeholdt de første bjerge af turen, herunder opstigningen af ​​Hors des Port de category Pailhères er det højeste punkt i 2013-turen på 2.001 m.

Den første rytter, der krydser topmødet, Nairo Quintanawon fra Movistar-holdet, souveniren Henri Desgrange. Målet var i Ax 3 Domaines skiområde på 1.375 m, den sidste stigning var 7,8 km og 670 m med en gennemsnitlig stigning på 8,6%.

På den sidste stigning var GC-kandidater i spidsen for maillot jaune i den første kamp på denne tur. Johnny Hoogerland angreb straks efter flaget faldt og blev hurtigt hjulpet af tre andre chauffører: Jean-Marc Marino, ChristopheRiblon og Rudy Molard. På de fladere to tredjedele af ruten åbnede gruppen et hul på omkring ni minutter og krydsede sprintpunktet på 117 km.

Tilbage i hovedfeltet tog André Greipel sprinttabellen foran Peter Sagan og Mark Cavendish. Løbet nåede snart foden af ​​Port de Pailhères, den førende gruppe havde kun en føring på mindre end to minutter. Hoogerland forsøgte at bryde væk fra sine ledsagere 50 km fra mål, før han blev bragt tilbage.

Riblon startede derefter sit eget angreb og byggede en betydelig føring på sine tidligere flugtkammerater. RobertGesink var den første rytter, der angreb fra pelotonet, efterfulgt af et angreb fra Thomas Voeckler. På dette tidspunkt blev den gule trøjeejer Daryl Impey droppet.

Quintana lancerede sit eget angreb 34 km fra målet; Voeckler, Gesink og Riblon fanger hurtigt og passerer. Pierre Rolland og Igor Antón forsøgte at følge, men Quintana byggede en 55 sekunders føring over jagtegruppen øverst på stigningen. Rolland ville overhale Quintana i slutningen af ​​nedstigningen, men blev hurtigt droppet, da rytterne begyndte at klatre op til Ax 3 Domaines.

Chaufførerne blev kontinuerligt skudt fra bagenden af ​​jagtegruppen, indtil der kun var fem førere under 10 km fra mål: Team Sky-chauffører ChrisFroome og Richie Porte, Quintanas holdkammerat Alejandro Valverde og Team Saxo-Tinkoff med Alberto Contador og Roman Kreuziger. Porte og Froome, der havde opbygget en lille kløft mellem dem og de tre andre kørere, kom snart ind i Quintana; Dette fik Froome til at starte sit eget angreb på bjerget. Froome byggede gradvist en større føring til målstregen og ind i den gule trøje.

Bag dem forsøgte Valverde at jagte Froome, inden han blev overhalet af Porte, der komfortabelt kørte ind på andenpladsen. Contador og Kreuziger kæmpede tilbage og blev overhalet af Belkin Pro Cycling Duo Bauke Mollema og Laurensten Dam og Mikel Nieve fra Euskaltel-Euskadi. Etape 97 juli 2013 - Saint-Girons til Bagnères-de-Bigorre, 168,5 km Den anden etape i Pyrenæerne førte kort efter starten over Col de Portet d'Aspet i kategori 2 efterfulgt af fire stigninger i kategori 1: Col de Menté), Col de Peyresourde), Col de Val Louron-Azet) og La Hourquette d'Ancizan).

Dette er en 'rutsjebane' fase. Efter den dominerende præstation af Froome og Team Sky på Ax 3 Domaines angreb Movistar og Garmin fra starten. Trods at være i stand til at følge angrebene blev Chris Froome droppet af lederne gennem Richie Porte's indsats og mistede til sidst 10 minutter.

sænker olivenolie blodtrykket

Som et resultat forblev Froome isoleret det meste af scenen og måtte afværge flere angreb fra Nairo Quintana på den sidste stigning. Et sent angreb på den endelige opstigning af Jakob Fuglsang og Dan Martin undslap, og irerne stoppede Fuglsang for at vinde etappen. Resten af ​​de førende førere minus Porte endte i en gruppe bag Martin.

Etape 109 juli 2013 - Saint-Gildas-des-Bois til Saint-Malo, 197 km Etape 1110 juli 2013 - Avranches til Mont Saint-Michel, 33 km, individuelle referencer til tidsprøver

Hvem vandt dagens runde?

Wout van Aertvinderdetscene!!! Den 26-årige belgier skaber historie eftervinderden første nogensindesceneafTurde France for at tage to opstigninger af Mont Ventoux.4 timer siden

Hvad er den sværeste etape i Tour de France?

Hvis du ser nøje på denne rytterpakke i Tour de France, vil du se nogle af de bedste cyklister i verden. Du er tilbage her. De holder op, men hviler også, mens deres holdkammerater foran gør det meste af arbejdet.

Denne teknik kaldes drafting, og det hjælper dem med at overleve det tre ugers løb gennem Frankrig. Men kun på disse sektioner af ruten gør dyb tegning virkelig en forskel: de lange, flade og kuperede etaper. I sidste ende når disse chauffører faser, hvor de ikke kan stole på andre.

Du skal stole på din egen styrke og udholdenhed for at vinde løbet. Det sker her på klemmerne. De er de mest brutale og spændende dele af løbet og gør Tour de France til den mest berømte cykeltur i verden

Tour de France begyndte som et desperat forsøg på at få flere eksemplarer af sportsavisen L. til salg. Avisen var i problemer, så i 1903 organiserede dens redaktør, Henri Desgranges, et 19-dages, 2.400 kilometer cykelløb over hele landet.

Det blev en sådan succes, at L'Auto gjorde det til en årlig begivenhed. År efter år tilføjede de nye ruter for at gøre turen mere udfordrende og interessant for folk. I 1908 var L'Autos salg mere end fordoblet.

I 1910 foreslog Alphonse Steines, en af ​​Desgranges 'forfattere, at tilføje et nyt twist til ruten: tourmalet. Det var en brutal 19 kilometer stigning med en højde på 1400 meter til toppen. For at se om dette overhovedet var muligt, hoppede Steines ind i sin bil for at klatre.

Han kørte op, men hans bil sad fast i sneen, led af hypotermi og døde næsten. Ikke desto mindre sendte han et telegram, der lyder: Tourmalet er krydset. Meget god vej.

Perfekt acceptabel. Tourmalet fik sin debut på Touren i 1910. Den franske cyklist Octave Lapize var den første, der med succes klatrede op.

Men han måtte gå nogle dele op og var kendt for at kalde embedsmændene snigmordere, da han nåede topmødet. Men han vandt hele turen, og hans statue blev placeret oven på tourmalet. Siden da har stigninger været en integreret del af Tour deFrance.

I år består ruten af ​​21 etaper over 23 dage. Det har 30 store stigninger; syv af dem hører til den sværeste kategori på turen. Herunder Tourmalet, der er der for 86. gang.

Mere end nogen anden stigning i turens historie. På disse stigninger vil turen i sidste ende blive vundet eller tabt. Dette er de lange, flade og kuperede etaper, der normalt er omkring 200 kilometer.

Her kører cyklister sammen i en formation kaldet et peloton. Det gør det muligt for cyklister at spare energi ved at sidde bag en anden rytter eller køre slipstream. Ved høje hastigheder bruger chauffører det meste af deres energi til at sparke mod vindmodstand.

Men når en chauffør forbliver tæt bag en anden, er du beskyttet mod meget af det. Dette gør det lettere at træde i pedalerne, og du kan holde trit med kørerne foran. For at måle dette skal du se på, hvor meget kraft en cyklist genererer.

reparation af rørformede dæk

Her på toppen af ​​pelotonet producerer en Tour de France-rytter mindst 300 watt. Jeg sprang på en cykel for at se, hvordan det føltes, og kun to kilometer ved 300 watt var virkelig rigtig hård. Til sammenligning: hvis en chauffør er bag fronten i pelotonet, behøver han kun generere omkring 240 watt for at bevæge sig i samme hastighed.

At holde 240 watt i to kilometer føltes bemærkelsesværdigt lettere. Selvom disse to måske afslutter en 200 kilometer flad etape på samme tid, vil den ene være betydeligt mindre træt end den anden. Derfor kan du se nogle af de bedste chauffører på turen herhen.

De samler deres holdkammerater, hvis job det nu er at udføre det hårde arbejde, så den bedste cyklist på holdet får hvile for den hårdeste del, bjergene. Hvor de skal være alene. Efterhånden som pelotonet begynder at træde op ad bakke, sænkes det.

I denne fase handler løbet mindre om at bekæmpe vindmodstand end tyngdekraften, hvilket påvirker alle førere i pelotonet ens. Så nu er hver chauffør nødt til at udøve en ekstraordinær mængde magt foran og bag for at være i stand til at følge med i tempoet. I 2010 kom den danske cyklist Chris Anker Sorensen til tops i Tourmalet-stigningen. “Se på Chris Anker Sorenesens ansigt.

Udbedring af smerten i forenden. Som leder dikterede han tempoet i hele gruppen. Denne graf viser hans præstation ved den sidste stigning.

Han havde et gennemsnit på 415 watt i over 11 minutter. “... ansigtet til Chris Anker Sorensen nu, som virkelig distribuerer smerten.

Og her nåede det utrolige 590 watt. 'fantastisk ridning fra Chris Anker Sorenson, men hvor længe kan han holde ud? ”Se nu på den amerikanske cyklist Chris Horner. Selvom han var flere stillinger bag Sorenson, var hans præstation næsten den samme.

Jo hurtigere Sorenson klatrede, jo sværere var det for resten af ​​pelotonet at følge med. Og så begyndte formationen at bryde op, da svagere ryttere kom bagud. Dette er øjeblikket i løbet, hvor Tourens bedste kørere skifter fra træk til deres egen styrke for at komme videre.

Andy Schleck angreb endelig, og Alberto Contador rejste med ham. Løbet kollapser bag dem som to af de bedste kørere her: Andy Schleck fra Luxembourg og Alberto Contador fra Spanien, der rullede ud bag på pelotonet under de lange flade etaper. Men her er de halvvejs op ad Tourmalet og begiver sig ud til sejr. i de sidste otte kilometer skal alle generere langt over 400 watt.

Contador i den gule trøje var den samlede leder af Tour de France, men kun otte sekunder foran. På andenpladsen er Schleck, der vil forsøge at miste ham på denne stigning. 'Andy Schleck kører som en mand besat' Det gik hoved mod hoved helt op til toppen

Det er Schleck til højre. Kontador! Schleck vinder! Contador kommer på andenpladsen! Schleck kastede næsten Contador ud på toppen af ​​Tourmalet for at vinde etappen. Men da han ikke mistede det, beholdt Contador sin samlede føring og vandt Tour de France.

Denne type drama er kun mulig i bjergene, og dette års rute gør stigninger særligt vigtige. Årets turné kaldes historiens højeste på grund af de mange stigninger på tre uger. Der er syv stigninger på bare en dag.

Selv efter mere end to uger i løbet klatrer rytterne til 2.770 meter over havets overflade, hvor den tynde luft gør klatringen endnu vanskeligere. Det gør Tour de France til det mest anstrengende og prestigefyldte løb i denne sport. Vinderen er ikke kun den stærkeste rytter, men den, der kan udholde mest smerte, og som i sidste ende har det, der kræves for at erobre bjergene.

Hvem vandt etape 11 2020?

Tour de France2020: Caleb Ewanvinder etape 11, Peter Sagan ramte et straffespark.10. sep 2020

Hvem vinder Tour de France 2020?

Slovensk rookieTadej Pogačarvandt Tour de France søndag og kørte triumferende ind i Paris i racelederens gule trøje bare 21 år gammel.20. sep 2020

Hvor meget er Mark Cavendish værd?

Mark Cavendishnetværdi:Mark Cavendisher en Manx professionel racercyklist, der har et netværdipå $ 10 millioner.Mark Cavendishblev født i Douglas, Isle of Man den 21. maj 1985.

Hvor mange Tour de France-etaper har Mark Cavendish vundet?

Cavendisher nu op til 32Tour de Francekarriereetape vinder, efter at have hentet en følelsesladet 31. to dage tidligere. Episodenvarikke fundet eller er utilgængelig. Når man bliver spurgt, hvordan de tovindersammenlignet,Cavendishindrømmede, at han var blevet galvaniseret af sin tidligere succes i løbet. ”Vi fik tillid (fra den førstevinde).For 5 dage siden

Popper cyklister sig selv?

I dag vil elite atleter bareskub deres bukserog fortsæt videre. Husk, hvad der sker, hvornårcyklisterer tvunget tilskub deres bukser. Professionelle konkurrerer til det punkt, at deres krop er ud over stresset - det føles som om det er døende.21. juli 2015

Hvem vandt den sidste etape af Tour de France?

Ben O'Connorvinderhans førsteTour de France praktikophold. Han vil også hæve den samlede stilling, som han ervandtmindst tre minutter. Dette var en fænomenal tur fra den australske.4 dage siden

Hvor mange etaper har Caleb Ewan vundet?

Ved ikke, hvemvandttoniveauerpå Giro d'Italia ogvarodds på at tilføje til hans fem karriereetape vinderpå Touren, vil nu sigte modetape vinderved årets sidste store turné, Vuelta a España.06.28.2021

Hvor slutter 1. etape i Tour de France?

Det rapporterede, at etape 1 vil tage rytterne mellem Brest og Landernau mod øst, efterfulgt af en anden etape, der tilsyneladende vil gå fra Perros-Guirec på den nordlige kyst til en topmøde i Mûr de Bretagne.

pumpespor

Hvor gammel er vinderen af ​​Tour de France?

”Jeg lod ham gå, fangede sit hjul og havde ham lige på banen,” forklarede den trætte 25-årige.

Hvor er de flade parcours i Tour de France?

Flade parcours er planlagt på etape 1 og 3 i Nice, etape 5 i Privas, etape 7 i Lavaur, etape 10 i Ile de Re Saint-Martin-de-Re, etape 11 i Poiters, etape 14 i Lyon, etape 19 i Champagnole og fase 21-finale i Paris. Tour de France-ruten i 2020 passer til de rene klatrere i pelotonet.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling vs løb - hvordan man håndterer

Hvor meget cykling svarer til løb? Den generelle tommelfingerregel er, at der er et forhold på 1: 3 løb-til-cykel, hvilket betyder en kilometer løb ved en moderat indsats svarer til tre miles cykling på det samme indsatsniveau. Cykling 12 miles svarer til at løbe fire miles, hvor begge anstrengelsesniveauer er de samme i en meget generel forstand for kardiovaskulær fitness.25 авг. 2014 г.

Apt cykelstativ - typiske svar og spørgsmål

Hvordan opbevarer jeg min cykel i min lejlighed? Her er 7 tip til opbevaring af din cykel i din lejlighed eller i dit lille hjem. Den enkleste løsning er at installere kroge fra loftet og hænge din cykel, når du ikke bruger den. Sæt det på væggen. Få en cykeldock. Brug en skærmhylde. Skub det ud af syne. Gå efter et cykelstativ. Skjul det under trappen. г.

Professionel cykelcykel - holdbare løsninger

Hvor meget koster en professionel cyklistcykel? Andres L. Douzoglou, en konsulent, der arbejder i cykelbranchen og med professionelle triatleter siger, at de fleste pro-kørere på turen kører på en cykel, der koster $ 10.000 og derover i detailværdi. 2013 .

Pro cykelhjelme - almindelige svar

Hvilke hjelme bruger pro-cyklist? Ekoi. Ekoi er den mest almindelige hjelmproducent i dette års Tour de France og understøtter ikke mindre end fire hold, der repræsenterer det franske mærke. AR14 er den, som de fleste kørere har valgt, med sit aerodynamiske design parret med små åbninger foran for åndbarhed. 4 дня назад

Hej cykling - hvordan man løser det

Forbrænder HIIT-cykling fedt? Intervalstræning med høj intensitet til cykling: Skal du prøve TimeZone RPM Opvarmning 3 minutter @ 80/85/90 o / min 2 minutter @ 85/90/95 o / min 1 minut 30 sekunder @ 90/95/100 o / min 1 minut 30 sekunder @ 95/100 / 105 o / min 1 minut @ 100/105/110 o / min 1 minut @ 80/85/90 o / min MAIN SET30 sekZ5110 - 1151 min ved opvarmningsmodstand Z185 - 90

Mountainbikesko - handlingsorienterede løsninger

Hvilken type sko er bedst til mountainbiking? Bedste flade MTB-sko Fem Ten Freerider Pro. En stilfuld, holdbar mountainbikesko med fremragende greb. Specialiseret 2FO Flat Roost. Giro Riddance. Pearl Izumi X-Alp Flow. Bontrager Flatline. Ride Concepts Livewire. Giro Code Techlace. Scott MTB Team Boa.