Vigtigste > De Bedste Svar > Triangle foldecykel - pragmatiske løsninger

Triangle foldecykel - pragmatiske løsninger

Hvad er Strida-cykel?

Stridaer en bærbar bæltdrevet foldningcykelmed en karakteristisk 'A'-formet sammenklappelig ramme, designet af den britiske ingeniør og designer Mark Sanders. Den første model,Strida1, blev udgivet i 1987 og den seneste,Strida5.2, i 2009.



Fra hylden er e-cykler ikke billige, det er meget sandt, men det betyder ikke, at du ikke kan bygge dig selv med et sæt, uanset om du har en mountainbike, landevejscykel, cruiser eller BMX. - Ja, i dag skal vi se på et par forskellige muligheder og fordele og ulemper ved hvert system. (Maskinbip) - Før vi dykker ned i de forskellige systemer på markedet, skal vi se på nogle af de vigtige overvejelser, vi skal tænke på, inden du begynder at bygge dit eget e-cykelsæt. (optimistisk musik) - Jeg tror, ​​du virkelig har brug for at overveje, om du vil have gashåndtering, dreje håndtaget eller trykke på en knap, eller hvis du vil have hjælp på pedalerne, er også terrænet, du kører på, kuperet eller fladt? Uanset om du vil have dette kit til pendling eller bare mountainbiking, gør det en stor forskel - ja, der er en stor forskel Chris, og hardwareproblemer skal også overvejes.

Kan den cykel, du konverterer, faktisk klare den ekstra vægt på en? Motor og et batteri og en controller? For det andet er ting som bundbeslaget, hvor nogle af disse motorer nu kun går i visse bredder som 60 til 73. Og tænk også på din cykels kædelinje, f.eks. Et hubdrev eller en hubdrevmotor? - Og også den type ramme, du vil bruge. Nu er det let at bytte en traditionel hardtail ud til et e-cykelmotorsæt, fordi du simpelthen kan montere batteriet i den forreste trekantramme.

Men hvis du har en fuld ophængsramme, kan du også have problemer med at rumme det store, store batteri derinde. Tænk også på de aksler, din cykel kører. Nu er en traditionel gammel 135 mm skole mountainbike dropout, og baghjulet skal passe fint der.



Men hvis du bruger en nyere skolecykel, noget der kan overgå eller bolt dine aksler, så er det ikke kompatibelt. Er du teknisk klog nok til at sætte sættet i? - Ooh, det er en stor ting. - Eller vi kan ikke tage det med til en butik og bruge flere penge. - Ja, Chris, jeg tror, ​​at dette muligvis er den største overvejelse af alle og har en massiv indvirkning.

Hvis du i øjeblikket bygger, er det velegnet til det formål, det er beregnet til at blive brugt til? For hvis ikke, vil du måske overveje et alternativ. Nu, tidligere på året, mødte vi et par fyre købte nogle mid-drive-sæt. De brugte omkring 500, 600 pund og samlet dem derefter.

De var rigtig gode, men de fandt ud af, at de faktisk faldt om under visse tekniske forhold. Det var ikke, hvad de forventede. Og så besluttede de i sidste ende på en e-cykel fra hylden og måtte sælge deres brugerdefinerede byggesæt.



Og som du siger Chris, må du ikke undervurdere den tekniske knowhow, der kræves for at sætte et sæt sammen. for hvis du ikke er elektrisk klog, ville jeg sandsynligvis gå et andet sted, ikke? - Ja. (optimistisk musik) - Så du har den cykel, du skal genopbygge med dit e-cykelsæt, så hvad er de vigtigste typer sæt derude? - Nå først har du dit fornav-drevsæt, som naturligvis har det ind i forgaflen, der driver det fastspændte forhjul, fremdriver cyklen fremad. - Ja, meget ligetil.

Så er der selvfølgelig mid-drive kit, der er monteret centralt på cyklen og faktisk drives af krumtapene. - Og opad bagpå har du den bageste navdrevsenhed, der skrues ind i cykelens bageste udfald og fremdriver cyklen ret let frem igen. (glad musik) - Højre, Chris, lad os starte med forsiden af ​​hubdrev.

Nå, det er forbløffende, er det ikke, hvor mange virksomheder laver nu disse sæt til e-cykler? - Ja. - Vi var på Eurobike i Tyskland i begyndelsen af ​​året og tællede 156 forskellige mærker, der fremstiller motorer fra Fjernøsten, fra Frankrig, fra Spanien, fra Italien. I dag skal vi se på et par systemer fra Cyclotricity, h er et lille britisk mærke, og de laver front-, bag- og centerdrev til e-cykler. - Ja.



Det fantastiske ved Steve frontnavdrevmotoren er, at de er små, de er gode til pendling, og selvfølgelig kan du samle dem i dit hjem ret let, hvis du er en selvsikker mekaniker. - Ja, og selvfølgelig er der mange af disse motorer, der er gasdrevne, men du vil måske gå til en pedalassistent? Hvordan kan du gøre det? - Nå, mange af disse sæt kan faktisk opgraderes til en pedalassistent sensor. Alt du skal gøre er bare at tilføje en ring på bundbeslaget og en sensor, der normalt fastgøres til dit sæderør, og det registrerer bare vores krumtapbevægelser, hvilket betyder, at du har meget mere rækkevidde og en meget mere naturlig kørefølelse, som det ikke gør ' koster det ikke meget, gør det? - Nej, det er ikke meget.

Opgraderingen, du kan få alle forskellige ting, LCD-skærme, pedalassistentopgradering, uanset hvad, normalt vil det være inkluderet i dette sæt. - Jeg tror, ​​hvad du skal være opmærksom på, er at disse sæt sætter meget kunst fra måske £ 150 til et frontnavdrev, men du skal også få batteriet oven på det, og hvad er det, Chris? Fra 200 pund? - Ja, opad. Ja, sættet fordobles normalt i pris for at være fair.

Så de fås i mange forskellige størrelser. Wattimer og forstærkere og lignende, så sørg for at få det rigtige batteri til at se sættet. - Ja, men ja, du har ret.

godt kolesterol

Hvis du leder efter et meget simpelt system, bruger du brandveje eller pendler til arbejde, og jeg synes forhjulstræk er en god mulighed. (glad musik) Højre, mellemstore drev - Mm-hmm. - Vores favoritter, er de ikke? - Ja, ja. - Ja.

Fordelen ved et centerdrev i forhold til et hubdrev er, at det er bedre egnet til virkelig kuperede forhold. Og det er fordi den drives af krumtap og gear og ikke baghjulet Få den optimale kadence til den pågældende cykel - Ja, glem ikke at fjerne vægten fra hjulene og placere den i midten af ​​cyklen. Så affjedringen fungerer bedre, og grebet på hjulene vil være store navmotorer, der går op og ned ad trappen, sådan noget.

Men det er et enormt komplekst område, markedet for mellemdrev. Du tænker på ting som vægt, ydeevne, lovlighed, gas- eller pedalassistance, det er et totalt minefelt, ikke? - Ja, sikkert. - Nå, lad os se på nogle af systemerne på markedet.

Denne på skærmen er nu fra Cyclotricity. Det starter ved 350 pund. Virkelig let at samle, men ikke batteriet er ikke inkluderet, men det er et rigtig godt udgangspunkt.

Lidt dyrere. Dette er nu fra Dillenger UK. Det er en Samsung-enhed. £ 771, så lidt dyrere, men husk, at dette er alt det sæt, du får for at få din ebike i gang - ja der er helt sikkert nogle gode køb derude.

Og selvfølgelig er der disse skøre, kraftfulde sæt som den slags sæt, vi ser fra Lift MTB. Nu starter disse på omkring 1.000 pund op til 3.000 pund. Skru blot beslaget på røvet, drej for at accelerere, du kommer til toppen af ​​bakken. - Ja, men også her tager det meget at samle disse motorer og batterier.

Og som vi altid siger, skal du være temmelig sød for at få plads derinde. Men det bliver skørere, ikke? - Monsterbatterier som dette - Nu gik Martin Ashton til Whistler, og han havde et Eagle-kit der. Ydeevnen, prisen, du ser ud som fem kilo for din cykels motor, hvilket er en betydelig vægt - ja. - Og de er ikke billige.

Omkring 3.000 euro for et sådant sæt. Så på dette tidspunkt er du nødt til at tænke over det, skal jeg bare købe en hyldecykel? - Absolut i den slags pris og hastighed, disse cykler kan nå. Vi gik for nylig til Kroatien og kørte på den store G12.

Og den ting var begrænset til 110 km / t med bare en hop-drevmotor, så de kunne drive cyklen. Sindssyge hastigheder, sindssyge penge, det kommer ned på, hvad du vil gøre med din cykel i slutningen af ​​dagen. (Glædemusik) Højre Steve, baghjulsdrevsmotorsæt. - Ja, ja, jeg har faktisk en fra Cyclotricity, det er en enhed på 1.000 watt, tror jeg. - Ja, der er mange forskellige priser, de starter ved ca. 150 pund.

Så dette giver dig motoren og alle de komponenter, du har brug for for at få den minus batteriet. Dette er ret let at samle. De er et plug and play-sæt, så ret nemt, hvis du er ret mekanisk kyndig.

Masser af forskellige muligheder. De har tendens til bare at lade dig accelerere, men du kan få pedalassistentsensorer og LCD-skærme. Masser af forskellige muligheder i denne pakke - Apropos pakken, dette er faktisk pakken.

Du har hjulet og motoren her, du har kablerne, du har batteriet, du har skærmen. - Fartpilot. - Og du får fartpiloten.

Så det handler bare om at sætte det hele sammen, ikke? - Ja. Sæt det hele sammen. Drej gashåndtaget, og sluk for dig.

Så let. - Jeg tror, ​​at hvis du kører ildsti og ikke bakket terræn, er det en fantastisk mulighed, ikke? Fordi du kan genopbygge din cykel, hvad du endda har haft den i skuret i 20 år, og du er klar til at gå. - Og nogle af disse sæt er fabriksbegrænsede, især hvis du er i Storbritannien.

Det kan være 15 miles i timen eller 32, hvis du er i USA og Canada. Men mange af disse sæt kan du faktisk hente, hvis du vil, de er lovlige og har det rigtige sted at køre dem. De kan være en temmelig kraftfuld enhed. Lad os sige, at du kan have en blanding.

Du kan have en blanding af 250, 500 watt eller en blanding af 250, 1.000 watt. Så du tænder og slukker blot mellem strømniveauerne. Det er et meget simpelt system. - Let, det er godt. (glad musik) - Chris, lad os gå videre til batterierne.

Nu vil jeg have dig til at henvise til noget, du sagde tidligere om de forskellige typer cykler, du har. Naturligvis med en tredobbelt tri-vinkel hardtail kan du montere det på nedrøret --- meget let, ja - der er flaskemonterede faner der, så let cyklen. Men du kan stadig installere batterier i cykler med fuld affjedring, ikke? Ligesom Lift MTB. - Ja - Det har de tynde Panasonic-batterier, som du kan skrue på.

Men ja, et vigtigt aspekt er typen af ​​vedhæftet fil. Og der er et par forskellige typer vedhæftede filer, ikke? - Ja, selvfølgelig kan du vedhæfte det, Steve nævnte vandflaskepumperne, hvis de passer i rammen. Vi får sadelpindestativ, som batteriet simpelthen er fastgjort til, samt tasker.

Så der er mange forskellige muligheder, der ikke kan monteres i den forreste trekant. Men det skal helt sikkert være super sikkert, da det er en tung enhed, der ikke hopper rundt. - Ja.

Og endelig kommer mange af de mere kraftfulde mellemdrevssæt faktisk med en batteripakke, som du bærer rundt i din rygsæk, og de kan variere fra to eller tre pund til måske seks eller syv pund afhængigt af kapacitet. Hvad man skal huske på er, at du har en rygsæk med et batteri. og du har også en snor, der kommer ned og faktisk sættes i cyklen for at gøre t-leddet. - Ja.

Så ja, der er mange forskellige muligheder, men sørg for at du bruger den rigtige til den type kørsel, du vil gøre. - Og også at du har den tekniske know-how til at oplade og sætte disse batterier sammen. Ikke let. (blød musik) Okay, vi kiggede på motorerne, vi kiggede på batterierne.

Hvad med nogle af de andre dele, der findes i disse gør-det-selv kits, Chris? - Nå, et par forskellige ting, Steve, i kassen. Du finder LCD-enheden. Nå, dette er naturligvis et display, der monteres på dit styr.

Kan være valgfri på nogle sæt, men dette indikerer din hastighed. Hvilken energitilstand du er i, hvilken hastighed du kører i, og hvor meget rækkevidde du har fra batterierne. Nå, mange forskellige muligheder for det, og jeg tror, ​​du talte om Bafang --- ja, da dette er Bafang, der følger med BBS01-sættet, er et andet sæt en virkelig ret detaljeret skærm.

Du har disse ni ydeevne tilstande på denne cykel. Skifter mellem forskellige udgange 250, 50, 0 eller 1.000 watt. Og faktisk igen ret højteknologisk for pengene. - Ja præcis.

Og derhjemme er du på vej til at finde dit kit, ja, du vil helt sikkert være i dit kit, find hastigheden vil være controller. Nå, dette regulerer ikke kun motorens hastighed, men er cykelens absolutte hjerne. Dette regulerer ligesom bremsning, det reducerer motorens kraft og er bogstaveligt talt hjernen på cyklen - du vil ikke være uden nogen af ​​disse. (Joy-musik) - Stort spørgsmål er, hvor meget koster disse sæt? Nå, vi byggede faktisk et sæt fra Cyclotricity.

Vi byggede et bageste navdrev, 250 watt, hvilket naturligvis gør det lovligt. Vi har også hastighedssensoren der. Vi fik Chris 'hardtail for hvad var det, 100 pund? - Ja, det var ikke mange penge.

Det løber et stykke bagved skuret. - Ja. Men vi byggede faktisk dette sæt, og her er et skud af cyklen før, og sådan ser det ud, når vi har sat dette sæt på, Chris gjorde det ikke, og jeg vil bare fortælle dig noget, det er ret sejt. - Jeg ser frem til at køre på den. - Bundlinjen om omkostningerne, jeg tror, ​​det lykkedes os bare at afslutte under £ 500, ikke? - Whoa, dette er en absolut handel for en cykel som denne nu. - Er det.

Så hvis du vil køre på brandveje eller pendle eller måske bare tage din første tur ud i landet, fordi du kan gøre det med disse cykler, ikke? - Ja, dypp tæerne i e-cykelverdenen, det er det, det handler om. - Ja. (blød musik) Men når du begynder at gå op på skalaen, begynder du at bruge lidt flere penge, jeg er nødt til at stille spørgsmålet. Skal jeg købe en hyldecykel? Nu er der denne Decathlon-baghjulstrækcykel, der koster £ 799.

Så hvis du ikke er teknisk, mekanisk eller elektrisk, kan dette være et godt alternativ - ja jeg er sikker på ja - tidligere på året kørte vi Focus Whistler, og det var en god cykel. - Det var en god cykel - Uden æsken - Uden æsken, 799 pund. Eller måske en medium-drev cykel.

Dette er nu fra Decathlon, Rock Rider, 1.599 euro, jeg synes et godt setup. Så når du tænker på at bygge dit eget hjemmelavede sæt, tror jeg, der er så mange overvejelser, at du vil overveje. - Ja helt sikkert.

Jeg tror budget, hvad du vil gøre med cyklen, og hvor kapabel du er, kan du endda bygge den eller vil du have noget sikkert, måske kan du have en garanti, og det vil også være alle helt nye komponenter på denne cykel. Det er ikke en brugt cykel, tilføj et nyt sæt, så det kan gøre en forskel - Så fortsæt, dette er vores oversigt over hjemmelavede DIY-sæt. Hvis du gerne vil se mere om mellemdrevssæt, lav en artikel der.

Jeg lavede faktisk en motorbase, der fungerede på de nationale mellemdrevsmotorer, som standardmotorer lige derovre. Jeg tror i mellemtiden, Chris, vi er nødt til at komme ud af dit hjemmebælte. - Ja, jeg ser frem til denne. - Lav nogle tekniske udfordringer. - Ja. - Og se hvad det handler om. - Absolut. - Glem ikke at give tommelfingre, hvis du kan lide denne artikel.

Fortæl os dine kommentarer, hvis du har spørgsmål om denne type sæt. Det er virkelig vigtigt at blive involveret i kommentarerne nedenfor med tommelfingre op og klikke på Abonner for flere e-mails efter indhold.

Er Strida en god cykel?

Den lave vedligeholdelse afcykelsamlet og det rene remdrev er ogsåstorefor en hverdagsbycykel. DetStridahar en meget opretstående kørestilling, som er perfekt til at se og blive set i trafikken eller når man kører sammen med atmosfæren.

det bånd strækker sig

Hvor er Strida-cyklen lavet?

Portugal

Det er tid til nogle skøre cykler igen. Og igen kiggede vi på alt. Nogle foldes på underlige måder eller omdannes til cykler med en indbygget indkøbskurv.

Og vi fandt endda en cykel uden sæde. Jeg er Glenn, og i dag bringer vi dig endnu flere vanvittige og usædvanlige cykler. - Tak for at se Minds Eye Design. - Nummer 20. - Strida LT har et helt innovativt design med en trekantet ramme lavet af let aluminium.

Styret er monteret vandret, og et kevlarbælte driver baghjulet, dette foldes sammen i en kompakt form, der er let at stuve væk på mindre end 10 sekunder, og cyklen har gode bremser med en vægtgrænse på 220 pund - nummer 19 - En anden foldning cykel er Occam Cycle. Det har en praktisk et-trins operation, der kan foldes ud og foldes på mindre end fem sekunder. Nøglen til let foldning er manglen på et sæde, så du skal folde eller folde cyklen et trin.

Cyklen var udstyret med store pedaler for at gøre det lettere at betjene, mens man stod og for at øge komforten. - Nummer 18. - Kan du huske kurven, der lå foran på din cykel for at bære ting? Nå, Convercycle Bike tog det et skridt videre og lavede en cykel, der praktisk talt bliver til en indkøbskurv.

I sammenklappet stilling er den kompakt og adskiller sig ikke fra en almindelig cykel, løft den bageste del af cyklen, hjulet svinger tilbage og udvider cyklen i en vogn, der er også en elektrisk version, hvis du foretrækker det - nummer 17.- A Eletrica er den første elektriske cykel fra Nua, en Barcelona-baseret cykelproducent. E-cyklen har fire størrelser titaniumrammer, og de tilbyder også tilpassede størrelser, der kan bygges til hver kunde.

Motoren, batteriet og controlleren er alle anbragt i en forkromet baghjulsskal, hvilket gør denne blanding harmonisk med konventionelle cykler. - Nummer 16. - Et koncept i 2015, Avalanche Project, var et designprojekt af studerende fra Institut for Maskinteknik University of Sherbrooke ke entusiaster en prototype til vinter mountainbiking.

Dette blev udviklet med et dobbelt skisystem for at sikre god håndtering og bremsning. Drivsystemet drives af et internt gearnav. - Nummer 15. - Denise Mueller-Korenek blev den hurtigste person, der nogensinde cyklede i september sidste år i BonnevilleSalt Flats i Utah.

Rekordhastigheden på næsten 184 mph overgik Fred Rompelbergs tidligere rekord på 167 mph i 1995. Kaldt Project Speed, en cykel, der er håndlavet af Len Lochmiller, blev brugt med motorcykelhjul med høj hastighed og en styrestabilisator for at holde wobblet under kontrol. - Nummer 14.- Nucleon TST-cyklen fremstillet af Nicolai er håndlavet i Tyskland og er dedikeret til racing.

Vægtfordelingen og rammen hjælper cyklen med at holde hastigheden godt skinne bedre og skifte hurtigt gennem gearene. Du skal vente med at få cyklen, da de er håndlavede, men det er værd at vente på alt, hvad vi har set. Jeg er Allie og det er Mind's Eye Triv en tid, bare at se på disse billeder ved du hvad dette er og hvor det kommer fra? Efterlad det rigtige svar eller dit bedste gæt i kommentarfeltet nedenfor. - Nummer 13. - Kuwahara Gaap er et japansk cykelfirma, der sælger et hvilket som helst antal cykler.

De små cykler er designet til behagelig brug i byen. Gaap blev lanceret i 2003 med en række modeller. Disse har en række forskellige indstillinger og en simpel foldemekanisme til sikker opbevaring. - Mængde 12. - Kimori Colossus er designet af en japansk ingeniør og er lavet af højeste kvalitet Fuji skaft kromlegeret stål, så hver cykel mindre vejer mere end 22 pund og ligner meget Alec Moulton-cyklen.

For- og bagsiden af ​​cyklen er justerbar for benstyrke, brug og kørervægt afhængigt af indstillingen. - Nummer 11. - Denne skræmmende, gaffelløse cykel, FL-01 Outset.

Cyklen har styret over forhjulet og for at være ærlig ser det ud til at hoppe op og ned, mens man kører over bump. - Nummer 10. - Ortov ox Mountain Skyver Trail Bike er en slags hybrid scooter og cykel.

Den har fuld affjedring og skivebremser foran og bag, men ingen kæde, pedaler, sæde eller gearskifte. Cyklen vejer ca. 20 pund, og den kan foldes sammen og passer i en speciel rygsæk. Den bedste del er, at du kan vandre op ad bjerget og køre det ned igen - Nummer ni - MC2 Transforming Bike kan konverteres til otte forskellige tilstande, som giver mulighed for forskellige kørestillinger fra en mere afslappet og tilbagelænet position til en naturlig position og endda en supermandsposition.

To af de mest anvendte tilstande er sportstilstand med det bageste drivhjul eller cruiser-tilstand med drivhjulets front - nummer otte - en anden cykel fra MC2 eller Multi Configuration Cycle er choppercyklen, der kommer i tre unikke designs. Evo, en hvid cykel, kommer med en behagelig affjedring og ryglæn for en behagelig kropsholdning. Revo, en sort cykel, der er en opgradering af Evo.

Endelig er der Devo, en startversion af Evofor-begyndere fra Chopper-Bikes. Dette fungerer som en normal forhjulstrækcykel - nummer syv - den originale splitter er en cykel bygget helt af træ af Michael Thompson. Den har ingen bremser, skruer, bolte, metal, gummi eller plast og har kun et gear.

Cyklen var lavet af birk og andre skove. En anden træcykel, Splinter Bike Hybrid, tog 2.500 timer at gennemføre for at udvikle en ny køreoplevelse. - Nummer seks. - Growler City Bike er et koncept inspireret af et folklorekrus og The Westiesof Grand Rapids Michigan.

Disse cykler er lavet til folk, der har mistet deres drikke- og kørekort og nu er forpligtet til at bruge cyklen til alt, hvad de gør. - Nummer fem. - Generelt Falco VTriathlon-cyklen, kendt som Beambike, er en aerodynamisk cykel.

Falco valgte dette design til udseende snarere end komfort. Cyklen har en carbonramme med skarpe vinkler. Rammen har en vis bøjning for at absorbere bumpene fra bump, du kan ramme, mens du kører på landevejsturen.

Med denne triathloncykel, der sælges med en ramme og TRP-bremser, bygger du resten af ​​cyklen efter dine specifikationer. - Nummer fire. - Dominic Hargreaves, en 24-årig designer, skabte den forvrængende foldecykel, der er mindre, som hans hjul kan foldes op, kæden på cyklen og i serieversionen overføres kraften fra pedalen til cyklen via linjer og hydraulikvæske.

Tre bilproducenter er i samtaler med Hargreave om at lave denne cykel, så du måske ser den snart - Nummer tre - SCW 1 mountainbikes, der havde premiere på Crankworx Festival, er faktisk usædvanlige. De har taget den traditionelle affjedringsgaffel og udskiftet den med en gaffel uden teleskopgaffel, hvilket forbedrer håndteringen ved ydeevne og tur. At købe en af ​​disse cykler inkluderer fundamentmedlemskab og dit nummerlaser ætset under den tredobbelte planteplade.

Din to måneders, love it eller pengene-tilbage-garanti, en to-dages Rocky Mountain Ride-oplevelse og selvfølgelig er cyklen - nummer to - tyngdekraftcykler nøjagtigt, hvad de lyder. De går ned ad bakke, men de er selvfølgelig ikke gode til en masse andre ting udover alpinløb. Hastighederne på disse varierer afhængigt af bakken, og generelt kommer de omkring 80 mph, men kan gå over 80 mph.

cykler om natten

Dette kunne ikke tilføjes officielt til vores liste, da det teknisk set er en trehjulet cykel på grund af de to hjul foran. Det blev skabt af Niles Ferber og hans kolleger en boredrevet cykel. Drevet af to batteridrevne 18 volt kompakte boremaskiner, er denne cykel rettet mod det indre bymiljø, hvor cykling kan være mere kultur og mode end sport.

Det endelige design er en ramme med et fritløbende Uni-Cycle bagnav, alt andet er op til rytteren. Hej alle sammen, hvis du kunne lide denne artikel, skal du efterlade en kommentar til b Det mest interessante og hvorfor. For at blive underrettet, når en ny artikel offentliggøres, skal du klikke på klokkeikonet nederst til højre på knappen Abonner.

Tak fordi du så Mind's Eye Design!

Hvordan foldes en Strida-cykel?

Produktionen flytter til Portugal.

Hvordan justerer du et Strida-cykelsæde?

Detsædehøjden afStrida cykelerjusteretved at flyttesædemonter op eller ned påsæderør. Der er en nål isæderør, der centrerersædemonteres. Denne pin har to positioner, der giver en høj eller lavjustering.

Hvilken er den bedste foldbare trehjulede cykel at købe?

Nej 6. Weanas 7 Speed ​​24 Inch Adult Tricycle Trike Cruiser Bike Three-Wheel Cykel Herre Kvinders Cykelcykler til rekreation, Shopping m / lås, Cykelpumpe, Kurv Indkøbspose 1. Sikkert men langsomt 2. Let at bruge, & amp; Kraftig brug!

Hvad er dimensionerne på en foldecykel?

Med en størrelse på 11,7 'x 30' x 25 'når den foldes ned, er denne cykel perfekt til kompakt opbevaring. Dahon er en af ​​de mest populære foldecykelfabrikanter, og Uno-modellen med en hastighed skuffer ikke. Det ligner mere en BMX-cykel end den traditionelle foldecykelramme.

Hvilken er den bedste foldbare 3-hjulscykel?

6 bedste anmeldelser af trehjulede voksencykler | Foldbar 3-hjulscykel. 1 1. Sikkert men langsomt. Sikkerhed er et plus ved mandens trehjulede cykel, hvilket giver det praktisk for børn (på trods af 'voksen' i navnet), der er i 2 2. Brugervenlighed & amp; Kraftig brug! 3 3. Vedligeholdelse og opbevaring.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Trives med 8 ugers udfordringsanmeldelser - praktiske løsninger

Kan trives få dig til at tage på i vægt? Selvom den indeholder et par ingredienser, som videnskabelig forskning har vist, kan hjælpe med vægttab, mangler der forskning, der ser på fordelene ved selve plasteret. Der er nogle potentielle risici ved at bruge en Thrive Patch. Disse inkluderer vægtøgning efter brug og muligvis angst.3. 2018.

Fezzari wasatch peak review - holdbare løsninger

Er Fezzari en god mountainbike? For mange testere var La Sal Peak et lykkeligt medium med progressiv geometri og superlativ suspension. Utah-baserede Fezzari er et direkte forbrugermærke, og dets cykler er forbløffende værdier.

De rosa bikes anmeldelse - hvordan man tackler

Hvor fremstilles De Rosa-cykler? Fabrikken i Cusano, Italien, i større Milano har været virksomhedens hovedkvarter og fabrik siden begyndelsen af ​​80'erne. Ugo er stadig i De Rosa næsten hver dag i showroomet og hilser folk på 86 år.

Seal skinz handsker anmeldelse - hvordan løser du det?

Er Sealskinz handsker gode? Til vinterbrug er disse Sealskinz-handsker gode ned til ca. 25 grader, hvis du er aktiv vintervandring eller snesko og giver et godt alternativ til fleecehandsker, fordi de ikke bliver gennemblødt, hvis de kommer i kontakt med sne.

Smith chromapop anmeldelser - hvordan man afregner

Er Smith ChromaPop polariseret? Med Smiths egne ord: ChromaPop-linser er ganske enkelt de mest avancerede polariserede linser i verden ChromaPop optimerer farver og øger klarheden, så du kan se omverdenen med et uovertruffen niveau af vibration.