Vigtigste > De Bedste Svar > Uber strejke byer - omfattende håndbog

Uber strejke byer - omfattende håndbog

Hvilke byer har ingen Uber?

Hereren liste over syv steder, hvor du vilharat lavegøruden lethed vedUber.
  • Denmark. Kristoffer Trolle/Flickr.
  • Northern Territory, Australien. Jan Smith / Flickr.
  • Ungarn. Dennis Jarvis / Flickr.
  • Bulgarien.
  • Kina.
  • Delvist forbudt: Frankrig, Italien, Finland, Tyskland, Holland.
  • Potentielt forbudt: London.
18. jul 2018 nov.





Uber har en særlig plads blandt pantheon af virksomheder, der opstod fra Silicon Valley. Virksomheden er hundrede milliarder dollars værd. Rejse- og leveringsordrer til en værdi af hundreder af milliarder dollars er blevet sendt gennem hans app med amerikanske dollars i salg om året.

Uber er overalt. Og Uber TALK er også overalt. Det siges, at Uber er 'innovativ', at det kan 'forstyrre' taxaindustrien og tjene penge på det.

Og det siger, at det kan tilbyde 'fleksibilitet' og 'mulighed' for sin førerhær. Alle vinder. Der er et problem: Intet af dette er sandt.



Lad os starte med en grundlæggende kendsgerning. Der er noget meget mærkeligt ved en sådan fremtrædende virksomhed: Uber har ALDRIG - ikke engang - opnået et eneste overskud. Du kan være forvirret.

Hvordan kan det være, at et så stort firma ALDRI tjente nogen penge med en så populær tjeneste? Hvis du finder ud af svaret, vil du opdage noget vigtigt for SCAM - et selskab, der tidligere skal bedrage sine investorer, dets brugere og vigtigst af alt dets medarbejdere. På trods af hvad du måske hører, er Uber IKKE et teknologivirksomhed. Mens virksomheden måske praler med sin sofistikerede algoritme, er Uber i virkeligheden KUN EN ANDEN TAXI-VIRKSOMHED er ikke meget mere effektiv med Uber end din lokale taxitjeneste.

Virksomheden er den samme: der er ingen reel måde at 'innovere' nogen på, der kører nogen eller noget fra punkt A til punkt B. Det er så let at bruge en app til at forbinde drivere med drivere. at lokale taxiselskaber Gør det samme.



Faktisk er Uber Mindre effektiv som taxiselskab. De fleste almindelige taxiselskaber bruger ikke store summer på marketing, lobbyvirksomhed eller hovedkontor; de betaler ikke deres administrerende direktør 45 millioner dollars om året. Uber har en højere pris end traditionelle taxiselskaber i ALLE kategorier undtagen brændstof.

Så hvorfor er Uber overalt, mens taxiselskaber ikke fungerer? Alt går tilbage til Ubers hovedplan. For det første med enorme summer af venturekapitalister subsidierede Uber betydeligt billigere forlystelser, end taxiselskaber kunne tilbyde for at distrahere kunder fra dem. Derefter, efter mange års underbud og konkurs konkurrenter - hvilket resulterer i en bølge af selvmord på taxachauffører - har Uber bygget næsten monopoler på lokale markeder.

spin sko

Nu er Uber ofte den standard måde at komme rundt, når du ikke har en bil. Og når Uber først havde udslettet sin konkurrence, kunne det GØRE sig rentabelt på bekostning af brugere og chauffører - hæve billetpriserne til, hvad taxier tilbød eller højere, mens de sænkede chaufførens løn. Planen er ikke effektivitet, men monopol.



Og det er ikke kun min teori. En artikel på 73 sider i Transportation Law Journal tog en dyb kig på Ubers forretning og konkluderede: ”Uber har INGEN FÆRDIGHED - nu eller i overskuelig fremtid - til at opnå bæredygtige overskud i et konkurrencepræget marked, der gør det muligt for dem at have konkurrencebegrænsende markedsstyrke Så det er Ubers store plan. Det øger ikke produktiviteten eller effektiviteten i den branche, hvor den opererer.

Det subsidierer sine ture med risikovillig kapital, indtil det kan opbygge et monopol og gøre alt, hvad det vil. Brugere, der køber fortællingen fra Uber, kan blive snydt. Men INGEN bliver værre end Uber-arbejderne.

Uber stoler på det for at klassificere chauffører som ”uafhængige entreprenører”. I USA betyder det, at en person leverer tjenester til en virksomhed, men er uafhængig af virksomheden og dens kontrol. Uber siger, at fordi chauffører kan vælge, hvilket arbejde de skal gøre i hvor lang tid, er de helt uafhængige - men de kører relativt lidt.

Og 90 procent af dem holder op hvert år. Det meste af arbejdet udføres af Uber Udført af en mindre gruppe af arbejdere, der kører fuld tid for virksomheden, hvem er disse chauffører? I byer som New York er langt størstedelen indvandrere fra lande som Indien, Bangladesh og Haiti. Har du stort behov for kontanter til at forsørge deres familier og sende pengeoverførsler hjem, håndterer Uber dem? Uber behandler dem som en pulje af billig arbejdskraft, der er let at udnytte og derefter bortskaffes.

Uber var altid klar over en ting. Han er ligeglad med sine chauffører. I Ubers Greenlight-centre, hvor chauffører tilmelder sig virksomheden, fik de ikke engang adgang til badeværelset RESERVERET for 'medarbejdere'.

crossfit med lav effekt

Da Uber talte om, hvordan det ville blive rentabelt, sagde det tydeligt, at det ville slippe af med sine chauffører og skifte til selvkørende biler helt. Men Ubers teknologi var så dårlig, at den måtte give op efter at have brændt milliarder af dollars. Så for nu holder Uber fast med sine chauffører.

Og for at få det til at virke som om det kommer tættere på rentabiliteten, har det skåret deres lønninger siden 2015. Når Uber øger sine nedskæringer på hver tur eller sænker minimumsprisen for chauffører, forbedres marginerne det meget øjeblikkeligt. Som et resultat tjener Uber-chauffører regelmæssigt MINDRE END MINDSTE Løn de steder, de kører.

Efter at have taget højde for skjulte omkostninger som brændstof, laver den gennemsnitlige Uber-chauffør lidt over ni dollars en time - ca. 50 procent MINDRE end hvad før-Uber-taxachauffører lavede. Faktisk lever halvdelen af ​​Uber-chauffører ved eller under statens fattigdomsgrænse. 20 procent af dem er nødt til at bruge madstempler for at overleve for at have råd til et hjem, nogle chauffører sover endda i deres biler.

Chauffører, der ikke har noget at gøre med deres navne, bliver fanget i rovdrivende biludlejningsprogrammer sponsoreret af Uber - de griber din løn, indtil du har betalt dem med renter. En undersøgelse fra Georgetown fo Og en tredjedel af chaufførerne sagde, at de var fanget i en 'gældsfælde'. Nogle tjente mindre end fem dollars i timen.

Og fordi dets chauffører er teknisk 'uafhængige entreprenører', kan Uber undgå byrdefulde krav som mindsteløn, sygesikring eller sygeløn. Chauffører kan ikke forenes for at forhandle om bedre vilkår. Uber har ALT magt og sikrer, at det gør det Da Californien forsøgte at klassificere chauffører som 'medarbejdere', brugte Uber hundreder af millioner af dollars på en kampagne for at vælte det med en afstemning, SKRIFTET AF UBER'SSLAWYERS.

Og mens Uber taler om 'fleksibilitet', oplever chauffører ikke rigtig det. Chaufførerne har muligvis ikke fysiske chefer til at boss dem rundt, men de styres af noget værre - og algoritmisk tilsynsmand, der er mere påtrængende end nogen kød og blod-boss nogensinde kunne være. De eneste virkelige innovationer fra Uber er den måde, den overvåger og disciplinerer sine medarbejdere.

De observerer konstant: overvågning af kørselsadfærd, beregninger g svindelprofiler, der bruger usynlige, hemmelige funktioner til at disciplinere både chauffører og kunder. Under en vilkårlig rating tærskel? BEGRÆNDET. Næg for mange ture, fordi du ikke vil tabe penge? BEGRÆNDET.

Afleverede en kunde en falsk rapport? BEGRÆNDET. Så dette er den 'frihed', som Uber tilbyder. Det frigør chauffører fra at tjene under mindstelønnen, sove i deres biler, tigge om fem stjerner og arbejde sig helt ud til benet.

ræv levende ventil

Men i slutningen af ​​dagen er Uber ligesom andre 'gig'-virksomheder en innovator. Ikke inden for teknologi, men i udnyttelse. Det fører krig mod arbejderne på måder, som andre virksomheder aldrig troede var mulige.

Det fører tilsyn med en pulje af ATOMIZEDE, ULTRA-UDPLØSTE arbejdere, skriver sine egne regler og har gjort det hele uden at tjene en eneste øre med fortjeneste. Forestil dig, hvilken slags verden det ville tage dig at bygge en. Det er Edward Ongweso, Jr., VICE Associate Writer for Gravel Institute.

Hvilken by tjener Uber-chauffører mest ud?

New York City

Ah, Uber. Monster ride-tjenesten, der er sådan, hvordan levede jeg nogensinde uden der? En del af det moderne liv, der skabte copycats i kørselsfeltet, samt Uber-lignende tjenester, der anvendte on-demand konceptet til tøjvask med Rinse, take-away med DoorDash og dagligvarebutikker med Postmates. Virksomhedens vigtigste direkte konkurrent er Lyft, som giver dig mulighed for at bestille på farten med et par swipes af din smartphone i de fleste amerikanske byer.

Men hvordan går disse to virksomheder præcist? Hvem var først Hvad er bedst for passagererne? Hvad er bedst for chaufførerne? Vi troede, at det ville være sjovt at sammenligne disse to kæmpestore kæmper i denne episode af The Infographics Show, Uber vs Lyft. Glem ikke at abonnere og klikke på klokken, så du kan blive en del af vores underretningsteam på scenen, svaret er faktisk ingen af ​​dem. Sjov kendsgerning: nogen havde ideen tilbage i 2002.

Sidecar-grundlæggeren havde den grundlæggende idé patenteret på det tidspunkt - tilsyneladende ikke grundigt nok - men kun 9 år senere, i 2011, tilbød det første realtidsnetværk til kørselsservicen begyndte, taxier, lufthavnsbilservices og service tilbragte offentlig transport som et naturligt valg for amerikanske byboere. Men virksomheden lukkede ned i 2015, efter at Uber og Lyft udvidede aggressivt nok til at vise sig uoverstigelige som konkurrenter. Uber og Lyft har begge hovedkontor i San Francisco, og mens rideshare og den mere præcise rideshare bruges til at beskrive tjenesterne, er deres officielle sektor Transportation Network eller TNC.

Udtrykket blev oprettet af et californisk regeringsagentur for at skabe en ramme for at begynde at regulere ridesharing i 2013. Uber-biler er karakteristiske for deres firkantede logo i en brudt cirkel på et forrude-mærkat, hvad der plejede at være en U. Lyft, har nu en lyserød overskæg på instrumentbrættet eller grillen eller dets egen forrude-mærkat.

Uber blev udtænkt i 2009 og blev lanceret som en mobilapp i 2011. Lyft eksisterede tidligere som Zimride, før den genforenes som Lyft i maj 2012. Uber havde mere kontanter at bruge og samlede i alt 8,81 milliarder dollars i 14 fonde.

Fra 2009 har Lyft cirkuleret 79 investorer. Lyft, hvis du tæller hans tidligere inkarnation som Zimride, tjente kun 2,61 milliarder dollars.

Siden det blev kendt som Lyft, har virksomheden rejst $ 2,53 milliarder - halvdelen af ​​det beløb til investorer, som Lyft har (pr. April 2017). Hovedresultat for Team Black versus Team Pink.

Med disse penge har Uber ekspanderet globalt og opererer nu i mindst 570 byer, mens Lyft opererer i 500 amerikanske byer, men disse to head-to-head konkurrenter overdriver deres tilstedeværelse lidt, med hver by og distrikt inden for en større. , har også storbyområder opført som Santa Monica og Pasadenalisted sammen med Los Angeles.

Så det samlede antal er sandsynligvis tættere på 540 verdensomspændende byer for Uber og omkring 475 amerikanske byer for Lyft. Skøn cirkulerer, men nøjagtige tal for deres overskud er ikke tilgængelige, da de er privatejet. Da mange kontraktdrivere bruger begge apps, er det vanskeligt at bestemme den faktiske markedsandel for hvert firma y.

Uanset den nuværende andel af loyale chauffører eller chauffører skal begge være forsigtige, da chaufførstjenester rettet mod kvinder skaber en ny niche og trækker forretningen væk fra disse ledere. Sydlige Californien har Lake Jane Go, mens Safr startede i Boston med planer om at udvide på østkysten. Så hvilket firma har flere servicemuligheder til dig? Uber skabte en cykelkurerdivision og har UberEATS til at konkurrere med den forretning, som DoorDash og Postmates trækker ud, men virksomheden går ellers med Lyft på fire identiske servicetyper: Økonomipris for en enkelt chauffør, der spænder fra kompakt til luksusbiler ( Uber X eller Standard Lyft), lidt større til grupper (Uber XL eller Lyft Plus), luksusbiler (UberBLACK eller Lyft Premier) eller ofte en bilpoolmulighed som mulighed for deling af cykler eller som et alternativ til lokal offentlig transport hver dag rute (UberPOOL eller Lyft Line).

Hvad med fordelen for chauffører? Hvis du ønsker at tage på gaden for at tjene ekstra penge på din egen tidsplan, da disse andre Uber-reklameløfter, hvilket firma er virkelig bedre? Uber har ikke en tipfunktion i sin kundeorienterede app, mens Lyft har det. Det ser ud til, at Lyft har fortjenstfordelen, men ifølge SherpaShare et instrumentbræt til chauffører til at styre deres sidelinjeaktiviteter. selvrapporterede data fra 2015 viste, at Uber-chauffører tjente i gennemsnit $ 13,36 per tur, mens Lyft-chauffører tjente $ 12,53 en chauffør for at rekruttere chauffører.

bære spray cykel mount

Dette er et stort løft for Team Pink, da ikke-chauffører taler med alle de kender om virksomheden og spreder brandet og dets fordele i sociale kredse en ny, højtankende bil, som den populære Uber Prius, endda mellemstore kredit- værdighed. I mellemtiden har Lyft et lejeprogram med mindre modelvalg. Enten virksomhed kan hjælpe dig med at øge din indkomst ved at placere annoncer på dit bagsæde eller ved at tilbyde produktdemoer og bruge det stadigt voksende antal muligheder for at omgå din sidelinje.

Disse muligheder kommer fra tredjeparter, ikke selve køreapps. Du skal muligvis overveje disse muligheder, da begge virksomheder varierer deres priser; de gør din indtjening uforudsigelig. Uber har fået mere offentlig opmærksomhed for sin variable prisfastsættelse, prisnedsættelsen og nedskæringen i chaufførindtægter og prisstigningen i tider med stor efterspørgsel som en snestorm i New York, og dets kunder, der er udskåret, fortjener, begge virksomheder har mulighed for at få træk tidligere i stedet for det tidligere ugentlige lønningsdagssystem.

Ubers Instant Pay fungerer det samme som Lyft's Express Pay, mens en tredjeparts-app, DailyPay, nu også er tilgængelig for Uber-chauffører som entreprenører til Fasten, DoorDash og Instacart. Lyft førte anklagen her og gav chauffører mulighed for at udbetale tidligere fra 2015 med Uber hurtigt på hælene for at forblive konkurrencedygtige. Både Uber og Lyft privatejede annoncer med minimale oplysningskrav, findes noget i mysterium og har erhvervet deres urbane legender.

Hvad sker der virkelig bag lukkede døre? Hvor meget har de faktisk fordel af? Vi ved kun, hvad der lækkede ud, men der var meget. Når det kommer til skandaler, tager Uber kagen. Virksomheden blev fanget i forsøget på at grave snavs, der kunne udtvære en kritisk journalist i 2014, har set en strøm af meddelelser i de senere år, der rejser spørgsmål om den faktiske sikkerhed ved tjenesten, og har stået over for en #DeleteUber-kampagne, da chauffører fortsatte amerikanske lufthavne, hvor borgere protesterede mod restriktiv indvandringspolitik og opfordrede til en boykot i januar 2017.

Lyft lovede at donere $ 1 million til ACLU efter lufthavnshændelsen og sendte et åbent brev til brugerne via Culture for the World, men det var også en mulighed for at slå sin modstander, mens han var på jorden. Uber lovede derefter en juridisk forsvarsfond på $ 3 millioner for indvandrere, der migrerer, var ikke uberettiget målrettet af Trumps administrationsretningslinjer, men specificerede ikke de agenturer, der ville modtage finansieringen, eller hvilken type sager de ville overtage. Det var alt, før Uber-ingeniør Susan Fowler forlod virksomheden i februar 2017 efter at have brudt, hvad hun siger, dokumenterede og beskyttet kultur af sexisme og virksomhedens dataindsamlingsprogram Greyball, som blev brugt til at undgå myndigheder, som Det semi-juridiske selskab kunne indføre regler om sikkerhedshændelser relateret til kørehag er omhyggeligt dokumenteret.

Hvilken ride-hagl service foretrækker du, og hvorfor?! Lad os vide i kommentarerne. Og hvis du vil se flere sammenligninger af virksomheder, skal du tjekke episoden med titlen 'Coke vs Pepsi' Altid tak for at se, og glem ikke at kunne lide, dele og abonnere. Overvej også at gå til vores Patreon; Vi samler i øjeblikket midler til at ansætte flere forfattere, så vi kan fortsætte med at give dig dette show hver uge!

Kan Uber-chauffører skifte by?

New YorkBy, New York

Selvfølgelig er New York på listen, og det er detby, hvor Uber-chauffører tjener mestbetydelige beløb i timen.
11. mar 2020

Hej alle sammen, dette er George, der kommer til dig fra Queen City Driver Channel, og i dagens artikel vil jeg tale med jer om Uber-bilkrav og besvare spørgsmålet. Hvad er Uber-bilens krav, og jeg vil først gerne takke mine loyale abonnenter for hvad jeg skal sige tak. Tak fordi du kommenterede og delte mine artikler.

Nu hvor du har besluttet at blive Uber-chauffør i din by, men du har ingen idé om, hvad Uber-bilerne er krav Der er mange Luber-biler at vælge imellem på platformen, der bestemmer dine valg om chauffører, vil du være? Uanset at tjene penge på dit personlige køretøj At køre bil er en realitet, alt hvad du skal gøre er at opfylde et par enkle krav Hvilken slags biler bruger vi, jeg deler med dig fem af vores biler, der er de mest succesrige, men før jeg gør det. Lad mig nævne navne på servicemulighederne for dine køretøjer falder ind i en af ​​disse kategorier, når de er i drift, vil de enten være over X, der vil være en over X, de vil være mover select eller M plus mobil over sort over SUV eller over luksus første uber XDette er vores entry-level bil. Du har set Toyota Prius, et meget populært køretøj, som folk bruger, og chaufførerne bruger til uber X? Men for at kvalificere dig skal du være mindst 21 år gammel Du skal have et 10-kørekort Du skal bestå baggrundskontrollen Du skal have et rent kørekort Du skal have mindst tre års køreerfaring Du skal have en bilforsikring skal du selvfølgelig være registreret på dit nuværende opholdssted Nuværende køretøjsregistrering Ingen redningskald eller markerede taxa-køretøjer tilladt Via køretøjsinspektion skal du passere, og det skal være en 2001-model for at være nyere Kør direkte med det Over XL fortsatte. Dette er en basismodel af en varevogn eller SUV med fire eller flere døre, der kan rumme seks passagerer inklusive drop, du skal have en bil, forsikring og nuværende køretøjsregistrering, ingen redningskøretøjer eller markør taxikøretøjer tilladt, skal passere Uber-køretøjet inspektion med dette køretøj, og det skal være en model fra 2001 eller nyere, både Uber-serien er den næste kategori som basismodel for dørlogik samt sedan, der accepterer mindst fire passagerer uden føreren, skal du have bilforsikringen og statens nummerplade tilbage i den nuværende Ingen redningskøretøjer eller markerede taxaer skal passere Uber-It-køretøjsudskriften Denne bil skal være en 2009-model eller en nyere, og det skal være lædersæder, som de sad med dette køretøj som obligatorisk.

Her er de over-sorte biltyper, der går videre til næste klasse. Hvilken er den større SUV med seks eller flere sæder? Også kategori af den luksuriøse high-end version af det, der allerede er nævnt, det er de store bildæk. Nu skal enhver registreret chauffør have en kommerciel forsikring. Sort udvendig farve skal være køretøjets udvendige sort læderinteriør Det skal være et firedørs køretøj Det skal være en 2013-bil eller en nyere være en crossover-SUV eller en SUV i fuld størrelse Kvalificerer også i denne kategori Den skal bestå Uber-køretøjsinspektionen OKUber SUV. Dette er en SUV i fuld størrelse. Det skal være i korrekt stand. Det skal være sort udenfor sort indvendigt. Det skal være behageligt c6 plus passagerer, fire døre er altid påkrævet. Det skal være en 2: 302013 eller nyere. Det skal bestå Uber-inspektionen, som du kan bruge det har Disse er køretøjerne Dette er kravene til Uber-bilen, og dette svarer på spørgsmålet om, hvad der er Clarence. Dette er kravene, hvis du tror, ​​du kan opfylde disse krav. Jeg ønsker, at du skal gå videre og trykke på linket, klik nedenfor artiklen Start i dag og kræv din bonus. Jeg er nødt til at tage et par korte ture Så mange ture inden for en bestemt tidsperiode og mere vil betale dig en bonus. Jeg har igen links til beskrivelse for dette, og også hvis du kan lide denne artikel.

Del, kommenter, synes godt om det og abonner på min kanal, og jeg vil være den første i ridesharing-samfundet til at sige velkommen til en verden af ​​ridesharing

Hvilke lande forbød Uber?

Uberer allestedsnærværende i USA, men der er flere byer i Europa hvorUberhar ikke fået trækkraft. Tilsynsmyndigheder er ofte den vigtigste vejspærring - appen har væretforbudti Ungarn og Bulgarien, og nogle tjenester har væretforbudti byer overalt i Frankrig, Italien, Finland, Tyskland og Holland.10. maj 2019

Kan du tjene 1000 om ugen med uber?

Uberchaufførerkan lavei gennemsnit op til $ 19 pr. time ifølge en TechCrunch-undersøgelse. For eksempel tjener Nick Arapkiles mere end1.000 $ om ugenog deler sine køreoplevelser på Youtube.ViJeg har lyttet til hans råd og tilføjet nogle nyttige tip til at viseduhvordandu kan gøredet også.

Kan Uber-chauffører lave 6 tal?

Ja digkan, men det bliver dukørselmindst 80+ timer om ugen til brutto aseks figurindkomst. Og lavtseks talfor at være præcis, som knap at bryde $ 100k-mærket. Husk, at du også skalbetaleskat og træk alle dine udgifter som gas, vedligeholdelse af biler, vejafgifter osv.

Hvor lang tid tager det Uber at skifte by?

Dette normalttagermellem 2 og 3 uger. Hvis du ikke er klar til detændre byeralligevel, så lad os vide, hvornår duer.

Kan jeg tage en Uber til en anden stat?

KanDuTag en UberEt korsStatLinjer? Ja digkan.Uberlægger ingen begrænsninger på overfartenstatlinjer for enten chauffører eller passagerer. Imidlertid,gørbemærk, at du som chauffør ikke kan hente nye passagerer i enstatat du i øjeblikket ikke er registreret til at køre i.25. maj 2021

Hvorfor er uber forbudt i Italien?

Italientillader kunUberSort (ogUbervarevogne) fordi chauffører skal have bybilens NCC-licens for at kunne køre. Fordi der ikke er UberX eller UberPOOL,UberiItalienhar tendens til at være dyrere end taxaer i gennemsnit.06.09.2017

Hvorfor er uber forbudt i Europa?

Et andet lovligt slag forUberiEuropa: En regional domstol i Frankfurt harforbudtvirksomheden fra at sende ridehilsende anmodninger til udlejningsbilselskaber via sin app - hvor retten finder flere overtrædelser af konkurrencen. Detforbydekan håndhæves med det samme.19.12.2019

senior cykelryttere

Hvor strejker Uber-chaufførerne?

De får følgeskab af chauffører i de amerikanske byer New York, San Francisco, Chicago, Los Angeles, San Diego, Philadelphia og Washington DC i strejken over løn- og arbejdsvilkår. Protesterne kommer dage før selskabet noterer sine aktier på New York Stock Exchange.

Hvor skal rideshare strejker finde sted?

Organiserede protester er planlagt i mindst 10 byer, herunder New York City, Washington, D.C., Philadelphia, Los Angeles, San Francisco, San Diego, Chicago og Atlanta, ifølge Rideshare Drivers United-Los Angeles. Gruppen opfordrede til strejker på alle køreplatforme, der begyndte ved midnat.

Hvor er Uber-byerne i verden?

Terre Haute. Texarkana. Stimerne. Toledo. Topeka. Traverse City. Tri-Cities. Tri-Cities, MI. Tucson.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Breakaway-cykling - hvordan man løser

Hvad er en udbrud i cykling? I cykelracing er en udbryderspecialist en rytter, der er specialiseret i at angribe løbet fra starten for at vise deres sponsor og prøve lykken med at vinde etappen uden at skulle kæmpe med hele pelotonet i målstregen.

Cykling solbrune linjer - typiske svar og spørgsmål

Hvordan slipper du af solbrune linjer ved at cykle? Tilpasning af dine linjer ansvarligt 1 Undgå at køre ved middagstid. Alle ved, at solen er stærkest ved middagstid, så prøv at undgå at køre i disse tider. 2 Brug det rigtige udstyr. 3 Skum op. 4 Kend din egen hud.

Brevard NC Mountainbiking - besvare spørgsmålene

Har North Carolina god mountainbiking? North Carolina er en stat fuld af fremragende mountainbike stier, især inden for bjergene i den vestlige del af staten. 30 дек. 2016 г.

Forbrændte kalorier mountainbiking - praktiske løsninger

Forbrænder mountainbiking flere kalorier end landevejscykling? Simpelthen, jo råere overfladen er, jo større er træningen - vist ved, at mountainbiking fuldt ud kan forbrænde op til 100 kalorier mere end din standardtur.27 июл. 2018 г.

Kyst til kyst cykelsti - praktiske beslutninger

Hvor lang tid tager det at cykle kyst til kyst? En udflugt fra kyst til kyst indeholder landskaber, eventyr og ren sjov i en lang weekend - og kan være så let eller udfordrende, som du vil. Der er seks 'officielle' kyst-til-kyststrækninger: de er skiltet og patchworket med cykelstier og faciliteter i regi af Sustrans. Hver tager tre til fire dage. 1 дек. 2018 г.

Cykelstier - besvare spørgsmålene

Hvad er en god trailcykel til begyndere? Bedste mountainbikes til begyndereRagley Marley 1.0. Legende hardtail, der kan tage ethvert spor. Orbea Laufey H3. Aggresiv hardtail til makulering af stier. Vitus Escarpe 29 CR. Kommerciel Meta HT AM Oprindelse. Special Mejsel Komp. Cannondale Habit 4. Vitus Sentier 29 VR. Trek Roscoe 8.23 ​​июн. 2021 г.