Vigtigste > De Bedste Svar > Ikke-asfalterede veje nær mig - praktisk løsning

Ikke-asfalterede veje nær mig - praktisk løsning

Viser Google Maps grusveje?

Gå tilGrus kort

Bare pop i en adresse eller et område, hvor du vil ride, og enGoogle kortudsigtviser sigop medgrusvejefremhævet med gult.
31. aug 2020



Som professionel rytter er du nogle gange på cyklen i 20 eller endda 30 timer om ugen. Og i sidste ende kører du de ruter, du fortsætter med at køre. I løbet af min karriere har jeg elsket at finde alle de små gader.

Og her i New England, hvor jeg kommer fra, er der bogstaveligt talt hundredvis af gader, der alle ender på samme sted. Så i dag vil jeg vise jer nogle tip og tricks, som jeg har brugt til at holde gaderne friske og få dig til at smile. (dyb bas) En af vores partnere her på GCN er Komoot.

jeg træner sang

Komoot er kortsoftware. Der er en rute, som jeg har taget som bevis hele tiden, som jeg virkelig ikke kunne lide, fordi den var på en god hovedvej, jeg tjekkede Komootand Open Street Maps for en alternativ rute, der ser ud til at det ville være mig derhen. Så lad os gå, og vi ser på dem. (inspirerende musik) Så før vi går ud og ser alt, ville jeg vise dig præcis, hvad der foregår her.



Så den rute, jeg kan lide at tage, starter her, hvor jeg bor, kører ned, kommer forbi, og så er dette krydset, som jeg ikke ønsker at komme tættere på. Folk kører som vanvittige, skøre, tekstbeskeder, hvem ved hvad de laver. Jeg hader dette kryds, jeg ønsker ikke at være i nærheden af ​​det.

Mens jeg er på Komoot, kan jeg se, at der var et sti-system på plads, som jeg aldrig havde kørt før, der dybest set vil tage mig rundt i dette område og lige ind i downtown-idéen versus Stravas globale varmekort. Og hvis du kan gætte hvad det er, er det i det væsentlige varmen, dvs. H. antallet af Strava-brugere er løbet ud og kørt en del af stien.

Og jeg kan se, at chaufførerne har gennemgået en del af det spor, som jeg vil bruge, men der er et område, som jeg ikke vil arbejde i. Så jeg tager dette område i stedet, og det vil slippe mig lige ned i centrum, som vil være perfekt. Så den sidste ting er, at du vil sørge for at tjekke med de lokale stivagter, at de tillader cykler, fordi den sidste ting, vi vil gøre, er at ride på stier, der er beregnet til vandrere og fuglekiggere og lignende, og vores Rive cykler der igennem og få alle begejstrede.



Sørg for at bevæge den fremad, sørg for at se på den og ikke køre på noget, der ikke skal have cykler på. Dette er den vigtigste vej, jeg prøver at komme væk fra. Det er alle motorveje, der kommer i et område tilbage til byens centrum.

Desværre er dette en fantastisk måde at komme tilbage, men nu hvor jeg har set dette nye spor, tror jeg, det vil være en bedre mulighed. (hurtig staccato-strengemusik) Her er vi. Jeg skal bare sørge for, at cyklerne er seje.

Se hvad vi har her. Det siger ikke, at cykler ikke er tilladt. Så lad os komme i gang. (grunts) (eventyrlystne musik) Okay, dette er bestemt vejen at gå.



Det er den modsatte retning. Vi er nødt til at gå denne vej. Dette spor er sødt, det perfekte snit til at omgå al den grimme trafik. (eventyrlystne musik) Jeg er så begejstret for det.

Vi sprang over den skøre trafik, fik en flot udsigt over bjergkæden, bjergkæden i baggrunden, med lidt mere planlægning fik vi den ekstra del af grus og sti. Ret sød! (eventyrlystne musik) Det var det perfekte snit for at få mig ud af hovedvejen og ind på min lokale cykelsti. (blød melodisk strengemusik) Okay, så mit næste tip er et godt, som jeg har brugt mange gange. og det vil sige, ikke bide mere, end du kan tygge.

Og med det mener jeg, hvis du planlægger en 60, 70 mil tur, skal du sørge for at gøre den første halvdel, hvis du antager, at du vil den første dag. Så lad os sige 30 miles eller noget lignende, du går ud, du sørger for, at vilde hvilestop, som du ikke kender, faktisk er der, at de veje, du valgte, faktisk går igennem, og så er du i god form. For hvis du kommer ud på mil 45, 40, 50, og du er midt i himlen, har du yderligere 50 miles, 20, 30, uanset hvad du skal hjem, er du i problemer.

Nej, gør den første del af turen, 30, 40 miles. Kom tilbage den næste dag, gør den anden del omvendt. Så mødes du i midten, og derefter på den tredje dag går du igennem og laver hele sløjfen.

Du ved, at alt flyder godt, du ved, hvor din hvilestop er, alt dette. Det reddede mig fra mange dårlige dage på min cykel, og jeg er glad for, at jeg implementerede denne proces mange gange. (Afslappende musik) Okay så vi ønskede oprindeligt at skyde dette udenfor, men det tordner bogstaveligt talt og lyn, og det regner, og det er vildt derude lige nu, så vi er her på min lokale cafe, der bringer os til vores næste tip, og det er omkring hver 20 miles eller deromkring, vil du sikre dig, at du har en dejlig hvilestop med proviant og mad og vand, for hvis ikke er disse veje midt i ingenting.

Du planlægger noget, der ser virkelig eventyrlystne ud og sjovt, men der er bogstaveligt talt intet sted at spise eller vand. Det ser ikke godt ud. Så du er nødt til at gå tilbage til en by til et sted, der har en butik i landet eller noget lignende, så du kan få et wienerbrød eller en kiks og noget vand.

Google Maps gør dette rigtig godt for mig. Og hver gang jeg er midt i ingenting, dybest set zoomer jeg ind på området, der er cirka 20 miles langt, skriver i butikken og ser derefter op, hvor den lokale landbutik vil være. Når jeg har fundet det, tilføjer jeg det til min rute.

Og så på 40 miles gør jeg det samme, og så og så videre. Dette er virkelig godt at kunne planlægge, for hvis du ikke gør det, kan du fange det. Dette er mine bedste tip, jeg har til planlægning af en god grus tur på Komoot, at vide, hvor jeg skal bruge Strava heatmaps, at kende Google Maps, at kende alle de små tip og tricks til at planlægge nøjagtigt den perfekte tur for at sikre, at du aldrig keder dig, når du ' er derude, for hvem vil kede sig? Og hvem vil gå vild i ingen steder? Du vil ikke, du vil ikke kravle uden for en persons hoveddør og sige, 'Hej, kan jeg få lidt vand, tak? 'Det ønsker du ikke.

Så sørg for at implementere disse ting og have det sjovt med det. Hvis du kan lide denne artikel, bedes du give den tommelfingre. Klik her for flere seje grusartikler og tip, og hvis du elsker GCN og ønsker at abonnere, skal du klikke lige i midten.

Hvad kaldes en asfalteret vej?

TILgrusvejeller spor er en typeikke-asfalteret vejlavet af det oprindelige materiale på landoverfladen, gennem hvilket det passerer,kendttilmotorvejingeniører som undergrundsmateriale. (Forbedretikke-asfalterede vejeomfattegrusveje, lateritevejeog myrravejeog makadamiseretveje.)

Når du tænker over det, er det en luksus at have asfalterede veje. Veje har altid eksisteret, men de har ikke altid været sikre, komfortable eller egnede til det enorme antal og vægt af køretøjer, der kører på dagens vejsystem hver dag. Uanset om du elsker hvor meget veje dominerer landskabet eller ej, skal du undre dig over, at i de fleste dele af den moderne verden er alle på en bus, bil, cykel, lastbil, motorcykel eller en. Kom på en scooter og går næsten andre steder kan gøres med relativ lethed og komfort.

Faktisk gør veje det så bekvemt at rejse, at det ikke er en betydelig kilde til frustration at ikke have dem eller være i forfald. Der er bestemt tidspunkter, hvor kørsel ikke føles så luksuriøs, og en af ​​dem er noget, vi alle har oplevet en eller to gange. Hej, jeg er Grady, og det er praktisk teknik.

I dagens episode taler vi om huller i brostensbelagte gader. Denne ene video er sponsoreret af Brilliant. Mere om det senere.

Jeg husker spændingen ved at få min første bil som teenager og endelig være i stand til at køre den. Trist at sige, at dette sandsynligvis var den største glæde ved at køre en bil nogensinde vil give mig. Nu er det lidt af en opgave.

Og jeg håber, at jeg ikke er ude af kø ved at sige dette, men jeg synes, at det at køre bil er lidt kedeligt for de fleste. Det er den ting, vi gør mellem hvor vi er og hvor vi prøver at være. Jeg ved ikke om dig, men jeg vågner ikke ophidset og hopper i bilen til min morgenpendling.

For de fleste af os er kørsel en selvfølge. Men den eneste grund til, at vi kan gøre dette - for at være så ligeglad med at køre - er fordi vejene er så godt designet og bygget. Der er mange måder at bygge en vej på.

Fra gule mursten til regnbuer til simpelt snavs og vand er kombinationerne af materialer og konstruktionsteknikker næsten uendelige. Og alligevel er der virkelig et design over hele verden, som langt de fleste af vores fortove gør. Den består af et eller flere lag af kantet sten kaldet basisforløbet og derefter et lag af asfaltbeton (også kaldet asfalt eller asfalt).

Det viser sig, at dette design finder den perfekte balance mellem omkostningseffektivitet og skaber en glat og holdbar vejoverflade. Men asfaltveje er ikke uovervindelige, og de lider af en række almindelige problemer, hvoraf den ene er huller. Der dannes et hul i trin.

Og det første af disse trin er forringelse af vejoverfladen. Asfalt holder meget misbrug ude af trafik ud over stærkt sollys, regn, sne, sludd og frost, selv det stærkeste materiale slides over tid. Når det sker på asfalt, bryder det første tegn.

De kan virke harmløse, men revner er akilleshælen på fortovssystemer. Hvorfor? Fordi de slipper vand ind. Og ikke kun slipper det ind, men slipper det også ud igen.

Et hul er mangel på stof eller materiale. Det er det eneste, større kommer væk, jo mere du tager væk, hvis du er uden en ho. du startede le og nu har du en, dette materiale måtte gå et eller andet sted.

I tilfælde af et hul, er materialet jorden under vejen (kaldet undergrunden), og hvor det går har alt at gøre med vand. Når vand finder vej i sprækker og under fortovet, kan det blive fanget over undergrunden. Til sidst bliver disse etager gennemblødt, blødgjort og svækket, og så dukker trafikken op.

Biler og lastbiler er tunge, og de kører i høj hastighed på vejen Trafik er bare et generelt destruktivt miljø. Hver vej skal udholde meget, endsige en, der er gennemblødt og svækket. Asfalt kaldes et 'fleksibelt fortov', fordi det ikke ville være mere stift med disse belastninger som noget spredt over et stort område.

Så hver gang et dæk rammer dette bløde område, skubber det noget af vandet ud af vejen. Dette vand bærer jordpartikler med sig. Dette er en langsom proces i starten, men hver bit undergrund eroderer under fortovet betyder mindre forsyningssted, og mindre støtte betyder mere frit volumen under fortovet til vandet, der kan pumpes ind og ud af trafikken.

Dette fører igen til mere erosion i en positiv feedback-loop. Til sidst mister fortovet så meget støtte, at det fejler, går i stykker og smuldrer, og du har et hul. Naturligvis bliver hele denne proces værre i frostklima.

Vand udvider sig, når det fryser og med enorm kraft. Tynde lag af vand mellem fortovet og jorden fryser og vokser til formationer kendt som linser. Når disse linser tøer, forsvinder al isen, der understøtter fortovet, og der oprettes hulrum.

Derudover forbliver de nederste jordlag frosne, fanger smeltevandet mellem kørebanen og undergrunden og fremskynder erosion. Der er huller overalt. Der er brolagte betonbelægninger, men de er værre i områder med koldt klima og værre om foråret, når jorden begynder at tø op. De er irriterende, ja, men de er ikke bare det.

hytteost før træning

Huller skader milliarder af dollars i dæk, kofangere og hjul på køretøjer. Værre er, de er farlige. Biler undviger sig til tider at savne dem ved høje hastigheder, og hvis en cykel, motorcykel eller scooter rammer dig, kan det være dårlige nyheder.

Så vejeejerne bruger meget tid og penge på at reparere dem. Der findes en række typer reparationer af huller i huller, afhængigt af materiale, omkostninger og klimatiske forhold. Men de fleste af dem gør det samme: udskiftning af jorden og fortovet, der er gået tabt, og (forhåbentlig) forsegling af området mod yderligere vandindtrængning.

Den anden del er åbenlyst kritisk, men meget sværere at gøre. En pothole-reparation er trods alt et bandage og udgør ikke altid en perfekt forbindelse til resten af ​​kørebanen. På grund af dette ser det ud til, at huller stadig dukker op på samme sted, selv efter reparationen.

Nu hvor vi forstår, hvordan disse irriterende og undertiden skadelige defekter opstår, er det næste logiske spørgsmål, hvordan vi kan undgå dem på vejen? Plads. Naturligvis kunne vi bygge vores fortove af mere robuste og holdbare materialer. Mange motorveje er brolagt med beton af netop denne grund.

Men veje er usædvanlige, fordi selv en lille ændring i design har en betydelig samlet omkostningseffekt og kan tilføje millioner af tons asfalt ved at gange denne centimeter med et enormt område. Så vi afbalancerer omkostningerne til den oprindelige vejoverflade med omkostningerne til vedligeholdelse gennem hele levetiden. I tilfælde af asfaltbelægninger betyder denne vedligeholdelse primært forsegling af revner for at forhindre vandindtrængning.

Hvis du gør dette og gør det regelmæssigt, kan du forlænge asfaltbelægningernes levetid med mange år. Da veje for det meste er offentlig infrastruktur, afspejler du staten (i det mindste i et vist omfang) den betydning, vi alle lægger på køretøjsrejser. I den bredeste og mest generelle forstand vælger vi huller ved at beslutte, hvor meget skat vi betaler, hvor meget vi vil bruge på vejen, og hvor meget d hvor mange køretøjer vi kører over dem.

Sidewalk er et af de mest værdifulde aktiver i en by, amt eller DOT. Det er vigtigt, og det er dyrt, hvilket betyder, at en hel industri ser på, hvordan man designer, bygger og vedligeholder veje så sikkert og omkostningseffektivt som muligt. Politikere, embedsmænd, ingeniører og entreprenører kører de samme veje som alle andre, så de har alle en interesse i at holde disse veje så huller fri som muligt, så vi alle kan nyde den luksus at køre på brostensbelagte gader i sikkerhed og komfort. den artikel nævnte jeg, at mange tekniske beslutninger er baseret på at sammenligne omkostninger og fordele gennem en strukturs levetid.

Interessant nok er denne type økonomiske analyser ikke en integreret del af traditionel ingeniøruddannelse. Faktisk kræver næsten ethvert job derude færdigheder, der af en eller anden grund ikke behandles i skolen. Dagens sponsor Brilliant er et problemløsende websted, der lærer dig l. tænk som en ingeniør ved at tage emner (som økonomi og økonomi), opdele dem i koncepter og guide dig gennem problemer for at udvide din viden og intuition.

Alle kan læse en lærebog eller se et par artikler. Brilliant tager læring så meget længere ved at gøre kurser interaktive og tankevækkende. Jeg har brugt Brilliant i flere år til at udvide min viden og lære nye færdigheder, der i sidste ende vil gøre mig til en bedre ingeniør.

Jeg lærer bedst, når jeg er i stand til at lave fejl og rette dem, jeg elsker ikke at være bange for at få et forkert svar hos Brilliant, da hvert spørgsmål er fuldt forklaret, så du straks kan se, hvor du er forvirret. Support Practical Engineering og forbedre din viden med Brilliant gratis på brilliant.org/PracticalEngineering. De første 200 personer, der besøger linket, får 20% rabat på det årlige premium-abonnement.

Tak for at se, og lad mig vide, hvad du synes!

Kan Google Maps undgå grusveje?

I øjeblikket er der ingen skudsikker måde atundgå grusvejeved brugGooglesGPS og navigationsapp.Google Maps gør detikke har en indbygget mulighed for atundgå grusveje, på samme måde som digkan undgåafgiftveje, for eksempel. Der er kun tre kriterier, dukanbruges til filtrering af ruter: motorveje, vejafgifter og færger.9. nov. Feb 2020

inklusive at maps.me er blevet konverteret til online kort med offline support, at offline og baggrundsdownloads fungerer dårligt, tjenesten minder meget om Google Maps, og det siges, at fodgængerfart er væk.

Undergrundsnavigationskort forsvinder data fra et abonnement for at deaktivere reklamevurderinger, registrering af tilbagelagte ruter, applikationen begyndte at bremse, og så videre, det vil sige, brugerne var utilfredse, og som et resultat lancerede brugere af tjenesten et initiativ til at skabe kort Genopbyg .me Gendan tilbudets udseende til den sidste opdatering, og det betyder, at de tidligere hviderussiske udviklere af dette program er fri for arbejde. tog tid at åbne kode maps.me fjerner alle unødvendige kort gratis, som vores data ikke har brug for, indeholder ingen reklamer, der opdateres regelmæssigt, fungerer hurtigt uden internettet for at spare batteriet på en iPhone eller Android, de sætter dem også bemærker, at 12 tredjepartsbiblioteker, der indsamler brugerdata og indeholder mere end 500.000 linjer med unødvendig kode, er blevet fjernet, både gamle og rejsende krævede funktioner, i det væsentlige hvilke organiske kort der er velkomstprogrammer, vi giver adgang til Location data-enhed, vi aktiverer forbindelsesindstillinger gps og se, det betyder, når Openstre-mandatkortet er tilsluttet for første gang etmap weclick vores placering straks bestemmer vores position, og kortet over det område, vi befinder os i er indlæst, dvs. teoretisk set skal denne applikation bemaps.me, der var populær af alle før opdateringer, det vil sige, denne Navigation er mere for rejsende, fodgængere og cyklister, og så videre her er sådan en grænseflade programmer kan zoome ind, zoome ud på kortet det samme kan gøres med fingrene her for at ændre emne og højde to niveauer af kort, vi kan tænde for højdemarkeringen yderligere, som vi har ledt efter bevægelsen langs ruten betyder, at vi klikker her vælger slutpunktet, det vil sige, du kan flyt en fodgængercykel på bilen og offentlig transport, du kan simpelthen søge efter kategori, for eksempel for at finde, hoteller her er de nærmeste placeringspunkter enten wifi eller transport godt, kortene er meget detaljerede meget hurtigt længere her i indstillingerne der er et sted at tilføje kortet for at indlæse kort, det vil sige, jeg antager, at kun Gomel-regionen er repræsenteret i øjeblikket, tryk på + og vi kan stort set downloade hele Hviderusland, downloadet gik straks rt, men her er downloadet efter region meget stort , men med det kan du finde ethvert kort over ethvert land, de er meget præsenterede nu vi vil vente langt på download så alt er blevet afvæbnet, disse er de downloadede kort, ja vi kan stort set alle kort her, lad os sige Rusland efter region, vi kan enten indlæse alle eller individuelle regioner, vi kan også indlæse staterne, men General Ark resten af ​​hele verden Openstreetmap godt, programmet har også minimal funktionalitet, lad os sige, at søgehistorikken er gemt, så er der stemmesøgning igen , ja, fra punkt til punkt i indstillingerne kan du ændre måleenhederne fra 3 til den automatiske indlæsning af bygningen. Du kan øge skrifttypen og aktivere den latinske translitteration på kortet. Du kan også bruge Aktivér logning Mobile Internet energibesparende tilstand og skærmen skifter til dvaletilstand.

Navigation nattilstand automatisk sk perspektiv ive visning Autozone stemmeinstruktioner kamera i korte træk Omvejsindstillinger Her er omvejsindstillingerne, som vi selvfølgelig også kan definere for at undgå vejafgifter på ikke-asfalterede veje, f.eks. Færgeoverfarter eller motorveje. Vores hvem, lad os sige, vælge skibe herfra, vi kan også dele ruten, vi kan på Adressensc street, vi kan også tilføje en mellemrute og dele vores rute godt, dele i overensstemmelse hermed via applikationen, det vil sige, her er et program med en minimal grænseflade som gode gamle maps.me

Hvad skal du gøre, når du kører på grus eller grusveje?

Hvornårkørsel på grusellersmuds,duhar brug for at bremse.Det vil tage digmeget længere tid at stoppe medgrusellersmudsend på en brolagtkørebaneog det er meget lettere at glide, når man drejer.

svinghjul cykel

Omkring halvdelen af ​​alle veje i landet er ikke asfalterede i Minnesota lokale myndigheder arbejder hårdt på at opretholde 66.000 miles af grusveje. Lad os se på nogle af de mest almindelige spørgsmål, folk har om grusveje. Hvad er en grusvej? En grusvej bruges ofte til at henvise til en grusvej, men en sand grusvej er en vejbane med et fortov lavet af tilslag som sand, grus eller knust sten fra grusgrave og stenbrud, hvorfor grusveje normalt er de vigtigste grund til at bygge en grusvej At have at gøre med omkostningerne Belægning med asfalt eller beton er dyrere end at færdiggøre vejen Belægning med grus Trafikmængde Vejnetbehov og tilgængelige finansieringskilder spiller normalt en stor rolle i at beslutte mindst de oprindelige omkostninger ved en asfaltvej er meget dyrt, men vedligeholdelsesomkostningerne for en grusvej kan være højere på lang sigt på grund af nivelleringen og støvbeskyttelsesfaktorerne, og den nye grus får undertiden vejen årligt, hvorfor alvorlige vejforhold varierer afhængigt af en grusvej på mange faktorer Disse faktorer inkluderer typen af ​​kalkstensjord under vejtopografi vejr og klima de tilgængelige materialer, der blev brugt til vejbygning, hvordan vejen w som byggetrafik og vedligeholdelsespraksis afhænger grusens kvalitet stærkt af sammensætningen af ​​det lokale område giver den optimale grusoverflade en jævn blanding af sten, sand og ler, som, hvis de komprimeres med tilstrækkelig fugt, danner en hård skorpe på gade. De fleste amter gør deres bedste med de aggregater, de har til rådighed uden at skulle gå til et andet amt eller en del af staten og skal importere det, der kræves for at holde en grusvej i topform Resultat af en solid vedligeholdelses- og forbedringsplan tilstrækkelig finansiering af gode materialer god uddannelse og udstyr en vejhøvler er det vigtigste udstyr til vedligeholdelse af grusveje vejmyndighederne bruger det er fantastisk at klinge grusveje en eller to gange om året til en eller to gange om året afhængigt af vejforhold og vejrforhold , er kronen midt på vejen, hvor den konvergerer til toppe i midten, hvis du ikke har nok krone, når det regner, kommer der vand ind, samler bare på vejen og lukker ikke rigtig, og så over tid hvid mig, hvis det er vådt om efteråret på grund af dette wa Hvis det ikke lukker, har du mere fugt og på vejen, og når det fryser, udvider det sig og forårsager mere forfrysninger. Om foråret er vejene svageste i løbet af foråret t haw når jorden er mættet med jordfugtighed at investere i for at beskytte vejen.

Det er vigtigt at overholde vægtbegrænsningerne hvert forår. Hvad er almindelige problemer med grusveje? Huller i skovhuller og løst aggregat afhænger for det meste af disse almindelige problemer af de specifikke materialer, der anvendes til vejbygning, hvordan de blandes, og hvordan de placeres for at sikre god dræning. Grusveje kræver tilstrækkelig fugtighed for at holde materialerne tilstrækkeligt forbundet For at tilslutte sig, især i det beskyttende toplag uden tilstrækkelig fugtighed, bliver en grusvej meget støvet i fundene, hvilket er vigtigt for bindingen af ​​overfladematerialerne. Væk med den store støvbeskyttelse på grusveje, fordi du kun kender lige veje, hvis du har fugt nok, f.eks. Efter regn eller om foråret, når der er fugt på vejen, så den forsegler uden nok bindemiddel, vejen bliver let til vaskebræt og efterlader en masse løs tilslag på vejoverfladen. Derudover blødgør langsomt regn grusen, der suger vejen under overfladen og gør vejen blød, men for meget bindemiddel gør vejoverfladen sjusket og glat, når det regner township, de gør deres bedste for at holde dem disse veje er glatte og sikre lokale vejbrugere kan hjælpe med at vedligeholde grusveje ved blot at bruge dem. Øve sig på gode kørevaner, hjælpe med at holde din grusvej i god stand ved at blive i banen med en hastighed, der passer til forholdene, undgå pludselige starter og stopper, og køretøjets størrelse og vægtbegrænsninger efter mange rutinemæssige kørsler og nutidens daglige leverancer af produkter og tjenester afhænger utvivlsomt af ikke-asfalterede veje, grusveje er en kritisk del af vores transportinfrastruktur og en investering, der er værd at beskytte

Hvilket er bedre Waze eller Google Maps?

MensGoogle korthar udseendet af en mere traditionel app med alle de oplysninger på skærmen, der giver,Wazetager en meget enklere tilgang med færre detaljer og et tegneserie-design. Denne forskel kommer fra det faktum, at disse to apps er designet til helt forskellige ting.20. maj 2021

Hvordan finder du en grusvej?

Andre måder at findegrusveje

Spørg din lokale cykelbutik. De kender ofte de bedste steder. Se om der er nogengruskværnshændelser i nærheden af ​​dig på BikeReg.com. Mange af disse begivenheder offentliggør deres ruter som GPX-filer eller bare på et kort, hvis du ikke rent faktisk vil tilmelde dig den registrerede begivenhed.

Hvad er forskellen mellem asfalterede og ikke-asfalterede veje?

Ikke-asfalterede vejehar kun et dynamisk overvågningssystem, mensasfalterede vejehar statiske og dynamiske overvågningssystemer til både asfalt og betonbelægning.

Hvor mange typer veje er der?

Vejeer klassificeret i totyperi betragtning af topografi er de kuperedevejeog almindeligveje.9. juni. Feb 2020

Hvorfor bevæger vi os langsommere på grus?

Grusvejfarer

Dit køretøj vil håndtere anderledes, når detflytter sigfra den ene overflade til den anden, så det er vigtigt atlangsomned. Detgruskan være løs eller hårdpakket, ogduønsker at tilpasse sig de nye vejforhold, før du genvinder hastigheden.

Hvor dybt er en grusvej?

En godgrusvejer konstrueret af tre forskellige lag. Undergrunden eller vejbunden er det nederste lag, der består af det oprindelige materiale eller 'fyld', som bringes ind. Derefter kommer et basislag, ideelt 18 til 24 tommerdyb, konstrueret af groftgrusellerknust sten.30. sep 2019

Hvor er de mest asfalterede veje i USA?

I Midt- og Mountain West-staterne i USA bliver andelen af ​​asfalterede til asfalterede veje meget høj, for eksempel i Colorado er ca. 70% af alle veje i staterne asfalterede, og disse veje bruges til 'daglig kørsel' som meget som asfalterede veje.

Hvor finder man asfalterede veje i Google Maps?

Furkot viser dig MVUM-veje og stier i nationale skove, og du kan lægge dine GPX / KML-spor for at validere sammen med Sat-billeder. Jeg finder ud af, at vejlegenden i City Navigator og Topo 100 / 24k-kortene er ret nøjagtige med hensyn til at definere, hvilke veje der er brolagt.

Hvor kan jeg finde asfalterede veje i Pennsylvania?

Unpaved Roads of Pennsylvania: Dette projekt oprettet af Penn State University viser et omfattende kort over alle de asfalterede veje i staten fremhævet med rødt. Dette indhold oprettes og vedligeholdes af en tredjepart og importeres til denne side for at hjælpe brugerne med at give deres e-mail-adresser.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Ohiopyle svømning - typiske svar og spørgsmål

Kan du svømme på Ohiopyle? Et besøg i Ohiopyle er en fantastisk måde at tilbringe en dag på Yough River! Bemærk, dette er ikke et bestemt svømningsområde. Svøm på egen risiko.

Alaska Fat Bike - hvordan beslutter du dig?

Er fede cykler det værd? Den fede cykel er ingen undtagelse. Den fede cykel har meget mere pude, trækkraft og komfort til din tur. Hvis dine gader er plettet med sne og is, er disse den bedste mulighed for dig. Hvis du leder efter komfort og trækkraft, ville dette være den ekstra vægt værd.

Wow fortsætter med at gå ned 2017 - hvordan man løser det

Hvorfor kollapser min wow? Ændringer af softwareindstillingerne på dine grafikkortdrivere kan forårsage nedbrud eller ydeevneproblemer. Nulstil dine indstillinger for videodriveren for at løse dette problem. Overophedning kan forårsage ydeevne problemer, spil nedbrud og fuld computer lockups. Hvis problemet fortsætter, skal du afinstallere og geninstallere spillet.

Krankarmslængde - levedygtige løsninger

Hvilken længde af krumtaparm skal jeg bruge? Fælles bevægelsesområder vil afhænge af lårbenet, skinnebenet og fodlængden, som varierer (normalt) i forhold til din højde. Så i enkle vendinger og forudsat at vi alle har lignende proportioner, kan vi bruge vores 172,5 mm krumtap og 1,778 m højde til at antyde, at krumtaplængder skal være 9,7% af vores højde.

James Dobson Death - Sådan løses

Hvor gammel er James Dobson nu? James Dobson / Alter

Tredje testikel - praktisk løsning

Hvorfor føler jeg en tredje testikel? En tilstand, der kan føles som kræft i testiklerne, er en spermatocele. Dette er en sædfyldt cyste i epididymis, der føles som en mindre tredje bold. Disse er ret almindelige og er normalt ikke et problem, medmindre de bliver store.