Vigtigste > De Bedste Svar > Vægtede sit ups - omfattende reference

Vægtede sit ups - omfattende reference

Arbejder vægtede sit ups?

Mavebøjningerer en enkel, men effektiv træning til at stramme og styrke dine kernemuskler uden noget specielt udstyr.Vægtede situps fungererde samme muskelgrupper som ikke-vægtede situps. Alligevel tilføjede den ekstra modstand fravægtøger træningens intensitet, hvilket resulterer i stærkere muskler.23. maj 2019

Hvad så gutter? Det er Chris Heria. Velkommen til en anden artikel fra Official Thenx. I dag vil jeg vise dig noget, du kan gøre nu for automatisk at aktivere din kerne mere under din ab-træning og din six-pack til et nyt niveau (blød elektronisk musik) Nu når du træner abs-træning, vil du altid have, at dine abs skal gøre det meste af arbejdet, men når begyndere begynder at lave ab-øvelser, har de det ofte vanskeligt at få deres mavemuskler, de føler det mere i andre områder såsom lænden eller hoftebøjningerne, og de har tendens til at hjælpe mere med disse muskler til at udføre øvelsen end dem, der skal bruges i ab-træning.

Og det er derfor, jeg vil have dig til at træne denne specielle træning med mig, hvor du holder på med en vægt, mens du laver maveøvelser. At holde en vægt, mens du udfører disse mavemuskler, vil tvinge dig til at trække dine mavemuskler op og holde den sammentrækning gennem hele træningens varighed, hvilket gør det mere effektivt til at udvikle en stærk solid sixpack, der vil overbelaste dine mavemuskler, hvilket får dem til at hoppe mere ud og have muskler definitioner, og det er det, vi kommer ind på i dag. Jeg har udviklet en speciel seks-pack abs, som du kan gøre overalt, vi gør det på stedet, alle de øvelser, vi er ved at gøre, er lette at prøve med det samme, de kræver ikke meget af fitness viden, men de er store, meget effektive.

Vi skal lave syv makuleringsøvelser ved hjælp af en håndvægt eller vægt eller holde noget i din hånd i 45 sekunder og 15 sekunder. Hvis du har lyst til at blive træt på et hvilket som helst tidspunkt i træningen, kan du altid prøve at bremse, men mit bedste råd er ikke at stoppe med at prøve. Men hvis du er nødt til det, skal du tage et øjeblik til at få vejret og derefter gå videre.

overtræning cykling

Jo oftere du gør dette, jo mere kan du følge med. For at dette skal være mest effektivt, vil du gøre det med høj intensitet, interval træning stil. Så med denne sai d er den første øvelse, vi kommer ind på, russiske vendinger med en håndvægt.

Ben lige, side om side, hold din kerne på plads. Sørg for, at du regulerer din vejrtrækning ved hjælp af ikke er det vigtigste, hvis du lige er begyndt. Du skal egentlig kun fokusere på sammentrækningen, når du udfører denne bevægelse.

På et eller andet tidspunkt vil du være i stand til at bruge mere og mere vægt. Der går det med den første øvelse. Vi fortsætter og tager en kort pause på 15 sekunder.

Derefter går vi ind i bådhåndtaget med håndvægten. Husk, at du vil regulere din vejrtrækning, holde din kerne spændt, benene lige. Og du vil holde håndvægten lige foran dig.

Indånd gennem næsen og udånd gennem munden. Nu skal vi bare holde formen på en båd, bunden af ​​en båd, dine arme lige. Fokuser al spænding og engagement på din kerne.

Hvis dine arme er trætte, kan du altid bringe dem tilbage. Klem din kerne, næsten ånde der. Okay.

Gå videre til næste øvelse, vi skal lave, sidebådsrum. Så vi deler de 45 sekunder i halvdelen for hver side. Gør dig klar, gå til en side derovre, så holder vi den stilling.

Husk, at når du føler dig træt, kan du altid bringe håndvægten tættere på din krop. I denne position vil du føle dine skråninger og alle dine laterale mavemuskler stige. Nu gør vi os klar til at skifte snart, lad os gå.

Okay, pis. Den næste øvelse, vi skal gøre, er jackkniven med håndvægte her. Så helt sikkert vil du tage dig tid med det.

Under alle omstændigheder skal du være forsigtig, når du bringer vægten over hovedet. Pas på ikke at tabe det på dit ansigt. Nu sker det.

Sørg for at regulere din vejrtrækning. Hold din kerne spændt og lige. Okay.

Næste øvelse, gør sit-ups med håndvægte. Vi har benene nede for denne øvelse. Du vil have håndvægten lige over dig.

Vi skal sidde op, vride til siden, komme tilbage, dreje, til den anden side. Lad os komme igang. Når du står op, vil du virkelig komme helt op, så prøv at røre ved loftet, hvis du kan.

Næsten der fyre. Reguler din vejrtrækning. Lad os gå, pis.

Okay, fortsæt. Lad os gå videre til næste øvelse, hvor vi har benløft, mens vi ligger ned. Nogle af disse øvelser kan du muligvis ikke have med den samme vægt som de andre.

Nu hvor vi går videre til denne øvelse, vil du holde vægten med dine ankler. Vi lægger os helt ned. Og du vil løfte dine ben op, kom ned igen.

Bring det ikke lige op foran dit ansigt, for så kan du tabe vægten lige på dit ansigt, hvilket ikke er godt. Phew, det skal du helt sikkert føle. Phew, okay, dette er hårdt, bestemt en af ​​mine favoritter og meget effektiv.

Den sidste øvelse, vi skal gøre lige nu, er sit-ups i stole. Denne gang vil vi faktisk holde vægten. Så vi kommer helt op og prøver at røre ved loftet og komme ned igen.

Pas på ikke at tabe dine ben, fyre. Hold fast i din torso. Reguler din vejrtrækning, det er det vigtigste.

Hvis din vejrtrækning er usandsynlig, træt du ret hurtigt. Okay, skift arme. Phew, okay.

Der har vi den sidste øvelse. Og jeg har gjort det, sandsynligvis siden 2012 og stadig gør det i dag, det er meget effektivt. Jeg har lavet disse øvelser i årevis, så jeg fortæller dig ikke bare at gøre noget, jeg ikke har gjort, og har set resultater for mig selv.

Men for at denne træning skal være mest effektiv, skal du gøre dette skød mindst fire gange for en solid træning, og du får helt sikkert de seks pakke abs, du altid har drømt om, så hvis du kan gennemføre den første omgang, er det godt. Tag en kort pause, start derefter igen med en kort hvileperiode for at holde din puls i at falde igen. Og hvis du ikke kan lave flere omgange, er det fint.

På et eller andet tidspunkt vil du arbejde dig op for at gøre to runder, til sidst tre runder, og så vil du være i stand til at afslutte fire på ingen tid. Hvis du kunne lide artiklen, skal du sørge for at knuse Like-knappen. Efterlad en kommentar nedenfor, lad mig vide, hvad jeg skal gøre næste artikel om, og del den på denne artikel med en ven, der prøver at få seks pack abs hjemmefra, abonner nu.

Vi sender hver søndag kl. 20:00 Østlig tid.

alt for træt hele tiden

Og hvis du kommenterer inden for de første 30 minutter efter en upload, har du altid chancen for at vinde gratis Thenx-udstyr, så sørg for at logge på thenx.com og blive medlem. Du får fuld adgang til alle vores træningsprogrammer, teknikguider og daglige træningsprogrammer for at få dig i den bedste form i dit liv.

Sørg for at downloade Thenx-appen fra App Store for at tage vores træning med dig overalt, og slut dig til de millioner af andre Thenx-atleter rundt omkring i verden, der ændrer deres liv lige nu. Hvis du vil have mere af mit indhold i løbet af ugen, skal du følge min personlige YouTube-kanal, det er YouTube.com/chrisheria, og sørg for at du også følger mig på Instagram.

Med næsten hvert indlæg giver jeg altid en slags giveaway. Så hvis du vil have en chance for at være en del af det, følg mig på IG. Og hvis du kan lide musikken på denne kanal, er dette alle sporene til mit helt nye træningsalbum kaldet 'Workout Music'.

Den er tilgængelig på alle platforme fra Spotify, Apple Music, Tidal, TikTok, SoundCloud og mere for at give dig den ekstra motivation. Og folkens, vi har et stort julesalg i butikken. Tjek thenx.com/shop og få alle dine julegaver tidligt.

Giv priser i år med alle de forskellige ting, du kan finde i vores butik. Tag din træning til det næste niveau. Og med det i tankerne ses vi næste søndag kl. 20

USA østlig tid. Skør kærlighed, fred ud. (mild elektronisk musik) (elektronisk musik i mellemtiden)

opbevar cykel udenfor

Er vægtede ab-øvelser bedre?

For at have en stærk kerne og opbygge en lille muskel skal du arbejde med rectus abdominus (tænk 6-pack muskler) regelmæssigt. Ved at bruge vægt undermaveøvelser, vil du øge muskler ogforbedredets udseende.

Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.COM. Spørgsmålet kommer til mig hele tiden. 'Træner Cav, kan jeg få mine mavemuskler til at skille sig mere ud, når jeg træner dem med vægte? Abs træning og rutiner? Svaret er måske.

Nu skal jeg forklare dig nøjagtigt, hvorfor jeg siger det om et sekund, men først, før vi begynder at diskutere mavemuskler, skal vi forstå for at få dem, lige her kan du se, at denne fyr ikke har nogen at få dem starter man primært med en solid diæt. Hvis du har en idé om, hvad godt protein er en Haagen-Daas milkshake er, har du en hel del at gøre. Sørg for, at din diæt og ernæring er i skak først, før du starter, selvom du overvejer maven, for maven. er altid dækket af kropsfedt, når din diæt er dårlig. Og det er den eneste måde, du kan gøre dem synlige på.

Det vigtigste, du har brug for for at sikre, at din diæt i skak er en vigtig del af at se, hvad du har der. Nogle siger 70 procent, andre siger 80 procent, det er en så vigtig del, at jeg gør en indsats for at gennemgå en måltidsplan hver dag for at give dig fleksibiliteten, uanset hvor stor du er nu, for at gå rundt om den madplan, indrømme at arbejde for dig. Vi gør det med vores ATHLEANX-program, men abs-ligningen bliver derefter en, hvor vi ved, at vores diæt gennemgår, hvad vi virkelig skulle gøre, mens vi træner.

Og vi er nødt til at forstå, at mavemusklerne i sig selv kun er et muskelområde, ok. Rektus abdominus, og vi har andre, der bidrager til hele kernen. Men lige her er rectus abdominus, og hvad der gør det tilgængeligt i en seks-pakke eller en otte-pakke, et sene ark, der går igennem her, derefter en linea alba, der går gennem midten, ok.

Og så har vi en linea transversum, der kommer denne vej, ok. Nå dette deler din mavemuskler, din rectus abdominus, i forskellige kvadranter eller komponenter, men det er virkelig, at en muskelgruppe er nedenunder, og det afhænger af, hvor tyk og bred din linea alba er, ok, og hvor tæt de er syet sammen for at skabe denne adskillelse. Nu har jeg faktisk omkring en fingerbredde mellem hver abdominal muskel.

Jeg kan dybest set sætte en finger mellem alle. Jeg har en ret god bredde. Jeg har ret god dybde.

Så hvis jeg siger måske, er svaret for dig, hvis du er slank nok og finder ud af, at selv når du er slank, ser du ikke rigtig dine mavemuskler, de springer ikke rigtig ud, du har muligvis en situation, hvor din Linea alba er ikke så god som den burde være. Den uheldige side af det, folkens, er at du virkelig ikke kan gøre noget ved det. Derfor har nogle fyre ujævn abs.

Det er dette seneark og dets vedhæftning, der dikterer, hvordan abdominal muskeljustering faktisk er. Du kan ikke ændre det, men hvad du kan gøre er at hypertrofe musklerne og få dem til at stikke ud ved at udføre traditionel modstandstræning og derefter lade dybden af ​​linea alba blive dybere ved at gøre musklerne lidt bredere bliver synlige ved at forårsage hypertrofi. Nu taler vi ikke om oppustet, oppustet steroid mave.

Vi taler om den faktiske udvikling af mavemusklerne, rectus abdominis, lidt mere for at gøre det tredimensionelle udseende muligt. Nå, hvis du er en, der, som jeg sagde, træner meget, træner din mavemuskler, spiser godt og ikke kan se dine mavemuskler så meget, så er du sandsynligvis en meget god kandidat til vægtet mavemasse. Så du kan gøre det med nogle af de øvelser, jeg viser dig her, der tilføjer mere vægt til øvelsen, så du rent faktisk fylder lidt mere og prøver at fejle mere i det traditionelle 10-12 rep-interval.

Du kan se, at jeg laver vægtede crunches her, k. Jeg gør dem fra forskellige vinkler. Du kan lave crunches med en arm her for at prøve og virkelig arbejde lidt mere fra siden for at inkorporere en smule af thatoblique og rectus-abdominus-forbindelse.

Du kunne lave vægtede crunches på en phy. lav sioball ved at placere vægten på tværs af brystet eller på tværs af brystet og lave nogle knas på den måde. Igen er ideen ikke at gøre disse ting i høje, høje gentagelser.

De forsøger at overbelaste spændinger af høj kvalitet, gentagelser af høj kvalitet for at overbelaste rectus abdominis for at skabe et spring ud mod suturering af disse linea alba og linea tværgående. Du kan også gøre denne rigtig gode øvelse her. De har al den ekstra vægt, i dette tilfælde en 40 pund vest, der ønsker at tilføje vugge og trække mig ned.

Så du ser, folk, vi ved, at vi kan medtage vægten af ​​vores ben i ethvert løb om hængende abs-øvelse. Det er derfor, de er meget sværere end nogle af de traditionelle gulvøvelser. Selv dine ben mod tyngdekraften kan fungere som modstand.

Men vi taler om at faktisk tilføje vægt til dine øvelser, og det kan måske bare hjælpe. Du skal bare lade dine mavemuskler bare springe ud, håber dette rydder op i forvirringen. Igen hader jeg måske svarene, men måske er dette det rigtige svar, og det er det ansvarlige svar her.

Husk, at hvis din diæt stinker, har du ikke abs synlighed. Hvis din diæt er i skak, har du muligvis abs synlighed og behøver ikke udføre nogen form for vægtet træning. Hvis du er en af ​​disse typer, fantastisk.

Fortsæt med at lave dine ikke-vægtede mavetræningsprogrammer - hvis din diæt er under kontrol, og du stadig ikke kan se dine mavemuskler, skal du starte nogle vægtede mavetræningsprogrammer, da dette sandsynligvis hjælper dig med at overvinde denne barriere og afsløre dem. Når du vil have dine mavemuskler til at starte? Vis hver dag, fyre, ikke i det rigtige lys, men hver eneste dag, så skal du begynde at følge den rigtige ernæringsplan, træning og mavetræning. Vi har samlet alt dette i ATHLEANX-træningsprogrammet, det handler om træning som en atlet, det handler om at spise som en atlet, og det giver dig mavemuskler, som jeg altid siger, gør dem ofte og rigtigt, med de rigtige Bestil .

Og sørg for, at du rammer alle områder sammen. Det handler ikke kun om op og ned bevægelse, det er den rotation, der modsætter sig rotation, alt andet, vi dækkede i tidligere artikler. Du kan nu også Gå til ATHLEANX.COM og drage fordel af vores 90-dages træningsprogram, i mellemtiden, hvis du har fundet denne artikel hjælpsom, lad en tommelfinger op nedenfor og alt andet, du vil se, jeg sørger for Jeg gør.

Okay folk, vi ses snart tilbage her.

Er vægtede tilbagegående sit ups gode?

Afvis situpser eneffektivkerneøvelse for at tilføje til din fitnessrutine. De forbedrer kernestyrken, forhindrer skader og hjælper med at stabilisere din krop. Disse fordele kan have en positiv effekt på din fitnessrutine og daglige fysiske aktiviteter, hvilket gør det lettere at vride, bøje og udvide din krop.28. maj 2019

Hvor mange reps skal jeg gøre med vægtede sit ups?

Brug en håndvægt, medicinbold ellervægtetplade til at udførevægtet sidde-UPS. Udfør tresætaf 10gentagelser. Start med envægtdet er let nok til at du kan gøre 10gentagelser.

Er sit ups ups dårlige for dig?

Mange af vores patienter er overraskede over at lære detmavebøjningermåskedårligttil lænden.Mavebøjningerog crunches er en almindelig øvelse, der udføres for at styrke mavemusklerne, men forskere fortæller os detmavebøjningerkan beskadige lændeskiverne, og de kan endda styrke de forkerte muskler.20. juni. Dec 2019

Skal jeg træne mine mavemuskler, hvis jeg har mavefedt?

Ja digskulle gernefordidin absspiller flere vigtige roller og stærkeAfsniter vigtige selvhvisde er skjult nedenundermavefedt. Imidlertid,hvisdu trænerdin absspecifikt at brændemave fedtog ikke styrkedin absså tyder beviser på målrettetab øvelserer ikkedetmest effektive.

Er crunches bedre end sit ups?

Bedømmelse: Menssidde-up engagerer flere muskler, bevægelsen kan potentielt lægge mere stress og belastning på din rygsøjle, hvilket gør crunchen til en foretrukken øvelse - hvis du udfører den med god form (dvs. uden at afrunde lænden). Ellers er knaserne ikke mere sikreenddetsidde-op.3. jul. 2018 nov.

hvad er mct olie god til

Er hældnings-situps dårlige?

Når du bruger enhældebestyrelse, korrekt form er vigtigere end nogensinde. Dette går dobbelt formavebøjninger, som allerede har en høj risiko for skade på lænden. Nogle træningsspecialister fraråder faktisk at gøre det overhovedet. De kan også sætte pres på lændeområdet, hvilket gør diskskader til en risiko.

Hvor længe skal jeg holde en planke?

En fit, sund fyrskulle gernevære i stand tilgørto minutterplanke. John er også klar over værdien af ​​at gå ud over to minutter: Der er ingen. 'Nok er nok,' siger han. 'Det er bare enplanke.

Vil 100 sit-ups om dagen gøre noget?

TILsidde-up er faktisk den mindst effektive abs træner digkan gøre.Gør 100 sidder-ups om dagen vilikke ændre din krop i det mindste.

Er planker bedre end sit-ups?

At styrke hele din kerne er afgørende for at yde støtte til hele din krop under hverdagens bevægelser og kan hjælpe med at reducere rygsmerter og forbedre kropsholdning. Plus,plankeøvelser forbrænder flere kalorierend sidde-UPSeller knas, fordi de også rekrutterer muskler i ben, arme og bagpå.12. mar 2021

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Hjertesundt kød - almindelige spørgsmål

Hvilket kød er godt for hjertet? Begræns fede stykker kød. Oksekød, magert stykker og magert jorden rundt eller mørbrad. Kylling eller kalkunbryster og bud, uden skind, udbenet. Kylling eller kalkun, malet. Fisk, høj i omega-3, såsom sild, makrel, laks, ørred, tun. Indrefilet af svin, trimmet af fedt.Seitan.Tempeh.Tofu.16 июл. 2020 г.

Er frosne grøntsager sunde - mulige løsninger

Er frosne grøntsager lige så sunde som friske grøntsager? 'Frysning i' næringsstoffer Grøntsager snapfryses normalt meget hurtigt efter plukningen. Næringsstofferne 'frosses' ind under denne proces, hvilket betyder, at du ganske let kan have flere vitaminer i en frossen grøntsag end i den 'friske' modstykke. Men der er mere ved frugt og grøntsager end bare vitaminer. 13 maj 2017 г.

Sund julemiddag - hvordan man beslutter

Hvad er et godt måltid at spise til julemiddagen? 60 ikoniske julemiddagopskrifter, der udfylder hele menuen på 60. Bagt skinke med brunt sukkerglasur. af 60. Perfekt Prime Rib. af 60. Cranberry Brie Bites. af 60. Oksefilet. af 60. Pull-Apart juletræ. af 60. Ristede rosenkål. af 60. Bedste glasurerede spiral skinke nogensinde. af 60. Roast Beef.

Laveste sukker frugt og grøntsager - praktiske løsninger

Hvilken frugt har den mindste mængde sukker? Frugter med lavt sukkerindhold inkluderer: Jordbær. Jordbær er ligesom mange andre bær ofte fiberrige og indeholder meget lidt sukker. Ferskner. Selvom de smager sødt, indeholder en mellemstor fersken kun omkring 13 g sukker. Citroner og limefrugter. Honningmelon. appelsiner. Grapefrugt. Avocados.

Er luft stegning sundt - løsninger på problemerne

Hvorfor er frityrgryder dårlige for dig? Mens luftfrysere reducerer sandsynligheden for acrylamiddannelse, kan der stadig dannes andre potentielt skadelige forbindelser. Ikke kun risikerer luft stegning stadig at skabe acrylamider, men polycykliske aromatiske kulbrinter og heterocykliske aminer kan skyldes al varm opvarmning med kød. Apr 2, 2019

Ti fødevarer, du aldrig bør spise - Komplet vejledning

Hvad er de 7 fødevarer, der skal undgås? De uberørbare: 7 fødevarer, der skal undgås for enhver pris Forarbejdet delikatesser. Ramen nudler. Donuts. biograf popcorn. Rå østers. Sukker-sødet frugtsaft. Jordnøddesmør med reduceret fedt. 22.08.2019