Vigtigste > De Bedste Svar > Hvad er saksspark - mulige løsninger

Hvad er saksspark - mulige løsninger

Hvordan forklarer du saksespark?

Start med at ligge på ryggen med armene ved siderne, håndfladerne nedad og skubbe ned i gulvet for støtte. Afstiv dine mavemuskler og hold din nedre del fladt mod gulvet. Herfra løftes begge ben op til ca. 45 graders vinkel fra gulvet, og hold dem så lige som muligt.

Hvad sker der fyre? Jeff Cavaliere, ATHLEANX.COM. Vi ved alle, at ingen 2 abs øvelser er ens, ikke.

Nogle af dem arbejder med bund / top rotation. Andre fokuserer på op / ned bevægelser. Nogle arbejder på de skrå muskler, andre på bund eller top / ned rotation.

Faktum er imidlertid, at en øvelse ikke altid behøver at være den samme. Ser du, i dag vil jeg bare lave en øvelse og vise dig, hvor mange forskellige muligheder du har for at gøre det helt anderledes og gøre det endnu vanskeligere. Så hvis du er den type fyr, der tror, ​​du er kongen af ​​mavetræning? Ja, du finder muligvis den version, jeg er ved at vise dig, at denne liggende Ab Scissorto er virkelig, virkelig enkel.

Gør dette et øjeblik. Stadig sandsynligvis meget let. Jeg vil sikre mig, at dine hænder ikke er under dine bagdele, at dine hænder er flade på dine sider, og at din ryg er flad.

Fantastisk, så hvis du kan gøre det, er vi nødt til at bevæge det fremad, og hvis vi gør fremskridt, kan vi komme os i en V-Sit-position som denne. Og i en V-Sit-position nu har jeg selvfølgelig mindre stabilitet i ryggen, så jeg er nødt til at afbalancere lidt mere her, hvilket er et kernekrav. Og jeg kan have mine hænder bag mig for at give mig selv lidt ekstra støtte for at gøre dette lidt mere gennemførligt.

hjelm bag cykel tegn på nød

Selvom du kan gøre det første, skal du gå videre til det andet. Jeg pakker det hele sammen for dig om et sekund til en komplet træning. Så et minut af det, og hvis du kan gøre det til et øjeblik, gør vi det sværere for os.

Så alt hvad vi skal gøre nu er at slippe af med noget af den støtte. Tag disse arme og læg dem over dit hoved eller foran din krop. Lige et sted over jorden.

Nu her, Key, tag endnu et øjeblik her. Så vi har denne magemuskeløvelse, abdominalsaksen, som vi nu øger sværhedsgraden hvert minut for hvert minut, der går. Nu begynder det sjove.

Nu for de fyre, der er lidt mere avancerede, kom på barerne. Nu har vi hængende abdominalsaks. Og for den hængende abdominalsaks, hvad synes du? k u gøre? du vil stadig skære dine ben i en saks, men du skal gøre dette i et øjeblik nu. prøv at holde dine ben parallelle med gulvet, hvis du kan, eller mindst 45 grader fra lodret. og du prøver at klippe og klippe i endnu et minut, indtil du kan gå videre til næste version, og dette er til avancerede brugere.

Hvis du kan klare det til slutningen nu, kan du prøve en øvelse med saksaks her. Du sætter dig selv i denne håndtagsposition. Du holder der og klipper væk i et minut.

Så hvad skal vi gøre nu? Prøv at sætte dem alle sammen. Hele vejen på gulvet, et minut. Tag en pause på 10 sekunder.

Stå på dine hænder bag ryggen i et minut. Tag en pause på 10 sekunder. Stå op med dine hænder foran dig i et minut.

Tag en pause på 10 sekunder. Hængende saks, et minut, 10 sekunders pause. Og kom så ind i denne position, et minut, 10 sekunder, ja, på det tidspunkt er du færdig.

Så hvis I alle w ja, inden da, godt udført arbejde. Folk ser du, det handler ikke altid kun om de øvelser, du vælger, for som jeg sagde, er alle øvelser, der retter sig mod dine mavemuskler, forskellige. Nogle vil målrette mod forskellige zoner.

Vi har talt om, hvordan der kan være forskellige mønstre for muskelafskydning afhængigt af hvor bevægelsen finder sted, og om det er nedenfra / ovenfra, ovenover / nedenunder eller en anden variation imellem. Men at vide, hvordan man gør disse og vide, hvornår man skal øge sværhedsgraden, og hvornår man skal rasle ned og sætte dem alle sammen i en plan? Dette er god ab træning, og en god træner skal være i stand til at gøre for dig. Hvis du leder efter en masse ab-træning, er en af ​​mine styrker stadig en af ​​mine foretrukne ting at gøre som træner for atleter, fordi jeg ved, hvor vigtig kernen er, så gå til ATHLEANX.COM og få vores ATHLEANX-træning system.

Vi har masser af abs træning, der træner hele din kropstræning sammen med alle dine andre træningsprogrammer g sagde fyre, hvis du fandt denne artikel hjælpsom, bedes du efterlade dine kommentarer og tommelfingre nedenfor. Husk at træne mavetræning hver uge. Du fortæller mig, hvad du vil se, og hvad dine udfordringer er, eller dine spørgsmål om abs og 6 abs og 6 abs generelt, og jeg vil sørge for, at jeg gør mit bedste for at besvare dem.

Hvad er saksspark godt til?

Detsakse sparktræning fungerer dine kernemuskler, glutes, quads og adduktorer. At engagere dine kernemuskler er det, der giver dig mulighed for at “flagrer”Dine ben op og ned. Kernemusklerne inkluderer rectus abdominis, skrå, tværgående abdominis og hoftebøjninger.1. maj 2019

Hvad er en saksøvelse?

Det er et ab-fokuseret træk, der involverer at ligge på ryggen, hæve begge ben fra jorden og derefter krydse den ene over den anden i ensaks-lignende bevægelse uden at lade dem falde (ja, det brænder). Da dine ben bevæger sig i heledyrke motion, det fungerer også som en styrke, der styrker underkroppen.4. juni. Feb 2020

Hvad sker der gutter, det er Chris Heria, velkommen til vlogen. I dag skal jeg vise dig en seks-pack abs træning, der er fantastisk til at opbygge perfekte abs og skråstillinger. Lad os starte med denne træning.

Jeg skal træne udenfor. Og ligesom enhver anden muskelgruppe har jeg altid en separat dag for hver muskel at fokusere på, og det er fordi hver muskel faktisk er en gruppe af muskler. Når du taler om træning af skuldre, er der tre hoveder, der består af dine skuldre, dine frontale, mediale og bageste skuldermuskler.

Du skal sørge for, at du træner alle tre i at udvikle virkelig afrundede, stærke skuldre. Og det gælder også for dine mavemuskler. Ikke kun er dine seks pack abs lige i midten, men det er også dine skråninger, der kommer ned på siderne.

Og din nedre ryg betragtes også som en del af din torso. Hver muskelgruppe hjælper den anden med at give dig mere kontrol, stabilisering og styrke med hver øvelse. Fuldt engageret dag o at kunne arbejde hele din kerne.

Hvis du vil have reelle resultater med seks pakke hæle, skal du medtage alle områder af din kerne. Og en ting, der får dig til at se meget splittet ud og gøre din kerne meget stærkere er at træne dine skråninger. Dine skråstillinger er den muskel, der forbinder dine ribben med dine hofter, og dette vil give dig en stærkere, strammere kropsforbindelse med alle andre. For eksempel er der i calisthenics mange øvelser, der kræver fuld kropsled og sammentrækning, håndstand, fulde planker, front håndtag, baghåndtag, selv en-arm pull-ups kræver en masse skråt indgreb.

Så hvis du ikke har trænet i en skråning, der ofte eller ikke er sikker på, hvordan du gør det, skal du ikke bekymre dig. Jeg fik dig dækket af dagens træningsrutine. Til dagens six-pack træning vil vi arbejde på vores mavemuskler, men især på vores skrå øvelser, der stadig er for vanskelige, fejlagtigt.

For at få denne træning på din mobiltelefon og gøre det sammen med mig skal du downloade Heria Pro-appen i App Store eller i Google Play Butik, og lad os komme i gang. Til dagens træningsrutine kan alle hoppe i kraftige maveøvelser, der ikke kræver udstyr eller fitnessoplevelse. Vi skal udføre otte øvelser.

Den første øvelse er at skifte klatrere i 45 sekunder. Lad os gå, bøj ​​dit knæ helt op, knæ til albue. (Technomusik) Nu vil du gå i dit eget tempo. (Technomusik) hvis du kan gå hurtigere, skal du (teknomusik) sørge for at have et godt greb om jorden; du regulerer din vejrtrækning, og du spænder din kerne; det er en dejlig lille opvarmning. (Techno -Musik) Okay, fem, fire, tre, to, en.

Okay, dejlig lille opvarmning. Hvis du virkelig spænder din kerne op nu og skubber igennem med dine hænder, så skulle dit underlige engagement virkelig have følt. Men til denne næste vil vi skubbe gennem plankreach-passagerne 15 gange hver gang.

Og hvis du ikke har følt det før, vil du helt sikkert føle det nu. Lad os komme igang. Sørg for at holde dine hofter oppe.

Vi knækker hele vejen igennem. Kom til toppen. (Afslappet technomusik) - Heria-musik. (Afslappet technomusik) - Sørg for at holde dine skråninger involveret, reguler din vejrtrækning.

Du vil virkelig også skubbe ud med din modsatte arm. Sørg for, at din skulder er rigtig fast. Alt skal være tændt. (afslappet technomusik) Okay, vend det op. (afslappet technomusik) Gør det ikke nu.

tour de france motorcykel

Jeg vil ikke skynde mig. Du ønsker at gøre hver eneste bevægelse flydende og fast hele tiden. (afslappet technomusik) Fokuser på din sammentrækning.

Jo bedre sammentrækning, jo bedre resultater får du. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (afslappet technomusik) Okay, nu skal vi adressere vores mavemuskler fra en anden vinkel, vi går i lige sit ups.

Du vil lægge dig ned. Jeg vil have dig til at tage dine fødder. Du løfter den ene hånd, rører ved himlen og kommer tilbage 15 gange på hver side. afslappet technomusik) (udånding) Og for endnu bedre resultater med dine stigninger, skal du sørge for, at du virkelig vrider dig selv og tænder dig selv. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (afslappet technomusik) - switch. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (afslappet technomusik) - Huhu, okay, så hvis du hænger der, går vi fra plankeknæerne til albuerne i næste øvelse.

Så vi går til plankepositionen. Sørg for at stramme din kerne. Du vil ikke have din røv hængende ned.

Du vil være flink og tæt. Fra denne plankeposition bringer du dit knæ helt op, knuser dine mavemuskler og skråstillinger og bringer det derefter ned igen. Vi vil have 15 på hver side, og vi fokuserer virkelig på din sammentrækning.

Forsøg ikke at fremskynde det. (afslappet technomusik) Okay så vi har 10 mere tilbage. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (afslappet technomusik) - Okay, skru den op, sørg for at få et fast, stramt pres hver gang. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (Afslappet technomusik) - Okay, vi hæver vinklen igen, sidder ind og går ud i 45 sekunder.

Lad os få det. Hele vejen ud, helt ind. Husk, du behøver ikke at gå så hurtigt.

Når du føler dig træt, kan du begynde at gå rigtig langsomt. Bare stop ikke. Når alt kommer til alt er det målet.

Du vil opbygge din udholdenhed. Du kan gøre meget mere i disse 45 sekunder. Og hvis du vil have mere underligt engagement, kan du altid vælge at træde til side og virkelig føle, hvordan disse underlige trækker sig sammen.

Den anden side. (Techno musik) - Heria musik. - Okay, fyre, fem sekunder mere. (Techno-musik) (Udånd) Okay, (Udånd) hvem. Okay, så til den næste øvelse skal vi lave 15 gentagelser af hofteløfter.

Lad os få det. Vi vil bringe vores ben helt ud, bringe dem ind hele vejen Løft dine hofter op, a og stræk dig derefter helt ud, og for et mere skrånende engagement, kom op, drej til siden, tag den anden side. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (afslappet technomusik) - Heria-musik - Whoo, alt er i orden, vi er næsten færdige.

Dernæst skal vi gå videre til skiftende stjerneknusing og gå 10 på hver side. Du vil sikre dig, at den ene hånd er nede, og det modsatte lem er oppe, så kommer vi op og rører ved ydersiden af ​​vores ankel, kommer ned igen, rører ikke gulvet. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (afslappet technomusik) - Okay, lad os skifte. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (afslappet technomusik) - Okay, det er vores tur til den sidste øvelse.

Vi giver alt, hvad vi har til denne sidste øvelse. Vi skal gå fra side til side i 45 sekunder og maksimere vores mavemuskler. Lad os komme igang.

Klem, hold en fast sammentrækning. Dypp ned på den ene side, dypp i den anden. Hold din kerne travlt hele tiden.

Lad os gå. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (afslappet technomusik) - Husk fyre du w Anna regulerer din vejrtrækning, rul til slutningen.

Når du føler dig træt, kan du gå videre og sænke farten, men ikke stoppe. Vedligehold denne sammentrækning hele tiden. (afslappet technomusik) - Heria-musik. (afslappet technomusik) - (udånding) Næsten der. (udånder) Fortsæt det.

Tre to en. OKAY. Whoo, lad os gå, dette er runde en.

Så vi er lige færdige første runde, og dette er en god træningsrutine, hvis du lige er kommet i gang. Men hvis du har lyst til at du kan gøre det igen, vil du helt sikkert gøre det. For at dette skal være virkelig effektivt, og hvis du vil have maksimale resultater, vil målet være at gøre dette mindst fire gange for et fuldt ab-træningsprogram.

Så jeg gør det tre gange mere, men tak for at have kigget. Hvis du kunne lide artiklen, skal du sørge for at trykke på Like-knappen Træning, træning med høj intensitet for dyr vil give dig en efterbrændingseffekt, der kan vare op til 24 timer. Så det betyder, at du kan samforbrænde fedt hele dagen, selv efter at du allerede har gennemført din træningsplan.

Og hvis du gør det her i Miami, får du meget bedre resultater. Med den øgede temperatur og fugtighed vil det være meget lettere at varme op, forblive varm og svede meget mere, hvilket giver dig mange flere resultater i samme tid og kræfter, så jeg elsker at lave disse abs træningsture udenfor skifte min træning, fordi denne træningsrutine ikke består af noget udstyr. Du kan gøre det overalt.

Så tak fordi du så. Del denne træning med en ven. Det forsøger at opbygge solide, stærke og komplette abs.

Hvad hvis du kæmper med noget andet? Kommenter nedenfor, og lad mig vide, hvad den næste artikel handler om. Og husk at downloade denne træning til din telefon og alle mine personlige træningsrutiner, som jeg sender hver dag og ugentligt, og download derefter Heria Pro-appen nu i im App Store eller Google Play Butik. Med Heria Pro-appen får du ikke kun fuld adgang til alle mine personlige træningsprogrammer og træningsprogrammer, som jeg har oprettet med specifikke mål, såsom fedtforbrænding og muskelopbygning, du får også adgang til min træningsgenerator, der opretter træningspas lige til dig .

Det er som at have mig i lommen som personlig træner. Så sørg for at downloade Heria Pro-appen, hvis du ikke er ny i App Store eller Google Play Butik, og slut dig til resten af ​​os, der bliver makuleret lige nu. Og jeg vil gerne takke dig en stor, stor tak til alle, der fulgte på SoundCloud.

Vi har over 10.000 abonnenter på SoundCloud. Jeg vil droppe al musikken som lovet, så tjek min SoundCloud snart for at finde ud af om al denne nye musik, og sørg for at følge mig på Instagram, så du ved, så snart musikken falder. Og med næsten hvert eneste indlæg, jeg laver på IG, laver jeg altid en slags giveaway.

Så hvis du vil have en chance for at være en del af det, skal du sørge for at følge mig. Så jeg vil se uys uys i den næste artikel. Husk, vi sender kl. 14:00 hver eneste torsdag.

bmx firdoblet backflip

Eastern Time, og hvis du kommenterer inden for de første 30 minutter, har du altid en chance for at vinde Heria-tøj. Se jer næste torsdag. Skør kærlighed, fred ud. (afslappet technomusik) Smadre det som knapgutter.

Hvad er forskellen mellem flagrende spark og saks?

Fladder sparkundertiden også gå under navnetsakse spark, men for os indebærer det mere bevægelse af fødderne end krævet. ENflagrervirkelig er alt, hvad der kræves.23. mar 2020

Hvor længe skal jeg lave flagrende spark?

Traditionelflagrende spark

Hold i 2 sekunder, skift derefter placeringen af ​​benene og lav enflagrende sparkbevægelse. For mere udfordring, løft dit hoved og hals fra gulvet. Gentag denne bevægelse i op til 30 sekunder.

Forbrænder flagrende spark mavefedt?

Fladder sparkgavner lænden og gør den stærkere. Ligesom at gå,flagrende sparkfungerer som cardio. Hvis årsagen til din cardio er atmister mavefedt, derefterflagrende sparkfordele vilgøret bedre job. Du kantabemeget flere kalorier, hvis dulaver flagrende sparki mellemhøj intensitet.29. nov. Dec 2019

Er flagrende spark dårligt for dig?

Risici. Hvisduoplever lændesmerter, gørflagrende sparkkan irritere ryggen mere. Det er vigtigt at følge sikkerhedsinstruktionerne og aldrig løfte din nedre ryg fra jorden eller bukke ryggen under træningen. Dine hoftebøjere kan blive stramme som følge af at gøre detflagrende spark.

Kan du få en 6-pakke fra flagrende spark?

Fladder sparker ikke de bedste ab øvelser, men er trodsigt en goden. Hundredevis afAfsnitøvelser findes, og alle hævder at vide hvilkeener bedst for en stærk midt. Men ingen øvelsekanhævder virkelig at være 'bedst' over alle de andre - ikke engang de meget udfordrendeflagrerellersakse spark.

Hvorfor er flagrende spark dårlige?

Hvis du gørflagrende sparkkonsekvent ved hver træning kan du udvikle rygsmerter på grund af for stramme hoftebøjere. Når disse muskler på forsiden af ​​din hoftefastgørelse bliver stramme, trækker de i musklerne i den nedre ryg.

Giver flagrende spark dig mavemuskler?

Bevægelsesstikkeneditpuls op og fungererdithele kernen og tilbage, hvilket gørflagrende sparken meget effektiv bevægelse - fantastisk til fyringdithele mellemsektionen, siger Miklaus. Og det er vigtigt at opbygge denne kernestyrke, da det hjælper med at holdeditkropsstabil nårduvi er på cyklen.28. sep 2019

Hvilken er den bedste måde at gøre saksspark på?

Sakse spark er kropsvægt ab øvelser designet til at aktivere dine kernemuskler og benmuskler. Udfør saksspark ved at ligge med forsiden opad på en træningsmåtte og løfte dine ben, indtil din overkrop og underkrop danner en vinkel på 45 grader.

Hvad er forskellen mellem saksspark og flagrende spark?

Selvom saksspark og flagrende spark er ensartede kernetræningsprogrammer, adskiller de sig fra hinanden på få måder. Bevægelsesmønster: For at udføre flagrende spark ligger du på ryggen og løfter det ene ben op lidt højere end det andet, mens du sænker det modsatte ben. Du fortsætter med at bevæge dine ben lodret på en kontrolleret, skiftevis måde.

Kan du lave saksspark efter første trimester?

At ligge fladt på gulvet under træning er måske ikke ideelt efter din første trimester, antyder American College of Obstetricians and Gynecologists. Saksesparkøvelsen fungerer til dine kernemuskler, glutes, quads og adduktorer. At engagere dine kernemuskler er det, der giver dig mulighed for at 'flagre' dine ben op og ned.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Bmc cyling - pragmatiske løsninger

Hvad står BMC for i cykling? Cykelfremstillingsvirksomhed

Sådan behandles vejudslæt - hvordan man håndterer det

Hvor lang tid tager det vejudslæt at heles? Vejudslæt er en almindelig betegnelse for slid forårsaget af skraber modtaget under en ulykke. De fleste vejudslæt skal heles inden for 2 uger med god pleje af dine sår ved at holde dem rene og fugtige. Nogle gange kan vejudslæt gå gennem alle hudlagene og kræve hudtransplantationskirurgi for at helbrede.

21 superfoods - hvordan man beslutter

Hvad er de top 20 superfoods? 20 bedste superfoods til vægttabskale. Grønkål er en grøn grøn grøntsag, der er kendt for sine sundhedsfremmende egenskaber. bær. Bær som jordbær, blåbær og brombær er levende, smagfuld og meget nærende. Broccoli. Chia frø. Æg. Avocado. Søde kartofler. Kimchi og surkål.

High stakes low rider - mulige løsninger

Hvor kan jeg finde lowrider i GTA San Andreas? Loco Low Co. er en baggårdsmodebutik i Grand Theft Auto: San Andreas, der tilpasser lowriders, der er placeret på en blindgyde i Willowfield, Los Santos.

Motobecane titanium anmeldelse - hvordan beslutter du dig?

Er Motobecane-cykler af god kvalitet? Det er ikke eksplosivt under hård pedalering, og hvis den fornemmelse af stivhed og øjeblikkelig kraftoverførsel er vigtig for dig, kan en aluminiumscykel måske være bedre. Men for at komme ud og nyde vejene ser Motobecane ikke kun den del ud, det er også en af ​​de glatteste cykler for pengene. г.