Vigtigste > De Bedste Svar > Wilier cykler gennemgang - handlingsorienterede løsninger

Wilier cykler gennemgang - handlingsorienterede løsninger

Er Wilier-cykler gode?

WiliersNew Zero SLR er en af ​​deBedstVejCyklerDu kan købe.Wilier Triestina'sseneste har præstationen at gå head-to-head medbedste cyklerpå markedet. Takeaway:Wiliersnye Zero SLR er en moderne racercykel på alle måder med den præstation, du forventer af en top-of-the-line cykel.24. juni. Dec 2019



Chris og jeg kom her i dag med et mål, og det er at lære at køre en fast gearcykel - Jeg har ikke kørt på en fast gearcykel siden jeg sidst så denne fyr i 2012 ruten, og det var en verden væk fra fixie kørsel i en bymiljø. Der er nogle få grunde til, at du måske vil køre på en fast hjulcykel udenfor, hvoraf den ene er den lave vedligeholdelse og måske fornemmelsen af ​​den drivlinje lige ind i baghjulet - eller måske den rene spænding ved at køre på en meget grundlæggende cykel. - Hvad med at vi starter i starten og starter langsomt? - Jeg synes, det er en god idé Chris - Lad os prøve det. - Lad os gøre det. (bybeats) - Der er en meget vigtig ting at huske på, når du kører en fixie, og det er, at dine ben konstant drejer, da momentum i hjul, krumtap og dine ben er nok til at holde dig i gang og muligvis kast over stængerne. (Blond mand stønner) Før du overhovedet kommer i gang, skal du sørge for at kontrollere din fixie, så vil jeg starte med at kontrollere, at dit baghjul er lige og stramt.

Og dette er især vigtigt med en fixie, fordi det ikke kun er dit ankerpunkt for din kraftudvikling, men også for din bremsning. Så det er især vigtigt. - Det gjorde jeg faktisk nu, men hvis du er bekymret, er det værd at få din lokale cykelbutik til at tjekke det ud. - Ja, det er bestemt et godt råd.

Og når du gjorde det, ville jeg gå videre til din sadelhøjde, fordi du sænker den lidt omkring en halv tomme fra, hvad du normalt ville køre på din landevejscykel, det giver dig mulighed for at komme rundt på cyklen meget mere effektivt bevæger sig i de tekniske sving og alle de manøvrer, du gør, men det hjælper også med de kræfter, der kommer gennem dine ben, når du bremser. skal vi komme i gang? - Ja, hvis du er tilfreds og tilfreds med din cykel, forstår jeg ikke hvorfor ikke. - Lad os gøre det. (moderat bybeats) nu ved vi, hvordan man gør det, jeg synes det er vigtigt, at vi ser på, hvordan man stopper, og jeg gik med et klip i pedalerne. - Ja, og jeg synes virkelig, det er en rigtig god idé, og jeg vil anbefale, at du også prøver det hjemme, fordi det giver dig den ekstra sikkerhed, når du skubber serven tilbage for at trække bremserne. lad os komme i gang, ikke? - gå! (klapper i hænderne) De fleste lande har en forbremse som et minimum lovkrav.



I betragtning af at dine bagbremser er dine ben, betyder det, at du effektivt kan bruge to bremser, ligesom normalt. Jeg vil bruge din forbremse til ægte bremsning, for eksempel ned ad en bakke eller et pludseligt stop, men for alt andet vil jeg anbefale at bruge dine ben som bremsning - når du er kommet op i hastighed, skal du langsomt lægge noget modtryk. krumtapene; dette løfter dig lidt fra sadlen i starten, men bliver naturlig over tid. Det er fuldt muligt at låse bagbremsen, ligesom enhver cykel, men jeg kan ikke rigtig tænke på en grund til, at du skulle.

cyklist barberer ben

Skids kan se ret seje ud. Den vigtigste ting at huske er at forsigtigt moderere kraften gennem dine ben. Det kræver praksis at bedømme, hvor meget kraft der skal bruges, men efter et stykke tid bliver det helt naturligt. (moderat byslag) - Nu har du mestret at bremse og stoppe, nu vil du fokusere på svinget.

Og det er ikke altid den nemmeste ting at starte i denne korridor - Nej, du har stort set en der Great gear valgt, kammerat. Så du vil virkelig fokusere på at holde det momentum i gang ved at scanne vejen foran dig og de manøvrer, som andre vil lave, terrænet, der nærmer sig, og eventuelle farer, der lurer på vejen - dette er en god periode Chris. - Fordi hvis du ved, hvad der kommer din vej, kan du sætte farten ned, inden du kommer til det, og det hjælper dig med at fortsætte med at rulle. - Dybest set siger vi ved at være en god og hensynsfuld vejbruger, vil du let være i stand til at holde op med det optjent tempo. - ja, det giver mening - men hvad med bakkerne? - Ah, jeg har en plan for hende. - Å nej - ja, cyklens direkte kraftoverførsel giver dig faktisk mulighed for at klatre meget hårdere stigninger i lignende gear, end du kunne med din almindelige cykel.



Disse cykler kan virkelig flyve op ad bakke. På en racercykel vil jeg ikke foreslå at bruge lidt mere tempo til at bestige stigningerne; en god 10 sekunders stigning i en stigning kan virkelig gå langt på en fixie. (bybeats) - Nu er vi lidt mere sikre på vores cykler, måske skulle vi prøve nogle grundlæggende færdigheder.

Og disse færdigheder kan endda hjælpe dig på den åbne vej - Ja, det er rigtigt, de kunne. Og så starter vi med sporet. Det faste gear gør det faktisk meget lettere for os at balancere effektivt, især på en negativ kvalitet, da du kan glide tilbage for at holde den perfekte position. - Skal jeg prøve? - Ja - lad os gøre det. (langsomme byture) At køre en fixie er den perfekte cykel til at gå baglæns - selvom det er en helt ubrugelig færdighed, er det en rigtig parkeringspladsglæde - men øvelse giver perfekt træningsscenarie, så en 30-minutters øvelse kan gå langt. (langsomme bybeats) Så du har lært at ride en fixie og endda lært nogle færdigheder, men hvad mere kan du gøre? - Nå bruges fixies til pendling.

De bruges af leveringskurer i byer. Og folk kører stadig på dem, både inden for og uden for velodromen. - Så der er en hel verden af ​​fixie, der kører derude.



Nogle fagfolk bruger det endda til vintertræning. - Ja, det er godt at blande det sammen. (langsomme byslag) Forhåbentlig fik disse tip dig derude og fikset. - Ja, så hvis du kunne lide denne artikel, så giv os tommelfingeren op - Og klik her for flere instruktioner - Eller her.

Er Wilier Triestina et godt mærke?

Wilierer en meget respekteretmærkeisær i Italien. De laver deres eget design i Italien, men rammekonstruktionen er i Asien.6. juni. 2011 r.

Hvor fremstilles Wilier Triestina-cykler?

Norditaliens

(metallisk støj) - Det er en lang proces. Det starter med lyset. Vi har ideen, vi har behovet, fordi der er flere grunde til, at du har brug for en ny cykel.

Og så starter vi. - Når vi har haft noget Efter at have brugt tid, stod Wilier Triestina på den sidste Eurobike-messe, og personalet spurgte mig, om jeg gerne ville besøge dem i deres hovedkvarter her i Bassano del Grappa. Og hvad med det i år, de bringer to smukke seje cykler ud, både Zero SLR og Cento10 Hy.

Hvem var jeg til at afvise en sådan invitation? Men deres historie begyndte for nogen tid siden. Lad os gå ind og se. (hypnotisk EDM-musik) Så en kort tur tilbage i tiden.

Nå, Wilier blev faktisk grundlagt for længe siden grundlagt i 1906 og fokuserede faktisk på at lave normale hverdagscykler, da cykling blev betragtet som et transportmiddel. Nå Wilier, de forblev tro mod disse rødder meget seriøst indtil kort efter 2. verdenskrig, herunder sponsorering af et hold, som denne fyr, Fiorenzo Magni, er en absolut legende i cykling, og her er hvorfor. Nu kan du tilgive, hvis du aldrig har hørt om Magni, årsagen er, at hans karriere stort set er blevet overskygget af to italienere, Gino Bartali og også Fausto Coppi, som havde travlt med at bekæmpe ham andre steder.

Nu er der et virkelig ikonisk billede af Magni, der laver et bjergtidsforsøg, og han havde en slange mellem tænderne, og den anden ende var faktisk viklet rundt om styret, som gjorde det muligt for ham at trække den op og stadig være i stand til at bruge lidt strøm til at frigøre. Nu, så ikonisk som det er, har det nogle resultater til at sikkerhedskopiere det. Han har vundet Giro d'Italia tre gange.

Han har vundet Tour of Flanders tre gange. Hvis det ikke imponerer dig, var sejrene i Tour of Flanders i træk et hattrick inden for denne motorcykel. Nu blev motorcyklerne, som Magni og hans holdkammerater brugte i slutningen af ​​40'erne og de tidlige 50'ere, annonceret som 100%.

Kobber. Ret, men ikke helt rigtigt. De er faktisk kobberbelagte.

Men hvordan? Nå, rammebyggeren besluttede at forkromle slangesættene og derefter sætte dem i et bad med gennemskinnelig kobbermaling, og jeg tror ved elektrolyse, at malingen faktisk blev tiltrukket af rammen og blev der på plads. Elektrificerende ting, bogstaveligt talt. Det blev næsten som et varemærke tilhørende Wilier og det røde kobberfarvede udseende, idet det har sit eget navn, Ramata.

Denne er omkring 80 år gammel og har godt stået en ret god tidstest. Men herovre har vi en moderne genindspilning af denne finish, og jeg er sikker på at du er enig med mig, det ser smukt ud. Desværre faldt cykelbrugen i Italien virkelig kraftigt i 1950'erne.

Og i 1958 blev dørene faktisk lukket for denne, motorcykler og scootere. De blev begejstrede for en cykel med hensyn til transport, og det er ret ironisk, at de parkerede en ved siden af ​​en af ​​deres varevogne eller noget. Men 11 år senere, i 1969, købte brødrene Gastaldello, navnet, og de flyttede tilbage.

foldbar cykel rygsæk

Det rystede på markedet. Og siden da har de opnået mange store succeser. Tænk på Cunego, tænk på Alessandro Ballan, Marco Pantani, Scarponi, Alessandro Petacchi, Sylvain Chavanel.

Skal jeg fortsætte? Nu er vi i den moderne tid. (optimistisk EDM-musik) Denne moderne æra inkluderer nu den nye Zero SLR, som Ollie så på for første gang for et par måneder siden, og også Cento10 Hy, en eBike, tro det eller ej, som faktisk i øjeblikket modtager en vundet pris Eurobike-showet for design og innovation. Kablerne var temmelig godt skjult der, og integrationen var også en af ​​de vigtigste ting, som juryen bemærkede.

Nu er det en eBike som jeg lige sagde, men de markedsførte den som en hybridcykel, fordi de synes, det faktisk er to cykler i en. Hvis du tager disse hjul ud og udskifter dem med nogle standardhjul, skal du huske, at denne har en navmotor, du får en normal cykel, lad os være ærlige, en imponerende let, lidt over syv kilo, fordi denne cykel leveres med motoren og også batteriet j kun 10,2 kilo.

Det er ret imponerende. Hvis du er noget som mig, undrer du dig sandsynligvis over, hvordan går en cykel fra koncept til forbruger? Lad os gå og finde ud af det. - Der er et stort team af mennesker involveret.

Alle medbringer deres egne ideer. Og til sidst siger vi, okay, det er målet. Det skal være let, det skal være aerodynamisk, det afhænger af den model, du leder efter, og så begynder den store historie, ja.

Første ting handler først om størrelserne, vi taler om, det er en racermaskine, okay lad os begynde at indstille rammens længde, vinklerne, uanset hvad, når det kommer til udholdenhed, bliver det selvfølgelig længere eller kortere Alt først, vi komme i gang, og så begynder vi at tale om formen. Hvis det er aero, lad os begynde at tale om halsprofilen. Det betyder normalt en beskåret halsprofil.

Så vi har en lille vindtunnel, hvor vi kan få en profil. Det er en proces. Trin for trin forsøger vi at finde det rigtige design til hver enkelt slange, hver eneste detalje.

For at få EN-niveauet er nogle tests nødvendige for at følge EN-standarden. Men selvfølgelig er vi lidt strengere, så vi laver en længere, tungere test end EN-normen for at være 100% sikre. Holdene er meget vigtige.

De opfordrer os til at få dem alle super lette, super stive, super alt. Jeg kan huske, at vi for mange år siden virkelig skubbede os selv for at få en ny TT, og vi kommer ud med dobbeltbladet. Det var virkelig specielt i år.

Og så også for eksempel den nye Zero SLR. Ja, holdets input var okay, det kommer endnu, men i dag er det for svært. Så ja, lad os lave en letvægts 6,8 disk, og den kommer, faktisk den nye Zero SLR, så okay, nu arbejder vi bare på den superlette.

Fremtiden er selvfølgelig noget andet end superlys - Wiliers rammer er alle lavet i Fjernøsten, med undtagelse af Superleggera, som er en stålcykel og stadig er lavet her i Bassano del Grappa, og det kommer endda i denne Ramata -stil malearbejde, hvis det kilder dig. Et par grunde til, at rammen? det er lavet derude i Fjernøsten. For det første produktionserfaring.

De har gjort det i lang tid. For det andet nye fremstillingsprocesser. De har tendens til at blive opdaget hurtigere i Fjernøsten end andre steder i verden, hvilket jeg tror kun kan være gode nyheder for en cykelfreak som mig.

Når disse rammer ankommer her til Wilier HQ, er der en tjeneste kaldet Infinitaments eller noget lignende, og det er en brugerdefineret farveproces. På denne måde kan du tilpasse din cykel online for at imødekomme dine nøjagtige behov. Hvis du er som mig nu, kan du sandsynligvis spilde timer på at designe din ideelle cykel, eller du kan gå et skridt videre og få malet job i Ramata-stil eller endda Cromovelato, folk her på Wilier er ret gode til at male cykler og de ville vise mig, hvordan de lavede deres, så lad os kigge.

Så maleriet udføres ikke i hovedkvarteret, fordi du naturligvis har brug for et specialudstyr, og jeg sagde til dem: 'Kan du? Nå hvad, 'Jeg vil prøve det i dag.' Af en eller anden grund virkede de ikke særlig interesserede. Ingen idé hvorfor.

Okay, så den første etape af denne tur er naturligvis en stor produktionslinje her, og jeg vil ikke afbryde meget. Men først sender vi de bare carbonrammer og gafler her såvel som styret, fordi de også sprøjter dem, en proces i flere trin. Lad os se på det næste trin, som faktisk forbereder rammen og gaffelen.

Så meget ofte, når rammerne faktisk frigøres fra deres former, er der ofte kun en smule rester tilbage på dem, hvilket er helt normalt, men for at den maling rent faktisk klæber til den, skal rammerne klargøres virkelig, rigtig godt. Så bag mig er der et hold, der slår nedrammer, gafler og styr. Det er sådan en arbejdskrævende proces, tro mig.

lyserød slip menstruation

Hvis du får dette trin forkert, vil resten af ​​trinnene være forfærdelige, fordi det bare ikke virker; det er en del af økosystemet, hvis du vil, den egentlige malingsproces. Så når du slipper de forskellige rammer ned, bruger du faktisk forskellige sandpapirkorn. Så du starter med en temmelig grov, synes jeg, og så slutter du med noget meget fint, grunden til dette er, at det skal være super glat, så der er ingen riller, ingen grater, intet sådan, så er næste trin i processen meget lettere.

Dette næste trin er at starte rammen, men her er de. Men så lige over skulderen har jeg nogle forkromede gafler. Nå, de forkromede gafler, der er derinde, er faktisk ikke forkromede.

I stedet er det en Cromovelato-stil finish. Det betyder dybest set, at der er en sølvfarvet, reflekterende farve på kulstoffet. Rammerne er også lavet i den.

Årsagen til dette er den øverste frakke kaldet Admiral Blue er ret gennemsigtig og lader virkelig sølvet gennem dig blande malingen og lægge den i selve malingspistolen. De bruger noget filterpapir, svarende til hvordan vi ville bruge det, når vi fremstiller en kaffe eller lignende, hvilket betyder, at der ikke kommer klumper eller buler i beholderen, hvilket giver mulighed for en dejlig, jævn strøm. Nu skal vi selvfølgelig ikke sidde her og se rammen tørre, for det er bogstaveligt talt som at tørre maling. Lad os i stedet gå videre til næste trin ved at vedhæfte mærkaterne eller klistermærkerne, afhængigt af hvor du kommer fra. (Rytmisk jazztromme) Højre, jeg har en bred vifte af klistermærker her.

Hver cykel har selvfølgelig sit eget modelnavn, så du skal sørge for at få den rigtige cykel, fordi de maler alle mulige modeller her. Nu er det arbejdskrævende igen, fordi alt sker i hånden. Jeg tror ikke, jeg ville være særlig god til dette, fordi det er en enorm mængde præcision med at arrangere ting, for husk, det er til en forbruger i slutningen af ​​dagen.

Når det er gjort, går vi tilbage i sprøjtekabinen til en anden del af maleriet, og det er malingsprocessen, så det betyder, at vi har en dejlig klar pels på rammen, så du kan se malingen fungerer, og den er også beskyttet mod sten kommer fra vejen og vigtigst af alt, forsegl de omhyggeligt håndpåførte mærkater. Når lakken er påført, bare for at fremskynde tørringsprocessen, skubbes den ind i en sådan stor ovn på meget lav varme bare for at bage den på plads. Så har vi en grundet ramme.

Vi har en malet ramme. Vi har en tapet ramme. Jeg har en malet ramme.

Det er pænt og tørt. Klar til at gå. Nej det er ikke.

Åh, nej, nej, nej. Det næste trin er faktisk (motorbrummen) poleringen. Så tjek dette her.

Vi har et lille poleringshjul, der altid styres af luft. En smule buff ville tage på her og derefter forsigtigt gå over rammen for at fjerne eventuelle små ufuldkommenheder foran F-finalen, hvor den går i kassen ned ad gaden, og ja, den bliver sat op. Lad os se på det.

Vi er så tilbage til rammen, indsat, malet, malet, alt det der. Men hvad sker der derefter? Hvis du kun har bestilt et rammesæt, pakkes det, sendes til forhandleren, og du kan samle og bygge det selv. Men hvis du har bestilt en af ​​disse hybridcykler, dvs. en eBike eller en mellem-til high-end racercykel, bruges mange af disse. (afslappet ska-musik) Så vi har to hold mekanikere her.

For det første har vi en fyr, der normalt er her, der bare tager en kort pause, som monterer hjul hele dagen, hver dag. Så han monterer fælgbånd, rør, dæk, kassetter, reflektorer. Uanset hvad, han tager sig af det.

Og så sætter han den der med denne smukke fancy maskine. Så er der otte mekanikere deroppe, der arbejder på de job, der er ret seje. Jeg har aldrig set noget lignende.

Jeg har ikke været på mange fabrikker. Men du er i det væsentlige på skinner eller en skinne. Så når du er færdig med et job, kan du køre det rundt eller skubbe det over til sin kollega, som kan afslutte det og tage det næste skridt på rejsen.

Og når cykler bliver mere komplekse, tror jeg, du kan sige, med intern routing og alt det, at have nogen sat det sammen for at gøre det hele dagen er meget lettere end at prøve det selv, i det mindste for mig cykler det hele dagen, hver dag. Andre ting skal også overvejes, såsom bremser. Ja, det er så simpelt.

I Storbritannien har vi ikke vores bremser som for eksempel i Italien og med et stort internationalt marked skal disse ting virkelig tages i betragtning. (afslappet ska-musik) Nå, efter at mekanikerne har prøvet at køre cyklerne, overleveres de til dette par bag mig, som derefter let demonteres og pakkes sikkert sammen, inden de lægges i en papkasse e. Du ser en masse mennesker rejser gennem lufthavne med det.

Og resten forbliver virkelig hos forhandleren, hvor de fastgør noget styretape, indsætter hjulene, drejer styret, og så er du klar til at køre. (Afslappet ska-musik) Lad os gå! Vi er næsten ved slutningen, for nu har vi gode udsigter. Denne cykel er ved at rejse til denne forhandler, så en glad cyklist kan hente sin nye cykel, så lad mig vide, hvad du synes om den artikel dernede i kommentarfeltet.

Personligt, da jeg blev inviteret hit, vidste jeg ikke, hvad der var mig, jeg troede, jeg skulle finde et smukt lille lager eller en fabrik. noget i den stil. I stedet blev jeg mødt med virkelig moderne møbler, men med mange gamle memorabilia hængende rundt.

Og jeg har de beskidte små hænder over det. Lad mig vide, hvad din favorit var i kommentarfeltet nedenfor. Og husk også at tjekke GCN-butikken på shop.globalcyclingnetwork.com.W Vi har en hel masse varer, du kan tjekke ud.

Og nu for yderligere to gode artikler, hvad med dig bare at klikke her og herover? Og jeg, jeg skal lave mit hår i denne cromovelato, der skal male.

druesaft gavner vægttab

Hvad er det bedste cykelmærke?

På trods af sin 107-årige historie, italienskcykelmærke,Wilier-Triestina, opererer i et imponerende moderne anlæg. Fabrikken ligger i hjertet af det nordlige Italiens cykelhjerteområde, i samme region som armaturer inklusive Campagnolo, Pinarello og Selle Italia.16. nov. 2013 g.

Du har besluttet at købe din første landevejscykel, forbløffende har du taget dit første skridt ind i en meget større verden, men at købe din første cykel kan føles lidt overvældende og forvirrende, da de ser ud til at være mange forskellige typer lavet af forskellige materialer med forskellige komponenter pass, så vi er i denne artikel-artikel, jeg vil give dig en praktisk guide og fortælle dig præcis, hvad du skal se efter, og hvad forskellene er, jeg er virkelig lidenskabelig for cykling, så alt, hvad der får flere mennesker på cyklen og den lidenskab hele bedre Splits. Derfor slog vi os sammen med Decathlon, de har en rigtig omfattende cykel med mange forskellige funktioner, og de har også god værdi for pengene, hvilket betyder, at dette er det ideelle sted for mig at vise dig alt, hvad du kan gøre, og jeg har også brug for en ny kitesurf-drage plus en tanke, der dræber to fugle i en sten. Den første ting at gøre er at bestemme, hvor mange penge du vil bruge, men hvor mange penge skal du bruge godt, der er ikke noget rigtigt svar um på det spørgsmål, når det kommer til at købe en landevejscykel, men hvad du kan vide er, at adgang af høj kvalitet niveau racercykler starter normalt på omkring 260 oros eller £ 250 som denne, og når du fortsætter med jo mere kontanter, er stelene normalt lettere og stivere, og komponenterne på disse stel er lettere og mere sofistikerede for omkring 600 euro, kan du få en masse cykler frygter penge, typisk noget m med en aluminiumsramme nogle gode indgangskomponenter, da måske endda skivebremser og cykler med denne slags udstyr er utroligt dygtige, kan du helt sikkert vide, at bjerge eller alper måske dig og gør et par løb på en cykel med denne slags spektrum Jeg ved, at fordi der er alle de ting, jeg gjorde på min første landevejscykel, vil jeg anbefale, at du ikke bruger alle dine penge på cyklen alene, budgetterer på alle de vigtige tilbehør som sko og pedaler, tøj og alt det, du får først, skal du overveje, når du vælger din cykel, komponenterne, der er fastgjort til den, er fra samlebetegnelsen for bremser og gear er gruppen, nu er der forskellige producenter af gruppesæt Campagnolo , SRAM-mikrochip og måske den mest berømte Shimano, uanset mærkegruppesæt i hierarkier eller niveauer kommer op, når du bevæger dig op i gruppehierarkierne, de bliver dyrere, og komponenterne bliver lettere, du får normalt flere gear mere funktionalitet, de er lavet af mere eksotiske materialer og skiftende gear vil også være jævnere nu startniveau-cykler og entry level-cykler leveres normalt med gruppesæt, der er lavere i hierarkiet, fremragende eksempel på denne Shimano Sora, som er et Shimano-gruppesæt i anden klasse og ofte findes på cykler omkring £ 500-prislappen kunne Shimano Sora bevæge sig op i gruppehierarkiet længere nede på sin cykel, havde Shimano og jeg skrev det bjerge i mig eller Carall over sted, jeg har endda kørt det et par løb, men en af ​​de ting, man skal huske på, er gruppesætets udvekslingsforhold. Denne cykel har en 1132 kassette på bagsiden, som jeg vil anbefale til din første landevejscykel, og årsagen til det er, at dette 32-tandhjul på bagsiden af ​​kassetten er virkelig nyttigt for Hill is.

Dette betyder, at ved at vride dine ben mere, kan du få en højere kadence, og det vil kun gøre bakker snappier. Dette er i modsætning til nogle cykler, der kommer med en lidt hårdere kassette: 28 vær opmærksom, og kædesættet har nu også forskellige størrelser kæderinge, hvad jeg vil anbefale til din første landevejscykel er et kompakt kædesæt med en 50:34 ligesom vi har det her, og af samme grund vil jeg anbefale 32'erne, backit gør bare bakkerne lidt lettere, hvis du er nybegynder. Simpelthen hvis du er en nybegyndercykling og ønsker at have gear, der kan hjælpe dig med at klatre op i bakker, du vil have, større bageste og mindre bageste ntas nævnte bremser er også en del af gruppen, og generelt er der to forskellige typer fælgbremser eller som du kan se på denne cykel skivebremser, og disse bremser koster lidt mere end fælgbremser, men hvad hvis du bor eller vil køre i et kuperet område? i bjergrigt terræn vil jeg sige, at de er ekstra værd, fordi de tilbyder meget kraftigere bremser, som er mere konstante især under våde forhold og generelt bare har bedre kontrol. Jeg må understrege, at fælgbremserne, der bruger dem, er helt passende har for at vinde Tour de France i 100 år, og de har den fordel, at de er lidt lettere end disse bremser, da materialet rammen er lavet af har en massiv indflydelse på cykelens samlede kørekvalitet med de mest populære materialer Aluminium Stål og kulstof fiber fra omkring 250 til 1.000 pund euro og dollars, de fleste af de cykler, du kan finde, er lavet af aluminiumslegeringer, og det er godt, fordi aluminium er et meget alsidigt materiale, der er let og har et godt forhold mellem vægt og vægt, det er derfor, når det bruges inden for luftfart er det også meget korrosionsbestandigt og kan fremstilles til en meget lavere pris end kulfiber, hvilket betyder, at cyklerne kan blive over tusind euro mere overkommelige. du begynder at se kulfibercykler på indgangsniveau som disse vanreisel edr 105 eller sang Sang, som de siger foran, hvor vi er lige nu.

Kulfiber er normalt lettere og stivere end aluminium og stål for en bedre kørekvalitet kulfiber er et fantastisk materiale til fremstilling af cykler, men hvis dit budget ikke er fuldt kulfiber, skal du ikke bekymre dig, min første landevejscykel var aluminium, men en god funktion er en aluminiumcykel med en kulfibergaffel, dette reducerer vægten, dette gør gafflen meget stivere, og det reducerer også vejvibrationer, og det summende gennem styret at vælge et velrenommeret mærke er tilrådeligt på denne måde. en solid garanti ender ved rammen, der er værd at se efter er dækafstand, jo mere desto bedre vil jeg sige, da dette giver dig større alsidighed. Du kan montere bredere dæk, hvis du vil, hvis du kan lide omstrejfede veje og har et lille eventyr, kan du tilføje ting som mudderbeskyttere, bagagerammer og en lang række andet tilbehør, og en sidste detalje på rammen er bundbeslaget - disse er lejer, hvor kædesættet på hver cykel med en ydre leje i et gevind med indre leje får bonuspoint i min bog, fordi disse har tendens til at kræve mindre vedligeholdelse og holder længere. Jeg fortæller dig nu om Imean-hjul som en slags nøglekomponent på hver cykel, nu kommer entry-level cykler Normalt med entry-level hjul, fordi det er den mest populære komponent, som cyklister opgraderer lavere ned på linjen. De kommer mere ind i sporten og bytter dem normalt ud til noget, der er lettere, stivere, og måske mere aerodynamisk, men med disse forbedrede ydeevneområder tilføjer hjulene omkostningerne og holder derfor d. Den lave pris eller entry-level cykler leveres med et enklere hjul, men hvis du leder efter hjulene, er din bi ke leder efter med det, jeg foreslår, et rigtig højt røgnummer, da dette hjælper med at gøre hjulet stærkere og mere robust. Jeg vil også foreslå, at du ser på fælgbredden. Ideelt set vil du have fælge, der er mere velegnede til bredere dæk, så en lidt bredere fælgbredde som 25mm eller 28mm dæk giver lidt mere komfort, lidt mere greb, og de har også lidt lavere rullemodstand, hvilket betyder at du kan køre den samme hastighed med lidt mindre indsats.

Nu vil jeg give dig nogle andre hurtige oplysninger, du har brug for at vide, når du køber din første landevejscykel. Vejcykler er designet til at blive brugt med polstrede shorts, hvilket betyder, at det er normalt for dem at føle sig ubehagelige uden polstret shorts og sadel komfort er også meget personlig Så det er normalt for ryttere at ændre ting ofte. De fleste racercykler kommer ikke med pedaler, selvom nogle low-end cykler har flade pedalshows.

Hvis du har lange forlystelser eller gør EOBs-sport, anbefaler vi, at du opgraderer nogle clipless pedaler og sko, da disse giver dig mulighed for at glide ned og trække op med pedalbevægelsen for at gøre dig lidt mere effektiv. Du kan også få kvinders specifikke cykler, vip den samme ramme, men forskellige kontaktpunkter for at imødekomme de anatomiske forskelle mellem kønnene, så du får en specifik sidesadel, der har lidt kortere stilke, smallere styr og lidt kortere krumtap, men det er ikke strengt nødvendigt. Vi anbefaler, at du går efter det, der er mest behageligt for dig. Du kan være interesseret i grus- eller blandede cykler. Disse er i det væsentlige racercykler med et par ændringer for at gøre dem mere alsidige, så du har mere dækafstand med større volumen end er meget mere kraftfulde off-road lettere gear, du kan se det massive kædehjul på kassetten her og skivebremser, og det betyder, at du i det væsentlige har en roadcykel med drop barer, der er meget hurtigere på vejen end en mountainbike, men også på grus eller ride brudeskrot, som du ikke vil gøre på en standardcykel, er fantastisk til blandede terrænfolk, der leder efter eventyr, måske pakker et par cykler eller måske bare en pendler, der ikke bare vil holde sig til vejen .

Du kan også bytte de gamle dæk ud til nogle tynde, glatte roadones, og du har stort set en landevejscykel, jeg er en stor fan af disse typer cykler, en gruscykel på niveau-niveau går til omkring fem hundrede pund eller seks hundrede euro. Flokke af katte gjorde et glimrende stykke arbejde med at finde min nye drage, men også masser af andre ting, men jeg glemte helt, at jeg har brug for det alligevel, hvis du kan lide, at jeg nød denne artikel og fandt den informativ, og giv os en lignende og en opfølgning og nu har du besluttet dig for den cykel, du vil have, du bliver sandsynligvis nødt til at vide, hvordan du får den størrelse, du har brug for, heldigvis har vi artikler om dette og masser af andet virkelig nyttigt begynderindhold. Jeg skal hjem nu og lege med mine legetøj

Hvilke cykler er der stadig lavet i Italien?

Vi har valgt 14 dejlige eksempler fra 3T, Bianchi, Colnago, De Rosa, Legend, Bottecchia, Sarto, Cipollini, Olympia, Pinarello, Wilier, Scapin og Cinelli.

Hvad står wilier for?

NavnetWilierer et akronym afledt af en italiensk sætning, der betyder 'Længe leve Italien, befriet og indløst'.

Hvad betyder ordet wilier?

kendetegnet ved eller at gå ud fra list snedig eller smidig.

kæmpe talon anmeldelse

Er Wilier-cykler fremstillet i Italien?

Wilier Triestina(Italienskudtale:) er enItaliensk producentaf racercykler, grundlagt i 1906 af Pietro Dal Molin i Bassano del Grappa,Italien. De er nu baseret i Rossano Veneto,Italien.

Er Cervelo lavet i Italien?

Ramme / cykel Udgangspunkt:Cervelocykler er konstrueret og designet i Canada ogfremstilleti Asien.Cervelohar et F & U-anlæg i USA, der producerer begrænsede kørsler på toppen af ​​linjecyklen, theCerveloR5ca og P5x erproducereti forbindelse med HED i Minnesota.

Hvad betyder vridning?

transitivt verbum, transitivt udsagnsord. 1: at presse eller vride især for at tørre eller udtrække fugt eller væskevrideet håndklæde tørt. 2: at udtrække eller opnå ved eller som ved at dreje og komprimerevridevand fra et håndklædevrideen tilståelse fra den mistænkte.

Hvad betyder yakking?

at tale, især uafbrudt og ledig; gab; snak: De har væretyakkingi telefonen i over en time.

Hvor meget koster en Wilier twin blade-cykel?

Wilier Twin Blade. £ 3,699 (rammesæt) wilierbikes.com. Denne italienske vind-snyder bruger en unik Twin Blade-gaffel og glat flydende linjer til at skabe muligvis den mest karismatiske, men stadig voldsomt hurtige aero-cykel, vi nogensinde har haft fornøjelsen af ​​at ride.

Hvilken slags cykel er Wilier Triestina?

Wilier Triestina tager kronen af ​​at have sit navn på nogle af de mest unikke cykler, vi har dækket. For et par år siden efterlod det os et stort indtryk med sin stål-Jaroon + monster cross-cykel, komplet med 3 ”dæk. Denne cykel forbliver i vores anmeldelse Hall of Fame på grund af sin ånd-ånd og massive dækvolumen.

Hvilken slags cykel er Wilier zero?

Wiliers nyeste racercykel, Zero SLR, er et af disse instrumenter. I den sorte finish, der vises her, gør den enkle profil og den minimalistiske grafik denne til en af ​​de mest subtile italienske cykler, jeg nogensinde har set (en strålende rød eller lyseblå tilbydes også).

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.