Vigtigste > De Bedste Svar > Nul offset sadelpind - hvordan man løser

Nul offset sadelpind - hvordan man løser

Hvad er en nulpropset sadelpind?



Dette er pro-cyklen fra den to gange UFC-mester Conor McGregor. Ja, jeg ved, at han ikke er en pro-cyklist, men han er en pro-atlet, og stol på mig, denne cykel er så bling, at den virkelig fortjener sin plads her på GCN Tech. (Technotech-musik) Nu kommer selve rammen fra det irske mærke FiftyOne.

Nu kommer de fra Dublin, og der kommer McGregor af sig selv. Nu er rammen lavet af ENVE Composites kulstofrør, fantastiske detaljer på den. Rammestørrelsen er fra midten af ​​bundbeslaget til toppen af ​​sæderøret, der er 51 centimeter.

Nu sadlen, den fra Fizikund, det er Antares-modellen og se på det. Det er bling, det er guld, det er McGregor overalt, hvor jeg tror. Sadelpinden, det er Zipp, og så har vi en Zipp-Bar-Stem-Combination, et aerodynamisk styr.



Og vent, indtil du ser malingen lukke. Det er bare betagende. Kontrolelementerne er fra Sram Red, og det er eTap, trådløs skift og fi'zi: k-striben for at få det til at se godt ud der også.

Frontskifterne, de er SRAM Red eTapto, passer til disse håndtag. Nu er kassetteforholdet 11/26. McGregor skal være ret praktisk på en cykel, synes jeg.

Og kædesættet, Sram Red også 55/39 kæderinge og krumtaplængden, 172,5. Lad os nu se på disse pedaler.



Jeg ved hvad nogle af jer derhjemme måske tænker, men disse er der faktisk af en meget god grund, disse brugerdefinerede Crankbrothers-pedaler, jeg kommer til det lidt senere. Nu er bremsekaliberne Sram Red, og indeni er de kulstofspecifikke bremseklodser fra Zipps, og det gælder med ZIP 454 NSW clincher-dæk med denne savtandsteknologi McGregor, han bor stadig i Irland, som jeg sagde, og tro mig, det er temmelig blæsende der udenfor. Denne savtandteknik skal tilsyneladende hjælpe med at stabilisere cyklen i tværvind.

planke bjergbestiger

Der har vi også Zipp Tangente-dækket, de kommer med 25,2 millimeter på vores digitale kaliber. Nu blev FiftyOne McGregor-rammen faktisk født i Dublin 12, og det er det samme sted, hvor McGregor blev født.

Så et lille link til det såvel som det faktum, at han faktisk trænet i et motionscenter omkring en kilometer væk fra producenten, disse er ikke mærkater. Dette er faktisk 24 karat guldblad påført rammegafler, styr og sadelpind. Det tager tilsyneladende cirka en arbejdsuge at male denne ramme.



En uge til at male en ramme. Nu er det en rigtig fin detalje. Lad os nu gå videre fra det 24 karat guldblad, ja, det skal vi bare lade et øjeblik.

Hvad har vi her? Dette er berygtet McGregoron med spøgelsesmaling på rammen, sadelpind, gaffel og stilk. Og notorisk er han faktisk det. Nu for de fine detaljer på sædet har vi fødselsdatoen for hans søn.

Også kaldet Conor, selvfølgelig. På indersiden af ​​den venstre kædestag har vi 'Handmade in Dublin Ireland.' Og se på det, et irsk flag, der repræsenterer Irland.

Indtil for nylig handlede jeg ikke, og jeg var opmærksom på, at Conor McGregor selv cyklede, indtil jeg så et foto af ham køre i ørkenen på Instagram. Årsagen til hans cykling er faktisk hans træner. Hans træner var en tidligere irsk mester i road racing.

Tilbage i 1993. Julian Dalby. Tjek navnet Dalby besluttede at påtage sig at installere en cykelstruktur bag McGregor.

Og her kommer vi til os selv. Derfor kører han på cykel. Hvorfor cykle nu? Det var faktisk for at øge McGregors aerobe udholdenhed.

Og jeg er ret sikker på, at Dalby ville have været en tilskyndende til det. Jeg hører dig spørge, hvorfor disse Crankbrothers flade pedaler. Nå, McGregor led faktisk en alvorlig ACL-skade.

Han ødelagde faktisk 80% af det, men han kom tilbage i datidens optegnelser. Han er ikke helt klar til pedaler uden klip endnu, og gæt hvad, jeg vil ikke fortælle ham at bruge pedaler uden klip. Målene fra sadelspidsen til midten af ​​styret er 54,7 centimeter, og Zipp-stammen er 12,5 centimeter.

Og søjlerne måler 44 bredt. Tid til vejning. Dette er imidlertid ikke den sædvanlige måde at veje for McGregor på.

Det kommer med 7,1 kilo. Og jeg fortæller dig hvad, Conor, når det er dig i Drive up mountains, måske fjern guldet.

Spar dig selv en lille vægt. Lige, og det øjeblik I alle sammen har ventet på. Free Hub Sound Test. (whirring) Her er vi.

Conor McGregors forgyldte cykel af FiftyOne, lad mig nu vide, hvad du synes om dette i kommentarerne nedenfor, især nu ved du, hvad disse flade pedaler handler om, ja? Du har hørt om det her på GCN Tech Channel, klik nu på logoet på skærmen. Og for yderligere to gode artikler, hvad med dig, klik nedenfor for at se, hvilken trøje der er proffens favorit, og her nedenfor for en pro-cykel.

Har jeg brug for nul forskudt sadelpind?

Nul forskudt sadelpinder spild af dejlig aluminium.Nul forskydningstillinger blev populariseret, da folk begyndte at CNC-maskinesadelpindi 1990'erne, da bearbejdning af cykeldele var raseri. cykler. Og de er der af to grunde: at kontrollere rækkevidden ved at placere din sadel tættere på dine barer og holde omkostningerne nede.

Hvad er formålet med en tilbageslagsstolpe?

Der er ingen fordel ved ennul tilbageslag sadelpindtil en landevejscykel. Færre mennesker gør hele tiden status over tanken om, at lårbenlængden og den resulterende måling af knæet over pedalen er relevante for at producere den korrekte rytterposition. Det er bedre atharrytteren er korrekt afbalanceret over sadlen og ignorerer KOP.

Cykelrammer er stive bindingsværksstrukturer med lidt lodret overholdelse. Som vi så i min seneste artikel om rammekomfort, findes det meste af den lodrette afbøjning bag på cyklen faktisk på baghjulet, sadelpinden og sadlen. I dag dykker vi ned i en verden af ​​sædeposter, nærmere bestemt de fjederbelastede sædeposter.

Da cyklister ofte har 60 til 70% af deres kropsvægt på sadlen, ved jeg ikke, om der er nogen anden komponent, der forbedrer kørekomforten så meget - forudsat at du allerede har optimeret din dækbredde og dit tryk. Bedst af alt koster en opgradering af sædepostopdatering kun $ 100 og er meget nem at installere selv. Her er mine seks grunde til at bruge en ophængt sadelpind. # 1 Du kan forbedre dit komfortniveau.

En ophængt sadelpind absorberer større slag. samt dæmpning af vibrationer, der kommer fra vejen. Jo mindre stress din krop oplever under kørsel, jo friskere vil du føle i slutningen af ​​dagen. # 2 Du kan blive siddende længere.

Med ophængssædestolpe kan du pedalere, når du sidder, som du normalt skulle stå på. Sammenlignet med en stiv sadelpind på den samme ujævn stigning, finder jeg ud af, at mine ben ofte føles friskere med ophængssædestolpen simpelthen fordi jeg rejser mig mindre. # 3 Du kan reducere eller lindre lændesmerter.

Det er ikke ualmindeligt, at folk med rygskader siger, at de ikke kunne cykle uden en ophængt sadelpind. Ved at isolere vibrationer og store påvirkninger fra din krop reducerer du stress på lænden under kørsel. # 4 De gør cykler med smalle dæk meget mere kraftfulde.

En sadelpind med affjedring giver dig mulighed for at tage cykler med smallere dæk i mere ru terræn, end du normalt kunne. Dette er naturligvis ikke en ideel situation, men du vil blive overrasket over, hvordan du kan køre off-road med 38 mm dæk. # 5 Ydelsen afhænger ikke af størrelse eller vægt.

Komforten ved en almindelig sadelpind afhænger af din kropsvægt samt mængden af ​​eksponeret sadelpind, der stikker ud fra din ramme. Fordi kortere kørere ofte har en lavere kropsvægt og en mindre eksponeret sadelpind, kan de vinde mest ved at opgradere affjedrede sadelpind. # 6 De er lettere, billigere og enklere end en fuld suspension cykel.

I stedet for at bruge en cykel med fuld affjedring kan du fastgøre en ophængssædestolpe til en hardtail og nyde lignende komfortniveauer uden den ekstra vægt, pris og kompleksitet. Her er fire grunde til IKKE at bruge en ophængt sadelpind. # 1 Vægten.

Du kan forvente en vægtstraf på 100 til 500 gram sammenlignet med en konventionel aluminiumsstolpe. # 2 Den hængende bob. Mens du træder, skaber dine kropsbevægelser kræfter, der kan aktivere suspensionen.

Denne bob forekommer i varierende grad afhængigt af sadelpindens model og opsætning. # 3 Du har en fuld suspension cykel. Hvis din cykel har baghjulsophæng, er din sadel allerede sprunget, så du ikke har brug for en fjedret sadelpind. # 4 Du har en fed cykel.

Hvis du kører på en cykel med fire til fem tommer brede dæk, komprimerer disse dæk sandsynligvis 30 til 60 mm på ujævnheder, hvilket betyder, at fordelene ved en ophængt sadelpind reduceres kraftigt. Nu hvor vi har fundet ud af fordele og ulemper, lad os undersøge rollen som ophængte sadelpinde mere detaljeret. Der er to ting, du vil opnå: større lodret afbøjning (som blødgør større stød) og højere dæmpning (hvilket øger vibrationsdæmpningen). 'Afbøjning' er den samlede bevægelse, som en sadelpind foretager efter en påvirkning.

En sadelpind med mere afbøjning reducerer din krops træthed, da det beskytter dig mod hårdere påvirkninger som uventede huller eller grusveje. Så du kan også cykle gennem særligt ujævnt terræn. 'Dæmpning' er den hastighed, hvormed sadelpinden bevæger sig over gentagne bump.

En sadelpind, der effektivt dæmper vibrationer, hjælper med at beskytte dig mod gade støj, der kommer gennem din cykel. Eksponering for høje vibrationsniveauer kan øge risikoen for forskellige personskader. inklusive lændesmerter og rygmarvsdegeneration.

Af denne grund er vibrationseksponering ofte reguleret i industrier, der kræver kørsel af køretøjer eller betjening af tunge maskiner. Når vi måler sædepostvibrationer i laboratorieindstillinger, finder vi ud af, at nogle sædeposter kan absorbere 15 gange flere vibrationer end andre. For eksempel.

Thomson Elite-sædeposten blev testet af Microbac Laboratories for kun at absorbere 0,025 g vibration, mens Ergon CF3 absorberede 0,375 g.

Interessant nok antyder imidlertid nylige data, der er indsamlet af University of Exeter, at når en sadelpind er installeret på din cykel, kan det muligvis ikke reducere den vibrationsmængde, den skaber. Denne test blev imidlertid udført med stive carbon- og aluminiumsædeposter. Så det ville være interessant at finde ud af, om ophængssædeposter er mere effektive med den samme testprotokol.

Lad os nu se nærmere på de forskellige dæmpningssystemer til affjedrede sædeposter. Først har vi fjederdæmpningen. Jeg kan bedst beskrive disse sædeposter som meget fjedrende! Dette gør dem usædvanlige i marken, da de reagerer godt på ujævnheder.

canyon spektral anmeldelse

Denne høje lydhørhed har dog en pris: Jeg har fundet ud af, at fjederpæle, når de er perfekt justeret til ujævnt terræn, bobler mere, end jeg gerne vil have på glatte overflader. Den nemmeste måde at reducere denne bevægelse på er at justere fjederforspændingen (eller den krævede kraft til at sætte sadlen i bevægelse). Dette stopper sadlenes bevægelse, men også sadelpindens evne til at dæmpe små bump.

Hvis glatte veje er dine ting, er det sandsynligt, at sædeindlæg i affjedring er lidt for aktive. Det bringer mig til elastomerer. Elastomere er de stille kunstnere, fordi de er meget mindre synlige blandt jer.

Dette er resultatet af elastomerer, der har en iboende langsommere reboundhastighed efter en stød, hvilket er særligt fordelagtigt, når man kører på hurtige ujævne overflader såsom grusveje. Jeg har en tendens til at foretrække den mere polstrede fornemmelse af en elastomerstolpe, den føles mere 'naturlig', da der ikke er noget bedre ord. Ulempen ved elastomerer er, at de kan hærde under kolde forhold, hvilket gør dem mindre effektive.

Spring denne konstruktion over, hvis du har brug for den til at fungere godt i frysende temperaturer. Jeg har også fundet ud af, at de har brug for smøring på elastomerens kanter, selvom vedligeholdelsen i det væsentlige løses med et simpelt sadelpindebetræk. Endelig har vi luftdæmpning, der undertiden bruges i teleskopiske sædeposter.

Den største fordel er, at du kan justere fjederhastigheden til en højere grad af nøjagtighed. Lad os nu se på de to forskellige designs på ophængssædestolpen. Fjederbelastede sædeposter med koblingsdrev bevæger sig i samme retning som kræfterne fra baghjulet.

På denne måde kan de modvirke stød meget effektivt og endda neutralisere dem og derved reducere stødkræfterne, der transmitteres gennem din ryg og bagdel. Derudover sikrer stangpæle, at afstanden mellem sadel og pedal opretholdes så vidt muligt. Når sadelpinden komprimeres, betragtes en teleskopstolpe normalt som ringere, fordi vinklen, den komprimerer, adskiller sig fra kraftens retning fra baghjulet, hvilket resulterer i et mindre reaktivt sadelpindesystem.

Teleskopstøtter har også en kortere afstand fra sadlen til pedalen, når man kører over bump. På trods af deres mangler er teleskopstolper stadig meget almindelige, da de ofte er lettere, billigere, mere diskrete og har en lavere installationshøjde. Lad os komme til dataene.

For at se, hvordan disse forskellige sadelpinddesign sammenlignes, brugte Krzysztof fra GravelBikes.cc sin smartphone med en vibrationsmåler-app til at sammenligne vibrationsdæmpningen af ​​forskellige cykelkomponenter på både en ujævn sti og en hurtig grusvej. På det ujævne spor er ophængssædestolperne langt den mest effektive til at dæmpe vibrationer.

Elastomeren Cane Creek eeSilk tilbyder nu omkring halvdelen så meget vibrationsforbedring. Det er dog værd at bemærke, at denne sadelpind kun har omkring halvdelen af ​​rejsen. Det ville være interessant at se, hvordan en elastomer sadelpind med længere rejsetakster her.

Og til sidst gjorde luftsædeposten tingene lidt bedre, men kræver tydeligvis en højere skubberkraft for at aktivere. Grusvejen med hurtigt gentagne ujævnheder reducerer forskellen mellem en elastomersædestolpe og en ophængssædestolpe - på trods af den forskellige affjedring. Dette skyldes, at slagkraften er mindre på grusveje, hvilket betyder, at fjederposten sandsynligvis kun bruger halvdelen af ​​sin rejse alligevel.

I denne test adskilte luftsædestolpen næppe sig fra den typiske carbon sadelpind. Ophængssædestolpe fås med en affjedring på 20 til 90 mm. Hvordan vælger du den affjedringsrejse, der passer bedst til dig? Grovere veje garanterer mere affjedring.

Som vi lige har set i testen, drager du fordel af mere affjedring på ujævnt terræn med større kræfter fra baghjulet, da det kan dæmpe flere vibrationer. Jeg vil sige, at de fleste ujævne veje er behagelige at køre på med så lidt som 35 mm kørsel, men 50 mm eller mere kan være påkrævet, hvis du støder på ujævnheder ved højere hastigheder. Mere opretstående kørestillinger er også bedre egnet til længere affjedring.

Dette skyldes simpelthen den højere vægtprocent på din sadel. Omvendt, hvis du har mere vægt på dine hænder fra at køre i en mere sportslig position, kan du slippe væk med mindre rejse. Lad os endelig se på de bedste produkter til sadelpind med affjedring.

Kinekt 2.1 og 3.1 er blandt de mest aktive sædeposter på denne liste og tilbyder 35 mm rejse.

Der er fem fjederhastigheder at vælge imellem, der passer til kørere op til 145 kg. På 471 gram er kulstofmodellen den letteste spiralfjedrede sadelpind, som penge kan købe. Disse sædeposter er især aktive i deres første del af deres rejse, så efter min erfaring er de mere egnede på hårdere stier end på glatte veje.

Biasregulatoren, der er tilgængelig som en mulighed for $ 16, giver dig dog mulighed for at opsætte tingene hurtigt og uden værktøjer. Redshift Shockstop er det bedste spiralfjedrede indlæg, jeg har testet, da det ser ud til at gøre et godt stykke arbejde med at absorbere bump i terrænet uden at svirre for meget på de glattere veje. Det er dog stadig ikke perfekt.

Da jeg fik forspændingen ordentligt indstillet til terrængående terræn, fandt jeg ud af, at der var mere bob på vejen, end jeg gerne ville. Desværre er forspændingsskruen ikke særlig tilgængelig, da den er placeret i bunden af ​​sadelpinden. Så du bør ikke indstille dem for regelmæssigt.

Stødstoppet vejer 547 gram og kan bruges af førere op til 110 kg. The By. Schulz G.2 er en meget højt vurderet sadelpind.

Der er en kort-taktsversion med 30 mm og en lang-taktsversion med 50 mm fjederkørsel. Du kan vælge mellem fem forskellige fjederhastigheder, der passer til kørere op til 150 kg. Der er også 10 forskellige diametre, hvilket gør dem velegnede til næsten enhver cykel.

Ulempen ved denne sadelpind er, at der ikke er nogen forspændingsjustering, så det føles undertiden fjedrende og på omkring 700 gram er det tungere end de fleste andre. Den billige fjederkolonne, du vælger, er Suntour NCX. På mindre end $ 100 er det et absolut tilbud, men der er ulemper: det er ret tungt (omkring 800 gram), og det kommer kun med en fjederhastighed (selvom blødere og fastere fjedre kun er $ 15).

Den maksimale førervægt er 120 kg. Jeg tilbragte år med den tidligere version af Cane Creek Thudbuster. Med sin langsommere reboundhastighed synes jeg, det er en god mulighed, hvis du kører en større procentdel på glattere overflader.

Ophængningen på 50 mm er også tilstrækkelig til off-road brug. Der er fire fjederhastigheder at vælge imellem, der passer til kørere op til 150 kg. Hvis du kører en blanding af grus- og asfaltveje, ved jeg ikke, om du kan klare det bedre end Cane Creek eeSilk.

Ved halvdelen af ​​vægten og rejsen for de fleste squishy stolper er den tættere på de bedste tilgængelige carbonstolpe. Den største forskel på en kulstofstolpe er dog, at fjederhastigheden ikke afhænger af, hvor meget udsat sadelpind du har, så du kan bruge de fem forskellige elastomerer, der er tilgængelige, til perfekt at matche din kropsvægt. Regelmæssige dropper-indlæg har meget lidt lodret fleksibilitet, hvilket er en uheldig konsekvens af deres teleskopdesign.

Hvis du elsker dropper-indlæg, men også ønsker at maksimere din kørekomfort, er der to muligheder for suspension (og en tredje er på vej). Den mest kraftfulde model er Byschulz D.2.

Det koster en lille formue, men denne spiralfjederindstilling forbliver utrolig aktiv på ujævn veje. Som med den almindelige Byschulz-prop er der flere fjederhastigheder at vælge imellem og en fjederafbøjning på 30 mm. Den anden dropper-mulighed er PNW Coast, som har 40 mm suspension og er langt den mest overkommelige dropper.

Dette luftaffjedringssystem er testet på gruscykler for at være meget mindre aktivt end de andre ophængte sadelpinde, men det tager stadig kanten af ​​de større slag og fungerer også godt på grusveje. Sammenfattende er en ophængt sadelpind en god komfortopgradering, da den absorberer større stød samt dæmper vejsvibrationer. I det væsentlige betyder det, at du vil føle dig friskere i slutningen af ​​en lang køretur.

For alt, hvad der er langsomt og off-road, er en fjederdæmpet sadelpind uovervindelig. Disse stillinger er utroligt aktive blandt jer og giver dig mulighed for at sidde på ru overflader meget længere. Hvis du kører en anstændig procentdel på glattere overflader eller er følsom over for fjederbevægelse, skal du foretrække elastomersædeposter, da de vil være mindre synlige under dig.

Cane Creek eeSilk er, hvad jeg personligt bruger og anbefaler. Det er ideelt, hvis du som jeg er i en sporty kørestilling eller hovedsagelig kører på glatte veje. Da det kun har 20 mm kørsel, skal du gå på kompromis med hårdere veje, men jeg finder det stadig giver en betydelig forbedring i komfort i forhold til en almindelig post.

Derudover hopper det ikke, er let og elegant. Hvis denne artikel inspirerede dig til at købe en sæde med affjedring, skal du tjekke tilknyttede links nedenfor, der hjælper med at godkende denne kanal. Du kan også understøtte mit cykelnørdindhold direkte på Patreon eller via PayPal.

Alternativt kan du få en kopi af mine touring- eller bikepacking-cykelguider, som vil lære dig alt, hvad der er at vide om cyklerne, inden du kan sammenligne hundreder af nuværende cykler i slutningen af ​​bogen.

Hvad er forskydningen af ​​en sadelpind?

TILtilbageslagpost sætter dig længere bag dit kranksæt og en straightsadelpindflytter dig tættere på. Mængden aftilbageslageller offset bestemmes bedst gennem en grundlæggende cykeltilpasning i en deltagende cykelbutik.24. 2019.

landis cykel

Hvordan indstiller du et sadelnedslag?

BestemmelseSadelsænkning

Flytsadelfremad eller bagud, så dit knæ er over pedalspindlen, når kranken er i positionen klokken 3. Igen er dette et godt udgangspunkt, og så kan dujusteredine klamper frem og tilbage efter behov. Brug din tommelfinger til at føle kuglen på din fod på indersiden af ​​din sko.

Er en ophængt sadelpind det værd?

TILaffjedringpost hjælper virkelig ved at lade en rytter sidde mere på lange stenede forlystelser og spare energi. Thudbuster er bedst. Godtdet værdhvis du ofte kører meget stenet eller rodet og ikke har råd til fuldaffjedring.

Gør carbon sadelpind en forskel?

Sadelpindeer generelt konstrueret af aluminium ellerkulstof. Mange cykler leveres med aluminiumsindstillinger, indtil du når omkring? 2.000 eller US $ 2.500 prispunktet, selvom der selvfølgelig er undtagelser på begge sider.Sadelpinde med kulstoftilbyder dog større dæmpning fra vejvibrationer og er lettere.

Kan du sætte en carbon sadelpind i en aluminiumsramme?

Kulstof vilgalvanisk korroderer medaluminium, hvis deter ikke beskyttet. Brug CF samlepasta,det vilforhindrer stolpen i at glide ved lavere moment og beskytkulstof/ metal interface. Calfee og Zinn er enige om at smøre alt sammenkulstofindlæg, men nogle producenter siger ikke at smøre.10.30.2007

Er min sadel for langt frem?

Tegn på, at du altid er tilbageSadelPosition er indstilletFor langt frem. Hvis dinsadeler indstilletfor langt fremså bruger du muligvis din overkropogsåmeget forårsager spændinger i skuldre og arme såvel som at have ømme hænder. Du vil være i stand til at have en hurtigere kadence, men du har tendens til at læne dig tilbage påsadelop klatrer.05.15.2014

Fungerer en dropper-post som suspension?

Kystendropperer verdens førsteSuspension Dropper Post, der kombinerer køreudjævningaffjedringog fordelene ved endropperind i ensadelpind. Det herdropperer designet til at hjælpe ryttere på alle typer cykler, lige fra fyldte vandrere til langrendsløbere, endda pendlere på hverdage.

Hvorfor bruger vi nul offset sadelpind på cykler?

Zero offset sadelpinde er spild af flot aluminium. Nul offset-indlæg blev populariseret, da folk begyndte at CNC-maskinstolper i 1990'erne, da bearbejdning af cykeldele var helt raseri. cykler. Og de er der af to grunde: at kontrollere rækkevidden ved at placere din sadel tættere på dine barer og holde omkostningerne nede.

Hvorfor er nul forskudte sadelpinde spild af aluminium?

Zero offset sadelpinde er spild af flot aluminium. Nul offset-indlæg blev populært, da folk begyndte at CNC-maskinstolper i 1990'erne, da bearbejdning af cykeldele var helt raseri. Det er sværere at bearbejde en sadelpind med offset, og det gør det tungere.

Hvor stor er kæmpe D Fuse zero carbon sadelpind?

Beskrivelse af Giant D-Fuse Zero Offset Carbon Sadelpind 30,9 x 380 mm Let og super behagelig. Takket være sin unikke rørform giver D-Fuse carbon sadelpind uovertruffen vibrationsdæmpning. Det robuste aluminiumsstolpehoved giver ekstra holdbarhed og brugervenlighed.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Trives med 8 ugers udfordringsanmeldelser - praktiske løsninger

Kan trives få dig til at tage på i vægt? Selvom den indeholder et par ingredienser, som videnskabelig forskning har vist, kan hjælpe med vægttab, mangler der forskning, der ser på fordelene ved selve plasteret. Der er nogle potentielle risici ved at bruge en Thrive Patch. Disse inkluderer vægtøgning efter brug og muligvis angst.3. 2018.

Fezzari wasatch peak review - holdbare løsninger

Er Fezzari en god mountainbike? For mange testere var La Sal Peak et lykkeligt medium med progressiv geometri og superlativ suspension. Utah-baserede Fezzari er et direkte forbrugermærke, og dets cykler er forbløffende værdier.

De rosa bikes anmeldelse - hvordan man tackler

Hvor fremstilles De Rosa-cykler? Fabrikken i Cusano, Italien, i større Milano har været virksomhedens hovedkvarter og fabrik siden begyndelsen af ​​80'erne. Ugo er stadig i De Rosa næsten hver dag i showroomet og hilser folk på 86 år.

Seal skinz handsker anmeldelse - hvordan løser du det?

Er Sealskinz handsker gode? Til vinterbrug er disse Sealskinz-handsker gode ned til ca. 25 grader, hvis du er aktiv vintervandring eller snesko og giver et godt alternativ til fleecehandsker, fordi de ikke bliver gennemblødt, hvis de kommer i kontakt med sne.

Smith chromapop anmeldelser - hvordan man afregner

Er Smith ChromaPop polariseret? Med Smiths egne ord: ChromaPop-linser er ganske enkelt de mest avancerede polariserede linser i verden ChromaPop optimerer farver og øger klarheden, så du kan se omverdenen med et uovertruffen niveau af vibration.