Vigtigste > De Bedste Svar > Zipp-dæk - hvordan man beslutter

Zipp-dæk - hvordan man beslutter

Er Zipp-hjul det værd?

DetZipp404 er uden tvivl en klassisk aerodynamikhjulsætog et af de bedste valg, når du leder efter aerodynamiske gevinster. Selvom det falder i den dyre kategori, er dets kvalitet og funktioner detdet værdhvis du er seriøs med en solid, pålidelig aerodynamisk opgradering.19. feb 2020



Fortæller: Dette er de helt nye Zipp 303S-hjul, der er mere overkommelige, lettere og tilsyneladende hurtigere end de 302 hjul, de erstatter. Det ser ikke ud til at gøre dem retfærdige, da Zipp siger, at de har forbedret den samlede effektivitet af dette hjulsæt til det punkt, hvor præstationen overgår den klassiske 303Firecrest, der ramte markedet tilbage i 2016 og koster dobbelt så meget. Helt ærligt vil jeg have dig til at vide, hvordan Zipp gjorde det, så lad mig udfylde dig.

For det første, ja, jeg er stadig stort set begrænset til mit hus, men forbløffende har jeg fået fat i noget varm ny teknologi. Mange tak til Zipp for at sende mig dette og også for tålmodigt at besvare alle mine spørgsmål, så jeg kan give dig de saftige detaljer til 808 og skivehjulene. De fleste dybder har forskellige modeller og priser. har Firecres t, den klassiske lynlås med sine karakteristiske fordybninger, der bruges og misbruges både på og uden for vejen.

NSW, der tager ydeevnen endnu længere, og så havde du 302, der forenklede al kulstof- og aero-viden og destillerede den til et mere overkommeligt hjulsæt. Nu har vi den endnu billigere, lettere og hurtigere 303 S. Disc-specifik, glad off-road, såvel som på og slangeløs klar.



Så hvad sker der? For det meste fik de et nyt logo til at begynde med. Lad os tale om disse ydelsesrettigheder først, skal vi? Zipp siger, at denne 303 S er 10 watt mere effektiv end hvad deres 2016 303 Firecrest er ved 40 km / t. Hvis jeg forlader et øjeblik, at disse er hurtigere end deres dyrere brødre, synes jeg det er også meget vigtigt og interessant at bemærke, at Zipp hurtigt ændrer den måde, det kvantificeres på, og det er fordi Zipp siger, at de er flyttet fra bare vindtunneler til holistiske reelle tests, der ikke kun inkluderer aerodynamik, men også dæk, dynamik.

Dens dataindsamlingsteknikker er så avancerede, at du nu kan få nøjagtige og gentagelige resultater udendørs med en aero-stick, der måler vind- og atmosfæriske data i realtid. Zipp-ingeniørerne måtte stort set bruge utallige timer på at køre op og ned ad vejstrækninger i 40 km / t. Hvordan stabler disse i vindtunnelen? Jeg ved ikke.

Zipp siger, at de heller ikke er så hurtige, og påpeger i stedet, at det er dine virkelige data, der viser, at du er 10 watt mere effektiv ved 40 km / t på glatte veje, fordi forskellen på ru overflader ser ud til at stige yderligere . Hvordan? Zipp har designet disse, så de er aerodynamisk optimale til 28 millimeter brede dæk. Det er en rigtig stor del af denne samlede stigning i effektivitet, fordi bredere dæk ruller med lidt modstand og kan også køres ved lavere tryk, hvilket også øger rullende effektivitet.



Seerne vil finde ud af, at der er mindre forskel, end der er mellem ydersiden og indersiden, og ja du har ret, fordi disse er krogløse. En traditionel fælg har en lille krog øverst på indersiden af ​​fælgets sidevæg, men med den nyeste udvikling inden for dækteknologi har du ikke længere brug for det. Du kan slippe af med det og få en lang række fordele ved det.

En af dem er aerodynamik. Hookless betyder en meget glattere overgang fra dæk til fælg, der skaber mindre turbulens, end du skærer gennem luften. Da den indvendige fælgbredde kan være bredere, blæser dækket mindre over fælgen, hvilket også skaber mindre turbulens.

Resten af ​​fælgprofilen har også ændret sig i overensstemmelse hermed, gamle 302, 45 millimeter, men fælgen er meget mindre stump ved næsen end på Zipps forgængere. Hvad med vægten? De er 165 gram lettere end 302'erne, der kom foran dem, hvilket betyder, at de kun er 1.530 inches i alt til rygsækken. Det er 710 foran og 820 bagpå.



Indrømmet, dette er ikke et dumt, dumt lys, men for et hjul af denne dybde, styrke og pris vil jeg sige, at det går ret godt. Hvordan har du det? Meget lettere da? Zipp siger, at de har været i stand til at være mere effektive med mindre materiale ved at fremme byggeprocessen, formdesignet og kulstofopsætningen. Et af de store skridt fremad var overraskelse, overraskelse, gå uden kroge; du kan ændre den måde, de former fælgbunden på.

Du skifter fra en blød dorn til en metalform, der giver mulighed for en mere jævn komprimering. Du kan stort set bruge mindre harpiks og mindre kulstof i denne del af fælgen. Hvis styrke er din bekymring, behøver du ikke være det.

Jeg synes, det er rimeligt at sige, at Zipp altid har været risikovillig, når det kommer til konstruktion. I kollisionsprøven er de lige så stærke som deres forgængere, men disse har endda nu en levetidspåvirkning og skadespolitik, der dækker al skade under kørsel. Hvordan har du det? Nå, dette er de første Zipp-hjul med kulstof, der produceres uden for USA.

SRAM, moderselskabet til Zipps, har sit eget kulstofproduktionsanlæg i Taiwan, og det har fuldstændigt replikeret produktionen af ​​Zipp Indianapolis Process derovre, men så siger Zipp også, at ved at foretage disse forbedringer i byggeprocessen, som f.eks. Krogfri, var i stand til at gøre det mere effektivt. De siger også, at fordi de er lettere, er der simpelthen mindre råvarer herinde. Du hører ikke ofte producenter sige noget er billigere, fordi det er lettere, men high-five rundt.

Det tager et stykke tid at komme tilbage til det, men det er som om der er sket mange seje ting, men en af ​​de mest åbenlyse forskelle fra de nye hjul er de nye klistermærker. Det klassiske Zipp-logo skifter fra dette til dette. Eagle-entusiaster vil naturligvis have bemærket dette ikke kun med mountainbikehjulene, der blev lanceret sidste år, men også med de hjul, som Movistar-teamet brugte tidligere på året.

To sidste punkter skal nævnes først navene siger, at de har den samme lejeaksel og frihub som dem, der er brugt på Firecrest-hjulene i de senere år, men her er forskellen faktisk i egerne og den måde, de kommer ind i navet. Disse bruger J-bend eger, mens Firecrest bruger straight-pull eger. Endelig en meget vigtig note om de dæk, du bruger sammen med dem.

hardtail mountainbike

Det er vigtigt, at du bruger slangeløse dæk på disse fælge, da de højere tolerancer og stivere perler på slangeløse dæk betyder, at de ikke har brug for det traditionelle krogdesign for at fungere. Du kan selvfølgelig bruge et rør her, men du har brug for disse dækklare dæk. Vi har snart en anden artikel, som du kan dykke ned i Zipps nye testprotokoller. fordi det er en stor pause for mærket, og de har bestemt fundet nogle super interessante og også super nyttige indsigter, hvoraf nogle faktisk allerede findes på deres nye dæktrykberegner, hvorpå en algoritme er bygget på al deres nylige forskning .Jeg havde lidt leg.

Jeg synes det er super sejt. Vi inkluderer et link til det i beskrivelsen nedenfor denne artikel. Det er en meget kort gennemgang af den nye 303 S.

De fås i butikkerne til lige under $ 1.300 eller lige under £ 1.000 for parret, som, som jeg sagde i begyndelsen, gør dem til de billigste carbon lynlåse endnu. Sørg for at fortælle os, hvad du synes i kommentarfeltet nedenfor, og giv denne artikel store tommelfingre.

Hvad er Zipp-dæk?

De er meget lydhøre og hurtigt rullendedæk, ideel til racing og søndag bedste cykler. Detdæker konstrueret med et 220 tpi gummi / nylonhus, og vægten spares med fraværet af det punkteringsbælte, der findes påZipp'sto andredæk, Course og SLSpeed ​​rørformet.16. feb 2015

Ejes Zipp af SRAM?

I 2007SKAMkøbte cykelkomponentfirmaetZipp. I 2008SKAMintroducerede et nyt premium vejgruppesæt,SKAMNET.

Identifikation af forfalskede produkter Hej alle sammen. Jeg er Tim fra SRAM, og jeg er i vores testlaboratorium i Colorado Springs i dag for at tale med dig om forfalskede produkter. Forfalskninger er varer, der er fremstillet ved hjælp af en andens mærke uden deres tilladelse.

De er normalt lavet af substandard-komponenter for at sælge dem en billig efterligning af lignende varer fra mærker, du kender og stoler på. Det er ingen hemmelighed, at forfalskede cykelprodukter kan findes overalt. De er nemme at finde online, lette at finde brugt og potentielt farlige for dig, chaufføren.

Hos SRAM tager weRAM kvaliteten af ​​vores komponenter alvorligt, og vi vil have dig til at have et stærkt, gennemprøvet og pålideligt produkt. Formålet med denne artikel er at hjælpe dig med at identificere forfalskede produkter på markedet og at fortælle dig, hvad du skal gøre, når du finder det har et par ting at vise. Lad os tage et kig. ZIPP-hjul I denne familie af SRAM-mærker fremstiller ZIPP højtydende hjul, styr, stilke, sadelpind og tilbehør til cyklister.

Dette er højtydende produkter til daglig brug, træning og konkurrence. Her er nogle vigtige identifikatorer, der hjælper dig med at identificere forfalskning af originalen. Du kan også se visuelle signaler på billederne på ZIPP officielle hjemmeside.

Navne Først navene. Med undtagelse af nogle få udvalgte autoriserede forhandlere, der bygger hjul med ZIPP-fælge, sælges ORIGINAL: ægte ZIPP-hjul kun med ZIPP-nav. Originale komplette hjul fra ZIPP-fabrikken har intet andet navmærke.

FAKE: Det er vigtigt, at falske hjul generelt er bygget med et ikke-ZIPP-mærket nav som Novatech. På den ægte ZIPP-hub skal du bemærke den blanke finish, den unikke form på navskallen og ZIPP-grafikken. Forfalskere markerer ofte et generisk knudepunkt med et ZIPP- eller 'Z' -logo af dårlig kvalitet, FAKE: med den form, at en lynlåsskal ikke ligner en original.

Hvis dette er uklart, skal du kigge på produktbillederne på ZIPP.com. Mærkater Nu taler vi om mærkater.

Vær falske hjul, kig efter specifikke former og afrundede kanter på mærkaterne. Forfalskning: en forfalskning bruger ofte forældede klistermærker, dem med 'Speed ​​Weaponry' banneret i bunden af ​​klistermærket, som du vil se her. Dette mærkat bruges ikke længere på nuværende ZIPP-mærketsæt.

ORIGINAL: Originale ZIPP-hjul bruger kun ZIPP-logoet til mærkater. Alle NSW-hjulsæt tilbyder vores Impress-grafik, som ikke er klistermærker, men er trykt direkte på fælgoverfladen under produktionsprocessen. Nogle gange er der slet ingen mærkater, bare replikformen af ​​vores Firecrest- og NSW-hjul. Et klistermærke er let at skrælle af en kant, men hvis der ikke er noget klistermærke, stol på din kilde.

Fælgform og udseende For det tredje har fælgformen og udseendet.Original ZIPP-fælge og komplette hjul har et identificerbart udseende og form.ORIGINAL: Med undtagelse af de 30 2-hjulede er der et specifikt mønster af fordybninger på NSW og Fire Crest fælge .

Ligeledes er fælgformene specifikke for ZIPPs produktions- og tekniske indsats. FORfalskning: Forfalskede hjul er normalt smallere ved den indvendige diameter af fælgen og ofte ikke brede nok ved den udvendige diameter af fælgen til fuldt ud at understøtte de bredere dæk, som mange ryttere foretrækker i dag. Husk, at falske hjul kan variere i fælgfarve, udseende, bredde og klistermærkeform.

foldbar elektrisk cykel

Dem, du støder på, kan være forskellige fra det eksempel, jeg viser dig her. ORIGINAL: Leder du endelig efter et serienummer. Alle autentiske ZIPP-fælge fra 2013 og nyere har et serienummer, der er lasret på den indvendige diameter af fælgen nær ventilspindlen.

Hvis du på noget tidspunkt er bekymret for ægtheden af ​​ZIPP-hjul, skal du bruge ZIPP-webstedet til at sammenligne billeder af nav, fælge, klistermærker og tekniske specifikationer. Jo mere du kender produktet, jo mere sikker kan du være mellem ægthed og forfalskning. Hvis du er bekymret for at foretage det rigtige køb, så lad mig tage dig med det - Bliv hos Trusted Dealers.

Produkter købt hos disse autoriserede forhandlere har fuld garanti og produktsupport fra SRAM. Vær opmærksom på lave priser, der synes for gode til at være sande, især når du køber online. Selvom produktbillederne ser rigtige ud.

Som de altid siger, hvis en aftale synes for god til at være sand, er det sandsynligvis. Lav altid dine lektier. Husk, SRAM har investeret meget i forskning, udvikling og kvalitet.

Førersikkerhed er af største betydning for alle her. Forfalskere har ingen sikkerhedsproblemer. De tester ikke produktets kvalitet og tilbyder ikke support efter salg.

SRAM og din lokale cykelbutik tager sig af dette, og vi ønsker, at du får en sjov og sikker oplevelse. Hvis du ønsker mere information, har yderligere spørgsmål eller ser et forfalsket produkt i nærheden, bedes du kontakte os. Brug e-mailen på din skærm nedenfor eller besøg vores hjemmesider for mere information, vi ser frem til at se dig på cyklen.

Nyd turen. Tak for din støtte og tak for at du valgte SRAM.

Hvor fremstilles Zipp-hjul?

De Forenede Stater

Hvor meget hurtigere gør Zipp-hjulene dig?

Fra sine tests opdager rytteren: Med konventionelhjul, kan han køre 20 minutter med en gennemsnitlig hastighed på 41,12 km / t med en gennemsnitlig effekt på 379 watt. MedZipp808 NSW aerohjulhan kører 51 minutter med en gennemsnitlig hastighed på 41,13 km / t og en gennemsnitlig effekt på 344 watt.6. juni. 2016 nov.

Er kulhjul det værd?

Letvægtskulhjulfå en cykel til at føle sig snavset og lettere at komme op i fart. De kan hjælpe dig med at klatre hurtigere og spare energi på lange ture. Mange ryttere, selv nybegyndere, kan faktisk mærke forskellen, når de kører letterehjul. At reducere en tilsvarende vægt på et andet sted på cyklen er meget mindre mærkbar.16. sep 2020

Ejes SRAM af Shimano?

SKAMCorporation er en privatholdtcykelkomponentproducent med base i Chicago, USA.SKAMer et akronym, der omfatter navnene på dets grundlæggere, Scott, Ray og Sam.Shimano, Inc. er en japansk multinational producent af cykelkomponenter, fiskeredskaber og roning udstyr.

dækhåndtag

Hvad er forskellen mellem Zipp 303 og 404?

Det303(26,4 mm) er bredere end404(24,7 mm), så (har jeg fået at vide), at denne stigning er stivhed, selvom der er en 13 mmforskeli fælgdybde.17. apr 2016

Har Zipp-hjul et serienummer?

Modelår 2013Zipp fælge hardetserienummerlaser ætset på ejesengen.

Hvor fremstilles ENVE-hjul?

ENVE´s nye fabrik er ligesom sine produkter: overbevisende, inspirerende og moderne. Lige siden grundlæggelsen i 2007,ENVEharfremstillethigh-end kulstofhjulog cykelkomponenter i Ogden, Utah.17. juli. 2017 nov.

Hvilke dæk har Zipp-hjul?

Zipp siger, at det testede sine nye hjul i den virkelige verden ved hjælp af en aerosensor på cyklen snarere end vindtunnelen. Zipp har ikke sagt, hvad de konkurrerende hjul var, men alle hjul blev testet med de samme 28 mm dæk. Som test og markedsføring viser, har Zipp tydeligt grusbrug i tankerne for disse nye hjul.

Hvilke dæk er kompatible med Zipp 303?

Zipp opfordrer forbrugerne til at bekræfte kompatibilitet med dækproducenten, inden de installerer andre slangeløse eller slangeløse dæk på Zipps nye 303 S og 303 Firecrest skivebremsesæt. Slangeløse dæk kan bruges med slanger.

Hvor meget koster et Zipp rørfri skivebremsesæt?

Hvis Zipp 303 S Tubeless Disc-Brake hjulsæt, jeg kørte til denne anmeldelse, ikke havde Zipp-logoet på siden af ​​sine fælge, ville jeg ikke have gættet, at det var fra Zipp. 303 S-hjulsættet sælger for US $ 1300, £ 985, € 1110, en meget un-Zipp-lignende pris.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.