Vigtigste > Cykler > Alaska Airlines-cykelgebyr - hvordan man løser det

Alaska Airlines-cykelgebyr - hvordan man løser det

Hvor meget koster det at tage en cykel på Alaska Airlines?

Et overblik over Alaska Airlines bagage- og cykelpolitikker:
Generelle bagagegebyrerIndenlandsk
1. rutetaske$ 25
2. rutetaske$ 35
Bære-påInkluderet
CykelBagageBetaling*$ 25 *
13. nov. 2017 nov.



Hej, dette er Jay P. Morgan. Jeg går ud på endnu et stort eventyr her med The Slanted Lens.

Men problemet, der altid kommer op, er at rejse på batterier. Især lithium-ion-batterier. Så vi skal tale om de ting, du kan og ikke kan have, når du bruger lithiumionbatterier, hvad vi skal tage med dig, hvordan du beskytter dem, og hvordan vi løser ting til TSA, lad os komme i gang og se, hvad vi kan gør.

Men seriøst, lad os tale om batterier og flyve med dem på et fly. Vores segment i dag er sponsoreret af Indipro, en stor producent af virkelig højtydende batterier til foto- og artikelindustrien. Vi taler mere om dette, når tiden går gennem vores segment i dag, men vores spørgsmål er, hvilke batterier kan du flyve med? Du kan stadig flyve med alle dine almindelige Triple A, Double A, CD'er, uanset hvad.



TSA vil have dig til at have disse i deres originale beholdere og ikke bare løsne i en taske, fordi de er bange for, at de kortere sammen, men du kan tage så mange af dem i din håndbagage, som du vil, så mange du vil i Din bagage. Ingen begrænsning herfor. Det virkelige problem vil være lithium-ion-batterier.

Siden Galaxy-eksplosionen har alle været meget bekymrede over lithiumioner. Årsagen er inde i et batteri, og dette er et Indipro 170 watt batteri. Inde i batteriet er der to rum eller kamre med et tyndt stykke plast imellem.

Når dette tynde stykke plast brydes, starter de en kemisk reaktion inde i dem, og de eksploderer. Det er ekstremt sjældent. Forbrugerrapporter siger, at omkring en ud af en million vil mislykkes, mens en ud af 13.000 er chancen for, at du bliver ramt af lyn Men det ændrer ikke det faktum, at vi har haft galakser, der eksploderede og havde problemer, og det er derfor lithiumioner bliver nu undersøgt.



Når du rejser med lithium-ion-batterier, falder de efter min mening ind i tre kategorier: en, som du kan bære på flyet, to hvad pokker du kan kontrollere i din bagage på flyet, og tre batterier, der allerede er i komponenter og Bærbare computere og udstyr er inkluderet. Lad os tale om hver af dem. Lad os starte med dem, der er i komponenter først.

Dette er et Baja-flashhoved. Baja-flashhovedet har et lithium-ion-batteri. Dette lithium-ion-batteri er placeret i Baja-flashhovedet.

Jeg opbevarer disse i min check-in taske hele tiden. Jeg har en stor pose bajas, det er som fire eller seks hoveder, de går på flyet, der er slet ikke noget problem. Årsagen til, at der ikke er noget problem med batterier installeret i enheder, er at de fleste enheder, inklusive bærbare computere med store batterier med lang levetid, har batterier under 100 watt.



Det er det hemmelige nummer. Hundrede watt eller derunder gør det til et problem, TSA er ligeglad med. Dette inkluderer virkelig alle de kamerabatterier, du er vant til, alle dine still-kamera-batterier.

Selv de fleste af dine filmkameraer, der ikke kan indeholde et sådant lille batteri, er de under 100 watt. Dette er et 45 watt kamera batteri til Canon C200. Selv batteriet med forlænget levetid er mindre end 100 watt.

Så alt i én enhed, intet at bekymre sig om. Indbygget i enheden går på flyet, under flyet, oven på flyet, uanset hvor du vil lægge det på flyet, det er godt. Nummer to er nu, jeg har min Baja, og jeg vil medbringe nye batterier til min Baja.

Nu er det under 100 watt, men jeg kan ikke kontrollere det, det skal være i min personlige lomme. Og grunden er, at du bare ikke kan have disse i skuffen, fordi de er bange for, at de bliver kortsluttet, rørt eller gjort noget for at få dem til at eksplodere. Sagen ved alle batterierne, selvom det absolut ikke er noget problem. At rejse med de små batterier, der driver dine kameraer, er på en C200, du ved, det er 45 watt.

Men selvom du kan, kan du bare ikke tjekke disse ud, du skal have dem med dig, jeg har altid mine kameraer med som håndbagage, når jeg kommer på flyet, så jeg har en taske, som mine kameraer er i og jeg har en lomme, der holder batterier, når jeg rejser denne vej. Og det afhænger af hvor mange af dem jeg rejser med. Hvis jeg bare tager mine kameraer med mig, går alle mine batterier i mine kameraer, eller hvis jeg kun har et eller to af de ekstra 100 watt batterier, lægger jeg dem også i min kamerataske.

Men når jeg har en kæmpe optagelse, og jeg har brug for en masse batterier, tager jeg en kuffert, der har batterier i sig. Husk, at disse kun kan være 100 watt eller mindre, og du kan få så mange af dem på flyet, som du vil uden besvær. Derfor er disse batterier så smukke.

Hvis du bruger avanceret artikeludstyr, kan disse 98 watt batterier tages med i flyet, du kan tage så mange af dem med dig, som du vil, du bare

Jeg mener, så længe din vægt ikke bliver for tung. ..kan ikke tage 500 pund af det med flyet.

Så længe det er til personlig brug og produktion, kan du tage så mange af dem som du vil. Du kan have 8 eller 10 af disse i et tilfælde, og du kan tage disse 98 watt. Hvis de får over 98 watt, lad os gå videre til den tredje kategori.

Og det er batterier, der er større end 100 watt. Og TSA siger, at du kan bære to batterier over 100 watt, men ikke overstige 160 watt. Og de giver dig tilladelse til at tage to af dem med dig til at tage på flyet.

Du har ikke lov til at kontrollere dem, de skal være i din personlige håndbagage, og du kan tage to af dem med dig. Et batteri som dette er 170. Det er bare lidt stort.

Et batteri som dette, det er 270, bare lidt stort. Jeg elsker faktisk disse 270 batterier. Når du kører lys, ser LED-lysene dig køre lys hele dagen lang, det er derfor, jeg bruger dem, det er derfor, jeg elsker dem, men jeg kan ikke flyve med dem.

Vi har et dokument online fra Indipro, der viser, at dette batteri er TSA-godkendt til at flyve med. Tag dette dokument, tag det med dig, udskriv det, tag det med dig, og når de spørger din TSA, har du en hel kasse med ti eller fem eller tre af dem, og de ser på dem og siger, 'Vent et øjeblik , med alle disse lithiumioner - Du kan ikke flyve batterier. 'De viser dem dokumentationen fra Indipro, som siger, at disse batterier opfylder alle kriterierne, de overstiger ikke 100 watt, de er tilladt i håndbagage, og de giver dig mulighed for at fortsætte disse ting hver gang kaste papirarbejde på TSA, det viser, at du fik denne tanke igennem, du tog ikke bare en tilfældig beslutning, og du har disse batterier opfylder deres kriterier, og de gør det.

Hvis du tager disse med dig på flyet nu, kan du ikke bare tage dem med på flyet, fordi TSA vil fremstille meget, meget ubehagelige batterier til flyet? Selvom disse 98 watt batterier er, har de kontakter. Kontakterne gør TSA nervøs for, hvor godt det kan et stykke metal kan røre ved dette, det kan kortslutte eller have et problem.

Der er tre måder at pakke dette på for at tage flyet i original æske. Der står 98 watt på det, det siger nøjagtigt hvad det er, og fordi det er i denne boks vil ingen blive generet, intet vil røre terminalerne, det vil ikke være et problem, det er det første og nemmeste, sæt det tilbage i den originale æske. Hvis du ikke har det, nummer to er meget let, du tager bare et stykke tape.

Det skaber en beskyttelse. Nu når TSA-personen siger: 'Nå, er det ikke disse terminaler? Nej, disse er ikke terminaler, det er kun bøjlerne, der gør det muligt at fastgøre guldbeslaget til de forskellige enheder, som du bruger det på. Terminalerne er indstillet lige her, og det er nu helt dækket og beskyttet, og nummer tre er en ziploc-taske.

Læg dem i en Ziploc-taske, der giver dig beskyttelse, TSA vil føle, at du har tænkt på det, og de generer dig ikke, hvis du lægger dem i en Ziploc-taske med den lille smule tape. Det er bare en forholdsregel, de må ikke påpege det for dig, hej, måske ikke sige noget, men det er muligt, at de vil. Jo flere af disse du har på dig, jo mere sandsynligt er det, at de siger noget om det.

Små batterier som til dine kameraer, som du kaster i din kamerataske, siger de ikke noget. Disse typer batterier giver dig ikke noget problem. Men hvis du er bekymret, skal du lægge noget tape over polerne, og disse er klar til at flyve.

Der har du det, der er tre måder at beskytte dine batterier på, når du opbevarer dem i flyet, så du hurtigt kan komme igennem TSA og ikke har nogen problemer. Et lille opkald her til Indipro, som er sponsor for vores segment i dag. Vi ved nu hvordan vi skal flyve med vores batterier, hvorfor jeg elsker disse batterier er på grund af flere ting.

For det første har de en fantastisk D-tap her, hvis du vil tage dine Goldmount-batterier af strømmen. Jeg bruger Goldmount, fordi jeg bare kan lide beslaget, som det justeres, men de gør både V-mount og Gold-mount. Og jeg elsker også det faktum, at ikke alle disse batterier har en USB-port, så du kan oplade din telefon fra denne ting.

Du kan oplade din telefon fra dette batteri i lang tid. Jeg elsker disse, fordi jeg bruger dem til lysdioder, jeg bruger dem til cine-kameraer, jeg bruger dem endda og sandsynligvis en af ​​mine yndlings ting, fordi A7R2 har et så forfærdeligt batteri, der er en batteriplade, de gør, Indipro. Denne batteriplade går på bagsiden af ​​din rig, den går ind i batterirummet, og nu kan jeg bare placere mit guldmonterede batteri lige der, sidde på mit stativ og få masser af batterilevetid for at køre A7R2 så pænt.

Jeg mener med dette kamera, især fordi batteriet er så dårligt, har du virkelig brug for denne opsætning, og det er en simpel, lille og billig opsætning. Indipro laver også en D-Tap-oplader til disse, hvilket virkelig er en god opsætning, det er en lille kompakt oplader, når du rejser. Dette er simpelthen tilsluttet batteriets D-tap og i væggen skal du oplade det.

Dette er en rigtig dejlig lille del at rejse med i stedet for at skulle bære de store dobbeltopladere. Jeg synes, dette er et meget enklere system. De har en god LED-indikator her på siden, så du kan se, hvilken slags strøm der er tilbage i dit batteri, hvilket er virkelig rart.

De er gode konstruktioner, så de faktisk kan droppes, og de smuldrer ikke, hvilket er en god ting, jeg har på sættet, fordi det ser ud til at ske hele tiden. Hvis effekten ikke er angivet på bagsiden af ​​dit batteri, vises volt og forstærkere. Volt gange ampere er lig med watt, dette er en nem måde at finde ud af effekten på din batteripakke.

Her på The Slanted Lens er vi virkelig store på forretning, så besøg theslantederlens.com og køb vores forretningsdownloads. Der er seksten segmenter, der hjælper med at forme din virksomhed, plus et månedligt gruppeopkald med mig, hvor du kan stille alle dine spørgsmål, så gå til theslantederlens.com i dag.

Hvor meget koster det at tjekke en cykel på et fly?

Afhængigt af din operatør og destination flyver du med encykel kunne kosteså lidt som $ 30 eller derovermegetsom $ 300 hver vej. Så hvis du planlægger en rejse, betaler det siggørDine lektier.22. maj 2019

Hvis du aldrig har fløjet væk på din cykel, kan du være bekymret for at pakke din dyrebare cykel og aflevere den til en anden. Men jeg vil forsikre dig om, at hvis du ordentligt pakker din cykel og arrangerer dine rejsearrangementer, er det muligt at være temmelig ubekymret og ikke i nærheden så hård som du tror det ville være. Selvfølgelig kunne du bare flyve et sted og leje en cykel.

Nu er der steder som Whistler eller Alperne, hvor du kan gå til store cykelparker. De vil have flere muligheder for at gøre det. Så rigtige cykelbutikker med rigtige cykler.

Selvom det kan være ret dyrt, og det har jeg aldrig gjort før. Jeg tog altid min cykel med mig, fordi jeg vil cykle. Men mit første råd til at flyve med en cyklist er at prøve at booke på forhånd.

Så gå online. De fleste flyselskaber kan nu gøre dette på hjemmesiden. Det ville være en god mulighed for også at læse Ts og Cs og kontrollere vægtgrænserne. Der er risiko for, at du møder op i lufthavnen, og hvis det er på en populær rute, hvad enten det er træningsudstyr eller cykler, er flyets hold kunne allerede være fuld, og det vil næsten helt sikkert koste dig mere, hvis du gør det i lufthavnen.

Vil virkelig kontrollere flyselskabets vægtbegrænsninger, saml en 32 kg taske. Kun af hensyn til sundheden og sikkerheden for nogen, der løfter denne taske. Så når de er over 32, bokser de dem bogstaveligt talt ikke.

Du vil heller ikke rigtig gøre det. Selvfølgelig vil det koste dig flere penge. Men 32 kg er ret tungt for at være retfærdig.

Da jeg var en racerchauffør, World Cup Downhill, kender du en stor, tung downhillcykel med et reservehjul, reservehjul, lidt gear, og det løber sandsynligvis. Men jeg har ikke været så højt på en trailcykel i lang tid. Men selvfølgelig vil du kontrollere, hvor meget det vil koste dig.

Bare for eksempel koster easyJet £ 35 hver vej, hvis du bestiller det på forhånd, men hvis du dukker op i lufthavnen, vil £ 45-flyselskaber gøre det samme og opkræve mere for det. Med easyJet får du en bagagegodtgørelse på 32 kg. Nogle flyvninger, nogle flyselskaber begrænser det til omkring 23-25, og du skal helt sikkert være lidt mere forsigtig med at læse, hvordan du pakker din cykel for at sikre, at den ikke bliver beskadiget.

Men når du har din taske eller kasse klar, kan du blot kontrollere, at vægten med en badeværelsesvægt er supernøjagtig, men forhåbentlig har du en god idé - ishof hvor meget den vejer. I mine dage som professionel racerchauffør er det naturligvis et rejsecirkus med hundreder af kørere, der går rundt i verden, så du hører historier om ting, der sker på cykler. Og når cykler går tabt, skyldes det for det meste forbindelsesflyvninger.

Så hvis du flyver et sted, måske en større lufthavn, en stor hub lufthavn og derefter går vild, og så dukker de ikke op i den anden ende. Hvis det er muligt, mener jeg, at du muligvis ikke kan, men hvis du kan få direkte fly, ville jeg tro, at det stort set eliminerer risikoen for at miste din cykel på den flyvning, når det kommer til faktisk at få din cykel. Du har to muligheder her. Du har en speciel cykeltaske, eller du har en cykelkasse.

Jeg starter med dette først. Det er naturligvis den billigste måde, og jeg tror, ​​den nemmeste måde. Og der er forskellige tip til hver vej til at komme rundt Så dette er en cykelboks, der kan hjælpe dig med at finde din cykel, der vises, hvis du bestilte alle de mærker, der sender den direkte til dig fra et direkte mærke som Canyon, YT.

Så prøv at holde det, hvis du kan. Eller den anden mulighed er at gå til en cykelbutik. De har normalt hundreder af dem, fordi alle deres cykler også vises i dem.

elektrisk cykel nyc lov 2017

Og efter min erfaring har de altid været glade for at give mig en. Jeg har aldrig været nødt til at betale for en. Måske er det fordi min ven ejer en cykelbutik, og jeg går der for hende.

Men hvad jeg vil sige er, at øl og småkager kommer langt i cykelbutikker. Så når du har lyst til, at du har brug for en? Og måske vil de opkræve dig, tage nogle cookies med dem. Du får sandsynligvis en.

Før du begynder at tage din cykel fra hinanden, er det absolut værd at få den virkelig ren. Dette er Blakes cykel. Det er lidt semi-rent.

Faktisk, hvis jeg skulle rejse med dette, ville jeg sandsynligvis sørge for, at det er så uberørt som muligt. Grundlæggende fordi når først du lægger det i din kasse, falder alt mudder og snavs inde, og det kan begynde at ridse dele på din cykel, plus indersiden af ​​din taske eller kasse bliver uopretteligt snavset, du kommer aldrig ind for at være i stand til at komme ind og rense alt. Men en anden stor grund er krydskontaminering.

Nu har jeg haft det i Australien. Du er super hot for det. Hvis du møder op med en virkelig mudret cykel, kan du faktisk få en bøde for den.

Du vil naturligvis gerne have nogle værktøjer med dig til at samle din cykel på den anden side af cyklen. Så jeg tager et mini-sæt værktøjer til dette. Hvad jeg skal starte er at tage peedals af, fordi det er lettere, når du har dine hjul på.

Og jeg bruger en stor 8 mm unbrakonøgle til det, for nogle gange kan multiværktøjet ikke købe nok til at tage pedalerne af, det tager jeg bestemt. Jeg tager et multiverktøj. Jeg tager et mini-skraldesæt, bare fordi det er rigtig rart at arbejde med, især når du laver noget meget gentagne som dine skiverotorer, dine bremserotorer væk, hvor du skal skrue 12 skruer ud.

Det er meget lettere med en af ​​disse. Plus en pumpe. Dette er en fantastisk rejsepumpe.

Dette er Turbo Morph G fra Topeak. Bare en smuk lille, men superkraftig pumpe. Og så vil jeg tale om reservedele et øjeblik, tænker jeg senere.

Men jeg tager først pedalerne af. Du kan få kasser i forskellige størrelser i butikkerne. Nogle af dem er faktisk ret store.

Måske finder du den, du kan finde. Du kan bare tage forhjulet ud. Og det er ret rart, for hvis du lader dit baghjul sidde i det, beskytter det bare baghjulet lidt mere; det bliver ikke knust, plus på en eller anden måde vil din mech ikke falde til jorden. Forhåbentlig kan du gøre det.

Hvad du dog skal passe på igen er boksstørrelsen. Hvis de er rigtig store, er nogle af dem virkelig lange, skal du kontakte flyselskabet for at se, om de vil være i den størrelse. Dette er lidt mindre, hvor vi skal tage begge hjul ud og forskellige andre ting.

Men denne cykelboks er jeg næsten sikker på, at flyselskaber vil tage den. Jeg har aldrig haft et problem med nogen af ​​disse. Nu har jeg taget pedalerne af.

Dernæst skal du droppe din sadel. Med en dropper-post så åbenlyst super let, vil jeg gøre den lidt mindre. Hjul udenfor på Strive, hvor denne gaffel er bred, har du gennem aksler, i hvilket tilfælde vil jeg helt sikkert geninstallere dem.

Det vil naturligvis forhindre mig i at miste det, men selvom det er tilfældet, hvis du på en eller anden måde sætter det der, vil der forhåbentlig ikke være nogen chance for, at noget bliver knust. Så tydeligvis det samme på bagsiden. Og fordi jeg tager hjulene ud, så du skal også gøre noget på den bageste mech, for hvis du lader det være på cyklen, vil det naturligvis være den laveste ting i kassen, så det vil næsten helt sikkert være din bøjle eller mech bøj eller brud den bageste kommer ud, det er bestemt også tid til at tage den bageste mech af.

Selvfølgelig, hvis du begynder at tage ting af cyklen, der stadig er fastgjort, som den bageste mech, vil du stadig have kæden på. Dette er virkelig vigtigt. Begynd at pakke det op på den rigtige måde.

Her kan du se en masse skader på cykler ved ikke at få det helt rigtigt. Så selvfølgelig har jeg stadig skiftkablet og kæden tændt. Så jeg vil bare prøve at lægge det et godt sted.

Det kan være, at du bare trækker akslen tilbage. Og pakk derefter 'Mech'en i noget blødt. Jeg har brugt en klud før, noget lignende.

Men bobleplast er naturligvis en rigtig god mulighed, og pakk det deroppe og læg det derefter i din kæde, hvis du kan få din aksel tilbage. Det holder lidt op. Og pakk det derefter rundt.

rygsæk eller messenger taske

Pas på, at dette ikke kommer ind i tingene. Jeg tager noget af det bånd med mig ret ofte. Prøv at pakke den ind så godt du kan, og sørg for, at intet bevæger sig, så hvis du henter cyklen nu og lægger den i en tom kasse, vil den stadig rasle rundt, og du skal tænke på de slags ekstreme punkter eller de laveste point og det mest fremadrettede punkt.

Dette er de steder, hvor alt sandsynligvis går i stykker. Så i dette tilfælde er der en bash-vagt på Blakes cykel, så det er ret godt. Men jeg vil også prøve at pakke det rundt.

Forhåbentlig har du nogle af disse papstykker, der fulgte med din cykelkasse. Jeg tænkte på at tape en gammel klud nedenunder, så cyklen ville sidde på den og ikke beskadige noget, men jeg vil bruge dette i denne sag. Også nogle af disse ting.

Ligesom blikkenslagere er rørledningen fantastisk at starte i din. Bliv tæt på rk-udvidelser, dybest set hvor som helst du tror, ​​det bliver lidt beskadiget med ting, der roder rundt indeni. På dette tidspunkt tager jeg faktisk cyklen op og begynder at lægge den i lommen. Du finder ud af, at jeg stadig skal tage styret af, men det føles altid for mig som om det er lettere nu, når det begynder at sidde i kassen.

Okay, åbenlyst for bredt. Så hvad jeg normalt gør, er bare at prøve at tage styret af og lade stilken være på, for hvis du tager stilken af, kan gaffelen rasle. Det holder ikke op.

Så det er normalt bedre bare at gøre stangen. Og så skal du tilslutte stængerne lidt som med Mech. Og så skal du sætte alt det andet ind.

Selvfølgelig ville jeg med dine pedaler pakke dem ind i noget igen, fordi jeg ikke vil have dem til at rasle rundt. Hvis cyklen vendes på hovedet, kan den begynde at ridse ting, jeg ville pakke din cykel med så mange ting som muligt. Mere bobleplast, flere klude.

Og hvem åler med. I tilfælde af en kasse vil jeg helt sikkert overveje at tage dine rotorer af. Jeg har sluppet væk med dette tidligere, når jeg er super doven ved bare at stikke dem ind som at sætte rotoren i kassen i stedet for udefra, men jeg har bøjet dem ved visse lejligheder, jeg har sandsynligvis fløjet på en cykel, jeg ved det ikke et par hundrede gange, og de blev bøjet et halvt dusin gange, da jeg var doven og satte dem i en kasse, lige med alt sat i, så hjulene til side din cykel, jeg ville bare se .

Prøv det og klem det sammen. Se om noget berører noget. Naturligvis skal alt pakkes så godt som muligt.

Bobleindpakning er tingen, fordi den ikke vejer noget. Hvis du begynder at smide for meget andet ind, vejer det for meget. Og se virkelig efter noget, der rasler eller bevæger sig.

Og så er du færdig. Det er tid til på en eller anden måde at lukke det op, få dit brune pakningstape ud og sørg for at pakke det godt ind. Du har måske bemærket, at jeg ikke svigtede mine dæk.

Nu vil nogle flyselskaber bede dig om det. Jeg er sandsynligvis kun blevet spurgt et par gange i de sidste 15 år, så det meste af tiden behøver du ikke at gøre det. Lad dem bare være som de er.

Jeg ved, det kan være lidt kontroversielt. Men jeg har aldrig haft et problem med det, og det sparer mig selvfølgelig at skulle pumpe det op på den anden side. Når du har fået din cykel ind, er det tid til at sikre dig, at der er værktøjer derinde.

Jeg har en taske, som jeg kan lide at lægge dem i, så de ikke rasler rundt. Jeg har også mine reservedele. Så det er her jeg normalt bærer, hvad har jeg? Jeg glemte.

Dækhåndtag, et ekstra skiftkabel, en ekstra mekanikbøjle, egernøgler, bare et par bits og bobs, som jeg muligvis har brug for på min rejse, så igen, sørg for at dette er i, du er så god som færdig. Det er bare meget vigtigt at sikre, at du ikke lægger ting som multiværktøjer i din håndbagage, fordi de trækker dig videre. Jeg tror, ​​de kunne bruges som et våben, så sørg for at sætte dem tilbage i din bo x, klæb den på, og så er det også en ting at huske at medbringe noget mere tape, for i den anden ende skal du klippe din kasse, og du bliver nødt til at tape det op igen for at komme hjem, på lommemuligheden.

I slutningen vil jeg gå ind på fordele og ulemper ved kassen og posen. Men hvad du sandsynligvis vil se, når jeg gør dette, er at der dybest set er mindre behov for at tage din cykel fra hinanden. Og de er bare designet til åbenlyst at flyve på cykler.

Der er mange rige funktioner, hvilket betyder, at din cykel er beskyttet og lettere at opbevare. Derfor bruger jeg Savage's Douchebags til at vise dig i det væsentlige alle funktionerne i denne taske. Selvfølgelig er der også andre tasker, der tilbyder dig unikke funktioner, men alle er designet til virkelig at beskytte din cykel, men er også lette at transportere.

De fleste cykeltasker leveres med hjul for at trække dem rundt i lufthavnen for at være meget lettere. Når den er fyldt, glemmer du altid, hvordan du gør det. Så forbered cyklen, fjern de første hjul, sænk sædet, fjern styret. Du kan se en stor forskel for bare kassen, at du også har en metalramme her.

Så igen superbeskyttende. Så jeg begynder at sætte dette sammen. Ret, du har sådan et godt gaffelrum i denne taske.

Tjek den rigtig tykke polstring, som du slags skubber din gaffel ind i. Jeg sprækker bare mechen sådan, og så er der også den pude i bunden. Så du sidder i bunden af ​​din ramme.

Du kan justere dette. Skub den sammen. Derefter vil din ramme sidde rigtig pænt på den, så start med at chippe bits ind.

Du kan se, hvor godt det går ved at beskytte dine gaffelben. Din cykel er faktisk fastspændt, så den næsten bliver en del af posen. Mens der er i kassen, er der altid en risiko for, at din cykel bevæger sig i den.

Og det er derfor, jeg virkelig prøver at pakke dem så tæt som muligt, når det kommer til en cykelboks. Det behøver du ikke. Du kan også se, at det er en enorm tidsbesparelse, men med denne er posen speciel, du behøver ikke nødvendigvis tage den bageste mech af.

Det er i denne ramme, så jeg glider kun cyklen fremad, så vidt jeg kan få den i lommerne, så mech er i den ramme. Skift nu op til et lavt gear, og når du ser, er det virkelig svært at blive sprængt væk af noget. Hvis du spiller det sikkert, kan du stadig tage det af, men hvis du tager det af, har du en chance for at det vil rasle igen.

Så jeg foretrækker at lade den være tændt, så den forbliver fastgjort til min cykel. Og bare dobbelt-sørg for, at det er i rammen af ​​denne taske, så det ikke bliver smadret af noget. På dette tidspunkt ville jeg sandsynligvis klemme mine ridesko, måske noget ridetøj her, som shorts, bukser.

Bare for at sætte dem et sikkert sted, hvor jeg ikke nødvendigvis vil have dem i min anden hovedlomme, fordi de måske er lidt beskidte. Så fyld dem, hvor de ikke bevæger sig. En ting du skal passe på er, at jeg ved, at en irline easyJet faktisk igen siger, at du kun skal have din cykel i tasken, intet andet sæt.

Og jeg blev spurgt om det en gang. Men det er kun en gang i 20 år med cykelture. De fleste flyselskaber er ligeglad med, at du har et lidt andet sæt derinde.

Bare gå tilbage til din vægtgrænse. Det er her, nogle af disse virkelig gennemtænkte funktioner i disse poser virkelig begynder at betale en beskyttende taske i processen. Og i dette kan du sætte din pol.

Gå op og over toppen. Og det er lidt pænt og sikkert spændt sammen. Så dette er lidt universelt, du kan køre på begge sider af cyklen din type kabelorientering, spænd den der, spænd den også på den side.

Igen vil intet bevæge sig, og det er allerede ordentligt polstret, så du ikke kan beskadige din ramme eller gaffel i deres egen slags pose, pæn og beskyttet. Hvad du også vil se er denne form for ramme udefra. Og jeg tager ikke rigtig mine rotorer af, når det kommer til at bruge denne taske, for når jeg skubber min cykel ind, spænder den op, se om jeg faktisk gør Hvis jeg rent faktisk trykker på den og simulerer, at cykelkassen presses, denne rotor vil faktisk ikke røre ved noget, fordi mit dæk, min fælg, faktisk berører cyklen og på siden af ​​rammen og sadlen, før rotoren endda kommer til at røre næsten alt.

Så efter min erfaring var det altid fint med denne taske. Jeg har aldrig rigtig bøjet nogen rotorer. Det sparer mig lidt tid end at løsne de 12 skruer, hver gang jeg vil flyve. (lynlås taske) Gå.

Cykeltasken er pakket. Dækhjul klar til at rulle. Nu to ting at huske.

Sæt ikke CO2-patroner i. Du bliver sandsynligvis røntgen, hvis du alligevel tager for stor bagage, og det er de, du beder om at tage den ud. Selv i øjeblikket er det virkelig et mysterium at flyve med e-cykler.

Dybest set er batterierne for store. Så kan ikke gøre det lige nu. Okay to forskellige muligheder, men hvad er fordele og ulemper ved hver enkelt? (Luftstøj) Cykelkasser er normalt gratis, så de er de nemmeste muligheder, så hvis du har en tung cykel, downhill-cykel eller en Hvis du har mange reservedele, kan det være din bedste mulighed.

De er også lette at bortskaffe, eller skal jeg sige genbruge, i destinationslufthavne. Så måske når du går? På en cykelturrejse, hvor du vil gå til lufthavnen, samle din cykel, dumpe den. Så kan du gøre det.

Det er klart, at du bliver nødt til at finde en kasse til vejen tilbage. Det er bare kasser, de er ikke som tasker med rum til at sætte dine pedaler i, sådan noget. Så du er nødt til at pakke dem meget omhyggeligt.

Og sørg for, at ting ikke kan bevæge sig. Hvis de bliver våde, vil de sandsynligvis også blive beskadiget og falde fra hinanden. Jeg så det, da jeg gik ud af flyet til bagagekrav.

Ting falder ud af lommerne. Du skal gå til en cykelbutik igen for at få en ny til at flyve hjem med. (Luftstøj) med tasker, hvis du læser instruktionerne omhyggeligt og følger procedurerne, burde der virkelig være usandsynligt at beskadige dine cykelcykelkasser, hvilket forhåbentlig hjælper denne artikel dig med, men lidt prøving og fejl for mig at komme til lære at beskytte din cykel mod skader.

Tasker, meget lettere. De er holdbare og vil sandsynligvis vare i årevis og år, plus de er sandsynligvis mærket, så taskehåndterere er mere tilbøjelige til at indse, at der er en cykel derinde, så forhåbentlig behandler de det med en vis respekt. Der er mindre adskillelse med det.

Jeg fik min mech ikke taget ud. Jeg tog ikke mine rotorer af så hurtigt at pakke. også lettere at bevæge sig rundt. en cykelkasse kræver, at du bruger håndtag og løfter dem op. hvis du har andre tasker, der er virkelig vanskelige.

Selvom du kan bruge vogne i de fleste lufthavne k sidst, men ikke mindst, har det det beskyttende bur inde for at forhindre ting i at blive knust. De er uden tvivl dyrere end bare en æske, men de er designet til at vare i årevis. De kan være voluminøse, hvis du har brug for at opbevare dem et eller andet sted i din garage butik efter butik, og mens denne går ned på en eller anden måde, kan du spænde den ned.

Så det er pænt og lavt. Forhåbentlig kan du hænge det op på din hems. De kan være tunge, når de er bygget over.

Så husk, hvor meget din cykel er, hvor meget og hvor meget posen vejer. Okay, der er et par tip til, hvordan du flyver din cykel. Det hele er faktisk ret simpelt, som jeg forhåbentlig har vist.

Og forhåbentlig skulle du ikke bekymre dig om at beskadige din cykel. Berør træ Jeg har aldrig beskadiget min cykel i alle de ture, jeg har været på, bortset fra en lille krumning af rotorerne. Og fik mig begejstret for at gå et sted, selvom det er Blakes-cyklen, jeg lige har pakket.

Hvor meget koster det at tage et surfbræt på Alaska Airlines?

Du kantag et surfbræteller padlebrættetui med op til to brædder indeni til det sammeprissom et normalt stykke af indchecket bagage.Alaskaopkræver $ 30 for den første afkrydsede vare, hvilket gør flyvningAlaskaen af ​​de mest budgetvenlige måder at rejse med dinsurfbræt.24. maj 2019

Når vi siger vær forsigtig, mener vi det. Så snart COVID-19 ramte, tog vi hurtigt næsten 100 trin for at få vores gæster til at føle sig trygge, når de fløj. Du vil se vores engagement i pleje på næste niveau under hele din rejse inden for fem nøgleområder.

Når du står over for verden, vil vi sikre os, at vi alle er sikre og hensynsfulde, når vi rejser. Alle vores medarbejdere skal bære ansigtsmasker, ligesom vi har bedt vores gæster om at gøre. Hvis du har glemt din maske derhjemme, har vi den klar til dig.

Det samme gælder desinfektionsmiddelservietter. Vi har også sørget for, at håndrensningsstationer altid er tæt på. Vi ved, at dit personlige rum er meget vigtigt, selvom det er begrænset.

Før du ankommer til lufthavnen, skal du downloade Alaska-mobilappen for at sikre, at din rejse bliver så glat og kontaktløs som muligt. I lufthavnen, hvor det normalt er overfyldt, har vi lagt særlig vægt på gulvklistermærker og skiltning under indtjekningen for at minde alle om at holde sig to meter fra hinanden. Ved porten Opdaterede boardingprocedurer, så gæsterne kan gå ombord i mindre grupper efter række nummer, bagfra og bagpå.

Om bord har vi begrænset billetsalg og låste pladser for at sikre bedre fysisk afstand. Hvis du er utilpas med afstanden mellem dig og andre på rejsedagen, så lad os det vide. Renlighed er altid en topprioritet, men Die Det næste niveau inkluderer teknikker, der reducerer den allerede lave risiko for transmission om bord.

Ved at arbejde med medicinske eksperter og brancheeksperter er vi i stand til at overholde og overgå retningslinjerne og sikre, at de er sikre for alle vores gæster. Et dedikeret rengøringshold dækker de fleste kritiske rum og overflader med et EPA-desinfektionsmiddel af høj kvalitet. Disse inkluderer bakke, armlæn, sikkerhedsseler, bakkeborde, dørhåndtag og drejeknapper, toiletter og andre berøringspunkter. Kontroller disse procedurer grundigt for at sikre, at flyet er så rent som muligt for din rejse med os.

Kiosker og porttællere rengøres også rutinemæssigt. Vores fly er udstyret med systemer, der indeholder to HEPA-filtre, den samme type, der findes på hospitalets operationsstuer. HEPA-filtre er 99,9% eller mere effektive til at fjerne partikelformige forurenende stoffer, inklusive vira som COVID-19 og andre bakterier, fra hele kabinen hvert andet til tredje minut.

Hvis du vil have mere filtreret luft, skal du bare åbne udluftningen over dig. Denne luft filtreres kun til dit sæde. Mens det er vores ting at skabe forbindelser til steder og mennesker, har vi reduceret måden, hvorpå gæster og personale kommer i personlig kontakt.

Vores service om bord på mad og drikke er blevet reduceret for at begrænse interaktioner, og vi ved, at vi også savner frugt- og ostefadet. I mellemtiden anbefaler vi, at du medbringer din egen mad- og vandflaske til påfyldning, inden du flyver. Vi er stadig forbundet, bare fra en sikker afstand.

Mens den næste flyoplevelse måske føles lidt anderledes, kan du være sikker på, at vores værdier forbliver de samme, idet vores medarbejderes sikkerhed og pleje altid er altafgørende, og når det er tid til at flyve, er vi klar til at tage din ture til det næste niveau også. Tak fordi du valgte os.

Hvilke flyselskaber flyver cykler gratis?

FlyvendemedCyklerpå amerikanskFlyselskaber

amerikanskFlyselskaberaccepterer cykler som indchecket bagage. Fra den 21. maj 2019 kan du medbringe dincykel frigebyr (betaler kun det almindelige gebyr for checket taske for din destination, hvis relevant), så længe dincykelvejer mindre end 23 kg / 50 lbs.

10 af de dummeste måder, mennesker faktisk døde på, hvad der gør døden virkelig latterlig? Er det noget, der gik underligt galt? Eller er det bare en stribe uheld? Døden skal være en kombination af det tragiske, det komiske og det usædvanlige. Nogle dødsfald sker øjeblikkeligt, dem der overrasker dig. Disse dødsfald kan også være forståelige, medmindre de er naturligt fjollede.

Hvor helt, sindssygt dumt. Disse dødsfald sker hovedsageligt fordi folk enten er for skødesløse, eller du bare bevidst sætter dig selv i farlige situationer. Hej fyre, velkommen tilbage til en anden episode af Stay Wise.

I dagens artikel skal vi se på 10 af de dummeste måder, som folk faktisk døde på. Glem ikke at trykke på lignende knap og abonnere på vores kanal, hvis du ikke allerede har gjort det! Okay, lad os dykke ned i

Nummer 10 - Granat-selfie Der er visse ting, du ikke skal rode med, en af ​​disse ting er potentielt farlige sprængstoffer. To mænd rejste i Rusland, da de stødte på en levende granat; granaten blev kun trukket ud ved et uheld i denne situation, hvilket betyder, at granaten er bevæbnet og kan eksplodere meget hurtigt. Årsagen til, at det ikke allerede eksploderede, var en systemfejl; Det var stadig ikke sikkert at hente det.

De to mænd vidste ikke det; De troede, det ville være en glimrende idé at hente granaten og tage en selfie med den. Faktisk eksploderede granaten midt i fotosessionen, men ironisk nok, selvom mændene døde, overlevede telefonen på en eller anden måde, og det blev brugt som bevis for, hvordan mændene døde. Masser af mennesker tager fotos med deres våben og anden ammunition fyldt, de synes, det er et sejt skud, men det kan koste deres liv.

Nummer 9 - Michael Godwin Han blev myrdet først, men så kom en ændring i hans dom, og han blev dømt til livsvarigt fængsel, en ændring i lykke, eller i det mindste skulle det have været. Livet i hans celle var fint, indtil han en dag indså, at fjernsynet, han havde i det, ikke fungerede. Han undersøgte og fandt til sidst, at det var en elendig ledning; Efter at have set på situationen følte han, at den bedste mulighed var at skære ledningen med tænderne, og på mange måder var det ikke særlig smart.

Det mindste af det var en strømførende ledning, og den var fuld af elektricitet, og derfor blev han elektrisk strøm. Men teknisk set var det ikke slutningen på historien. Og der var en chance for, at han ikke ville blive elektrisk strøm fra den levende ledning.

Men reparationen, han udførte gennem et metaltoilet, forstærkede kraften i den elektriske strøm, der dræbte ham.Nummer 8 - Hvordan man ikke kommer væk med bi-mord I 2002 gik en landmand i Brasilien på sin ejendom og opdagede et stort bikube, der var på ham Ventede. Bier kan være meget farlige og potentielt dødelige.

Så der var behov for forsigtighed, og det gjorde han netop. Manden indså, at han havde brug for beskyttelse mod bienes brod og brugte så ild til at slippe af med bikuben, hvilket var en rimelig idé. Han gik ind for at brænde bierne, men hans idé om at forsvare sig var at lægge en plastikpose over hovedet og lukke den til loftet.

Problemet her er, at en plastikpose ikke stopper bier, og denne mand synes ikke at vide det. Men det bliver værre, fordi han glemte at trække vejret, han lavede ikke huller i lommen, så ilt kunne komme igennem, og han kvalt, mens bierne stadig levede. Nummer 7 - At tænke baglæns Kørsel er risikabelt, og ting kan ske, hvis du ikke tænker på dem, lige så let som parkering.

En australsk kvinde glemte en dag noget ret vigtigt ved at sætte sin bil i parken, hvilket kostede hende meget, så hvordan skete det? Hun var på vej til købmanden; hun ville se, om hun havde nogen plastikposer. Så hun stoppede, gik ud og søgte i bagagerummet, men det var en fejltagelse. Da bilen ikke var i parken, begyndte den at rulle bagud, som den var, bankede hende ned, rullede over hende og dræbte kvinden.

Der er ingen tvivl om, at hun ikke planlagde dagen på den måde. Nummer 6 - Game Over På grund af sit hurtige og udbredte bredbåndsnetværk er multiplayer-spil trendy i Sydkorea. Spillere og professionelle spillere behandles og betales som sportsstjerner.

Professionelle spillere trækker enorme sponsorbeløb og kan tjene mere end $ 100.000 om året, men det sker ikke, når det kommer til Lees sag. Efter angiveligt at have spillet en onlineartikel i 50 timer med kun et par pauser, døde en sydkoreaner ved navn Lee. Han kollapsede efter at have spillet et spil på en internetcafé i Taegu City.

Han spiste ikke eller sov ikke under denne maratonsession, og den eneste pause, han tog, var at gå på toilettet. Hvis du kan se problemet med det, ved du, hvor dette går hen. For efter at have spillet de 50 timer uden at tage sig af hans krop, døde han.

Læger sagde, at det var en blanding af hjertesvigt og udmattelse, der forårsagede hans pludselige død. Nummer 5 - Lavalampebombe Der er flere forskellige måder at dekorere et rum på, men lavalamper er allestedsnærværende med enkeltpersoner, men når du først modtager og opvarmer dem, er der visse love, du skal følge, især langsomt. Den 24-årige Philip Quinn, der satte en lavalampe på en varm komfur, blev dræbt, da den eksploderede og sendte et glasskær i hans hjerte.

Philip Quinns forældre fandt hans lig i hans trailer i Kent. Quinn rykkede angiveligt ind i sit soveværelse, efter at lampen eksploderede, hvor han døde. Nummer 4 - Hører du noget Ideen om, at ting falder ned fra himlen og ødelægger dig, er ikke ny; Uden at vide, at det er en helikopter, der falder på dig, vil du dog ikke blive dræbt.

En studerende i området blev dog dræbt i British Columbia, da en helikopter styrtede ned i jorden og dræbte ham. Det åbenlyse Spørgsmålet, der skal besvares her, er, hvorfor han ikke så eller hørte noget. Svaret var, at han ikke var i den rigtige retning, og at han også havde hovedtelefoner med meget høj lydstyrke.

Folkene i helikopteren var også døde, og hele hændelsen var bizar. Et råd folk, tag ikke dine hovedtelefoner på fuld lydstyrke, når du går. Nummer 3 - Clean Sweep Som det plejede at være, er en skorsten ikke længere en del af huse og alderdom.

Dette skyldes de nye varmesystemer, som er en rigtig tortur, når den årlige rengøring af Marko vendte tilbage til sit dobbelthus for at bygge en skorsten. Rengøringsværktøj. Skorstenen var for høj til en simpel kost, men det ville være nok, hvis han kunne binde en børste til en kæde og derefter afveje den med noget.

Men hvad var han klar til at bruge som vægt? Han havde tilfældigvis en genstand, der var fin og kompakt. Og det bedste var, at det var lavet af metal, så han kunne svejse det til kæden. På en eller anden måde må han have overset, at det også var en håndgranat og var fyldt med sprængstoffer.

Marko tændte for sin svejser og begyndte at skabe en bue mellem granaten og kæden. Granaten eksploderede, da metallet blev opvarmet. Eksplosionsstyrken dræbte stakkels Marko med det samme.

Han tænkte ikke rigtig på sin plan. Nummer 2 - At få Big AirKite Surfing er et respekteret eventyr, hvor folk skater over vandet med drager og nogle gange får massiv luft. Du skal være opmærksom på de massive vindstrømme.

På særligt blæsende dage bad havnene surfere om at holde sig væk fra havene, men mange, inklusive Adrian Monnoyeur, nægtede og gik så kitesurfing. Mens han surfede, blev han trukket over havet med en hastighed på cirka 160 miles i timen, da en stormfuld vindstød løftede ham højt op i luften på sit bord. Adrian sprængte over Saint-Jean-de-.

Luz i det sydvestlige Frankrig. Han ramte mange bygninger med sin krop, herunder et kæmpe hotel; Efter at han endelig blev adskilt fra sin drage, faldt han til sin død fra en højde på 15 m. Det kunne have været undgået, hvis han havde lyttet til myndighederne.

Diamondback Apex

Nummer 1 - Bliv i køretøjet Når du går på safari, er en af ​​de vigtigste regler ikke at forlade køretøjet når som helst, medmindre det specifikt anbefales at gøre det; Dette er af hensyn til mennesker og dyr. Men to ældre tyske turister på en spansk safari besluttede ikke at høre de mange advarsler fordelt i safariparken og kom ud af køretøjet og nød dyrene mere. Da de kom ud af bilen, slog en gruppe tigre på dem og dræbte hende.

Da de ikke overholdt reglerne, var prisen de måtte betale for det deres liv. Dette var vores valg af de dummeste måder, hvorpå folk døde. Hvad synes I alle om det? Lad os vide i kommentarerne.

Nu har jeg et spørgsmål til dig! Vil du starte en cool youtube-kanal som Stay Wise? Og du vil have noget Tjen penge, når folk ser dig artikler? Vi kan hjælpe dig! For mere information, se linkene i beskrivelsen af ​​denne artikel. Det bringer os til slutningen af ​​denne artikel. Glem ikke at trykke på Like-knappen, abonner og ring underretningsklokken, så du ikke går glip af nogen af ​​vores nyeste artikler.

Vi ses i næste episode af Be Wise!

Kan jeg tjekke en cykel på Alaska Airlines?

.AlaskaLuft er nu den billigsteFlyselskabtilFlyvemed dinCykel— Ved halvdelen. Cyklister flyverAlaskaLuftkantage derescyklersammen som en af ​​deres toafkrydsettasker mod et gebyr på kun $ 25. (Tidligere har mange af disse emner, herundercykler, har båret et gebyr på $ 75.)8. aug 2017

Hvordan flyver du med en cykel?

Flyver med en cykelkan gøres på to måder, i det mindste når det kommer til pakning: ved hjælp af papcykelkasse eller en brugerdefineretcykelsag. Uanset hvilken metode du vælger, skal du fjerne pedaler og styr og fastgøre styret sidelæns til rammen.5. feb 2017

Hvad er den billigste måde at sende en cykel på?

USPS erbilligste måde at sendeditcykelfordiafinternationale godkendelser, som vil koste dig ekstra i gebyrer, nårForsendelsemed et privat firma. Sørg for, at dinForsendelseetiketten er korrekt før digsendedet og tilvælges for at få besked, når forsendelsen accepteres.

Kan FedEx sende en cykel?

VedForsendelseviaFedExJord, dincykelleveres inden for 1-5 hverdage til enhver hjem- eller forretningsadresse i det tilstødende USA. FindFedExafleveringssteder, hvoraf mange er åbne 24 timer, ring 1-800-GoFedEx (1-800-463-3339).

Kan jeg tjekke en køler på Alaska Airlines?

Våd is. Våd is er forbudt iafkrydsetbagage. Isen skal forsegles i en plastikpose af tung kvalitet, som derefter forsegles i en anden plastpose for at forhindre lækage. Det skal transporteres i en lækagesikker beholder (akøligereanbefales).

Kan jeg medbringe en cykel på et fly?

Cykler kantransporteres som indchecket bagage eller gods. De skal pakkes ordentligt i en stærk, specialfremstillet papkasse.24. apr 2017

Hvor meget koster det at flyve en cykel med Alaska Airlines?

Her er min erfaring med at flyve en cykel med Alaska Airlines med det billige cykelgebyr. Bundlinje: Forvent at betale et cykelgebyr på $ 50 for at flyve din cykel med JetBlue Airways. Hvis din cykel er lille nok, tæller flyselskabet din cykel som standard indchecket bagage til $ 25.

Hvor meget koster det at flyve en cykel med Frontier Airlines?

Forvent at betale et gebyr på 75 $ flyselskabscykel for at flyve din cykel med Frontier Airlines. Forvent at betale et luftfartsgebyr på $ 150 for at flyve din cykel med American Airlines. Forvent at betale et gebyr på $ 150 - $ 200 for flyselskabscykler for at flyve din cykel med United Airlines. Her er min erfaring med at flyve en cykel med Alaska Airlines med det billige cykelgebyr.

Hvor meget koster det at flyve en cykel med United Airlines?

Flyvning af en cykel med United Airlines Bundlinje: Forvent at betale et cykelgebyr på $ 150 - $ 200 for at flyve din cykel med United Airlines. Hvis din cykel er lille nok, tæller flyselskabet din cykel som en del af din første indcheckede bagage for $ 0 til $ 25.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Blodtrykscykling - Komplet vejledning

Er cykling god mod forhøjet blodtryk? Aerob træning, såsom cykling og løb, kan reducere dit blodtryk op til 10 mmHg, siger Creswell. Det er omtrent lige så meget som nogle medikamenter. Styrketræning kan også hjælpe med at reducere det med ca. 3 til 6 mmHg, siger han. Og det er aldrig for sent at gøre en målbar forskel.

Cykel-OL - mulige løsninger

Er der cykling i OL? Cykling har været en del af de olympiske lege siden de første moderne sommer-OL i 1896.

Rabat på cykeltøj - praktiske beslutninger

Hvorfor er cykeltøj så dyrt? Nå, det er også dyrt. De har brug for så mange øjenkugler på deres produkt som muligt, og de skal på en eller anden måde vinde folks tillid. En forhandler kan stå inde for et produkt og har trafikken til deres websted eller fodfald til deres butik for i det mindste at give det en chance. 2014.

Cykel gluten - den ultimative guide

Hvordan arbejder du dine glutes, når du cykler? Hav en behagelig sadel: Når dit sæde er ubehageligt, er det mere sandsynligt, at du drejer dine hofter bagud og slukker for en del af gluten. Opvarmning: Efter at have kørt let i et par minutter, hop af cyklen og lav et par squats eller strækninger. Dette hjælper med at få gluterne i gang og minder dem om at skyde, når du træder.

Pactimo cykeltrøje - handlingsorienterede løsninger

Er Pactimo et godt brand? Det er anstændige ting. Jeg har to. Bare sørg for, at det ikke er en klubtilpasning, da slangen er enormt løs. Det er gode ting, har flere trøjer og bibshorts, det holdes rigtig godt efter et par tusind miles.27. 2018.