Vigtigste > Cykler > Amerikansk fremstillede cykler - mulige løsninger

Amerikansk fremstillede cykler - mulige løsninger

Er Trek-cykler lavet i USA?

Trek Cyklerer den største U.S.cykelfirma, der fremstiller alt fra barnemodeller til professionelle vej- og bjergstilarter. Og de er den eneste store producent, der stadig producerer tohjulede i USA Samlet set,Trekudgør omtrent halvdelen afcykler fremstillether iForenede Stater.





Først så e-cykler lidt mærkeligt ud i byens gader - de gik hurtigere end en traditionel cykel, hvor rytteren næppe trampede. Der er nu mange forskellige mærker, modeller, design og supportniveauer til elmotorer. Fra at hjælpe med stejle stigninger til aldrig at træde igen.

For at fejre e-cyklen er her de 5 mest innovative amerikanske e-cykelfirmaer lige nu. For at blive underrettet, når en ny artikel er bogført, klokkeikonet nedenfor, lige ved siden af ​​abonnementsknappen. Tak for at se, Mind's Eye Design! Juiced Bikes ejer og grundlægger Tora Harris har en dobbelt grad i maskinteknik og rumfartsteknik fra Princeton University.

Han er også en topatlet, der bryder adskillige højdespringrekorder, er fem gange amerikansk mester og repræsenterer sit land ved OL i 2004. En karriere hos NASA var bare ikke hans idé om hans kald. Så han kombinerede sin bogsmart og sin kærlighed til sportslige aktiviteter for at komme på nogle virkelig vidunderlige måder at komme rundt på to hjul.



Juiced startede oprindeligt som en lithium-ion-batteriimportør i 2009, før Tora tog et spring i Faith og begyndte at designe og fremstille sine egne e-cykler. Juiced Bikes tilbyder i øjeblikket en række mærker og modeller til en række anvendelser. Scorpion er en åben ramme-knallert-e-cykel med et massivt 52-volts batteri, der kan gå hurtigere til 30 km / t over et maksimalt interval på 70 miles.

Selve apparatet er meget stilfuldt og dispenserer med konventionelle egerhjul, i stedet bruges fælge med 6 tykke sidestøtter, der udstråler fra midten. Scrambler er en bestseller og er mere rettet mod off-road eventyrcykelmarkedet. Et dobbelt batterisystem strækker sig fra op til 160 miles og giver lidt mere grynt at håndtere grusvejes bakkede natur.

Det har også hydrauliske skivebremser og punkteringssikre, knudrede dæk. CrossCurrent er i sig selv en førsteklasses e-cykel, som Forbes Magazine kalder en 'rigtig biludskiftning'. Det er perfekt til storbyferier og kan opgraderes til RipCurrent.



Det er den ultimative e-cykel med fede dæk til alle, der ønsker at navigere i vanskeligt terræn med absolut komfort. I godt over et årti har Colorado-baserede Optibike været en af ​​de førende designere og producenter af e-cykler i USA - ofte omtalt som Ferrari af elektriske cykler. Virksomhedens grundlægger, Jim Turner, er tidligere to gange MotoX nationalmester.

Så han ved en eller to ting om, hvad der kræves for at konkurrere på højeste niveau med to hjul og en motor. En periode i Ford Motor Company's Advanced Vehicle Controls Division efter eksamen fra Standford University med en avanceret ingeniøruddannelse efterlod ham utilfreds og frustreret over de langsomme fremskridt i erhvervslivet. Efter 9 års udvikling startede han Optibike i 2007.

cykelben

Din e-cykelserie starter med Urban-serien. Grundmodellen er ret billig og tilbyder et fremragende forhold mellem pris og ydelse. Med en konventionel ramme og en 500 watt mellemdrevsmotor kan en afstand på op til 60 miles tilbagelægges med en afslappet 40 km / t.



Der er muligheder for at tilføje bremser, opgradere affjedringen og skifte bagnavet til mere krævende cyklister. Pro-serien er Optibikes mid-range-mulighed med et enkeltstående sæt og en dropper-stil ramme for at holde vægten på et minimum. Et større batteri øger rækkevidden ved fuld opladning til 60 miles, og højtydende affjedring kommer som standard.

Drivsystemet er mere holdbart takket være et Gates-kulfiberdrevssystem. For alle, der ønsker det bedste, er der Elite-serien. Den elektriske motor er meget stærkere med 1650 watt og 190 Nm drejningsmoment og spiser bakker og stejle stigninger til morgenmad.

Tophastigheden er også øget til 60 km / t, og derfor er Elite-serien lovlig. BikeFriday er et ret unikt firma, der mener, at cyklen skal passe til rytteren - ikke omvendt. De har været kendt for at bygge cykler baseret på kundernes behov, og hvis et af de 71 forskellige stiltilbud ikke virker for dig, laver de en brugerdefineret.

Brødrene Alan og Hanz Scholz gjorde sig bemærket ved at deltage i tandemcykelløb over hele landet i 1980'erne. Deres tænkning uden for boksen og deres innovation hjalp dem med at opnå succes på racerbanen, før de vendte deres seværdigheder og cykelmekaniske færdigheder til erhvervssektoren - og grundlagde BikeFriday. Virksomheden tilbyder en række elektriske supportmuligheder, der kan integreres i et hvilket som helst af dets 71 forskellige designs.

Hvert system har et 36 V / 15 ampere timers batteri med forskellige kapaciteter og en motor, der er designet til en topfart på 30 km / t. I modsætning til andre e-cykler tilbyder en BikeFriday kun pedalassistance og kører ikke fremad, medmindre mindst en rytter peddler den. Selve motoren er super glat og ultra støjsvag, og udover at gøre den lidt mindre svedig under en tur er den designet, så føreren ikke engang ved, at den er der, hvorfor de er så populære, at de kan være adskilt og foldet op for at passe i en kuffert i fuld størrelse.

Det gør cyklerne perfekte til cyklister, der skal tage et fly for at gennemføre individuelle faser af en lang tur gennem landet. En anden cool ting, som BikeFriday har over næsten hele produktlinjen, tilbyder en bestemt stil som en tandemindstilling. Perfekt til forældre og deres børn, par eller brødre som Alan og Hanz selv at nyde at cykle for to.

Det ikke så kreativt navngivne Electric Bike Company kommer fra Californien og bygger deres tohjulede køretøjer på stedet i den gode gamle Newport Beach. Deres mål er at bruge materialer af høj kvalitet og lokal know-how til at fremstille den bedste elektriske cruiser i verden. Grundlægger Sean Lupton-Smith besluttede at gå væk fra en vellykket karriere som restauratør efter at have været vidne til fødslen af ​​e-cykler og deres betydning i transport- og mobilitetsindustrien.

Pludselig var kuperet terræn, afstand, alder, fitness eller dårligt helbred ikke længere hindringer, der forhindrede folk i at cykle, som de engang var. Han ville bare være en del af revolutionen. Electric Bike Company henvender sig nu til 99% af den amerikanske befolkning, der kan cykle.

De kombinerer ansvarligt forbrug og etisk fremstillede cykler med luksus og stil. Ved at skabe et ret imponerende udvalg af cykelstilarter med blandede og matchede funktioner skaber det en helt tilpasset oplevelse for hver rytter. Det er de små ting.

Et par temperatursensorer i hvert batteri sikrer, at det slukkes med det samme, hvis enheden bliver for varm. Risikoen for brand, som nogle gange er forbundet med lithiumbatterier, er helt elimineret. Hver af de 7 forskellige stilarter kan udstyres med elektriske hjælpemuligheder, der kan få rytteren op til 140 miles, før batteriet skal oplades med imponerende 45 km / t.

Vores liste sammensætter de sejeste e-cykler med tilladelse til deres tohjulede design. Rungu er et andet Californien-baseret firma, der kom med en Californisk løsning på et Californisk problem. At køre på det bløde sand er virkelig hårdt, og fedttrætte e-cykler kan køre lige linjer godt, men sætter sig fast, så snart de prøver at dreje til venstre eller højre.

Hver gang en Rungu Dualie med design med to forhjul krydser en kurve, graver hjulet ind i indersiden af ​​drejningsradiusen i stedet for at glide ud - forhindrer både cyklen og rytteren i et ansigt fuldt af sand. Men det er ikke kun sand. Dualie er ideel til mudder, sne, grus, snavs eller næsten enhver off-road applikation.

Strømforsyningsteknologien justerer spændingen fra batteriet til den højtydende elmotor og giver netop nok momentum til at overvinde terrænmotstanden uden at dreje dækket. Det er en blanding af en cykel og ATV, og selvom enheden selv er tung 120 pund, har den nok juice til at komme igennem 30 miles af robust, løst eller kuperet terræn. Dækkene er holdbare og punkteringssikre og har en knudrede profil, der føles lige så hjemme på en hård overflade som på en glat eller blød.

Hemmeligheden bag stabilitet er, at det forreste hjulpar er 9 tommer fra hinanden. Hvert dæk kan dreje med forskellig hastighed i sving, hvis det er nødvendigt - ligesom en åben bagdifferentiale i en bil. De fleste e-cykler har et vægtforhold på 90/10, som i høj grad favoriserer baghjulet, men Dualies unikke design bringer det tilbage til en 75/25 split.

Det betyder mere vægt på forhjulene og bedre jordkontakt. Systemer som Ackerman-styringsgeometrien tillader hvert forhjul at følge sin egen vej. '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' '' ''.

Derudover bidrager en freeride-uafhængig affjedring og en længere akselafstand til mere stabilitet og kørekomfort, hvilket du får i en dobbelt sammenlignet med en normal off-road e-cykel. Hvis du kunne lide denne artikel, kan du hjælpe os ved at klikke på Like-knappen, abonnere og holde dig ajour med fremtidige indlæg.

Hvilke cykler fremstilles ikke i Kina?

Se her for sportsprodukter og mærkerikke lavet i Kina, opdaterer vi regelmæssigt med nye mærker fra vores egen forskning eller dem, der er foreslået nedenfor i kommentarfeltet.
...
Laveti EU:
  • Bromptoncykler.
  • Brooks sadler.
  • Big Sport Golfklubber.
  • Canyoncykler.
  • Derbycykler.
  • EnigmaCykler.
  • Forgan golfklubber.
  • Skinnecykler.

I denne episode af Kina Ucensureret, glem alt om aktiemarkedsboblen, dette er Kinas utrolige cykelaktieboble. Hej, velkommen til Kina Ucensureret. Jeg er din vært, Chris Chappell.

Den gode gamle cykel. Den trofaste tohjulede jernhest. Så uanset om du får frisk luft og dyrker sport, tager dit barn i skole eller spiser fastfood på 'WickDonald's', en cykel og Kina hører sammen som et ægteskab som en hest og en vogn. gratis cykeldeling, dette forhold er blevet giftigt.

Så i dagens episode af Kina Ucensureret, lad os se, hvordan Kinas cykeldelingsprogram er blevet en komplet katastrofe. En enorm forskel mellem Kinas cykeldeling og det, du er vant til i de amerikanske dokker. For at dele cykler i f.eks. San Francisco eller New York - skal du hente dem og aflevere dem ved en dock.

Og du kan låse en cykel op med en fysisk nøgle eller mobilapp. Fordelene er, at det er let for byregeringer at opbevare det pænt på et bestemt sted. Det er let for cykeldelingsfirmaer at holde styr på dem og bruge cykler til at transportere cykler dit sted, hvor de er mest nødvendige.

Men der er et 'last mile problem'. Når det er sagt, er der kun et begrænset antal dokker, og hvis der ikke er en dock inden for cirka en kilometer, hvor en person ønsker at starte eller afslutte deres rejse, bruger de simpelthen ikke cykeludlejningstjenesten. Undskyld alle, der bor i Bronx! Men i Kina har byerne en kur mod dette sidste mils problem: Dockless cykler! Takket være GPS-chips i hver cykel kan du nemt låse en op med din mobilapp.

Og når du er færdig, skal du lade det være, hvor du vil! Og jeg mener, hvor du vil! Nogle gange kan helbredelsen være værre end sygdommen. Dette er et foto af indgangen til en park i Shenzhen by. Hvor, som du kan se, kører folk på delte cykler lige op til indgangen og derefter bare kaste manden oven på den enorme bunke med andre cykler og gå ind for at nyde landskabet.

Kinas dockless cykeldelingsindustri er vokset som en skør de seneste år takket være den strålende kombination af hårdhåret konkurrence og ingen regeringsregulering. Der er nu omkring 500 konkurrerende, ikke-dock-cykeldelingsfirmaer i Kina, som alle er desperate for at få markedsandele ved at fylde byerne med deres cykler med ideen om, at når deres cykel er på toppen af ​​bunken “ Folk foretrækker deres mærker frem for konkurrencen. ” Uden begrænsning for antallet af virksomheder, der kunne operere i en given region eller antallet af cykler, skabte det et grimt rod og lammende frygt for valg.

Jeg tror, ​​hun indså, at hun havde det bedre bare at gå den sidste kilometer. To af de største cykeldelingsstartups i Kina er Ofo og Mobike

Mellem dem har de mere end 120 millioner registrerede brugere og mere end 13 millioner cykler bunker op i kinesiske byer. Og hvad der har gjort det hele muligt er milliarder af milliarder dollars i risikovillig kapital. Ofo har rejst mindst 1,3 mia. Dollars i investering med sine signaturmærke kanariegule cykler i fem finansieringsrunder.

Og Mobike modtog for nylig 600 millioner i sin seneste finansieringsrunde. og bringer sin markedsværdi på omkring 1 mia. $. Og disse 10-cifrede markedsværdivirksomheder er i et kapløb om at brænde penge for at dominere markedsandele ved at pumpe cykler ud så hurtigt som muligt, holde priserne så lave som muligt og stable dem på markedet på gaderne så højt som muligt.

For at klare dette er nogle byer begyndt at sende besætninger til at konfiskere delte cykler. Hvilket giver mening. Denne cyklist skal køre biler på vejen, fordi cykelstien er blevet en bunke cykler.

Her er en række fotos fra en Shanghai-cykelpark, som tusinder over tusinder af cykler ringer nu hjem.

Heldigvis er der stadig plads i Shanghai til at plante enorme marker med farverige blomster

Haha, nej, der er flere cykler. Og flere cykler. Og flere cykler.

tour de france amerikanske ryttere

Og mere

Cykler! Men i det mindste har der været nogle tilbageslag for nylig; for eksempel efter at Shanghai indså, at der var 1,5 millioner delte cykler - det er en for hver 16 beboere - begyndte det at sige det nok nok. Den 18. august beordrede Shanghai Transp-kontoret cykeldelingsvirksomheder til at stoppe med at sætte cykler på gaden.

Der er også et forslag i Kina om at straffe folk, der parkerer dårligt og misbruger delte cykler. Og hvis nogen er gode til at politi og straffe deres borgere, er det den kinesiske regering. I henhold til national interesse kan deres overvågningsteknologi scanne hele befolkningen 'på et sekund'.

Jeg ved, at det måske føles som 1984 møder Terminator møder Premium Rush det er det værd.

Eller - og jeg ved, det lyder skørt, men lyt til mig - i stedet for at straffe individuelle borgere, kunne regeringen træde ind for at udvikle og gennemføre tankevækkende politikker for at sikre, at cykeludlejningsfirmaer handler ansvarligt. Haha, bare sjov for bare at straffe folk. Hvad synes du om Kinas cykeldelingskatastrofe? Efterlad dine kommentarer nedenfor.

Og nu er det tid til at besvare et spørgsmål fra en af ​​jer - mine 50 Cent Army-tilhængere, der bliver involveret, men til Kina Ucensureret på Patreon. Primo spørger: 'En ting, jeg har spekuleret på, er, at du nogensinde har tænkt på at blive mere seriøs, eller tror du, at den satiriske karakter af showet er, hvad det skal være? ”Godt spørgsmål startede Kina ucensureret i 2012. Før det dækkede jeg Kina, men på en måde med lige nyheder.

Og jeg er ked af at sige, at jeg ikke rigtig var interesseret i nogen. Hvilket generede mig, fordi jeg vidste, at Kina var et virkelig vigtigt land og en enorm indflydelse på vores liv i USA. Dette var også omkring det tidspunkt, hvor kommunistpartiet begyndte at bygge disse menneskeskabte øer i det sydkinesiske hav og hævdede, at dette var deres område.

Regeringen er begyndt at bygge falske øer og hævder dem som gammelt kinesisk territorium. ”Nej, det er helt latterligt. Så jeg skabte Kina ucensureret med den tone, det har, fordi det er den eneste måde, jeg følte, at jeg virkelig kunne sige, hvad jeg ville sige om det kinesiske kommunistparti.

Og gennem årene har jeg fundet ud af, at brugen af ​​satire faktisk hjalp med at tiltrække større publikum til Kinas nyheder og politik. Og vær ærlig: hvis jeg bare lavede direkte nyhedsdækning, ville du stadig se det? Tak for dit spørgsmål. Primo.

Og hvis du beder mig om at besvare dit spørgsmål, skal du tilmelde dig den ucensurerede 50-hær i Kina. Vi har en meget lav dødelighed. Og for kun en dollar eller mere pr. Episode giver vi dig nogle seje frynsegoder, og du har mulighed for at sende mig spørgsmål, som jeg kan besvare lige her på showet.

Så gå til Pateron.com/chinauncensored for at finde ud af mere. Tak for at se denne episode af Kina Ucensureret.

Igen er jeg Chris Chappell. Vi ses næste gang.

Er solcykler lavet i USA?

Solhar designet og lavet cykler i Miami siden 1972. Sortimentet afcyklerdet producerer er livsstilcyklerså er designet til cruising og hverdagsbrug snarere end konkurrence.

Hej gutter! Med kvaliteterne af mountainbikes og racercykler er hybridcykler det bedste fra begge verdener. Fordi de imødekommer kravene fra alle kørselsforhold, kan hybridcykler bruges til at krydse rundt i byen eller tackle nogle ujævn veje. Det er alsidigt, men det er også holdbart til at ramme ethvert terræn, så vi skal se på de fem i denne artikel. Vi har oprettet denne liste baseret på vores egen mening, forskning og kundeanmeldelser.

Vi har overvejet deres kvalitet, funktioner og værdier ved at indsnævre de bedst mulige valg. Hvis du har brug for mere information og opdateret For priser på de nævnte produkter, skal du kontrollere linkene i beskrivelsesfeltet nedenfor. Her er de fem bedste bedste hybridcykler.

Det femte produkt på vores liste er Schwinn GTX. Schwinn GTX er en type hybridcykel, der er fantastisk på forskellige veje. Den har en aluminiumsramme med dobbelt sport og fås i 3 forskellige modeller, nemlig GTX1.0, GTX 2.0 og GTX Elite.

Th Denne aluminiumslegeringscykel er hård nok til at blive brugt til enhver lejlighed. Schwinn designet denne cykel med responsiv håndtering og hurtig acceleration. Den har holdbare dæk, der mestrer selv de mindste ujævnheder på stierne. Schwinn GTX er også udstyret med et affjedringssystem på forhjulet, der absorberer ujævnheder og sikrer en jævn kørsel.

vandrensende cykel

Schwinn GTX tilbyder jævn navigation, hvad enten det er til pendling eller bare på stier. Den har 700c flerbrugsdæk med dobbeltvæggede aluminiumsfælge - fremragende vejbrug. Schwinn GTX er udstyret med en lineær trækbremse og har stiv affjedring.

Den har mekaniske skivebremser foran og bagpå. Det har også 21-trins Shimano trigger shifters og Shimano bagskifter. Dens fordele er: * Det er i stand til at tackle ethvert terræn, så længe det ikke er ekstremt; * Det er fantastisk til pendling og sport; og * Den er lettere end en normal mountainbike.

Ulemperne er dog: * Sædet kan være ubehageligt efter lange rejser; og * Det er ikke beregnet til ekstrem off-road brug. Hvis du leder efter en cykel, der tilbyder hastighed og smidighed til en overkommelig pris, er Schwinn GTX perfekt til dig. Det fjerde produkt på vores liste er Schwinn Network.

Schwinn Network er den perfekte cykel til lange ture omkring dig. På trods af sin lette vægt er denne cykel robust nok til at rumme høje kørere. Uanset om du pendler til arbejde eller kører til fritidsaktiviteter, tilbyder denne hybridcykel en enkel, glat og behagelig tur.

Denne cykel har en indbygget 21-trins Shimano EZ Fire Shifter designet til hurtige justeringer og tilstrækkelig acceleration. Det er designet til at give en god køreoplevelse på asfalterede veje, ujævne veje og endda små bakker, og lineære trækbremser er lavet af aluminium. Dens alsidige design tillader ryttere at køre det let, hvilket giver dem adræt bevægelse og mobilitet.

Schwinn Network er udstyret med 700c dæk og inkluderer Shimano 21-speed Revo TwistShifter og Shimano bagskifter. Den leveres også med en affjedringsgaffel for en jævn kørsel. Dens fordele er: * Dens stilk er justerbar.

Det kan rumme ryttere i forskellige højder; * Det gør det lettere at klatre i bakker; og * Det er lettere end andre cykler af denne type. Ulemperne er dog: * De øverste rørkabler kan blive viklet ind i bilcykelholdere; og * Den kan ikke håndtere ekstreme off-road ruter. Med Schwinn Network kan du nyde en behagelig og effektiv rejse.

Det er en ideel hybridcykel til nabolagsture, på cykelstien eller på din morgenpendling. Det tredje produkt på vores liste er den sjette reezero Pave n 'Trail. Pave n 'Trail tilbyder ydeevne og alsidighed.

Denne cykel tilbyder behagelige forlystelser, fordi den kommer med en Vibrazord Front Suspension tuning gaffel og 1,75 tommer brede skridsikre dæk med robuste tråde. Den fås i 3 versioner: Netværk 1.5, Netværk 2 og Netværk 3.0.

Uanset om det er fritidsaktiviteter eller ikke-fritidsaktiviteter, giver denne cykel dig mulighed for at køre jævnt og stabilt. Det er også komplet med en 7-trins gearskift med præcise gearskifter til hurtig og nem manøvre. Pave n 'Trail er udstyret med en Vibrazorb affjedringsgaffel, der reducerer vibrationer og stød på ujævnt terræn.

Dens 1,75-tommer glatte dæk ruller glat og hurtigt på fortovet, mens den robuste slidbane absorberer ridser fra snavs på stier. Denne hybridcykel er også udstyret med en 21-trins Shimano trigger shifter.

Dens fordele er: * Det er fantastisk til daglig brug som pendling og løbende ærinder; * Det kan rumme håndbagage takket være sin bagagebærer; og * Det er let. Ulemperne er dog: * Dækene kan betragtes som brede; og * Hans indre rør kan undertiden være forkert justeret. Sixthreezero Pave n 'Trail er ideel, hvis du leder efter en slank cykel, som du kan køre på arbejde, løbe ærinder og endda udforske off-road stier.

Det andet produkt på vores liste er Schwinn Discover. Schwinn Discover er lavet til at sejle gennem forskellige terræn. Den leveres med en aluminiumsramme og et justerbart krumtapsystem i aluminium.

Selvom det ikke er en mountainbike, viser denne hybridcykel sig at være stærk og stabil og i stand til at udføre forskellige opgaver på overflader, den møder. Denne cykel tilbyder 21 hastighedsvariationer, hvilket gør den til en smidig cykel, som du kan bruge på en travl storbygade, ru landskab eller åbent, ru terræn. Schwinn Discover er udstyret med en affjedringsgaffel, der kan håndtere ujævnheder og stenet terræn.

Der kræves ingen kørefærdigheder, når du kører på denne hybridcykel, da det er ret let at manøvrere. Den har et 21-trins SRAM-grebsskiftearm, en twist-grebskifter i legering og en Shimano bagskifter og gearkasseholder. Dens fordele er: * Dens fendere beskytter føreren mod snavs og ridser; * Det tilbyder en bred vifte af oversættelser; * Dens justerbare stilk kan rumme ryttere i alle størrelser; og * Det kan bære genstande.

Denne hybridcykel er dog ret tung. Hvis du leder efter en cykel, der kan imødekomme kravene fra forskellige udfordrende terræn, er Schwinn Discover den cykel, du kan stole på. Før vi giver nummer et væk, skal du læse nedenstående beskrivelse for de seneste tilbud på hver af disse varer, og sørg for at abonnere, hvis du trods alt vil være opdateret om de bedste produkter på markedet, vores bedste hybridcykel er den tres nul EVRY-rejse.

Ved første øjekast ligner sixtyreezero EVRYjourney en almindelig cruiser-cykel, men ved nærmere eftersyn er det en hybridcykel, der er udstyret med en 250 watt baghjulsmotor og understøtter to tilstande: pedalassistent og fuldt elektrisk. På vejen er cyklen i stand til at nå hastigheder på op til 24 km / t fuldt elektrisk. Med pedalassistance kan den nå op til 48 km / t, hvilket betyder, at motoren betjenes, mens du træder i pedalerne.

På bagsædet finder du et 250 watt-timers batteri designet til at køre b Op til 15 miles ved fuld opladning. Designmæssigt er EVRYjourney en fremragende cykel til afslappede ture. Det er en hybrid af en hybrid og en strandcruiser med en behagelig, afslappet geometri, der sætter din krop i lodret position.

Denne cykel er udstyret med en gennemgående aluminiumskrop med 1,95 tommer brede, halvglatte dæk. Mens cykling tilbyder forskellige forhold fra 1-hastighed, 3-hastighed, 7-hastighed og op til 21-hastighed for forskellige accelerationsvariationer, kan det bringe dig til din destination med en hastighed, der hverken er for hurtig eller for langsom, men med den rigtige kadence for at køre glat.

EVRYjourney hybridcyklen er udstyret med 26 x 2 tommer halvglatte dæk i hvidvæg. Den har en 7-trins Shimano Tourney bagskifter og en 7-trins Shimano Index Revo Shifter. Samtidig er den udstyret med skivebremser foran og bagpå samt et bagagebærer og mudderbeskyttelse.

Dens fordele er: * Den har en bred vifte af gear; * Det har fendere til at holde snavs og ridser ude; og * Det kan bruges til pendling, men det er ikke ideelt til ekstrem off-road brug, så hvis du leder efter en cykel, der er ideel til den daglige pendling eller afslappet tur og kan håndtere et par hårde veje, så sixtyreezero EVRYjourney hybrid e-cykel er en af ​​de bedste muligheder derude. Og det er alt sammen med vores fem bedste hybridcykler på markedet. Se beskrivelsen nedenfor for links til mere detaljeret information om hvert af produkterne.

Og husk at efterlade en kommentar for at fortælle os, hvad du synes. Det er det for nu. Tak fordi du kiggede med! Hvis vi har hjulpet dig på nogen måde, skal du klikke på knapperne 'Synes godt om' og 'Abonner'.

Vi ses i de næste artikler!

Er trek lavet i Kina?

MestTrekcykler erfremstilletuden for USA, i lande, herunder Holland, Tyskland, Taiwan ogKina.

Selvom du aldrig har set en 'Star Wars'-film, ved du, at George Lucas' rumopera er en hjørnesten i den moderne filmindustri og et kulturelt fænomen rundt om i verden. De ti film i 'Star Wars' -franchisen har tjent mere end 4,5 milliarder dollars siden den første film blev udgivet i 1977.

Det tjente mere end $ 4,6 mia. Dollars uden for USA. Men der er ét sted, hvor 'Star Wars' ikke har haft den samme succes, Kina.

Den originale 'Star Wars' trilogi blev ikke vist i Kina. Så mens mange mennesker rundt om i verden havde deres formative filmoplevelser i dette 'Star Wars' univers. I Kina skete det bare ikke. 'Star Wars' var en øjeblikkelig sensation hos det amerikanske publikum.

steve smith motorcykel ulykke

Det ændrede ikke kun, hvordan folk så film, men også hvordan de blev lavet. Den kommercielle succes med 'Star Wars' førte til et opsving i de nyeste specialeffekter i slutningen af ​​1970'erne, og sammen med filmen 'Jaws' begyndte sommerfilmfilm at blive frigivet. Det var også modellen for produktionsvirksomheder at skabe trilogier og multifilmserier og at vise, at handelsrettigheder var lige så lukrative som selve filmen.

På legepladser lod børnene til at være voldelige og finpudrede deres lyssværdefærdigheder med kosthåndtag og sticks og replika LukeSkywalker er Death Star, der udføres i provisorisk pap X-Wings. Den første episode, der var kendt på det tidspunkt, indtjente netop $ 322 millioner i 'Star Wars', en enorm score for 20th Century Fox og Lucasfilm. Det gik langt, den største indtægtsfilm fra 1977 overhalede 'Smokey and the Bandit' Close Encounters of the Third Art '.

Star Wars blev nomineret til ti Academy Awards og vandt seks i 1977, da den første Star Wars blev frigivet, Kina var Kina i slutningen af ​​den kulturelle revolution. Så de så modelstiger og propagandafilm om socialisme og arbejdere og soldater. Og så var det et meget, meget andet univers k over en galakse langt, langt væk.

Kinas strenge forbud mod vestlige kulturelle påvirkninger gjorde det til den eneste film, der blev vist i det land, hvor regeringen producerede. I det mindste hvis vi går tilbage til 1977, var der ingen sammenhæng for science fiction. Amerikanske film blev ikke distribueret i Kina i denne periode.

Så der var ingen måde at få fodfæste på. Uden for Kina blomstrede Star Wars. Hans succes gjorde det muligt for Lucas at skrive historien om den idealistiske bondedreng Luke Skywalker, skurken Han.

Fortsæt solo og oprørsleder Leah Organa 'Star Wars: The Empire Strikes Back' ramte biograferne i 1980, den anden rate indtjente 222 millioner dollars på hjemmemarkedet. Endnu en gang gjorde den overvældende succes for The Empire Strikes Back Lucas i stand til at producere en tredje film. 'Star Wars: Return of the Jedi' ramte biograferne i 1983 og tjente hele 263 millioner dollars i USA.

Ingen havde set en film som denne før. Det var så at sige opfindelsen af ​​dette helt nye univers. Mere end to årtier gik, før Lucas vendte tilbage til Skywalker-sagaen.

I årtierne mellem Return of the Jedi og Lucas 'nye trilogi lempede Kina sit forbud mod vestlige film og indførte et kvotesystem i 1994 for at tillade et vist antal udenlandske film at blive bredt frigivet i landet. Oprindeligt var kun 10 film om året tilladt. I løbet af de sidste to årtier er dette dog blevet udvidet til mere end 30 film om året, hvilket kræver, at mindst 14 af disse film skal være enten 3D- eller IMAX-kompatible.

I Kina var der denne utrolige appetit på amerikanske produkter, Hollywood-produkter, Coca-Cola, musik, Michael Jackson. Den første amerikanske film, der kom biografer i Kina, var 'The Fugitive' i 1994.

Er peloton fremstillet i Kina?

Han sagde: 'De fleste cykler, der er tilgængelige i dag, i den professionelleplaton, rammerne erlavet i Kinaaf et par planter.

Er Sun et godt cykelmærke?

jeg følerSolgør enbedreså mest job med at gøre dette med engodtser line up, på engodtpris.SolcyklerEr ikke det største firma, vi i TheCykelStand deal med, men det er en af ​​de første, jeg går til for en voksen trike eller tandem og en af ​​de enestevirksomhederJeg går til en liggestol.

Ejes Trek af kæmpe?

kæmpe storer verdens største cykelfabrikant efter omsætning. Virksomheden sælger cykler under eget navn og fremstiller dem til større mærker som f.eksTrek, Scott og Colnago.

Er Trek cykel et godt mærke?

ErTrek CyklerNogengodt? Ja,Trek cyklerer megetgodt.Trekhar en lang historie med at fremstille kvalitetcyklerder bruges af nybegynder-, hobby- og elitecyklister rundt omkring i verden.Trek cyklerholder i lang tid og har fremragende videresalgsværdi år efter køb.

Er peloton i økonomiske problemer?

Denne seneste katastrofe er på toppen af ​​risikoenPlatonansigter fra genåbning af fitnesscentre overalt i USA Stadig mere end 3 gange det seneste år,Peloton's~ 5 gange flere indtægter fremadrettet er stadig rig for en aktie med ~ 40% bruttomarginer.04/20/2021

Hvor fremstilles Sunpeed-cykler?

SunpeedCykelfabrik ligger i Shenzhen, Kina. MærketSUNPEED, hvilket betyder SOL og HASTIGHED. Mærkets inspiration kommer fra ordet SUN, som er kilden til alle lys, mens SPEED betyder hurtig.

Hvor er amerikansk fremstillede cykler fremstillet i USA?

AMERICAN MADE CIKES: A USA Love List Source Guide 313 Cykelværker Brugerdefinerede stålcykelrammer-bycykel, racercykel, mountainbike- lavet i Detroit, Michigan Allied Cycle Works Roadcykler lavet i Arkansas bøjet cykler Carbent HPV Raven er en liggende cykel bygget i denne californiske cykelbutiks baglokale

Hvor mange cykelbyggere er der i USA?

Der er i øjeblikket 214 cykelbyggerier på denne liste, som kan omfatte cykler lavet af varer & amp; materialer, der er 100% produceret her i Amerika, men nogle kan også indeholde en procentdel, der kommer uden for USA.

Hvilken er den bedste cykelbutik i Amerika?

Beskrivelse: Victoria Cycles er en specialcykelbutik med base i Colorado, startet efter at indehaveren opfyldte sin drøm om at lave cykler ved at deltage i United Bicycle Institute. Resultaterne var fantastiske, og Victoria Cycles producerer nu road, cyclocross, mountain, touring, city og endda tandemcykler.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kulfibercykel - hvordan man sætter sig

Er kulfibercykler det værd? Men på trods af at de er mere overkommelige end nogensinde, er kulfiber stadig dyrere end de fleste alternativer i aluminium og stål. Så for dem, der søger en cykel, der absolut ikke kompromitterer noget med hensyn til vægt, lydhørhed eller ydeevne, så vil kulfiber være det bedste samlede valg i de fleste tilfælde. 15 februar. 2016 г.

Konkurrence mountainbikes til salg - hvordan man løser det

Er gamle mountainbikes noget værd? Din mountainbike vil miste en latterlig værdi inden for 1 år efter køb. Det er let at tænke, at avancerede mærker som Trek, Giant, Santa Cruz og Specialized vil have en bedre videresalgsværdi. Det siges, at brandede cykler har tendens til at blive videresolgt til ca. 55% af deres oprindelige værdi.

Halford-cykler - hvordan man adresserer

Er cykler fra Halfords noget godt? Vi blev sprængt væk med specifikationsarket og endnu mere imponeret over den upåklagelige håndtering, der blev tilbudt. Enkelt sagt er det en rigtig god cykel til en fantastisk pris. En anden topcykel fra Halfords butiksgulv er Incline Alpha fra det interne brand 13 Bikes.

Nogen der cykler - hvordan man løser det

Hvad kalder du en person, der cykler? Hvis du cykler, kan dit køretøj muligvis også kaldes en cykel. Du kan blive kaldt en cyklist, en cyklist eller en cyklist. 23.08.2019

Miguel indurain cykler - hvordan man løser det

Hvilken cykel kørte Miguel Indurain? Pinarello Banesto rammer

Kæmpe cykelforhandler - hvordan løser vi det?

Gør kæmpe stadig cykler? Giant Manufacturing Company i Taiwan har ikke, som man måske har mistanke om, altid produceret Giant-brandcykler, men det har altid produceret cykler. King Liu grundlagde sit firma i 1972 som underleverandør til rammeproduktion for en række cykelmærker.