Vigtigste > Cykler > Cykeldekorationer - holdbare løsninger

Cykeldekorationer - holdbare løsninger

Hvordan kan jeg dekorere min cykel?

Dekorer dinstyr, håndtag og enddaditeger med klistermærker.
  1. Hvis du ikke kan lide farven pådin cykel, kan du helt dække rammen med overlappende klistermærker.
  2. Hvis du er fan af mønstre, kan du placere klistermærker på forudbestemte steder i hele rammen afdin cykelat skabe mønstre.



Jeg har altid ønsket at male min egen cykel, det er en fantastisk måde at personalisere den på og give den et nyt liv, men jeg har altid været lidt bange, det er et godt stykke arbejde at male en cykel, men kom over at låse jer indsendt nogle gode opgraderinger på cykler, du sprøjtede, og jer blev så inspirerede, så jeg vil prøve det, jeg har aldrig gjort dette, og jeg har brug for professionel vejledning, og hvem er bedre end Ali og Bex fra Fatta Creations, nu måske følger du dem allerede på Instagram , det er bestemt en af ​​mine foretrukne Instagram-konti til, så lad os møde dem i deres værksted, og jeg tror, ​​jeg er på det rigtige sted, se hvor smukke disse er, tak fordi du har ladet os det er fint, du er meget velkommen cool antager jeg vi må hellere vise dig Ali's værksted og Bex's værksted er en skatkiste til fantastiske brugerdefinerede rammer som D. du ved, jeg laver en DIY spraymaling på en af ​​mine gamle cykler og selvfølgelig skal jeg gøre det selv, og diyi vil ikke har nogen af ​​de smarte gadgets, jeg ved hvordan man gør det måske halvt så godt som din cykel ja h selvfølgelig, hvad en ramme det, lad os se på, hvad du fik Så dette er den cykel, jeg vil transformere, hvor skal jeg begynde, antager jeg at jeg skal trække den? Alt ned, tag malingen af, hvis du har en stål- eller aluminiumsramme som denne, og den ikke er korroderet, find en lokal emitter, du ved, de bruger et fint sand, så de ikke beskadiger aluminiumet for meget, men det gør det bogstaveligt talt giver dig den perfekte nøgle til malingen. Bliv afstemt og stol på mig, hvis du nogensinde har brugt en dag på at fjerne malingen fra en cykel, der koster £ 30-35 for at få dette til at se ud som rå fabriksfremstillet til at lade er en pris at du kommer til at bruge godt, der er et par ting, vi skal gøre for at gøre det, um, hvis du blæser noget males malingen ret jævnt ud, men hvis en af ​​disse klistermærker er her, en af ​​disse ret tykke klistermærker, hvis strålen går ikke rigtig godt igennem, den absorberer energien fra de fine partikler, og så hvad gør du med den? vil gå i slutningen, men du ender med en højderyg her, hvor den del af aluminiumet stikker ud.

Så vi skal skrabe hver af disse overflademærkater af, før vi kommer til sprængeren, og du vil have en meget glattere finish, når du får det. Det er sejt igen, da mine gafler var kul, kunne jeg ikke lave dem skinner, så skal jeg selv slibe dem ned. Ali ville normalt tage det ned på bare kulstof, men for dette projekt vil det være fint bare at fjerne glansen og logoerne bare for at glatte det ud, og så går vi over det med A320, før vi primer det efter forberedelse af rammen var klar til at blive sprængt, vi er her hos Penfold metalliseringsfirmaet, hvor jeg skal have mine rammer sandblæst til maling, så lad os finde Jed og se hvad sandblæsning handler om, her er min smukke ramme, rammen har været helt sprængt, og dette tog cirka 15 minutter og meget bedre, end jeg selv ville have gjort, så jeg er virkelig glad for, at jeg klarede det, og nu er det tid til den sjove del, ro ned rammen, alt er klar nu, det er tid til den svære farvelægge at vælge det alt hvad jeg ved er, at jeg vil have noget lidt anderledes, lidt mousserende måske ok, jeg har et par farver ud, se hvad du synes er enig i, at de ændres på en eller anden måde og er temmelig elendige.

Er det muligt med en aerosol, kan du begge gøre disse to med en aerosol, hvilket ikke er et problem, tag de to ud, ja, op til de to hårde beslutninger, så dette er en to-tone ændring så en masse cykel producenter bruger nu den farve, og det er det også? en ændring fra blå til lilla, dette er fem nuancer, så dette er lidt mere spektakulært end dette ja jeg tror jeg går til dette Jeg tror jeg går til dette Jeg kan virkelig godt lide dette så valgte jeg min? Mal, men hvad jeg har brug for for at få dette til at ske omkring 100 pund-mærket, du kan få alt hvad du har brug for, så det første du har brug for er en primer, du kan få, at du kan få alt det i aerosolform, og derefter med det farve, du skal male cyklen først, så denne farve afhænger af en dejlig sort underlag, så du har en dåse sort, og så er selve farven Chromacoat-grøn, der går over den sorte underlag og giver dig den effekt, og så jeg vil anbefale et 2k klart lag, så det er en lak, men det er 2k, så du blander to forskellige kemikalier sammen, det er en epoxy lak, det eneste med en 2k lak er, at det har nogle grimme ingredienser i det, så du bliver virkelig nødt til bære en maske, i det mindste en god trækulmaske og gør det udenfor med en rigtig god ventilator, der suger dampene ud, det er ikke værd at vente på den rigtige dag til at gøre det udenfor i et godt ventileret område, du kan få 1k maling de sundhedsmæssige risici er meget mindre med intet at virkelig bekymre sig om, men for lang levetid ty, 2k er vejen at gå, mens du er her, um vi skal vise dig, hvordan du maler, og det vil give dig en idé om, hvad du kan forvente, når du bruger aerosoler. Det vil ikke være nøjagtigt det samme, men det giver dig en god idé ja det vil være fantastisk, jeg har aldrig sprøjtet noget derovre og set før det er interessant at undgå, at vi får primer i områder, vi ikke ønsker at dække det, vi ønsker at dække det over, så jeg har noget maskeringstape her, og jeg leder hovedet på sædetrøret og bundbeslaget, men vi har nogle lunger i bundbeslaget, men du kan maskere det, hvis du ikke har lunger, så når det kommer til at Maling af din ramme er hvad du vil gøre med både en pistol og en sprøjtebeholder, når du kommer til den, hvilke dele du vil male først og altid kommer ud i sidste ende, medmindre du har en god Trigger-kontrol, som er meget svært med en aerosolbeholder, så jeg vil foreslå, at du kommer lige i slutningen, så gør du ikke? Få en koncentreret smule maling, som derefter kan føre til Arunas. Vi arbejder med en 2k primer i dag. Jeg vil foreslå, at du bruger denne maske.



Det har en lufttilførsel, og det vil bringe dig frisk luft i stedet for at trække vejret ind i dampen og få de ting i dine lunger. Snot det er nej Jeg begyndte at øve på noget papir for virkelig at få en fornemmelse for det, nu er det tid til den virkelige, jeg prøver at grunde mine gafler Så dette er min cykel, alt klar og klar til næste trin, mange tak for hjælpe mig i dag og bruge det i dit store værksted, du er meget velkommen, har flere tip, vær tålmodig ja bestemt tålmodighed er en enorm ting og godt klaret, rigtig godt ja det er meget lovende for dem så held og lykke for farven tak meget meget er jeg nu overladt til mig selv, og jeg begynder med vådslibning på rammen med 600 sandpapir af sand, noget varmt sæbevand, jeg vil bare arbejde på hele rammen, og gaffelen eliminerer alle ufuldkommenheder, men det er alligevel ret perfekt, hvis du ikke vil ikke gøre noget skørt, bare fokuser på at få en glat finish, og hvis den er lille. Der er buler fra den tørre primer, ju fokus på disse, så jeg slibede rammen fuldstændigt, og som du kan se, var der en del mal tilbage på rammen, så vi skal tørre den af, så først skal jeg bare b e lidt vand og a Tag en klud og tør den af, tør alt ned, så tørrer jeg med denne primer bare for at få det ekstra rent, og så er det tid til basen, Coatali har også givet mig disse klistermærker, og disse klistermærker er på hovedet rør, bundbeslaget på sædet forbliver bremserne, og også nogle på gaflerne bare for at gå overalt. Jeg vil bare ikke have nogen maling, så alle klistermærker er på, og den er klar til den sorte underlag, og hvis du er ved hjælp af aerosoler som dette er det temmelig vigtigt at bære en maske, så jeg har en meget trendy maske her, um, men når jeg først har sat masken på, vil du ikke rigtig kunne høre hearmeum, så jeg fortsætter bare så ønsker mig held og forhåbentlig vil jeg ikke ødelægge det, så baselakken er færdig, jeg tror, ​​jeg lavede det sammen med det stort set over hele rammen, og nu er vi j, jeg skal bare tage det ind, fordi det er ret koldt udenfor, så en lidt varmere, så det tørrer, så efter gårsdagens første sorte underfrakke tog jeg en anden frakke på og bragte den derefter ind til varm og over Lad den tørre natten over, og det viste sig at være ret godt. Jeg er ret glad, så i dag tør jeg den af ​​med maling, tør den af, og så holder jeg fast på denne stencil, der er dristige kreationer lavet venligt, Jeg har et par walisiske drager og første gang, at jeg er walisisk, jeg holder to på gaflerne og derefter to på sæderøret og så måske mine initialer på nedrøret, jeg er ikke helt sikker på, at jeg ikke har lavet min husk endnu, men forhåbentlig godt om et øjeblik, så ja lad os komme til det, mine klistermærker er der, jeg har lige købt det foran min lille DIY malingboks, og nu er det tid til den hovedattraktion, farverne er ret kantede, men vi får se åh min gud se på det smukt åh min gud jeg elsker det, men det er nøjagtigt den farve, jeg ville have, så jeg lagde to lag maling på bykanalen og lod det tørre i ca. 20 minutter, og det ser nu fabelagtigt ud for de meget vanskelige del af forsøget på at fjerne klistermærkerne uden at skære eller beskadige rammen. Klistermærker er væk, men malingen er tør, og det er tid nu f eller den klare frakke, og dette er faktisk den sværeste del, sagde Umali, så jeg håber, jeg ødelægger det ikke, men jeg er så tilfreds med det, det ser meget flot ud, må sige, det ser smukt ud, det er tre lag færdig, jeg skal tørre det ud indendørs i cirka 24 timer nu, og det er ret imponerende her, jeg er nødt til at fortælle mig selv i starten af ​​dette brugerdefinerede malingsprojekt, jeg troede aldrig, jeg ville gøre noget som dette, men en stor tak til Bex og Ali for at holde fast ved mig. Der var ganske mange telefonopkald, da jeg selv malede det bare for at kontrollere, om jeg fik det rigtigt, men det tog cirka tre dage, men det var hele tre dages arbejde, der var masser af venter på at vente på, at malingen tørrer og taget sammen kostede alle aerosoler mig omkring £ 80, så ikke for dyrt, hvis du har en gammel ramme, der ligger rundt, vil jeg bestemt anbefale at lave en lille brugerdefineret maling på den, fordi den er? en meget behagelig ting, hvis du vil have nogle tip fra eksperterne selv og ikke fra denne amatør, så gå til Bex og Alis youtubechannel ligesom min cykel, så giv denne artikel store tommelfingre og lad mig vide i kommentarfeltet nedenfor, hvad du synes af det

Hvilket cykeltilbehør er nødvendigt?

9 Must-HaveCykeltilbehørfor hver cyklist
  • 1) Hjelm -Cykeltilbehør. Detcykeltilbehørder følger er allevigtig.
  • 2) Cykelhandsker.
  • 3) KvalitetsrideshortsCykeltilbehør.
  • 4) Vandflaske eller hydratiseringspakke.
  • 5) Multi-værktøjCykeltilbehør.
  • 6)CykelPumper.
  • 7) Kædesmør.
  • 8)CykelLåse.

I dag vil jeg vise dig de fire ting, som jeg synes, at enhver cykelejer skal have. Men først skal jeg til cykelbutikken. (Glæde ved musik) Cykelstien er lidt sneet ind.



Okay, velkommen til cykelbutikken. Hvis du er ny her, hej, jeg er Arlee. Jeg ejer Bike Shop Girl, en familiecykelfabrik, der virkelig fokuserer på at give familier mulighed for at komme på cykler og lade bilen være hjemme.

På denne kanal og i min cykelbutik er mit hovedmål at hjælpe folk med at efterlade deres biler derhjemme. Og kanalen har tip, anmeldelser, bare generelle guider som hvordan man handler i dagligvarer, hvordan man overlever skole afhentning og aflevering på cykel. I min virksomhed fokuserer jeg virkelig på lastcykler, børnecykler og elektriske cykler.

Så hvis du har brug for nogen af ​​disse ting, skal du sørge for at tjekke følgende websted, jeg håber, jeg får lidt af en berusende snak ved at gå rundt i min cykelbutik, som om du kom ind i butikken og stillede mig et spørgsmål. Så i dag skal jeg tale med et par fra fredag, der faktisk ender med at de bare får nye cykler, og de ville vide, hvad de har brug for? De har lige fået nye bycykler, især disse to venner. Så jeg kan godt lide at fortælle folk, start med det, du ved, det er det første niveau, uanset hvad, det er her, jeg starter folk.



Og så tager du de første par ture, og du siger, hej, jeg ville have lidt kaffe, så vi tilføjede en lås. Eller hej, jeg kørte en længere cykeltur, og så taler vi om gadespecifikke ting. Men i dag vil jeg bare starte med det grundlæggende, som hver enkelt cykelejer har brug for.

Så jeg tager dig en tur rundt i butikken, som om du var i min butik. Det første du har brug for er en hjelm. Og hjelme spænder fra $ 45 til, jeg tror, ​​jeg engang købte en hjelm til $ 350.400.

Her er sagen, jeg viser dig mine yndlings hverdagscykelhjelme og et par bjerg- og vejspecifikke hjelme og forskellene. Min yndlingshjelm til almindelige mennesker, der ikke ved, hvad du skal gøre med cykling, er sådan noget, dette er Kali Chakra Solo, og den har et aftageligt visir, en dejlig lille tandhjul i ryggen for at justere din pasform , det kommer i et par forskellige størrelser til rådighed, $ 45 ikke? God ventilation, ikke overraskende svært. Du sætter denne ting på, og det føles mere som en 60, $ 70 hjelm fra et andet mærke.

Du kan få en typisk bycykelhjelm til samme pris, så her er din Lazer-hjelm, her din Nutcase-hjelm, jeg kan virkelig godt lide Lazer Next, for for $ 45 kommer visiret ud, god ventilation, det er ikke den bedste ventilation. Så hvis du sveder meget, er det ikke hjelmstil, jeg anbefaler. God holdning i ryggen.

tværkæde

Nogle af dem kan let justeres med velcro eller pads, så dette har en dejlig indstilling. Dette er et lys, det er et knapbatteri. Så hvis du har små børn, tag dette og smid det væk, men det har et lys, der er super smukt.

Dette er en ny hjelm fra Kali, jeg tror, ​​den kom ud sidste år, Danu. Kinda ser det samme ud, rigtigt, men mere ventilation. Dette visir er aftageligt, let at justere bagpå, men du skal hente denne hjelm, det er dumt let, så han har denne rigtig seje magnetiske fidlock-stil spænde, jeg kan bare åbne og lukke den med en hånd, som Kali Danu for det byudseende, men med ventilation, $ 60, kan jeg virkelig godt lide denne hjelm.

Så jeg klatrer prisstigen, der er mange andre hjelme, som jeg ikke bruger, jeg fokuserer virkelig på bycykling, og det er derfor, jeg bærer det, jeg gør, så næste er Kali Central, dette er hjelmen jeg ' m Kali for god ventilation, den fungerer godt som vejhjelm, den har et lys på bagsiden, dette 2020-lys er genopladeligt, har samme spænde, som du lige så på den anden hjelm. $ 80, og det er så let, at du skal hente det for at tro det. Den sidste hjelm, jeg bærer i denne type by, er Kali City.

Hvis du følger mig på sociale medier, har du set denne hjelm. Han har en rigtig sej visir, så visiret springer af hjelmen, kommer i den fulde nuance eller røg, og så er den gemt. Jeg kan godt lide det til eBike, når det er lidt køligt, fordi der ikke er nogen ventilationskanaler heroppe, hvad er virkelig sød.

Regelmæssig spænde, den har de øreklapper, der klikker på og af, når du kører vinterkørsel. Lad os se, og så har vi mountainbike-specifikke hjelme, der starter ved $ 100-200, mere dækning, længere visir, nogle af dem har det GoPro-mount. Vejhjelme starter ved $ 90, går op til $ 250, dum letvægt, masser af luftstrømsspandex, så det var vores førende hjelm, og som du kan se, er der et komplet sortiment, jeg betaler 45 til 100 € for en Plan for en god, behagelig hjelm med nogle funktioner, hvilket er virkelig rart.

Nummer to, en gulvpumpe. De spænder fra 20 til den, jeg bruger i butikken, er $ 200. Min destination er JoeBlow Sport 2.

ab træning med håndvægte

Jeg brugte det som en rejsemekaniker, og i otte års tjeneste, der bruges meget, har jeg udskiftet hovedet. Først skal du få en gulvpumpe. Hvis du kører tre, fire gange om ugen, skal du pumpe dine dæk en gang om ugen, og du vil have en pumpe, der fungerer og ikke bliver ked af det, jeg forbandede næsten.

Hvis du beslutter dig for at begynde at gå ud, tage flere forlystelser, blive eventyrlysten og begynde at skifte dine egne dæk, så lad os begynde at se på et fladt sæt, som jeg slet ikke anbefaler til dine første fire ting, hvem du køber. Nu skal vi tale om at bære dine ting. Lad os tale om hovedet, lad os gå. Der er ting som sadeltasker, der går under sadlen.

Der er en bentokasse, der passer mellem stilken og toprøret. Der er spaltelommer, der er min favorit. Lad os vise dig, hvordan de fungerer.

Dette er på de fleste af mine hverdagscykler. og jeg bruger det faktisk til mine snacks på racercykler, fordi vi ikke kan have nok snacks. Men jeg er en stor fan af bare at tage tingene ud af mine tasker og lægge dem på cyklen, for hvorfor vil du bære din? Ting omkring? Så vi lavede hjelme, vi lavede en pumpe, vi bar dine ting og sidst men ikke mindst lys.

Så i cykelindustrien nedbryder vi lys sammen, enten for at blive set eller for at se. For at blive set er en simpel blinkende som $ 20 foran og bagpå. At se vil være mere som $ 40 til $ 70, og det meste vil blive opladet via USB, hvad er der? En slags dejlig.

Så lad os vise dig de lys, som jeg bruger og sælger, så Planet Bike Lights er herovre, vil være det, jeg sælger til de fleste mennesker for scenariet 'ses'. pitch black, du vil bare ikke blive kørt over. Og jeg kører dem hele tiden.

Mine lys tændes dag og nat, fordi jeg ønsker at blive set før føreren bliver distraheret, eller jeg vil tiltrække deres opmærksomhed med et lyst blink af lys, og der er dagløbere nu og alle disse andre ting, men min pointe i dag er simpelt holde lysene hele tiden tændt Så går vi ovenpå for at se med, og det vil alle være USB-opladninger og lithiumbatterier, der ser 35-65 ud efter et godt sæt, som du kan se i mørket for at lave et anstændigt klip. Du vil have et lysere lys, jo hurtigere du går, fordi du vil overhale dit lys, det vil sige, du kan ikke se langt nok, fordi du kører så hurtigt, at du ikke har tid til at reagere. Så vi vil have et lysere lys afhængigt af hvor hurtigt du kører.

Og fordi jeg er her, smider jeg bare en lille nugget ind, fordi jeg elsker denne så meget. Hjullys er min ting lige nu. Disse gør sidesynlighed, superlys, får folks opmærksomhed, jeg elsker dem abelys N204, hvis du kører om natten tilføj nogle abelys til din cykel, ikke anbefalet eller betalt af dem, jeg elsker dem bare. Så hvad synes du om Talking Head-artikel? De små barrierer, der forhindrer os i at cykle oftere, hopper på vores cykler for at komme på arbejde, til kaffe og i slutningen af ​​dagen, som du ved, er mit mål at sætte dig i stand til at komme på din cykel og forlade bil derhjemme.

Indtil næste gang var dette Arlee med Bike Shop Girl. Tak fordi du besøgte butikken. (optimistisk musik)

Kan jeg ændre min cykelfarve?

1)farveaf dincykel kanblive ændret, da højesteret specifikt sagde detskiftendedetfarvekøretøjet til enhver godkendt RTOfarvervil være tilladt. Dette betyder, at dukanenten pak dincykelellergøret brugerdefineret malearbejde, så længe du tager forudgående tilladelse fra den lokale RTO tilgørså.04/16/2021

Hvor ofte skal jeg smøre min cykelkæde?

CykelTutor anbefaler rengøring og smøring af dincykelkørekædemindst en gang om måneden for at opretholde optimal ydelse og beskyttelse. Detkædeog drivlinje er typisk de beskidte dele af dincykel, og dette snavs er dårligt nyt forcykellevetid og ydeevne.21. mar 2019

Denne uge er en særlig episode med vedligeholdelsestema. Du kan se, hvornår vi er flyttet til et andet sted og også fra det faktum, at jeg har på mig et forklæde.

Åh ja, det betyder, at det er forretningstid, det ville være underligt. Okay, det første, vi fik, var et spørgsmål fra Andrew Reitsma om smøring, så han siger 'hej nedenfra'. 'Hej.' Hvor ofte skal der være kilometer, hvor en kæde skal smøres igen? 'i tørt vejr? Og skal det affedtes hver gang før det glider? Wow, dette er en absolut dåse orme at få tingene i gang med.

Mange mennesker har en meget stærk overbevisning om, at de skal tage sig af deres kæder, og med rette er dette en vigtig del af cyklen. Men jeg tror, ​​det er også muligt at genoverveje tingene. Hvis du prøver at få et par hundrede kilometer liv ud af din kæde, er det måske ikke værd at besætte.

Men der er bestemte må og ikke må. Normalt vil jeg sige at smøre din kæde igen, når den bliver tør og støjende, men ellers ville jeg ikke gider. Og så med hensyn til affedtning ser jeg ud til, at kæden i leddene derfor er mellem rullerne.

Fordi det er her, en kæde bliver slidt, og når den er fuld af sand og lignende, er det her, du vil rense den, indtil den skinner som ny. Absolut værd at tænke over, hvilken type affedtningsmiddel du bruger - brug ikke rigtig slibende, sure eller alkaliske opløsningsmidler a) Så er det ikke særlig godt for din kædes liv. De fleste producenter vil sige, at du helt sikkert vil komme tilbage.

Men en almindelig cykelspecifik affedtningsmiddel gør sit job godt nu og da. Men der er ingen regler, for i slutningen af ​​dagen, hvor du kører, kan være anderledes end hvor jeg kører i tørre forhold. Og du ved, som jeg sagde, er det umuligt at give et nøjagtigt antal, men forhåbentlig hjælper det i kommentarfeltet nedenfor.

Så næste fik vi denne fra TomKrouze. Sejt navn, Tom. 'Hvad er faktisk fordelen eller vigtigheden af ​​stivhed' på en cykel? Hvornår, hvorfor, har jeg brug for en stiv cykel? ”Nå, det er faktisk et meget godt spørgsmål.

Folk synes generelt, at en stiv cykel er vigtig for kraftoverførsel, så du skubber krumtapene, og al kraft går direkte til baghjulet, fordi cyklen ikke bøjer. Dette ignorerer imidlertid et vigtigt punkt, som er, at der normalt ikke går tabt energi i dette system. Naturligvis kan energi ikke gå tabt, den overføres simpelthen andre steder.

Så teoretisk, hvis din cykel bøjede, ville dette ikke give dig den energi tilbage på en eller anden måde. Så det er punkt et, tror jeg. Men stive cykler føler sig bestemt bedre med hensyn til kraftoverførsel.

Men faktisk tror jeg, at stive cykler virkelig giver efter med hensyn til håndtering. Så jeg synes, at en stiv frontende på din cykel er en meget god ting at få en cykel til at føle sig godt, når du svinger. Men det er bestemt ikke vigtigt.

Du kan gå meget hurtigt på en meget fleksibel cykel. Okay, næste har vi Haziq Annies, 'Er en bundbeslag udskiftelig?' Kan en 24 mil krumtapaksel passe 'ind i en BB30 med et par adaptere?' Ja det kan det. Du har faktisk en her tror jeg.

Kom nu. Så FSA fremstiller små adaptere. Så denne går fra en BB386EVO bundbeslag, eller ja, og den vil gå ned, dette er specifikt til Srams GXP, så dette er en 20 mil spindel tror jeg. (22mm & 24mm) Se online, adaptere er absolut tilgængelige, men ikke alle bundbeslag kan nødvendigvis tilpasses alle krumtaptyper.

Så fortsæt forsigtigt. Men ja, du kan helt sikkert gøre noget. Okay, dette er fra Patrick Joseph. 'Næsten hver cykelbutik fortæller dig, at du skal bringe din nye cykel tilbage efter et par uger for at justere gearene,' er det bare en undskyldning for at sælge flere varer til dig? ”Nej, det er det bestemt ikke.

100 mil cykelture

Kabler, lad os sige, de strækker sig, kablerne selv strækker sig ikke, men alt det tilfælde og ting kan presses ned, og det kan også afskrække dine gear, hvilket bestemt er noget at gøre derhjemme. Vi har en god artikel om emnet. Og faktisk spiller vi lidt af det nu.

Nå, hvis din bagskifter ikke er lige under den, skal du dreje Cogin, når du skifter gear, så indekseres ikke gearene. Hvad er på hvilket tidspunkt, hvor de går dårligt. Og det er indekseringsprocessen for at rette det og flytte skifteren på plads.

Du kan mikrojustere det meget let. Okay, vi har endnu et rigtig godt spørgsmål under sidste uges youtube-artikel, denne fra leecbracing eller lee cb racing, ikke sikker på hvilken. Under alle omstændigheder spurgte de: 'Hvorfor sidder fagfolk så langt foran?' Hovedsageligt fordi hvis du vil være meget aggressiv og meget hurtig på flade veje, vil du selvfølgelig blive meget dyb.

Og når du bliver rigtig dyb, betyder det, at dine hofter vrider sig fremad, så selvfølgelig skal du også glide længere frem for at forblive behagelig og få styrken ud yderligere. Det er faktisk ikke en ny ting. Det har eksisteret i meget lang tid, og det er faktisk grunden til, at vi har dommen om det dårlige.

Hvilket for dig handler lidt om cykling, det kommer fra det tidspunkt, hvor sadler blev nittet, og folk på sædet gled frem og bogstaveligt talt sad på nitten foran der, hvad der virkelig er nyt nu er det faktum, at positionerne bliver dybere og mere langstrakt foran, så sadlerne går længere frem og også skråt nedad. Og Matt har en rigtig rigtig god artikel om den nylige Tour of Dubai, og den spiller om et sekund, det er værd at lære lidt mere - profferne er kendt for deres aggressive, slammede kørestillinger, men for nylig er der en stigende tendens mod ekstremer. (blød musik) Nå, hvis du tænker over det, er min cykel ret hård og med det mener jeg, at der er en stor forskel mellem styr og sadelhøjde, ligesom i mit løb, og sammenlign den med Johann van Zyls ekstremt aggressive position og du ved, hvad jeg mener.

Nu har vi talt med et par chauffører om, hvorfor de ser ud til at tage tingene til ekstremer. - Nå, så hurtig spørgsmål og svar session nu. Altid sandsynligvis den langsomste del af hele artiklen, men som ThatsSoNathan kommenterede i sidste uge, betyder 'Gennemsnitlig hastighedsdefinition' ikke noget under Rapid Fire Q&A. 'Så tak for det, Nathan.

Spørgsmål nummer et, Liam Bradley. Ja, han har et problem med sit baghjul. Nogle gange fungerer det godt for ham at træde. 'og han bevæger sig fremad.

Nogle gange drejer pedalarmene bare, og der sker ikke noget, hvad er der galt? Nå, det er en ret almindelig klage, når dit baghjul bliver rigtig gammelt, og det er frihjulet, og det giver dig faktisk ikke mulighed for at træde og rulle og derefter pedalere også. Dybest set kan de blive tilstoppet lidt med gunkand og generel crap over tid, og vær så de små fjedrende stykker, der faktisk giver dig mulighed for stort set at stoppe springet, så du kan ordne det, så du skal virkelig være på hjemmesiden Tjek din producent for instruktioner. Der er dog en chance for, at dit frihjul muligvis ikke kan repareres og derfor kan sætte sig fast.

Så sørg for at tjekke online først. De fleste af de frihjul, vi har her på GCN-Bikes, tror jeg, de kan løses. Så forhåbentlig har du held og lykke.

Jeg er sikker på, at det bliver dig. Okay, vi har nu en af ​​oreosaysb00, som er et underligt navn. 'Hvorfor kører professionelle med 25c-dæk, når du sparer to til tre watt pr. Hjul med 28c-dæk?' Nå, nogen kan svare det meget godt: Lennart Meinke, der sagde: 'Det er lidt aero og en masse tradition. ”Og jeg fortæller dig hvad, det er faktisk ikke langt fra sandheden.

Nogle gange tager det et stykke tid, før videnskabelig tanke faktisk trænger ind i Pro Peloton. For i slutningen af ​​dagen er det også meget, meget vigtigt, hvordan noget føles, og hvad folk synes. Og mange professionelle mener, at 28'ere er langsommere end 25'ere, selvom dataene måske siger noget andet.

28'erne er dog lidt tungere end 25'erne og mindre aerodynamiske. Der er tydeligvis mere område at bryde igennem vinden. Men jeg formoder, at vi vil se, at professionelle bruger flere 28'ere, især når hjulene også bliver bredere.

Det opvejer naturligvis nogle af de aerodynamiske ulemper. Efter dette har vi et spørgsmål fra Amaury her, der sagde, at han lige har fået en ny Canyon Aeroad til hurtige kørsler. Vær hurtig, hvad anbefaler du til dækstørrelser, 25 eller 28 mil, Continental GP 4000sII? Nå, i betragtning af hvad jeg lige sagde, vil 28'ere passe meget komfortabelt ind, og hvis du kører på særligt dårlig, slibende asfalt på 50 psi der, vil din cykel rulle som et magisk tæppe, og du vil gå meget, meget hurtigt. Men hvis du kører på super glat asfalt og aerodynamik er alt, og din gennemsnitlige hastighed er super høj, så vil du muligvis stadig gå på 25c, men jeg vil helt sikkert gå med 28con, det er helt sikkert.

Okay, så vi har nu også et antal spørgsmål, som alle er indbyrdes forbundne. Desværre har Dan Fish lige brudt kravebenet og vil vide, hvordan han kan bruge sin Turbo Trainer til at bevare den kondition, han er i, mens han stadig har rekonvalescens. Så bestemt med en turbotræner, og du behøver ikke engang at bruge for lang tid på det.

Se GCN-arkiverne, træningssessionerne. Og hvis du måske har gjort et af vores 20 eller 30 minutter hver anden dag, vil du sandsynligvis opdage, at du faktisk holder dig i form. Det er forbløffende, hvor lidt du skal gøre for at forblive i form, selvom det overhovedet er lidt sværere at komme i form.

Stephen Cummings vandt British National Road Race Champs og British National Time Trial Champs i weekenden efter ikke at have haft i evigheder kørt mere, fordi han pådrog sig alvorlige kvæstelser efter at være faldet på Tour of the Basque Country. Og han tog al sin træning på Zwift næsten lige så langt som statsborgere selv. Inkluderet nogle temmelig stødende forlystelser på fire timer plus.

Så hvis du eller du ikke har den mulighed med en smart træner, er alt hvad du behøver, et par sensorer, så måske kan Zwift være dit svar med et brudt kraveben, som så mange fagfolk gør lige nu. Link rent til det næste spørgsmål sendt af Sanresh Shedekar, der siger, at hans FTP på vejen er 245 watt, men på Zwift falder hans FTP til 205 watt, han lider meget, kan vi fortælle ham hvorfor? Hvad skal han gøre? Der er flere grunde til, at din FTP generelt er lidt lavere, men en af ​​de store er faktisk varme, fordi vores kroppe ikke gør det, når du bliver for varm og uden vindens køleeffekter, selv med en virkelig god fan foran dig, vil du opdage, at din ftp sandsynligvis slides lidt. Så det er derfor.

Du kan prøve at træne et klimatiseret sted med flere fans, dette vil helt sikkert hjælpe, men så længe du træner og tester dig selv i det samme miljø. Så hvis du altid tester det udenfor eller altid indeni, så er det faktisk ikke et problem, hvis det altid er 35 watt lavere indeni. Det er bare du ved, det er fordi du er varm, og du kan bare lade det være, men sidst linkede spørgsmål, er du klar til dette? Okay B.

Ryder siger, 'Vi har alle hørt om højdetræning,' er der sådan noget som varmetræning? 'Ja der er. Ja, du kan træne for at blive bedre i varmen. Så hvis du f.eks. Bor i et koldt og vådt landdistrikt England, men træner til en begivenhed, der finder sted i et smukt, varmt, solrigt land, vil dette være en rigtig god idé at få noget varme akklimatiseret, inden du går.

Og du behøver ikke gøre for meget. Så da jeg kørte, blev jeg bedt om at tage turbo-træning, ikke intens, bare køre, men i et rigtig varmt, fugtigt rum. Måske endda dit badeværelse.

Jeg tror, ​​Matt gjorde det en gang i sin garage. Og så længe du sveder, skal du gøre dette i en time om dagen, fem dage hver dag inden du rejser, dette skal vænne dig til varmen. Så fortsæt, varmetræning.

er pistacienødder med højt kaliumindhold

Korrekt. Hvordan var det for Quickfire dengang? Sandsynligvis ikke så hurtigt, men forhåbentlig blev spørgsmålene besvaret, okay. Og det tror jeg er meningen.

Vi kunne altid omdøbe det, kalde det anderledes. Dernæst har vi et spørgsmål fra Gabriel Blanchfield. Han har en underlig knirk i krumtapets område, der er ingen synlige skader, hjulet er godt vedligeholdt og forekommer kun, når det er i den store ring.

Jeg har sympati med dig, fordi det kan være en frustrerende proces at opdage knirkende hjul. Praktisk hænger Lastys cykel lige ved siden af ​​mig. Så hvis det knækker, når du er i den store ring, kan det godt være, at du bare lægger mere drejningsmoment gennem cyklen, og derfor krøller det.

Det kan også være dine kædebolte, så jeg vil foreslå, at du ser på disse, skal du sørge for, at de alle er strammet. Selvom de ikke har en tendens til at give en knirkende lyd, har de en tendens til at afgive en kliklyd, som de gør. Det kunne meget vel være din bundbeslag, men inden du går ned ad dette spor og kommer hele vejen over, vil jeg foreslå, at du rent faktisk ser en artikel, vi har om sporing af knirk på din cykel. Vi skulle derefter gøre fire mere på artikel, fordi der er så mange forskellige permutationer.

For eksempel havde jeg en knirk, der skete. Jeg var sikker på, at den kom ud af krumtapssættene, og hver gang jeg kom ud af sadlen, og det viste sig, var det min hurtige frigørelse foran. Jeg tuller ikke med dig, men lad os gå.

Meget lettere at bruge end et bundbeslag. Under alle omstændigheder spiller artiklen i øjeblikket, tjek den ud. En klikende, knirkende cykel er dybt irriterende, og esand kan generelt ødelægge din tur.

Ingen cykler er immune overfor forbandelsen, selv supercykler i toppen af ​​rækken er sårbare. Ud over at ødelægge din tur kan det nu være et tegn på noget meget mere seriøst. For eksempel, når kulstof er beskadiget og ved at mislykkes, kan det udsende en enorm knirk.

Så det er altid en god ide at være opmærksom på støj, selvom du faktisk kan tåle støj. Tilfældige cykelture stillede et rigtig godt spørgsmål under sidste uges show. 'Hvad er den ideelle position eller vinkel til at justere dit styr? Kan du se nogle? der er lidt skrånende, og nogle der er skråt ned. 'Nå, meget afhænger af formen på dit styr, men også af din personlige præference.

Faktisk kan det ændre sig over tid. Det har bestemt min. På Lastys cykel her er der et integreret styr og spindel.

Så han har ikke rigtig noget valg, og du kan se, at Trek besluttede, at dette var den optimale vinkel. Og faktisk ville jeg også gøre det. To ting, du måske vil tjekke ud.

franske cykelbetingelser

Først vinklen på styret ved siden af ​​dit bremsedæksel. Så kan du lide det, når det går ned, eller kan du lide en glat overgang? De fleste mennesker har nu en tendens til at have en jævn overgang. Den anden ting er, kan du komfortabelt holde dråberne? at der skal være en vinkel, der er behagelig på dine håndled.

Så generelt vil du ikke bøje dine håndled for meget, da det ville være ubehageligt i lang tid. Enten op eller ned, så slags sådan.Generelt set vil du have dine håndled i en neutral position og så føle sig godt, når du går væk fra vores styr til din bremsehætte.

Vi har en artikel om emnet, der forhåbentlig giver dig nogle oplysninger. Jeg ville prøve det for dig nu. Det første punkt, vi dækker, er styrets bredde.

Vejstyr er typisk tilgængelige i størrelser fra 38 til 46 tommer brede. Typisk vælger du dit styr baseret på din højde. Bortset fra at højden ikke rigtig har at gøre med det, er det faktisk bredden på dine skuldre.

Styret har samme bredde som afstanden mellem vekselstrømsforbindelserne. Det er de knudrede bits i dine skuldre. Så når du holder styret i dråberne, er dine ankler lige uden for skulderlinjen.

Jeg har besvaret dit spørgsmål. Selvfølgelig, hvis jeg ikke er kommet til at besvare dit spørgsmål i denne uge, skal du sørge for at sætte det tilbage i kommentarfeltet nedenfor. Og hvis du har et nyt spørgsmål eller er ny i showet, skal du indsende dine spørgsmål i kommentarfeltet nedenfor eller på sociale medier med # TorqueBack.

Sørg for at abonnere på GCN, inden du forlader denne artikel. Det er meget simpelt, bare klik på kloden, og hvis du vil have mere indhold nu, skal du bare klikke på det til vores forhåndsvisning af Tour de France i betragtning af at det starter i morgen eller måske endda allerede Hvis du ser denne artikel, skal du holde dig op til dato. Og så, for en Dan og Matt-klassiker, ni måder at drikke af din vandflaske.

Hvem ville have troet, at der var mere end en? Bare klik dernede.

Er det lovligt at skifte cykeldæmper?

TILcykeludstyret med modificeretlyddæmperproducerer støj, der er mindst 120 decibel og ofte over 130 decibel. Fancy cyklister bruger mellem Rs 1.000 og Rs 3.000 for at ændreudstødningmotorcykelsystemer. Transportembedsmænd sagde, at ændringen af ​​en fabriksmodel erulovligi henhold til motorkøretøjsloven.29. jan. 2018 nov.

Er det lovligt at ændre en cykel i Indien?

Motorkøretøjsloven begrænser ændringer iIndien. Ifølge loven er detulovligt at ændrekøretøjets struktur eller farve. For at foretage ændringernegyldige, ejere skal få det nyeændretdele godkendt af ARAI (Automotive Research Authority ofIndien) og få et godkendt registreringsbevis.8. jul. 2018 nov.

Er WD40 dårlig for cykelkæder?

Kan jeg brugeWD-40at smøre mincykelkæde? Nej. Du skal aldrig brugeWD40somkædesmøremiddel sidenWD-40er IKKE et sandt smøremiddel, da det primært bruges som opløsningsmiddel eller rustopløsningsmiddel.24.03.2020

Hvad er den lovlige DB for udstødning?

Den nuværendegyldigestøjgrænsen for typegodkendelse af bilmøder er 74decibel, og det er det er ulovligt at ændre en biludstødningsystemet for at gøre det mere støjende end det niveau, hvor det bestod typegodkendelse med.8. juni. Dec 2019

Er der nogen Challan på kuglelyddæmper?

Dette vil medføre problemer for dig, da politiet frit kan sætte deten udfordrer. Vigtigst af alt i de fleste dele af landet har politiet konfiskeret cyklerne, fjernetlyddæmpereog ødelagde dem. Disse enheder er intet andet end problemer for ejeren, og det tilrådes at holde sig væk fra dem.31. mar 2021

Hvorfor 600cc-cykler er forbudt i Indien?

Mens de fleste af de internationale producenter sælger deres produkter i literklassen lovligtIndien, regeringen regerer tidligereforbudtimport og salg af600ccsegmentmotorcykleriIndien. Loven blev lavet for at give plads nok tilIndiskproducenter til at vokse på markedet.30. december 2018

Hvad er den bedste måde at dekorere en cykel på?

En strålende idé! Hvilken stor boghylde! Føj en kurv til en cykel endda en NY cykel som en smule picnicindretning til din næste fest. præsenterer denne positivt sød renoverede scooter jeg mener hvor sød er dette ??? Spejl Spejl på væggen!

Hvad skal jeg sætte på min cykel til cykelparaden?

Hvert år omkring denne tid elsker vi at dekorere vores cykler i rød, hvid og blå med flag og streamere og deltage i kvarterets cykelparade. For at hjælpe med at inspirere din dekoration med cykelparader, afrundede vi fem skal se ideer til vores lands fødselsdag. … MÅ HAVE. Så disse på en reklame og brugte 2 dage på at søge på internettet efter dem.

Hvad skal jeg sætte på en cykel til jul?

Cykelfælglys: Ideen var enkel. Køb et LED-reblys, skær det op, tænd det med batterier, væv det i egerne, og du har nogle søde fælglys til din cykel. Men det var for let. Virkeligheden var meget mere kompliceret, og det tog et stykke tid.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Kortlæg min brug af dataforbrug - levedygtige løsninger

Hvor meget data bruger Map My Run pr. Time? omkring 2,19 MB

Grusveje over Amerika - svar på problemerne

Kan du køre over USA på grusveje? Ja, der er en grusvejsrute fra øst til vest over USA, og den er næsten dobbelt så lang som Great Divide Mountain Bike Route. Vær ikke overrasket, hvis du ikke har hørt om det.

Indgroet hår i muldvarp - en løsning på

Kan der dannes en bums under en muldvarp? Bumser kan dannes på enhver overflade af huden, der har hårsækkene, inklusive muldvarpe. Disse bumser kan vokse dybt inde i muldvarpen som en knude eller tættere på overfladen som hudorme, whiteheads, pustler eller papules. Hvis en bums er inde i en muldvarp, kan du føle, at den er hævet og øm at røre ved. 14 сент. 2020 г.

Stigning i træning - hvordan man tackler

Er det godt at løbe op ad en bakke? Bortset fra muskelopbygning, styrke og hastighed hjælper løb op ad bakke også med at regulere det kardiovaskulære system, arbejder muskler, der er vanskelige at træne, forlænger kalve, fremmer løbestilling - dybest set alle de vigtige ting, løbere har brug for at komme videre, hvorfor vi besluttede at dybt ned i det hele og give dig en

Token hjul - finde løsninger

Er symbolhjul noget godt? Token har produceret nogle fremragende sæt i årenes løb, og Prime Ventous Carbon Disc Road hjulsættet er ingen undtagelse. Bygningskvalitet er fremragende, de ser godt ud, fungerer rigtig godt og er også ret gode.