Vigtigste > Cykler > Cykel elektronisk skift - søg efter løsninger

Cykel elektronisk skift - søg efter løsninger

Er elektronisk cykelskift det værd?

”Præcis,” siger McCarthy. ”Det er dejligt, hvis du har skader, sårede hænder, alt hvad der kan gøre det svært at køre encykel,elektronisk skiftkan hjælpe. Det fungerer det samme, hvis du også har kolde hænder eller store handsker. Hvis du ikke har brug for fingerfærdighed, fordi det er så let. ”21. maj 2020



Velkommen til Tech Clinic. Desværre kunne Jon ikke klare det i dag, fordi- jeg blev sneet ind. Kan ikke engang komme ud af min port.

Selvom folk løber gennem mit felt for at køre på slæder, men rolig, vil normal service genoptages snart - men rolig. Jeg trodsede de forræderiske arktiske forhold og formåede at komme ind i GCN-tårnene, så jeg kan besvare dine tekniske spørgsmål og indsende dine spørgsmål ved hjælp af hashtagget #ASKGCNTECH. Det første spørgsmål i denne uge kommer fra Mike Gapter, der siger, at jeg har en Tommasini Tecco med Campagnolo Chorus 10-speed.

Gearkassen er 52/39, så ung som den plejede at være med en 11/25 kassette, men jeg vil bytte kassetten til en 11/30. Jeg fik at vide af min lokale cykelbutik, at jeg ikke kan bruge derailleur-buret i øjeblikket, fordi det er for kort, og der ikke er mere bur til det i Campy-tilbud. Kan du tilbyde nogle muligheder, der kan fungere? Først og fremmest Mike, dejligt at høre fra dig, og en Tomm Asini, dejlig cykel.



Jeg ved tilfældigvis, at Jon også er fan af dette. Den enkleste og nemmeste ting, du kan gøre, er at få en udskiftningsbøjleudvidelse, og det får bagskifteren til at falde bare nogle få inches lavere, og de er virkelig nemme at samle og bedst af alt, du kan normalt få dem også for lige fået en få pund på ebay så ja, sorteret. Det næste spørgsmål er fra Luca Bizjak, der siger: Hej Jon, elsker showet.

Som altid god info. Jeg har et spørgsmål: Jeg tænker på en opgradering / nedgradering, dvs. at skifte fra den gamle Ultegra 6500 til den nyere, men lavere 105 7000.

Det ville passe rigtigt? Jeg er usikker, især med hensyn til bundbeslaget. Vil du gå til denne opgradering eller nedgradering? Hovedanvendelsen af ​​min cykel lige nu er på min indendørs træner, men nogle gange tager jeg den også udenfor. Tak for hjælpen.



Skål, Luca, farvel, det ville fungere fint. Og også med hensyn til den ældre Ultegrato, den nyere 105, tror jeg virkelig, at dette faktisk er en opgradering. Forskellen mellem de to grupper er ret stor, og den skiftende ydeevne for den nye 105 er strålende, som du måske har set i vores blindfoldtest på 105 versus Dura-Ace.

Hvis du ikke har set denne artikel før, skal du tjekke den ud. Det er godt. Men ja, 105 er virkelig god.

Hvad angår bundbeslaget til dit nye gruppesæt, passer det, fordi de begge er kompatible, og du har også et Hollowtech II bundbeslag, som i modsætning til dette system er det Octalink-system, du har, så dette system fungerer som en ekstra bonus sparer også en masse vægt. Så ja, jeg vil sige absolut gå efter det. Spørgsmål fra David Konecny ​​nu, hvem siger nogle tip til vinteren? Cyclocross cykelopbevaring? Mudrede forhold og at skulle parkere cyklen i min lejlighed er ikke en rigtig smart løsning.

cykel sædehøjde



Jeg kan ærligt talt ikke gå i besværet med at rengøre cyklen efter hver korte tur. Det meste af tiden er det kun hjulene og rammen, hvor mudderet bygger sig op, ikke drivlinjen. Nå, ideel til det ville være en turbo-træningsmåtte som denne, den rigtige størrelse og proportioner til en cykel, og den fanger snavs, der falder af cyklen i dit hjem.

Du kan parkere det så at sige, og så kan du også slange turbo-træningsmåtter ned og rengøre dem senere, hvis det er nødvendigt. Den anden ting er, hvis du går til et cyclocross-løb, og du er på vej hjem, og du bor i en lejlighed, og det er svært for dig at rengøre din cykel, så holder min bror Dois forbi en tankstation, hvor de har en højtryksrenser og bare hurtigt blæser sin cykel i et par minutter, og det fjerner det meste af snavs, naturligvis undgår de vigtige områder som bundbeslag, lejer, men ja det gør et rigtig hurtigt job at fjerne alt mudderet på meget kort tid. Thijs Vanballenberghe spørger hej John elsker showet.

enhjulingsløb

Har jeg godt af at købe en cykel med elektroniske gear i stedet for mekaniske? Jeg konkurrerer ikke i løb, jeg kører kun 10.000 km om året inklusive nogle sportsaktiviteter som Les Trois Ballons, forskellen i pris er 1300 euro, mellem de cykler jeg overvejer, og den ene har 105 på den, den anden har Ultegra Di2.Tak meget. Kun 10.000.000 om året? Jeg formoder, at du mener 10.000 om året, men at sjov til side, det er ret hårdt det.

Jeg elsker elektroniske transmissioner, og jeg kan virkelig godt lide at køre på dem, fordi jeg aldrig har oplevet en forkert skiftning. Hvis jeg ikke kørte på det, ville jeg være mindre interesseret i at bruge den elektroniske gearkasse, men i sidste ende er skiftende ydeevne med Di2 fremragende. Selv på Ultegra-niveau er det efter min mening bedre end noget mekanisk skift.

Det er helt genialt. Og når du først har oplevet det, er det meget svært at gå tilbage til mekanisk. Og jeg vil sige, hvis du har råd til det og nyder det, hvorfor ikke opgradere? Og jeg vil også sige, at du bestemt ikke behøver at køre for at retfærdiggøre Di2, vi har nu et spørgsmål fra Doug Morley, der siger, at jeg købte en Ridley Fenix ​​sidste år.

En fremragende maskine. Det er et godt valg. Jeg fandt det sværere end min anden cykel, der var en Ribble HF 83.

Problemet ser ud til at være bundbeslaget, som er en Pressfit BB86, og det er meget stift, men tilsyneladende glat. Ribble har en 68 millimeter ekstern skruesæde bundbeslag og roterer meget frit. Hvorfor skal BB86 være så stiv på den nye cykel? Nå, BB86 kunne have bedre forseglinger, eller måske er den endnu ikke trukket helt tilbage, hvilket kan ske.

Så det kan tage et stykke tid, lidt kørsel, før det frigør sig selv. Den anden ting at overveje, og dette er sandsynligvis det værste tilfælde, er at bundbeslagskoppen ikke er perfekt symmetrisk, og det betyder, at lejekopperne ikke er perfekt justeret, og derfor går akslen, som den er, fra kranken gennem , kan ikke dreje så frit som muligt. Gevindede bundbeslagskaller tappes normalt sammen, så de passer perfekt, og bundbeslagets centrifugering er rigtig glat, hvilket er fantastisk.

Men hvis det er det faktum, at kopperne ikke er perfekt symmetriske, er det sandsynligvis værd at tage det med på din cykel, købe det, hvor du har det, og få dem til at se på det og evaluere det. Et spørgsmål nu fra Igic Dacic. Undskyld, hvis jeg udtalt dit navn helt forkert der.

Men han siger hej Jon, jeg købte en BMC SLR01 med en Ultegra R8000 på den, lyder som en rigtig god cykel, og efter et par måneder konverterede jeg den til SRAM Red ETAP, og efter at han gjorde alt det, sagde han, at jeg indså frafald passer ikke, og jeg er nødt til at købe en ny, der passer til SRAM-gruppesættet. Hvorfor det? Hvorfor gjorde Shimano dette? Tak, der er skrevet tnx. Der er et svar på det, og det er, at de, frafaldet, er designet til den nye Shadow-design bagskifter, der gør det muligt for bagskifteren på de nyere Shimano-gruppesæt at sidde tættere på kassetten, og det betyder, at du få mindre fleksibilitet i systemet og mere præcise gearskift, når skifteren flyttes indad, hvilket betyder, at hele systemet også har en slankere profil.

Og lige nu er SRAM anderledes, og det er derfor, du har brug for en anden bøjle til SRAM og Shimano til denne generation. Varga Pal spørger, Hej Jon, jeg har et problem med at indeksere mine bageste gear, som Shimano 105 5800 kører på. Jeg følger anvisningerne fra din ledsagende artikel, og det fungerer fint på stativet, men i reel handling, når jeg prøver at vælge det mindste udstyr, som jeg normalt tilgiver.

Kæden forbliver på det næstmindste tandhjul. Skal jeg skifte kabel? Tak. Hej Varga.

20 tommer cykel

Jeg vil helt sikkert sige, prøv et andet kabel og se om det løser problemet, fordi dette kan være problemet. Men noget andet, der kan forårsage det, lægger generelt mere fleksibilitet og stress på systemet, når man kører med de mindre tandhjul på blokken; du kan endda være væk fra sadlen, og det kan betyde, at kæden undertiden ikke kommer ind i det lille tandhjul bagpå. Så du kan også prøve at løsne H-skruen lidt længere bagpå. og se om det løser problemet.

Jimmy Liao spørger, er der nogen størrelsesregler for diskrotorer, som du bruger? skulle gerne? Kører du 140 millimeter rundt eller 160 millimeter rundt? Er der en grund til, at nogen kører en 160 millimeter rotor foran og en 140 millimeter rotor bagest? Hej Jimmy, der er ingen regler om størrelsen på de rotorer, du kører, men det er værd at tænke over, jeg tror, ​​de fleste af de pro-kørere, vi ser lige nu, kører 160 foran og 140 bagpå. Årsagen til, at mange mennesker har en 160 foran, er fordi det meste af din bremsekraft, især når du går ned ad bakke, er foran, forbremsen er mere arbejde, og en større rotor giver dig mulighed for at sprede mere varme hurtigere end en mindre 140 rotor giver også en let vægtbesparelse ved at have en mindre rotor bagpå. Men hvis du er en lettere rytter, er der ingen reel måde, jeg vil sige, hvorfor du ikke også kan have en 140 foran.

Der er ingen regler. Karl Pan har et spørgsmål om, hvordan han får sin cykel til at se pæn og ren ud. Han siger, anbefaler du at vokse rammen og gaffelen, så du altid kan få det skinnende nye udseende, og beskytter det det mod snavs? Hvis ja, ville bilvoks være nok? Min cykel er lavet udelukkende af kulstof.

Karl, ja, jeg anbefaler dig det. Jeg har gjort det før, og jeg ved, at Jon gør det, så snart han får en ny cykel, og gør det regelmæssigt et par gange om året for at få sine cykler til at se godt ud. Hvis du gør det, er bilvoks helt fint, men hvis du har en mat finish på din cykel, skal du sørge for at gå efter et specifikt matprodukt, fordi overfladen på de matte overflader på et mikroskopisk niveau er fuld af små hulrum, og nogle voks kan tilstoppe i disse huller. og reducer det kedelige udseende af denne finish.

En anden ting at tænke på er keramiske belægninger, der i stigende grad anvendes på smarte biler i disse dage. Disse er virkelig hydrofobe, så de er gode til at forhindre snavs i at klæbe til din ramme. Gør det lettere at vaske, det er også forbi, så måske skal du også tjekke dette ud.

David Rynda har nu et spørgsmål. Jeg spekulerer på, om han er beslægtet med dommer Rynda? Nej, skrevet anderledes. Alligevel spørger han hej GCN, jeg købte for nylig en Trek 5200 med Dura-Ace 7700, et ni-trins gruppesæt.

Jeg er interesseret i at opgradere krumtap- og bundbeslaget i stedet for at servicere Ocatlink-spindlen. Nogle kilder siger, at jeg kunne bruge en 10-trins krank, men jeg er bekymret for, at dette vil kompromittere at skifte / generel funktionalitet vil føre. Hvilke nuværende krumtap fungerer godt med denne opsætning? Tak.

Nå hej David. Disse Octalink-justerbare spindler er meget svimlende, jeg er enig, men du kan stadig få de fuldt forseglede, og du kan fortsætte med at bruge din Dura-Ace-krumtap. Disse gamle 7700 kædesæt ser rigtig flot ud, så det ville være sejt, men det ville være fint, hvis du fik en 10-trins krank og endda en 11-trins krank.

Jeg gjorde det. Det fungerer helt fint. Det sidste spørgsmål i denne uge kommer fra Zac Snow, i øjeblikket.

Nå, spørger Zac, elsk dette segment på GCN. Tak Zac. Og så spørger han Jon, hvad der er det mest effektive pedalsystem, Shimano, Speedplay, Look eller Time? Ret, Zac, fyr, det er en dåse med orme.

Hvert eneste mærke af pedaler hævder at være det mest effektive, og sandheden er, at det er meget svært at videnskabeligt teste dette korrekt, fordi det er afhængigt af mennesker, og folks biomekanik generelt er meget forskellige, når du har en slidt klampe, dette kan påvirke din effektivitet, da din fod kan vippe på pedalen. Klampepositionen er noget andet. Meget vigtigt for at maksimere effektiviteten Når klampen er på det mest effektive sted, er en cykelpasning virkelig nyttig til at løse dette.

Den anden ting at overveje er, at Speedplay- og Time-pedaler generelt tilbyder lidt mere løft end Look- og Shimano-pedaler, hvilket er nødvendigt for alle, men nogle kan virkelig godt lide det. Det er det til denne uge. Jeg håber, du fandt disse spørgsmål og svar nyttige, og i så fald giv artiklen tommelfingre, og abonner på vores kanal.

Lad os håbe, at Jon gør det til sne levende, i tide til næste uge. Og i mellemtiden, hvorfor ikke tjekke hans fremragende artikel, hvor vi besøgte Rob Hayles for at se noget hjemmelavet, skræddersyet kulfiberteknologi. Det er en god hernede.

Okay, farvel.

Bruger pro-cyklister elektronisk skift?

Professionelcyklisterløb påelektroniskkørebaner gennem hele sæsonen, men en eller to gange om året vil du se nogle af dem bytte tilbage til mekanisk gearing til de brostensbelagte klassikere (fx Paris-Roubaix).20. jan 2021

hjelmpris

Hvad er elektronisk skift på en cykel?

Enelektroniskgear-skiftendesystem er en metode til at skifte gear på encykel, som gør det muligt for ryttere atflyttemedelektroniskafbrydere i stedet for at bruge konventionelle kontrolhåndtag og mekaniske kabler.

Er Di2 værd at få?

Di2er også bedre end etap. Ingen forsinkelse med at skifte, fungerer perfekt hver gang.Di2var bestemtdet værdfor mig. Især hvis du lægger en masse miles.26. aug 2019

velkommen til en anden gcn tech-klinik, hvor vi vil besvare dine cykel- og tech-relaterede spørgsmål, og hvordan nogen kan stille dine spørgsmål nedenfor i kommentarfeltet på denne artikel og andre artikler ved hjælp af hashtagget askgcntech paul chua whofrags hvad er de før - eller ulemper at bruge et tidsspecifikt dæk på en landevejscykel, især en spørgsmålspatrulje med klatrehjul, og fordelene ved et tidsforsøgsspecifikt dæk er, at de normalt er lettere end et normalt vejdæk og også har lavere rullemodstand, de er maksimeret til hastighed og maksimeret til tidsprøvningsapplikationer har de normalt en lavere rullemodstand, fordi slagtekroppen på dækket er tyndere og nogle gange bruger en lidt hurtigere forbindelse. Det betyder, at du kan køre hurtigere med disse dæk for den samme indsats på grund af den lavere rullemodstand, men fordi slagtekroppen er tyndere og dækket er en lettere konstruktion. Ulemperne er, at de ofte slides hurtigere, de har ikke så høj kilometertal, og de har meget mindre punkteringsbeskyttelse, fordi de kun er relateret til hastighed, så dine chancer for at stikke på dem er meget højere, især på snavsede, våde vinterveje, så det er dybest set en kompromis, du ved, ved du det? ønsker at bryde sammen, og så vil jeg sige for en bjergbestigning cykel, hvor du kører op ad en bakke, det er helt fantastisk at montere en bakke stigning cykel, men til andre anvendelser er det sandsynligvis bedre at bruge et alsidigt dæk til at øge din punktering beskyttelse og slipsens levetid, medmindre du har meget dybe lommer, er det næste spørgsmål fra tubeler thomas, og det er ikke rigtig et spørgsmål, det er mere et spørgsmål, som vi besvarede for omkring en måned siden, øh hvordan bedst at spise en banan under kørsel sammen nu siger thomas at du skal bruge enhånds bananåbningsteknik abestil du skal åbne din banan ligesom aberne gør det vender den på hovedet, hvilket faktisk er toppen af ​​bananen og klem det der normalt er bunden af ​​bananen og så vil du finde det åbner super let, hver dag er en skole her på gcn tech klinik tag, og hvad jeg kan sige er, at jeg konsulterede en zoolog jeg vil lægge et par plot huller i din kommentar som tubeless thomas fordi tilsyneladende hvis et forbud ana blev fundet af en vild abe, de ville ikke rigtig vide, hvad de skulle gøre med det, og de ville sandsynligvis bare bide gennem deres hud og spise dem normalt, tilsyneladende så er de ikke vant til at spise bananer, og det er en bymyte, du spreder der, men det virker, din teknik er solid, det er bare teknisk eller teknisk forkert at henvise til en abestil, men alligevel tak for at dele det med resten af ​​os, næste spørgsmål er fra Samanthk s, der siger, at min sadel løsner sig efter et par miles, især på ujævne veje, selv når den strækkes til sit fulde potentiale. Det er ikke sadelhøjdejusteringen, men hældningen og den fulde agterkant af sadlen, der bevæger sig korrekt, og han siger, at dette ikke er sadelhøjdejusteringen, men sadelens hældning og fulde hale bevæger sig korrekt.

Den første ting at gøre er at kontrollere komponenterne og se, om de bæres på overflader, der faktisk holdes sammen af ​​friktion, der over tid, hvis de er snavsede, kan bære sammen og derefter løsne. Kontroller, om dette ikke er tilfældet. Du kan også anvende noget fibergrebemiddel for at gøre dette ekstra nyttigt, også kendt som kulstofmonteringspasta, der bruger kulstof- og legeringsoverflader, som derefter kommer i kontakt med hinanden, men der er også forbindelser, som du kun kan bruge på metal eller metal overflader.

Anvend noget af dette og håb, at det vil øge friktionen mellem de to overflader og forhindre dem i at glide mod hinanden. Hvis du har en momentnøgle, skal du sørge for at samtalerne er korrekte, når du ikke bruger en momentnøgle, du har ingen måde at vide, om dit problem fortsætter. Desværre kan det betyde, at du bliver nødt til at udskifte nogle komponenter på din cykel, da de kan blive beskadiget. Aden Pierce har et spørgsmål næste Jeg antager, at gruscykler bruges i cyclocross, men hvad vil forhindre nogen i at sætte det på? bredere dæk på en racercykel og kun behandlet som en gruscykel, stelene er ikke dybest set de samme, mere korrekt ovenfor kan du bruge en gruscykel som en cykelcykel, så længe det var en ikke-uci-begivenhed, da gruscykler er teknisk og set med hensyn til, at grusdæk ikke er hensigtsmæssige på en landevejscykel, hvad der generelt forhindrer dig i at gøre det er dækafstand, som de fleste landevejscykler ikke er nær så gode som en gruscykel, selvom det skifter fra ramme til ramme og mærke til mærke, og dækafstanden på racercykler øges for tiden tilsyneladende fra år til år. Den største, jeg har set på racercykler, er omkring 32 mm, hvilket heller ikke skyldes besat profil af besat profil tilføj lidt mere, så du ikke har nok plads med den knudrede profil, og selvom du næppe kan montere et 32 ​​mm dæk i en racercykel, e Det er så en meget, meget god pasform, hvilket betyder, at du straks kan starte snavs og snavs, der bygger sig op på det dæk, du yo du får, når du kører off-road og gennem mudder og på en sådan måde, at snavs derefter tilstopper i rammen, fordi der ikke er meget dækafstand og derefter gnides på rammen og beskadiger den, og den er bare ikke effektiv og også din erklæring om rammerne er stort set ikke den samme nej, det er ikke kun dækafstand grusrammer er også designet forskelligt på mange måder, så ting som bundbeslaget har som regel mere frihed på en grusramme overholdelse og geometri af en grusrammen er normalt anderledes, og de er bare generelt bygget op og for at være lidt stærkere for at udholde mere misbrug off-road har Joko et næste kompatibilitetsspørgsmål Mange forskellige komponenter i en vektorgruppe, så han siger Hiollie og Alexi brugte en også shimano 105700 10-speed gruppesæt, men han har ikke brifter um, jeg er desperat på udkig efter 5.700 10-speed shifters i mit land, de er ret svære at få det, de gør? Du tror, ​​um, jeg skal konvertere shifters til en anden Shimano 10-speed shifter som en 4700, eller skal jeg bare købe nogle billige kinesiske fra aliexpresswell, der er et websted si.shimano.com, som er en god ressource til at udføre kompatibilitetskontrol af forskellige komponenter til forskellige gruppesæt og for at kontrollere, at de fungerer oven på hinanden, så du kan tjekke det derude, men Shimano 4700-skiftere, du taler om, fungerer godt med 5 700 gruppesættet, da de er de samme Har trækforhold på de 10 hastighedsskiftere er dette vigtigt, fordi du kender spændingen gennem derailleurs og lignende, men ja de fungerer helt fint, de vil fungere, du kan bruge dem, vil fraråde en tilfældig billig en slags kinesiske ikke-mærker s at bruge tuff, fordi det kan ofte være ret upålideligt, um derude, og der er en hel del artikler på internettet rnet, der henviser til denne soja, det ville være mit råd, jeg ville gå med de fire 700sa spørgsmål om versus, jeg tror, ​​jeg kom så tæt nok på , jeg undskyld, men han siger, at han lige har fået en ny cykel. Købte det er hans første kulfibercykel, og han vil nu ride på sin taxindoor træner, fordi det er vinter, det bliver mørkt, men han har hørt fra nogle mennesker, at det kan være dårligt at ride på en indendørs træner en kulfibercykel er dette sandt, kan jeg bruge det? min cykel på mit indetog, eller skal jeg bare holde mig væk fra det, ja nogle mærker plejede at sige, brug ikke vores cykel som en indendørs træner, og jeg synes, det var en slags frygt for det ukendte og bare dækkede din ryg bare for I tilfælde af at det var dem, 'er jeg sikker på, hvor dårligt det skulle blive, men nu ser det ud til at være gået stort set alle de carboncykler, der nu får en bøde for indendørs trænere, jeg kæmper for at komme til et mærke synes også, at der står, at du ikke kan, så jeg ville ikke bekymre mig, jeg har brugt carboncykler på indendørs trænere i mange år aldrig haft et problem, og jeg kender ingen, der har haft et problem, og du ikke vil beskadige det til bare sved, der ender der, da dette kan komme i lejer og rustkomponenter, da det dybest set er saltvand, så vær opmærksom på det, men ja jeg synes, du skal have det godt med din cykel Vores næste spørgsmål er fra Matthew Ho og det er et rigtig sejt spørgsmål, siger han med den drastiske pris på Dura Ace Mechanical og Ultegra Di2, hvilken der har det bedre bang for din bog, og du har ret i prisen, de er meget tæt på hinanden, så du ved hvad du ville få? Nå, hvis det var min personlige mening om dette, ville jeg gå di2, fordi jeg tror, ​​du ved, hvornår vi lavede bind for øjnene tidligere mellem Jura acemechanical og 105 Mechanical, fordi skiftkvaliteten på 105 Mechanical er så god, at den er så sammenlignelig med dit es, at der ikke rigtig er et stort spring i ydeevne.

cykeldrift

Det er bare, at dura ace er lettere, mens skiftekapaciteten på di2, når du skifter til di2, er fantastisk, det er virkelig godt, og det er, at det er den største spilskifter med hensyn til skiftekapacitet, og hvis det var mig, ville jeg være med go di2, at ville være min personlige opfattelse af itum, og du ved, at di2-komponenter er meget pålidelige nu, de holder utroligt længe, ​​um, så ja, det er hvad jeg ville gøre med det, det er op til dig ricksnyder, det er vores sidste spørgsmål, denne ene woche siger længere ture energibarer kan få mig så langt, men jeg har lyst til protein, du kan anbefale en proteinbaseret jersey lommesnack, der ikke er for rodet, ikke vil ødelægge og vinder, jeg mener, der er mange ernæringsmærker, der fremstiller proteinstænger og protein -specifikke produkter, du kan tage på rides Jeg professionelle forbruger faktisk de hesteture, du kender, og laver en masse forskellige produkter ud af dem, du kan bruge og lignende, men um, jeg antager, at du nogle gange kan få rigtig mad på rides på rides, hvad de gør, de får små brioche-boller, skære dem åbne og læg ting derinde som skinke og ost og lignende, og disse er virkelig populære snacks, der har eksisteret i cirka 100 år, som professionelle chauffører tager på forlystelser, noget lignende er godt, eller hvis du vil være den slags af klassisk masseøjne rute, du kunne tage på dine forlystelser, men igen her er ernæring så individuel, og noget der forstyrrer maven vil være fint med en anden person, desværre er det alt, hvad vi har i denne uge, så jeg håber du nød showet, og jeg håber jeg kom rundt for at svare. Jeg er et af dine spørgsmål, hvis jeg ikke har stillet dine spørgsmål, fordi jeg elsker at besvare dem, og jeg prøver at besvare så mange af dem som muligt. Udfyld masser af gode cykelideer i dit liv eller bare når du vil forkæle dig selv, selvom du ikke køber den, når du køber for en ikke-cyklist, skal du bare købe dem en cykelgave alligevel, uanset hvad, og du kan beholde gaven til dig selv, vi ser dig i den nærmeste fremtid

Er elektronisk skift bedre?

Medelektronisksystemer, du kanflyttefra den ene side af kassetten til den anden, når du trykker og holder armen inde. Det er bare en smule lettere. Campagnolo hævder, at “flyttetiderne er nu 25% hurtigere end den mekaniske bagskifter (det tager kun 0,352 sekunder at bytte tandhjul) ”.

Hvilken er bedre Shimano eller SRAM?

ShimanoogSKAMbegge fremstiller kvalitetsprodukter, men deres tilgang og stilarter er forskellige. Ser man på det aktuelle komponentlandskab, kan det sigesShimanoer generelt den mere konservative af de to. I løbet af det sidste årtiSKAMhar forfulgt drivlinjeinnovation mere aggressivt.6. sep 2019

Er SRAM bedre end Shimano?

ShimanoogSKAMbegge fremstiller kvalitetsprodukter, men deres tilgang og stilarter er forskellige. Ser man på det aktuelle komponentlandskab, kan det sigesShimanoer generelt den mere konservative af de to. I løbet af det sidste årtiSKAMhar forfulgt drivlinjeinnovation mere aggressivt.6. sep 2019

Er Di2 bedre end mekanisk?

Hurtigere skift

Det er bare en smule lettere. Campagnolo hævder, at ”skiftetider nu er 25% hurtigereenddetmekaniskbagskifter (tager kun 0,352 sekunder at bytte kædehjul) ”. Se vores anmeldelser af Shimano UltegraDi2.
9. juni. Feb 2020

Hvor længe holder Di2-batteriet?

En moderneDi2 batterisiges atsidstmellem 2000 og 5000 kilometer pr. opladning. Dette afhænger lidt afhvor oftedu skifter og også din skiftende stil.30. mar 2020

Skifter elektronisk hurtigere?

Medelektronisksystemer, du kanflyttefra den ene side af kassetten til den anden, når du trykker og holder armen inde. Det er bare en smule lettere. Campagnolo hævder, at “flyttetiderne er nu 25%hurtigeredet end den mekaniske bagskifter (det tager kun 0,352 sekunder at bytte kædehjul) ”.

Har Shimano trådløs skift?

Disse patenter vistetrådløssendere og modtagere føjes tilskiftereog begge derailleurs, og mens der i øjeblikket ikke er nogen FCC-certificering, der vedrører en front derailleur, er bekræftelsen af ​​entrådløsmodul ogtrådløsbageste mech begge fungerer på en original lukkettrådløsnetværk foreslår1. feb 2021

Hvordan fungerer elektronisk skift på en cykel?

På en cykel med Shimano eller SRAM elektronisk skift skifter du normalt gear via de kombinerede bremse- og gearskiftere, meget som med et mekanisk system, men du kan tilføje satellitskiftere andetsteds på styret for at gøre det lidt lettere at skifte gear i visse situationer, især når du kører.

Hvilket er det bedste mærke af elektroniske cykelskiftere?

Disse fakta hjælper med at lette overgangen. Nu hvor Shimano, SRAM, Campagnolo og FSA alle fremstiller elektroniske drivlinjer, og teknologien er blevet testet, justeret og udviklet i det sidste årti, kommer næsten alle high-end cykler med et opladningskabel.

Har du brug for firmware til elektroniske cykelskiftere?

Men det er kun til nuværende 11-trins drivkørsler. Elektronisk skift styres af firmware, men intet firma har frigivet en firmwareversion, der giver mulighed for at justere antallet af drivhastigheder. Så hvis din cykel har ældre ting med 10 hastigheder, skal du også opgradere krumtapssæt, kassette og kæde.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.