Vigtigste > Cykler > Cykelgruppetur - omfattende håndbog

Cykelgruppetur - omfattende håndbog

Hvad hedder en gruppe cyklister?

platon

skal cykler stoppe ved stopskilte



Når vi går ud på vores cykler og kører på den åbne vej, bliver vi en del af trafikken, så det er vigtigt, at vi lærer at interagere med trafikken på en forudsigelig og konsekvent måde. Ja og håndsignaler er et af de værktøjer, vi har til at være behagelige at bruge for at være en dygtig vejchauffør, men rolig, fordi vi er her for at hjælpe dig med at lære og øve, lige men før vi gør det, synes jeg det er tid til en undersøgelse på gcn-appen Tror du, at alle landevejscyklister skal bruge håndsignaler? ved, hvad jeg vil stemme, det vil gå over det i gcn-appen åh, du gør det aldrig, hvis vi fortsætter med jagten, uanset om du kører alene eller med en gruppe, skal du være i stand til at kommunikere ordentligt med andre trafikanter, jeg mener, hvis en bil skulle dreje uden at indikere, at du havde noget at sige, hvis du ikke kørte, ville du måske ikke være bekendt med udtrykket spejlsignalmanøvre, der dikterer rækkefølgen, som en chauffør skal udføre på, af Selvfølgelig ville chauffører på den åbne vej kontrollere deres spejle, og de fleste cykler har ikke spejle. Hvis ikke, kan du erstatte dette med en skulder check den enkleste signalering for en sving, du skal tænke på denne rute inden krydset, det afhænger også af, hvilken type vej du er på, eller hvor tung trafikken er, når det er travlt dag og der er meget trafik, så vil du dræbe alt, hvad disse trafikanter ved nøjagtigt, hvad du laver inden krydset, hvis det er ret langt, så kan du lade det være nær dette kryds, se først over skulderen og kør lige frem til være sikker gå på, at det er klart, så signal med din arm helt udstrakt, så du.

Jeg vil se over skulderen en gang til for at sikre mig, at ingen overhaler dig, drej ind i midten af ​​banen og fortsæt med at signalere noget andet, der er værd at tænke over, uden for vejens position, når du kommer til krydset Hvis du vil være i en dejlig fremtrædende position midt i banen, dette giver dig en dejlig rute til næste sted. Det er også værd at tænke på, inden du forlader krydset for at se dig omkring bare for at sikre, at intet overhaler dig, og intet vil overraske dig og det samme gælder for rundkørsler, sørg for at du er i den rigtige bane og kig hen over din skulder for at signalere den udgang, du vil have rigtigt. jeg kører fra den retning, tjek på min skulder, jeg kører helt klart nicenext, vi skal vise dig hvad du skal gøre hvis du skal køre langsommere, kan der være en forhindring foran dig, eller du skal reducere din hastighed, så det langsomme signal kan være nyttigt, du skal bare strække armen til siden og bevæge den op og ned, sænk hankyou Ser ud somdu er ved at tage afsted, det er en fugl, er der en plan, der stopper, og det er helt afgørende at fortælle alle, at du holder op, især når det kommer til at ride i en gruppe eller sammen med en ven. Der er to måder at gøre dette på , kan du lægge din arm op som denne, eller du kan lægge din hånd bag for at lægge dig ned. Nu fungerer det bedst, når du kører i en stor gruppe, på den måde kan alle se, hvad du laver, og når du kører med en ven eller især når nogen er på din cykel, kan du bruge håndsignalet bag ryggen, det er det helt perfekte hånd signaliserer uanset skam, jeg har ingen venner at signalere til, men du kender dig og mig begge, men hvad der virkelig er vigtigt er, at gruppen ved, at du signalerer, eller hvad du laver, inden du starter Det sidste, du vil have, er for alle at få på bagsiden har du ikke brug for det nu, du spekulerer måske på, hvad hvis du har brug for et nødstop, og du har brug for begge handyeah alt hvad du skal gøre er dit Brug af stemme, jeg mener, det er absolut acceptabelt, sørg for, at det er pænt og højt og pænt og tydeligt godt arbejde tak, hvis du løber i en gruppe med andre cyklister, er det godt c Bliv vant til at påpege ting som huller eller forhindringer på vejen.

Alt du skal gøre er at række ud og pege en finger eller en hånd på hullet, hele gruppen ved præcis, hvor det er, hvis du ikke har tid til at påpege det, er alt hvad du skal gøre, at bruge din stemme, så du kan sige huller til venstre eller hindring til højre, så alle ved nøjagtigt, hvor det er, så de kan undgå det. Sund fornuft, tænk, hvis du er føreren bag det, hvordan vil det påvirke dem, og hvad vil du gerne vide, hvordan du får der? Ja, du behøver muligvis ikke råbe alt, hvad jeg mener, når alt kommer til alt, vi er i det walisiske landskab, vil vi ikke skræmme alle får i syne? vi får nogle gange får på vejene, du skal påpege over for dem, at vi skal være okay på denne vej, at overhale parkerede biler eller gå ud på vejen for at undgå en forhindring er påkrævet på de fleste rejser for at signalere, hvad der kommer bag dig skal bevæge armen bagud til korset, du vil pege din højre arm mod venstre og din venstre arm mod højre pege dig over din skulder og give stor opmærksomhed til andre trafikanter, du ikke vil have. manøvre er især vigtigt nu, når du kører i en gruppe. Nu er pointen at sende signalet gennem hele gruppen, så alle ved nøjagtigt, hvad der sker. Så hvis du ser føreren foran dig, skal du kopiere dette signal, så det går hele vejen igennem gruppen, og alle ved, hvor de skal hen, og det holder det også pænt og sikkert rigtig godt signal hej mand, hvor vi går rigtigt lad os med andre køretøjer på gaden kommunikere, hvis du venter bag os, lad os sige tak, en simpel tommelfingeropdatering går langt, jeg gætte, hvorfor er det, at det starter med, fordi det er slutningen på denne artikel.



Jeg håber, at du nød denne artikel, og at du finder nogle af disse teknikker nyttige og kan bruge dem på gaden, især denne, vi går rigtigt, åh virkelig ja, du ville aldrig have tænkt hvad med dette skjulte signal hvad er sker, hvad er det, det er klatret, selvfølgelig ikke med børnene, jeg synes ikke det er meget nyttigt på gaden .️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️,

Hvad er en gruppetur?

I et cykelløb på vej er pelotonet (fra fransk, der oprindeligt betyder 'peloton') det vigtigstegruppeeller pakke medryttere.Rytterei engruppespar energi ved at køre tæt (træk eller slipstreaming) til (især bag) andetryttere.

At køre i en gruppe er en fantastisk måde at forbedre din cykeltræning og også tilføje den variation; du har åbenbart firma, der kan gøre det lettere for dig at cykle, og som et resultat kan du komme videre og forhåbentlig er alt bare lidt sjovere, ja, men du vil ikke. ødelægge ved at pisse eller irritere en af ​​dine andre cyklister, så i dag har vi samlet en god liste over ting, der skal undgås, når man cykler i en gruppe. Dette er en af ​​de vigtigste ting at gøre rigtigt, når du er sent for at stresse dig selv, det betyder også bare, at du bryder af på den forkerte fod med den gruppe, du kører med, så selvom de ved, at du skal komme de venter ikke nødvendigvis 10 minutter, så hvis du kender en 9-gruppetur, skal du sørge for, at du kommer dertil med masser af tid, fordi 9 er 9 og de stopper, så kom lidt tidligere med et par minutter.



Så hvis du har brug for at tilpasse noget eller bare har det godt, er du ikke der? Hvis jeg vil jage dem væk fra starten, ved jeg, at vi er et par minutter forsinkede, men vi er gode, gode timing, og det fører mig godt til vores næste punkt, og det er at vide, hvor gruppen vil nu ønsker. Er dette specielt vigtigt, når du finder dit brud? ud af gruppen måske på grund af kryds eller trafiklys, og hvis du ved, hvor du skal hen, forhåbentlig har du den bedste chance for at omgruppere med dem, og det er især vigtigt, hvis du ikke kender området og vejen så godt hjem måske ikke er velkendt, selvom du ender med et punkteret dæk eller et mekanisk dæk. Selvfølgelig håber du, at gruppen venter på dig, men hvis de ikke gør det eller ikke bemærker det, skal du give dig selv den bedste chance for at indhente dem igen og finde vej hjem, og så er der bare det faktum, måske blev du droppet måske på en opstigning, og hvis de ikke har bemærket, hvor du måske befinder dig i et mord på en agurk og måske endda tabt, ville jeg svare, at hvis du skynder dig på justanice, er en simpel søndag cruisy ride med din gruppe, og du får faldt til sidst, og de venter ikke på dig, du vil måske huske på, at den rigtige gruppe er der for dig alligevel, så slag kan ske, det er helt forståeligt, når du kører i en gruppe, men sørg for at være forberedt, hvis det er du For en solo-tur ville du selvfølgelig have alle dine reservedele som et ekstra inderrør, dine dækhåndtag og en slags pumpe.

Så hvis du kører med andre, har du stadig brug for det samme gear, og hvis det sker, vil gruppen helt sikkert stoppe og vente, men forvent ikke, at de ændrer det for dig, og hvis det værste kommer til dig, og du får en knivspids, hvis du ' når du forsøger at få dit dæk hurtigt på, er det en god ide at have et andet sæt reservedele, men jeg er sikker på at du kan bede om en tjeneste og bare låne en, sørg for at udskifte det og også tale om udskiftning, hvis du ' har brugt din egen. Sørg for at udskifte disse, når du kommer hjem, fordi du ikke vil være i den panik-situation, når du finder udskiftningsdelen, der faktisk sidder fast i et rør, du allerede har haft et punkteret dæk, og kost er lige så vigtigt, at du har nok væske og brændstof til at køre, måske lidt mere, hvis du ikke ved præcis, hvad du har i vente, for der er ikke noget værre end at løbe tør for vand og skulle låne fra nogen, der beder om noget at spise, eller endda for at komme til punkt, hvor du bonk, og resten af ​​gruppen skal bremse og holde trit med dit tempo, hvor du kæmper dig igennem nu, dette er et klart rødt flag, når du tilmelder dig en gruppetur rundt. Går med en gruppe med din egen individuelle dagsorden betyder, at du stort set tilmelder dig og accepterer, at hvad der er planlagt for gruppen, er dine planer for dagen. Ride siger pludselig, åh, jeg er nødt til at gå og lave et par intervaller lige nu, det går ikke for godt ned Sprint foran eller kører hårdt på stigningerne, du vil stort set bare køre med alle andre og gøre alles andres oplevelse så behagelig mens du gør det selv, mens gruppeskrivning skal være sjovt, skal det også være sikkert for alle i gruppen.

Der er et par gyldne regler, som du skal følge, hvis du vil blive inviteret til en gruppetur, vigtigst af alt, at du holder dit tempo godt og konsistent, især når du er i spidsen for gruppen og indstiller og indstiller dette tempo, men selvom du er i spidsen for denne gruppe, har du faktisk det ekstra ansvar at advare andre i denne gruppe om farer, som vi vil støde på om et øjeblik. At være i en gruppe er også meget vigtig, så positionering er meget vigtig og bare være opmærksom på, hvor du er i den gruppe, for eksempel, vil du ikke få venner, hvis du begynder at dreje halvt, så hvis du bare øger tempoet, når er du lige foran den næste person? til dig og så i den anden ende, når du følger en person, skal du sørge for, at din cykel ikke skærer disse, for det er bare en sikker måde at få en ulykke til at ske. Det er virkelig vigtigt, at du fortæller folk, når du bremser, hvis du stopper og gør det kun gradvist, medmindre det naturligvis er en reel nødsituation, og det samme gælder for at ændre dit tempo generelt, hvis du går af sadlen og pludselig rejser dig, så kan det selvfølgelig være din Skift tempoet, men vær opmærksom på hvem er omkring dig og til sidst ikke snude her i det mindste, hvis du nu er i spidsen for gruppen, når du er færdig, skal du bare glide tilbage i gruppen, stol på mig, ingen nyder en snud ved 30 Miles i timen, nu er dette nøglepunktet, når det kommer til sikkerhedskommunikation. Når du kører i en gruppe, skal du vide, hvad der foregår foran dig, og chaufførerne bag dig Ved også, hvad der foregår. Hvis du er ny i grupperejse, er du måske lidt overrasket over forskellige håndsignaler, der peger på tingene, men de er normalt y kommer også med verbale advarsler for at lade folk påpege huller eller biler på vejen, der dukker op, og du har brug for at lære nogle af disse signaler, men mest af alt skal du lære at lave dem selv og sørg for at passere dette information om til chaufførerne øverst, er det deres primære ansvar at holde chaufførerne i baggrunden ved, hvad der sker på overfladen.



Gruppekørsel kan se lidt skræmmende ud, men der er så meget at opnå, og det kan være rigtig godt. Jeg tror, ​​at det vigtigste er at huske at kommunikere med den, jeg kører med andre og være samvittighedsfuld generelt, og vi vil alle have det godt, ja jeg elsker gruppestigning ikke kun på grund af det sociale aspekt, men tiden går bare så hurtigt, at det gør det, og caféen også stopper, ja, det skulle vi have integreret, skulle vi ikke håbe alligevel? Du nød dagens artikel, så giv den tommelfingre, giv den en lignende glem ikke at følge gtn på sociale medier, og hvis du ikke allerede gør det, skal du bare abonnere nedenfor

hørfrø fordele

Hvordan skal en gruppe cyklister køre på vejen?

Mestgruppeturehar tempolinjer. Som engruppe, heller ikke digrideenkelt fil eller side om side for at dele værket. Rytterne foran sætter tempoet og tager det meste af vinden. Rytterne bagud er ved at trække.

Hvordan holder du en gruppetur?

Følg vores Top 10gruppe ridningTips.
  1. Slap af. Hvis du ikke er vant til detridningi engruppe, detkanvær lidt nervøs, men prøv at forblive afslappet, følg disse tip og undgå at stramme op.
  2. Spørge.
  3. Kommunikere.
  4. Se igennemgruppe.
  5. Overlapp ikke.
  6. Let på bremserne.
  7. Du må ikke halve hjulet.
  8. Undgå at sparke baghjulet tilbage.

Hej veganske cykler, så i dag skal vi tale om, hvordan vi kan bo hos fyre hurtigere end dig, jeg skal mælke det for hvad det er værd, men jeg er nødt til at ride med Levi Lieprimer og Phil Gaimon, og jeg er ingen måde hurtigere end dem Mens det er var en god køretid, jeg var i stand til at holde mig på toppen af ​​stigningen med dem. Få en sej lille artikel med Phil, tag nogle fotos. Det var dejligt at bruge nogle teknikker, som jeg gerne vil dele med dig, ligefrem, så de fem tip styrer din energiposition alternerende muskelgrupper samtaler og datoer nu, selvfølgelig, vil disse fem tip ikke øge din watt med hundrede eller to hundrede forskel, der er gange, hvor du blev droppet måske et minut eller to minutter før toppen, og det var hele forskellen, eller hvordan du kan bruge disse teknikker og have det sjovt eller slippe af med dem eller mere behageligt en dejlig tur med fyre langt ud af ligaen, fordi det er super vigtigt at køre hurtigere med folk, end du vil. Hvis du skriver med mennesker altid langsommere end dig, bliver du ikke bedre, så det er let at omfatte som cyklist og atleter og mennesker, og så lad os gå med hurtigere fyre, men lad os gå igennem nogle teknikker, der hjælper dig med at gøre det mere behageligt eller bare vare lidt længere. Måske kan du blive hos denne frontgruppe af de bedste hunde på ingen tid, så det kan være tydeligt at styre din energi korrekt. De fyre, der er hurtigere end dig, du styrer din energi, men det er ikke det, vi øver, vi prædiker, du øver ikke, jeg gjorde det som en chauffør, der kørte med mennesker meget hurtigere end mig, se på dem, jeg respekterer dem, jeg synes, de er gode, så jeg prøver at imponere dem, jeg går fremad, jeg borer det, jeg har brug for pinde to eller tre gange så længe vi rammer en lille stigning, og jeg kommer ned fra forsiden, eller jeg prøver altid at vise dem, at jeg ikke er svag og prøv ikke at trække vejret, når vi alle kører, jeg holder den åndedrag på, fordi jeg ikke vil have dem til at tro, at jeg lider af chauffører, der prøver ikke at se ud som om din uge har været en stor fejltagelse, og hvis du prøver at gøre din vej d Optjen respekt fra fyrene på rides, som du kan se op til for at styre din energi, bliver en meget bedre måde end at gå til toppen og gå, og så kommer du til klatringen, du vil blive droppet, tag ikke disse godt store pinde, prøv ikke at bøje dine arme for at tage dine puljer, vær ikke et hul og spring over, men hvis du tager en lille, tag en at er ikke så hårdt dudon behøver ikke at prøve at vise alle, hvor stærk du er, få dig til simpelthen at din stang vender tilbage i linje, der opretholder energi, et spil, jeg har spillet, mens jeg kiggede på min effektmåler og vil gøre mit bedste for at få mindst mængde watt muligt for at få den rigtige stigning.

Jeg prøver mit bedste for ikke at spilde energi, forblive bagpå, gå ikke foran, den slags ting skaber den energi, den anden ting er position, så position er super vigtig af to forskellige grunde, en på vej til en stor klatring i lejlighederne vil du selvfølgelig blive bagpå, men jeg har set fyre, helt nye ryttere, de er meget ubehagelige med at sidde på cyklerne, selvom de sidder der bagpå45 ved at klap bagpå og så sparer du ikke så meget energi, som du burde, især hvis din kondition ikke er op til kaliberne for alle, du kører med, skal du bruge så mange handicap, du kan bare for at afslutte turen så hold dig tæt på rattet, og personen foran dig forbliver beskyttet bag scenen. Tænk hvor vinden kommer fra. Hvis vinden er på din venstre side, kommer den på en eller anden måde mod dig.

Prøv at få den rigtige vinkel, ofte går du parvis og fyrene op ad venstre side blæses af vinden og fyrene på højre arm, så lad ikke de superstærke fyre være i vinden, orden har brug for at blive drejet til højre og især når du er på opstigningen, når du er ved at gøre det Mødeklima er virkelig vigtigt Vær den første til at være øverst i gruppen, når du klatrer op, især hvis det er en stor gruppe 30 40 50 fyre, det vil virkelig spille til din fordel have lidt soveplads, selvfølgelig skal du ikke ødelægge dig selv for at komme til toppen af ​​pakken, før opstigningen er lidt meningsløs og taler om energistyring, men når du starter stigningen og der er 20 fyre bag dig, når du begynder at sprænge, ​​og du har brug for en pause, kan du bruge dette skjulested til at bremse, du ved, trække vejret dybt og falde i bagsiden af ​​pakken, og nogle gange er det alt du har brug for er bare lidt, du ved, 30 sekunder, hvor du e Det sidder ikke fast, hvis det er stort, jeg f det er virkelig stor gruppe, og det er en lille stigning, kan du starte stigningen og sige 11 km / t, når en anden går 12 km / t, og når du ender Ankomst til pakken, har du måske allerede klatret bakken, så du er forfra for at bakke ved du, at du har mistet en masse tid, hvad der stadig er i gruppen, så kan du omgruppere på en eller anden måde på nedstigningen og noget lignende, så placer dig ikke i vinden og på stigningerne start foran, så du kan falde tilbage gennem pakken og spare på den energi, så det er virkelig vigtigt, og det er noget, da jeg lærte, at dette virkelig hjælper med at skifte de muskelgrupper, som de fleste af os bruger som vores hoved-quads, som fronten på vores ben, og vi bare hammer hammer hammer den slags går ind i pedalbevægelse eller pedaleffektivitet, men hvis du ikke er så stærk som alle andre, så prøv at flytte dine muskelgrupper, som er aktive muskelgrupper. Brug dine lægmuskler, dine hamstrings, dine hamstrings, dine kernemuskler, din ryg, gør hvad der kræves for at forsøge at bevæge de aktive muskler, så de har mere tid til at komme sig, det kræver øvelse, sikker på, at det er mere en fuld pedal slagtilfælde , det er mere aktivt og tænker på, hvordan du træder på liften, men du kan gøre dette uden at tænke for meget, bare ved at ændre den måde, du sidder på, mens du står og oplever en høj kadence. Jeg mener, alle disse ting vil rekruttere et andet sæt muskelgrupper, min indre motor, mit hjerte, jeg oplader det med den mest mængde energi, det har brug for, og så begynder min puls at blive rigtig høj i starten, og jeg har svært ved at tage et klik for at trække vejret, måske 60 omdr./min, og så rejser jeg mig, og jeg laver meget mere muskulær udholdenhed og mange muskelstyrkebevægelser, så nu skubber jeg den energi ind i mine muskler og sænker min puls for at få vejret, og så snart mine muskler begynder at eksplodere, falder jeg og går tilbage i en høj kadence, jeg vender mig mellem de stående, høje kadence sidder fundet et trick, jeg har brugt er at sige, at jeg ' Jeg vil stå et minut og sidde et minut, og så har du de små bid-store stykker, disse mål, der er lige i nærheden af ​​dig, du kan bare okay, jeg sidder bare et øjeblik og bruger payson un d, så har du en belønning Jeg kan stå i et minut, der hjælper dig med at arbejde med forskellige muskler og muligvis få det til at forlænge turen på t han klatrer op i den mængde kraft, du kan udøve i sit-stand høj kadence, alt med at bringe disse ting ud med dine lægmuskler og hamstrings for at give mere af den krævede energi til andre ting, der ikke bare trætter dig ud i en muskelgruppe , så den fjerde ting, og det er lidt frækt eller som at starte en samtale, okay nogle gange, hvis du er Denne cykel kører en lille gruppe som to mennesker, en anden smurf længere, når du udløser en samtale, især når det er som om du kunne sige hvad du synes om det nuværende politiske system virkelig dybtgående om dette emne og tempoet i din samtale, fordi vi er nødt til at tale med os, at de ikke kan blive meget hårde, måske din Mac-lagerplads, så jer to vil bea be vi kan køre sammen, og du behøver ikke sige hej kan du sænke ned hej du kan vente på mig, fordi vi hader at gøre det, men når du udløser en samtale og går ind i en ensidig kamp, ​​så lader du dem gør meget, når du snakker, du kan fokusere mere på din Fokus på hesteryg ridning, og det kommer på en eller anden måde i vejen for dem, og de har det godt, fordi de ikke tror, ​​de bare venter på dig, og så kan du have en god samtale, jeg ikke kender.

Ærligt talt en taktik, jeg har brugt mange gange, når folk siger, hej, jeg vil gå langsomt, jeg vil tage det roligt, måske endda min kondition er bedre end den person, jeg kører med, men jeg har min zone træningsregime 1 og zone 2 klatrer på det og måske går virkelig hårdt. Jeg lyser en samtale med emnerne for at sikre, at vi begge er på samme side og har kørt i samme tempo nu ikke kommer for dybt ind i samtalen på grund af din del af samtalen Du ved bestemt ikke tempoet i hendes samtale t hvis din kondition ikke er den samme, tag nogle hårde emner op, som hvad synes du om den veganske cyklus er lidt skør, og lad hende knuser dit øre, når du går ind, lider, og der er ingen fyre, der står side om side til højre femte ting er super super vigtige, og det er data data data, jo flere data, jo bedre bliver dit liv, så kan n hans power meter hjerte sats behøver ikke engang at være, at det kan være information om opstigningen på ruten, hvor stor er rute hvor lang er det? Ruten, hvor er punkterne på ruten, der alle angriber, viser lange er stigningerne, hvor resten stopper, dette vil hjælpe dig meget, fordi du måske er på randen af ​​at eksplodere dit røde lys helt, men hvis du ved du, at der er en tankstation en kilometer op ad gaden? Miles op ad den vej, du mestrer alt, der stopper, kan du på en eller anden måde tvinge dig selv og friste dig selv til at gå lidt hårdere, fordi du ved, at du vil hvile, hvis du ikke har data om, hvor stor turen er, hvor stigningerne er sandsynligvis, at du bliver alt for hård, eller at jeg ved stigningen aldrig ved, hvad stigningen var. Først flyver jeg, og det er som alles 'bøjning, hvor er målet, hvor målet skal være her et sted det aldrig rigtig lærer at vide, at vide at vide, at fyrene kører med Strava, se på hvor stærke de er for at få en god idé om, hvorvidt du overhovedet kan hænge ud med disse fyre? Puls med tilstrækkelig tid Du kan bruge en effektmåler til at få en virkelig klar projektion af, hvad du er i stand til, hvis du aldrig har gjort 200 watt i tre timer før, og du er på vej i 10 minutter, og dit gennemsnit er 300 watt, og du ved selvfølgelig, at tingene skal bremse, når du rammer en klient, når du vidste, at din bedste effekt på den stigning er 250 watt, og du har halvdelen af ​​stigningen, og du er på 300 watt, som du ikke gør skal knuse nogle fantastiske PR, der er ved at sprænge dig i stykker, så på dette tidspunkt kan du sige, at du starter en stigning og kender din bedste 250, hvis du kun kan få 250, vil dette være dit bedste samlede tag at være sammen med din gruppe skal bo, selvom de straks slipper dig.

vegansk cykling

Selvom de løber helt ned fra bunden op, vil din samlede tid være mindre, end hvis du var halvvejs igennem, vi bliver hos ham og eksploderer og stopper og stopper ja, du vil vente meget længere på dig, og så er du gået ind den røde alt for dybe, og så er resten af ​​rejsen bare afslappet, så du med de rigtige data i Du kan blive i din egen zone inden for dit fitnessniveau, og din ankomst vil være meget mere behagelig for dig, så se det er super let manager energi tænk på position veksler dine muskler og stående stilling siddeposition kadence, der stimulerer samtale, når du har brug for det, og selvfølgelig ved du så meget som muligt om, hvad du skal planlægge til dine koncerter, disse ting vil ah undred procent hjælpe dig med at holde fast i mennesker, der er meget hurtigere end dig, men ikke bliver skræmt, kører med disse fyre. At droppe dem hurtigere end dig er ikke en dårlig ting, det vil ikke falde, du hjælper din evne til at lide, det vil holde din pasform ness hjælp, fordi hvis du har en artikel, vil du blive tvunget til at øge din cirkulære skabning fitness ydeevne, høre om at øge din farve tærskel for at kontrollere, om du ønsker at stoppe på en note, som jeg er ved på dette drev startede halvvejs eller kvart vej, så jeg var super frisk ridning disse fyre og når dit konditionsniveau er meget lavere end nogle af de andre fyre, og du aldrig virkelig når den store stigning, eller du ved, at det ikke er som at starte et andet sted, når ruten kommer igennem, og der er mange niveauer og så måske stigningen starter lige før klatringerne, så du er virkelig frisk, og alle andre ikke er, det kan hjælpe jer med at se og ride lige ved siden af ​​dem, man ser op til eller beundrer Imean, jeg har gjort alt hvad du kan for at ride hurtigere end dig med fyre og du bliver bedre, men nogle gange er det så meget hurtigere end dette, start yderligere 20 minutter i drevet en time mere kørsel, uanset hvad det er, find et andet sted at oprette forbindelse til dem eller et udgangspunkt, der ikke hele vejen tilbage, så din samlet tur har meget mindre energi, så du kan få en meget højere intensitet, som du ikke behøver at bekymre dig om fire timer, der ville være en anden måde Bonus to fyre, tak cancyclist

Hvad betyder grippy i cykling?

Grippy- en langsom vej. Kunne være overfladen, terrænet. Eller rytteren! Spikret / limet / fast på vejen. Olie op / ned - intet atgørmed olie eller højde, men et køretøj bag eller foran.9. mar 2009

Hvad betyder intet fald i cykling?

Nogle mødes til 'ikke-dråberider. Det betyder atikkerytteren er efterladt, og du kan stole på, at en erfaren rytter forbliver hos dig.

Hvad er cykeletikette?

Cyklister skal rejse på højre side af kørebanen i trafikretningen, undtagen når de passerer, drejer lovligt til venstre, kører på en envejsgade, kører på en for smal vej, eller når højre side af vejen er lukket på grund af vejbyggeri.

Hvor meget hurtigere cykler en gruppe?

Som forventet, skødet medgruppevar den hurtigste, efterfulgt af TTcykelskød og derefter solo skød med en vejcykel. Gruppeturen var 5,6 km / t (ca. 3,5 km / t)hurtigerepå den flade rute end en solo-omgang på samme vejcykel.04.01.2021

Ashwagandha bruger

Er gruppecykling sikrere?

Rider med enGruppeafCyklister

Sommetidergrupperidning kan være farligere, og andre gange kan det væresikrere. Hvornårcyklister i en gruppefølg for tæt, et forreste dæk af et andetcykelkan ramme baghjulet på ditcykelog få dig til at gå ned.

Er gruppeture hurtigere?

Grupperejserer typiskhurtigereend din soloforlystelser, hvilket er gavnligt set fra et færdigheds synspunkt. Ved højere hastigheder skal din reaktionstid forbedres, og dine bevægelser skal blive glattere og lettere.

Hvad mener du med gruppecykelture?

Gruppecykelture er en sjov og social del af cykelkulturen. GroupRide gør det super nemt for cyklister at forbinde med de bedste forlystelser i deres område. GroupRide :: Et websted til alle gruppecykelture

Er det godt at have en gruppetur?

Hvilket fik os til at tale her på Cykling. Cykling er socialt, og gruppeture kan være sjovt, når de kører som velolierede maskiner. De kan også være kaotiske, frustrerende eller endnu værre, ligefrem farlige, når nogen kaster en skruenøgle i værkerne, uanset om de betyder det eller ej.

Er der nogen gruppeture i Houston?

Gruppeture er en fantastisk måde for nye og erfarne ryttere at udforske Houston på. Se venligst på gruppeturreglerne længere nede på denne side, inden du deltager i en tur. Dette er ikke BikeHouston-forlystelser, så dobbelttjek datoen, klokkeslættet og placeringen inden du går.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.