Vigtigste > Cykler > Seje cykeltriks - praktiske beslutninger

Seje cykeltriks - praktiske beslutninger

Hvad er det nemmeste trick på en cykel?

  1. Trin 1: Sliden Ok, vi starter med den mest basale fremvisning, du kan gøre, altid sjov på løs jord og våde dage, det er også dennemmeste trickat trække af.
  2. Trin 2: Wheelie
  3. Trin 3: Stoppie eller Endo.
  4. Trin 4: Bunnyhop.
  5. Trin 5: Spring.
  6. Trin 6: Andre bidder og stykker
  7. 180 kommentarer.



Åh hvad! Se på pumpesporets tilstand, jeg ville strimle denne ting mand, før jeg ramte sporet. Ahh, men ingen undskyldninger. Vi kan stadig ride, vi kan stadig ride.

Jeg kan se nogle forhindringer under denne flyover. At det er tørt, bortset fra den del derovre. At vi kan lære nogle grundlæggende færdigheder.

Så jeg viser dig et par ting at lære, hvis det er vådt, kan du stadig lære et par tricks. Jeg ser en hofte, jeg ser en bænk, jeg ser nogle stolper, jeg ser et fladt gulv. Det er tørt.



Dette er mine grundlæggende færdigheder, som du har brug for at lære. (elektronisk dansemusik) (lys elektronisk dansemusik) Da Neil lavede en fantastisk artikel om læring, fik han Tom, et af vores reklamer, og han arbejdede, fordi han gør det. Han ved ikke, hvordan man arbejder manuelt, men nu gør han det på grund af, hvad Neil lige lærte ham.

Og denne tutorial er ret cool. Hvis du har chancen for at tjekke det ud. Jeg laver et kast om det i slutningen af ​​denne artikel.

Men det handler om at lave den 'L' form, hvis du gør det. Tryk din kropsvægt tilbage over din ryg. Og du trækker i styret for at få cyklen ind i denne manual.

hvad er en god cykel



Det er ret svært at lære, det tager tid, det tager praksis. Men det er den bedste følelse nogensinde, fordi du ikke træder, du løfter bare forhjulet. Og du glider ned ad stien på et baghjul.

Og selvfølgelig kan det også hjælpe dig med at overvinde nogle forhindringer (lys elektronisk dansemusik). Nu kæmper jeg med den næste. Kan du gætte hvad det er Fakie, ja.

Jeg kæmper med fakies. Nu er den bedste måde at lære fakieis på det flade gulv eller på en bænk, så du kan få lidt fart. Jeg viser dig det flade gulv først, fordi du sandsynligvis ikke har en flad bænk, men du har sandsynligvis en flad overflade. Hvad jeg skal gøre, jeg vil bruge den samme søjle til det.



Og jeg vil køre mod det. Inden jeg kommer dertil, skal jeg trække på forbremsen, kropsvægten foran og få baghjulet i luften. Og så skubber jeg tilbage og slipper forbremsen.

Slip baghjulet, så fakie jeg. Brug det momentum til at få mig til at gå baglæns. Det bedste udstyr til dette er, at du ikke ønsker at blive for høj, fordi du vil få noget fart ind, men du ikke vil have det for hurtigt, for hvis det er virkelig nemt, vil din krumtap gøre det, gå baglæns.

Men hvis det var i et midtergear, vil det gå tilbage glat bevægelse. Ikke for hurtigt, men ikke for langsomt. Okay hvis du ikke har dette terræn, og det er for fladt, hvor du er.

Der er en bænk derovre, og en bænk er et perfekt sted at bare starte op, sætte bremserne lidt, stoppe og derefter rulle tilbage i den fakie. (let elektronisk dansemusik) Okay, stoppie er god til stoppies, så dette bliver også en læringskurve for mig. Hvad jeg mener med stop er, at du vil bruge bremsen til at få dit baghjul op i luften og køre langs det på forhjulet.

Noget som manualen, men på dit forhjul. Og du vil hoppe på din forbremse, du vil ikke låse din forbremse. Du går bare over styret, og det er lidt pinligt.

Jeg bøjer mine knæ og holder min kropsvægt ret central, stille. På en eller anden måde ser jeg fremad og føler på en eller anden måde, hvor dette balancepunkt er. I buehåndbogen, så jeg kan springe forbremsen.

Hold fast i min gynge. (lys elektronisk dansemusik) Nu er det super nemt, det er super let, men effektivt, når du er på sporet, når det kommer til nogle meget stramme switchbacks. Det vil hjælpe dig.

Den søjle eller den stolpe eller hvad den særlige ting er at holde vejen i gang. Dette er dybest set meget stramt, når du kommer omkring dem. Dette vil grundlæggende efterligne en af ​​de stramme switchbacks undervejs.

Så målet for mig er at gå rundt om denne pol, ikke at røre ved den, men ikke at vove sig for langt ud. For hvis du vover langt ud, er det som om der er en enorm klippe, og du falder fra den. Så det er et langsomt træk.

Og det er super nemt, super sjovt. Gør det også begge veje, så du kan vænne dig til at gå i den ene retning og derefter gå tilbage den anden vej. Fordi du ved, at stien aldrig drejer til højre eller nogensinde drejer til venstre.

Kun Nascar går til venstre, langsom hastighed, du vil ikke gå for hurtigt Så du lærer din balance, kom så tæt på baren som du kan uden at røre ved den, se på dette, hvem. Prøv at få din cykel til stangen at kramme. Hvis du ikke har en stor stang som denne, kan du lægge dele på gulvet.

Se på dette, du lærer din balance. Du kigger rundt på din top. Du ser fremad.

Du kigger ikke på dit forhjul, fordi du vil se udgangen til denne strækning af stien. Den gode ting ved at have et stort mellemrum mellem hver søjle er, at du kan vælge hastigheden ind i det hjørne, så du kan komme ind i en tæt drejning med en rimelig sporhastighed. Så du er nødt til at bruge disse bremser og derefter lede dig rundt om hjørnet.

Dette er ret sejt, fordi du ikke bare vil køre langsomt der, fordi du bliver vant til at køre langsomt. Du vil gå hurtigt, bremse lidt og derefter gå rundt om hjørnet. Nu er det sejt, fordi det er ret hårdt, så du kan sige, det er en hård måde.

Så kig på denne. Denne er temmelig løs. Så det er et løst stykke spor.

Du skal tænke uden for boksen. Tænk, se på dit terræn og se, hvad der ville efterligne, hvad der er derude på stien. Så du kan lære det her i et lidt tørre miljø.

Jeg vil gå rundt om det løst, pakket hårdt, pakket løst, hårdt pakket, løst, hårdt. Åh, ja, jeg kan mærke frontenden bevæge sig i snavs. Når du foretager disse drejninger, vil du ikke læne dig tilbage og bare så gå rundt om hjørnet, for der er ingen kontrol med dine lige arme.

Hvad du vil gøre, er når du vender dig om, vil du droppe din cykel og holde din krop helt oprejst. Og se hele tiden på din udgang fra hjørnet. Bare fordi. (afslappet elektronisk dansemusik) Okay, det er endoen.

Og det vigtigste, du skal gøre for at gøre dette og muligvis kunne gøre det med det samme, hvis du påtager dig dette, er at se på et punkt. Dybest set, når du ser på, hvor du vil hen, svinger din baghånd bare rundt, fordi dine hofter dybest set er rettet mod dine øjne. Jeg vil se på dette punkt lige her.

Denne plastikflaske og min træpind. Hvis jeg fokuserer på dette punkt, mens jeg skyder, vil jeg bogstaveligt talt gøre det. Det er vanvittigt, hvor du ser, er, hvor du går Nu, når du kommer ind på det, vil du ikke komme ind i det med det samme.

Du ankommer i gangtempo. Og du vil dreje dit forhjul, når du har drejet det, skal du blokere forhjulet med din forbremse. Du ser på denne pind, og dine hofter vælter dybest set, og du taber baghjulet.

Men du vil sandsynligvis gøre 90 eller 45, så 90, så 80, 85, 70. Alle de underlige vinkler, indtil du kommer til hele 180. Jeg demonstrerer, men pas på mine øjne, og hvor jeg kigger.

Ikke for hurtigt. Jeg kigger og vil vise, dreje mit hjul, skifte min kropsvægt fremad, så jeg kan manipulere baghjulet til at komme op og stadig fokusere på mit tip, mine hofter bringer hele bagenden rundt. Du kan bruge dit lår, hvad som helst, bare for at få fat i cyklen og bringe den rundt og sænke den. (afslappet elektronisk dansemusik) Åh højre, denne.

Dette er sandsynligvis det sværeste objekt i det område, jeg befinder mig i. Dette er banken. Nu er nøglen at træde på det.

Og sikkert køre væk fra en klæbrig situation ude på stien. Hvor du tog dette skridt, og du skal få det op, og du ikke ønsker at gå af cyklen. Men lær her i et kontrolleret miljø.

Og i dit eget tempo, snarere end på et spor, kan du gøre det her på denne bænk. Så den teknik, jeg sigter mod, er forhjulet op og baghjulet følger. Så, og så en side hop-off, hvem er det teknologi.

Så den teknik, jeg brugte her, var først at skifte forhjulet og derefter dybest set skifte min kropsvægt op og over forhjulet. Ved at bøje mine fødder på mine pedaler kan jeg få cyklen op. Og hvordan, skub frem på bænken.

Du kan starte i det små på en kantsten, hvilket er ret godt, men der er ingen kantsten her. Og det er den eneste største funktion i dette område. Bortset fra pumpesporet, lad mig gøre det igen, så viser jeg dig det, så kom ind i et lille tempo, gå tempo, forhjul og derefter baghjul og derefter af, så du vil gøre det sammen, jævn bevægelse.

Så du løfter forhjulet og lægger det ned. Så snart du trykker på det, klemmer du baghjulet, forudindlæser det og hopper op med dine hofter og fødder for at krølle op på pedalerne, der har haft denne artikel. (klapper) Glem ikke, hvis du vil se flere prøvelser, fordi jeg vil, fordi mine prøvelser er forfærdelige.

Hvis du vil se mig besøge en prøvekører eller freeride mountainbiker, der prøver, Sam Pilgrim, så lad os det vide i kommentarerne nedenfor. Hvis vi får mange likes for det, får vi 100% en Atrials-cykel. Eller bare gør det på min enduro-cykel. Glem ikke at ramme kloden, abonner, fordi du går glip af noget godt indhold. Hvis du vil se en anden artikel, forsøg på stien, skal du bare klikke nedenfor glem ikke at give os tommelfingre op, kan lide og se dig næste.

Farvel!

Hvilke cykler er bedst til tricks?

Se denBedstBMX freestyleCyklerUnder
  • RoyalBaby BMX Freestyle børnCykel-BedstSamlet set.
  • Mongoose Stun Boy's Freestyle BMXCykel- Premium valg.
  • Mongoose Legion L20 Boy's - Editors Choice.
  • Mongoose Titel 24 BMX RaceCykler.
  • Elite 20 ″ BMX Cykel Destro Model FreestyleCykel.
  • Razor Nebula BMX / FreestyleCykel, 20-tommer.

Hvilken cykel skal jeg købe?

Hvis du bliver på fortovet og kører primært til motion, en vejcykeleller fitnesscykeler et godt valg. En komfort eller cruisercykeler bedre til korte, afslappede ture med familien. Hvis du vilcykelmest til pendling, en bycykelkan være bedst; tænk også på elektriske pedalassistentmodeller.8. december 2020

Hvis du er nybegynder med at cykle og vil lære mere om de forskellige typer cykler og det tilbehør, de har brug for for at gøre cykling mere behageligt, er dette den komplette guide til dig, vi ser på de mange forskellige typer cykler for at hjælpe dig vælg den rigtige cykel Uanset om du vil handle i bilen til din daglige pendling, eller vil gå vild på et eventyr i skoven, eller opmuntre din familie til at være mere aktiv for at drage fordel af de sundhedsmæssige og sjove fordele to hjul tilbud, det er cykling meget tilgængeligt Alt hvad du behøver er en cykel og et par grundlæggende tilbehør, og du kan køres med dig på ingen tid, cykling giver friheden til at udforske landet, byder på mange sundhedsmæssige fordele og slår trafikken i byen. Hvis du er konkurrencedygtig, venter en verden af ​​road- og mountainbike-racing dig. Så hvilken cykel skal du købe, og hvilken cykel har du brug for? Cykler findes i mange former og former, men de deler den samme grundlæggende understøttelse af to hjul, et styr til styring af retning og pedaler til at flytte dit brændstof i bevægelse fremad.

Hvilken cykel du vælger afhænger af dine behov, du vil cykle med familien, vil du køre på racerløb vil pendle til arbejde, du vil køre på mountainbike Lad os komme ind og se nærmere på hver af de vigtigste typer af cykel En hybrid- eller bycykel er designet til at tage dig hjemmefra til arbejde, skole eller skole eller bare glemmer at gå på indkøb. Det vil være robust og robust, behageligt og i stand til at bære bøger, bærbare computere og dagligvarer og kommer normalt med mudderklapper for at holde dig tør og lys for synlighed, du vil køre på vejen er en klassisk landevejscykel et oplagt valg De er lette og designet til hastighed og komfort med en bred vifte af gear til udfordrende bakker. Hvis du vil efterligne to af de franske helte, er dette cyklen for de unge. De kan bruges til langdistanceløb, sporty eller bare med venner og familie på landet Moderne racercykler er alsidige, og mange er perfekte til at arbejde som et par med mulighed for at tilføje fendere og stativer til at bære belastninger, de kan være meget overkommelige, eller du kan bruge mange tusinde pund på toppen af ​​linjen med den nyeste teknologi baseret på en racercykel Turcykel i Designet til langdistancekørsel med vægt på komfort. Ideel, hvis du vil nyde at cykle for de sundhedsmæssige fordele og det sjove ved at udforske det omkringliggende landskab og ikke rigtig er interesseret i at gå et sted så hurtigt som muligt.

Komfort er en primær bekymring, så de er normalt designet omkring bredere dæk, der er holdbare og langvarige fælles træk for ekstra praktisk Mountainbikes er designet til terrængående kørsel med robust, moden, robust stelophæng og lave gear, de kan og kan køre utroligt stejle stier op og ned i mange forskellige former, lige fra lette racercykler til all-purpose trailcykler til specielle downhill racing-pigge til de hårdeste angreb. Begynder mountainbike s Kombiner en stiv ramme med en affjedringsgaffel og skivebremser for maksimal kontrol på vanskelige stier. Brug mere og få en cykel med fuld affjedring, der er mere behagelig og i stand til at udføre på ekstreme stier.

Forestil dig en racercykel med tykke mountainbike-dæk, og du har en grus- eller cyclocross-cykel Cyclocross-cykler er først og fremmest. til racing en populær vintersport på dedikerede spor moderne gruscykler er en nyere udvikling designet til eventyr i blandet terræn og kan bruges til at kombinere roadtrips med off-road stier til langdistance-cykelpacking-eventyr, hvor du har alt dit campingudstyr til en mellemlanding Tag med dig Gruscykler er enormt alsidige, holdbare og lette at køre faktorer, der gør dem ideelle til pendling til længere pendler, hvor du muligvis skal rejse i bil eller tog en del af turen En kompakt foldecykel er typisk et ideelt valg med små hjul med en ramme, der bevæger sig Kan foldes op hurtigt og nemt, de passer i bagagerummet t eller i bagagerummet i toget. De er hurtige og smidige, de er perfekte til korte rejser over byen fra togstationen til kontoret, hvor de simpelthen kan foldes sammen og opbevares under skrivebordet. Elcykler er den nyeste innovation inden for cykling og kombinerer ofte en lille motor og et batteri skjult i rammen eller baghjulet for at yde pedalstøtte ja du skal stadig pedalere det er ikke en motorcykel motoren passer til din pedaladfærd, og du kan vælge supportniveau i henhold til dine behov maksimal ydelse på de stejle bakker og økonomi på flad veje til forlængelse af batteriets levetid - cykler er den hurtigst voksende kategori i kategorien Øjeblikket når de gør cykling mere tilgængelig for mange flere mennesker De er ideelle, hvis bakker er bange for, at du bliver afskrækket af bakker Din kondition holder dig tilbage på længere rejser eller ønsker at udskifte en bil til din daglige pendling for at introducere den næste generation af unge kørere til glæden ved sporten af ​​den ubestridte glæde ved at cykle, men det er vigtigt at huske nogle få vigtige overvejelser, når du køber en cykel For en børnecykel leveres børns cykler med 12 '' hjul til to til fire årige op til 26 '' hjul til dem over ti år gamle.

De fleste børn er mere interesserede i farveskemaet end udstyret til den cykel, der er kørt, når de er elsket. Hvis du vil have flere oplysninger om at købe et nyt cykelhoved, skal du tjekke købsguiden i linket i beskrivelsen, og hvis du har spørgsmål om at købe en ny cykel efterlad en kommentar nedenfor

Er der nogle tricks, du kan gøre på en cykel?

Nedenfor har vi samlet nogle af cykelverdenens mest populære cykeltriks. Mange kan udføres på enhver form for cykel, selvom nogle lettere gøres på mountainbikes, snavs jumpere og BMX cykler. Nogle kræver dygtighed, og andre kræver tarm; halvdelen sparer tid, den anden halvdel er bare spild af tid.

Hvornår er det bedste tidspunkt at lære cykeltrick?

Endnu bedre - Bike to Play-ugen, en ny cykelfest fra Bicycling and Degree (den officielle deodorant fra Bike to Play) er her, så der er ikke noget bedre tidspunkt at lære end nu. Nedenfor har vi samlet nogle af cykelverdenens mest populære cykeltriks.

Hvad er de bedste tricks på en BMX-cykel?

Gå op i kvartalet i en bue modsat din retning, spring ud og udfør en løkke i luften. Et spring over fanboxen. Et funbox-løb er lavere og langsommere end et funbox-spring. Og mindre anstrengende at udføre. Hop lige op fra Alleeoop, og i top henvis din cykel ned til landing. En 360 ° rotation af stængerne i luften.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.