Vigtigste > Cykler > DIY cykel - hvordan løser vi det?

DIY cykel - hvordan løser vi det?

Er det billigere at bygge en cykel eller købe en cykel?

Koste. Den konventionelle visdom har været, at det koster mindre atkøbeen kompletcykel, sammenlignet medbygningen op fra en ramme. Dette gælder for det meste. Med tilbud på let anvendte rammer og komponenter,bygningop en ramme kan undertiden værebilligeremulighed.24. jan. Dec 2019



cykel sports-bh



(dramatisk musik) - Velkommen til Ask GMBN Tech, dette er vores 30. show, så dette er fantastisk. Det er et ugentligt show, hvor du kan sende dine spørgsmål om tekniske mountainbike-ting. Og forhåbentlig kan vi give dig et anstændigt svar: Lær at forstå cykler.

For at modtage dine lister skal du sende dem til e-mail-adressen nederst på skærmen eller tilføje dem i kommentarerne nedenfor. Brug #askGMBNtech, så du kan gøre din identifikation til en leg. Så at hoppe lige med Elias Sandell er ulempen ved at bruge en syv-, otte-, ni-, ti-vejs kædeafbryder og en 11-trins kæde? Jeg har en i en take-set og ved ikke, om jeg skulle bruge den.

Dybest set ligner de stort set Eliasthe med kædeværktøjer, men kæder er selvfølgelig meget forskellige. En 12-trins kæde er meget smallere end en kæde med syv gear. Dybest set vil det gøre meget mere.



Det er, jeg har flex indbygget. Det kommer mellem alle disse mindre gear, og du kan gøre meget mere end en ældre syv-trins kæde. Mens hun nu kan bryde næsten enhver kæde, samle dem igen eller sætte dem sammen igen med ethvert kædeværktøj, kan det være lidt vanskeligere at køre en stift, hvis du bruger den forkerte kompatibilitet på et kædeværktøj, for hvis kæberne ikke er korrekt justeret Kør ikke pennen igen.

For eksempel, hvis jeg holder denne park nu, viser jeg dig, hvad jeg mener med det. Hvis jeg bare fortryder at du vil se her, at kæberne på denne faktisk er bevægelige, og det er fordi den er kompatibel med stort set alle kædestørrelser. Jeg mener, jeg tror, ​​der er to eller tre, at det er uforeneligt med, jeg tror sandsynligvis, at de er Campagnolo-ting, fordi de er lidt bizarre.

Det er et italiensk firma, der laver ting, der er lidt anderledes. Men dette er kompatibelt med 12-trins kæder baglæns hele vejen ned, så det væsentlige gør hele forskellen. Nu afhænger det af kæden, der er fremstillet af store producenter som Shimano, Park, Topeak osv. Generelt er stort set meget, men der er et helvede mange emoner på markedet fra andre mennesker.



De er lidt vage, og hvad hun sælger er en otte-trins hastighed, men du kan finde ud af, at det fungerer rigtig godt klokken 10 og 11. Og det er noget, du ikke ved, før du rent faktisk prøver det og ser, om det er selv- justeret. I det væsentlige, hvis det er justeret, og det fungerer, glade dage! Du kan bruge den til at opdele og tilslutte kæden igen.

Husk, at det er meget lettere og potentielt sikrere at bruge tilstødende hængende links i disse dage. Nu kan disse passe til de fleste kæder på markedet, og det er lige så let som at dele en kæde, indtil du stort set har to identiske led. Indsæt og træk hovedledet tilbage.

Det er dybest set et meget simpelt værktøjsfrit system til at slutte sig til en kæde. Og det er også meget sikkert, for lad os bare sige på kæden, at du har et ydre sted, og du har et indre sted, og du har ruller til midten. Når du nu bruger kædeværktøjet på kæden til at forbinde kæden igen, skal du placere kæden i kæberne her og køre tappen helt tilbage.



Men stiften skal gå helt ind i den anden ydre plade, og hvis den ikke er helt ind, er det et svagt led i kæden. Og det er et spørgsmål om tid, før spændinger, der springer ud og dybest set bryder din kæde. Hvis kæden går i stykker under pedalerne, er du måske heldig.

Du kunne bare sætte dig ned. Det klikker, og der sker ikke noget, undtagen besværet. Hvis din kæde går i stykker, når du kører på lasten, som f.eks. Sprint fra sadlen, vil du gå over styret, og det vil altid ske på det tidspunkt, du aldrig ville forvente, og det ville være et rigtig dårligt nedbrud.

Bare pas på. Sørg for, at dit kædeværktøj er justeret, og at du er klar til at gå. Næste op er rengøringen af ​​bremserensning af Raymond Paculan Hey Doddy gode artikler Tak Raymond Jeg vil gerne spørge, om jeg kan bruge kontaktrenser n rengøring af skivebremseklodser og skiver. Jeg vil også gerne vide, hvilket værkstedshåndklæde du bruger i dine vedligeholdelsesartikler. besvar det spørgsmål.

Ja, selvfølgelig, så dybest set har vi bremserensere her og nogle kontaktrensere her. De er meget ens og begge indeholder isopropylalkohol. Nu er kontaktrenser sandsynligvis den mindst stødende af disse ting.

Det vil sandsynligvis ikke rense dine bremseklodser såvel som en specialbremserenser, der indeholder flere opløsningsmidler. Men tydeligvis er fordelen ved en kontaktrenser, at du kan få den hvor som helst. Mange mærker gør kontakt renere, og det er naturligvis sikkert for dig at bruge det på elektriske ting som din bils tænding, når du måske har vand i det eller en slags? Antal cifre.

Og det er naturligvis sikkert for dig at bruge i kredsløb. Selvom den indeholder isopropylalkohol, er bremserenser lidt mere aggressiv, og selvom jeg er sikker på, at der er nogle, der er kompatible med elektrisk udstyr, tror jeg ikke det, denne er særlig, og jeg tror, ​​mange af dem vil være lidt for aggressiv til at bruge på nogle sarte plastik som f.eks. et printkort. Som svar på dit spørgsmål, ja.

Du kan bruge kontaktrengøringsmidler. Bremserenser er bedre, men i det væsentlige er isopropylalkoholen, hvad der er i dem og gør jobbet. Sørg også for at bruge gummihandsker til arbejde.

Du vil have en slags Nitrol-handske, fordi du ikke vil have, at disse ting skal komme i dine hænder for længe, ​​fordi det er ret groft. Og du vil heller ikke have, at olierne i din hud overføres til disse bremseklodser, fordi de kan forurene dem. Hvad angår værkstedshåndklædet, her er noget af det her; der er mange forskellige på markedet.

De er alle ret industrielle. Denne særlige er lavet af et band kaldet Scotts. Du vil se dette i garager og i alle slags traditionelle værksteder.

Du kan købe det på handelssteder. Du kan købe det på Amazon, som vi gør. Men der er masser af forskellige mærker derude.

Grunden til, at vi kan lide dette over nogle af de massive ruller, du får, er, at disse større ruller har tendens til at være lidt blødere papir. Det går ikke så langt, selvom du får mere, men denne, jeg tror Scotts ting, de er virkelig ret hårde. Jeg kan især godt lide det.

Det er en af ​​mine favoritter, fordi det er ret nemt at genbruge. Så lad os gå. Scotts værkstedshåndklæde.

Okay, næste fra Isaac 232. Kunne du tråde bundbeslaget på en presset monteret bundbeslagsramme, så en gevindbundsbeslag kunne installeres? Nej, jeg tror ikke du kan. Med en gevindbeslag med gevind er lejerne normalt uden for boringerne.

Sidder uden for skallen, hele pointen med pressfit-systemet er, at lejerne er i nøjagtig den samme position. De er kun i skallen, som er større. Så du kan prøve at tråde denne skal, men intet vil virkelig ske, medmindre du har ødelagt din ramme.

Jeg er sikker på, at der kunne være en slags bodge-metode, men jeg vil bestemt ikke anbefale det. Jeg vil holde mig til den interferenspasning, den var designet til at være, og bare sørg for at installere den korrekt, og at du har strømløs kørsel. Okay, næste fra Eric Camacho.

Hej Doddy, som du ved i min sidste kommentar om, at min cykel blev stjålet. Ja, jeg husker sikkert, at jeg så dit navn nu. Jeg har tænkt på at bygge en cykel som din cykel.

Men hvad ville være bedre? Bygge en med dit eget udstyr eller købe en hel cykel og opgradere over tid? Jeg ville bygge en, men jeg har lyst til, at det tager lidt tid, lidt tidskrævende. Jeg elsker at høre dine tanker. Okay så baseret på den cykelbygning, jeg laver hver uge på tech-showet, husk, dette er kun til gavn for showet, ved du, det er gradvist blevet distribueret.

Hvis dette var min personlige cykel, ville jeg have gjort det i en enkelt session. Jeg ville ride den ting, der kørte. Faktisk ville det være halvt ødelagt nu.

Så jeg tager bevidst min tid, fordi der er meget bagved, og der vil være noget andet i de næste episoder. Men det betyder, personligt synes jeg at bygge din egen cykel er en af ​​de sjoveste ting. Jeg synes, at enhver cyklist, mand, cykel eller racercyklist skal gøre det engang.

Du skal bygge en cykel fra bunden, fordi den er rigtig, virkelig sjov. Du lærer alt om din cykel, når du gør det, og du har også fordelen ved at vælge hver enkelt del, du ønsker. Du kender dog muligvis ikke alle de dele, du ønsker.

Måske ender du bare med at skrive dig selv en rigtig dyr indkøbsliste over ting, i hvilket tilfælde jeg måske tror, ​​at det i dit tilfælde måske er bedre at gå efter et lige mærke som Komoso, Canyon eller et af disse mærker. Eller du kan få en rigtig, rigtig god ramme og gaffelkombination med et basisgruppesæt. Og når du slukker transmissionen der, forhåbentlig har du sparet penge på samme tid ved at købe cyklen i første omgang.

Begynd at spare lidt på siden, og når du kører på cykel, skal du bare bære dit kædesæt ud og gå til et sted, hvor du opgraderer dem, de er næste. Og så når tiden går i sidste ende, har du en cykel med meget bedre komponenter. Det eneste, du skal tilføje, er åbenbart, at rammen er vigtig, fordi det er den ting, du vil beholde, så sørg for at rammen sørger for, at det er noget, du sandsynligvis vil vokse med.

Så hvis du for eksempel stadig vokser, skal du sørge for, at der er plads nok til fysisk at vokse med cyklen og have en anstændig garanti på den. Hvis du har haft det i lang tid, vil du sikre dig, at alt kan dækkes af producenten, hvis der opstår et problem. Den anden ting, du skal overveje, er nogle af komponenterne der transmission betyder ikke noget.

Det er fuldstændig irrelevant. Det slides over tid, og du kan hæve det til bedre ting. Lav ikke nogen chancer.

Du kan spare på hjulene, selv de tunge, og købe lette hjul. Dette er ikke et problem. Dæk, de slides.

Vi kan fyre dem af for at få dæk, der passer til din lokale ridning, men når det kommer til affjedringsgaffel og spjæld, kan nogle af de budgetdødelige monteret på budgetcykler for at holde deres pris nede ikke meget at gøre med internerne på dem, så når du køber din cykel, får du den bedst mulige gaffel og spjæld, du har råd til, og det betyder, at du kan justere den gaffel. Du kan bestille ting som forårets løbet der senere. Du kan ændre polstringspatronen i rammen, hvis du ønsker at få mere ydelse ud af den, hvis det er tilfældet.

Bare noget at vokse med ligesom du ville med rammen. Hvis dit fokus er på at få en god gaffel, en god spjæld, en god ramme, er resten op til dig. Over tid vil du også lære mere om, hvad du sparer Ully, du har noget derude og holder os opdateret med det, du køber.

Jeg er virkelig interesseret. Okay, det lyder som et indkøbsliste spørgsmål. Så fra Bugboy 152000, Doddy, kan du hjælpe? Kan jeg finde det rigtige værktøj til at adskille min Raceface-effekt krumtap til en grundig rengøring? Jeg vil demontere min Santa Cruz helt inden vinteropbevaring i år.

Så vidt jeg ved, er disse krumtap ikke anderledes end de andre. Du skal bruge en sekskantnøgle på 8 millimeter for at fjerne krumtappen fra cyklen. Du har enten brug for en Tork T25 eller en 5 mm unbrakonøgle for at fjerne, uanset om det er edderkoppen eller den egentlige direkte kædehjul, denne krumtap bruges.

Du skal bruge et BB-værktøj, som er en af ​​disse ting, for at fjerne bundbeslaget fra cyklen. Du har muligvis brug for en hammer bare for at chokere disse krumtap eller akslen. Blødere ende eller en gummiende er en god ide, så du ikke beskadiger akslen der fedt, når du monterer ting igen.

Du skal også bruge trådlås, hvis du gør dette. Du skal bruge et håndklæde og en slags handsker for at beskytte dine hænder. Og så har du brug for en stærk afbinding.

Og som jeg vil anbefale, hold fast i ting som gamle isis eller enhver form for plastbeholder. Især den sorte plast, der ikke kan genbruges, så du stadig kan bruge dem til ting som det, der er fantastisk til at lægge affedtningsmiddel i og stikke delene i og rengøre dem godt. Gamle tandbørster er gode til at skære rundt i og få alt det lort ud af de ting.

Og lad os gå. Det er det. Der er ikke noget særlig lyst, du har brug for.

Bare de anstændige værktøjer og fortsæt med det. Okay, det er ret sejt. Dette er fra Mainz Man.

Du som mig, du bruger en momentnøgle, mindede mig om noget, jeg bad om, ville vide, det anbefales at altid opbevare momentnøglen på den laveste indstilling. Dette gælder for Park ATD? Jeg antager, at det gør det, og jeg har tendens til at indstille min til 4NM efter brug, men kan ikke finde noget at bekræfte online. Jeg kunne bare spørge Parks, selvfølgelig, men jeg tror du måske ved det. Jeg har ikke set nogen litteratur, der siger dette.

Og jeg tror, ​​det kunne være anderledes med ATD, som er en af ​​de små fyre. Hvis du ikke har set disse før, er der justerbare momentindstillinger og bits i håndtaget her. Dette er den gamle.

Dette er ATD 1. Jeg tror, ​​der er nu en 1.2, der har et par ekstra funktioner.

Magnetisk bitholder, så du ikke mister dine bits. Det er et alternativ til klassisk ratcheting. Så vidt jeg ved, skal skraldehåndtagene altid nulstilles, men ikke til nul, da det fungerer internt. Bemærk nu, at disse er lidt forskellige.

Når du når din drejningsmomentindstilling på dette, vil du klikke på en slags, men du kan stadig bruge dem. Jeg tror, ​​det er derfor, det er vigtigt, at du aflaster det interne system derinde. ATD'erne er lidt forskellige, bare den måde de fungerer på.

Det kan du ikke rigtig gøre. Du kan ikke stramme for hårdt. Det er som et klikstop.

Du kan slet ikke stramme dette for hårdt. Jeg er temmelig sikker på, at disse er fine, men jeg er ikke i tvivl om, at det nu er en god ide at lade den være på 4NM, som det er nu i netop dette værksted, jeg ved, at disse bruges hele tiden. Alt det momentnøglen er specielt hos vores venner på GCN og GCM, fordi de har en masse kulfiber, sarte cockpitdele på cyklen, så de skal selvfølgelig sørge for, at du ikke strammer dem for meget.

På den monterbare side af tingene bruger jeg disse personligt ret meget. Jeg ved ikke, hvordan de andre fyre har det. Men vi bruger dem nok, men jeg synes ikke, det er et problem med vores opbevaring.

Jeg synes, det er mere langvarig opbevaring, at du kan beskadige en traditionel momentnøgle. Men jeg vil spørge Park, og faktisk tror jeg, vi har en særlig gæst, der besøger os fra Park senere på året. Så jeg holder dig opdateret om dette, fordi jeg tror, ​​vi kunne gøre seje ting med Calvin.

Okay, det næste slips er for dig Simy. Min nye cykel har 35 millimeter fælgbredde med plus-dæk. Kan jeg bruge 2,4 dæk eller har jeg brug for en mindre fælg? 2.4 dæk kan bruges, men ikke alle.

Så bare for eksempel tidligere har jeg haft Ibis 7.41 fælge, som jeg tror, ​​de er 40 eller 41 millimeter udvendigt, 35 på indersiden, så de er virkelig, virkelig brede fælge. Jeg har brugt dem med 2,3, 235, 24 og 2,5 sek.

haro cykel anmeldelser

Intet problem. Men ikke alle dæk fungerer. Nå, et dæk med en firkantet profil, hvis du lægger det på en bredere kant, bliver de endnu mere firkantede.

Hvilken sving, når du er virkelig aggressiv, er en god ting. Det gør dem dog rigtig flade på toppen. A, øger friktionen, når du bare kører, og B foretager en virkelig forfærdelig overgang fra toppen af ​​slidbanen til sideadelen.

Det er 'meget ingenting, hvis det sker, og så er du alle på kurven, hvilket betyder, at det kan komme ret let ud på trods af fakta, det har en rigtig god skulder at støtte. Så det varierer afhængigt af de dæk, du bruger på din cykel. Hvis du har en let afrundet slidbane, kan disse faktisk være meget mere som et mere aggressivt firkantet slidbanedæk ved at bruge dem på den bredere kant.

Så jeg antager, at du er nødt til at prøve at se, for at være ærlig, eller i det mindste nogle andre chauffører beder netop dine dæk om at se, hvad de gjorde med deres. Men ja det kan du. Bare ikke med alle dæk.

Okay, den sidste er et Cle Mans koblingsdæk. Hej fyre,% af mine mekaniske færdigheder fra din kanal. Åh mand.

Dette er virkelig sejt. Så du arbejder selv på din cykel. Jeg elsker at høre det.

Jeg har dog et spørgsmål om min drivlinje. Jeg kører en 1 x 11 Shimano XT drivlinje. Jeg har indekseret mine gear korrekt, og gearskiftet er snappy og til det punkt.

Intet gnidning eller ridser, før jeg indsætter min kobling. Når jeg er på sporet og sætter koblingen, fungerer de nederste 3 til 4 gear ikke så glat, og kæden gnider på den næste tandhjul. Nogle tip? Ærligt talt har jeg aldrig hørt om en kobling, der påvirker den måde, hvorpå et gear skifter andet end at du kan føle lidt mere kraft gennem armen, når du skifter.

Først finder jeg det usædvanligt for dig at slippe en kobling og derefter kun aktivere den for at komme ned. Personligt ville jeg bare lade det være tændt hele tiden. Jeg har en fordel.

Jeg antager også, at dit kredsløb er indstillet korrekt i første omgang, eller du lavede din øvre og nedre grænseskruespænding, hvilket er svingningsspændingen på denne bagskifter, og du indstiller alt med korrekt ledningsspænding der, prøv igen ved at indeksere din gear, men med koblingen tilkoblet. Prøv det samme igen med de mindre gear, og tag koblingen af, se om det påvirker det, jeg er ret sikker på, at det ikke vil. Så ved du, hvad problemet er, men jeg finder det underligt, at det i første omgang skulle være et problem for at være ærlig, og det vil foreslå mig, at en kobling lægger mere spænding på det nedre bur, at noget er løst, så noget kan være løs på skifteren, men måske et jockeyhjul eller styrhjul, tjek disse ud.

Selv selve hovedbøjlen kunne være løs. Men jeg kan ikke forestille mig, at det nogensinde virkelig vil påvirke din transmission, så jeg antager, at du bliver nødt til at slippe af med dette og prøve at finde det. Lad os vide, Cle, for det er underligt.

Det har jeg aldrig hørt før. Okay, så slutningen på et andet spørgsmål er GMBN Tech. Forhåbentlig har jeg besvaret nogle af dine spørgsmål.

Få din i kommentarerne nedenfor, og fyr dem op på den e-mail-adresse, der var på skærmen i starten. For et par flere seje artikler, klik her for vores Press fit BB vedligeholdelsesartikel. Ikke kun er dette egnet til presse, men jeg håber, det rydder alle bække og stønn.

Men jeg bruger et pressfit som en exa i denne artikel og klik her for at se vores Evolution of Maevic Hubs. Det er en lille historie, og jeg synes, det er ret sejt, og det har en masse information i det. Som altid skal du klikke på den runde klode for at abonnere på GMBN Tech og fortælle historien.

Venner, der ikke abonnerer, abonnerer, og hvis du kan lide at stille tekniske spørgsmål, så tommelfinger op.

Kan jeg selv samle en cykel?

Der er dele afcykelsom dukangrundlæggende sætte det veddig selvsåsom stangstolpe og sæde, håndtag, forhjul og gaffel. Først og fremmest skal du havecykelspecialværktøjer, de generiske værktøjerviljearbejde stort set, men der er store chancer for at beskadige dincykeldele.

Hej, jeg er Reinke, certificeret tech- og butikskoordinator hos REI co-op, og i dag taler vi om at samle din nye cykel. Jeg bruger en mountainbike til denne demonstration, men de teknikker, vi dækker, gælder for en række forskellige typer cykler, vej-, hybrid- og endda børns cykler. Det tager fem trin at samle din nye cykel.

Først får vi alt ud af kassen og pakker det ud. Derefter samler vi styret, sadelpinden, forhjulet og pedalerne. Før du pakker din cykel ud.

Vi vil sikre os, at vi har et par ting ved hånden. Den første er et multiværktøj, der inkluderer fire, fem og seks millimeter sekskantnøgler, og det skal inkluderes i delene i din nye cykel. Andre værktøjer, som du sandsynligvis har brug for til montering, som ikke er inkluderet. Inkluderet er en justerbar skruenøgle eller 15 mm skruenøgle til installation af pedaler, hvis de er inkluderet.

Et saks eller et knivsæt, et stjerneskruehoved, en flad skruetrækker og en cykelpumpe. Hvis den cykel, du monterer en mountainbike med luftaffjedring, skal du også bruge en stødpumpe for at opsætte dette. Hvis du samler bestemte børns cykler, er det også rart at have en 13 og 17 millimeter åbning.

Det første skridt er at tage cyklen ud af kassen. Lad os nu holde fast i den ydre kasse, når du går igennem dette. Det vil være nyttigt senere.

Der skal også være en mindre boks inde i den større boks, dette indeholder ting som dit multiværktøj, dine pedaler, hvis inkluderet, og eventuelle nødvendige installationsvejledninger. Nu hvor du har fjernet både cyklen og boksen med små dele, skal du fjerne alt skum og emballage fra cyklen. Pas på ikke at klippe ledningerne og kontrollere bunden af ​​cykelkassen for at sikre, at intet er blevet efterladt.

Vi fjerner den beskyttende plastfilm fra hjulet. Når vi gør dette, er det vigtigt, at vi sørger for, at du ikke rører bremseskiven med fingrene. Den naturlige olie i huden kan forurene skiven og forårsage overdreven støj eller nedsat bremseevne.

Dernæst skal vi samle styret. For at gøre det lidt lettere og afbalancere cyklen. Du kan lægge gaffelen over kassen på denne måde og sørge for, at vi har løsnet alle kablerne.

Og at de kan bevæge sig frit mellem håndtagene og de komponenter, som de er fastgjort til. Vi vil også sikre os, at stænglen og gaffelen vender i den rigtige retning. Stammen vender fremad væk fra rytteren, og vi ønsker at sikre, at skivebremsekaliberne er bag på gaflen.

Hvis du har fælgbremsekalibre, placeres de foran gaflen. Vi identificerer stængel-, front- og frontpladeskruer. Løsn og fjern disse, og saml derefter styret.

Bemærk, at dette stængel frontpanel kan være i boksen med små dele. Når du fjerner dette, er det virkelig vigtigt at sikre, at det ikke løsner sig og ruller væk. Nu skal vi sætte styret i styret.

Der er et centermærke på hvert styresæt, der giver os en grov guide til, hvor vi skal starte. Vi lægger frontpladen over, og vi starter hver skrue i hånden bare for at sikre, at vi ikke krydser noget. Hvis du føler meget modstand, eller hvis skruen virkelig ikke vil gå ind, skal du muligvis stoppe, bare skru den lidt ud og prøv igen.

Når de kører i et par strenge, kan vi komme tilbage med vores værktøjer og begynde at binde tingene op. Vi ønsker ikke at blive for stramme nu, fordi vi stadig skal foretage nogle få justeringer af styret. Så sørg for at det er centreret og vinklet ordentligt.

Hvis du føler meget modstand i skruerne, kan det være, at du har et tværtråd, vi fastgør frontpladen, men stængerne er stadig løse nok til, at vi kan flytte dem frem og tilbage og rotere dem op og ned for at gøre vores endelige en For at nå indstillingspositionen. Når vi kører på vores cykler, vil vi have styret vinklet nedad, i en vinkel på 45 grader eller hvad der føles behageligt på dine hænder. Når vi først er der, vil vi se i markeringen på denne stilk efter disse markeringer, der hjælper os med at sikre, at vi har dette styr centreret, og så kan vi begynde at stramme boltene.

Så vi vil stramme i et slags kryds og tværs mønster for at fordele stramningskraften jævnt og holde det mellemrum jævnt. Så flyt et X eller kryds mønster frem og tilbage med små trin. Vi begynder at stramme disse frontpanelskruer.

Det er vigtigt at bemærke, at hvis vi strammer alt op, vil der være et hul på toppen og bunden af ​​stilkens frontplade, så sørg for, at mellemrummet er det samme fra top til bund. Vi har ikke brug for dem for stramme. En god tommelfingerregel er, at når vi strammer, spænder vi dem kun nok til, at værktøjet efterlader et lille mærke på din håndflade i et X-mønster for at sikre, at vi får os alle fire, småt, til at gå godt.

Vi sørger for, at vi alle får det. Og en god måde at kontrollere, at vi er stramme nok til, at vi har dette aftryk. Prøv at dreje bremsearmene op og ned, og sørg for, at styret er sikkert og ikke bevæger sig.

Det næste trin er at samle sædet. Der er nogle vigtige henvisninger her. På undersiden af ​​hver sadelpind er enten malet eller ætset, hvad der kaldes en minimal indføringslinje, og når vi bygger sadelpinden i cyklen, skal denne linje være under toppen af ​​røret, og sædet går ind.

Så vi åbner sadelkravehåndtaget. Hvis din sadelpindekrave ikke har et håndtag, kan den åbnes med et værktøj. Du vil opdage, at der på den ene eller den anden side er en adapter til fire eller fem millimeter unbrakonøgler.

Vi indsætter stolpen i rammen og sørger for, at vi overskrider minimumsindsættelseslinjen og lukker håndtaget. Det er fast nok, når vi har et lille tryk på håndfladen. Nu skal vi se, hvordan et indlæg installeres.

Det er tid til at gå videre til forhjulet. For at gøre dette lettere skal vi vende cyklen, så den sidder på sædet og styret. Dette giver os adgang til undersiden af ​​cyklen.

Din cykel kan udstyres med en af ​​to typer forhjulsbeslag. Den første er gennemakslen, som vi kan genkende ved disse større cirkulære åbninger. Vores aksel skubbes igennem og trækkes ind i den anden side.

Dette er udstyret med et unbrakonøglespændingssystem. Din kan have et håndtag, ligesom en hurtig frigivelse. Den anden er en standard hurtigudløsning, som vi kan se ved de åbne C-formede, nedadvendte slidser, som akslen kan passere igennem.

Disse er udstyret med en standard hurtigudløsning. Nu skal vi installere forhjulet. Lad os starte med at justere forhjulet, så bremseskiven er på samme side som bremsemekanismen.

I dette tilfælde en skivebremsekaliper. Du kan opleve, at der er installeret en afstandsstykke af plast mellem puderne på tykkelsen for at holde dem adskilt. Gå videre og fjern det.

Hvis du gør dette, kan elektroderne lukke, og vi kan ikke montere bremseskiven. Den særlige gaffel har en gennemgående aksel. Din kan have et håndtag som en hurtig frigørelse.

cykelopbevaring

Hvis det er tilfældet, skal du bare åbne håndtaget og skrue det af. I dette tilfælde vil vi indsætte værktøjet til enden og derved skrue det af. Når det er gratis, trækker vi det tilbage, så vi kan sætte dette hjul i.

Vi sætter hjulet mellem gaffelbenene. Vi vil placere rotoren mellem gaffelbenene og se ned fra toppen for at sikre, at rotoren er mellem puderne, når vi har monteret rotoren mellem tykkelsespuderne, vi ser på enderne af akslen og Sørg for, at de passer ind i gaffelens nedfald fra wobble, den skal dybe lige ind. Når vi er der, skal vi kunne skubbe akslen på plads, det kan tage en lille vridning af forhjulet og begynde at tråde det i hånden skal du sørge for, at der ikke er nogen modstand, og at alle tråde er oppe, når du er der, indsæt værktøjet og stram det, så vi kan fortsætte og stramme det til den endelige position, se efter det lysmærke på din håndflade.

For at installere et forhjul med en hurtig frigørelse har vi brug for to ting: vi skal fjerne hjulet med alle plastindpakningsdelene, og så har vi brug for den hurtigste spyd, som sandsynligvis er i din boks med små dele. Det er vigtigt at være opmærksom på delene her. Vi har låsehåndtagets ende, en konisk fjeder, gennemakslen, en anden fjeder og derefter en møtrik. For at gøre dette løsner vi møtrikken.

Fjern den koniske fjeder. Når vi har installeret det gennem akslen fra den anden side, installerer vi den koniske fjeder med den smalle spids i den og sætter møtrikken på gevindene og drejer et par omdrejninger. Sådan monteres forhjulet i gaflen.

Vi tager hjulet, placerer det mellem gaffelbenene og ser efter enderne af akslen, så de stemmer overens med åbningerne i de C-formede udfald. Stil begge sider, og det skal falde lige ind. Når det er stramt eller ikke vil gå rigtigt? væk, kan du prøve at svinge hjulet for at få det til at falde eller skrue møtrikken ud i enden af ​​hurtigudløsningen, bare en drejning eller to.

Vi har ikke brug for det for at løsne det helt. Tag låsearmen på hurtigudløseren, og hold den på linje med akslen. Skru møtrikken i den anden ende, indtil alt er tæt.

Derefter tager vi foldearmen og flytter den til en position, hvor den når den foldes, vil være på linje med bærearmen, men ikke i kontakt med bærearmen. Vi vil sikre os, at dette er pænt og tæt, så cyklen ikke går nogen steder. Vi skal trykke på lukket.

Vi kontrollerer dobbelt, at det ikke åbner, og at du er klar til at gå. Når du har installeret forhjulet. Vi er nødt til at sikre, at bremsesystemet er lukket.

Dette er et V-bremsesystem, der er almindeligt på mange børne- og hybridcykler. For at lukke det, vender vi dette fangstgreb, så det stemmer overens med kablet, og vi trækker på denne J-kurve omkring den smalle del af dette kabel ned gennem hakket i dette fangstgreb. Vi bliver muligvis nødt til at trække lidt hårdt og skubbe det for at passe ned, men når det sidder, vil du se enden af ​​den J-bøjning stikke ud gennem enden af ​​det sorte håndtag.

Vi bringer støvhætten over toppen, vi klemmer bremsearmen et par gange for at sikre, at alt fungerer korrekt, og at vi får et godt håndtag. Det næste trin er at installere pedalen. Det er virkelig vigtigt at bemærke, at venstre og højre pedaler er forskellige.

Trådene på pedalspindlerne peger i forskellige retninger og skal gå til en bestemt side af cyklen. Den venstre pedal går under din venstre fod, mens du cykler, og den højre pedal går under din højre fod, mens du cykler. Og når det hjælper med at huske, går den højre pedal til den side af cyklen, der har skifteren, gear og alt det der.

Der kan være et par måder at markere pedalerne for at skelne mellem venstre og højre. Der kan være en L og en R på siden af ​​pedalspindlen. Du kan muligvis se et klistermærke et eller andet sted på pedalens krop, ellers er det muligvis ikke mærket.

Hvad hvis pedalspindlen nu ikke har nogen Lor og R trykt på sig, og der ikke er noget klistermærke? noget er dette, så skal vi se meget nøje på pedalens spindeltråde for at se, hvilken vej de er vinklet. På venstre pedal. Disse tråde er vinklet op og til venstre.

På højre pedal vinkler de opad og til højre. Forskellen kan være meget lille, så det er vigtigt at være meget opmærksom, da dette virkelig er vigtigt, når vi er klar til at installere pedalerne. Nu hvor vi har identificeret venstre og højre pedaltråde, kan vi gå videre og installere.

Vi installerer den venstre på den side, der ikke har gear. Den højre side, der gør dette. Vi vil også kontrollere enten en lynlås i enderne af krumtaparmene eller måske i din hardwareboks.

Det kan være pedalskiver, der skal passe over gevindene på pedalspindlen og rundt om flangen på basen. Den anden vigtige ting ved trådretningen, og hvordan man fortæller forskellen mellem venstre og højre, er at pedalerne er trådet i forskellige retninger. Den venstre pedal har en venstre gevind, så den trækkes mod uret.

Vi starter med pedalspindlen i flugt og på linje med krumtaparmen, og vi kan begynde at tråde den mod uret med hånden. Hvis du støder på modstand, skal du stoppe, sikre den og prøve igen Brug en skruenøgle, som er en 15 mm åben skruenøgle eller pedalnøgle. Nu er det vigtigt at bemærke, at hovedbredden på nogle skruenøgler kan være lidt for tyk til at stramme, og derefter trække det smalle mellemrum mellem pedalen og krumtaparmen ud.

Så hvis du får problemer der, skal du gå til REI.com og få en pedalnøgle. Det vil spare dig for mange problemer.

Den anden vigtige note er, at dette ikke behøver at være så stramt, som vi kan få det; hvis vi lægger al vores kraft og krumtap på disse gevind, risikerer vi at trække trådene og fjerne trådene mellem krumtaparmen og pedalakslen. Så vi har bare brug for denne gode og meget stramme. Jeg installerede den venstre, vi kan flytte til højre.

Denne højre pedal har en højre gevind og er derfor gevind i urets retning. Overfor venstre. Vi vil gøre det samme.

Vi starter med dette i linje og skyller og begynder at tråde i hånden, hvis det føles som om det går sidelæns eller giver dig en masse modstand, skal du stoppe, sikre og prøve igen. Når vi har fået de fleste af disse tråde ind med vores 15 mm skruenøgle eller pedalnøgle, afslutter jeg jobbet og strammer det op. Okay, det er det.

Nu har vi alle vores komponenter installeret. Vi vender bare cyklen om igen og sørger for, at alt er sikkert, og så er du klar til at køre. Vi kan starte med stængelrammen og skruerne, vi spændte der.

Sørg for, at de alle er strammet sikkert. Vi kan kontrollere styret ved at støtte forhjulet mellem vores ben. Prøv at dreje, prøv at skubbe og sørg for, at bjælken ikke bevæger sig.

Vi gør det samme med sædet. Støt baghjulet mellem vores ben, giv det et boost, sørg for at det ikke bevæger sig. Vi kontrollerer pedalerne igen.

Vi sørger for, at dækkene pumpes op til det anbefalede tryk på dækkets sidevæg. Uanset hvilket værktøj eller hurtigudløsning vi bruger til at fastgøre hjulet på plads, kontrollerer vi det for at sikre, at det er sikkert. I dette tilfælde er det værktøjet, så jeg går bare tilbage og sørger for, at alt er tæt.

Hvis det er en hurtig frigivelse, vil du bare kontrollere låse- og frigøringsgrebene for at sikre, at den ikke åbner let. Vi kontrollerer bremserne for håndtagets følelse og funktion. Og du er god til at gå.

Hvis du har haft problemer med et af trinene i denne proces, bedes du kontakte CYCLINGHELP@REI.COM Vi har et team af erfarne teknikere klar til at besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have. Tak skal du have.

Lad os gå.

Er det dyrt at bygge din egen cykel?

Selv med komponenter købt til engrospriser, vil start fra bunden og brug af alle nye dele være mere end omkostningerne ved en ny cykel købt i butikken. Prisen på en cykel 'bygget fra bunden' starter ved $ 1000. Vi bruger cirka $ 500 i 'nye cykeldele' og en 'brugt cykelstel'.

Hvis vi er ærlige, kan det blive ret dyrt at opgradere og servicere din cykel. Tag for eksempel disse High Roller II-dæk. De er fantastiske, men du bruger mellem $ 130 og $ 150 for et sæt.

Der er ting som denne 11-50 tandkassette fra SunRace, der giver din cykel masser af rækkevidde, men tager $ 100 ud af din tegnebog, og ligesom dækkene til sidst slides. Temmelig skræmmende, er det ikke? Hvad hvis jeg fortæller dig, at alt her koster mig mindre end $ 80? Hold øje med, jeg viser dig, hvordan du sparer masser af penge på dit næste cykelkøb. (funky musik) Hej alle sammen, jeg hedder Joseph og velkommen. Jeg er sikker på, at mange af jer spekulerer på, om jeg har købt stjålne dele, eller om jeg bruger en særlig sponsoraftale for at få det hele så billigt.

Svaret er nej, jeg viser dig, hvor jeg får nye eller let anvendte dele til en massiv rabat. Nu har du brug for lidt tålmodighed for at dette kan fungere. Mange af disse steder har begrænset lagerbeholdning, så du behøver ikke bare vide, hvad du skal se efter, men du bliver nødt til at tjekke tingene ud ofte.

Du vil dog blive belønnet med massive besparelser. Dette er dog ikke en erstatning for din favoritforhandler eller lokale cykelbutik. Brug for noget med det samme, brug det venligst.

Jeg vil gerne tage et øjeblik at tale om brugte dele generelt. Det er ingen hemmelighed, at du kan finde fantastiske tilbud på komplette cykler eller endda gafler, når du køber brugte på Pinkbike, eBay eller Craigslist. Når det er sagt, skal du virkelig vide, hvilke spørgsmål du skal stille, og hvad du skal kigge efter for at sikre, at du ikke får en dårlig del eller bare bliver flået af.

Selv da er en sælger undertiden helt ærlig, men de er bare ikke klar over, at deres del er i dårligere form, end de troede. Så det er bedst at forlade denne type forhandlingsjagt efter de mennesker, der virkelig ved, hvilke spørgsmål de skal stille, og hvad de skal se efter, lad os gå videre. (fræk musik) Mens de fleste bruger eBay til at købe brugte ting, er det faktisk et godt sted at købe nye ting til en ret anstændig rabat.

Og jeg taler ikke om de billige kinesiske rip-offs, der selvdestruerer efter en tur. Mange af dine foretrukne onlinecykelforhandlere sælger også deres beholdning på eBay eBay. De fleste af disse ting sælges til den samme pris, som du ville finde på deres hovedside, men der er varer, der har en slags overlager, som de tilbyder med mulighed for det bedste liste-tilbud.

Dette giver dig mulighed for at forhandle til en lidt lavere pris, men bliv ikke for ambitiøs - du får ikke omkring 50% rabat, men det kan hjælpe dig med at spare et par dollars her og der afhængigt af, hvad varen er, så din kilometertal kan variere, men det er værd at prøve. Jeg bemærkede også, at mange mindre cykelbutikker driver eBay-butikker ude af bagsiden af ​​deres butik for at sælge for store eller åbne varer. De lægger endda ting på auktion undertiden, hvilket er lidt af en blandet velsignelse, for hvis du er den eneste person på udkig efter denne vare, kan du få noget til en absolut rimelig rabat.

Ellers vil du befinde dig i en budkrig med 50 andre mennesker og held og lykke. Jeg vil også påpege, at du virkelig skal være opmærksom på salgsbetingelserne. Sælgere har forskellige vilkår, og de kan endda have forskellige vilkår afhængigt af varen.

Så læs beskrivelsen, og hvis du er i tvivl, så spørg så mange spørgsmål som muligt, inden du trykker på købsknappen bare for at gemme alt besværet. (Let diskomusik) Det næste sted på min liste at købe ting er faktisk et, der har et indgangsgebyr, men bestemt det værd efter min mening ExpertVoice er et websted, hvor mærker sælger deres produkter til en ret stor rabat for feedback og bare får mere eksponering . Det er lidt af en online influencer, men uden den tomme følelse af at sælge din sjæl til gratis produkter.

Jeg ville ønske, jeg kunne vise dig hovedsiden, når jeg er logget ind, så du virkelig kan se, hvad der er tilgængeligt, men jeg er nødt til at tro, at dette er i modstrid med vilkårene og betingelserne, så jeg skal bare spille det sikkert. Hvad jeg dog kan fortælle dig, er at der er mange rigtig kendte mærker derude, kategorierne udendørs og cykeltøj, elektronisk udstyr og tilbehør, cykeldele og cykelværktøjer og endda komplette cykler. Alt dette, og nogle af mærkerne tilbyder op til 60% rabat, hvilket bestemt ikke er en vittighed.

Selvfølgelig er der nogle begrænsninger for dette, så du skal kontrollere, men dybest set er du begrænset til hvor meget og hvor ofte du kan købe. Da dette også er en slags brand-ambassadøropsætning, skal du i det mindste vide noget om deres firma og produkterne, så du skal tage disse små onlinekurser og besvare quizzer i slutningen. Jeg er her for at fortælle dig, at de er super lette at tage, du kan sprænge dig meget i frokosttiden, så rolig, så hvordan kommer du ind? Du skal omkring $ 500 om året for at få et medlemskab? Faktisk nej, det er latterligt billigt og kan være gratis på nogle måder.

Når du bliver medlem af IMBA, International MountainBike Association, får du faktisk adgang til ExpertVoice som en af ​​dine frynsegoder. Medlemskab af IMBA er så billigt som $ 40 om året, og disse penge går til mountainbike-samfundet som helhed. Det hjælper med at få folk til at vedligeholde stier og åbne nye, og kan endda træde ind i din lokale regering for mere jordadgang.

Temmelig stor win-win samlet, ikke? Nu kan du komme ind gratis, hvis det er en aftale gennem din arbejdsgiver. Så tal med nogen inden for marketing eller menneskelige ressourcer, og se om du muligvis kan logge ind med din e-mail-adresse gennem arbejde, eller om der er en adgangs-id-kode, de bruger. Det gør aldrig ondt at kontrollere.

Ellers kan du nemt få $ 40 om året i nogle af de rabatter, du får. (Populær musik) Vi har endelig hvad vi skal gøre. Indtil videre er det mit yndlingssted, og det er faktisk her i Colorado.

Proffeskabet er? et websted, hvor du kan købe nye og brugte cykler og cykelkomponenter til latterligt lave priser. Jeg fandt faktisk helt nye Maxis High Roller II dæk her for $ 14 hver, det er sindssygt. Og så fandt jeg denne brugte SunRace 11-50 tandkassette til $ 48, hvilket er halv pris.

Nu er der noget kosmetisk slitage bare fordi det blev installeret. Jeg tror, ​​det var dybest set bare et showroom-demo, da tænderne i sig selv er i perfekt stand. Dette har stort set ikke set nogen fordel. så stor, stor finde.

Hvis du spekulerer på, hvor de får al deres beholdning fra, er det faktisk en smule blandet, men kernen i deres forretning er at bringe brugte cykler og komponenter til butikkerne. Find ikke dette fristende, fordi du får ideen om at købe brugt, kan ikke lide. Det er helt fair. Jeg må dog sige, at The Pro Closet er super imponerende, og de ringede op i deres proces.

Disse fyre tjekker alt, hvad der kommer ind, de sørger for, at cykler, der kommer ind, ikke stjæles, og de er grundigt rene. Derudover har de faktisk professionelle fotografer, der tager billeder af alt. Så du kan se nøjagtigt, hvilke varer du køber, som de mennesker, der gør det, ved om.

Du er ikke bare en tilfældig Yahoo, der rammer et tastatur, disse mennesker lever og ånder cykeludstyr, så du får nogle virkelig detaljerede statistikker. Faktisk vejer de endda hvert eneste emne, så du kan se, hvor meget det hjulsæt koster helt ned til gram. På den anden måde får de meget af deres beholdning ved at gå til virksomheder som cykelbutikker og andre forhandlere, der har meget overlager. og bare købe det op.

Dette giver dem mulighed for at tage en palle med Maxis-dæk og sælge dem til $ 14 pr. Pop, så du kan få noget helt nyt til brugte eller endnu billigere priser. Jeg vil gerne påpege, at de har en 30 tommer dækdages returret, så hvis du får noget, der ikke var nøjagtigt, hvad du troede, var du ikke helt boltet det ned plus en ting mere at nævne, da de fokuserer på handel når du har noget, der er lidt dyrt, men du har noget gammelt cykeludstyr, som du alligevel har brug for at slippe af med, der kan hjælpe med at kompensere for disse omkostninger og hjælpe med at gøre din betydningsfulde anden meget lykkeligere ved endelig at rydde skabet fuld af cykel genstande, som du svor på, at du ville gøre noget med dem. Så der har du det.

Lad mig vide i kommentarerne nedenfor hvad? du har tænkt på denne artikel, og måske savnede jeg noget. Hvis du kunne lide artiklen, skal du give tommelfingrene op og måske dele den med en ven, der ønsker at opgradere deres cykel i vinter. Hvis du er ny til. er kanalen, velkommen.

Jeg inviterer dig til at trykke på 'Abonner' -knappen skal være et sted her og sørg for at du rammer ikonet for klokkebesked ud for det, så du ikke går glip af min næste artikel. Men indtil da griber alle, uanset hvilken cykel du har, den og bruger den til at finde dit næste eventyr. God bedring.

Kan du bygge en cykel billigt?

Generelt en kompletcykelerbilligeresammenlignet med at samle dig selven. Afhænger af hvordandugribe det an.Du kansamle encykelfra brugte og specialtilbud delebilligereend en nycykel- men skriv meget. Bedst at give dig selv lidt tid til at købe dem alle til sanselige priser.

Er det svært at samle en cykel?

Det er ikke detsvært, lover vi. Det bliver du nødt tilsamleforhjulet, pedalerne, styret og sædet selv, skal du også kontrollere bremser og gearsystem.

Er cykelmontering gratis hos Walmart?

Walmartannoncerer i butikkenmonteringsfrifor de køberecyklerhvor som helstcyklersælges.24. jan. 2017 nov.

cykelsti fra maine til florida

Kan jeg spare penge ved at bygge min egen cykel?

Du gør det ikkebygge din egen cykeltilspare penge. Dubyggedet fordi du selv vil vælge hver enkelt del. Kompletcykeler normalt billigere 98% af tiden, medmindre du køber brugte dele og installerer alt selv.

Hvor meget koster det at producere en cykel?

Den rene fremstillingkosteaf en højere endecykel, er typisk alt fra 5% -20% af detailprisen. Hvis vi tilføjer F&U, grafik, marketing, sponsorater, generelle omkostninger eller endda dumme virksomhedsbeslutninger, kan antallet gå op til 35% -45% (for visse kundedirekte mærker går dette tal op til 50-60%) .

Gør Walmart cykelmontering?

Forladmontagetil eksperterne!

Lad en serviceperson, der er booket via Handy, tage sig afCykelmonteringfor dig. Du skal blot tilføje eksperthjælp til dit varekøb og tjekke ud som normalt. Når din vare er sendt, praktiskviljesende dig en e-mail og tekst, der bekræfter din planlagte tjeneste.

Hvad er der galt med Walmart-cykler?

Walmart cyklerer tunge, dårligt fremstillede og leveres med komponenter af lav kvalitet. De er ofte også dårligt samlet. I årenes løb har jeg ejet 4 eller 5 forskelligeWalmart cykler. Som barn kørte jeg billigtWalmartbjerg Mongoosecykeli årevis uden nogenproblemerbortset fra et par lejligheder og en brækket pedal.30. maj 2021

Hvordan laver man en DIY cykel derhjemme?

Hjemme. Enkel at bygge. Prøv at lave hjemme. 2. Skumark 3. Poppestikker 4. Halm 5. Dæk 6. Gummibånd Ligesom & amp; Del denne video... Kommenter også. Giv mig forslag i kommentarfeltet For at forbedre mit arbejde. Abonnér her For flere videoer - https: //www.youtube.com/channel/UCg8g Indlæser

Hvad kan du gøre med en gammel cykel?

Disse DIY cykelprojekter tilbyder ryttere nogle smarte ideer til, hvordan man gør disse cykler til andre nyttige ting. Fra gamle styr, der kreativt er forvandlet til indendørs cykelholdere til cykler, der er modificeret til trommesæt og hylder, hjælper disse DIY-projekter med at gøre et almindeligt udendørs køretøj til noget, du også kan bruge indeni.

Er der nogen gode DIY cykel trailer planer?

For at tjekke et antal fantastiske lastcykeltrailerdesign, gennemse denne samling af 10 billige DIY-cykeltrailerplaner, der helt sikkert vil inspirere og komme med fremragende design og funktioner til at imponere.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Balancecykel - hvordan man håndterer

Hvilken alder er en balance cykel til? Balancecykler er velegnede som en første cykel og er ideelle til børn fra 3 år. De er også en fantastisk måde for børn at finde deres fødder inden de går videre til pedalcykler. Når din lille først får deres balance-cykel, kan de muligvis 'gå' på cyklen - holde fast i styret og gå ved siden af ​​den.

Cykling køle ned - pragmatiske løsninger

Er cykling god til afkøling? At tage et par minutter på at køle ned efter en mountainbike-tur vil forbedre din følelse af velvære og din langsigtede præstation, siger MTB-træner Chris Kilmurray fra Point1 Athletic Development.

Rapha-cykler - hvordan man opnår

Hvorfor hader cyklister Rapha? ”De har tendens til at være dem, der har kørt til en høj standard siden deres teenagere. Det er muligt, at de føler en vis vrede over, at Rapha slags har stjålet deres sport og gjort den til deres egen. ” г.

Sexede cyklister - hvordan man opnår

Er cyklister gode i sengen? Cykling har vist sig at være et ideelt middel til at påvirke de problemer, der er forbundet med seksuel dysfunktion, især blandt mænd, der nærmer sig eller i middelalderen. 'Det er faktisk de aerobe fordele og boostet til blodgennemstrømningen, der har vist sig at gøre cykling til en seksuel forbedring for mange mænd.

Mountainbike lys - hvordan man sætter sig

Hvor mange lumen har du brug for til mountainbike om natten? Det afhænger virkelig af dit tempo. En gennemsnitlig trail rytter vil sandsynligvis være fint med mindst 200 lumen; ideel er omkring 250-400 lumen. Nogle ryttere kan køre rigtig hurtigt offroad om natten, men vi finder noget over 400 lumen, der ikke hjælper os med at gå hurtigere, men forbrænder batteriets levetid hurtigere.

Er cykling cardio - mulige løsninger

Er cykling eller kører bedre cardio? Mens løb i gennemsnit forbrænder flere kalorier, er cykling blidere på leddene, hvilket muligvis giver dig mulighed for at træne længere og samlet forbrænde flere kalorier. г.