Vigtigste > Cykler > Hurtigste cykel - almindelige spørgsmål

Hurtigste cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er den hurtigste hastighed på en cykel?

183.932 mph





Lige siden de fleste af os begyndte at cykle, har der været en fælles besættelse: Hvor hurtigt kan vi være gennemsnitlige på vores cykelture? - Og dette er en rigtig god naturlig markør og en, som du vil se fremskridt med i løbet af månederne og årene af din cykling. Men hvordan? kan vi presse ekstrakomekraften ud? - Ooh, jeg har et par ideer til dette. - Lad os finde ud af det. - Måske kan du køre den samme rute.

Hvis du stadig ikke ser nogen fremskridt med dine gennemsnitlige hastigheder, tager du måske fejl af dem. Din kørsel er ikke nok til faktisk at få dit fitnessniveau op, som du vil. Med andre ord kan du være forældet. Så prøv forskellige ruter med mere variation.

Og et godt udgangspunkt er at køre din foretrukne tur i omvendt retning. En almindelig årsag til, at folk ser et plateau i deres fremgang, er fordi de simpelthen tager den samme session på hver tur. Dette fungerer ikke. - Nå, dette er alt for almindeligt med cyklister, og de har tendens til at forblive i samme tempo og holde fast i ruten, men dette tvinger ikke en god fitnessjustering, så prøv at blande det og lægge intervaller.



Med det mener vi, at du ikke vil være vidne til mangfoldigheden af ​​indsatsen i din træning. Og du vil arbejde i den frygtede midtbane. Og din kondition? vil have den samme effekt.

forskel mellem flamme og bølge

Du vil ikke være i stand til at stimulere din krop nok til at komme i form. Du vil bare vedligeholde det. Og ingen har brug for det.

Start din omdirigering med en forfriskning. Hvis du virkelig vil have lidt ekstra hastighed gratis, skal du tage en fridag to dage før dit hårde arbejde for at indstille din nye gennemsnitshastighed. Lav en kort mængde dagen før for at få dine ben våde og føle dig friskere og stærkere end nogensinde på din tur.



Cykling er en aerobicsport. Dette betyder, at du vil få mere ud af denne indsats på omkring tyve til tres minutter. Så hvis du arbejder på nogle øvelser med høj intensitet i løbet af denne periode, øges vores aerobe kondition.

Dette giver os mulighed for at køre med en høj gennemsnitshastighed for at øge din gennemsnitlige hastighed. Det hjælper dig med at forstå, hvornår du skal bremse lidt og har brug for at se den lille tid eller hastighed, men også når du effektivt kan gå videre for at øge gennemsnittet - så fokuser på alle aspekter af din tur, og hvad den tur handler om. - Hvor lang er din ridning? Og ændrer dette den hastighed, du kan opretholde i hele varigheden? Hvis du starter for hurtigt, vil du sænke farten, ikke? - Sådan tankes der til din rejse og sørg for, at du er fuldt tanket op under hele rejsen.

Og hvis du har brug for at tanke op undervejs. - Hvad med terrænet? Når det er kuperet, skal du gå lidt langsommere - Og hvis du stopper eller sænker lidt på ruten, fordi det påvirker din dyrebare gennemsnitshastighed - Og til sidst valget af udstyr og udstyr. Med det rigtige udstyr og udstyr og tøj, vil kun hjælpe dig i din forfølgelse af en højere gennemsnitshastighed - hvis du ikke har det rigtige gearforhold til dit opholdssted eller køreområde, kan tingene ændres hurtigt og nemt.



Ret? - For at forbedre din gennemsnitshastighed skal du tænke strukturelt på dit tempo. Så ja - Noget, vi ser alt for ofte og har gjort selv, er at forlade bunden af ​​stigninger og nå toppen helt opbrugt - iltet tvinger os til at trække os tilbage og sænke for at få vejret. Hvad sker der så? Gispende og sænker over toppen af ​​stigningen og mister den dyrebare gennemsnitshastighed, du arbejdede så hårdt for. - Prøv i stedet at skabe momentum, når du går i slutningen af ​​en opstigning, og så vil du slå dig ned i mellemsektionen for en vedvarende indsats.

Men den sværeste indsats er endnu ikke kommet. Og det når du vil gå ned over toppen af ​​opstigningen eller ind i den næste nedstigning. Dette er den mest effektive måde at opbygge en god hastighed på og opretholde den dyrebare gennemsnitshastighed - Hvis du bor i fladere terræn, skal du overveje, hvordan du fremskynder din tur.

Vi anbefaler at starte med en anstrengelse, som du ved, du kan håndtere i hele varigheden, men med lidt mere plads til virkelig at accelerere den mod slutningen, og hvis det er den dag, du kører godt, er blæsende, skal du helt sikkert tænke på, hvordan du reducere den indsats, du lægger på turen. Selvom det føles dejligt at køre uden medvind, fordi du er rigtig hurtig, er det ikke den bedste brug af energi. Er det? For hvis du vender dig om og rammer modvind, har du intet tilbage i dine ben. - Nu siger jeg ikke helt tilbage.

Men hvis du prøver for hårdt og bærer dig væk med hastigheden i medvinden, når det kommer til modvind, har du mindre energi til at kæmpe. Og nu hvor vi taler om vind og vind, er det tid til at ændre din position på cyklen. Gør dig selv mere aerodynamisk, så du skærer et lille hul gennem vinden.

Små ændringer gør en stor forskel i energibesparelse, og energibesparelse er lig med hastighed. Svar til sidst ærligt på dette spørgsmål: Prøver du virkelig så hårdt som du tror? Indstil en hurtig gennemsnitshastighed hver gang du kører. Som nævnt før kan en genopfriskning være noget, der virkelig hjælper dig, hvis du vil indstille en hurtig gennemsnitshastighed, men ikke forvent mere end en eller to gange om ugen.

Er en gennemsnitshastighed noget at sigte mod i dine forlystelser, lad os vide i kommentarerne nedenfor, hvilken hastighed du prøver og gennemsnit. - Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfinger op.

Hvem er verdens hurtigste cyklist?

Søndag den 16. september 2018 brød Denise Mueller-Korenekcykeljordfartrekord på 167 mph, der rammer 183.932 mph ved Utahs Bonneville Salt Flats.17. september 2018

Jeg besluttede, at der var så mange fantastiske cykler i NationalCycle Museum, at vi havde brug for en anden artikel, og denne gang for at vise dig nogle helt utrolige teknikker, så jeg venter her på at åbne den Lad os gå et par cykler, jeg drømte om det til ejer som barn, og jeg drømmer stadig om at eje disse to som voksen: Argos først denne, ligesom Mexico, som Giuseppe Cerrone brugte til at vinde Goodwood verdensmesterskabet i 1982, fuldstændig pyntet kampagne Yolo Me, selvfølgelig er jeg ikke sikker på den nøjagtige model af dette undskylder jeg også for at have nogle udborede bremsegreb her, bare for at minimere vægten. Selvfølgelig har vi et par tåklipspedaler og endda den originale Campagnolo tårem med et lille emblem på, og så skrues den på, hvis du klipper dem til den ideelle længde, har vi et par Maverick GPfull fælge, enten rørformede, de er som en rørformede Træningsfælgen og de dæk, der passer på den er de ret underligt navngivne Walt-Wall busser, som er usårlige, så i en alder af ti år var det den cykel, jeg drømte om at have Shimano dura-ace 7400STI håndtag på den første mejetærsker -Bremsehåndtag, der var kommercielt tilgængelige, jeg havde aldrig nok af dem Jeg lavede en artikel om det, men vi har en Coneagro-ramme havde dette rigtig seje bølgepaprør, der tilsyneladende blev lavet for at øge stivheden over et standardrundstål rør. Denne ser faktisk ud til at være blevet malet eller malet igen, især for en kunde gennemblødt af et firma i Birla, Belgien, men de efterlod nogle af de rigtige tegn på mais agroso, de malede ikke over klublogoet i bunden beslagskal og også klubben blæser her på fortkranen, alt hvad du kan se er, at Colnago i Grab Kanako var den rigtige slags banebrydende eller den ægte traditionelle italienske ramme, som vi alle ledte efter, da vi var yngre, som Isaid Shimano Dura-Ace havde et par Look-Arc pedaler overalt, at de brugte de gamle Delta-stil klamper, og der var virkelig en masse snak om de flydende pedaler, fordi du før havde en fast position med pedalerne, selv de klikløse da vi lavede noget på denne cykel, som jeg havde fornøjelsen af ​​at eje, og det var Cinelli Splash-styretapen så rigtig kork, jeg husker altid, at jeg sagde det sådan i reklamer, jeg havde endda den samme farve på en cykel, som jeg ejede, som var lyserød eller fuchsia med en lidt gul på turbosadel, heldigvis og Whalbergrims wobbly profil fra tyverne super slank super lys ja denne cykel jeg drømte om, og jeg har det altid nu endnu, helt sikkert dette er den ultimative og det tilhørte den afdøde Bruce Burfoot, der var en rytter, der elskede at slå hastighedsrekorder, og om bord på denne motorcykel fik han verdenshastighedsrekorden på en kuperet vej, der blev oprettet på Brooklands MotorMuseum i England, og han blev hjulpet, at han havde hundrede og fire tænder på denne kædehjul på kædehjulet i fronten og derefter kun 14 på den faste raket bag denne cykel er helt unik.

Se bare på sadlen, for eksempel er den indbygget i Seatmaster, der er indbygget i rammen. Roy, hvor bundbeslaget er vinklet på indersiden, hvilket er ret cool, må sige, at cyklen ikke er så tynd som den er der. Den er lidt pæreformet mod navet og gaflerne får en rigtig dyb profil, der måske er ti til en længde, noget som styret minder mig om flagermus eller noget lignende, en eksotisk spoiler måske på en japansk sportsvogn, og de faktiske styrforlængelser kan ses nøjagtigt hvor før de dannes på pasningen, går de rigtig langt frem næsten til slutningen fra olien til baghjulet er faktisk nedenunder, at det lyder som en lilletromme, det er ingen lommetromme, men indeni er der faktisk en standard eget baghjul Så intet skivehjul i syne. Jeg ville elske at skrælle det tilbage og se, hvad der var derinde, men det gjorde den praksis Overraskelse ødelagt. Jeg antager, at jeg satte et par kontinentale olympiske dæk på, de er ikke sikre på, om de ' er stadig lavet, og jeg har en meget god f da Bruce ramte rekorden for at få hjulene til at køre hurtigere så hurtigt som muligt, er de faktisk fyldt med helium, bare for at spare lidt vægt virkelig flot fordybning af baghjulet, så det kan komme super tæt på et sæderør, men det er kun under rammen, at frafaldene også er lukket dernede, så der skal Hjul for at blive monteret ekstra, jeg prøver at nå frem og vise dig, at det ligner et lille hul, der er så fyldt, jeg spekulerer på, om dette var eller er beregnet til at blive udstyret med en bagskifter på et eller andet tidspunkt en af ​​de cykler, jeg har altid bare ønsket at se på lotuscyklen, og jeg fik endelig at se det, og hvis du spekulerer på, hvad prisen er økonomisk femogtyve pund Tusind pund, men jeg tror, ​​det må have kostet mere, må have gjort det, fordi alt ved det er så narret og sædet alene er mit yndlingsstykke, det må være fordi jeg har sagt i årevis at nogen med sadlerne er noget mere aerodynamisk For mange år siden så jeg Australi antrack hold gør noget med folie under deres sadler, det er lidt mere avanceret end folie, og det er dejligt Bruce, når jeg tænker på hjelme, tænker jeg på beskyttelse, men er tidligere obligatoriske chauffører, der læser hjelme, for at prøve at gå lidt hurtigere nogle gange - ja, BruceSpurs lavede endda sin egen hjelm først. Jeg har ultratynd kulfiber, du vil se, at der absolut ikke er nogen padding derinde, bare et par velcro-stropper, der var alt, der holdt det på plads, og det var bare designet til at snyde vinden lidt bedre med hvordan stramt, det er for Hood on, og hvis Bruce brister for det ultimative er ikke nok for dig, hvad med det, så er den ultimative tandem bogstaveligt talt den ultimative tandem smukke Li smukke Jeg kan ikke begynde at fortælle dig præcis, hvad jeg synes om det fordi det bare er islinjer, og alt er bare den slags kulstof, stoffet er så sejt på, at det er en Sinclair x1-prototype, en slags liggende cykel som en forklædt cykel, men denne, der vinder hele dagen for mange år siden, da forfattere kørte til begivenheder tog de reservehjul eller rettere deres racercykler for at montere dem på det, der ville kaldes et sprintbagagebærer mellem hurtig frigørelse af møtrikkerne på akslen, og det ville bare r gå ud og holde en cykel og derefter bare pakke det omkring styret deroppe for at forhindre dem i at dreje til hv ile kørsel, dette blev gjort, fordi racercyklerne ofte brugte lette silke rørformede dæk og selvfølgelig er ret skrøbelige, det kan du ikke se længere, fordi biler er meget mere populære, at gå til arrangementer med rallyets 100-års jubilæum, til fejrer 100 år med rally tilbage i 1987, så hvad gjorde de, besluttede de at guldplade et Reynolds 531 konkurrencestrygesæt, som er et af mine Skal være foretrukne stålrørsæt gennem tidene. Der er noget så sejt ved følelsen af ​​at køre på en af ​​de motorcykler, som vi har lavet af ruskind og har en turbosadel, det kan godt være, at S Cassell faktisk går med et brunt styretape, normalt vil jeg ikke nødvendigvis lide brunt styretape eller en hjernesadel, men jeg synes, det ser ret godt ud på denne cykel interessant, de lavede styretapen fra top til bund, hvad er der? Det bliver en delt beslutning derude med tilskuerne, den har et Shimano 105-gruppesæt indstillet til 6 hastigheder her, og det er i det absolutte showroom, hvordan bremserne tilstand her til det enkelte drejepunkt, de føler sig så glatte som de gjorde på dag hvor de rullede ud showroom Jeg kan godt lide denne cykel meget moderne TT-teknologi i 80'erne nu Sabrebuilt cykel her fra Bartram, der kom fra Kidderminster-regionen i Storbritannien, syv fem tre rør superlys, det var faktisk du var nødt til at tage en eksamen og bygg en miniatyrramme, og de var altid meget rart at kigge lidt, en fem tre en krom gafler foran og bag også nogle krom sædeophold og udskiftelige ophold der er altid rart af dig at droppe din kæde ridset du ikke få det fancy malearbejde, og denne cykel har noget subtilt, men jeg synes, det er ret fancy metal, så det lykkedes mig at få Campagnolo-G fantastisk til stil, bortset fra Wyman-bremserne, er Wyman-bremserne virkelig slankere, minimalistiske, ideelle til en TT, bu Hvad med Trillium? talte om den ikke så ofte set kunst at kede komponenter ud for at spare lidt vægt, fordi du er i en TT Jeg er ikke rigtig væk fra sadlen, at du ikke er sikker på, at du ikke overbelaster cyklen, hvor alle de berømte sidste ord kunne mislykkes, fordi det på et eller andet tidspunkt skete derailleurburet her på Hugh a Rear MEK, vi har også nogle borede huller, der også ser derude I den bageste ende vil jeg bare påpege, at kun vi her fra de bageste dropouts normalt har en lille fræset knap, og de er virkelig meget små, mens disse er mere af en forteltplatform, og jeg foretrækker dem meget mere 24 tommer hjul forhjul Åh skør hastighed na det var et firma, det blev fundet i 1890'erne og ting lavet af metalplade og godt 1973 Louie O'Conner kørte faktisk en af ​​hendes titaniumrammer under Tour de France, og der er en lige over skulderen, denne sc snuske små hænder vil komme over den, fordi jeg hørte, det var super let for en cykel dengang , lidt over fire pund, whi ch er ret let.

Det er en skam, jeg ikke kan komme ind for virkelig at forstå. I nærheden er Banes Flyinggate-design sådan, at rytteren var ideel til en racercyklist med en god kort akselafstand, for da disse cykler oprindeligt blev bygget, hvide, at 1930'ernes cykler var ret afslappede og deres geometri og alt, hvad der kræves for at være hel at sadelpinden naturligvis ikke går helt ned og forstyrrer vinden i den, når den rammer frafaldet pænt, men jeg husker en fyr, der kørte en TimeTrial på en af ​​disse dele, da jeg voksede op, og jeg var helt bedøvet, da jeg tænkte, hvad jeg har set et par gange, men du har ikke tendens til at se dem så ofte, så jeg har virkelig privilegiet at se et så fint stykke teknik, at det må have været meget svært at have en to tre fire trekanter derinde, ja lad os gå med en m triplet cykel. Jeg kan ikke se, hvor mange af disse der bruges ofte, og jeg forestiller mig, at du potentielt kunne bruge dem i en prøveperiode, selvom du helt sikkert ville vinde din kategori, da jeg tror, ​​der ikke ville være nogen anden i en begivenhed, der sandsynligvis bruger dem alligevel er de mere til rekreative formål Lad os sige, at jeg elsker at se på dem, for nu er du klar over, hvor specielle de er, tag f.eks. bremsekablet, her er vi så længe du ikke kan komme forbi din cykelbutik og sige hvis jeg virkelig er, kunne man virkelig have rigtig rigtig langt bremsekabel, tak, for det er sandsynligvis halvdelen af ​​et standard bagbremsekabel, der klæber til dette bagbremsekabel.

Lad os se på bagbremsen, fordi der ikke er, men der er to, så det er selvfølgelig før tiden for skivebremser eller sådan noget, men vi har de to bremser her nu, denne bagpå får faktisk det meste af cyklen fra den egentlige rytter af den kontrollerede cykel der og derefter den rigtige stenkegle Fra den midterste, hvis du vil, styrer hun også denne bremse her. Hvad der virkelig forstyrrer mig er, at jeg var nødt til at kontrollere, hvilken retning kablerne faktisk gik, så vi kom tilbage til højre og foran højre foran, så at sige, at der naturligvis sandsynligvis er noget bag det, men jeg er ikke helt sikker på hvad, men bare at se på dem får mig til at undre mig over, hvordan i alverden disse ting var? kørt rundt i skarpe hjørner, det er en virkelig skræmmende sidste klump, så informationen på denne cykel om, at disse pedaler ligner PP 66, er ret sikker på, at de vil blive kaldt det, nogen derude vil rette mig, hvis jeg tager fejl, jeg er sikker, vil det være mit første par klipløse pedaler? Jeg elsker dem i 1994. Jeg var rigtig god til løbet og min far sagde godt klaret søn, du fortjente dem der gik ud og købte et par til mig, men det mærkeligste ved alt dette er, at pedalerne er foran denne triplet er faktisk de pedaler, jeg havde før, selvom jeg havde en slags HOH-klip lavet af plastik og ikke disse Metalones med baspedalen under alle omstændigheder nøjagtigt den samme og seje som det kunne være min, måske kunne ingen cykelmuseet være komplet være, at en af ​​disse The Rally Chopper i 1971 tilsyneladende steg rallysalg femoghalvtreds procent, og de solgte 1,5 millioner enheder af denne cykel alene, de uoverensstemmende hjul, hvis du kan lide en større bagpå og den store sadel op foran som du ikke mødte nogen uhyggelige venner, men det gjorde de alle og selvfølgelig også gearskiftehåndtaget, når du kommer ud af sadlen, vidste du før eller senere meget sejt meget meget det værd, og hvis du ikke var stor nok til at køre så fik du din lillebror eller søster denne tomahawk som jeg aldrig havde eller jeg var for gammel, jeg var for ung, jeg blev ikke engang født, måske kan du lide det mig dengang, og du var ikke født eller gammel nok til at få din røv på huggeren.

Det er Grifter fra rallyet, der havde motocross-inspirerede temaer som fendere eller de fendere, som vi kalder dem for og bag, for ikke at nævne denne lille pad her på styret, så det gør ikke ondt for meget, når du støder på det på brystet, eller i det mindste dæmper smerten et sekund, indtil dine forældre kommer og henter dig fra gulvet, så har vi en to-trins Sturmey-Archer twiststyle-skifter til højre, ligesom på en motorcykel, træk gashåndtaget , du bliver dårlig i dette tilfælde, min gas vil blive nedsat fejl og du vil sandsynligvis bremse lidt, ligegyldigt hvordan børnene ville have et af disse opdelte rør, dejligt må jeg sige, og jeg er den første, der har for at indrømme, at jeg ikke ved meget om rickshaw, men hvad jeg kan lide ved dem er det faktum, at der altid er mange virkelig indviklede detaljer på bøf, denne har en dejlig lille baldakin med nogle ret smarte stofprøver og så alt disse nitter der til den messing styling bliver ved med at dukke ud, og jeg tror piloter eller ejerne af dem er meget forsigtige med at være meget populære i visse dele af verden, hvor det er, de er meget overfyldte, og det er ikke nødvendigvis så let at manøvrere en bil. Disse er gode til at få nogen rundt, så de har åbenbart meget lavt gear, fordi du har to voksne passagerer og måske et lille barn i bagsædet, du skal sandsynligvis kun spare ti mph, og det er mere end nok, det er sandsynligvis så detaljeret som jeg kan kalde det bortset fra at det tydeligvis har forstærkede bjælker? ogrør på dem for faktisk at hjælpe med forsikringen om, at de er klar til jobbet. Jeg tror du kan sige, at hjulene på disse baghjulene har 64 eger. Har du aldrig set et 64-talet hjul, der er noget åh og dækkene på hjulene? Dunlop rickshaws vidste ikke, at dette var der.

Vi er del to af National Cycle Museum Udforsket. Jeg er nødt til at sige endnu en stor tak til personalet der for hvad de skal udholde, når jeg gennemsøger alt for at finde ting at vise, så lad mig vide, hvad du er Favorit Bit var i kommentarfeltet nedenfor, og sørg også for at kunne lide denne artikel og dele den med dine venner. Glem ikke at abonnere på kanalen, klik på det lille underretningsikon, så du bliver indlæst hver gang, og hver gang vi går live med en artikel, glem ikke at besøge DCN-butikken på shoptop Global Cycling Network Quiet og jeg vil gå inden jeg går over min velkomst, for når jeg besøger disse steder, har jeg en tendens til at gøre det, fordi jeg elsker cykelteknologi, se yacan vi går tilbage

Er 20 mph hurtigt på en cykel?

TILcyklistder trampede med en hastighed på mere end 174 mph (280 km / t) har endelig set sin præstation anerkendt som en GuinnessVerdenOptage.20. nov. Dec 2019

Popper cyklister sig selv?

I dag vil elite atleter bareskub deres bukserog fortsæt videre. Husk, hvad der sker, hvornårcyklisterer tvunget tilskub deres bukser. Professionelle konkurrerer til det punkt, at deres krop er ud over stresset - det føles som om det er døende.21. juli 2015 g.

Professionelle lever på deres cykler og tilbringer timer og timer i sadlen. Og jeg mener, de gør temmelig underlige ting, og jeg mener virkelig underligt. - Virkelig underligt.

Og i denne artikel skal vi forklare det, - (gisp) Du stinker! - Og selv det - (sukker) Jeg er så lettet - Åh min Gud - Mærkeligt. (Advarselssirene) - Nogle løb er virkelig lange - San Remo, for eksempel over syv timer, og nogle gange er alt hvad du behøver, en tisse! Måske er du heldig, og der vil være en pause, og du kan stoppe og lette dig selv. Men det meste af tiden vil du opdage, at løbet virkelig er i fuld gang, og at du skal bevæge dig.

Undskyld mig bare et øjeblik. Du skal dog ikke bekymre dig om at miste kontakten med gruppen. Du kan altid bede en holdkammerat om hjælp. - Det er fint, kammerat, jeg har dig. - Nå, vi vil sandsynligvis ikke anbefale at gøre dette på din lokale klubtur, men i et løb kan det være forskellen mellem at vinde eller gøre op for nederlag.

Åh, det havde jeg brug for! Nu er en ting, en professionel skal være rigtig god til, ved konstant at ændre lagdelingen af ​​deres tøj, så det passer til de forhold, de oplever. Vi ved alle, at de er ret gode til at tage en regnkappe af og på! Men hvis du er opmærksom, kan du muligvis se den sjældent opdagede og ærligt talt mere spændende afstand vest - du har måske set Sagan sætte sin cykel ned midt i et løb og spekulerede på, hvordan han gør det, mens han har kontrol over cyklen. færdigheder, især når du justerer styret, men fagfolk justerer deres cykler hele tiden. Den mest almindelige indstilling er at justere bremserne, især hvis du har en cykel med fælgbremser.

Det værste for en professionel er, at dine bremser gnides mod fælgen. Så at løsne tøndejusteringerne er en færdighed, som en professionel skal have ned til en T. Faktisk ser det ud til, at en fælgbremsjustering, når den er udført ved siden af ​​holdbilen, har den mest almindelige mekaniske skæbne for en cyklist - Taler om at reparere ting, mit flaskebur løsner sig.

H Har du et værktøj til mig? Ah! Bøde! - At trække mine knæ ud - eller benvarmerne på godos ser ud som en virkelig vanskelig færdighed at mestre. Men med de rigtige trin er det gennemførligt. Når det er sagt, får profferne det til at se utroligt let og falsk ud.

Og jeg mener, det er sværere med benvarmer end knævarmer, men sådan gør du det. - (Dan) Trin 1: Bring dine knævarmer op til dine ankler. Trin 2: Rul din varmere rundt om anklen tæt på din pedal.

Trin 3: Fjern din sko, og træk over din klemme, så er du færdig. Trin 4: Klip på igen og læg dit knævarmer i lommen, og det er på det næste. At hente mad og drikke fra kantsten er en anden meget vigtig færdighed for en professionel og kan endda være afgørende, ligesom ham i kampen med anden halvdel af cykelløbet.

watt til forbrændte kalorier

Næsten alle løb har en fodringszone efter cirka 90 kilometer, da dette er tilfældet. Chaufføren spiser generelt de første par flasker og en del af sit måltid, hvor vognmændene parkerer bilerne og distribuerer flaskerne. Hvis en chauffør vil tage fat i flasken, signalerer han gruppen, at han vil flytte ud, stopper ved vejkanten, rækker hånden ud, finder soigneur, der er klædt i lignende tøj og tager fat i flasken.

Musetter er ofte lettere at forstå, da fodringszoner har tendens til at være, hvor løbet er lidt hurtigere - strækker sig: dette lyder rigtig let nu, men hvis du kører med dig, har jeg ikke den luksus at lave yogastillinger. Så sådan strækker du dig på en cykel - (Chris) Så hvordan gør de det? Nå, den mest almindelige strækning er på dine quads. Tag dine sko af, og bøj dine ben, når du hviler din fod på din sadel.

Og hvis du vil strække dig dybere, så kom tilbage på din cyklistfod, behøver du sandsynligvis ikke prøve nogen af ​​disse. - Nej, det er sandsynligvis sandt. Og hvis du kunne lide denne artikel, så giv den store tommelfinger op. - Og for en anden artikel, tjek dette ud, spørg profferne.

Er 30 km / t på en cykel hurtigt?

Gennemsnitlig hastighed - indikationer

De fleste cyklister kan nå 10-12mphgennemsnit megethurtigtmed begrænset træning. Mere erfaren kort-mellemafstand (sig 20-30miles): gennemsnit 15-16mph. Rimelig oplevelse, medium (for eksempel 40 miles): gennemsnit omkring 16-19mph.

Er 19 mph hurtigt på en cykel?

19erhurtig, men ikke imponerende. Jeg vil sige, det er rimeligt at ride 1-3 gange om ugen med andre kilder til motion. Min lokalecykelklubben har en gruppeturnat.23. aug 2016

Er 33 mph på en cykel hurtigt?

Mange begyndende landevejscyklister kører med gennemsnitlige hastigheder mellem 10 og 14mphpå vejen. Professionelcykelracere kan normalt opretholde 25-28mphpå flad jord. Men for en begyndende landevejscyklist, et gennemsnit på 13,5mpher meget respektabel, især på en længere tur.

Pisser triatleterne på cyklen?

Vandladning. Starten på et løb er nervepirrende for de flestetriatletter. Med ringe hensyn til de racere, der følger dem, nogletriatlettervil aflaste sig, mens de kører påcykel, følg derefter gerningen med en vandflaske skyl af.

Hvorfor er cyklister så vrede?

En cykel raseri kan begynde, fordi encyklist, chauffør eller fodgænger mener, at en anden vejbruger var uhøflig og overtrådte trafikregler eller i mange tilfælde fordi nogen følte, at deres sikkerhed kompromitteres af handlinger fra en anden trafikant.

Er 31 km / t på en cykel hurtigt?

Mange begyndende landevejscyklister kører med gennemsnitlige hastigheder mellem 10 og 14mphpå vejen. Professionelcykelracere kan normalt opretholde 25-28mphpå flad jord. Men for en begyndende landevejscyklist, et gennemsnit på 13,5mpher meget respektabel, især på en længere tur.

Er 45 mph hurtigt på en cykel?

Som referencepunkt: Du eller jeg rammer måske 30mphtoppe på en plan overflade; en professionel kan maksimalt ud på omkring45 mph. Men for at komme overaltfart, du har brug for encykeleksplicit designet til at blive virkelig freakinghurtig.14. aug 2013

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykelinnovationer - hvordan man adresserer

Hvad betragtes som en af ​​de vigtigste innovationer på cyklen? I begyndelsen af ​​1930'erne revolutionerede aluminium cykelkonstruktionen ved at reducere vægten af ​​fælge, krumtap, styr og de fleste andre komponenter. Mens det vidunderlige materiale i øjeblikket er kulfiber, forbliver aluminium det valgte materiale for de fleste cykelkomponenter.

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Pro cyklister cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvor meget tjener en pro-cyklist? Lønskalaen Pro kontinentale ryttere tjener alt fra $ 26.200 til $ 171.200. Hvis ryttere kan komme forbi dette punkt, bliver betalingen dog mere lukrativ. Det endelige mål for mange cyklister er dog at komme ind på UCI World Tour, hvor mindstelønnen er $ 2,35M.29. 2020.

Travis pastrana cykel - den ultimative guide

Hvilken type cykel bruger Travis Pastrana? KTM motorcykler

Kæmpe cykelhjul - hvordan beslutter du dig?

Hvad er den største cykelhjulstørrelse? De fleste voksne mountainbikes bruger 26 tommer hjul. Mindre mountainbikes for unge bruger 24 tommer hjul. De større 700C (29 tommer) hjul har nydt en vis popularitet blandt off-road cykelfabrikanter.

Pro cykelryttere - praktiske beslutninger

Hvem er den mest berømte cykelrytter?