Vigtigste > Cykler > Flyvning med cykel - pragmatiske løsninger

Flyvning med cykel - pragmatiske løsninger

Hvor meget koster det at medbringe en cykel på et fly?

Afhængigt af din operatør og destination,flyvendemed encykelkunne koste så lidt som $ 30 eller sommegetsom $ 300 hver vej. Så hvis du planlægger en rejse, betaler det sig at lave dine lektier. En lidt dyrere billet på enflyselskabkan være umagen værd, hvis en anden opkræver storcykelgebyrer.22. maj 2019



Hvis du aldrig har fløjet væk på din cykel, kan du være lidt bekymret for at pakke din dyrebare cykel og aflevere den til en anden. Men jeg vil forsikre dig om, at hvis du ordentligt pakker din cykel og arrangerer dine rejsearrangementer, er det muligt at være temmelig ubekymret og ikke i nærheden så hård som du tror det ville være. Selvfølgelig kunne du bare flyve et sted og leje en cykel.

Nu er der steder som Whistler eller Alperne, hvor du kan gå til store cykelparker. De vil have flere muligheder for at gøre det. Så rigtige cykelbutikker med rigtige cykler.

Selvom det kan være ret dyrt, og det har jeg aldrig gjort før. Jeg tog altid min cykel med mig, fordi jeg vil cykle. Men mit første råd til at flyve med en cyklist er at prøve at booke på forhånd.



Så gå online. De fleste flyselskaber kan nu gøre det på hjemmesiden. Det ville være en god mulighed for også at læse Ts og Cs og kontrollere vægtgrænserne. Der er risiko for, at du møder op i lufthavnen, og faktisk hvis det er på en populær rute, hvad enten det er træningsudstyr eller cykler, flyet kunne allerede være fyldt, og det vil næsten helt sikkert koste dig mere, hvis du gør det i lufthavnen.

Vil virkelig kontrollere flyselskabets vægtbegrænsninger, saml en 32 kg taske. Kun af hensyn til sundheden og sikkerheden for nogen, der løfter denne taske. Så når de er over 32, bokser de dem bogstaveligt talt ikke.

Du vil heller ikke rigtig gøre det. Selvfølgelig vil det koste dig flere penge. Men 32 kg er ret tungt for at være retfærdig.



Da jeg var en racerchauffør, World Cup Downhill, kender du en stor, tung alpincykel med et reservehjul, reservehjul, lidt gear, og det vil sandsynligvis løbe tør. Men jeg har ikke været så højt på en trailcykel i lang tid. Men selvfølgelig vil du kontrollere, hvor meget det vil koste dig.

Bare for eksempel koster easyJet £ 35 hver vej, hvis du bestiller det på forhånd, men hvis du dukker op i lufthavnen, vil £ 45-flyselskaber gøre det samme og opkræve mere for det. Med easyJet får du en bagagegodtgørelse på 32 kg. Nogle flyvninger, nogle flyselskaber begrænser det til omkring 23.25.

Og du skal helt sikkert være lidt mere forsigtig med at læse, hvordan du pakker din cykel for at sikre, at den ikke bliver beskadiget. Men når du har din taske eller kasse klar, kan du blot kontrollere, at vægten med badeværelsesvægte er supernøjagtig, men forhåbentlig har du en god idé - ishof hvor meget den vejer. I mine dage som professionel racerchauffør er det naturligvis et rejsecirkus med hundredvis af kørere, der går rundt i verden, så du hører historier om ting, der sker med cykler.



Og når cykler går tabt, skyldes det for det meste forbindelsesflyvninger. Så hvis du flyver et sted, måske en større lufthavn, en stor hub lufthavn og derefter går vild, og så dukker de ikke op i den anden ende. Hvis det er muligt, mener jeg, at du muligvis ikke kan, men hvis du kan få direkte flyvninger, ville jeg tro, at dette stort set eliminerer risikoen for at miste din cykel på den flyvning, når det kommer til faktisk at få din cykel til at pakke, har du to muligheder her.

Du har en speciel cykeltaske, eller du har en cykelkasse. Jeg starter med dette først. Det er naturligvis den billigste måde, og jeg tror, ​​den nemmeste måde.

Og der er forskellige tip til hver vej til at komme rundt Så dette er en cykelboks, der kan hjælpe dig med at finde din cykel ville blive vist, hvis du bestilte fra et direkte mærke som Canyon, YT, alle de mærker, der sender den direkte til dig. Så prøv at holde det, hvis du kan. Eller den anden mulighed er at gå til en cykelbutik.

De har normalt hundredvis af disse, fordi alle deres cykler også vises i dem. Og efter min erfaring har de altid været glade for at give mig en. Jeg har aldrig været nødt til at betale for en.

Måske er det fordi min ven ejer en cykelbutik, og jeg går der for hende. Men hvad jeg vil sige er, at øl og småkager kommer langt i cykelbutikker. Så når du har lyst til, at du har brug for en? Og måske vil de opkræve dig, tage nogle cookies med dem.

Du får sandsynligvis en. Før du begynder at tage din cykel fra hinanden, er det absolut værd at få den virkelig ren. Dette er Blakes cykel.

Det er lidt semi-rent. Faktisk, hvis jeg skulle rejse med dette, ville jeg sandsynligvis sørge for, at det er så uberørt som muligt. Dybest set fordi når først du lægger det i din kasse, falder alt mudder og snavs inde, og det kan begynde at ridse dele af din cykel, plus indersiden af ​​din taske eller kasse bliver uopretteligt snavset, du kommer aldrig ind for at være i stand til at komme ind og rense alt.

Men en anden stor grund er krydskontaminering. Nu har jeg haft det i Australien. Du er super hot for det.

Hvis du møder op med en virkelig mudret cykel, kan du faktisk få en bøde for det. Du vil naturligvis gerne have nogle værktøjer med dig til at samle din cykel på den anden side af cyklen. Så jeg tager et mini-sæt værktøjer til dette.

Hvad jeg skal starte er at tage peedals af, fordi det er lettere, når du har dine hjul på. Og jeg bruger en stor 8 mm unbrakonøgle til det, for nogle gange kan du ikke købe multiværktøjet nok til at tage pedalerne af, helt sikkert tager jeg det. Jeg bruger et multiverktøj.

Jeg tager et mini-skraldesæt, bare fordi det er rigtig rart at arbejde med, især når du laver noget meget gentagne som dine skiverotorer, dine bremserotorer væk, hvor du skal skrue 12 skruer ud. Det er meget lettere med en af ​​disse. Plus en pumpe.

Dette er en fantastisk rejsepumpe. Dette er Turbo Morph G fra Topeak. Bare en smuk lille, men superkraftig pumpe.

Og så vil jeg tale om reservedele et øjeblik, tænker jeg senere. Men jeg tager først pedalerne af. Du kan få kasser i forskellige størrelser i butikkerne.

Nogle af dem er faktisk ret store. Måske kan du finde den, du kan finde. Du kan bare tage forhjulet ud. Og det er ret rart, for hvis du lader dit baghjul sidde i det, beskytter det bare baghjulet lidt mere; det bliver ikke knust, plus på en eller anden måde vil din mech ikke falde til jorden.

Forhåbentlig kan du gøre det. Hvad du dog skal passe på igen er boksstørrelsen. Hvis de er rigtig store, er nogle af dem virkelig lange, skal du kontakte flyselskabet for at se, om de vil være i den størrelse.

Dette er lidt mindre, hvor vi skal tage begge hjul ud og forskellige andre ting. Men denne cykelboks er jeg næsten sikker på, at flyselskaber vil tage den. Jeg har aldrig haft et problem med nogen af ​​disse.

Nu har jeg taget pedalerne af. Dernæst skal du droppe din sadel. Med en dropper-post så åbenlyst super let, vil jeg gøre den lidt mindre.

Hjul udenfor på Strive, hvor denne gaffel er bred, har du gennem aksler, i hvilket tilfælde vil jeg helt sikkert geninstallere dem. Det vil naturligvis forhindre mig i at miste det, men selvom det er tilfældet, hvis du på en eller anden måde sætter det der, forhåbentlig forhindrer det enhver chance for, at noget bliver klemt. Så tydeligvis det samme på bagsiden.

tour de france arv

Og fordi jeg tager hjulene ud, er det her, du også skal gøre noget på den bageste mech, for hvis du lader det være på cyklen, vil det naturligvis være den laveste ting i kassen, så det vil næsten helt sikkert blive din Bøjle eller mech bøjer eller bryder den bageste kommer ud, det er bestemt tid til også at tage den bageste mech af. Selvfølgelig, hvis du begynder at tage ting af cyklen, der stadig er fastgjort, som den bageste mech, vil du stadig have kæden på. Dette er virkelig vigtigt.

Begynd at pakke det op på den rigtige måde. Her kan du se en masse skader på cykler ved ikke at få det helt rigtigt. Så selvfølgelig har jeg stadig skiftkablet og kæden tændt.

Så jeg vil bare prøve at lægge det et godt sted. Det kan være, at du bare trækker akslen tilbage. Og pakk derefter 'Mech'en i noget blødt.

Jeg har brugt en klud før, noget lignende. Men bobleplast er naturligvis en rigtig god mulighed, og pakk det deroppe og læg det derefter i din kæde, hvis du kan få din aksel igennem igen. Det holder lidt op.

Og pakk det derefter rundt. Pas på, at dette ikke kommer ind i tingene. Jeg tager noget af det elektriske bånd med mig ret ofte.

Prøv at pakke den ind så godt du kan, og sørg for, at intet bevæger sig, så hvis du tager cyklen op nu og lægger den i en tom kasse, vil den stadig rasle rundt, og du skal tænke på de slags ekstreme punkter eller de laveste point og det mest fremadrettede punkt. Dette er de steder, der sandsynligvis bliver poppet ind i tingene. Så i dette tilfælde er der en bash-vagt på Blakes cykel, så det er ret godt.

Men jeg vil også prøve at pakke det rundt. Forhåbentlig har du nogle af disse papstykker, der fulgte med din cykelkasse. Jeg tænkte på at tape en gammel klud nedenunder, så cyklen ville sidde på den og ikke beskadige noget, men jeg vil bruge dette i denne sag.

Også nogle af disse ting. Ligesom blikkenslagere er rørledningen fantastisk at starte i din. Bliv tæt på rk-udvidelser, dybest set hvor som helst du tror, ​​det bliver lidt beskadiget med ting, der roder rundt indeni. På dette tidspunkt tager jeg faktisk cyklen op og begynder at lægge den i lommen.

Du finder ud af, at jeg stadig skal tage styret af, men det føles altid for mig som om det er lettere nu, når det begynder at sidde i kassen. Okay, åbenbart for bredt. Så hvad jeg normalt gør, er bare at prøve at tage styret af og lade stilken være på, for hvis du tager stilken af, kan gaffelen rasle.

Det holder ikke op. Så det er normalt bedre bare at gøre stangen. Og så skal du tilslutte stængerne lidt som med Mech.

kvinders vandtætte cykeljakke

Og så er du nødt til at sætte alt det andet ind. Selvfølgelig ville jeg med dine pedaler pakke dem ind i noget igen, fordi jeg ikke vil have dem til at rasle rundt. Hvis cyklen vendes på hovedet, kan den begynde at ridse ting, jeg ville pakke din cykel med så mange ting som muligt.

Mere bobleplast, flere klude. Og hvem åler med. I tilfælde af en kasse vil jeg helt sikkert overveje at tage dine rotorer af.

Jeg har sluppet væk med dette tidligere, når jeg er super doven ved bare at stikke dem ind som at sætte rotoren i kassen i stedet for udefra, men jeg har bøjet dem ved visse lejligheder, jeg har sandsynligvis fløjet på en cykel, jeg ved det ikke et par hundrede gange, og de blev bøjet et halvt dusin gange, da jeg var doven og satte dem i en kasse, lige med alt sat i, så hjul til side din cykel, jeg ville bare se et øjeblik. Prøv det og klem det sammen. Se om noget berører noget.

Selvfølgelig skal alt pakkes så godt som muligt. Bobleindpakning er tingen, fordi den ikke vejer noget. Hvis du begynder at smide for meget andet ind, vejer det for meget.

Og se virkelig efter noget, der rasler eller bevæger sig. Og så er du færdig. Det er tid til på en eller anden måde at lukke det op, få dit brune pakningstape ud og sørg for at pakke det godt ind.

Du har måske bemærket, at jeg ikke svigtede mine dæk. Nu vil nogle flyselskaber bede dig om det. Jeg er sandsynligvis kun blevet spurgt et par gange i de sidste 15 år, så det meste af tiden behøver du ikke at gøre det.

Lad dem bare være som de er. Jeg ved, det kan være lidt kontroversielt. Men jeg har aldrig haft et problem med det, og det sparer mig selvfølgelig at skulle puste det op på den anden side.

Når du har fået din cykel ind, er det tid til at sikre dig, at der er værktøjer derinde. Jeg har en taske, som jeg kan lide at lægge dem i, så de ikke rasler rundt. Jeg har også mine reservedele.

Så det er her jeg normalt bærer, hvad har jeg? Jeg glemte. Dækhåndtag, et ekstra skiftkabel, en ekstra mekanikbøjle, egernøgler, bare et par stykker, som jeg muligvis har brug for på min rejse, så en gang til skal du sørge for, at den er inde, så er det tid til at lime kassen på, og er så gode som færdige. Det er bare meget vigtigt at sikre, at du ikke lægger ting som multiværktøjer i din håndbagage, fordi de trækker dig videre.

Jeg tror, ​​de kunne bruges som et våben, så sørg for at sætte dem tilbage i din bo x, tape det på, og så er det også en ting at huske at medbringe noget mere tape, for i den anden ende skal du klippe din kasse op kasse, og du bliver nødt til at tape det op igen for at komme hjem, på lommemuligheden. I slutningen vil jeg gå ind på fordele og ulemper ved kassen og posen. Men hvad du sandsynligvis vil se, når jeg gør dette, er dybest set mindre behovet for at tage din cykel fra hinanden.

Og de er kun designet til åbenlyst at flyve på cykler. Der er mange rige funktioner, der betyder, at din cykel er beskyttet og lettere at opbevare. Derfor bruger jeg Savage's Douchebags til at vise dig i det væsentlige alle funktionerne i denne taske.

Selvfølgelig er der også andre tasker, der tilbyder dig unikke funktioner, men alle er designet til virkelig at beskytte din cykel, men er også lette at transportere. De fleste cykeltasker leveres med hjul for at trække dem rundt i lufthavnen for at være meget nemmere, når de er lastet, glemmer du altid, hvordan du gør det. Så forbered cyklen, fjern de første hjul, sænk sædet, fjern styret.

Du kan se en stor forskel for bare kassen, at du også har en metalramme her. Så igen superbeskyttende. Så jeg begynder at sætte dette sammen.

Ret, du har sådan et godt gaffelrum i denne taske. Tjek den rigtig tykke polstring, som du slags skubber din gaffel ind i. Jeg sprænger bare mech'en sådan, og så er der også den pude i bunden.

Så du sidder i bunden af ​​din ramme. Du kan justere dette. Skub den sammen.

Så vil din ramme sidde rigtig pænt på den, så start med at skubbe bits ind. Du kan se, hvor godt det går ved at beskytte dine gaffelben. Din cykel er faktisk fastspændt, så den næsten bliver en del af posen.

Mens der er i kassen, er der altid en risiko for, at din cykel bevæger sig i den. Og det er derfor, jeg virkelig prøver at pakke dem så tæt som muligt, når det kommer til en cykelboks. Det behøver du ikke.

Du kan også se, at det er en enorm tidsbesparelse, men med denne er posen speciel, du behøver ikke nødvendigvis tage den bageste mech af. Det er i denne ramme, så jeg glider kun cyklen fremad, så vidt jeg kan få den i lommerne, så mech er i den ramme. Skift nu op til et lavt gear, og når du ser, er det virkelig svært at blive sprængt væk af noget.

Hvis du spiller det sikkert, kan du stadig tage det af, men hvis du tager det af, har du en chance for at det vil rasle igen. Så jeg foretrækker at lade den være tændt, så den forbliver fastgjort til min cykel. Og bare dobbelt-sørg for, at den er i rammen af ​​denne taske, så den ikke bliver smadret af noget. På dette tidspunkt vil jeg sandsynligvis fylde mine ridesko, måske noget ridetøj her, som shorts, bukser.

Bare for at sætte dem et sikkert sted, hvor jeg ikke nødvendigvis vil have dem i min anden hovedlomme, fordi de måske er lidt beskidte. Så fyld dem, hvor de ikke bevæger sig. En ting du skal passe på er, at jeg ved, at en irline easyJet faktisk igen siger, at du kun skal have din cykel i tasken, intet andet sæt.

Og jeg blev spurgt om det en gang. Men det er kun en gang i 20 år med cykelture. De fleste flyselskaber er ligeglade med, at du har et lidt andet sæt derinde.

billig elektrisk cykel

Bare gå tilbage til din vægtgrænse. Det er her, nogle af disse virkelig gennemtænkte funktioner i disse poser virkelig begynder at betale en beskyttende taske i processen. Og i dette kan du sætte din pol.

Gå op og over toppen. Og det er lidt pænt og sikkert spændt sammen. Så dette er lidt universelt, du kan køre på begge sider af cyklen din type kabelorientering, spænd den der, spænd den også på den side.

Igen vil intet bevæge sig, og det er allerede ordentligt polstret, så du ikke kan beskadige din ramme eller gaffel i deres egen slags pose, pæn og beskyttet. Hvad du også vil se, er denne form for ramme udefra. Og jeg tager ikke rigtig mine rotorer af, når det kommer til at bruge denne taske, for når jeg skubber min cykel ind, spænder den op, se om jeg faktisk gør Hvis jeg rent faktisk trykker på den og simulerer, at cykelkassen presses, denne rotor vil faktisk ikke røre ved noget, fordi mit dæk, min fælg, faktisk berører cyklen og på siden af ​​rammen og sadlen, før rotoren endda kommer til at røre næsten alt.

Så efter min erfaring var det altid fint med denne taske. Jeg har aldrig rigtig bøjet nogen rotorer. Det sparer mig lidt tid end at løsne de 12 skruer, hver gang jeg vil flyve. (lynlås taske) Gå.

Cykeltasken er pakket. Dækhjul klar til at rulle. Nu to ting at huske.

Sæt ikke CO2-patroner i. Du bliver sandsynligvis røntgen, hvis du alligevel tager for stor bagage, og det er de, du beder om at tage den ud. Selv i øjeblikket er det virkelig et mysterium at flyve med e-cykler.

Dybest set er batterierne for store. Så kan ikke gøre det lige nu. Okay, to forskellige muligheder, men hvad er fordele og ulemper ved hver enkelt? (Luftstøj) Cykelkasser er normalt gratis, så de er de nemmeste muligheder, så hvis du har en tung cykel, downhill-cykel eller en Hvis du har mange reservedele, kan det være din bedste mulighed.

De er også lette at bortskaffe, eller skal jeg sige genbruge, i destinationslufthavne. Så måske når du går? På en cykelturrejse, hvor du vil gå til lufthavnen, samle din cykel, dumpe den. Så kan du gøre det.

Det er klart, at du derefter skal finde en kasse til vejen tilbage. De er bare kasser, de er ikke som tasker med rum til at sætte dine pedaler i, sådan noget. Så du er nødt til at pakke dem meget omhyggeligt.

Og sørg for, at ting ikke kan bevæge sig. Hvis de bliver våde, vil de sandsynligvis også blive beskadiget og falde fra hinanden. Jeg så det, da jeg gik ud af flyet til bagagekrav.

Tingene begynder at falde ud af lommerne. Så hvis du får en beskadiget undervejs, bliver du nødt til at gå tilbage til en cykelbutik for at få en ny at flyve hjem med. (Air rush) med tasker, hvis du læser instruktionerne omhyggeligt og følger procedurerne, bør der virkelig være usandsynligt at beskadige dine cykelcykelkasser, hvilket forhåbentlig vil denne artikel hjælpe dig med, men lidt prøving og fejl for mig at komme til lære at beskytte din cykel mod skader.

Tasker, meget lettere. De er holdbare og vil sandsynligvis vare i årevis og år, plus de er sandsynligvis mærket, så taskehåndterere er mere tilbøjelige til at indse, at der er en cykel derinde, så forhåbentlig behandler de det med en vis respekt, jeg tog ikke mine rotorer slukket, så hurtigere Også lettere at flytte rundt. En cykelkasse kræver, at du bruger håndtag og løfter dem op.

Hvis du har andre tasker, kan det være virkelig svært. Selvom du kan bruge vogne i de fleste lufthavne k sidst, men ikke mindst, har det det beskyttende bur inde for at forhindre ting i at blive knust. De er utvivlsomt dyrere end bare en æske, men de er designet til at vare i årevis.

De kan være voluminøse, hvis du har brug for at opbevare dem et eller andet sted i din garage efter butik, og mens denne på en eller anden måde går ned, kan du spænde den ned. Så det er pænt og lavt. Forhåbentlig kan du hænge det op på din hems.

De kan være tunge, når de er bygget over. Så husk, hvor meget din cykel er, hvor meget og hvor meget posen vejer. Okay, der er et par tip til, hvordan du flyver din cykel.

Det hele er faktisk ret simpelt, som jeg forhåbentlig har vist. Og forhåbentlig skulle du ikke bekymre dig om at beskadige din cykel. Berør træ Jeg har aldrig beskadiget min cykel i alle de ture, jeg har været på, bortset fra en lille krumning af rotorerne.

Og fik mig begejstret for at gå et sted, selvom det er en Blakes-cykel, som jeg lige har pakket.

Kan du medbringe en cykel på et fly?

Cyklerkan transporteres som indchecket bagage eller gods. De skal pakkes ordentligt i en stærk, specialfremstillet papkasse.24. april 2017

Hvilke flyselskaber tillader cykler gratis?

amerikanskFlyselskaberaccepterercyklersom indchecket bagage. Fra den 21. maj 2019 kan du medbringe dincykel frigebyr (betaler kun det almindelige gebyr for checket taske for din destination, hvis relevant), så længe dincykelvejer mindre end 23 kg.

Hvad er den billigste måde at sende en cykel på?

USPS erbilligste måde at sendeditcykelpå grund af de internationale godkendelser, som vil koste dig ekstra i gebyrer, nårForsendelsemed et privat firma. Sørg for, at dinForsendelseetiketten er korrekt før digsendedet og tilvælges for at få besked, når forsendelsen accepteres.

Kan jeg tage en cykellås i håndbagagen?

TSA-webstedet giver dig mulighed for at søge efter almindelige emner for at kontrollere, om de er tilladt i dinFortsæt, og ja,cykellåseer tilladt.29. oktober 2016

Kan jeg flyve med cykel co2 patroner?

Bortset fra personlige medicinske iltflasker, digkankun medbringe en tom komprimeret gasflaske ombord på et plan. For at blive tilladt (i enten håndbagage eller indchecket bagage) skal det være tydeligt synligt for TSA-officeren, at cylinderen er tom.

Kan FedEx sende en cykel?

VedForsendelseviaFedExJord, dincykelleveres inden for 1-5 hverdage til enhver hjem- eller forretningsadresse i det tilstødende USA. FindFedExafleveringssteder, hvoraf mange er åbne 24 timer, ring 1-800-GoFedEx (1-800-463-3339).

Kan UPS sende en cykel?

Lad detUPSbutikskibdit sportsudstyr til spillet, bjerget, stranden eller marken.Skibdin ski,cykel, vandretøj eller andet sportsrelateret udstyr, så det venter på dig, når du ankommer.

Kan du medbringe en lås på flyet?

Transportation Security Administration (TSA) foreslår nudu låserdin indcheckede bagage med TSA accepteret og anerkendtlåse. Rejs vagtpostgodkendtlåseaccepteres og anerkendes af TSA. De åbner simpelthen dinlåse, inspicere og gen-låsedine tasker og sender dem hurtigt og sikkert på vej.

Kan du medbringe en unbrakonøgle på et fly?

TSA tillader detduat pakke skruetrækkere,skruenøglerog tang, der er kortere end 7 inches om bordet flyi dinbære-på bagage. For at være sikker, kunbæresakse med knive, der er kortere end 4 tommer i din indcheckede bagage.

Hvordan tager jeg din cykel med i et fly?

● Du bliver nødt til at sikre dig, at din cykel er ordentligt pakket i en cykeltaske eller en cykelkasse. I nogle tilfælde kan du bruge en papkasse, men tjek med flyselskabet. ● Du bliver nødt til at tage din cykel fra hinanden. ● Nogle flyselskaber kræver, at du på forhånd fortæller dem, at du skal rejse med din cykel.

Er det det værd at flyve med en cykel?

En lidt dyrere billet på et flyselskab kan være umagen værd, hvis et andet opkræver store cykelafgifter. En note om cykeltasker og ansvar: Vi anbefaler kraftigt bløde sager, hvis du prøver at spare penge. Alle hårde sager er i det øverste område af, hvad luftfartsselskaber tillader, og vil udløse store gebyrer.

Hvor meget koster det at sende en cykel på et fly?

Hvis du flyver med et dyrere flyselskab, kan det give mere mening at maile din cykel uafhængigt. Forsendelsesomkostninger for en papkasse kan løbe så lidt som $ 70 gennem en traditionel postudbyder som FedEx. Hvis du er usikker på, hvordan du nøjagtigt skal pakke din cykel, opkræver en lokal butik omkring $ 45 for at adskille og pakke din cykel til dig.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.