Vigtigste > Cykler > Harley Davidson elektrisk cykel - hvordan beslutter du dig?

Harley Davidson elektrisk cykel - hvordan beslutter du dig?

Hvor meget koster Harley-Davidson elektrisk cykel?

Prissat til omkring $ 30.000, det er en high-endcykeli en high-endpris. Men er det godt nok at fåHarleyryttere gårelektrisk? DetHarley-DavidsonStrømførende ledningeromkostningeromkring $ 30.000. Lad os bare få det ud af vejen, for det er nøglen til at forståelektriske Harley'senestående position i transportuniverset.6. dec 2020



Cykler er meget populære lige nu er alle på udkig efter en sikker og socialt fjern måde at komme rundt på, og især e-cykler er meget populære, så mange ikke-cykelfirmaer forsøger at komme ind i trenden og komme op med harley davidson med nogle af de mest interessante, imponerende og slanke e-cykler Cykler synes jeg jeg har set i lang tid Virksomheden er tydeligvis bedre kendt for sine motorcykler, men den har også forsøgt at gøre sig et navn i elektriske køretøjer. Det seneste eksempel på dette er serielinjen af ​​e-cykler, navnet Serial One er et referencenummer nummer et, det var kaldenavnet Harley havde for sin første prototype fra 1903. Virksomheden irriterede os med en prototype e-cykel, der var formodes at minde om den første cykel for 120 år siden, men det var bare en konstruktionsøvelse, cyklerne, som virksomheden faktisk vil sælge vil være meget mere moderne, de første fire modeller fra foråret 2021 i USA og Tyskland kommer i salg, og de er pe Dal Assist City-cykler med indbyggede batterier i mellemdrevet og et design, der er umiskendeligt Harley-Davidson.

Der vil være fire cykler til at komme i gang Mærkerne er Mosh City Rush City, sidstnævnte i tre tilgængelige varianter er nøjagtigt billige, men for den pris får du faktisk meget. Alle kommer med en motor, der kan producere mindst 250 watt kontinuerlig effekt, og jeg siger i det mindste fordi det helt sikkert vil få mere end det til tider og nå tophastigheder på 20 km / t er en klasse 3 e-cykel, hvilket betyder at den kan nå op til 28 miles i timen er Mosh City den billigste model, det er en single-speed bycykel, der mangler mange af de andre cyklers bekvemmeligheder. Midtdrevsmotorer er fra brødre fra et 110 år gammelt tysk firma, og når de har travlt, leverer de 90 Newtonmeter og 60 fods drejningsmoment, hvilket er mere end nok til at holde dig med at skalere de fleste bakker eller flyve dem lige uden for bat, ligesom Bosch og andre større e-cykeludbydere, aktiverer og forstærker Bros-motorerne fire niveauer af Eco Tour Sport automatisk transmission fra Anvialo I sidste ende er dette en cykel, der føles som om den altid er i perfekt gear, så lige nu kører jeg Cirka 25 km / t, hvilket er en temmelig anstændig hastighed, det at gå især op ad bakke er faktisk ret imponerende, en enklere og mere naturlig kadence, der siger, at jeg føler, at jeg bestemt har lidt mere arbejde at gøre, så det er ikke alt uden det behovet for pedal mig selv, som jeg sætter pris på.

Her er nogle af mine første indtryk af Harley-cyklerne Alle ledninger er interne og giver en af ​​de reneste e-cykler, jeg har set i lang tid, alle disse ledninger er interne i rammen, du får ikke noget af at rotte reden ser ud som andet indtryk af Ambialo automatgearskift er noget, der skal vænne sig til, er ikke noget, jeg tror, ​​du kan springe af en normal cykel med en normal gearskifte på denne cykel og bare være i stand til at cykle uden problemer, hvordan føles det, at det føles rigtig glat, unaturligt, det automatiske gearskift, selvom det tog lidt at vænne sig til, når det sparker ind, føler du virkelig, at kraften i denne mid-drive motor bliver rørt op? Det føles perfekt afbalanceret, hvilket jeg ikke ville sige med de fleste cykler. Midtmotoren er bare perfekt placeret i cyklens lave centrum, så du har et lavt tyngdepunkt, og det føles virkelig perfekt, det er en sej cykel, der fik mig til at føle mig cool at køre, det kunne være meget At give e-cykler, der gør mig føler mig som en tilbeder, når jeg skriver det, for at være ærlig følte jeg ikke, at jeg følte, at dette er en dyr cykel, som jeg skriver, der siger, at dette ikke er, er nødvendigvis noget, som mange mennesker vil være interesseret i, men jeg har en fornemmelse af, at der vil være en åbenbar markedsplads for denne cykel, folk vil virkelig tage disse ting op, det seje ved disse cykler er, at harley-davidson er et motorcykelfirma, så de har forhandlere over hele landet og overalt i verden, hvis du har brug for at servicere en af ​​disse cykler, eller hvis du faktisk vil teste det, før du foretager købet, kan du gøre det. Det er ikke mange af disse e-cykelfirmaer, der har direkte til forbrugerne, har nu muligheden, jeg ved hvad du synes 5 tusind dollars er meget for ab ike, er det den rigtige pris? Dette er et spørgsmål, som du selv skal svare på, hvis du ser på databladet og de dele, som harley har brugt, det er klart, at det er meget godt fremstillede maskiner, der naturligvis er dyrere end andre e-cykler - Virksomheder som Vanmoof og Rad Power, jeg ser disse som mere konkurrencedygtige med nogle af de bedste cykelfirmaer i verden, og du ved hvad et Harley-badge handler om, og det er en klar bonus hos nogle mennesker og sandtyskland.Dette er de første cykler i serie en, men harley har sagt, at de forventer at få flere af dem i fremtiden, så der skal også være andre opstillinger

Gør Harley-Davidson elektriske cykler?



Hvor meget koster den serielle 1 ebike?

Harley-Davidsonafsløret en fantastisk nyelektrisk cykelat der stårviljesælges i marts 2021. Ogmotorcykelproducenten er også ved at spinde sine-cykeldivision som et separat selskab kaldet Serial 1Cyklus. Først og fremmest er dette et nostalgi-spil.27. okt 2020

Gør Harley stadig LiveWire?

I første omgang,Seriel 1vil sælge fire cykler, der spænder indprisfra $ 3,399 til $ 4,999. Mærkenavne er Mosh / Cty, en bycykel og pendleren Rush / Cty, der kommer i tre varianter (almindelig, Step-Thru og Speed).17. dec 2020



Hvad sker der fyre? Så mens jeg læste nogle overskrifter i motorcykelindustrien, bemærkede jeg, at mange mennesker talte om, at Livewire ikke solgte så godt, men hvad der overrasker mig er, at folk er overraskede over det. Dette bør ikke komme som nogen overraskelse. Jeg tror, ​​at enhver, der virkelig forstod, hvad der foregik, vidste, at dette ikke ville være som salgsleder, men det er fint.

Så i dag vil jeg tale med jer om, hvorfor Thelivewire ikke sælger, hvorfor det faktisk er fint, og jeg vil komme med tre forudsigelser om fremtiden for Harley-Davidson Livewire og Harley-Davidsons fremtid i løbet af de næste tre år. Så, trin et, jeg vil tage det tilbage til begyndelsen af ​​2019, da der var al denne brummer i medierne omkring dette år, at Harley-Davidson gik fra et projekt med live wire til en reel live wire på Wanted at gå over street kunne forudbestille og købe, og det ville være deres første elektriske motorcykel, og det ville helt vende resultaterne af hele mærket på hovedet og se, at alt blev godt, hele ideen var, at Harley ville have denne cykel, og de ville give den til en dreng, ville sælge velhavende mærker - nye motorcyklister, folk der lige kom ind i motorcykler og tjente mere end hundrede tusind dollars. Sagen er, at jeg ikke har mødt nogen, der tjener mere end $ 100.000, og jeg er sikker på, at de er derude, men de hører sandsynligvis ikke til den unge befolkning.

Se, live wire er $ 29.800 plus royalties plus forhandlergebyrer og plus statsskatter. For omkring 10% mere kan du bare have en elektrisk Tesla Model 3. Det er ret svært at sælge.



Men på Harley, jo flere ting forbliver de samme, jo flere ting ændrer sig. Se på hele ideen, de foreslår, fordi vi har disse unge helt nye ryttere med masser af penge at bruge på disse elektriske motorcykler, fordi i fremtiden vil alt være grønt og se på os, vi er sådan innovative og vi vil have det hele . Vi accepterer denne nye teknologi, som vi igen tilbyder disse trendsættere, bla bla, men virkeligheden er meget anderledes.

Når jeg taler til folk, der arbejder med disse leverandører, der driver livewire, siger de, at de mennesker, der faktisk forudbestiller og køber disse ting, for det første er for langt mellem et par og langt mellem hvad det end er, og for det andet er det aldrig en ny ung chauffør, det er næsten altid en gammel, erfaren chauffør, der købte Livewire på en helt anden måde. Faktisk har industrianalytikere sagt, at de forventer, at en livewire kun tegner sig for 1% af det samlede Harley-køretøjssalg, før jeg kommer ind på det, selvom jeg gerne vil give dig et lille forhandlerperspektiv, fordi jeg fortalte dig ikke alle købmænd, der bærer livewire. og det er fordi det kræver et niveau 3-opladningssystem, som det kaldes, og det er en betydelig infrastrukturinvestering som økonomiske omkostninger såvel som netop det? Tildelt plads og Harley-Davidson tillader dig ikke, Harley-forhandleren, at sælge en livewire, medmindre du har infrastrukturen til at understøtte vores kundebase. Jeg talte med en person, der rejste i Pennsylvania, og han sagde, at omkostningerne ved investeringsafkast, de ikke skønnede, hvad efterspørgslen efter livewire ville være i deres område, ville have set på, hvad investeringen ville være økonomisk set vedrørende loven osv. og de sagde bare i helvede, at vi ikke bærer dette.

En anden grund til, at forhandlere måske ikke er så varme på Livewire, er fordi Harley gjorde det ret klart af min forståelse, at de ikke vil tilbyde økonomiske rabatter, der normalt ser ud som tusinder af dollars i årsregnskaber, sådan noget ikke ønsker livewire at være en tee-type cykel. Nu hvor du har al baggrunden, vil jeg give dig tre forudsigelser af, hvor LiveWire vil gå, og hvor Harley-Davidson vil hen, og hvad jeg mener i løbet af de næste tre år. Forudsigelse en: Harley vil følge Teslas ledelse, og hvad Imean er for omkring fem år siden, hvis du ville købe en Tesla, ville du give op omkring hundrede tusind dollars.

Her er vi i 2019, sidst i 2019, og du kan få en Tesla Model 3 for omkring femogtredive tusind dollars. Så Tesla startede med denne flagskibsmodel og introducerede senere mere overkommelige og billigere modeller, hvilket er hvad Harley-Davidson gør, hvor de har den øverste flagskib livewire, og så laver de nye lanceringer derfra, og der var noget bevis for, at . Harley sagde, at en af ​​deres intentioner var at tilbyde tre eller fire mere ikke kun elektriske motorcykler, men også elektriske cykler i de næste par år gennem 2022.

D-vitamin supplerer hele fødevarer

Så vi har en ud af fire eller en ud af fem elektriske køretøjer derude, jeg tror, ​​det vil gå, der vil være en slags flagskibs benchmark, og så vil de efterfølgende tilbyde mere økonomiske alternativer. Prediction 2: Harley-Davidson diskonterer ikke livewire, men jeg tror, ​​de vil finde kreative måder at motivere kunder på. Så det betyder, at de ikke ønsker at sænke prisen direkte på den ting, vi ikke ønsker at støtte navnet Livewire, så i stedet finder de måder at gøre det mere overkommeligt for dig på andre måder.

En ting, de laver lige nu, er at jeg tror, ​​de har en slags plan, hvor du får fem hundrede kilowatt timer gratis påfyldning, når du køber en ny Livewire, hvilket er hvad de siger er cirka to års gratis kørsel. behøver ikke at betale ekstra regninger, der opkræves i dit eget hjem, du kan bare oplade proxy-stationer, men det kan endda være noget som vedligeholdelseskontrakter, såsom B. Gratis vedligeholdelse for første gang, eller du kender dig køber denne cykel for at få fem hundrede eller tusind dollars - køb kredit på dele og opgraderinger og udstyr og mærket skrammel og alt det der, så ja, forudsig to - du finder måder at motivere kunder til at købe Livewire, men ikke devaluerer nødvendigvis Livewire. Prediction 3: Harley-Davidson Livewire vil sælge mere Harley-Davidson til unge ryttere, men ikke mere Harley-Davidson Livewires.

Hvad jeg mener med det er, at vi lige nu bliver lidt angrebet over dette spørgsmål om, hvorvidt unge vil købe det, og svaret er nej, men vi må tænke i vores hoveder på, om unge vil købe det , hvilket er, hvad vi bliver nødt til at tænke over, får dette miljøvenlige yngre folk til at komme ind i motorcykler og tænke mere på Harley-Davidson? Vil du være mere interesseret i mærket? Ville det gøre dem mere tilbøjelige til at købe fra mærket? Ville det ændre din holdning til mærket? Og jeg tror, ​​at Livewire vil have en positiv indvirkning på alle disse mennesker i alle disse områder. Hvis du er miljøvenlig, synes du Harley gør noget elektrisk, det er virkelig sejt, fordi du måske er ny, du ved ikke, at Zero har gjort det i ti år og hvad som helst. Når du er en person, der er meget velhavende, og du kigger på fora, taler du med folk, og de siger alle, åh Harley-Davidson, det er alt, du kender gamle mandecykler med gammel mandteknologi, og du ser, nej, der er denne tæller -argument, harley gør noget rigtig cool, hvor freakinfly denne cykel ser ud, og den er elektrisk som alt, og det er virkelig sødt, at det modvirker lidt.

Livewire vil sælge flere Harley Davidsons, men det vil ikke nødvendigvis sælge flere Livewires. Afsluttende tanker Jeg kan virkelig godt lide Livewire Jeg synes det er rigtig sejt Jeg havde muligheden for virkelig at arbejde tæt sammen med en af ​​ingeniørerne, der faktisk var som en del af projektet Livewire-teamet i et par uger, da jeg selv arbejdede for Harley-Davidson og jeg tror, ​​jeg vil også sende et billede, her er jeg med Ryan f9 fra Fortnine, de har en rigtig sej YouTube-kanal, også du, du skal stoppe ved jeg gav nogle instruktioner om dette for et par år siden, så det er et køretøj, der er meget tæt på mit hjerte Det er en, som jeg håber, vil klare sig godt, jeg håber, at mærket klarer sig godt, jeg ved, hvad der aldrig blev designet til at være markedsleder, jeg ved, det var designet til positiv PR, blev designet som et udstillingsvindue. produkt i tankerne, for at få opfattelsen ud For at ændre et brand gennem folk for at bringe mere interesse i brandet og ændre denne opfattelse, tror jeg, at Livewire vil blive rigtig succes hos Sense, og jeg ved, at det allerede er det. Hvis du har spørgsmål om Live Wire, skal du lade dem være i kommentarerne nedenfor.

Tror du, at det virkelig vil sælge? Personligt tror jeg ikke, at pris og demografi virkelig krydser en meget lille niche. Jeg tror, ​​det vil blive solgt til eksisterende erfarne ryttere, ikke nødvendigvis nye, der bare kommer ind i sporten, men det er fint. Hvis du kunne lide denne artikel, skal du trykke på like-knappen, det gør altid min dag, når nogen abonnerer, fordi jeg tjekker denne tæller hvert par dage.

Det er sejt at se, når det startede op. Jeg prøver at sende artikler om motorcykelnyheder eller anmeldelser eller hvordan man bruger alt dette, tror det er derfor, det hedder YouMotorcycle, skal du trykke på abonnementsknappen, tak gutter, jeg holder op med pladder. Stille, kør sikkert, have det sjovt senere

cykelskat

Gør Harley Davidson cykler?

DetHarley-DavidsonVirksomheden startede i begyndelsen af ​​1900'erne, da William S. Der var dog en fem-årig strækning hvorHarley-Davidsonikke barelavemotorcykler; de lavedecykler. Nu ved hjælp af Chicagos arvCykler, disse længe glemte tohjulede hjul er tilbage.

Hvor er serienumre på e-cykler?

Hvor finder man det. Størstedelen afserienumreer placeret under bundbeslaget, hvor de to pedalarmene mødes. Vend din cykel på hovedet, og registrer dennummer. Hvis der erintet serienummeri nærheden af ​​krumtapene, skal du kontrollere andre almindelige steder, herunder front headset eller bageste ophold.

Har Ebikes serienumre?

Udenbrug forenten af ​​kørekort eller forsikring er der ingenbrug forat en elektrisk cykel inkluderer enVIN. Det er derfor næsten alleelektriske cyklerblot inkludere enserienummer.Serienumrepå cykler er ikke unikke for enkeltpersoner, men snarere bare for modellen til et bestemt mærke.

Hvor mange elektriske Harleys er der blevet solgt?

LiveWire har ikke ført tilmegetvækst

Ifølge MotorCycles Data er det kun det californiske selskabsolgtomkring 3000 cykler på verdensplan i 2019. I modsætning hertil ifølge Statista,Harley'sOSsalg, selvom ned,varlige under 126.000.
1. jul. Feb 2020

Hvor længe varer Harley Motors?

For sportscykler kan 25.000 miles være meget.Harley-Davidson motorcykler er bygget tilholder meget længere. Hvis en cykel har gode vedligeholdelsesregistreringer, kan der ikke forventes nogen tegn på skader og ingen olielækager, selv en cykel med 40.000 til 50.000 miles kan forventes atsidsttillangtid.10. jul. Dec 2019

Ejer Kawasaki Harley Davidson?

Harley Davidsonerhvervet af japansk ejetKawasakiMotor Company LTD. Milwaukee, 1. april 2014 -Harley-Davidson, Inc. (HOG) har annonceret aftale om at blive erhvervet af japansk ejetKawasakiMotor Company LTD i dag, tirsdag den 1. april 2014 for et uoplyst beløb.31. mar 2014

Hvad hedder Harley Davidson el-cykel?

Dette er det. Harley-Davidson har dræbt os med udsigten til deres egne elektriske cykler i over to år. Og i dag har bar-and-shield motorcykelfabrikanten endelig annonceret sit nye dedikerede elektriske cykelmærke kendt som Serial 1 Cycle Company.

Er Harley Davidson e-cyklen en knallert?

• Klasse 4 e-cykler er kun power-on-demand og klassificeres normalt som knallerter. Navnet Harley-Davidson er et, du sandsynligvis forbinder med brutalt høje motorcykler, og ikke en, du måske forventer at se på ethvert el-køretøj.

Er Harley Davidson LiveWire en elektrisk cykel?

Navnet Harley-Davidson er et, du sandsynligvis forbinder med brutalt høje motorcykler, og ikke en, du måske forventer at se på ethvert el-køretøj. Virksomhedens nylige elektriske Livewire-model ændrede dog alt dette og blev for nylig set testet til sine grænser af Ewan McGreggor på hans seneste Long Way Up-serie.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Low carb diæt og afib - svar på problemerne

Kan en diæt med lavt kulhydratindhold forårsage AFib? Diæter med lavt kulhydratindhold er forbundet med øget risiko for atrieflimren, hvilket indikerer, at denne populære vægtkontrolmetode, ved at begrænse indtagelsen af ​​kulhydrater, bør anbefales med forsigtighed, og der bør udføres flere undersøgelser for at evaluere effekten.25.04.2019

Let mad til mavebesvær - hvordan man beslutter

Hvilke fødevarer er lette på maven? 11 fødevarer, der er lette at fordøje Toast. Del på Pinterest Ristning af brød nedbryder nogle af dets kulhydrater. Hvide ris. Ris er en god kilde til energi og protein, men ikke alle korn er lette at fordøje. Bananer. Æblesau. Æg. Søde kartofler. Kylling. laks.

Atkins diæt vs keto - hvordan man retter det

Hvad er bedre Atkins eller keto? Atkins og keto er begge diæter med lavt kulhydratindhold, der kan være til gavn for vægttab, diabetesstyring og hjertesundhed. Deres største forskel er, at du gradvist øger dit kulhydratindtag på Atkins, mens det fortsat er meget lavt på keto-dietten, så din krop kan forblive i ketose og forbrænde ketoner til energi. 13. juni 2019

Protein shake til muskelgendannelse - holdbare løsninger

Hvilket protein er godt for muskelgendannelse? En undersøgelse viste et positivt anabolsk respons, efter at deltagerne indtog 20 gram valleprotein inden træning (9). Andre fordele ved at spise protein inden træning inkluderer: En bedre anabolsk respons eller muskelvækst (11, 12) Forbedret muskelgendannelse (12)

Termisk mad diæt - innovative løsninger

Hvilke fødevarer har den bedste termiske effekt? Kulinarisk ernæringsekspert Trudy Stone er enig: ”Æg er en af ​​de bedste kilder til fedtforbrændende proteiner, der får dit stofskifte fyret. Diæt med højt proteinindhold har vist sig at øge dit stofskifte på grund af den termiske effekt af mad - mængden af ​​kalorier, som din krop forbrænder for at metabolisere fødevarer. ”27 februar. 2019 г.

Sunde probiotika - typiske svar og spørgsmål

Hvad er det sundeste probiotiske at tage? En generel anbefaling er at vælge probiotiske produkter med mindst 1 milliard kolonidannende enheder og indeholdende slægten Lactobacillus, Bifidobacterium eller Saccharomyces boulardii, nogle af de mest efterforskede probiotika.9 нояб. 2018 г.