Vigtigste > Cykler > Hutchinson cykeldæk - enkle svar på spørgsmål

Hutchinson cykeldæk - enkle svar på spørgsmål

Hvor er Hutchinson cykeldæk lavet?

Frankrig



Hvor hårdt skal dine dæk virkelig være, og hvilket tryk er det rigtige? Det første punkt, når du starter fra bunden, er at sikre, at du puster dit dæk inden for det anbefalede minimums- og maksimumtryk, som normalt er trykt på siden af ​​dækket. Nå, denne Continental har kun et anbefalet maksimalt tryk, som er 8,5 bar eller 120 PSI. Så hvis du holder fast ved det, går du ikke galt, i det mindste for sikkerheden, med en cykelspecifik pumpe med en manometer på, mit første forslag ville være at købe en, men på kort sigt føles 100 PSI som at trykke på siden på dækket, så ikke den ene Slidbane, men siden, dybest set kan du trykke tommelfingrene så hårdt som muligt, og det vil ikke bevæge sig meget, tvetydigt, jeg ved, men du har ikke en måler, så hvad kan du gøre? Nå er vi i sikkerhed, det er et meget godt udgangspunkt, men det er bestemt ikke den eneste ting at tænke på for at tage højde for bredden på vores dæk og også vores kropsvægt, da smallere dæk kræver højere tryk end bredere og tungere ryttere kræver højere tryk end lettere. (let musik) Dæk skal gribe fat, dette er ret indlysende, når du vil accelerere eller ændre retning eller faktisk sænke, men et dæk, der er for hårdt, deformeres ikke på vejoverfladen, så mindre gummi kommer i kontakt med hvert dæktid med vejen, hvilket betyder, at du har meget mindre greb.

Så ideelt set vil du køre et tryk, der gør det muligt for dækket at komprimere, når du er på cyklen. Tro det eller ej, det er netop dette emne, der er blevet undersøgt meget, og de fleste synes at være enige i arbejdet hos en mand ved navn Frank Berto fra 80'erne, og han fandt ud af, at den ideelle kompression var 15% af den samlede højde af Selvom det ganske vist er en bemærkelsesværdigt vanskelig ting at gøre, er det tydeligvis meget, meget hurtigere, så de rullede med langt mindre træk end blødere dæk. I den virkelige verden absorberer et blødere dæk imidlertid på normale, ujævne veje vibrationer meget bedre, og disse vibrationer bremser dig virkelig ned, meget, faktisk, hvorfor et blødere og mere behageligt dæk potentielt kan rulle hurtigere. (let musik) Hvis det lyder som blødere dæk, skal du holde på, fordi et dæk, der er for blødt, begynder at rulle langsommere, og så vil de også vikle det rundt om hjørnerne, hvilket gør det særligt vanskeligt at kontrollere og jeg tør sige farligt.

Og så er et blødere dæk selvfølgelig også mere udsat for punkteringer. (let musik) Du har sikkert bemærket, at jeg faktisk ikke har anbefalet dæktryk endnu, så måske er det tid til at lægge mine penge, hvor min mund er, okay. Jeg vejer 73 kg, og når jeg bruger et 23C bredt dæk, lægger jeg 95 PSI i forhjulet og 100 PSI bagpå, fordi der er lidt mere vægt derovre, og i 25'erne bruger jeg 80 og 85 PSI og derefter til 28s, Jeg kører 60 og 65 PSI.



Som jeg nævnte tidligere, hvis du er lidt lettere, vil du løbe mindre, så overvej at lægge ca. 1 PSI mindre pr. Pund kropsvægt, og hvis du er tungere, vil du gøre det modsatte. Hvis du arbejder i baren, er det sandsynligvis ca. 1 bar for hver 25 pund af din vægt, det er anderledes. En masse rigtig praktiske lommeregnere derude på Internettet, der vil forsøge at gøre jobbet for dig, men hvis der er én ting, synes jeg du skal tage væk fra denne artikel, er at bruge tid på at tænke på, hvad dit eget perfekte dæktryk er da det afhænger af rytteren til rytteren og faktisk ch, fra sted til t Så tænk over hvad vi lige dækkede i denne artikel, vrides dækket, når det bliver for blødt? Eller er du virkelig tilbøjelig til punkteringer? Eller er du i færd med at lave den bedste del? , den superglatte asfalt i verden? I så fald vil du sandsynligvis tilføje et par ekstra PSI. Vær ikke bange for at rodde rundt, hold dig inden for grænserne og vær sikker.

Åh, og der er også en ting, det er ikke kun dit dæk, der har trykgrænser. Hvis du har et rigtig let hjulsæt, kan disse også have en trykgrænse, selvom vi faktisk har set dem oppustet til over 200 PSI mere end den anbefalede grænse, når noget som disse lynlåse er her. (Eksplosion) Whoa.

Nå, der er en smule margen til indbygget fejl. Sørg nu for at abonnere på GCN, det er meget let, og det er gratis, bare klik på kloden, og hvis du leder efter mere indhold om bøjler, så klik deroppe, og vi har en artikel om en, men hvordan man mindsker risikoen for punkteringer, eller bare dernede, har vi et meget rettidigt spørgsmål, sandheden om brede fælge og brede dæk.

Er luftløse cykeldæk gode?



Hutchinsoner den enestecykeldækfirma, der stadig fremstiller sine produkter i Frankrig.

Denne artikel er ikke sponsoreret af kædereaktionscyklister, det er bare et rigtig godt sted, hvor du kan sende tingene billigt online til Japan, hvor som helst også rigtig gode, så jeg handler normalt mellem de to, men jeg bestilte stadig nogle dæk online, så jeg troede, jeg lavede en artikel om hvilke dæk jeg bruger, hvilke dæk jeg anbefaler til træning og kørsel på racercykler og også til pendling, så lad os åbne pakken og kontrollere disse dæk. Vi har faktisk også nogle mountainbike-dæk, men vi taler ikke om dem i dag, så du vil straks bemærke, at der er en stor forskel mellem disse dæk og dette dæk i denne boks såvel som dette dæk her.

Den største forskel er, at dette dæk er foldet, mens disse bøjler ikke er foldede. Så der er en enorm forskel mellem disse dæk, normalt kaldet clincher-dæk, og disse ligner mere foldedæk afhængigt af dækket, men generelt siger folk, at foldedækkene er lidt lettere at komme på og af dækket Bare fordi de Vi er lidt mere fleksible, og de bredere dæk har en tendens til at være lidt billigere, så du kan spare lidt penge ved at gå med wire-perleruten, så lad os gå over nogle af disse muligheder. Det første dæk, jeg vil tale om, er et af mine foretrukne pendlerdæk, og dette er et.



Schwalbe Jeg er ikke rigtig sikker på, hvordan man udtaler det, så jeg er Schwalbe, modellen til dette dæk er maraton for uanset hvad det er online, dette er et af de mest populære pendlerdæk, så de fleste af jer er sandsynligvis allerede bekendt med dette dæk, så startende med nogle nøglefunktioner på dette dæk, det er virkelig overkommeligt, det er ikke så slemt, det koster omkring 25 dollars eller deromkring, for da jeg købte det online til en ret normal pris, har den noget vandprofil på toppen, den har nogle virkelig holdbar tyk beskyttelse, hvis du ser på denne tabel her er niveau fem på beskyttelseskortet på deres bord et to syv og det er forbandet det godt, så jeg tror, ​​jeg har kørt på disse dæk i over to år nu på min pendler cykel, min gule Schwinn Madison, og jeg har jeg Stadig har jeg ikke det flade dæk, og der er mange miles mange kilometer på denne cykel, dette er virkelig solide dæk, så nu har jeg endelig en erstatning, så vandprofilen øverst har også denne dejligt lille hvidt bånd, der gør det lidt longe r fremhæver du kører præcist. Jeg kører for det meste på min pendlercykel ved 25 fordi det stadig er en racercykel, det er stadig en fixie der er ikke for meget plads til dækkene, hvis jeg havde lidt mere plads til et pendler kunne jeg gå op 28 eller endnu større dominerer de nogle større størrelser for dette dæk, så du kan få den større størrelse alligevel disse er troværdigt holdbare Jeg har skrevet tusinder af miles på miner ingen problemer, ikke et enkelt fladt dæk og de kører rigtig godt jeg kører i det hele den gang Rain virkelig solide dæk virkelig god pris virkelig uovertruffen så solid anbefaling til Schwalbe Marathon-dækket, så mit næste dæk, som jeg bestilte, er også fra Schwalbe na, det betyder at du deDurano. bor i Japan Det er hvor længe jeg lever min evne for at udtale, hvordan vi udtaler ting på engelsk, så Durano Jeg formoder, at Durano-modellen til dækket Dies er et nyt dæk for mig. Jeg har ikke købt dette endnu, men der var en ret anstændig prisforskel mellem dette og marathondækket Jeg viser bare d du, denne på beskyttelsesniveauet er kun et niveau med fire hak nede. Jeg er ikke sikker på, hvor stor forskellen er, at det foregående dæk var et niveau grønt, det er en niveau blå beskyttelse, uanset hvad det betyder i henhold til din standard, profil, som du kan se, har ikke næsten lige så mange vandlinjer som maratonmodellen, så det er lidt mindre beskyttet i denne forstand, men det var meget billigere, det var kun for maratondækket, jeg betalte cirka 3000 yen pr. dæk , det er cirka 27 26 dollars og for denne anden var det omkring 2.400 yen eller omkring $ 22, en besparelse på cirka fem-seks dollars eller omkring 25 procent, selvom disse dæk sparer cirka 25 procent i prisen , hvis de ender med at være anstændige Har holdbarhed.

Disse syntes også at veje lidt mindre, fordi der er mindre detektion, men jeg vil sætte dem på og teste dem og se, hvordan de kører, hvis du har hørt før Schwa i disse tider kampesten ah nej de Reynaud lad mig vide, da det fungerede ude for dig, de havde nogle ret gode anmeldelser online, så jeg er ret håbende, og hvis de fungerer godt, kunne jeg bruge disse mere og spare lidt flere penge på mine pendlerdæk, som også er 25 med stort set den standard på alle mine racercykler, så jeg fik et sæt af hver af disse. Det sidste pendlerdæk, jeg stærkt vil anbefale, er den kontinentale Gator-hud, som de fleste af jer sandsynligvis kender til disse dæk, disse har utrolig beskyttelse, jeg har kørt på disse på mine racercykler i årevis, og jeg har stadig ikke haft en eneste flad få dækket selv. Hvert fladt dæk, jeg fik, kom kun fra slid på selve røret, så intet af det latterlige beskyttelsesniveau, som jeg faktisk stadig kører på, disse dæk er også så glatte og hurtige, så jeg bruger faktisk disse dæk til Doraces, Jeg har kørt på disse dæk her i Japan i Crits, som jeg har placeret i kasser og Cat1 Crits her i Japan. Disse dæk er ikke nær så lette som nogle andre racerdæk, du kunne bruge, men jeg er i min racerkarriere lige nu er jeg ikke så fokuseret på resultater. Jeg vil meget hellere have et dæk, der garanteret ikke er fladt. Bare tag risikoen og gå lidt lettere og få dette lettere dæk.

Så når vi taler om racerdæk, er det et helt andet emne, som vi ikke taler om i dag - kør og bekymre dig ikke om disse ting Ulempen ved disse dæk er, at de er meget dyrere end de to andre dæk, vi kun har anbefalede disse starter på omkring $ 50, og hvis du er heldig nok og du har tid til at shoppe online, kan du finde disse til salg, du kan normalt få disse til omkring fyrre dollars, hvis du er virkelig heldig, kan du komme ned til $ 35 , men igen afhænger det af, hvilken type du får, der er to typer af disse bøjler, der er den foldestil, jeg har her, som er dyrere end den kablede perle, som er den mere åbne stil ligesom disse to, som vi lige har tjekket. Så hvis du kan finde dem meget billigere online, skal du sørge for at få den rigtige, hvis du ikke har det. Hvis du vil have den kablede perle og den sammenfoldelige, skal du sørge for at vælge den rigtige. Disse er normalt mindst fem dollars dyrere end $ 4045 trådfremføreren. Hvis de nogensinde er til salg, vil jeg have et par af dem på lager, så hvis jeg har brug for at udskifte dem, har jeg dem i stedet for at vente og få dem fuld pris senere køb, når jeg bestemt ikke kan købe et par af dem, fordi du vil bruge temaet på et eller andet tidspunkt, så disse er håndlavede i Tyskland virkelig godt produkt stærkt anbefalet, jeg har kørt dem på grusveje, jeg kører min racing cykel overalt og har denne i øjeblikket på mange af mine motorcykler disse på min racercykel Jeg har disse på min kones racercykel Jeg har disse på min cyclocross cykel og jeg kører godt på grusveje, god på mountainbike stier og igen ingen problemer utroligt holdbarhed på disse utroligt hurtige ruller deltager stadig i løb på disse.

Så hvis du leder efter et pendlerdæk, som du stadig kan gå hårdt, hurtigt og holde trit med, er dette det dæk, du vil have, hvis du vil spare penge og stadig har noget utroligt holdbart, gå med disse Rubble Marathons Du kan ikke gå galt med begge. Det eneste problem med disse er, at de har lidt mere rullemodstand, så du ikke kan gå lige så hurtigt som Gator-skindene, men disse tager sandsynligvis lidt bedre i regnen, jeg må sige, at jeg ikke kan gå forkert med en af ​​dem, men jeg håber stadig, at du fandt denne artikel nyttig, hvis du har andre vejdækforslag, du kan bruge til træning eller pendling, som jeg ikke har vist i denne artikel. Jeg er sikker på, at der er en række andre tilgængelige. Fortæl mig i kommentarerne, hvis du har andre billigere løsninger, mere holdbare løsninger, bestemt mere punkteringsbestandige løsninger, så lad mig det vide, så lad alle vide det i kommentarerne, og vi og måske vil vi tjekke dem ud i fremtiden, når vi alligevel får en anden har brug for et par nye dæk, det er det til dagens artikel.

Tak fordi du så med. Hvis du kan lide denne type artikler og ønsker at se flere artikler om cykellivet i Japan og cykeltips, bør du bestemt lide denne artikel. Og også hvis du har nye ideer, som vi skal diskutere, skal du lade det være i kommentarerne, hvis du vil støtte denne kanal, tjek vores Patreon-link, og hvis du vil se flere artikler om cykling og liv i Japan, her er vores playliste med artikler om os, der cykler gennem Japan, det er det i dag igen som altid, tak for at se og se dig næste gang her på Tool Cruise

Hvad er det mest punkteringsbestandige cykeldæk?

Airless cykeldæklover bedre holdbarhed end gummipneumatiskdækog ingen lejligheder. Når alt kommer til alt, producenter annoncere, at deresairless cykeldækfjerne lejligheder og vare længere. For ikke at nævne det faktum, at når deres livcyklusender, kan nogle af deres proprietære skum genbruges.

Er Kevlar cykeldæk det værd?

Hvad er de bedstepunktering-sikre dæk?
  • Continental Gator Urban-cykel med hård skalDæk.
  • Hutchinson Intensive 2 RoadCykeldæk.
  • Vittoria Zaffiro Pro III 23 RoadCykeldæk.
  • Maxxis foldning igenDæk.

Hvad er cykeldæk lavet af?

Hvilke komponenter udgør adæk? TILcykeldækbestår af tre grundlæggende elementer: slagtekroppen, perlekernen og gummibanen. Desuden næsten alle Schwalbedækhar et punkteringsbeskyttelsesbælte.

Er der flade gratis cykeldæk?

IkkeLejlighederNogensinde

100% vedligeholdelseLedigVores luftløsedækindsatser påvirkes ikke af temperatur, stød eller nogen form for punktering. Brug aldrig en pumpe igen med Air F? M airless cycling Technology, du indstiller den bare og glemmer den.

Er cykeldækforinger det værd?

Dækforinger

Foringerer populære og fungerer godt, men de tilføjer 6 oz. eller mere til vægten af ​​dindækhvilket tilføjer mærkbart din rullemodstand i højere ydelsedæk. Men hvis du bor i et område med masser af torner eller vejaffald,linerskunne være godtværdivægten.

Hvorfor tømmes mine cykeldæk?

Nogle af de mest almindelige årsager til dindækbliver flade inkluderer: Punkteringer med en skarp genstand. Fejl eller beskadigelse af ventilspindlen. Gnides eller revetdæk.

Er Kevlar god i dæk?

Ensartede regerings- og uafhængige testresultater. Wrangler AT Adventure medKevlarmodtaget rapporter over uniformet i UniformDækKvalitets klassificeringssystem. Det fik en score på 640 for løbebånd. Temperatur- og trækkvaliteter var henholdsvis B og A.

hvordan man tæller makroer

Er dæk med Kevlar bedre?

Lettere, stærkere og mere punkteringsbestandige

Udskiftning af nylonlaget medKevlarresulterer i endækdet er lettere, stærkere og mere punkteringsbestandigt end før, og holdbarhed er ogsåforbedret, som gør det muligt for Goodyear at inkludere en begrænset garanti på slidbanen på 60.000 kilometer på den nyedæk.

Er Hutchinson fusion 5 et slangeløst dæk?

På samme måde hævder Hutchinson Fusion 5 at have alle tre i spader takket være sin 'infernale' 11Storm-performance-forbindelse. Det fås også som et 'helårsdæk'. Som du kunne forvente af den oprindelige pioner inden for vejløs slange, er Hutchinson Fusion 5 slangeløs klar, hvilket betyder, at den kan køres enten slangeløs eller som en clincher.

Hvilke dæk bruger Hutchinson-dæk?

For at opsummere er Overide hurtig på vej og lige så lynhurtig på let grus som den, der findes på skovstier.

Kan en Hutchinson fusion 5 køres som en clincher?

Det fås også som et 'helårsdæk'. Som du kunne forvente af den oprindelige pioner inden for vejløs slange, er Hutchinson Fusion 5 slangeløs klar, hvilket betyder, at den kan køres enten slangeløs eller som en clincher. Jeg valgte at køre min som sidstnævnte og montere dækkene på et sæt Campagnolo Bora One-hjul.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.