Vigtigste > Cykler > Kenda cykeldæk anmeldelser - en løsning på

Kenda cykeldæk anmeldelser - en løsning på

Hvor længe holder Kenda cykeldæk?

Den konventionelle visdom er, at din vejcykeldæk holderhvor som helst fra 1.000 til 3.000 miles. High-end (dyrere)dæk skal varemindst 2.500 miles.9. jan Dec 2019



Jeg lyver ikke. Jeg er virkelig spændt på at se, hvordan det vil gå. Jeg ved ikke om jer, men for mig kan livet bare blive vanvittigt.

At jonglere med arbejde og leg kan være hårdt, og jeg føler altid, at jeg har alt for meget at gøre og ikke har tid til det. Der er tidspunkter som disse, når jeg bare skal slippe væk, og det betyder at køre på min cykel for mig. Uanset om jeg går på en cykelsti eller bare kører i mit kvarter, kan cykling tage alle mine bekymringer væk.

Nogle gange rydder jeg tankerne og tænker bare. Så forleden kørte jeg gennem mit kvarter, og jeg indså noget. Tænk på de cykler, vi kører hele tiden.



Se f.eks. På min hardtail. Det kan se simpelt ud med kun en fork, men faktisk fungerer en række komplekse ting sammen for at skabe en fantastisk oplevelse. Der er de hydrauliske bremser med flere stempler, den luftfjedrede gaffel kan justeres efter din vægt.

Og selv de enkleste ting som en sadelpind, der nu fortsætter med at tikke, uanset hvad. Men den ene ting, jeg tænkte på, der får mest ud af alt andet, er sandsynligvis den enkleste - og det er vores dæk. Så tænkte jeg på mine specifikke dæk.

De kommer fra et brand, der hedder Kenda, og de hedder Havoks, der blev begejstrede for min start-level hardtail. De er plus størrelse 27,5 dæk og traditionelle i den forstand, at de kommer med inderrør.



Nu var fælgen på denne cykel slangeløs, så jeg troede du ved hvad? hvorfor ikke sætte dækkene op som slangeløse for at se, hvad der ville ske. For de af jer, der ikke ved det, betyder det bare at sætte dækforsegling i dækket - som vil sætte eventuelle huller eller lækager, som dækket kan skabe i stedet for en. Den største ulempe ved ikke-slangeløse dæk er, at de har tyndere sidevægge, og med tiden vil væske løbe igennem dem.

Åh ja, og det lille faktum, at du kører på dæk på måder, der ikke er designet til det og intet garanteret som et resultat. Men jeg har faktisk gjort det i de sidste mange måneder og har aldrig haft et eneste problem. Det er her, denne artikel kommer ind.

Et par af mine venner skriver ned - 'Hej til min lille ven' - et stykke træ jeg havde liggende, en god gammel hammer og en neglekasse. Nu er det ikke så slemt at sætte et søm i et stykke træ, da fugemassen i dækket forsegler det, og dækket virkelig ikke tager meget stress. Men hvor meget tortur kan disse fyre gøre? virkelig tage dæk af.

fitbit ioniske GPS



Og alligevel, alle dæk. For at besvare dette spørgsmål besluttede jeg at tage dette stykke træ og stikke 15 negle i det først. Så jeg kan virkelig se, hvad disse dæk kan

Okay så vi er alle klar, 15 søm i dette tavle, og jeg er klar til at lave en rigtig torturtest på disse dæk. Nu skal jeg få dem oppustet til ca. 30 PSI, hvilket er ret hårdt for store dæk, men det er sådan, at neglene får et rigtigt greb. Nu er bordets afstand kun omkring halvdelen af ​​dækkets diameter.

En anden, et komplet pas ville være en fuld tid omkring dækket. Så med den jeg har, er jeg begejstret for at se, hvad I synes. Hvor mange gange kommer mine to dæk over dette bræt, før et af dem går helt i stykker? ”Jeg vil sige, at jeg kan klare det rundt om dækket 10 gange eller 5 fulde gange, men jeg tror, ​​jeg faktisk kunne gøre mere.

Der er kun en måde at finde ud af. Lad os se. Skød et gik rigtig godt.

Jeg kunne høre luften komme ud, og jeg kunne hurtigt høre fugemassen forsegle den, og jeg vil foretage et par flere passeringer, og jeg vil vise dig, at du kan se hvert eneste punkt, hvor et søm gik ind. Men vi er nødt til fortsæt, det var bare runde 1, der er mange flere gennemløb. Runde 2. Runde 3. Runde 4. Disse huller tog meget længere tid at forsegle, jeg tror, ​​at jo mindre lufttryk jo sværere er at lukke, sætte fugemassen, hvor den skal hen.

Jeg viser dig en lille profil af dækket, så du kan se, hvordan det ser ud efter 4 omgange, hver gang det er gået over et søm, og det gør et rigtig godt stykke arbejde. Mand jeg er imponeret. Jeg er mest bekymret for nogle af disse sidehuller, fordi jeg ved, at jo mere jeg gør det, jo tættere kommer jeg på den side.

cykelbremser gnider

Så vi fortsætter med at prøve. Okay, jeg er nødt til at bremse langsomt for at få fugemassen, men jeg kan ikke tro, at det stadig fungerer, jeg tror, ​​at fordækket får meget af det, fordi al min vægt er over forhjulet. Så tid til at fokusere lidt mere på baghjulet.

Jeg ved ikke, om du kan se dette, men der er ophobninger af fugemasse omkring alle de vigtigste negle, som jeg fortsat rammer på. Okay så efter 10 forsøg har jeg stadig 26 PSI i forhjulet, og jeg kender baghjulet sandsynligvis det samme, hvis ikke lidt mere, og jeg vil ikke lyve. 10 passerer Jeg er imponeret, jeg er forbløffet, for husk, disse er ikke slangeløse dæk.

Men jeg er også et lille bord. Jeg mener, jeg kunne gøre dette hele dagen og bare køre over det 50 gange, og dækkene fungerer stadig, som jeg gerne vil gøre. Jeg vil teste disse ting for tortur.

Så jeg har en idé. Så jeg løftede staven og satte 30 søm i dette tavle. Men vil flere negle virkelig gøre den store forskel? Og jeg tror svaret er nej.

Så hvad jeg skal gøre er at håbe på dette bord med det samme. Og prøv at ødelægge disse dæk fuldstændigt, mens du ikke prøver at bryde fælgbåndet på mine fælge. Jeg vil ikke lyve, jeg er virkelig begejstret for at se, hvordan dette vil gå.

Åh gud. Okay, jeg har lavet 10 normale passeringer, sandsynligvis 10 eller flere latterlige passeringer, og disse dæk er stadig oppustet, siden jeg først fyldte dem op, og de er sandsynligvis omkring, jeg ved ikke, 15-20 PSI hvor Jeg er, de ville normalt køre. Og hvad jeg fandt ud af at lege rundt her er, jo langsommere du går, og jo mere du narre med dine dæk, mens de er på tavlen, jo mere påvirker neglene virkelig dækkene.

Så jeg vil afslutte dette eksperiment nu ved at køre smerteligt langsomt og dreje mine hjul så meget som muligt, så neglene virkelig kan rode med dækket. Lad os se, hvordan det fungerer. Dejligt og langsomt.

Okay så jeg har brugt den sidste halve time på at gå over dette bræt 30/40 gange, super hurtigt, temmelig hurtigt, jeg sprang på tavlen med 30 søm derinde, jeg gik så langsomt som muligt og havde ikke brug for dækkets top kun op en gang. Nu skal jeg være ærlig over for jer, jeg gjorde dette eksperiment, fordi jeg købte et nyt par 27,5 plus dæk til min Tokul, jeg er super begejstret.

Men jeg er så imponeret, at jeg har besluttet, at dette kun vil være del 1 af denne artikel. Og det er hvad jeg mener. Jeg holder disse dæk på, og jeg er så sikker på dem, at jeg går på vandretur med dem.

Men jeg har brug for din hjælp, jeg skal udføre del 2 af denne torturtest, og jeg har brug for at høre, hvad I synes, hvad jeg ellers skal gøre sidevæggen, eller hvis jeg bruger en kniv, er de ikke længere rørløse, men her er hvad jeg tror, ​​er der noget, hvad kan jeg tage på stien for virkelig at få disse dæk på vejen? Jeg tester, og selvom ting går forkerte forkert, sætter jeg mig selv i en virkelig skør situation? Hvis du kunne lide denne artikel, skal du trykke på knappen Like, men vigtigere, lad mig det vide i kommentarerne nedenfor, hvad jeg skulle gøre for virkelig at sætte disse dæk på prøve. Og sidst men ikke mindst, så tryk på abonnementsknappen i hjørnet, når jeg sender min del 2, og hvem ved, måske kan vi endda se 3. Men i øjeblikket skal du ikke se mig for meget mere.

Kom derude og kør på din cykel, og forhåbentlig har du indstillet den slangeløs, så du kan køre den hver dag, uanset hvad. 3 dage senere er dækkene stadig oppustet til 25 PSI. Hjælp mig folk

gary fisher mountainbike

Hvor fremstilles Kenda cykeldæk?

Taiwan

Talsmand: BERGCYKELDÆK ER SANDE TRAIL BLAZERS, SÆRLIGT UDVIKLET TIL OFF-ROAD RIDING. Bredere end almindelige vejdæk, bjergcykeldæk har øgede knapper eller laveste, der har lave stabilitetsværktøjer. NÅR GUMMEN KOMMER PÅ DIRT, ER DET ALT OM KONTROL.

BERGCYKELDÆK ER UDVIKLET TIL AT GRIPE JORDEN OG GIVE UDVENDIG TRAKTION TIL AT OPRETTE DELER AF DÆKET. INGREDIENSER Indeholder syntetisk og naturlig gummi, svovl og andre kemikalier. ROTERENDE SPIRALBLADER BRODER MATERIALERNE.

KRAFTIGE RULLER TRYK SAMMEN I TYKE LANGE BLADER OG BLADE SKÆR DEN RULLEDE GUMMI I SMÅ REMMER TIL DEN ØNSKEDE TYKKELSE. RUBBERPLADERNE LAND PÅ EN TROLLEY, KLAR TIL AT BRUGE DEN DEL AF DÆKET, DER KOBLER TIL HJULET PÅ HJULET. STÅLET KØRER GENNEM EN TILBYGNING, GUMMEN UDVIDES TIL HUSET.

MASKINEN LEVERER BEAD WIRE TIL EN DREJBAR. DISKEN, DER PAKKER PERLETRÅDEN TIL EN STÅEN WIRE-WIRE, TEKNIKEREN HURTIGER SLUTTET SAMMEN, HOLDE FORMEN OP TIL DET NÆSTE PRODUKTIONSTrin. DE NÆSTE, GUMMIPLADER MED FORSKELLIGE EGENSKABER INDGIVER EN EKSTRUDER.

MED VARME OG UDSKRIVNING Tvinges arket RUBBERET RIDT EN GANG MED KØLT VAND. Mens rullerne slutter sig til STOFGUMMER, STILLER TIL DÆKHUSET. EN FLYTENDE KNIV SKÆRER DET I RUBBYBREJDEN KLISTENDE, SÅ AT STYKKERNE ER LET SPLICE.

SYSTEMET FÆLGER STRIPPERNE TIL DÆKBYGNINGSMASKINEN SPLICE GUMMEN, HVOR SLUTTESTANDERNE MØDER WIRE, RUNDT OM HUSET. SLUTTEN PÅ TRUMMEN FOLDER SIDERNE PÅ HUSET OVER PERLETRÅDERNE. DEN TEKNISKE LAGER GUMMI-LÆGET STOF PÅ Beadtrådene, STYRKER OMRÅDET.

Lance Armstrong dokumentar

GUMMET VÆRER I CENTRUMSTEDET VED TRUMMEN VÆRDES PÅ HUSET TRYKT. OG EN YDERLIGERE VENDING AF TRUMLEN FASTER GUMMET TIL HUSET. VI SKÆRER VENTILATION HUL I GUMMET, DET GÅR TIL EN UDVIDELSE, HVOR DÆKET TAGER FORM.

DAN placerer han bjergcykeldækkene i de hærdede former. DISSE INDIVIDUELLE VÆRKTØJER ER DAMPET FOR AT OPRETTE DÆK UNDER DAMP TILBEREDNINGSKNAPPER OG ANDRE UDSTYR PÅ DÆKFLADEN, DER VIL GJORES FOR EN RUG. Ligesom et stort vaffeljern tilberedte denne form og formede bjergcykeldækket.

DÆKET PLACERES DANNES PÅ EN ENHED TIL AT KØLE EN BÆREDYGTIGHEDSTEST, NÅR EN COMPUTER MÅLER RULLENDE MODSTAND. DETTE ER TABET ENERGI, NÅR DÆKET VENDES, OG EN INDIKATOR FOR, HVORDAN NEMT DÆKET RULLER. DENNE FJELLCYKELDÆK ER NU fri til at køre den handlede vej. ♪♪

Hvorfor er Kenda-dæk så billige?

Kendabeskæftiger mere end 7000 ansatte og har 5 produktionsfaciliteter i Taiwan, Vietnam og Kina.17. feb 2009

Hej alle sammen og velkommen til denne artikel Jeg vil sætte nogle nye dæk på min Honda s2000 nu, da jeg har talt mange gange om, at dæk stort set er den vigtigste komponent i din bil, så du ved, at det er vigtigt, ikke herude At være billigt og få kvalitets ting, når du får nye dæk Der er flere grunde til, at jeg køber nye dæk til min bil Slidbanens slid på de dæk, der er ude nu, er okay, men de er også ret billige dæk, de bageste dæk har ikke dem, der har den rigtige størrelse, de er lidt for små, så der er 205'ere på bagsiden, nu er det rygbredden sammenlignet med 225'erne, der vil være så ca. 20 mm bredere, dette er den rigtige størrelse, dette er OEM-opsætningen, faktisk kom med Bridgestone Potenza So2 s, hvad jeg tror var produktionsdækket, Bridgestone Potenza re 71 R sothis er et højtydende sommerdæk, og forhåbentlig kan vi stråle Delvis se noget ekstra greb fra dem, fordi dette er teknisk forklaret, jeg vandt ' tal bare om mine følelser. Når jeg kører på det, købte jeg denne Race Logic VBox Sport, som inkluderer en 20 Hertz GPS-motor, så du kan få supernøjagtige data, som den kan få. Jeg skal lave nogle decelerationstest og lave nogle lyse tests og se, hvilken afstand stopafstandene og tiderne vi kan få med disse dæk i modsætning til, når jeg sætter disse dæk på, og jeg vil gøre mit bedste for at få det på dage hvor vejret er meget ens, så vi får meget ens data resultater, så temperaturerne er relativt de samme, hvis jeg tester den anden ting rodet med dækkene, er det? alt for negativ camber ikke sikker på, hvad de er, jeg fik en justeringskontrol, og de sagde, at de var over negative 1,7, jeg forsøgte selv at måle det med et digitalt hældningsmåler.

Ved ikke, hvordan man bedst gør dette, du har virkelig brug for et godt værktøj til dette, men de ser ud til at handle om en negativ 2 til negativ to-punkts to-graders negativ camber på halen, der er ude af spec og en af ​​de ting, der fangede øje under kørslen Det specielle ved dette køretøj er, at jeg oplevede overstyring under bremsning og derfor kom ret hårdt ind i et hjørne og trak for hurtigt ind, så jeg gav det mere bremsning, og de fleste biler i dette scenarie, som bogstaveligt talt alle bil, jeg nogensinde har kørt, i dette tilfælde vil bilen bare understyres, den bageste del af bilen blev sparket ud, så jeg havde et modforbindelse, der fik den tilbage på vejen. Jeg gik ikke af vejen, men du ved hvad jeg siger, du skal flytte det tilbage i den rigtige retning, og dette kan være en unik oplevelse, fordi de fleste af de biler, du kører, vil understyres, når du er ved bremsegrænsen d, når du kommer i et hjørne, og det ikke 't og en del af det har at gøre med justering af baghjulsophæng, men en anden del af det er, at det har s de billige dæk bagpå, som er mindre end de burde være De er ikke så brede som de burde være, og de har en overdreven negativ svingning, så begge resulterer i mindre greb og i det mindste minimerer bremsestyring fra det, det i øjeblikket er så det føles lidt mere neutralt, når jeg bremser som overstyring, vejer jeg alle dæk bare for at se om der er nogen forskel mellem Fusion HR-øjne og Bridgestonearyeh71 foran 205sway 22 pounds denne bageste 23,2 pounds så bare lidt mere end en pund tungere for dette 20 millimeter bredere dæk, og så når vi får dem ud, vejer jeg dem og ser, hvad min eneste udfordring nu er at finde ud af, hvordan man får disse til dæk i denne bil for at få dem i midten af ​​dækket, okay, bind det stramt, og jeg synes, dette skal være fint, så jeg har Bridgestone-dækkene på, og fusionsdækkene er slukkede, og bremseresultaterne er så kliché, som det lyder, det er ret uvirkeligt, det er ret svært at tro, hvor stor den er forskellen er mellem disse to dæk, en af ​​de ting, der slog mig, da jeg også byttede disse Forhjulene er Fusion VR-øjne De bageste dæk er Fusion HR -Øjne, så dækkene nu ikke engang matchede V og H, som står for hastighedsklassificeringen, så de bageste dæk havde faktisk en lavere hastighedsvurdering end de forreste dæk, der var tidligere legitime dæk, så jeg har nogle datatest med denne Phivolcs-sport udført.

Jeg vil medtage et link til det i artikelbeskrivelsen, men alligevel, startende med fusionsdækkene, den første test, jeg udførte på en halvtredsogfoders fod, stoppede en g-kraft fra tres mph til nul på 3,4 sekunder Peak deceleration på minus 0,999, så det er ikke særlig godt at stoppe lige under 1 G af 136 fods deceleration fra 60 til nul, og så lavede jeg yderligere to tests efter det med de samme dæk, den næste test var ved 140 fod peak deceleration G på 0 , 9 36, og det var, at i 3,5 5 sekunder, og så lavede jeg en afsluttende test efter det, og den stoppede i 1403,9, så næsten 144 fod på 60 km / t på 3,5 8 sekunder med en maksimal forsinkelse G på 0, 9 til 6, så du kan se, at bøjlen varmes op, da den bryder mere og mere, dens forsinkelse bliver værre, og så fik jeg også en justering for dette, som jeg nævnte tidligere, at min lille håndholdte ciffer ale blæk Lennars skitserede bageste negative cambermåling faktisk var smuk meget spot på både ved negativ 2,0 og negativ camber, seriens spec er et sted mellem minu s et punkt tre og minus et punkt syv, så s2000 havde faktisk et ret aggressivt negativt camber fra fabrikken, men de gik videre og reducerede dette til minus 1,4 og de reparerede også det forreste højre dæk, som var lidt for negativt camber fikse tæer alt er afbalanceret, så perfekt tilpasning nu og da, jeg laver den samme pausetest med de lavede brosten, den eneste forskel er, at det virkelig var fem grader varmere, så tres grader Fahrenheit, da jeg testede brosten 55 med fusionerne Fusionerne er alle årstider, brostenene er sommerdæk, men ingen stor forskel fem grader ee Fahrenheit forskel nøjagtigt det samme sted intet vindlignende dæktryk, så jeg prøvede at tage højde for alle variablerne, og det er her tingene bliver venlige af skør, så jeg gjorde den første test med re 71 s hundrede og tolv point tre fødder og fra 60 mph på 2,8 fire sekunder mita. stoppet peak deceleration fra et punkt en seks og fem g så det er en stor forskel fra den første test 0,16 5 g versus en negativ G, så et punkt 166 G forskel for den første test, den anden test jeg gjorde med disse dæk hundrede og elleve punkt fire fødder stoppede i to punkt syv to sekunder og en spidsbelastning på negativ et punkt to en seks G er dens punkt to G med disse dæk, og dette var faktisk lidt ned ad bakke, den position, jeg gør fra stop til starten af ​​forsinkelsen er omkring fem til ti fods fald er ikke stort, men det går lidt ned ad bakke, så med en lille nedadgående, men du kan se, at det er konstant 112-111 sammenlignet med det andet dæk, der gik fra 136 til 140.

Nu er den sidste test det sindssyge stop ved 107,9 fod til to point sjette og tre sekunder med et maksimalt forsinkelse på minus et point en ni tre gss, så det var i stand til konsekvent at holde en højere g-kraft på trods af at det andet løb var, at man havde højere peak g-kraft, den tredje var mere konsistent med det, og det er en sindssyg 108 fod 108 stopafstand med disse biler sammenlignet med det bedste tilfælde 136 fod med disse dæk her i værste fald er dette en forskel på 36 fod fra 0,9 5 sekunder mellem de to a fulde sekund senere, og så vil jeg lægge artiklen side om side ved siden af ​​mig for at lave denne test, du kan se ovenfor, at jeg er med fusionerne og derefter nedenunder med Bridgestone 71ARS, og jeg bliver en grøn lysegrøn Sæt prik ved siden af ​​artiklen, så snart det kommer til et fuldstændigt stop, så begge biler stopper ved omkring 65C miles i timen, brobroerne starter faktisk en mile i timen hurtigt r, men en ubetydelig forskel er mellem at stoppe helt i stå i den ene mod den anden, og du ved, jeg har kiggede på nogle priser online, disse fusionsdæk, disse VR-øjne og HR-øjne sælges ikke længere, men de spænder fra $ 65 til $ 125 for HR-øjne 95 220 for VR-øjne. Jeg lavede grundlæggende matematik, lad os sige, du fik dette så billigt som muligt, det var omkring tre hundrede og tyve dollars.

Jeg ser på disse dæk på dækhylden til dagens pris på 536 for det forreste og bageste sæt og husker, at disse baghjul er lidt bredere, så $ 536 216 forskel mellem disse dæk og disse dæk, og alligevel kan de stoppe 36 fod hurtigere lang tid at reagere på og stoppe med at håndtere enhver nødsituation, du har brug for. Så det er værd at spare $ 200 for at miste det sikkerhedsnet, du har med disse dæk, og jeg siger ikke, g du bliver nødt til at komme ud af alle sommerdækkene, de vil helt sikkert være bedre, du kender alle årstiderne og normale sommerdæk, der måske bit, det vil være bedre håndtering end dette, men der er bestemt bedre dæk end det billigste, du kan finde på hylden, og jeg synes det er den vigtigste lektion, du kan lære med denne artikel, vel vidende at du faktisk får nogle penge i dine dæk investere fordi det er din sikkerhed, og hvis det er af ydeevneårsager, når det er en racerbil, er fordelene her naturligvis enorme. Det er 0,29 g maksimal decelerationsforskel mellem de to tredjedele af en G, så dem, der bliver klart bedre på sideaccelerometeret, har vist sig at være meget bedre deceleration, langsgående greb, så meget sejt at se disse data i det væsentlige hvad med denne sammenligning tilfældigvis gav dig en anden idé, med disse dæk på denne bil stoppede den værre end en Cadillac Escalade, den opførte sig bogstaveligt talt dårligere end en Cadillac Escalade, og nu med disse Bridgestone re 71 timer på stopper jeg hurtigere end en Alfa Romeo 4c så det gik over hele spektret så langt som præstationen ved bremsning udelukkende fra skift af dæk, så vidt bremserne er absolut irrelevant, intet andet har ændret sig på køretøjet, det har kun nye dæk og kan stoppe meget hurtigere, meget sejt at se dem Datoer og se denne lektion naturligvis i reelle tal.

Jeg vil inkludere links til de produkter, der er i artiklen beskrivelse øvelse kan bruges. Hvis du har spørgsmål eller kommentarer, er du velkommen til at efterlade dem nedenfor. Tak fordi du så med

Hvornår skal jeg udskifte mit fede cykeldæk?

De fleste ryttere bør forvente at komme omkring 2500-3000 miles ud af deresfede cykeldækunder normale forhold. Det betyder at ride på en række stier, tage risici her og der, men intet for anstrengende forcykelat håndtere.

I morgen Trainiacs Vi har en moderat spændende dag, det er altid en sjov dag. Det er rigtigt, det er en ny cykeldag nu. Jeg er temmelig sikker på, at dette er en kløft-type fedtcykel nu, hvor mange mennesker ikke kan rejse denne vinter, købe fedt cykler det er hvad min cykelbutik meso siger, hvis du vil købe en fedtcykel, forklarer jeg dig den komplette begyndervejledning til opsætning af din første fedtcykel, denne fede cykel er kun nummer to for mig, men jeg er fra winnipeg, ja jeg Jeg er som en proso hvorfor n plus en selv en anden cykel god dette er ingen erstatning for mange cykel mountainbikes er meget tekniske de er beregnet til at blive kørt på virkelig knudrede spor nu kan du ride disse uvirkelige knuste spor, men åh det er ikke rigtig nødvendigt jeg tror mountainbike er et meget bedre værktøj til, hvad det er til, når du laver meget på stranden eller i sneen f. Det er sådan for den gennemsnitlige person, der bor i området, et godt klima, du sandsynligvis ikke har brug for, at det er sjovt, men ikke nødvendigt, hvad jeg kan lide at bruge det til, er ikke rigtig teknisk bortset fra mountainbikes, jeg bruger dette kun til easyzone to timers to timers kørsel, da det handler om at komme ud og ikke gøre alt indeni, når det ikke behøver at være meget specifikt, hvordan jeg bruger Zlift til træning i intervallet midt i ugen, Jeg bruger det til generelle en times rekreative drev eller en to til tre timers brug i weekenden, så se ikke dette som en erstatning for en mountainbike, uanset hvad du tænker på det som et værktøj til at kunne køre udenfor selv i snedækkede eller mudrede eller sandede forhold og ikke behøver at gøre alt indeni og ikke forvente, at du virkelig gør en vigtig indsats i denne store træning, men mere på grund af det. Det er bare lange slibninger med lav kadence i stedet for at ramme intervaller, der får høj ydeevne , vi er ikke for, at hjulene har så meget træk, men af ​​natur ender du med en meget slibet træning her er skønheden ved det 'Efter min mening er det bare et sjovt værktøj, det er ikke til nogen virkelig specifik træning, eller det er bestemt ikke en perfo ledelse til at skære ned på budgettet. Jeg har set folk køre på os, og de har kørt på en cykel, der koster $ 900 i to år. Nogle ændringer på cyklerne forklarer jeg om et øjeblik for at få virkelig god ydeevne, men det grundlæggende i hvad du har brug for er skivebremser, fordi det er meget hjul for at stoppe den rigtige pasform og dækstørrelse plus du behøver ikke meget at du kan bruge vinterstøvler, du kan bruge platformspedaler, du kan bruge en aluminiumsramme, for selvom du går til en carbonramme, gæt hvad det bliver rigtig hårdt, hvor virkelig hårdt, dette er bestemt smukt og ligesom dropperposten er en dejlig luksus, når du går op og ned ad bakkerne, er der ikke behov for virkelig bare at gå af og på din cykel for at være, du har brug for meget mindre cykel, så jeg anbefaler ikke at blive bordleverandører som de 400 Costco-cykler som disse er mindre end tre tusind dollars.

Du kan finde nogle cykler til omkring tusind til femten hundrede dollars. Jeg lægger fire tommer sne her for at få en rigtig god fungerende cykel, som du ikke vil have de store fem og en halv fire og tre fjerdedele, disse pariserhjul en fire tommer hjulet er det, du vil have, du behøver heller ikke at fylde disse dæk, da du ender med at få mere trækkraft ved at reducere punden pr. kvadrat tomme af det dæk, du sætter på, til mellem cirka fire og syv virkelig meget lave, og fordi det er så lavt De fleste cykelpumper viser ikke så lavt, så du har brug for et specielt værktøj, der virkelig læser Lav Psi Nu for at gøre turen ekstra god, en af ​​de bedste ting du kan gøre for mountainbikes til gruscykler r ekstra fede cykler gør hjulene og dækkene slangeløse. Tag slangen ud og fyld den med fugemasse. Årsagen, der gør en så stor forskel med store dæk som denne, er at rullevægten øges cirka fire gange, så med disse rør, der vejer som et pund til to pund pr. Person, taler jeg om præstationsgevinster på ca. 8 til 16 eller endda 20 pund afhængigt af størrelsen på dine dæk.

sveder sænker blodtrykket

Dette er næsten et must, og ændringen koster dig måske $ 60. Jeg har fundet det forbedrer lidt, lidt sjovere, men bundlinjen er, at det er sjovt, det er super sjovt, du kan gå hvor som helst, bogstaveligt talt hvor som helst, Snowbank intet problem, ikke noget problem, du videregiver det, som om du ikke behøver at vide, at du ikke vil tage de forkerte træningsprogrammer. Jeg lavede den fejl at tænke sidste år, at jeg skulle gøre alle mine fire timers udholdenhedsture på dette en eller endda to timer på dette og derefter to timer senere ville gøre zwift hjem i en fuld fire timers kørsel, men det er bare så kraftfokuseret, at to timer to og en halv er det, du vil gøre, så det er mere bare at glemme og være udenfor er en anden sjovere mulighed end bare at træne indendørs. Jeg elsker min Zwift når det er alt, hvad du nogensinde har haft i et halvt år, det bliver svært, det er sjovt, og du får disse seje et par ting hernede med pedalerne først sagde jeg, at du under alle omstændigheder kan bruge lejligheder, du kan gøre hvad jeg gør I slutningen af ​​dagen sætter jeg isegg-piskere på, fordi der er meget spillerum, sneen opbygges ikke rigtig, og jeg kan godt lide at bruge dem, så jeg kan klippe i rigtig store vintersko og bruge rigtig store vintersko, der er udviklet til Fatbike, så dine fødder ikke bliver kolde, men det pæne er, når du begynder at køre lidt teknisk med mountainbike folk Du kan smide cyklen lidt, hvis foden er skåret af Dernæst skal smøremidlet på kæden være tørt, ikke det almindelige smøremiddel, der Årsagen til dette på din tri-cykel eller racercykel er, at tørt smøremiddel ikke akkumuleres så hurtigt som vådt smøremiddel medium vådt smøremiddel, når det bliver snavset, det bliver mudret tørt smøremiddel skal du anvende oftere, så alt hvad du skal gøre er at rense dette med et håndklæde tager smøremidlet af og den lille smuds der er der, og påfør derefter det tørre smøremiddel oftere, men det forhindrer det i at blive rigtig klæbrigt.

Den næste ting er altid med vandflasken, hvis du er som de fleste mennesker bruger fatbikes, der om vinteren vil du have en isoleret vandflaske, lærte jeg det på den hårde måde, da jeg endte med to blokke af is allerførste gang jeg kørte på ridning, så du skal have noget isoleret, stadig køligt de to timer senere, og det sidste, jeg vil anbefale, er når du begynder at blive rigtig kold i, som minus 12 Celsius, så lad os tale om nul Fahrenheit eller koldere , skaff dig et par barhandsker, også kendt som pogies. Disse er lavet af dem, jeg har, er lavet af neopren, så hej er helt vindtæt, de går over baren, det er her, du klemmer dem, så de stort set er indbygget, og så stikker du hånden ind og så næsten ned til koldeste temperaturer, som jeg kun kan klare inde her med en lille lyshandske, fordi den bare forbliver dejlig og varm indeni, som en våddragt, så min nye Canyon-type sammenlignet med Trek Fat Bike, det er godt, det er op til sidste detalje fint, det er billigere, og når jeg først havde gjort slangeløs, vil det efter min mening nu levere en dejlig lysnøgle, det er efter min mening afgørende for alle, der laver en fed cykel, hvis du ender med en fed en rad, eller hvis du har en fed cykel og ønsker at lære at gøre dækkene slangeløse se artiklen her, og så er det sidste, du falder meget, men du går langsomt igen, så det er sejt okay okay Trainiacs, hvis du ikke allerede er abonneret, skal du klikke på knappen Abonner senere

Er Kenda Kenetica dæk gode?

Overordnede tanker

DetKenda KeneticaKR17-dæk er et gennemsnitligt, værdibaseret helårsdæk, der givergodttrækkraft under tørre forhold. Drejning, styringsrespons og komfort er alle acceptable, og støjniveauerne fra dette dæk er ret lave.
10.08.2018

Hvilket firma fremstiller Ironman-dæk?

Hombre de Hierroer en division af HerculesDæk,hvemhavde været fokuseret på at omdefinere værdi idækindustri i 60 år. Kombination af forkantdækteknologi ogdækbrancheekspertise med en stor dosis gammeldags integritet, Herculesproducerer dækfokuseret på kundens behov for værdi og ydeevne.10. sep 2019

Hvilket mærke af dæk skal jeg holde mig væk fra?

Mærker af dæktilUndgå klAlle omkostninger

WestlakeDæk. AKSDæk. Telluridedæk. KompasDæk.
6. nov. 2013 g.

Hvor ofte skal du skifte cykeldæk?

hvor ofte skal du skifte cykeldæk? En generel regel er atlave omditdækhver 2.000 - 3.000 miles. Også,du burdeværeskiftendeditdæk, når dubegynder at få for store lejligheder, der er ingen slidbane tilbage pådækoghvornårdetdækviser slid som f.eks. snit i sidevægge eller dybe slidbaner.

Er Ironman et godt dækmærke?

Ironman-dækarealgodtmulighed for den daglige pendling. Hvis du ikke ønsker at ændre din bils kørsel kraftigt og har brug for et produkt i en overkommelig prisklasse,Hombre de Hierrotilbyder et par velrenommerede helårs- og terrængående modeller. Virksomheden er dog ikke vores valg til specialitet eller præstationsfokuseretdæk.1. feb 2021

Er Walmart-dæk gode?

Samlet set,Walmarter et godt sted at shoppe efterdækbåde online og i butikken. Du finder et stort udvalg af populære dækmærker og nogle af de laveste gennemsnitlige priser pr. Dæk sammenlignet med andre populære dækbutikker. Og installationen er billigere påWalmartend næsten andre steder.26.10.2020

Er der reelle anmeldelser for Kenda-dæk?

Læs ægte anmeldelser og dækkvalitetsbedømmelser fra faktiske kunder for Kenda-dæk, eller hjælp andre med at finde de bedste dæk til deres køretøj ved at indsende en egen Kenda-dækanmeldelse. Gå til hovedindhold Shop Gennemse dæk

Er Kenda Klever M / T kr29 godt dæk?

Kenda Dæk Kundeanmeldelse. Henry siger: ”Kenda Klever M / T KR29 er forbandede gode dæk til deres pris. De er ikke høje på motorvejen og har hjulpet godt op efter 20.000 miles. De var prisen værd, og var de billigste dæk, jeg kunne finde i denne størrelse, får jeg helt sikkert dem igen. ”.

Hvilken type dæk bruger en kenda kountach?

Vejtrækkraften er sikker, og kun på de vådeste veje følte vi dækkets grænser: sammenlignet med den populære Continental GP4000S føles Kountach ikke helt så sikker. Med et 120TPI-kabinet (tråde pr. Tomme) er kørekvaliteten rimelig smidig og hjælper yderligere med den glatte midterbane til at skabe et hurtigt rullende dæk.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.