Vigtigste > Cykler > Letvægts cykelhjul - omfattende håndbog

Letvægts cykelhjul - omfattende håndbog

Er lettere cykelhjul hurtigere?

Roterende vægt kommer kun i spil under accelerationer eller de-accelerationer.Lettere hjulfremskynde hurtigere, men de bremser ogsåhurtigeresammenlignet med tungerehjul, som hastigheder op langsommere, men bærer hastighed længere.30.11.2020



Rig: Hjul er en god opgradering til din cykel. De kan have stor indflydelse på din cykels ydeevne, især når det kommer til vægt. Nyere hjul, ja, de vil næsten helt sikkert være lettere end lagerhjulene, men vil et lettere hjul gøre din cykel hurtigere? I dag skal vi prøve at finde ud af det.

Vi skal sidestille et par forskellige hjulsæt og se om dette lettere hjulsæt virkelig forbedrer ydeevnen. Rig: Vi skal lave nogle ikke-så videnskabelige tests i dag, men de vil blive reguleret. Du vil gøre det retfærdigt.

Vi planlagde et par kørsler op og ned med to forskellige sæt hjul, men de samme dæk hver gang. For at være retfærdig vil vi udføre det samme for- og bagtryk på hver enkelt test, og vi har faktisk slanger denne gang, ikke rørløse. Du kan dog også gøre dette slangeløst.

alt for træt hele tiden



Bør ikke gøre for meget af en forskel, da vi faktisk henviser til hjulvægtene, ikke dækkene og det rørløse fugemasse. Vores valg af hjulsæt. Nu er vi sponsoreret af E * Thirteen her på kanalen, og vores første tunge hjulhjulssæt driver er denne.

E * Thirteen LG1 + aluminium hjulsæt. Lad os sige til en ret træg 1.900 gram. Det vil konkurrere mod det utroligt slanke 1.350 gram XCX24 hjulsæt fra Carbonrace hjulsættet.

Som jeg kommer, kommer det ind på 1.350 gram. Det er så let som luft, er det ikke? Du kan dybest set sprænge dem væk. For at holde tingene retfærdige, som vi sagde, bruger vi de samme dæk, Victoria Martellos 2.35 i deres grafenkroppe, og de vil blive kørt med det samme tryk hele tiden.



Så hvad er vores tre tests? Først laver vi en flow trail nedstigning. Nu handler det kun om at holde din hastighed og momentum, mens du har det sjovt. For det andet vil vi lave en brandvejsopstigning.

De lettere hjul skal accelerere og komme hurtigere op her, ikke? Vi finder ud af det. Endelig en brandvejskørsel. Nu er det bare et spørgsmål om at svinge op, og de lettere cykler, ja, de skal rulle lidt hurtigere ud og komme der først.

Der er kun en måde at finde ud af, og jeg tror, ​​det er med vores første test, flow trail nedstigning. Denne test er designet til at teste et par ting, såsom: B. rullemodstanden, cyklens strømning, hvordan den ændrer retning, hvordan det føles at køre.



Hvilket hjulsæt fungerer bedst her? Jeg er ikke rigtig sikker på, om vi har et stærkere hjulsæt på den tungere, eller den lette vil være pæn og patchable hele vejen igennem. Kun tiden kan vise det. Jeg får nogle gode krumtap fra startlinjen, men der er ikke mere at kæle efter det.

Det handler om hastighed og hold og hastighed. Lad os finde ud af det. To, en, gå.

Rich: Whoa, det var hårdt. Masser af pumper. Hvad er klokken? Jeg kender tiden.

Du bliver nødt til at vente med at se, hvad klokken er, så vi bringer det næste sæt cykler ind. Derefter tid til nedstigning på brandvejen. Nu lyder det måske ikke som den mest detaljerede, sjoveste og mest spændende ting derude, men sprængning af veje kan være sjovt.

Jeg har oprettet en test her, hvor jeg har min startmarkør her. 300 meter dernede, langt, langt ned ad ildvejen, er min målsten, og vi vil se, hvilken der kan komme der hurtigst uden hjælp udefra. Nu skal jeg ikke kæmpe, jeg går bare på min cykel og ruller.

Jeg ved, som jeg sagde, det lyder ikke for spændende, men i teorien skulle den tungere cykel først komme derhen, ikke? Nå det går, så lad os finde ud af det. Uno, dos, tres. Dum.

Rig: Ingen bremser. Færdig. Der er du.

Det har måske ikke været spændende, men det var efter 300 meter - du bliver nødt til at vente igen. Vi er nødt til at klatre lidt nu, så jeg fortsætter ned ad denne brandvej og derefter op igen. Nå, her ville du have troet, at det lettere hjulsæt ville gøre en sådan forskel, for det er alt hvad du tænker på, ikke? Vægt, op ad bakke, balance cykler, du kan spare en masse vægt der, men vil det gøre en forskel? Nå ser tingene op igen.

Vi har omkring en halv kilometer stigning, og for at gøre det retfærdigt og lige igen kontrollerede jeg mit dæktryk igen, alt er stadig det samme. Jeg bruger min effektmåler til at måle omkring 300-320 watt i gennemsnit hele vejen op. Nu er der kun en anden måde at finde ud af.

De større hjul er på lige nu, så lad os gå tre, to, en. Okay. Sid hele vejen.

Der er vores strøm og hvad, 300 watt i brug. klipperne i syne. Kom nu, rock.

Rig: Hvad er klokken? OKAY. Der er du. Tiden er inde på banken.

Vi må vente og finde ud af det. Lad os tage lettere cykler på, tror jeg. Reich: Okay.

Vi spiste frokost. Jeg skiftede hjul. Vi er nu på de tynde hjul, XCX 24s, de lette kulstof-XC-hjul, dækkene er på, trykket er det samme, lige øverst i vores flydende ned ad bakke.

Jeg har allerede indstillet en kørselstid, husk, så lad os køre løbet. Rig: Det er ikke længe, ​​men det er hårdt. Lad os alligevel finde et lidt mere stille sted og tjekke resultaterne.

Flowtrail ned ad bakke, færdig og støvet, så. Tiderne er forbi, og tingene blomstrer, kan jeg fortælle dig. Jeg løb lige.

De lette hjul gjorde 58,6 sekunder over det 0,6 kilometer sti, vi havde.

Parets tungere cykler er klar til det, da det er lige under 59,1 sekunder. Næppe noget indeni, et overskæg, hvis du vil.

Kun et halvt sekund mellem de to. Tiden imellem kan være ubetydelig på en så kort vejstrækning. Føj det naturligvis til en dagstur, ja det kan gøre en verden til forskel, men lad os fokusere på det for nu.

Køreoplevelsen var meget, meget anderledes. Disse lettere hjul har 24 mil indeni. Det fik dækket til at gå meget rundere.

Trykket var det samme, men turen var meget mere nervøs. Det bide ikke i hjørnerne, og det følte sig heller ikke helt stabilt i hjørner, og det pressede det også. Det poppede og bevægede sig godt, men ja, det havde bare ikke stabiliteten under fødderne, som de bredere, tungere hjul havde.

De tungere hjul havde en indvendig bredde på 30 mils. Nå, hvad det gjorde var at bringe dækket i det væsentlige nedenfra og give et meget bredere fodaftryk. Det føltes mere stabilt med hastighed og bit i hjørner meget bedre, og det var også mærkbart.

Du kunne tydeligt se forskellen mellem de to. Det er tæt mellem de to, hvis det var op til mig, men jeg ville sandsynligvis vælge de lettere cykler på min trailcykel på grund af deres pop og legende følelse. Hvis du er i store bjerg ting, så er de større cykler noget for dig.

Så brandrullende udfordringstest nummer to. Smalle hjul er derimod de samme ved udskrivning. Jeg lyder som en brudt plate og gentager det, men jeg vil være sikker på at du ved, at det hele er det samme.

Jeg tror, ​​det er på tide, at vi stopper forbi. Ikke det mest spændende, men det er videnskab. Jeg er inden for videnskab lige nu.

Tre, to, en, lad os gå. Rich: Det var interessant. Tiderne er her.

Dette løb på de lettere cykler tog 10,4 sekunder. Jeg bemærkede meget tungt 8,8 hjulsæt uden for linjen. 1,4 sekunder hurtigere over bare 300 meter på en nedkørsel på en brandvej, hvilket beviser, at begge stort set er de samme, men med den ekstra vægt af cyklen, kom den bare op til hastighed meget hurtigere.

Hvis du tænker over det, med en så kort nedstigning, hvis du ekstrapolerer det og stoler på en rigtig stor lang nedstigning, vil du tage meget mere hastighed. Tungere cykler tager det helt sikkert på hastighedsfronten. Andet løb af brandvejsklatringen, og sandsynligvis den test, som folk finder dette mest interessant på, hvor denne hjulvægtdebat kunne afvikles, da et lysere sæt hjul naturligvis skulle gå meget hurtigere op her.

Det skal være mere ubesværet og opretholde det gennemsnitlige output på 300-320 watt, men vil det? Hvem ved? Der er kun en måde at finde ud af. Jeg tror, ​​det er for mig at komme i gang, så klar, tre, to, en, gå og gå. Montér, det samme, op til magten.

Der går hun. Lad os fortsætte. Kom nu, hold fast i den magt.

Rig: Lad mig få vejret. Nogle virkelig store ting at passe på og nogle interessante tider. Det tungere hjulsæt, 37 sekunder derude.

Vente. Så er det lettere hjulsæt, 32. Det er sindssygt hurtigere på så kort tid og over en kort afstand.

Fem sekunder hurtigere for det lettere hjulsæt. Dybest set var den enorme vægtbesparelse hurtigere uden for linjen. Det rullede hurtigere, når du først var ude, og accelererede hurtigere, når du var op til hastighed og den slags ting.

Da det også gav dig et mere afrundet dækmønster, var der mindre træk, så måske var indsatsen den samme, ikke wattforbruget, men pulsen. Fordi det naturligvis er lidt senere på dagen - vi filmede hele dagen, men fem sekunder hurtigere. Beviset er i budding.

Jeg ville helt sikkert køre disse på min XC-cykel, hele dagen, hver dag. Det er det til lette versus tunge cykler. Det har været en ganske interessant dag, og jeg tror, ​​du er enig med mig, når jeg har fået nogle virkelig interessante resultater.

Men jeg har et par flere bonusbits, som du kan kaste ind i slutningen her. Selvom de lette hjul er meget gode og sandsynligvis er det, jeg vælger, er det værd at tænke på, hvilken type ridning du laver mest, og hvilken kørestil du har hele tiden, så holder disse cykler muligvis ikke så længe, ​​som du ville håber, fordi de ikke er designet til det. Igen, de store, tungere hjul eller de kraftigere hjul, hvis du kan lide, hvis du er i store, heldags epos, vil du sandsynligvis have noget, der ruller lidt hurtigere.

Det vil gøre dit liv lettere i det lange løb. Husk dette, når du beslutter dig for dit næste hjulsæt. Går du let Er du tung Hvad er formålet, du vil opnå? Jeg holder op med at pladre om det.

Tak fordi i så med allesammen. Det var en eksplosion. Jeg vil fange dig næste gang.

Hav det sjovt at ride og værktøjspip.

Hvad er de letteste fælge, du kan købe?

Litespeed Racing er stolttildesigne, konstruere og fremstille nogle af verdensletteste hjultil både gade- og racerbilapplikationer. Fra kun 15 pund til 19 tommer er vores RS5 smedet magnesium monoblokhjul endnu lettere end nogle af de mest berømtelette hjul.28/08/2020

Når det kommer til penge, elsker stort set alle at bruge dem. Uanset hvad det er, kan disse nye Yeezys være et stort popcorn-køb, hvis du helt sikkert ved, at din røv bare spiser medium, det er alligevel kun en fjerdedel mere, men for det meste kan disse køb være ret berettigede. Det begynder ikke at føle meget vægt på at forsøge at overbevise din betydningsfulde anden, at dette $ 4500 hjulsæt absolut er det værd, fordi skruerne rundt om hjulet, du kender de små nitter, de er lilla og sorte.

Det er det værd at få? Ingen? Måske? 'Kay? Okay. Hvis du ikke har en væsentlig anden, undskyld, kan du græde, mens du ser dette, og derefter smile, at du ikke behøver at bede om tilladelse til at bruge dumme penge på ting, der ser pæne ud. Misforstå mig ikke, der er et par hjul, der dukker op, hvis du vil give alt, men det er ikke for alle.

Jeg hedder Dakota, itskota.fi på Instagram, og i dag skal vi tale om det bedste cykelknud for dig, for hej, du kan miste argumentet om at bruge det samme beløb på en bil, som du ville bruge på hjul alene. Før vi går ind i det, er vi så heldige.

Vi gik sammen med Michelin, Silver og Cosmis Racing for at komme ud med denne fede hættetrøje, okay? Så du tager hættetrøjen af, du går automatisk ind for at vinde Silver coilovers, Cosmis-hjul og Michelin-dæk. Hvordan (bip) er denne bror? Kom nu, gør det, okay? Du, hvorfor ikke? Fordi i slutningen af ​​dagen får du en (bip) hættetrøje, der er fantastisk, og du går ind for at vinde alle de gode ting, så lad os hoppe ind. Og selvfølgelig, når du hopper ind i denne artikel, så glem ikke at abonnere, så vi kan Fortsæt med at lave bang-artikler som denne, og hvis du er motiveret til at tage nogle cykler eller bare savle på dit tastatur, skal du sørge for at tjekke www.fitmentindustries på .com hvor vi har det hele, hjul, dæk og affjedring, både hvad det tager at slå stort, og din første karburator, fordi vi værdsætter de bedste hjul til din sorteper, bliver vi sandsynligvis nødt til at starte med den ene mine næsten øjeblikkeligt kommer til at tænke, Cosmis Racing.

Jeg ved, at vi netop slog sig sammen med dem, men lyt til mig. Cosmis er ikke gået lidt ud af hånden de sidste par år og er blevet sindssygt populær af forskellige årsager. De kommer i alle størrelser, du kan tænke på, ikke kun det, men deres bredder og forskydninger, der er fra et støbt hjulfirma, er ret anstrengende.

abs øvelse

Kan du ikke se folk købe Cosmis-hjul til dimensionering, så skyldes det sandsynligvis deres overflader. De kommer i så mange fantastiske, unikke finish, og meget af det har at gøre med, at folk bare beder om dem. De har den super seje hyper bronze på XT-206R, som er en af ​​mine favoritter.

Apropos, XT-206R er en generel favorit på grund af dens flerfarvede læbestilvinduer, aggressiv forskydning, der skaber både et godt konkavt udseende og en god læbe. Der er ikke mange cykler derude, der kan gøre dette uden at ofre noget, men Cosmis har fået det kvalt med hele produktprogrammet. Men hovedsagelig XT-206R og 006R.

Dernæst ville være en anden solid, Rohana RFX-serien. En af de sværeste ting ved nyere køretøjer er, hvor massive disse hjulkasser er. Du er en absolut enhed.

Så når det kommer til at købe 19 til 20 tommer hjul til hullerne i en hjulbue, bliver mulighederne ret begrænsede. Rohana knuste dette med deres RFX lineup, uanset om du kigger på deres nye cykler eller RFX 13, 15, 5, 7.9, 10, 11, 12, 13, 14, 15.

Beklager, det er ikke sandt alt, men Rohanas RF-lineup er rotationssmedet, hvilket betyder, at de er lette, hvilket er massivt nyttigt med de store drengecykler, fordi jeg ikke er sikker på, at du nogensinde får et stort gammelt støbt hjul, der måler 20x 10, men du Jeg vil dø. (Kameraklik) (eksplosioner) (klink af metal) Situationen med Cosmis, men Rohana har nogle utrolige børster på sine hjul, og på grund af de tynde eger er det et ekstremt højkvalitetsudseende uden at komme i $ 3.000-serien for den samme type hjul til din GTR Camaro, Mustang, AMG eller BMW. Vi har lige fået deres nye ting på hjemmesiden, hvilket er ret pænt.

Tilbage til et solidt valg ville være Konig-serien Ampliform og især Dekagram. König har gjort et helt sindssygt job i de sidste par år med lanceringen af ​​sit Flow Form-sortiment, og på vejen siges det, at de vil fremvise nogle nye cykler på SEMA, som vi vil køre. for temmelig hurtigt her.

Königs hjul angriber en solid pris, kommer forbandet tæt på alle mulige skruemønstre og overbygger funktion-til-form-udseendet ekstremt godt uden at være påtrængende i design, graveringer og alt, hvad Cosmis har på deres hjul, har. Hvis det ikke er noget for dig, er King normalt dit næste valg. Når det er sagt, for under $ 1.000 er der ikke meget andet, der vil se så godt ud i nogen af ​​dens lille størrelse og store størrelse.

Plus, rotationssmedet, samme som Rohana ovenfor, de har de gamle ruller, høj hastighed, tryk på metallet som (hvæs), og så behandles det alligevel. Tønden er tynd, ansigtet er tykt, smedet roterende, åh, og hej, de er stærke som helvede. At flytte op ville sandsynligvis være ESR CS-opstillingen, og for en billig artikel kan du ikke tale om ESR.

Vi har talt om dette mærke tidligere næsten hver anden artikel i 2017 og begyndelsen af ​​2018, og de er stadig derude og tager store gamle beslutninger. De introducerede en tredelt hjullinje, der er ret overkommelig, en ny smedet linje, der var deres Forge Monoblock-linje, og selvom de kom ind i spillet, den verden, der fremstiller hjul, øh, ja, ja. De er begyndt at introducere deres egne hjuldesign til CS-serien, som er de støbte versioner af deres tredelte modulære design. men ESR CS Cast Lineup er et solidt cykelmærke for dine penge på grund af deres tilgængelighed, det faktum, at disse har du garantier for specifikt lak og mangler, og de kommer også ud med nye designs år efter år. (klapper) Og sidst men ikke mindst, vores sidste, billige cykel er lidt deroppe, men sandsynligvis den mest glædelige cykel, du kan købe, der har en sindssyg arv og kvalitet.

Det ville være det gode gamle arbejde Kiwami den seje Real Wheel Club. - Det er tid til at stoppe. Det er tid til at stoppe, okay.

Ikke mere. Hvor (bip) er dine forældre? - Jeg griner, men det er seriøst at tage et sæt arbejdscykler, fordi brandets stamtavle er en, som ikke mange andre mærker matcher, og mens de er højt på cykellisten her, er de stadig en ordentlig cykel for dine penge fordi du får det til prisen med de fleste andre arbejdshjulsæt er næsten to til tre gange prisen. Men på $ 2.000 for et sæt skal du muligvis stadig spørge min tilladelse fra den gamle vigtige anden. (hvisker) Men bare gør det, gør det alligevel.

Så hvad synes du er de bedste balance-cykler, som du elsker, eller som du kører? Lad os vide, hvis vi er vanvittige på denne liste, fordi Max vil bebrejde mig for at have valgt de forkerte cykler, og så bliver jeg nødt til at ryge ham bordtennis igen. Uanset hvad, hvis du leder efter eftermarkedshjul, dæk eller affjedring, skal du tjekke www.fitmentindustries.com, hvor vi har det, hjul og alle de andre gode ting.

Jeg er Dakota fra Fitment Industries, og vi ses næste gang.

Sænker tungere hjul dig?

Ja, hvis det ertungerepå lagerduJeg vil bemærke, at bilen vil følelangsommerefra linjen på grund af den ekstra rotationsvægt.

Det lød virkelig uhyggeligt, men faktisk er jeg Alex fra Fitment Industries, og på grund af de lave, lave omkostninger ved at abonnere går vi ikke, om du ved det eller ej, men vi ser det meget her på cykelsiden, når du har cykler og købe dæk eller tale om hjul og dæk online, der er mange mennesker, der skændes om vægten på hjulene, og hvor vigtigt eller ikke vigtigt det faktisk er. Hvis du er en af ​​de mennesker, der bygger din bil til et biludstilling, er du måske ikke ligeglad med hjulens vægt.

Tal lige om autocross folk, der lægger alt for meget vægt på et halvt pund, der er fjernet fra deres hjul. Så har du autocross-folk, der tydeligvis taler om auto-show-folk, fordi de bryr sig om de pundbesparelser, de kunne få, hvis de bare fik en normal Cosmis-cykel med et hypergram versus, og så har du også HPD. Folk, der siger 'Wow, du kører rundt på en parkeringsplads med trafikkegler' gør virkelig ikke meget godt. 'Vi er nødt til at sikre, at vi sparer så meget vægt som muligt', hvilket kan være et kvart pund. 'Og det er bare et stort kontroversielt emne.

Og så besluttede vi at tale lidt om det, fordi der er mange myter og ting, som vi synes er lidt snoede for at hjælpe dem, der argumenterer for cykelvægt. Så lad os tale om det. Så den første og mest almindelige misforståelse om cykelvægt er, at du har sprunget vægt i forhold til ikke fjedret vægt.

Og for alle derude vil vi holde det super, super simpelt. Vægten er åbenbart sprunget. Fjervægten er kun den vægt, som suspensionen har.

Ofte siger folk: 'Enhver vægt over affjedringskomponenterne' er din affjedrede vægt dit chassis til din motor til dit interiør til dine ubåde til noget. Over din affjedring er din affjedrede vægt, mens noget under eller din Suspensionskomponenter selv er deres ikke-affjedrede vægt. Det ville være dine hjul, dine dæk, dine bremseskiver, dine bremseklodser, alt imellem. Nå hvad? Du ser ofte på Internettet, at folk prøver at finde ud af et uforet til fjedret vægtforhold, og hvor meget vægt det kan spare dig ved at spare et pund fra dine hjul, der svarer til ca. 15 pund i vægt, når det er over din affjedringskomponent. Og det er sandsynligvis den største myte.

Og det store svar på dette spørgsmål er (ringetone) nej, det er ikke sandt. Suspenderet vægt i forhold til ikke-affjedret vægt er naturligvis vigtigt, fordi din ophængte vægt er hvad trækkraften er på meget. Hvis du løsner meget af din affjedrede vægt og ikke har de rigtige træk til at afbalancere det med din ikke-fjedrede vægt, har du problemer med trækkraft, drejning og alle de sjove ting for at sikre, at du opretholder den korrekte trækkraftsti, men dette er super fancy ting, og du vil virkelig vide det, lad os vide i kommentarerne. Men hvad vi ikke vil tale om her er at vide, at affjedret vægt ideelt set er noget, du vil minimere, for ofte når du har mindre vægt, får du bedre respons på køretøjet. t fjedret vægt sammenlignet med ikke affjedret vægt er det rotationsmasse.

Så rotationsmasse er præcis, hvordan det lyder. Og hvis du var gymnasieelever, husker du sandsynligvis videnskabsklassen, da vi talte om rotationsmasse, og det er i det væsentlige bare massespinding, og hvordan det faktisk er mere en indsats, end hvis det bare er en standardvægt eller noget statisk vægt er hvad vi kalder det. Så hvis du skulle tage et pundvægt og lægge det på en 12 tommer streng, ville det sandsynligvis være lidt sværere at holde stemningen på, og det ville kun være et pundvægt at holde.

Den nemmeste og nemmeste måde at forklare den roterende masse på, jeg ved, at der er nogen i kommentarerne, der vil gøre dette opmærksom på os, bare lyt til os. Drejevægt er sandsynligvis den vigtigste ting, når det kommer til hjulvægt, for med hjulvægte drejer du i det væsentlige hjulene. I det væsentlige er jo tungere hjulet, jo mere rotationsmasse har du, og det kan i sidste ende være vanskeligere for dit køretøj.

Nu når du har et 32 ​​pund hjul, vil alt blive hårdt for dit køretøj med hensyn til bremsning, stop, kørsel, enhver form for servostyringsvæske, du kan sige farvel til det, fordi det bare vil være en enorm rumpesmerter i Steelies Who er 32 pund, 15 x 10'ere uden servostyring, du ved, hvor forfærdeligt og vanskeligt det kan være at dreje rigtig tunge hjul. Du kan spørge mig, hvordan ved jeg det. Jeg ved, fordi jeg gjorde det; frygtelig idé.

Det er vigtigt at drage fordel af den roterende masse, hvis du virkelig prøver at tage lidt vægt af dine hjul. Men det har ikke et godt forhold. Ser du, den roterende vægt holder din bil i stand til at bremse, gå eller dreje på grund af din lydhørhed i hjørner, især i forbindelse med din styring.

Så betyder det virkelig noget? Absolut. Og den roterende masse er, hvad du virkelig skal se på sammenlignet med den affjedrede vægt og den ikke-affjedrede vægt og alt det forhold, fordi hele et pund til 15 pund eller et pund til tre pund eller de fire pund til de 20 pund Det er bare ikke sandt. Og der er forhold for den roterende masse for at måle, hvor meget du kan spare på det overordnede skema med ting, men det vil være ret minimalistisk.

Hvad du har brug for at vide er, at hvis du vil spare vægt på den roterende masse, skal du barbere den vægt, der er længst væk fra navboringen. Så du skal arbejde med roterende hjul, da hjulet faktisk er længere væk fra navboringen. Jo mere vægt, der spinder rundt om dette center, vil i sidste ende have en større effekt end at have hjulvægten tættere på midten, ligesom din midterste rolle.

Så er vægten af ​​cyklen vigtig? Og det er en rigtig stor ting, som mange mennesker spørger. Og svaret på dette spørgsmål er åbenbart ja. Men er det lige så vigtigt som mange? Få folk til at tro? Og svaret på det er nej.

Rotationsmassen er vigtig, ja hjulvægten er også vigtig. Men hvis du vil barbere et pund eller et halvt pund af dine hjul, er det forskellen mellem $ 1.200 og $ 2.400, og du har virkelig ikke noget imod at prøve at holde alt i tankerne. Og 99% af mennesker bemærker ikke en forskel i deres samlede kørekvalitet, hvis de barberer endda to til tre pund af et hjul, og det pr. Hjul.

Hvad du vil bemærke er, at du måske får lidt mere lydhørhed, og det er en god ting, men medmindre du er en meget ivrig Track Autocrosser HPD-person, vil du virkelig ikke mærke tidsbesparelserne, hvis du bare bliver en bedre driver. Så dette er en af ​​de ting, at hvis du leder efter et sæt hjul, og hjulvægten ikke er så forskellig, kan du få det, du vil have. Og hvis du virkelig ikke vil bekymre dig om vægten, behøver du ikke.

Men husk, hvis du har fem, seks popper til et hjul, så vil du begynde at se en forskel. Men forvent ikke nogen form for vægtforhold på cykler eller noget lignende, fordi det faktisk har snublet os tidligere, og det er bare ikke sandt. Jeg håber du kunne lide det.

Dette er vores mening om cykelvægt. Fortæl os i kommentarerne nedenfor, hvad vi gerne vil tale om næste gang, og selvfølgelig, hvis du ser på hjul, dæk eller affjedring, skal du tjekke fitmentindustries.com.

Vi har 30.000 hjul, dæk, affjedring, vi har alt hvad du kan tænke dig. Det er ret pænt. Og vi har et galleri, så tilføj dit kort til galleriet, hvis du vil.

Men jeg er Alex fra Fitment Industries. Vi ses senere, fred. Jeg vil ikke droppe det denne gang, whoo!

Gør kulhjul dig hurtigere?

Det bliver mere behageligt oghurtigereend nogen legeringhjul digride. Efter at have interviewet et par venner, kolleger og endda nogle amatører i college racing-scenen, er jeg her for at informereduat ja, sagde hver eneste af demkulstoferhurtigere, mere lydhør og bedre på alle måder sammenlignet med legeringfælge.

Aero-hjul ser ikke kun seje ud, de gør os også hurtigere. Men hvor meget hurtigere? Vi ønskede at gøre et eksperiment for at se, hvor meget mere hastighed et aero-hjul normalt kan tilbyde. For at gøre dette kørte vi til Herne Hill Velodrome i det sydlige London, hvor vi sætter tre forskellige hjulsæt på prøve.

Så det første hjulsæt, vi har, er et par Mavic Ksyrium R-SYS SLR clincher-dæk. Vi valgte disse, fordi de er det typiske box-sektionshjul, du får på en almindelig landevejscykel, og de fleste landevejscykler leveres med et fladt hjul som dette. Det andet hjulsæt, der blev testet, er et par Enve Smart 4.5'er, der har et 40 mm forhjul og 50 mm baghjul.

Nu har vi valgt dette, fordi det er en meget klassisk, typisk nuværende professionel opsætning. Til det sidste sæt hjul fik vi et HED GT3 Trispoke forhjul og en letvægts Autobahn-skive, der er utroligt bling for omkring £ 2500. Nu har vi besluttet os for dette sæt, fordi det angiveligt er den ultimative opsætning af tidskørsel og bruges af Alberto Contador, blandt andre.

Til vores eksperiment overtager Dr. Hutch ridningen. For dem der er fortrolige med Dr.

Hutch er ikke kendt, han er en slags pundbutik Stig. Og han vil køre hvert sæt cykler gennem velodromen i 10 minutter ved 200 watt og 10 minutter ved 300 watt. Vi gentager dette, fordi vi troede, at 200 watt måske var typisk for en anstændig klubchauffør eller en sportslig chauffør, og 300 watt kunne være mere end et tal til en prøveperiode eller en racerkører.

Så vi ser, hvad fordelen kan være, hvis du kører hurtigt, og selv da, hvad fordelen kan være, hvis du måske ikke kører i det hele taget i løbet af racetempoet. Af konsekvenshensyn starter Hutch hvert løb med en rullende start, og vi bruger Powertap P1-pedaler til at måle ydeevne, og vi bruger også Challenge Record-dæk med latexrør på alle hjul. Jeg kører på den samme Merida Reacto holdcykel og alle testene, og jeg holder en konstant position på dråberne og i alle de tests, vi gør for at holde spillereglerne lige.

Inden vi går ind i resultaterne, er Oliver en rigtig videnskabsmand og vil gerne udsende en hurtig ansvarsfraskrivelse. Ja, så vi er opmærksomme på, at dette ikke er den mest nøjagtige test i verden, men med alle de vindtunneldata, der findes omkring cykler og hjul, kører ingen faktisk deres cykel i en vindtunnel. Jeg gør.

Bortset fra Hutch. Baseret på det ønsker vi at se, hvad der faktisk sker, når du kører disse ting udenfor, så det har værdi, og Herne Hill er lige så meget som et kontrolleret miljø, som du kan komme ud udenfor. Så Oliver, hvad var resultaterne? De Mavics, som du først kørte med 200 watt, dækkede 5120 m, en gennemsnitshastighed på 30,7 km / t og ved 300 watt dækkede du 6070 m med en gennemsnitshastighed på 36,4 km / t lidt hurtigere hurtigere - Ja / Ja.

Så på Enves kørte du med 200 watt 5460mat en gennemsnitlig hastighed på 32,7 km / t. Så det er to og lidt kilometer i timen hurtigere? To kilometer i timen hurtigere.

Og ved 300 watt kørte du 6442 med en gennemsnitlig hastighed på 38,6 km / t. Så yderligere to kilometer i timen hurtigere.

Til Super-Duper TT-opsætningen med 200 watt har du dækket 5520 m, en gennemsnitlig hastighed på 33,12 km / t. Og ved 300 watt

Littlequicker

Ja, lidt hurtigere. Og ved 300 watt kørte du 6600 m ved 39,6 km / t.

Colorado cykelsti kort

Så det er dybest set 25 mph. Og det går hurtigere igen. Ja, så bare lidt hurtigere end Enves, men jeg tror, ​​at det vigtigste er, at forskellen mellem Enves og tidsforsøgscyklerne var ret lille.

Så det store trin op går fra bokseprofiltypen til enkle flade fælghjul til moderne fælghjul. Ja, og selv ved 200 watt kører du 2 km / t hurtigere på en 40/50 mm fælg. Og det er faktisk temmelig blæsende her i dag, så du ved, med typen af ​​dine vinkler og resten af ​​det, begynder de faktiske dybe fælge sandsynligvis at fungere endnu bedre.

Men det viser, at jeg mener, selvom du kun bruger et gennemsnit på 200 watt træning i løbet af 100 miles, kan det virkelig tilføje en massiv. Hvis du tilbringer 5 eller 6 timer udendørs, går det meste af arbejdet en time til. Hvis det er vigtigt at spare to kilometer i timen for teenagere, er det værd at overveje at investere i aerobalance-cykler.

Hvor vigtig er to kilometer i timen for dig, Oliver? Jeg dræbte to kilometer i timen.

Er lette hjul det værd?

Letterehjul= bedre mpg, mindre usprunget vægt = bedre acceleration. Hvis du nu får lettere og bredere hjul, er dækket større, hvilket måske også vejer mere.12. 2013.

Er letvægtsfælge god?

En reduceret vægt forbedrer køretøjets ydeevne, fordi det kræver mindre energi for at ændre hastighed. Hvis du leder efter et tempoændring,letterehjul er bestemt engodtretning at gå. De er oftest lavet af aluminiumslegering, som er stærk og holdbar.

Forøger lettere hjul hestekræfter?

Lettere fælge= MereHjul HP.

Gør lette hjul virkelig en forskel?

Lad os være klare på dette ene lyshjuler bedre. Dog, og dette er dog et stort,lettere hjulvil ikkelavemegetforskelmedmindre resten af ​​køretøjet også er adresseret. Der er også små ændringer i aerodynamikken, der kan have en enorm effekt på køretøjets ydeevne.

Er dyre hjul det værd?

Forskellen er i billigere vs meredyre hjuler vægt og form. Årsagen til, at du betaler mere er for lettere materialhjul og alligevel stadig stærk, også meredyre fælgebearbejdes bedre, selve hjulet er rundere, ligesom navet er hul.09.26.2010

Er kulhjul hurtigere end aluminium?

De ser ud til at dreje lidt hurtigere opendlegeringenhjulog stadig bevare noget af det energiskekulhjulføle. Skønt de ikke er det, jeg hurtigt vil kalde. Hvis du kan lide at ride stenede stier med flade hjørner og off-camber sektioner, dissehjulville være et godt valg.14.04.2020

Er der nogen lette hjul til landevejscykler?

Et letvægts fuldt kulhjul kan næppe dreje, intet watt går tabt og konverteres i stedet til acceleration så hurtigt som en pil. Racercykelhjulene er alle håndlavede i Tyskland. På denne måde kan vi som producent implementere vores høje kvalitetsstandarder og fortsætte med at forbedre dem.

Hvorfor bruges kulhjul til landevejscykler?

Produktionen af ​​kulhjul er og forbliver en kunst. Og letvægts mestrer denne ingeniørkunst til mindste detalje. I vores kulhjul kombinerer vi let konstruktion, stabilitet, stivhed og komfort, hvilket sikrer perfekt harmoni mellem rytter, landevejscykel og hjulsæt.

Hvilke er de bedste hjulbremsecykelhjul?

De bedste hjulbremsecykelhjul. 1 Hunt 50 Carbon Wide Aero. Specifikationer. Vægt: 1537g. Dybde: 50 mm. Bredde (intern): 19 mm. Årsager til at købe. + Tubeless klar + Bred bredde + Hold deres 2 Black Inc Black Thirty hjulsæt. 3 Edco Four-8 hjulsæt. 4 Scribe 3850.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Radcity cykel anmeldelse - varige løsninger

Er RadCity-cykler gode? RadCity 4 imponerede os med sin usædvanligt behagelige og glatte kørekvalitet. Denne cykel har forudsigelig håndtering og en pænt dæmpet følelse takket være sin forreste affjedring og omkredsede dæk. Den har også en afslappet geometri, rigeligt justeringsområde i sædepinden og stammen, plus en behagelig sadel og ergonomiske greb. 3 авг. 2020 г.

Cykling til skolen - hvordan man beslutter

Er det sikkert at cykle til skolen? På individuelt niveau kan gå og cykling øge elevernes sundhed, fysiske aktivitet og endda deres koncentration i skolen. Jo flere studerende, der går eller cykler, jo færre biler på vejen omkring skoler, hvilket kan minimere sikkerhedsrisici og mindske luftforurening.

Quick release-cykel - almindelige spørgsmål

Hvad er en hurtig frigivelse på en cykel? Hurtig frigivelse eller gennem aksel? En hurtigudløsningsaksel har en 5 mm stang med en kamstang på den ene side og en møtrik på den anden, og dens funktion er at lade dig fjerne hjulet på din cykel uden brug af værktøj. En hurtigudløsningsaksel giver dig også mulighed for at fjerne hjulet uden at fjerne akslen.

Byg din egen cykel - holdbare løsninger

Er det billigere at bygge din egen cykel?

Bedste cykeltrøjer - søg efter løsninger

Hvad skal jeg se efter i en cykeltrøje? Se efter vandmodstand, vindblokering og åndbarhed afhængigt af hvornår og hvor du skal køre. Hvis du foretrækker naturlige fibre, skal du passe på cykeltrøjer lavet af merinould. Merinofår har tilpasset sig kolde vintre og varme somre, så deres uld er naturligt fugtgivende og forbliver varm, når den er våd.

Cykelposition - levedygtige løsninger

Er cykling dårlig for kropsholdning? Cykling og siddende er ikke det samme; cykling styrker dit kardiovaskulære og muskuloskeletale system, mens siddende ødelægger begge dele. Problemet er, at cykling og siddende forårsager lignende ubalancer i musklerne; en afrundet kropsholdning, en 'fast' og stiv øvre ryg og stramme hofter (især hoftebøjere) .24 авг. 2016 г.