Se spor cykel - hvordan man tackler
Er look et godt cykelmærke?
MensSEer velkendte som pionerer for klipfri pedaler, franskmændenemærkevar også tidlige vedtagere af kulstoframmeteknologi, der lavede sammensatte cykler til ligesom Greg LeMond tilbage, da resten af peloton stadig gyngede stål.
Hvad er den bedste cykel at købe? Um. Bare et sekund, faktisk. (Upbeat music) Seriøst er dette spørgsmål virkelig svært at besvare, ikke fordi det faktisk er svært at finde en fantastisk cykel, men faktisk fordi den bedste cykel helt afhænger af dig, rytteren.
I stedet for at spørge, hvad den bedste cykel er, bør vi i stedet spørge, hvordan køber du den bedste cykel til dig? Nå, det første punkt i at købe din bedste cykel er faktisk det første punkt at sikre, at den passer til dine behov. Lad os nu fokusere på drop barer her. Hvis du vil køre off-road, kan du overveje at købe en mountainbike.
Nu er cyclocross- eller gruscykler som disse utroligt alsidige og sjove off-road, så længe de er glatte. For ægte adrenalinopladede off-road-forlystelser er de federe dæk på en mountainbike dog simpelthen sjovere. Du er mindre tilbøjelig til bump og sten og rødder, så du kører mere behageligt, kører hurtigere og også mindre li. er kely for at få et fladt dæk.
Hvad så med disse grus- eller cyclocrosscykler? Nå, de er stort set som racercykler, selvom de er lidt langsomme en time langsommere på en tur end denne cykel. Nå, dette kan måske ikke være vigtigt for dig, men det er en kendsgerning. Så hvis du vil køre på landevejen, skal du købe en racercykel.
For alt andet, men denne cykel kunne være perfekt. Du kunne bare kramme de større dæk, gå på opdagelse, køre lurveje, som du normalt ikke ville røre med en lektestang på en sådan cykel. Disse er også meget robuste at røre ved, så du kan med glæde køre på arbejde hver dag hele vinteren med et barnesæde, der sidder fast på ryggen.
Det er en rigtig arbejdshest. I betragtning af at ikke mange af os rent faktisk kører, er det fornuftigt at købe en racercykel? ”Åh ja, der er bestemt et punkt i at købe en landevejscykel. De er hurtigere, hvilket også betyder, at det er lettere at fortsætte, selvom det er din taske.
De er mere lydhøre, de er livligere, de klatrer bedre, de kan afstige bedre, de kan med sikkerhed foretage strålende sving. Det er lidt af en sportsvogn, men for en pris. Og faktisk er mange racercykler meget bedre til grusridning, end du måske tror.
Det næste vigtige punkt, eller endda først kunne vi ikke beslutte, er den rigtige pasform, utroligt vigtigt for at finde den bedste cykel til dig. Nu behøver du ikke længere investere i en professionel cykelmontering. Hvis du køber fra en velrenommeret butik, skal de være i stand til at hjælpe dig med at finde den rigtige størrelse. med rette fokuserer på sadelhøjden.
Dette er faktisk meget let at justere. Så hvad der har mere indflydelse på, hvad den rigtige cykel er, er rækkevidden for styret og også deres højde. Så hvis du har en kort eller høj position, skal du sandsynligvis købe en cykel, der tilbyder dig det.
Så en udholdenhedscykel, men hvis du foretrækker en længere, mere strakt position, vil du sandsynligvis finde en udholdenhedscykel ret ubehagelig. Så du er nødt til at vælge en mere traditionel, letvægts eller pilformet cykel. Tidligere var letvægten alt i alt, når du køber en cykel.
Lettere cykler er hurtigere. Eller de var faktisk, indtil aerodynamiske cykler kom sammen, og teknisk set er de nu hurtigere i næsten alle kørselssituationer. Men de er også dyre, så det bør stadig være en af dine vigtigste overvejelser at holde priserne lidt lavere.
Som sagt er lettere cykler hurtigere og mere lydhøre, og de er også mere effektive. (glad musik) Der er fire muligheder. Stål, titanium, aluminium og kulfiber.
Enhver kan være indbygget i en fantastisk cykel, og alle vil have deres tilhængere. Med lavere budgetter vil rammesætvægt sandsynligvis være dit primære problem. Så billigt stål er ret tungt, men det føles virkelig sejt og virkelig solidt; aluminium er lettere og derefter kulfiber generelt lettere.
Mens mange kørere forsøger at springe til en kulfiberramme så tidligt som muligt, har jeg en tendens til at antage, at en aluminiumsrammecykel til samme pris ofte er et bedre valg, og meget af det skyldes kredsløbet. Dyrere gear har en tendens til at fungere bedre og glattere, op til omkring 1.000 euro, dollar, pundmærke for cyklen. Og så bliver de kun lettere med undtagelse dog af elektroniske gear, der fungerer bedre.
Det gør de, undskyld. Antallet af gear skal ikke være så stort et problem. Bortset fra at færre gear bagved har tendens til at betyde lidt dårligere ydelse og lidt mere vægt.
Hjul og dæk kan påvirke eller forringe turens kvalitet. Så et godt, let sæt kan have en transformerende effekt på din cykel. Så når du køber en ny, skal du sørge for at være opmærksom på, hvad den siger om den, og muligvis bringe nogle ofre andre steder på cyklen for at få et skarpt sæt whee ls.
Hvad hvis den cykel, du ønsker at købe, kommer med en Leveres med en sadel, som du ikke kan lide, eller med tåklemmer og stropper? Du ændrer dem. Dette er hvad du lægger til side med lidt mere budget, måske køber du et sæt pedaler uden klip eller køber et styr med en anden form, som du foretrækker, kan gøre en virkelig stor forskel for en cykel. Så prøv ikke at blive afskrækket af en eller flere komponenter, der ellers kan være den bedste cykel for dig.
Ikke mindst er din cykels udseende, dens æstetik. Nå, jeg tror, det fortjener måske at være højere på vores liste, selvom det ikke lyder som den mest rationelle måde at vælge en cykel på. Hvis du virkelig elsker udseendet af en cykel, hvis det får dit hjerte til at slå hurtigere hver gang du ser det, er det en fantastisk cykel i mine øjne, og du kan sandsynligvis tilgive det for alle dets mangler, hvis du ser det hver gang du ser det, du vil tage en cykeltur.
Det er en fantastisk cykel. Lad os nu vide i kommentarfeltet nedenfor, hvad du synes er den bedste cykel for dig, hvorfor og hvad er det egentlig? Abonner derefter også på GCN. For at gøre dette skal du blot klikke på kloden.
Hvis du leder efter mere indhold, der kan hjælpe dig med at beslutte, hvad den bedste cykel er, har vi en god artikel lige derovre, der er Endurance Bike vs Arrow Bike vs Lightweight Bike. Eller med hele denne cyclocross vs road-ting er det lige derovre.
Er Look-cykler gode?
Konklusion. Samlet set erSeer en megetdejlig cykelat køre i en række omstændigheder, og op mod oppositionen gør det smuktgodtpå prisfronten i betragtning af al den teknologi og materialer, der anvendes i konstruktionen.
Hvad er den bedste banecykel?
- Mest snigende Fixie: StatCykelHvad.
- BedstUrban Pendling Fixie: Retrospec Harper Single-Speed Fixed GearCykel.
- Mest overkommelige aluminiumsfixie: 6KU Fixed gear med single-speed fixie i aluminium.
- Den mest sexede Fixie: GoldenCyklerEnkelt hastighed fast gearCykel.
- BedstItaliensk tur: Bianchi Pista Fixed GearCykel.
vi er her i berlin ved verdensmesterskaberne på banecykling, og der er nogle temmelig seje motorcykler inklusive den dyreste banecykel i verden til at køre på en af disse cykler, da jeg var på gb-baneteamet, og de er virkelig gode cykler at køre på disse tfives blev bygget efter OL i Rio som en ny, forbedret version, kulstoframmen er en størrelse større, og det er et 57 cm toprør med en brugerdefineret maling fra Silverstone pink teknologier, nu er jeg en stor fan af lakering på denne cykel, især flagdetaljen på toppen, den løber omkring 165 krumtap med en Ub-kædehjul og et Eurasias-tandhjul på bagsiden med en dejlig Reynolds-kæde til verdensmesterskabet, som det britiske cykelteam kører på Ghibli-hjul med Victoria Pista Speed-dæk nu disse hjul er meget populære her på verdensmesterskabet på cykelbane, og vi ser Cervelo-sædeposten med Team GB Custom Sa på næsten alle cykler ttelhalterung Jason valgte også en Physique Antara-sadel med Shimano Dura -Ace-pedaler, der er også nogle seje brugerdefinerede bits på denne cykel, herunder specielt fremstillede JasonKenney-stænger og en 3D-trykt stamme, der ikke vil være, du køber disse styr overalt, fordi de blev bygget lige til Jason Kenney åh, og der er også en guld titanium bolt i slutningen af dagen er han en seks gange olympisk guldmedalje, så han fortjente sandsynligvis den guld titanium bolt, nu kommer denne seks point syv cykel ud. Der har været en masse snak om denne cykel nu, hovedsagelig fordi den sandsynligvis er en af de mest dyre cykler i verden, rammen alene kostede £ 55.000, og når vi tilføjer alt andet, kan du forvente, at det koster omkring £ 60.000, der var specielt designet til sprintbegivenheder bygget på banen og har nogle ret gode teknologier. Lad os se nærmere på, dette er den malaysiske sian Track Cycling Team Bike, hvis WX til Tech One Edition med en ramme kun fås i to størrelser, som lille og et medium, har den lille ramme en rækkevidde på 396 millimeter, men den midterste en kommer ind på 474 millimeter, så hvis du normalt kører en stor ramme, er det sandsynligvis ikke, det er ikke cyklen for dig, da du kan se, dette er en rigtig fin cykel, og de tre sæder ligner Hope Lotus-Bike Denne cykel har også et meget specielt malearbejde, og det er faktisk malet af de samme mennesker, der maler den røde kugle F1-biler, holdet er en løbebil og kæderinge, og cyklen har evnen til at skifte ved 68, nu er stort, det er også forbundet med en nezumi-ottendedel af et inchtrusting-hjul, der nu har en virksomhedsejer Ghibli på bagsiden og en Vo på forsiden Har rtech fire-eger motor. Super smal til en smal foraksel, begge hjul er igen udstyret med Victoria Speed-dæk. Et andet meget populært valg her på verdensbanemesterskabet på styret nu, og disse er rigtig flotte slickin-styr med en styrebredde på 30 centimeter, og disse er virkelig kort håndtagslængde er designet til at sætte rytterens hænder i den ultimative aerodynamiske position åh, og det styr koster £ 10.000, denne cykel leveres med en speciel sadel fra Shimanojiriz pedaler og en SRM power crank i denne fuldblods racermaskine vejer syv point fem kilo eller er nu personligt monteret tror jeg, at £ 60.000 er meget for en banecykel, men lad os se, hvad nogle af de tilskuere er her, lastbiler tænker som i verdensmesterskaber, hvor meget vil du betale for en trackcykel, sandsynligvis omkring £ 15.000, hvad for omkring 60.000 min cykling er ikke god nok til, hvor meget vil du betale for en løn for en banecykel? Åh som tusind, okay, for jeg har ikke så mange penge, okay, den malaysiske bane er på tres tusind pund, ville du betale? så meget nej ville du betale så meget nej aldrig lavere det er meget tres tusind pund ville du betale så meget ville han betale? Truckcykel meget lidt sandsynligvis tyve tusind, hvilket er omkring tres tusind ikke med min standard for cykling, men bestemt en af de hotteste og far til at være så hurtig som cykel, her er lastbiler som verdensmesterskabet Philippe Oganas vil kollapse i spor som frisk fra at bryde herre fire slags individuelle dragt her er bum lobday den samme ramme Wiggins brød sin verden, vores rekord på styret blev skræddersyet af Pinarello, og som du kan se gennem de underlige udseende ting over styret er dette 3d trykte håndhuller til Gala-hænder for at få ham i den bedst mulige aerodynamiske position Wiggins havde også brugerdefinerede greb svarende til disse på hans rekordcykel.
Kædehjulet er en Fruit 2 carbon kædehjul fra Aerocoach og interessant for mig, han havde en RoadSRM power crank med en vokset Aninch kæde som mange på banen, som han ser håndlavet i Campagnolo Ghibli cyklen i Italien, forhjulet har en smal akse , alle disse spil og det italienske hold, som jeg er hos Vi. brug ctoriapistol Speed Dæk afrundes med en Sadler-krop og nogle gode brugerdefinerede detaljer på toppen af den forsænkede stolpe gamma nice Jeg er også kendt som burde tale med SirChris Hoy selv om nogle af cykelholderne her ved verdensmesterskabet, ok der er en masse ny teknologi her på Thetrack verdensmesterskabet, hvad synes du om det, og hvad synes du om det, det mest interessante, du har set hidtil, er der en masse ny teknologi, og det er sværest at vide, om det er som godt da det indtil videre vil være mange hold, der holder tilbage med deres udstyr ved de Olympiske lege, de vil ikke vise for meget, de skal cykle før OL, de kan ikke bare møde op til spilene på en ny cykel, så hvert hold tager lidt nyt tøj eller tech på, og siden af dig vil kontrollere, at det er ok, og så fjerner de det igen, så GB-teamet brugte de olympiske huddragter og den nye GB-cykel Lotus Håber cykel Ithink i Glasgow ved verdensmesterskabet Soyeah der? Der er mange spændende nyheder derude, og det er ofte ikke det mest radikale, der er det mest spændende eller imponerende. Soyeah, det er svært under malingslagene på de små kulstoflag, der gør det specielt, fordi det handler om, hvor stift og hvor effektivt, og hvordan luft eller hjulene er, og det er interessant, at GB ikke bruger deres bedste cykler her - de don ' t brug de olympiske hjul, hvad synes du, hvorfor det er godt traditionelt var GB-holdet, jeg holdt altid alt op til sidste øjeblik, så du ved, at vi lejede læderdragter til løbetid, som du kunne købe for 60 eller 70 pund hos en lokal cykelbutik, og hvis de kom til deres almindelige skinsuits, er de blevet bedre siden da, men det er for at give dig det psykologiske boost og et faktisk tech boost.
Motorcyklerne betyder selvfølgelig, men det er ikke alt, hvad der ikke er Formulaone, hvad du vil se, du vil se, at atleterne er forskellen, ikke hjulene eller cyklen eller hjelmen eller huden - alt i alt i Det er spændende på samme tid og som en atech-fan ved jeg det meget godt at se, hvad holdene finder på. Den måde, hvorpå de nærmer sig det samme puslespil fra forskellige vinkler, har nogle begrænsninger, som UCI har lagt på, hvad du kan gøre med cyklerne og kan ikke gøre De ser ud til at klare sig godt, og hver begivenhed har naturligvis forskellige krav - så vælg en cykel, der forhåbentlig vil fungere til alle begivenheder, eller som Israel, vores vin fra Malaysia, vil have en cykel til ham, som jeg tror vil koste $ 60.000 eller $ 6.000? Pund og produktion er en masse penge for en cykel, men det er mange penge, men hvad betaler du så meget for en cykel ud af dine egne penge, jeg tror, jeg ville prøve at sponsorere, hvor jeg tænker, hvis du seriøst tror på, at det fungerer? Det gør hele forskellen, og om jeg ved, at det går så godt, som vi nogensinde har set det, som en 9,5 og melodien i dit soundtrack, hvilket er en fænomenal tid for ham, uanset om det gør en forskel psykologisk eller ej, når han går til starten og tror, at han er der, du kender det samme eller bedre udstyr end nogen anden derude, der skal give dig et boost i tilliden, så det var ret sejt at få nogle af de bedste trackcykler i verden til at teste det Jeg håber du nød denne artikel, og lad os vide, hvad du syntes i kommentarerne nedenfor
Hvor er look-cykler lavet?
På tryk den næste dag ville være en rundtur iSeCycle's franske fabrik, hvor alle vejrammer får deres færdige arbejde udført, efter at de har væretfremstilletiUdseendeoff-site produktionsanlæg i Tunesien.01.25.2012
Hvad er den største innovation inden for landevejscykling? Nå, der har været et par, men uden tvivl er en af de vigtigste innovationer den klipfri pedal. De bruges meget i dag, men det var ikke altid tilfældet. Det var først i 1985, da Bernard Hinault vandt Tour de France på pedaler uden klip, at verden fangede øjet.
Og han gjorde det med et par af den nu legendariske LOOK Pedal Automatic. Så vi besluttede at lave en artikel om udviklingen af. at lave pedaler uden klip og se, hvordan de er lavet i dag.
Og for at gøre dette tænkte vi på, hvem der er bedre at gå sammen med end pionererne inden for klipfri pedaler, LOOK. LOOK har en virkelig imponerende historie og tradition i pedaler uden klip. Det interessante ved det er, at historien om LOOK før det faktisk var noget andet.
Ski bindinger. Og virksomheden ledte efter en anden indtægtskilde, da det ikke var vinter. Og så vendte det sig til cykling, og siden da har LOOK fortsat med at udvikle og innovere klipfri pedalteknologi, og godt, har ikke set tilbage siden.
Så ingen ordspil med gentagen brug af udseende. Det næste nøgledesign var LOOK Carbo Pro med en aluminiumskasse, der gjorde det rigtig godt med hensyn til holdbarhed og lang levetid. Men det var ret tungt, så LOOK ønskede at lave lettere pedaler, når det var muligt, fordi cyklister altid er besat af vægten af deres dele.
Så de lavede CX7, der kom ud i 1993, og det var en rigtig sej pedal, fordi den faktisk var en kulfiberkrop og var den første pedal, der gjorde dette. Og det var også virkelig justerbart, du kunne faktisk justere Q-faktoren og også hældningen på denne pedal, hvilket er virkelig interessant. Men det var ikke en enorm kommerciel succes for LOOK, fordi det var virkelig dyrt at lave.
De bragte derefter denne ud, LOOK Keo, der bruger det mindre Keo-klampe i stedet for det større Delta-klampe, der findes på de ældre pedaler. Dette havde også en kulfiberlegeme, og den er virkelig virkelig let. Derefter blev teknologien ved med at forbedre sig, helt frem til i dag er de endelig flyttet væk fra fjer og bragt denne ud, LOOK Keo Blade og den første, du kan se, har carbon bladfjeder i stedet for metalfjeder bagpå af klampen har også en titaniumaksel, der gør den endnu lettere, og den er virkelig let.
Og det fører os til i dag, det nuværende LOOK Keo Blade Carbon, og nu kan du se, at bladet faktisk er større og fylder bagsiden af pedalen. fordi dette gør pedalen mere aerodynamisk, og det er bedre for den luftstrøm, der kommer under den. Og hvis du undrer dig over, hvad der er vægtforskellen mellem denne og denne.
Nå, der vejer omkring 90 gram, og det vejer godt, godt over 200 gram, en ret stor forskel. Pedaler uden klip kan virke som et ret simpelt objekt, men faktisk er der en virkelig imponerende mængde teknik bag det. Så her har jeg alle de enkelte komponenter, der udgør LOOK Keo Carbon Blade Titan, den mest avancerede LOOK-pedal, der i øjeblikket er i produktion.
fedt dæk cykel
Først og fremmest har vi dette, dette er pedalens hoveddel, og det er et sprøjtestøbt carbon-kompositlegeme. Og så har den også en bundplade af stållegering fastgjort på plads; du har bagsiden af pedalen, som er den bit, der holder din klampe på plads, og som, hvis du vil, er sikret af denne type aksel bliver. Og så er der foråret, Keo Carbon Blade, som giver pedalen sit navn.
Og de har forskellige tal i henhold til styrken af dette blad, og der er en anden fjederspænding afhængigt af antallet, der er angivet der. Jo højere tallet er, jo højere er spændingen, og du kan bytte dem ud. Så er der de andre bits, så vi har forskellige skiver, vi har lejet, og så har vi akslen, som er en titaniumaksel på den letteste pedalLOOK, Titanium.
Det er virkelig let. Og så er det bare slots her. Men for at se hvordan det hele passer sammen, skal vi kigge bag mig nu, fordi der er mange rigtig seje maskiner, der sætter alle stykkerne sammen, så lad os tage et kig. (blød jazzmusik) Det første skridt er at sprøjteforme den vigtigste del af pedalkroppen, som jeg har her.
Og så er det næste trin at få LOOK-logoerne og de små klistermærker på. Og sådan gør de det i denne trykkeri. Så start sådan, uden dem på det og derefter bruge maskinen kan du virkelig hurtigt udskrive LOOK-logoer på den og alle andre små logoer også.
Hvis du ser på disse to bakker, er det sejt. Denne bakke er gul og denne bakke er blå, og det er en rigtig enkel måde, at LOOK adskiller venstre og højre pedaler, så de venstre pedaler er alle blå og de højre pedaler er alle gule. På denne måde holder de alt adskilt fra hele fabrikken gennem hele produktionsprocessen.
Temmelig simpelt men sejt. (blød jazzmusik) Den næste komponent, der går ind i pedalen, som alle de vigtige bladfjedre. Nej, dette er en af de få komponenter, der ikke er fremstillet i Frankrig, men faktisk i Tunesien på LOOK-fabrikken derovre, så jeg synes, vi skal teleportere til Tunesien og se, hvordan de er lavet nu.
Åh, det var hurtigt. Så det rå kulstof ankommer her i Tunesien i form af massivt rullesand og præimpregneret med en uhærdet harpiks. Hvad der sker nu er, at rullerne derefter skæres i sektioner, og derefter kombineres flere lag sammen og presses sammen i en stor presse for at gøre disse laminatsektioner tykkere som vi har her.
Disse laminatsektioner rulles derefter i hånden i dette rum for at give det den foruddefinerede tværsnitsform af den endelige bladfjeder. Den dannede laminatsektion placeres derefter i denne opvarmede presse i syv minutter ved 150 grader. Derefter placeres den i en anden ovn, hvor den hærder harpiksen yderligere.
Og resultatet er denne stivformede plade, som jeg har her. Men det er stadig langt fra den færdige artikel, som vi ser i bladpedalen til Nevers i Frankrig, så den endelig kan omdannes til forår. Nå, det er stykkerne, dvs. bladene, der ligesom dem kommer fra Tunesien, og så skæres dette lange ark her i 12 individuelle blade, der passer ind i en pedal.
Derefter poleres den, så den får en flot finish, og overførslen anvendes også på den, det er hvad Keo Blade siger, og det også antallet, der refererer til stivheden af hver enkelt. Fedt nok. (blød jazzmusik) Vi er nu i hovedrummet, hvor LOOK samler sine pedaler, og der er to linjer, så her har du fjederzonen, der er fjederbetjent i ryggen til keo-pedalerne fra LOOK, og så lige derovre have klingezonen, der er til Keo Carbon-knivene fra LOOK, der har bladfjedersystemet i sig.
Og du kan se, at der er to, ja, samlebåndet er delt i halvdelen. Vi har denne fortsættelse af gul til højre og blå til venstre for at holde pedalerne adskilt, så venstre pedaler på denne side, højre pedaler på denne side hele vejen for at ende dernede, hvor de pakker pedalerne, og det er det eneste punkt, hvor de kommer sammen. Det første trin i montering er at tage kroppen, bladet, dette bagstykke herover og derefter skubber denne stang og denne maskine det hele sammen og klikker det på plads.
Meget bedre end mine hænder prøver. Halvvejs gennem samlingen af hvert Keo Blade Carbon er en kvalitetskontrolstest, hvor de lægger den i denne maskine, som skubber den frem og tilbage 60 gange for at teste den. Og hvis det ikke er standarden, fejler den og går i stykker under denne test.
Efter stresstesten er det næste trin at montere akslerne i pedalen, og det gøres her med denne maskine, der på en eller anden måde skubber alt på plads. Det er virkelig hurtigt og imponerende. Akslen trykkes ind, lejet går også ind, og derefter trykkes en endehætte på enden, som forsegler alt.
Hvad du kan se her. Så der er en uden akslen, og du vil se endestykket der. Sejt, hva '? Den endelige fremstillingsproces er at stikke pedalspindlen ind i pedalen, og der er også en slutdæksel, og den limes faktisk på og skrues derefter på, og derefter skrues den fast på endedækslet virkelig hurtigt med et givet moment.
Det er som en formel 1 pitbane kanon, det er virkelig sejt. Vi er næsten i slutningen af produktionslinjen. Men vi har nået en forhindring, der skal overvindes af hvert sæt pedaler, som LOOK laver, og kvalitetskontrol er noget, som LOOK er helt stolt af.
Så i denne boks er der pedaler, der af forskellige årsager ikke bestod kvalitetskontrollen. Og de er alle bedømt og får et andet farvekodet klistermærke, alt efter hvad der er galt med dem. Så hvad vil LOOK gøre? Fjern det, det vil genbruge alle dele, der ikke er defekte, og sætte dem tilbage på produktionslinjen og dem, der bare slipper af med dem.
Men for at sikre, at LOOKs produkter passerer kvalitetskontrol, har de et rigtig cool sted, som jeg skal vise dig nu. Så jet lift power højre. Dette er den første test, og denne maskine simulerer klogt at træde på en pedal, løsne og klippe ind igen.
Og hvad de gør for at teste pedalpedalen De udfører dette arbejde i 24 timer, og det simulerer tre års intensiv brug af pedaler. Alt om 24 timer. Fantastiske.
Det lykkedes os at miste noget af støj, fordi LOOK-mekanikerne tog deres frokostpause. Jeg er sikker på, at de skrigende pedaler vil blive glade. Så til den næste test, som er at teste lejerne og pedalernes aksel.
Så pedalen er placeret her i denne maskine. Derefter trækkes den ned med en belastning på 90 kg, og derefter går den gennem 2 millioner cyklusser, og den placeres også i en forskydning inden for en 5 mm kam, så der lægges mere stress på spindlen og lejet i stedet for lige omkring deres At dreje den centrale akse . De udlignede det også med fem grader, så pedalen er faktisk rystende, når den vender i cykler helt fint.
Og to millioner cyklusser skal udføres i begge tests, det tager to uger at udføre 2 millioner cyklusser. Det er fantastisk og en enorm belastning på pedalen. Den er der i to uger og skriger.
Det slutter dog ikke der. Disse pedaler på LOOK bliver virkelig vanskelige. Denne maskine tester faktisk pedalens lejer og spindel med mere.
Og igen skal de være i stand til at overleve dette for at bestå LOOK-testen og gå i produktion. Vi var tilfredse med, at kvalitetskontrollen blev udført. Vi kan gå tilbage til pakningsområdet.
Jeg vil gerne sige, at ingen pedaler blev beskadiget ved oprettelsen af denne artikel, men det ville være en løgn. Vi er nu i slutningen af linjen er emballagen til de sidst færdige pedaler, der også bestod kvalitetskontrollen. Så vi har alle disse kasser.
Disse tomme papkasser, ja, emballagen er designet af LOOK og også lavet i Nevers, Frankrig og lige nede ad vejen sættes færdige pedaler derind og sættes i deres færdige komplette kasser, som jeg tror du er enig med, opsummerer tingene pænt . Så jeg håber, at du nød denne artikel og fandt det nyttigt Tjek LOOKs cykelstelefabrik i Tunesien og se, hvordan kulstoframmer faktisk er lavet. Det er virkelig sejt.
Hvorfor er trackcykler så dyre?
En af de største faktorer i prisen på cykler er materialer. Kulfiber kommer i forskellige former og kvaliteter. Jo højere kvaliteten af kulstof er, desto større er omkostningerne ved sourcing fra producenterne. Hvis encykelfabrikanten fremstiller også sit eget kulstof, skal disse omkostninger tilbagebetales i salgsprisen på encykel.
Hvilket hold bruger Look-cykler?
Professionel cykling i topklasseholdsponsoreret afSeinkluderer KelmeCosta Blanca, Cr? dit Agricole, CSCTiscali og Cofidis. Kontinental cykling i anden klasseholdFortuneo-Oscaro redSe cyklerfra 2015 til 2018.
Hvad er Look Keo?
VoresLIMteknologi er en reference på cykel- og vejpedalmarkedet, både for konkurrencedygtige og amatørcyklister. Effektiv, stilfuld og nem at bruge, voresLIMKlassisk model klipses ind og ud uden besvær, skjuler kvalitet ogSEekspertise bag en overkommelig pris.
Hvor meget koster en anstændig cykel?
Detcyklervi har testet harkostefra omkring $ 300 til næsten $ 2.000. Vi fandt ud af, at flere penge køber en letvægtsramme lavet af kulfiber, aluminium (eller en kombination af begge materialer) eller højstyrkestål og andre komponenter af høj kvalitet. Men du kan stadig købe engod cykelfor kun et par hundrede dollars.04.14.2016
Er Look-pedaler bedre end Shimano?
Disse plader er skruet ind i kroppen og hjælper ikke kun med at reducere slid på slid og pedaler, men forbedrer også klipningsydelsen. DetShimanoSPD-SL konceptet ligner megetSeKeo pedal, den mest bemærkelsesværdige forskel kommer i form af de lidt større dimensioner og større platforms overfladeareal.27 2021.
Er Look Keo-pedaler gode?
Voresanmeldelse
DetSe KeoClassic 3 Plus er en anstændig pedal på startniveau, der tilbyderstorebrugervenlighed og en stabil pedalplatform. Og mens Classic 3 Plus er en afUdseendemest overkommelige pedalmodeller, du nyder stadig den samme gennemprøvede teknologi, der findes på dens dyrere modeller.4 2021.
Hvor kan jeg købe en ny trackcykel?
Cykler kan købes online eller for at reservere og indsamle i vores butik, der tilbyder komplet cykeltilpasning og værkstedsydelser.
Hvem er sponsorer for look track bikes?
Look har sponsoreret landshold i årevis, der strækker sig tilbage i årtier, og så har meget klare ideer om, hvordan man bedst kan designe deres trackcykler. Aerodynamik spiller en nøglerolle, da det primære mål er hastighed.
Er look cyklus T20 sporcykel lavet i Frankrig?
LOOK Cycle annoncerede T20, en ny kulfiberbanecykel lavet til at hjælpe franske atleter med at få succes ved de olympiske lege i Tokyo i 2020. Sammenlignet med den tidligere R96 kan den prale af en 25% stivere bundbeslag, en 11% reduktion af trækreduktion, forbedret geometri og en vægtreduktion på 880 gram (det er ikke en typografi).