Vigtigste > Cykler > Vejcykelture - handlingsorienterede løsninger

Vejcykelture - handlingsorienterede løsninger

Hvad er den bedste cykel at køre på vejen?

  • Vejcykler erbedsttilridningpå glat, asfalteretveje.
  • Mountainbikes erbedsttilridningafvej.
  • Hybridcykler er en megetpopulærvalg tilcykelpendlere takket være deres alsidighed.
  • Turcykler er bygget tilvejmindre rejste, og også gøre fremragende pendlere til uslebne byveje.

Du har besluttet at købe din første landevejscykel, forbløffende har du taget dit første skridt ind i en meget større verden, men at købe din første cykel kan føles lidt overvældende og forvirrende, da de ser ud til at være mange forskellige typer lavet af forskellige materialer med forskellige komponenter pass, så vi er i denne artikel-artikel, jeg vil give dig en praktisk guide og fortælle dig præcis, hvad du skal se efter, og hvad forskellene er, jeg er virkelig lidenskabelig for cykling, så alt, hvad der får flere mennesker på cyklen og den lidenskab hele bedre Splits. Derfor slog vi os sammen med Decathlon, de har en rigtig omfattende cykel med mange forskellige funktioner, og de har også god værdi for pengene, hvilket betyder, at dette er det ideelle sted for mig at vise dig alt, hvad du kan gøre, og jeg har også brug for en ny kitesurf-drage plus en tanke, der dræber to fugle i en sten. Den første ting, du skal vide, er, hvor mange penge du vil bruge, men hvor mange penge skal du bruge godt, der er ikke noget rigtigt svar um på det spørgsmål, når det kommer til at købe en cykel, men hvad du kan vide er så højt kvalitetsstartcykler starter normalt omkring 260 oro eller £ 250 som denne, og når du fortsætter med jo flere penge, er rammerne normalt lettere og stivere, og komponenterne på disse rammer er lettere og mere sofistikerede til omkring 600 euro, du kan få en masse cykelfrygt penge, typisk noget m med en aluminiumsramme nogle gode indgangskomponenter, da måske endda skivebremser og cykler med denne slags udstyr er utroligt dygtige, kan du helt sikkert vide, at bjerge eller alper måske du og kører et par løb på en cykel med denne form for spektrum, jeg ved, at fordi der er alle de ting, jeg gjorde på min første landevejscykel, vil jeg anbefale, at du ikke bruger alle dine penge på cyklen alene, budget på alle det væsentlige tilbehør som sko og pedaler, tøj og alt hvad du får først, skal du overveje, når du vælger din cykel, de komponenter, der er fastgjort til den, er fra samlebetegnelsen for bremser, og gearskiftet er gruppen, nu er der forskellige producenter af gruppesæt Campagnolo , SRAM-mikrochip og måske den mest berømte Shimano, uanset mærkegruppesættene i hierarkier eller niveauer kommer op, når du bevæger dig op i gruppehierarkierne, de bliver n dyrere, og komponenterne bliver lettere, du får normalt flere gear mere funktionalitet, de er lavet af mere eksotiske materialer og skiftende gear vil også være jævnere nu startniveau cykler og entry level cykler leveres normalt med gruppesæt, der er lavere i hierarkiet, fremragende eksempel på denne Shimano Sora, som er et andet niveau Shimano gruppesæt og er almindeligt fundet på cykler omkring £ 500-prislappen kunne Shimano Sora bevæge sig op i gruppets hierarki, hans cykel havde Shimano, og jeg skrev det bjerge i mig eller under Cara Jeg vil endda køre det et par løb, men en af ​​de ting, man skal huske på, er gruppesætets udvekslingsforhold. Denne cykel har en 1132 kassette på bagsiden, som jeg vil anbefale til din første landevejscykel og grunden til det er, at dette 32-tands gear på bagsiden af ​​kassetten er virkelig nyttigt for Hill er.

Dette betyder, at ved at vride dine ben mere, kan du få en højere kadence, og det vil kun gøre bakker snappier. Dette er i modsætning til nogle cykler, der kommer med en lidt hårdere kassette: 28 vær opmærksom, og kædesættet har nu forskellige størrelser af kæderinge, hvad jeg vil anbefale til din første landevejscykel er et kompakt kædesæt med en 50:34 som vi have det her og af samme grund vil jeg anbefale 32'erne, backit gør bare bakker lidt lettere, hvis du er nybegynder. Simpelthen hvis du er en nybegyndercykling og vil have gear, der kan hjælpe dig med at klatre op i bakker, du ønsker, større bageste og mindre bageste ntas nævnte bremser er også en del af gruppen, og i det hele taget er der to forskellige typer fælgbremser eller som du kan se på denne cykel skivebremser, og disse bremser koster lidt mere end fælgbremser, men hvad hvis du bor eller vil køre i et kuperet område? i bjergrigt terræn vil jeg sige, at de er værd at bruge en ekstra indsats, fordi de tilbyder betydeligt mere kraftfulde bremser, som er mere ensartede især under våde forhold og generelt bare har bedre kontrol. Jeg må understrege, at fælgbremserne, der bruger dem, er helt passende for at vinde Tour de France i 100 år, og de har den fordel, at de er lidt lettere end disse bremser, da materialet, rammen er lavet af, har en massiv indvirkning på cykelens samlede kørekvalitet med de mest populære materialer Aluminium, stål og kulfiber fra omkring 250 til 1.000 pund euro og dollars, de fleste af de cykler, du kan finde, er lavet af aluminiumslegeringer, og det er fantastisk, fordi aluminium er et meget alsidigt materiale, der er let og godt forhold mellem styrke og vægt, det er derfor, når brugt inden for luftfart er den også meget korrosionsbestandig og kan fremstilles til en meget lavere pris end kulfiber, hvilket betyder, at cyklerne kan blive over tusind euro mere overkommelige Du begynder at se kulfibercykler på indgangsniveau som disse vanreisel edr 105 eller sang Sang, som de siger foran, hvor vi er lige nu.

Kulfiber er normalt lettere og stivere end aluminium og stål for en bedre kørekvalitet kulfiber er et fantastisk materiale til fremstilling af cykler, men hvis dit budget ikke er fuldt kulfiber, skal du ikke bekymre dig, min første landevejscykel var aluminium, men en god funktion er en aluminiumcykel med en på den Kulfibergaffel dette reducerer vægten dette gør gaffelen meget stivere og det reducerer også vejvibrationer og summende gennem styret vælger et velrenommeret mærke på denne måde, du ved, at rammen er designet korrekt og testet og har også en solid garanti ender ved rammen, der er værd at se efter er dækafstand, jo mere jo bedre vil jeg sige, da dette giver dig større alsidighed. Du kan montere bredere dæk, hvis du vil, hvis du kan lide omstrejfede veje og har et lille eventyr, kan du tilføje ting som mudderbeskyttere, bagagerammer og en lang række andet tilbehør, og en sidste detalje på rammen er bundbeslaget - disse er lejer, hvor kædesættet på hver cykel med et ydre leje i et gevind med indre leje får bonuspoint i min bog, fordi disse har tendens til at kræve mindre vedligeholdelse og holder længere. Jeg fortæller dig nu om Imean-hjul som en slags nøglekomponent på hver cykel, nu kommer startcykler normalt med starthjul, fordi det er den mest populære komponent, som cyklister opgraderer lavere ned på linjen. De kommer mere ind i sporten og bytter dem normalt ud til noget, der er lettere, stivere, og måske mere aerodynamisk, men med disse forbedrede ydeevneområder tilføjer hjulene omkostningerne og holder derfor d. Den lave pris eller entry-level cykler leveres med et enklere hjul, men hvis du leder efter hjulene, er din bi ke leder efter det, jeg foreslår, et rigtig højt røgnummer, da dette hjælper med at gøre hjulet stærkere og mere robust. Jeg vil også foreslå, at du ser på fælgbredden. Ideelt set vil du have fælge, der er mere velegnede til bredere dæk, så en lidt bredere fælgbredde som 25 mm dæk eller 28 mm dæk giver lidt mere komfort, lidt mere greb, og de har også lidt lavere rullemodstand, hvilket betyder at du kan køre den samme hastighed med lidt mindre indsats.

Nu vil jeg give dig nogle andre hurtige oplysninger, du har brug for at vide, når du køber din første landevejscykel. Vejcykler er designet til at blive brugt med polstrede shorts, hvilket betyder, at det er normalt for dem at føle sig ubehagelige uden polstret shorts og sadel komfort er også meget personlig Så det er normalt for ryttere at ændre ting ofte. De fleste racercykler kommer ikke med pedaler, selvom nogle low-end cykler leveres med et fladt pedalshow.

Hvis du har lange forlystelser eller gør EOBs-sport, anbefaler vi at opgradere nogle klipløse pedaler og sko, da disse giver dig mulighed for at glide ned og trække op med pedalbevægelsen for at gøre dig lidt mere effektiv. Du kan også få kvinders specifikke cykler, vip for at have den samme ramme, men forskellige kontaktpunkter for at tage højde for de anatomiske forskelle mellem kønnene, så du får en specifik sidesadel, der har lidt kortere stængler, smallere styr og lidt kortere krumtap, men dette er ikke strengt nødvendigt. Vi anbefaler, at du går efter det, der er mest behageligt for dig. Du kan være interesseret i grus- eller blandede cykler. Disse er i det væsentlige landevejscykler med et par ændringer for at gøre dem mere alsidige, så du får mere dækafstand med større volumen end er meget mere dygtige off-road lettere gear, du kan se det massive tandhjul på kassetten her og skivebremser, og det betyder, at du i det væsentlige har en landevejscykel med drop barer, der er meget hurtigere på vejen end en mountainbike, men også på grus eller ride brudeskrot, som du ikke vil gøre på en standardcykel, er fantastisk til blandede terrænfolk, der leder efter eventyr, måske pakker et par cykler eller måske bare en pendler, der ikke bare vil holde sig til vejen .

Du kan også bytte de gamle dæk ud med nogle tynde, glatte roadones, og du har i det væsentlige en racercykel, jeg er en stor fan af disse typer cykler, en gruscykel på indgangsniveau koster omkring 500 £ eller 600 euro. Besætningerne med katte gjorde et glimrende stykke arbejde med at finde min nye drage, men også masser af andre ting, men jeg glemte helt, at jeg har brug for det alligevel, hvis du kan lide, at jeg nød denne artikel og fandt den informativ, og giv os en lignende og en følg og nu har du besluttet dig for den cykel, du vil have, du bliver sandsynligvis nødt til at vide, hvordan du bestemmer den størrelse, du har brug for, heldigvis har vi artikler om dette og masser af andet virkelig nyttigt begynderindhold. Jeg skal hjem nu og lege med mine legetøj

Hvor lang skal min første cykeltur være?

Der er ikke behov for heroik her, og vi foreslår, at vi holderdig førstudflugt kort og sødt. Hvis du allerede er moderat aktiv, skal du lavedin første tur15 mileslangog sigtetilafslut det på en timetilhalvanden time.30. mar 2021

Er vejcykler vanskelige at køre?

Racercyklerer hurtige ogletat træde på fortovet. De er ikke så velegnede til drift uden forvej. Nogle mennesker finder den 'droppede'ridningpositionsværtat opretholde komfortabelt i lang tid. bjergcyklererhårderepedal og langsommere på fortov.

Der er en smule venlig rivalisering mellem os og vores venner på GMBN. Dybest set fandt vi ud af, at de er absolut gode til at cykle. Så vi er nødt til at føle os lidt bedre at vide, at hvad vi laver er sværere Roadies er dybest set bare bedre, ikke? Kan du forestille dig, at en mountainbiker vinder noget som Tour de France. - Der var faktisk Cadel Evans i 2011. (kameraklik) - Ja, det er et godt undtagelsespunkt.

Men kan du forestille dig, at hvis en road rider dukkede op på et mountainbike-løb, ville de absolut ødelægge det. - Peter Sagan, han afsluttede kun det olympiske mountainbike-løb i 35 sidste år - men han havde punkteret dæk tre gange, Si. Kom ja, giv ham en chance. - ja det gjorde han, han havde et fladt dæk tre gange, så vi regnede med, at vi sandsynligvis bedre ville prøve at prøve denne - men hvad et sted at gøre det.

Her i de smukke Dolomitter i Alta Badia-regionen. Vi har planlagt to forlystelser, som begge uploades til vores Wahoo ELEMNT. Vi starter her ved opstigningen af ​​Passo Campolongo lige uden for Arabba efter en dejlig cappuccino.

Ja selvfølgelig. - Nu har jeg planlagt en 35-kilometer rute. Det er ikke for længe.

Men det tager opstigningen af ​​Pordoian og også Fedaia, som ender ved den smukke sø. - Det er korrekt, nu laver jeg mindre end halvdelen af ​​afstanden. Men jeg lytter lige over dette bjerg.

Sandsynligvis ikke op. Det ser lidt ugæstfrit ud deroppe. Men jeg har selvfølgelig et nedstigningsbælte på den anden side.

gedde abs

Sværhedsgrad kan ikke rigtig måles i kilometer. - Måske tid. - Ja. - Så det handler om kraft og puls, som vi måler på vores power2max effektmålere og også vores Wahoo TICKR'er.

Hvad er sværere? Offroad eller hvad det nu er eller asfalt? Og mens jeg er ved det, Si, er du på mountainbike og iført Lycra. Hvad er det? - Det er tilladt. Jeg får særlig tilladelse. - Er du sikker? - Ja. (Knækkende bremser) (rockmusik) - Kom igen, Si, fortsæt det (rockmusik) - Nu spekulerer du måske på, hvad alt dette har at gøre med GCN, bortset fra potentielle skryterettigheder.

Faktum er, at vej og off-road bevæger sig tættere sammen igen. Indrømmet, de fleste af de ting, som GMBN-fyrene gør, er så langt fra asfalt, som de kan komme. Men glem ikke, at mange, mange moderne racercykler med deres skivebremser og bevægelsesfriheden for store, brede dæk bliver mere og mere alsidige.

Faktisk bruger mange eventyrcykler kun lige mountainbikehjul og -dæk for at give korrekt off-road kapacitet. Vi troede, du virkelig ville vide hvordan? det er svært at køre off-road. Ganske vist tester vi det på en 29er mountainbike.

Som vi for nylig lærte om de brostensbelagte gader i Paris-Roubaix, gør det ikke meget af en forskel. Hvad kan jeg sige, jeg føler bare, at vi langsomt gør fremskridt her. Jeg må hellere se, hvor Matt er. (funky technomusik) - Nå, den sjove ting ved at sige, hvad der er sværere, afhænger naturligvis af, hvor hårdt du faktisk prøver, hvad er i det mindste hvor på en landevejscykel? Skønheden ligger i, at du kan gå så let eller så svært som du vil. (Bukser) Men rolig.

Jeg ved, at vejkørernes ære står på spil, så jeg vil arbejde hårdt. (Bukser) (funky technomusik) - Åh min dag. Det er en hård klatring.

Næsten meget bare på min cykel. Det skubber mig til det yderste. Du kan se ELEMNT viser mig, at jeg er nødt til at gå deroppe, hvad der ser endnu sværere ud.

Diamondback release 2 anmeldelse

For at være ærlig kan du med et øjeblik se, hvor svært det faktisk er. (Bukser) Disse sidelygter er forbundet til mine strømzoner. Grøn er tærsklen.

Men i marken er jeg nødt til at træde op ganske ofte og se gul og endda rød. Det er naturligvis rødt ved havoverfladen. Det er ikke ved havets overflade.

Vi er på 2.409 meter. (Bukser) Ah. (Udånder) Nederlag. 100 meter fra topmødet.

Dumme kunstige sne kanoner. - Nå, jeg er næsten i slutningen af ​​en opstigning, bare en stigning mere. Jeg kan fortælle dig, at luften er temmelig tynd her oppe nogen som mig, der ikke er vant til højden.

Hvis jeg kun ser på de foregående 2.058 meter højde, har jeg stadig omkring 160 meter til toppen af ​​Pordoi. Jeg er næsten der. (funky technomusik) (trækker vejret tungt) Okay, på den anden og sidste stigning på dagen, Passo Fedaia.

Nu har jeg ikke kørt denne, så jeg er ikke sikker på, hvad jeg kan forvente. Men hvad jeg ved er, at det handler om 7 1/2 kilometer i længden, en gennemsnitlig hældning på 7%, hvilket er ret hårdt for alle. Jeg holder det bare i det blå, en dejlig kontrolleret og stabil indsats, prøv at nyde det så meget som muligt. (udånder) Det skal se smukt ud - (bukser) Ah.

Lad hårdheden være til side i et minut. (Bukser) Det er utroligt. Kan vi se, hvor vi skal hen? Åh ja, åh ja! Det er her, vi skal hen. (Sejrsmusik) (Wheels crunch) - Endelig op på Passo Fedaia.

Tid til en kop kaffe. (udånder) - Nu indrømmer jeg, at jeg i begyndelsen af ​​dagen stort set antog, at da vi skulle være mindre end halvdelen af ​​afstanden, ville jeg sandsynligvis være den første til at krydse målstregen. Men desværre kan jeg se fra mit live-spor, at Matt faktisk allerede er der.

På den positive side betyder det forhåbentlig dog, at han faktisk har chancen. Imidlertid vil der nu være et problem med hele vores eksperiment, fordi jeg om nogle få meter sandsynligvis ikke vil træde igen, før jeg kommer til målstregen. Derfor får vi ikke nogen præstationsdata.

Men jeg vil arbejde hårdt alligevel, for selvom jeg ikke har mange muskler, forbliver det, jeg har, med mig resten af ​​mit liv, og det at gå ujævne nedkørsler betyder virkelig noget. Jeg ved, det er meget mountainbiking. Du kunne helt sikkert få en cykel hernede.

Men princippet forbliver det samme selv på grus. Det betyder, at vibrationer virkelig slides af dig, og derfor kan off-road definitivt være mere udmattende end at køre længere. Jo sværere stien er, jo hårdere arbejder du. (Pyschedelic musik) - Si, din cappuccino er næsten kold.

Det er næsten men --- jeg håbede, du ville få mig en ind. Tak, kammerat. - Se, du ser lidt slidt ud, lidt slidt. - Ja, det var ret hårdt. - Nå, lad os komme til pointen. - Ja. - Lad os se, hvilke data du har. - Okay. - Jeg er interesseret i, hvad du har der. - Okay, så jeg var ude i lidt over to timer.

Min gennemsnitlige effekt er kun 152 watt, hvilket slet ikke er meget for mig på papir. Jeg har arbejdet meget hårdere, hvis jeg er helt ærlig. Som du siger, jeg ser lidt træt ud.

Men jeg må sige, jeg glæder mig stort. Det var sjovt. - Du ser ud til at have haft det godt.

Mine statistikker ligner meget din. Ydelsen er ret lav. Men hvis du borer lidt dybere, havde jeg to vedvarende klatreblokke.

Naturligvis klatrer begge der. Jeg startede zone fire og fem i cirka 30 minutter hver. Så har jeg selvfølgelig de duftstoffer også - hvilket faktisk er interessant, hvis du ser på disse grafer af dine præstationsdata på stigninger, er det en ret glat indsats, er det ikke? Mens du sammenligner det med, hvad jeg var nødt til at gøre, gør du en masse gentagne anstrengelser langt over sveller.

Så selvom min gennemsnitlige præstation trods alt ikke er så høj, skal jeg arbejde hårdt for at holde min fremdrift på den virkelig stejle grusvej, og jeg tør sige, at jeg gennem et par snedråber arbejder ret hårdt, jeg gør det stadig ikke tro at denne kraft fortæller hele historien. Det er min overkrop, der sandsynligvis gør mest ondt. En masse vibrationer skal absorberes. - Ja, men i sidste ende, Si, hvad er sværere? Det skal køres off-road i kilometer.

Du har den ekstra rullemodstand, så du kommer ikke så hurtigt eller så langt. Men med hensyn til hvor svært det er i timen, går jeg tilbage til mit oprindelige punkt. Jeg synes, det er så svært, som du vil have det. - Jeg tror, ​​du faktisk har ret.

Jeg synes, det er så svært, som du vil, men jeg siger, at off roading er en anden måde at arbejde på din krop på - jeg vil gerne være enig i det - jeg tror måske, jeg bliver nødt til at gå i gymnastiksalen, Matt - Nå, vi talte op, men hvad synes du? Hvad er sværere? Offroad eller Road? - Ja, kom med i kommentarfeltet nedenfor. Før du sidder fast, skal du sørge for at have et abonnement på GCN. Det er meget hurtigt.

Klik bare på kloden. Og hvis du vil have mere indhold, kom og se dig selv, hvordan Matt formåede at vise GMBN-fyrene, hvordan man kører på mountainbike lige dernede i de seks måneder af deres pro-karriere - det behøvede du ikke at fortælle dem alt om. Eller du kan bare klikke nedenfor for at lære at cykle på grus. - Det var en oplevelse, ikke? - Kørsel på vej, off-road. - Oh yeah.

Glem ikke at kunne lide og dele.

Er det ulovligt at cykle på stien?

Er der lovgivning tilfortovscykling? Det enkle svar på dette er ja. Afsnit 72 i Highway Act 1835 forbyder 'forsætlig ridning' på stier, der henviser tilstived siden af ​​en kørebane. Imidlertid er fortolkningen klar - det er ikke lovligt for encyklistat ride derescykel på fortovet.5. mar 2018

Hvad er en god cykel til afslappet ridning?

HybridCyklerblev oprindeligt udtænkt til at give fordelene ved begge vejecyklerog bjergcykler. Deres store, polstrede sæder og lodrette styr giver et behageligtridningposition og er bedst tilafslappet ridningrundt i kvarteret ellercykelstier, pendling til korte afstande og ærinder omkring byen.

Hvad er en god afstand at cykle på 30 minutter?

TIL30-minut cykelride er hvor mange miles? Hvis du cykler i et langsomt til moderat tempo på 12 miles i timen, kører du seks miles ind30 minutter. En tur på fem kilometer tager dig kun 25minutter, lige under minimumsanbefalingen fra30 minutterPer dag.30. jul. Dec 2019

Hvad er en god afstand for nybegyndercyklister?

Mestbegynderehar tendens til at holde sig til 5 til 10 miles i flere måneder, før de byggede grundlæggende udholdenhed i længere tidafstandsig 20-30 miles og endnu højere som en almindeligcyklistpå ture ogcykelture. Hvis du vil være i stand til at dække længereafstandei hurtig tid skal du opbygge udholdenhed og begynde at stole på dincykel.10. nov. 2020 g.

Er det OK at køre på mountainbike på vejen?

Det hurtige og enkle svar er: Ja, det kan durideditmountainbikepå gaden.Mountainbikeser primært designet tilcykelstier, og fungerer ikke næsten lige så godt, når man kører påvej, men du kan helt sikkert gøre det.

Hvorfor er det svært at køre på landevejscykel?

Racercyklerhar meget smallere dæk (sammenlignet med et bjergcykel) med meget højere tryk. Dette betyder, at du har meget mindre rullemodstand på enlandevejscykel. Igen kan du gå længere eller hurtigere med den samme indsats, som du lægger på dit bjergcykel.26. okt 2012

Kan du gå din cykel på en offentlig sti?

De har ingen ret til at cykle på enoffentlig gangsti. Tilgørså kan udgøre en overtrædelseshandling moddetgrundejer, men det er ikke en strafbar handling, medmindre der er lokale vedtægter eller trafikreguleringsordrer, der forbyder sådan brug.

Kan jeg cykle på en hovedtov?

Teknisk set retten tilcyklushovedstiergælder kun cykler, ikke trehjulede cykler. Som et ikke-mekanisk fremdrevet køretøj, trehjulede cyklerkanbruges på begrænsede byveje, byveje åbne for al trafik, ogcyklusspor. Men hvis trehjulet cykel er tilpassetcyklustil handicappet brug, detkanbruges mere bredt.18. mar 2021

Er der nogen cykelruter i Storbritannien?

Cykling er en smuk ting. Fra at tage på landet til at gå ned ad en bjergside, uanset hvilken type cyklist du er, har Cycling UK nogle inspirerende cykelruter til dig.

Hvilken er den bedste vejcykelrute i Lake District?

Vores turanbefalinger er baseret på tusindvis af aktiviteter, der er gennemført af andre mennesker på komoot. Leder du efter de bedste cykelruter i Lake District? Gennemse derefter vores samling af 20 forlystelser rundt i denne smukke naturpark i Cumbria nedenfor - og find ud af mere om dit næste besøg.

cykelstrækninger

Hvad har du brug for at vide om landevejscykling?

I det mindste er alt hvad du skal gøre, at gå på en cykel og begynde at træde ned ad vejen. Men der er nogle ting, der kan udjævne begyndelsesoplevelsen og afværge vanskeligheder, som du måske ikke havde forudset. At forklare disse cykeltips er formålet med denne artikel. Hvad er landevejscykling?

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Min cykel blev stjålet for nylig - praktiske beslutninger

Hvad gør du, hvis nogen stjæler din cykel? Hvad skal du gøre, hvis din cykel bliver stjålet? Kontakt politiet. Hvis din cykel bliver stjålet, skal du indgive en politirapport. Registrer din cykel. Selvom du ikke registrerede din cykel, før den blev stjålet, kan du gøre det efter. Alert lokale bonde butikker. Det gør dig måske ikke godt, men det kan ikke skade at prøve. Tjek lokale annoncer.

Simon Cowell cykelulykke - enkle svar på spørgsmål

Hvordan har Simon Cowell det efter sin cykelulykke? Faktisk sagde Cowell, at på trods af smerten har hans skade faktisk ført til, at han levede sundere og behandlede sin krop bedre, end han havde været før ulykken, og han er på et bedre sted nu fysisk, end han havde været. En af de ting, du har gjort, er så meget motion, at slags, helbrede, 'forklarer Cowell. 24 februar. 2021 г.

Cykelrammer - praktiske beslutninger

Hvad er det bedste rammemateriale til cykler? Aluminium. Introduceret som et materiale til cykelstel for omkring 30 år siden, er aluminium nu det mest almindelige materiale. Det er mindre tæt end stål, så det resulterer i lettere rammer. På grund af dens nedsatte tæthed kræver det større rørdiametre for at opnå tilstrækkelig styrke til en cykelramme.

Cykling gedder peak - praktiske løsninger

Kan du cykle op på Pikes Peak? Cykelbrug er kun tilladt på Pikes Peak - America's Mountain i den normale driftstid. Cyklister er underlagt alle vejafgifter og åbningstider. Den snoede og naturskønne vej vil udfordre de mest erfarne ryttere, men opstigningen til topmødet på 14,115 fod er oplevelsen værd.

Topcykler 2020 - enkle svar på spørgsmål

Hvad er det bedste cykelmærke 2020? Hvad er de bedste cykelmærker? Trek.Norco.Schwinn.Cannondale.Co-op Cycles.Giant.Specialized.

Cykling i Toscana - bæredygtige løsninger

Hvor mange dage har du brug for i Toscana? Mens du kan se de største byer om 3-4 dage, anbefaler jeg mindst en uge til Toscana. Dette giver dig mulighed for ikke kun at se alle højdepunkterne i de bedste byer i Toscana, men også at få et glimt af det smukke toscanske landskab.