Vigtigste > Cykler > Vejcykelsikkerhed - enkle svar på spørgsmål

Vejcykelsikkerhed - enkle svar på spørgsmål

Er det sikkert at cykle på vejen?





(glad elektronisk musik) - Hvis du ikke allerede har gjort det, kan bycykling være lidt skræmmende. - Cykling er virkelig sjovt i det fri, men det kan også være rigtig sjovt i byen. Du skal bare være opmærksom på lidt forskellige farer, og at du naturligvis interagerer med flere andre trafikanter end på landet. (fræk elektronisk musik) Som altid, før du tager afsted, kan det være nyttigt at tænke lidt over, hvad du skal gøre, såsom at tænke på din destination, den rute, du skal tage, og hvad du kan støde på langs vej.

Planlægning af din rute er meget nyttig, da det kan hjælpe dig med at undgå begrænsede områder eller stier, som du ikke må køre på, og det kan hjælpe dig med at prioritere cykelstier og ruter, der ikke kun er sikrere, men ofte glattere, hurtigere og mere Vær sjovere end at køre på vejen. Nu er der masser af fantastiske apps derude til planlægning af din rute på cykel. Kommot er for eksempel rigtig god, men ofte når du kører rundt i byen, fungerer Google Maps med cykelfunktionalitet rigtig godt. (optimistisk elektronisk musik) - Lad os tale om udstyret - Nu skal du først have en cykel - Ja, men måske er det alt hvad du behøver.

Lad os indse det, i mange lande er cykling bare en form for transport, som at gå eller køre. Og så selv at bære en hjelm kan få dig til at skille sig ud lidt - ja, men der er også lande, hvor det altid er obligatorisk at bære hjelm, selv på en bycykel og faktisk på alle typer cykler. Og personligt, hvis jeg ikke var på besøg i min familie i Holland og kørte på min bycykel der, ville jeg sandsynligvis have en hjelm med på alle slags cykelture, jeg har været på. - Hvad angår tilbehør, er springvandslamper en god ide.



Uundværlig efter mørkets frembrud. Og så endnu en klokke, for det vigtigste ved kørsel i byen er stigningen i trafikanter. Så alt, hvad der kan hjælpe dig med at blive set eller hørt, er en god idé. - Ja, og en sidste ting, jeg vil anbefale at tage, hvor der ville være en lås, bare fordi det gør shopping meget mere fleksibelt - Højre - At vide, at din cykel stadig er der, når du kommer ud - Fleksibel og også mere afslappet, så du ikke fortsæt med at køre Bekymr dig, at din cykel ikke vil være der, når du går afsted - Hej, du kan endda gå til floden for at få en is - Du er besat af, at alle byer har en Have-flow. (griner) (glad elektronisk musik) - Vi berørte det kort tidligere, men iført reflekterende tøj, især på dine arme og ben, kan det virkelig gøre det mere genkendeligt - det er fordi den menneskelige hjerne er instinktivt programmeret til at gøre det, biomekanisk Genkend bevægelse mønstre - Vi nævnte også lys, men disse øger også din synlighed for andre trafikanter. - Og din bagage kan være et godt sted at sætte reflekser på, især hvis du ikke vil have specielt tøj på.

efter træningssko

For eksempel er en reflekterende rygsæk fantastisk, fordi du kan se den fra alle sider. (glad elektronisk musik) - Storbylivet kan udgøre alle mulige farer ved, at børn går i skole, mennesker, der går deres hunde, huller, afløbsdæksler, endda store lastbiler eller busser. Og hej, du skal endda holde øje med cyklister, der får resten af ​​os dårligt omdømme - tro ikke bare, at du kan springe over kryds i sidste øjeblik; at køre røde lys er farligt, og der er også andre trafikanter Grund til ikke at kunne lide os, hvilket vi sandsynligvis vil undgå - Ja.

Og en sidste bemærkning: Hvis din by har de specielle cykelkasser ved trafiklysene, er det bestemt værd at bruge temaer, du vil ikke kun være mere synlig for trafikanterne bag dig. Hvis det er grønt, kan du også rejse tidligere. I betragtning af hastighedsgrænsen på omkring 30 kilometer i timen i de fleste byer holder dette dig foran trafikken, sandsynligvis indtil det næste sæt trafiklys. (glad elektronisk musik) - Jeg føler mig i en by, din opførsel er særlig vigtig, flere mennesker Vi kan se dig og se, hvad du laver.



Så giv ikke nogen mulighed for at hente noget dårligt, du har gjort, som de kan bruge mod dig eller andre cyklister. Og det er ret let, alt hvad du skal gøre er at behandle andre trafikanter og andre cyklister, som du selv ønsker at blive behandlet. Vær høflig og prioriter, hvis du har brug for det.

Og husk også, at de fleste af cykelbanerne deles, så der er fodgængere også, så forvent ikke en uafbrudt tur. En simpel bølge af tak eller et smil kan virkelig gøre en enorm forskel, når de interagerer med bilister, andre cyklister og fodgængere. Og vær opmærksom på, at med det momentum du bærer som en person på en cykel, er du ofte den farligste ting på en fælles rejse.

Så pas på børn, hunde, fodgængere, telefonzombier. Du vil ikke såre dem, og du vil heller ikke skade dig selv ved at falde af. Jeg ved om dette, fordi jeg blev ramt af en hund tidligere på året, selvom det var hunden.



Jeg ville ønske, at jeg havde bremset lidt og undgået at komme til skade. - Måske hvis du havde en Emma-klokke, som kan være meget nyttig på cykelstier for at advare vandrere og cyklister om, at du skal forbi. Folk sætter ofte pris på en smule høflighed for at fortælle dem, at du er der.

Det er især nyttigt, når du overhaler. (glad elektronisk musik) En af de mest populære ting at lave i byen er shopping. Så hvorfor ikke gå til dit marked og fylde din indkøbskurv fuld? de lokale råvarer og bær det hjem på din bycykel. - Nu er din cykelbagage også en fantastisk måde at øge din synlighed på vejen, som nævnt tidligere.

Cykling i byen er en sikker og behagelig oplevelse. Det er et fantastisk transportmiddel og udforskning. Men du skal være opmærksom og opmærksom på, hvordan dine handlinger skal påvirke andre mennesker, men mest af alt, kom derude og hyg dig, du kunne lide denne artikel, giv os tommelfingre op og klik dernede for flere tip om, hvordan du gør it Cykling i byen.

Hvordan holder du dig sikker på en landevejscykel?

Cyklingkan være lige somsikkerend kørsel faktisk hævder nogle undersøgelser, at det er den sikreste transport for unge voksne, når alle følger loven og bruger masser af sund fornuft.24. 2013.

Der er et fareelement, når det kommer til at cykle. At være på to hjul betyder, at nedbrud kan og sker, ja stol på os i denne artikel, så vi vil gennemgå nogle af de mest almindelige fald og i denne artikel Forhåbentlig giver du nogle tip til at undgå dem, vi ikke kender, og vi har en hel del erfaring med at samle nogle af punkterne i denne artikel, og det har efterladt Hank en smule hud. Ja, denne artikel mistede en masse hud i mange år, så sørg for at give den tommelfingre hej connoryeah right, lad os gå ned, åh gud her er vi, jeg har allerede fået det alligevel, lad os se på denne artikel med dårligt asfalterede veje starter dårligt nu Adgangsveje kan virkelig være en væsentlig årsag til ulykker, først og fremmest vil jeg virkelig anbefale at scanne vejen, se fremad for ufuldkommenheder og find en linje, du kan vælge at undgå de dårligt asfalterede veje næste gang Hvis du kører i en gruppe, du vil have de andre chauffører til at prøve at signalere dig, hvis der er et hul eller noget at passe på på vejen.

Det er en fantastisk måde at kommunikere og være i sikkerhed sammen, når du ikke kan stole på andre ryttere i en gruppe, så siger jeg, lad måske lidt mere plads bag rytteren foran rytteren, du får lidt mere at have tid til at reagere på sidste øjebliks huller i luften og få dig til at ligge oven på posen og tage en uplanlagt pause, ja ingen vil tage nogen af ​​disse ikke-planlagte pauser, nej når du går ned ad disse nedkørsler eller i skarpe sving bump eller endda foretage en skarp ændring? Sørg for, at din ydre pedal er klokken 6, og din indre pedal er klokken 12, så du er længere væk fra jorden, at der ikke er nogen chance, hvis du træder på pedalen på asfalten og sørg for at tage nok tid ud af hjørnet, før du pedaler, og jeg tror, ​​det er en almindelig fejltagelse, som mange af os begår, så jeg blev fanget, hvis du får panik i et løb, du mister ikke det hjul, du mister for ikke at miste hjulet, pedal hårdt, og inden du ved af det, og du lige så godt kan tage alle dine holdkammerater ud, medmindre du går off-road, tror jeg, det er det, der skete med mig også eller på en rute eller et spor, så er det uundgåeligt, at du kommer i kontakt med andre trafikanter biler lastbiler og listen fortsætter hmmm min bil skal rengøres En almindelig fejl, nogle cyklister laver, er at vi er på vej Jeg vil køre lidt for tæt på trafikken, og det giver lidt tid til at reagere på ting som en bil dør, der pludselig åbner foran os eller måske en bil, der drejer til højre på gaden, som Jamesoh undskyld jeg h ave så dig ikke gå, lad os prøve at forhindre disse hænder i dit ansigt, og et top tip er at være opmærksom på blink eller prøve at holde øjenkontakt med andre trafikanter, så du giver dig selv nok reaktionstid, så du kan tæppedør åbner godt, kan køre rundt, der er ikke noget spejl, undskyld, at ryttere, der tager selfies på cyklen, kan forhindre dem i at søge på gaden efter huller og andre farer og sende en snapchat til dine venner er en hurtig måde at løbe ind i lygtepæl og skade dig selv, hvordan har du det? Stop med at prøve at holde dine elektroniske enheder på et absolut minimum, når det kommer til cykling, der vil distrahere dig, og du kan ende med at se på din telefon og blive en hæk? Busch eller andre trafikanter, så hvis du vil bruge din elektroniske enhed, vil jeg kontrollere dine beskeder eller endda kontrollere retningen og ruten, du skal hen, så læg den i baglommen, så al din opmærksomhed er på, hvor du skal hen og bryde den næste hastighed for at møde et hjørne, som du bare ikke havde forventet at ramme bremserne i sidste øjeblik ss dit brudpunkt, og det kaster dig offline, så du griber en bank en hæk en dam noget som Connor for at bremse nedstigninger og drejer Nå de er en af ​​mine yndlingsdele af cykling Hastigheden Adrenalinet er kommet ud af denne kurve med et smil på ansigtet, men godt, der har været mange gange, hvor jeg har fået disse kvartaler forkert ladet og endte i en grøft et eller andet sted på min røv uden et smil på mit ansigt, kom ra os, kammerat, vi øh, vi er også på vej, du har ret, du kan få brug for lidt manuelt arbejde, ja umi tror, ​​vi har brug for en kran for at få dig derfra stor kranen lige ankommet fik den jeg kom ind her alene jeg får mig selv ud at w ay, han har spildt de fleste af sine løb. Der er et par ting, der kan gøres bedre for at reducere noget af risikoen, når det kommer til forkert at bedømme hjørner. Du kører i en gruppe Dette er en fantastisk måde at bruge dine øjne foran dig til at måle, hvordan hjørnerne er, når rytterne glider på bremserne foran dig, og du skal skrubbe lidt mere hastighed af, hvis rider foran dig, bring hastighed gennem hjørnet, så det kan være et buet hjørne, der hjælper dig med at få lidt.Bærer mere fart gennem det, når du er alene, jeg vil køre for at forbedre dine hastighedsfærdigheder, end du har brug for på denne måde, hvis du kan komme ind et hjørne, du ikke havde forventet, du kan håndtere det godt og nemt, at køre rundt på andre chauffører har en lang række fordele, og den største fordel er evnen til at slipstream, hvilket betyder, at du har energi og sparer kræfter og er i stand til at dele arbejdsbyrde med din ridekammeratprocedure i nærheden af ​​andre ryttere medfører en lang række farer, og kontakt med en anden rytter er det vigtigste. jo mere energi sparer du, men det øger også risikoen.

En almindelig fejl, mange cyklister laver, er at overlappe cyklen foran dig, og pludselig skifter føreren foran retning, når du rammer et hul eller fare på vejen. Vores forhjul er slukket, og du rammer dækket eller værre, føreren foran smal bremser og advarer ikke føreren bagved. Så vi vil forsøge ikke at overlappe hjulet foran dig, men du kan også give dig selv mere plads til at køre foran, så du har mere tid til at reagere, når dine bevægelser ændrer sig, men samtidig er fokus på rytteren foran kommunikerer med føreren bagved og signalerer, hvad han vil gøre, hvis han skifter linje, måske trækker bremser eller endda kommer ud af sadlen mere, du kan fortælle denne torider den bedste chance for at undgå et fald, gå af sadlen her matedanke mateoh det er bedre først og fremmest, vi vil prøve at undgå punktering i første omgang, så hvis du ser snavs på vejen eller lige ved siden af ​​kantstenen eller endda huller eller glas, så prøv at undgå det, hvis du kan, men nogle gange kan vi bare ' t undgå et fladt dæk, så hvad laver du, hvordan holder du dig selv lodret, når du begynder at miste A? Hvis du hører, at du til tiden føler, at luften kommer ud af dine dæk, så prøv at holde den samme linje og ikke skifte fra den også. Når du arbejder på forhjulet, vil du prøve at skifte din kropsvægt bagud ved at tage vægten af ​​forhjulet, hvilket betyder at du kan skrubbe den hastighed og bremse meget sikrere tid til at skifte dæk heyconnor, ja du vil slå vejen igen, bykørsel er fantastisk af så mange forskellige grunde, det er fantastisk til pendling, det er dejligt at besejre trafikken, men med byerne kommer trafikprop mere trafik kommer flere mennesker betyder mere fare noget, vi ville sige, hvis du kører i byby kommer du til kryds og trafiklys og rundkørsler.

Sørg for at kigge til venstre og højre inden du fortsætter, ja og et andet godt tip er altid at prøve at holde øjenkontakt med andre trafikanter og ikke bare antage, at de har set dig, og at det er sådan, byen har travlt, det tager længere tid at komme til din destination var altid russisk i byen, dette kan føre til ulykker endnu et godt tip for at prøve at planlægge din rute på forhånd, pas på cykelstier, du kan tage, kan undgå de meget travle gader, så du ikke støder på de rigtige hotspots til trafik, men den gyldne regel kører ikke gennem byen, det er bare ikke det værd, du skal hellere tage dig tid og derefter køre på disse baner på alle de mere stille gader hej ja Så opsummerende, vær sikker på den åbne vej , se andre trafikanter, men frem for alt køre inden for din evne ja, og jeg håber, at disse tip har hjulpet agen til at undgå nedbrud på nogle af de måder, vi diskuterede i denne artikel, og hvis du gjorde det, så lad os det vide i kommentarfeltet nedenfor eller giv denne artikel store tommelfingre, hvis det er det lped og vi ses i den næste artikel uh forhåbentlig vil jeg implementere nogle af disse tip tak Byei arbejder på ham

Hvad er sikkerhedsreglerne for at cykle?

10 måder atPas på dig selvMensCykling
  1. Brug hjelm. Ikke alle stater kræver, at cyklister bærer hjelm.
  2. Kontroller dit udstyr, før du kører.
  3. Brug reflekterende materialer.
  4. Hold dine hænder påCykel.
  5. Kend dine signaler, og brug dem.
  6. Begræns dine distraktioner.
  7. Kør som om du er i en bil.
  8. Kør med strømmen af ​​trafik.

Hvorfor er cykling så farlig?

En Allianz Group-undersøgelse viser, at mere end 40% af alle kollisioner med encykelog en bil involverer en alvorlig hoved- og hjerneskade. Hvis encyklistbærer ikke hjelm på tidspunktet for ulykken, risikoen for hjerneskade bliver op til to gange højere.

Mange mennesker. Jeg er sikker på, at jeg ser på en cykelsadel og tænker, at det ikke kun skal være ubehageligt, men det er sandsynligvis også dårligt for dig. Du ved - forårsager skade, smerte, følelsesløshed og, hos mænd, måske erektil dysfunktion, måske prostatakræft.

cykelbremser gnider

Og alligevel cykler mange af os og har slet ingen problemer. Nogle cyklister gør det på den anden side. Det har jeg, så jeg kan fortælle dig, at når der sker noget, er det virkelig bekymrende.

Se - dette er min 'åh min gud! Min penis er blevet helt følelsesløs! 'Vi kommer tilbage til dette, når vi udforsker problemerne omkring mænds sundhed og cykling. Derfor har vi indgået et samarbejde med en af ​​de førende urologer her i Storbritannien - en mand ved navn Anthony Koupparis - for at give solid og praktisk rådgivning, som alle mandlige cyklister skal lytte til, og når du har brug for en anden grund end omfattende klinisk erfaring til at tro på, hvad han siger, at han også er en jernmand, og disse fyre bruger meget tid i sadlen. Før vi dog starter, her er en hurtig anatomi-lektion.

Det er mig, som jeg cykler på. Dette er nu et skelet, der kører på cykel, og det gjort er et nærbillede af en penis.

Stop med at fnise i ryggen. Det er hverken godt eller sandt i målestok. Under alle omstændigheder, vittigheder til side, er det virkelig vigtigt at forstå vores egen anatomi.

Du ved, jeg er sikker på, at når du kører, er din penis og testikler normalt godt skjult. Området med blødt væv mellem din bagdel og dine testikler kaldes din perineum, og når du er på en cykel, er dette område i kontakt med din sadel. Under huden er urinrøret, som forbinder blæren med omverdenen via penis.

Perineum indeholder også de store blodkar og pudendalnerven, som giver området en fornemmelse og dermed også hjælper med erektion. Over perineum er din prostata, en kirtel, der producerer sædvæske, og som krydser urinrøret. I betragtning af vores anatomi og sadlenes form synes det rimeligt at skabe forbindelse mellem cykling og smerte eller følelsesløshed, erektil dysfunktion og prostata-problemer, men lad os se nærmere på det.

Men ingen bekymring. Det bliver ikke mere levende end hvad du allerede har set, de foreslog Anthony at nedbryde dette emne. Så vi har følelsesløshed, erektil dysfunktion og også prostatakræft, især prostatakræft.

Lad os starte med døvhed og først og fremmest, kan jeg fortælle det? Er du min følelsesløse penishistorie? - Det ville være, ja

Jeg har lyst til, at vi kender hinanden godt nok til at fortælle mig om det. Det var, da jeg var i en vindtunnel i Indianapolis, og vi lavede en vindtunneltest, i hvilket tilfælde du skal sidde forsigtigt på en cykel i 30 minutter, mens din cykel foretager en fuldstændig fejning af vindvinklerne. Hvad det betyder Du skal være helt bevægelig i din overkrop, fordi enhver form for ryk kan forvride resultatet.

Så det er en virkelig kunstig situation at cykle, og efter de 30 minutter kom jeg ud og indså ret hurtigt, at jeg absolut ikke havde nogen fornemmelse i min penis, som faktisk foregår, for heldigvis ved du, at fornemmelsen er vendt tilbage. Så i slutningen af ​​dagen tror jeg, at der ikke skete noget på lang sigt, men hvad sker der på kort sigt? Dybest set på grund af det pres, du lægger direkte på perineum, presser du på nerverne, og du trykker på nogle af blodkarrene, og det er det, der forårsager følelsesløshed. Efter en periode med at sidde på en nerve, vil det tage nogle meget mindre skader, som ikke er langvarige skader, det fører dybest set til følelsesløshed i det område, det tjener, hvilket er, hvad der skete med dig.

Så det svarer til at falde i søvn i en mærkelig position og vågne op med dine arme helt døde, og det er massivt foruroligende, men følelsen kommer ret hurtigt tilbage, og der er ingen langvarig skade. Meget ligner det lige rigtigt. Så hvad skal vi så gøre? Hvis vi lider af døvhed efter at have cyklet, hvad er den første anløbshavn? Hvis du finder ud af, at dette sker, skal du gå på cyklen, og den bliver følelsesløs bagefter.

Jeg ved mere end jeg gør, du får en ordentlig cykeltilpasning og nogen til at se på din sadel og alt, hvad der følger med den. Nu hvis du kommer på din cykel i lang tid, og hver gang den er følelsesløs i det område, og den forbliver følelsesløs, og så gør du det samme igen og igen, vil du uundgåeligt forårsage langvarig skade, men sund fornuft overtager det, og når det får bare den rigtige cykelpasning og sadel. En enkelt følelsesløshed derefter vil ikke forårsage nogen langsigtet skade på fornemmelsen i dette område eller nogen erektioner og lignende.

Derefter ville det næste emne være erektil dysfunktion, og er der på baggrund af det, vi har hørt om følelsesløshed, en sammenhæng mellem cykling, gentagen følelsesløshed, der fører til erektil dysfunktion? - svaret er nej. Mere vigtigt er vigtigheden af ​​erektil dysfunktion i første omgang. Processerne, der fører til erektionsproblemer, er nøjagtigt de samme som de processer, der fører til hjerte-kar-sygdomme, som fører til et hjerteanfald.

Så hvis du har diabetes eller forhøjet blodtryk eller ryger, har du sandsynligvis erektil dysfunktion, men du har sandsynligvis også hjertesygdomme. Faktum er, at de fleste middelaldrende begynder at cykle. Nu, hvis du er en cyklist og i den bestemte alder udvikler erektil dysfunktion, skulle din første tanke ikke være: 'Åh, dette er min sadel bare på grund af cykling.' Det skal være sådan, at jeg ikke begraver mit hoved i sandet. Dette kan være en indikation af noget, der ikke er blevet diagnosticeret.

Jeg er nødt til at få dette tjekket ud. Du synes godt med det faktum, at det ville være ret vanskeligt at påføre den slags skade på din pubic nerve, som derefter ville føre til erektil dysfunktion. Så er det faktisk ret svært at gøre det? Den mærkelige følelsesløshed, der påvirker din perineum, vil ikke give dig erektil dysfunktion.

Faktisk vil det ikke give dig erektil dysfunktion. Gå og få det tjekket ud. For det første at have en ordentlig MOT fra hjertets synspunkt, hvorfor så ikke have en erektionsproblembehandling? Jeg mener, cirklen er kommet fuld.

Det er gået fra at være en lidt latterlig ting til et reelt helbredsproblem, som du kan få ordnet. Og så finder du dem. Hvad med prostata-relaterede problemer og især prostatacancer.

Heldigvis har cykling ingen effekt på prostatakræft. Men det er ikke kun, hvordan prostatakræft udvikler sig, det er også et spørgsmål om at blive screenet forkert for prostatakræft. En af de ting, vi bruger til at give et tegn på risiko for prostatakræft, er at have en blodprøve, og der er en tanke om, at hvis du cykler meget, kan du irritere din prostata, og det kan være din blodprøve, der bruges som PSA kaldet hæve blodprøven kunstigt en prostataspecifik antigenblodprøve, der kommer til det punkt, du gjorde den blodprøve, den er kunstigt forhøjet, og så har du en hel række tests, som du aldrig havde brug for, fordi du cyklede, og det er faktisk ikke sandt, ikke det - Der er en chance for, at det kan blive påvirket.

Det er lidt, men hvis du ser på laboratoriebaseret forskning på mange, mange molekylære markører for prostatakræft, cykling og motion gør ingen forskel for indikatorerne for prostatakræft, så cykling er god, det gør dig bedre, det forbedrer din kardiovaskulære sundhed alle de ting, der reducerer din risiko for kræft, og det har ke indvirkning på upassende screening af prostatakræft. Og så fortsætter det. Heldigvis er der ingen høj risiko for prostatakræft.

Hvad vi skal gøre som fyre er at tænke over det. Så når vi bliver ældre, er sandsynligheden for at udvikle prostatakræft højere. Den første ting, du skal være opmærksom på nu, er nogle af symptomerne, de ting, vi ser ud til, er ting som vandarbejdssymptomer, rygsmerter, problemer med blødning i vandet, den slags ting, hvis du er bekymret for disse ting, hvis du oplever disse ting igen, skal du se enten en urolog eller en huslæge og have en rimelig samtale om vurderingen.

Det betyder ikke automatisk, at du bliver screenet for prostatakræft, men den pågældende læge vil lede dig gennem de gode ting ved eksamen og muligvis ulemper ved en eksamen. Så kan du to beslutte, om du vil fortsætte eller ej. Jeg vil ikke have, at fyre overhovedet ignorerer det.

Og for det meste finder vi disse ting meget tidligere i disse dage, og de kan sorteres fuldstændigt. Hvilken alder taler vi om her? Hvilken alder skal du bekymre dig om? Og jeg sætter pris på, at der sandsynligvis er tragiske eksempler på tidlige tilfælde, du kender, men du har ret.

Så og med min i min praksis, har jeg et meget forvrænget billede. Så vi har så stor praksis, at du får patienter i 30'erne til 80'erne og 90'erne. Men bestemt hvis du kommer forbi 50, skal du tænke over det, og hvis du har nogen bekymrende symptomer, rådgiv ikke panik, ikke begrav dit hoved i sandet og drik en rimelig diskussion og vurdering af, hvad problemet er, hvis der er der nogen røde flag at handle på, og hvis du har brug for det, så der er ingen sammenhæng mellem cykling og prostatakræft, men prostatakræft er et stort problem for et stort stykke cyklister, bare fordi de er mænd, de er middelaldrende, så brug for at tænke om det Nå jeg ved ikke om dig, men min største takeaway fra denne samtale med Anthony er, at vi sandsynligvis ikke skulle tage vores helbred for givet, vi skulle stå over for vores egen dødelighed og faktisk søge hjælp n, når vi har brug for det, fordi vi ikke ' t få tynde gs er sandsynligvis det største problem, som vi alle vil stå over for.

hvorfor gør polariserede solbriller regnbuer

Nu har jeg sandsynligvis videregivet lidt for meget information, der fortæller dig om min følelsesløse penis i vindtunnelen, men jeg tror på den note, måske skulle vi alle prøve at føre en samtale med måske vores venner i klubben, der kører den i weekenden, i det mindste chat om denne artikel tror jeg, det ville være et positivt sted at starte. Sørg også for, at det giver mig store tommelfingre op for at takke Anthony for hans tid og utrolige delingsoplevelse med os, og hvis du gerne vil se en anden artikel om det samme emne. Vi har bare en på denne kanal, der hjælper dig med at købe den rigtige sadel, så du kan møde det første problem med døvhed.

Er cykling eller kørsel mere sikker?

Men risikovilligt at dø i en bilulykke er faktisk relativt usandsynligt, selvom din risiko for skade er højere. Disse tal viser, at det er cirka syv gange at køre i bilsikrereend at ride encykel. Beggekørselen bil og køre på en motorcykel har lidt at gøre med dem med hensyn til at forbedre helbredet.

Hvorfor begynder en cykel at bremse, når vi holder op med at træde i pedalerne?

Hvornårvi holder op med at træde i pedalerne, detcyklen begynder at bremse. Årsagen er friktionstarterhandler modsat retning afbevægelsehvilket fører tilsænker fartendetcykel.

Hvad er nummer 1-reglen for cykler?

Mens minimumnummerafcyklerman skal eje er tre, det rigtigenummerer n +1, hvor n ernummerafcyklerejes i øjeblikket. Denne ligning kan også omskrives som s1, hvor s ernummerafcyklerejet, der ville resultere i adskillelse fra din partner.

Hvilke problemer står cyklister overfor?

En af de størsteudfordringerafcyklingiUKer kulde og regn. Men vigørfå de for sjældne sommerdage, når solen slår ned entusiastiskcyklisterder skynder sig for at opsuge strålerne. Mencyklister kanblive offer for varmeslag, hvilket er alvorligt, hvis det ikke fanges hurtigt.

Hvorfor cykler er dårligt for dig?

Men som det viser sig, står cyklister over for en anden fare: forurening. Ny forskning har vist, at cykelpendlere inhalerer dobbelt så meget som sorte kulstofpartikler som fodgængere. Indånding af sådan gunk (aka sod) er forbundet med nedsat lungefunktion og endda hjerteanfald.

Er cykling sikrere end at gå?

Men når vi også indregner alvorlige kvæstelser,cyklisterklarede sig værreendfodgængere. Med andre ord antyder det nationale billedecyklinger farligere detunder hensyntagen til tilbagelagt afstand, selvom dødsfrekvensen alene er større for fodgængere.

Hvad har du brug for at vide om cykelsikkerhed?

Mens hver stat har sine egne regler og forskrifter, kræver de fleste områder, at cyklister skal have følgende sikkerhedsudstyr: Hjelm (denne smarte holder styr på fitnessinfo, samtidig med at beskyttelsen af ​​noggin!) Reflektorer på forsiden og bagsiden af ​​cyklen. For at gøre enhver cykeloplevelse positiv (og sikker) skal du følge sikker cykling.

Er det sikkert at cykle på vejen?

Cykel sikkert og nyd din tur. Cykling er en af ​​de bedste måder at træne på, se seværdighederne og reducere dit CO2-fodaftryk. Cyklister står imidlertid over for en lang række farer. De skal ofte dele vejen med køretøjer, og skader kan forekomme selv på en bestemt sti. Antallet af dødsfald fra cykelhændelser steg 29%

Hvad gør NHTSA for at fremme cykelsikkerhed?

NHTSA er dedikeret til at fremme sikker bilist- og cyklistadfærd gennem uddannelses- og håndhævelsesindsats. Vi leverer tip til cykelsikkerhed, undervisningsmateriale og andre ressourcer. Vi gennemfører også offentlighedskampagner, såsom Måned for cykelsikkerhed, der opfordrer bilister til at dele vejen med cyklister.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling vs løb - hvordan man håndterer

Hvor meget cykling svarer til løb? Den generelle tommelfingerregel er, at der er et forhold på 1: 3 løb-til-cykel, hvilket betyder en kilometer løb ved en moderat indsats svarer til tre miles cykling på det samme indsatsniveau. Cykling 12 miles svarer til at løbe fire miles, hvor begge anstrengelsesniveauer er de samme i en meget generel forstand for kardiovaskulær fitness.25 авг. 2014 г.

Apt cykelstativ - typiske svar og spørgsmål

Hvordan opbevarer jeg min cykel i min lejlighed? Her er 7 tip til opbevaring af din cykel i din lejlighed eller i dit lille hjem. Den enkleste løsning er at installere kroge fra loftet og hænge din cykel, når du ikke bruger den. Sæt det på væggen. Få en cykeldock. Brug en skærmhylde. Skub det ud af syne. Gå efter et cykelstativ. Skjul det under trappen. г.

Professionel cykelcykel - holdbare løsninger

Hvor meget koster en professionel cyklistcykel? Andres L. Douzoglou, en konsulent, der arbejder i cykelbranchen og med professionelle triatleter siger, at de fleste pro-kørere på turen kører på en cykel, der koster $ 10.000 og derover i detailværdi. 2013 .

Pro cykelhjelme - almindelige svar

Hvilke hjelme bruger pro-cyklist? Ekoi. Ekoi er den mest almindelige hjelmproducent i dette års Tour de France og understøtter ikke mindre end fire hold, der repræsenterer det franske mærke. AR14 er den, som de fleste kørere har valgt, med sit aerodynamiske design parret med små åbninger foran for åndbarhed. 4 дня назад

Hej cykling - hvordan man løser det

Forbrænder HIIT-cykling fedt? Intervalstræning med høj intensitet til cykling: Skal du prøve TimeZone RPM Opvarmning 3 minutter @ 80/85/90 o / min 2 minutter @ 85/90/95 o / min 1 minut 30 sekunder @ 90/95/100 o / min 1 minut 30 sekunder @ 95/100 / 105 o / min 1 minut @ 100/105/110 o / min 1 minut @ 80/85/90 o / min MAIN SET30 sekZ5110 - 1151 min ved opvarmningsmodstand Z185 - 90

Mountainbikesko - handlingsorienterede løsninger

Hvilken type sko er bedst til mountainbiking? Bedste flade MTB-sko Fem Ten Freerider Pro. En stilfuld, holdbar mountainbikesko med fremragende greb. Specialiseret 2FO Flat Roost. Giro Riddance. Pearl Izumi X-Alp Flow. Bontrager Flatline. Ride Concepts Livewire. Giro Code Techlace. Scott MTB Team Boa.