Vigtigste > Cykler > Trx cykel - hvordan man afregner

Trx cykel - hvordan man afregner

Hvor lang skal en TRX-træning være?

Alt for at få motoren revet, blodet pumpes, og dine muskler bevæger sig for at forhindre personskade. Den anbefalede varighed for hvert træk er 45 sekunder, medmindre du er nybegynder. I så fald vil du måske reducere tiden til 30 sekunder. Afsted!25. 2020.



Hej alle sammen, jeg er Meral Ertunc, jeg er ejer af Body Lines Personal Training Studio i Maitland Florida. I dag skal jeg tale om TRX-træning. Hvad er TRX træning.

æggehvide til muskelopbygning

Og jeg vil vise og demonstrere det for dig og vise dig nogle af de øvelser, der udføres i TRX-træning. Den første er suspensionstræning. Det gøres med stropper og med din egen kropsvægt.

Jeg viser dig en begyndertræning og mere af en avanceret træning, jeg dækker overkroppen først. Suspensionstræning styrker din kerne, den bygger fleksibilitet, kerne og balance. Jeg fortsætter med at demonstrere et par forskellige øvelser for at vise dig nogle af de demonstrationer, jeg har med din overkrop og underkrop og kerne.



Ok, først skal vi starte med de øverste rækker. Dette er til din bageste deltoid. Du kan gøre dette så simpelt eller så avanceret som du vil.

Først vil dette være som en midt. Så du vil b bringe dine arme op og strække dem baglæns. Bring det op, hold din ryg pæn og lige, stram din mavemuskler mod din kerne, og du går ligeud.

Hvis dette føles lidt for ubehageligt nu, fordi det er lidt for tungt for dig, kan du gå lidt mere oprejst, og hvis du går oprejst, bliver det meget lettere. Dette kan være godt for begyndere. Så du strækker og trækker.



Strække og trække holder albuerne høje og griber den kerne lidt for let for dig, så er du mere tilbøjelige til at få en skrå position. Dette er mere en avanceret bevægelse i en skrå position. Så du vil holde ryggen lige igen og strække albuerne opad for ikke at afrunde ryggen, dette vil holde din ryg pæn og lige.

Albue op og stræk og stræk opad. Og stræk, det er en øverste række. Nu viser jeg dig træning i underkroppen.

Dybest set er en nybegynder squat med dine fødder skulderbredde fra hinanden og dine hænder og arme let bøjede, og du får bare en squat ned og derefter lige op igen. Squat, dette er en begynder. OK squat og derover.



Dejligt og dybt og op. Hvis du vil gøre lidt mere avanceret nu, skal du tage mere hældning. Squat og træk derefter op.

Squat og op. Nu viser jeg dig lidt mere af en avanceret bevægelse. Vi laver enbenede squats.

Enbenede knebøjninger. Forlæng et ben foran dig, så falder du parallelt ned og trækker dig op. Arme er bløde.

Lige op. Tilbage pæn og lige. Derefter kan du gøre ti på hver side og derefter skifte til den anden side.

Igen. Sæt ned drop down og tilbage op igen. Gå ned.

Drop down Okay, jeg viser dig en anden øvelse, der er til de øverste Brystmuskler tænkes. Og det kan være, du kan ændre dette og gøre det til et begynder- eller avanceret niveau. Begyndere vil være mere oprejste, så du er i opretstående position.

Våben er lige foran dig. Sørg for, at stropperne ikke er nede, så de ikke ridser dig i armene. Dine arme er op, bringer dig tilbage her og skubber dig ud Hold dette med armene bøjet og skubbet.

Nu er dette en nybegynder. Hvis du vil have det mere avanceret nu, skal du gå mere tilbage. Lad dig gå og klem.

Skub ned sammen. Vil du gerne gøre det lidt mere avanceret? Sikre mere. Mere af et niveau er du næsten på gulvet her.

Og det inkluderer det grundlæggende til TRX-træning. Hej alle sammen, mit navn er Meral Ertunc. Jeg er ejer af Body Lines af Meral PersonalTraining Studios i Maitland Florida Kontakt mig for at planlægge en gratis konsultation. Du kan gå til min hjemmeside BodyLinesByMeral.com og finde e-mail-kontaktoplysninger.

Bare send mig en e-mail med detaljer om dine sundheds- og fitnessmål, så modtager jeg den e-mail og kontakter dig, så snart jeg er tilgængelig. tak

Hvor god er TRX-træning?

TRX træningerstorefor fleksibilitet, balance og koordination. Aerob: Ja. Selvom suspensionuddannelseer en styrketræning, vil du næsten helt sikkert finde dit hjerte bankende efter endda en kort session.

Har peloton TRX-klasser?

DetTRXog Coreklasservil brugeTRXsom det vigtigste udstyr såvel som en kombination af kropsvægt og konditionsøvelser for at udfordre din balance såvel som din funktionelle kondition. Hovedmålet er fokus på balance og kernestyrke og stabilitet.

Jeg er Ingrid Skjong, og i dag skal vi se på Mirror. (optimistisk musik) Selvom du ikke er i fitness, er du sandsynligvis stødt på denne højteknologiske, høje designenhed på dine sociale mediefeeds eller annoncer tilsyneladende overalt, men hvad er det nøjagtigt? Mirror er et smart spejl, der streamer både on-demand live fitness-klasser fra en ledsager-app, så du kan træne derhjemme - det lyder måske ikke som nyt, men Mirror sætter sin træner i forgrunden og centrerer dig sammen med dit eget spejlbillede . Som at tage private lektioner hver gang.

Træningen inkluderer cardio, yoga, bar, boksning, pilates, styrke og stretching i niveau 1 begynder til fire avancerede. Der er 70+ live-klasser om ugen og et stort udvalg af on-demand-muligheder. Hvorfor er det så populært? Hvis der er en ting, som fitnessverdenen elsker, er det en trend, og Mirror er et af flere mærker, hej peloton, der har nydt godt af to, den stigende popularitet af netværksbaseret fitness og stigningen i boutique-fitnesscentre har faktisk en konkurrent kaldet Echelon Reflect at vi også tester.

Connected Fitness refererer til streamede on-demand træningsprogrammer, der udføres derhjemme, og som muliggør alt, hvad et stationært motionscenter har at tilbyde. Ligesom evnen til at følge en yndlings træner eller en live gruppetræning, der fremmer en følelse af fællesskab uden nogen rejse- og tidsbegrænsninger. Og boutiquetræningscentre giver traditionelle fitnesscentre et løb for deres penge, og fra 2013 til 2017 steg antallet af mennesker med boutique-klubmedlemskaber med 121%.

Så hvordan er det nøjagtigt at bruge Mirror? Mirror-appen er din hjemmebase, hvor du kan søge efter træningstyper og vælge en klasse Se, hvilket udstyr du har brug for, hvilke øvelser du laver, i hvilken rækkefølge du laver dem og hvor længe, ​​du kan også læse instruktørens bios, så du ved præcis, hvem du har at gøre med. Under en træningssession er din instruktør der med din egen refleksion i spejlet, hvilket kan tage en eller to vænnede sig til. Mirror har sine egne musikstationer og understøtter også Spotify Premium.

Du kan justere lydstyrken på instruktøren Uafhængigt af justere musik og lydstyrke for instruktøren afhængigt af hvem du vil høre mere fra. Og mens du træner, viser skærmen et nedtællingsur, forbrændte kalorier, og hvis Bluetooth-pulsmåler er tilsluttet, pulsdata i realtid. Det viser også navnene på andre deltagere i kurset, om træningen er live eller on-demand; Instruktører har adgang til din profil, pulsdata og klassemilepæle, og de giver råb.

Så hvis du tager en live-klasse, får du muligvis en, og i slutningen af ​​dagen har du en chance for at tage en lykønsknings-selfie. (Kamera-snapshots) En-til-en personlig træning via et kamera oven på spejlet debuterer senere på året. En linsedæksel er inkluderet, så du kan lukke vinduet ind i din verden, som du ønsker.

Spejl er attraktivt, det fungerer problemfrit, har solid programmering og er pr Det er sjovt at bruge. Det er dog ikke billigt, du betaler $ 1495 for spejlet, som inkluderer modstandsbånd, en pulsmåler og et skærmrengøringssæt. $ 250 for opsætning og levering og $ 39 pr. Måned for abonnement.

Det svarer til $ 2.213. (Box office hit) Så du ser tæt på $ 200 om måneden det første år. Sammenlign det med omkring $ 52, de nationale gennemsnitlige omkostninger ved et månedligt gymmedlemskab, og det er en investering, som alle ved, nogle gange kan du ikke eller ikke ønsker at forlade huset for at udøve, og gruppeklasser eller en-til-en træning kan være utrolig motiverende.

Så vi kan se, hvorfor det kan være umagen værd at eje et spejl eller andet tilsluttet fitnessudstyr, men om det giver mening for dig, afhænger af din særlige situation og mål. Vi er lige ved at komme i gang her, så hold øje med, at Wirecutters fulde gennemgang af Mirror snart kommer. Åh min gud, han ødelægger det, han er som (griner) holder op med at få direkte øjenkontakt, mens du spreder ørne. (griner)

Ødelægger TRX din dør?

Ifølgedetfeedback fra forskellige brugere afTRX-dørenanker,detsvaret ertilrungende nej.TRXentusiaster på tværs af blogs, fora og brugeranmeldelsesplatforme bekræfter det alleskadefradørenmount er ikke et problem.

(Midt-tempo techno musik) - Hvad sker der med Elite THENX-atleter? Det er Chris Heria. Velkommen til en anden artikel fra den officielle THENX. I dag skal vi tale om problemet med CrossFit. (Mid-tempo techno-musik) Okay, inden jeg begynder, vil jeg bare sige, at jeg har den største respekt for alle atleter, enhver, der beskæftiger sig med fysisk aktivitet, enhver form for fysisk aktivitet, træning, svømning, bodybuilding, olympisk vægtløftning, yoga, fitness, CrossFit, al fitnessstil.

Hvis du gør noget aktivt, anbefaler jeg dig allerede, og du har min største respekt. Så i dag skal vi tale om problemet med CrossFit. Men inden vi starter, lad os kigge efter CrossFit.

Jeg vil få definitionen af ​​CrossFit, som er et træningsprogram med høj intensitet, der indeholder elementer fra forskellige sports- og træningstyper. Okay, så definitionen af ​​CrossFit på Google, det er præcis det, jeg prøver at gøre med min træning hver dag. Jeg prøver at bruge aspekter af forskellige typer træningsformer til at indarbejde i mit træningsprogram.

Nu, når du googler formålet med CrossFit, står det, at CrossFit er konstant varieret, funktionel bevægelse med høj intensitet. Alle CrossFit-træningsprogrammer er baseret på funktionelle bevægelser, og disse bevægelser afspejler de bedste aspekter af gymnastik, vægtløftning, løb, roning og mere. Det lyder godt, jeg er helt vild med det, det lyder som om du vil bruge de bedste aspekter af forskellige typer træning for at blive bedre, stærkere og mere effektive.

Nu er problemet, at du gennem årene skal udføre så mange reps som muligt på så kort tid som muligt, hvilket vil betyde, at jo hurtigere du udfører dine gentagelser på kortest mulig tid, jo mere effektiv ville det være for alle, der har trænet seriøst i lang tid, ved, at udføre en øvelse hurtigst muligt på den korteste tid ikke betyder, at du bliver mere effektiv eller effektiv på øvelsen. Hvad der faktisk gør mig bedre, stærkere og mere effektiv er progressiv træning med den rigtige form og teknik. Tag f.eks. Pull-ups.

Lav 30 kipping pull-ups i træk, nogle gange 40, men stadig kan de ikke gøre enkle, lette pull-ups. Og det er præcis, hvor der er en klar indikation af problemet. Der er ingen progressiv træning, der er ingen ordentlig teknik, og der er ingen form, hvis du kommer til at springe pull-ups så hurtigt som du kan, og det er målet, ja, måske engang på mindre end et minut kan du gøre 50 kipping pull-ups gør det i træk, men du vil aldrig, gå videre til mere avancerede ting, en arm pull-ups, høje pull-ups, muskelopbygning og så videre ting, da jeg sagde CrossFit lød som en god idé at ramme begyndelsen af ​​artiklen var den, som Def-initierende CrossFit skulle være krydstræning, tage de bedste aspekter af forskellige typer træning og indarbejde dem i dit træningsprogram, så du kan gøre forskellige ting, som du normalt ikke gør, med det samme træningsstil, som du normalt gør hver dag, og gøre dig mere effektiv, mere funktionel og generelt stærkere.

Men den rigtige måde at gøre dette på er med progressiv træning. Tag de bedste aspekter af hele træningen, men gør ikke bevægelserne halvhjertet bare for at sige, at du laver denne type træning. Hver type træning kommer med sine egne progressive trin.

lactobacillus gasseri vægttab

Så sørg for at lære noget og tage disse progressive skridt. Tag f.eks. Pull-ups. Enhver, der gør australske pull-ups med god form og teknik, vil på et tidspunkt blive bedre til denne bevægelse, til sidst vil de arbejde sig op for at springe pull-ups, muskel-ups, en-arm pull-ups, vægtede muskel-ups , og så videre.

Hvis du begynder at gøre dette fra dag ét, forlader du aldrig. Hvordan kan du forvente at gøre det til endda 10 rigtige pull-ups, en-arm pull-ups, muskel-ups med vægte eller noget andet? Du får ikke engang din krop til at aktivere de rigtige muskler og gøre det på den rigtige måde med den rigtige overbelastning. Hvordan kan du begynde at kontrollere dig selv fuldt ud, når denne bevægelse ikke kontrolleres? Så her er et lille hjem projekt folkens.

Jeg vil have dig til at gøre en pull-up så langsomt som muligt, gør to af 30 sekunder hver. Prøv det. Og prøv derefter at gøre 20 pull-ups i træk.

De fortæller mig, hvilken der er sværere. Skriv det ned i kommentarfeltet nedenfor. Så har du prøvet det? Bland aldrig høj intensitet med hastighed.

Du kan have høj intensitet og ikke engang lave en enkelt rep. Pis! Ser du, de få sekunder lige der vil anstrenge din krop meget mere intenst end de 30 push-ups, du laver her. Du laver virkelig ikke noget, hvis du gør den bevægelse lige der.

Faktisk hvorfor gør du dette skridt? Hvorfor øge dine reps Hvis alt, hvad du lavede, var at øve noget, der havde fuldstændig kontrol over din krop, skal du starte med en simpel progression, noget du fuldt ud kunne klare, og til sidst arbejde dig op til bare en normal push-up eller to, før du tager en pause og øv de perfekte pushups, du vil til sidst gentage 10 pushups perfekt, 20 perfekte pushups, hele pointen er, at du øger dine perfekte gentagelser, du øger ikke gentagelserne, som du ikke gør stærkere. bedre eller mere effektiv. Hvis du gør det på denne måde og tæller det, tæller du kun et nummer, du får dig selv til at føle dig godt om dig selv, men du vil virkelig ikke tage det med dig, så hvis du starter med de rigtige fremskridt, er det uundgåeligt at du vil, når du går videre og mestrer dem, til sidst vil du udføre mere avancerede bevægelser.

Pis! Så for at opsummere det er hovedproblemet med CrossFitis, at det ikke forbliver sandt, det er en efteruddannelse, krydstræning. Lige nu er navnet på spillet at få så mange som muligt på den hurtigste tid, og det vigtigste er disse CrossFit-konkurrencer, disse CrossFit-mesterskaber. intet betyder noget, medmindre du gør det rigtigt.

I hver konkurrence, mesterskab, olympisk gymnastik, calisthenics, skateboarding, skal du få bevægelsen ret til at tælle. CrossFit er det eneste mesterskab, jeg nogensinde har set, hvor du kan gøre noget helt forkert og stadig optjene point for det. Hvad vil udvikle sig fra det nu? Det udvikler en vildledende holdning.

uber strejke byer

Du vil bare gøre det så hurtigt som muligt. Nå, hej, jeg gør det rigtigt, men hvis fyren ved siden af ​​mig gør det helt forkert, og han får point for det, begynder jeg at gøre det forkert, så jeg kan få flere point end ham. Det er et kæmpe problem nu, fordi det ikke længere handler om træningsaspektet, det faktiske aspekt af bevægelse, men snarere handler det om, hvem der får flere tal end hvem.

Og sidste gang jeg tjekkede, om vi har en pull-up konkurrence, og du springer over, tæller det ikke. Og at få disse til at tælle hjælper ikke nogen, det hjælper dig ikke. den person, der gør det, og det hjælper ikke menneskerne omkring dig, der prøver at forbedre sig selv.

Så den egentlige definition af CrossFit, som vi læser på Google, er den, jeg resonerer med, det er den type træning, jeg faktisk laver, krydstræning ved at tage forskellige aspekter af forskellige træningstyper og tilføje dem til mit træningsregime. Hvorfor? Så jeg kan blive bedre, stærkere og mere effektiv. Men det betyder ikke, at jeg har alt det grundlæggende, hele teknikken, hele strukturen i disse bevægelser, bare for at sige, at jeg kan gøre dem, og at jeg kan gøre dem med høje reps.

Det vil ikke gøre noget for mig. Så for at opsummere det, fyre hastighed, høj intensitet, og det er det største problem for CrossFit lige nu, husk, det betyder ikke noget, hvad du laver, det betyder noget, hvordan du gør det. Du vil træne i en progressiv tilstand, så du på et eller andet tidspunkt opnår noget mere avanceret, muligvis sværere end hvad du i øjeblikket laver.

Bliv ydmyg under din træning og gør de ting, du vil være i stand til, prøv ikke at overhale dig selv, lær at gøre tingene rigtigt, og det vil gøre dig mere effektiv. Husk, at i slutningen af ​​dagen, hvis du holder dig til det grundlæggende, holder du dig med progressiv træning, kan du starte med australske pull-ups, men på et eller andet tidspunkt vil du gøre det til pull-ups, derefter pull-ups, så muskel-ups, og endelig en-arm pull-ups. Fortæl mig nu, hvilken person der er mere effektiv, den person, der kan gøre noget mod en, eller den person, der har brug for to for at gøre det samme, og du kan næppe gøre det? Lad mig vide i kommentarerne nedenfor og med de fyre, mange tak for jer for at se, hvis du kunne lide denne artikel som den, del den med en ven, kommenter og glem ikke at abonnere, fordi vi sender hver søndag kl. 20.00 , USA påsketid.

Den første person, der kan lide, kommentere og dele artiklen, vil altid SÅ vinde gear, og hvis du virkelig vil begynde at træne som et udyr, ikke bare se stærk ud, men faktisk træne muskler, faktisk træne som et udyr, for faktisk at blive stærk, registrer nu på thenx.com, bliv medlem, download vores. download app for at få fuld adgang til alle vores træningsprogrammer.

Igen skal du ikke banke CrossFitter. I slutningen af ​​dagen handler krydstræning om, det er hvad jeg laver, men lad mig vide, hvad du synes i kommentarerne nedenfor, og vi ses næste søndag. (Midt tempo techno musik)

Kan TRX få dig flået?

TILTRXsuspension trainer er det perfekte stykke sommer træningsudstyr af to grunde:du kan tagedin træning udenfor ogdu kansæt dig selv på det hurtige spor tilflåetabs. Det er fordi en stabilitetstræner sørger for detduVi arbejder altid dobbelt.06.14.2017

Er TRX bedre end at løfte vægte?

I teorienTRXkan være mere effektiv til forebyggelse af sportsskaderend at løfte vægtepå maskiner, fordi det er mere funktionelt; det udøver grupper af muskler snarereendisolere individuelle.vægtløftning(hvad de havde kaldt traditionel modstandstræning.)28. 2014.

Hvorfor er TRX så dyrt?

TRXkan helt sikkert håndhæve en høj pris, fordi mærket erstærk i fitnessbranchen. Folk kan også lide at være stolte af at have det image af mærketTRXgiver. Det er som at vippe en Louis Vuitton håndtaske eller et Gucci bælte.

Kan du tage en gratis tur på peloton?

Enkelt gangdukøb selve cyklen,duskal fortsætte med at betale et månedligt abonnementsgebyr på $ 39 ellerdutilbage med kun tre klasser og enledig-ridetilstand, der kun viser realtidsdata på skærmen uden leaderboard-inspireret konkurrence eller nogen registrering af din indsats.06.17.2021

Hvad er forskellen mellem cykling og cykling på peloton?

Cykelrefererer nu til typenaf PelotonHardware, du har brug for mensCykling erunderkategoritypeaf Cykel. Så det betyder, at du kan vælgeCyklingklasser ellerCykelBootcamp-klasser ved hjælp af ikonerne øverst. Dog medCykelvalgt, ser du begge deleCykling& Bootcamp-klasser på din bibliotekliste.11.17.2020

Hvor forankrer du en TRX?

Du bliver nødt til at finde en stud i din væg, en overhead stud eller en overhead bjælke, der er 7 til 9 fod fra jorden. Hvis du installerer dinTRXXMount overhead, placer holderen mindst 3 meter væk fra den nærmeste væg for at give mulighed for 360 bevægelse for din favoritTRXøvelser.

Hvad gør en Trix-cykel til en terrængående cykel?

Disse cykler er lavet til at modstå de hårdeste forhold. TRIX Cycles er et nyt udvalg af store hjulcykler, som er “fedtfrie”, i super høj kvalitet, men alligevel overkommelig. Det betyder, at TRIX-cykler har overdimensionerede dæk, der er designet til lavt jordtryk, hvilket gør det let at køre på blødt og ustabilt terræn.

Hvad gør TRX suspension vægttræning så god?

En træningsværktøj af høj kvalitet, der supplerer din træning ved at målrette mod flere muskelgrupper. Få mere for dine penge! Eksklusive træningsbundter af vores bedst sælgende udstyr designet med dig i tankerne.

Hvad betyder det at købe fra TRX?

At købe direkte fra TRX giver dig mulighed for at købe vores allerbedste træningsudstyr, tilbehør, tøj og træning og også få eksklusive fordele og tjenester. Bundlinje: vi behandler dig som vi vil blive behandlet. Det er så simpelt. TRX har revolutioneret personlig fitness.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Dauphine cykelløb - pragmatiske løsninger

Hvor mange etaper i Criterium du Dauphine? otte etaper

Gymnast lammet - svar på problemerne

Kan du blive lammet af gymnastik? Når gymnastik bliver for farlig Selvfølgelig er katastrofale skader som lammelse sjældne. Men mange gymnaster lider af en lang række skader, da de tester grænserne for tyngdekraft og fysik. Cirka 100.000 gymnaster lider skader hvert år, ifølge University of Pittsburgh Medical Center.

Sådan ordnes en derailleur - søg efter løsninger

Hvor meget koster det at udskifte en derailleur? Hvis du tager din MTB med i en lokal cykelbutik, vil gennemsnitsprisen for at udskifte en bagskifter være $ 110. Hvis du gør det selv at udskifte en skifter, koster det cirka $ 50 (plus din tid). Denne pris afhænger meget af den faktiske skifter. Normalt vil en cykelbutik også tage sig af andre problemer.

Velodromes London - hvordan man løser

Hvor er der velodromer i Storbritannien? Velodrome UK guide: de 10 bedste offentlige spor1. Lee Valley VeloPark, London. Herne Hill Velodrome, London. National Cycling Velodrome, Manchester. Wales National Velodrome, Newport. Sir Chris Hoy Velodrome, Glasgow. Caird Park Velodrome, Dundee. Calshot Velodrome, Southampton. Derby Velodrome, Midlands.

Franske cocktails - holdbare løsninger

Hvad er den mest populære cocktail i Frankrig? Ingen drikke repræsenterer Frankrig ligesom et glas champagne, og den franske 75 er fortsat en af ​​de mest populære måder at drikke den på i en cocktail.26 2021.

Vred magpie - hvordan løser vi det

Hvorfor blev skatten vred? Magpies kaster kun 6 uger ud af året lige omkring det tidspunkt, hvor de reden. Årsagen til angrebene har længe været spekuleret, herunder: Territorial back off Magpie Torf. Testosteron pumpet op og gal.