Vigtigste > Cykler > Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel?

E-cyklerBrug genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker villecyklus, hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de lave omkostninger, energieffektiv og emissionsfri transport, som også har fysisk og sundhedfordele.





(optimistisk remixet musik) - Nå her på The Verge elsker vi elektriske rideables. Hoverboards, skateboards, scootere, motorcykler, knallerter, unicykler, trehjulede cykler, uanset hvad, vi kørte på det. Men jeg er her for at fortælle dig, hvorfor jeg især synes, at elektriske cykler er mere end bare en sjov teknisk fad.

Jeg tror, ​​de faktisk kunne være transportens fremtid. Men det betyder, at der er meget derude, og du vil ikke lade dig narre af e-cykler. (downbeat remixet musik) Naturligvis er e-cykler ikke nye.

De har eksisteret i årtier. Og hvis du bor i Kina eller Europa, er det en god indsats, at e-cykler allerede er en livsstil. I Europa har for eksempel e-cykler længe hjulpet ældre voksne med at opretholde deres uafhængighed og er virkelig eksploderet med især yngre kørere.



Men her i USA er e-cykler stadig en ganske niche. De tjener kun 4% af det samlede beløb fra cykelsalg. Sammenlign det med mere cykelvenlige lande som Holland, hvor der sælges flere e-cykler end almindelige cykler.

Samlet set forudsiger eksperter, at det globale salg vil nå 23,8 milliarder dollars i 2025. Men amerikanerne kommer langsomt rundt.

Salget af elcykler i USA er steget mere end otte gange siden 2014. Det tog lang tid at komme til dette punkt, og de første patenter på en elektrisk cykel blev indgivet i 1895 af en opfinder ved navn Ogden Bolton. Nå, Bolton producerede eller solgte faktisk ikke nogen af ​​sine cykler, men utroligt nok kan nogle af de samme designdetaljer findes i e-cykler i dag.



En bagnavmotor med et batteri monteret centralt på rammen. Nu ved jeg, hvad du tænker. Hvad fanden taler han? En bageste navmotor, forstærkere og volt.

Jeg vil ikke være forhastet. Så lad os tale om det grundlæggende, inden vi dykker ind i, hvorfor e-cykler er fremtidens transport. (peppy dansemusik) Så generelt er e-cykler cykler med en batteridrevet hjælp, der kommer igennem, når du træder, eller i nogle tilfælde når du accelererer.

Pedal aktiverer en lille motor, der giver dig et boost, når du har brug for at køre op ad en bakke eller krydse over ujævnt terræn. Drejning af gashåndtag gør det samme, men uden at trampe. Der er to typer motorer.

definition af cyklist



Der er det centrale drev, som er placeret midt på cyklen, normalt mellem de to pedaler. Og så er der navmotoren, som er midt på forhjulet eller baghjulet. Begge typer motorer har fordele og ulemper ved at være billigere og mere alsidige.

De er virkelig fremragende motorer til alle, der har brug for en pålidelig e-cykel til lange, for det meste flade pendler. Centerdrev er normalt mindre, lettere og kan give mere drejningsmoment end hubdrev, hvilket gør dem gode til kuperede områder og off-road brug. Din midterposition på cyklen giver også en mere afbalanceret tur.

Og at skifte dæk på en medium drevcykel er normalt mindre smertefuldt. E-cykler har også en tendens til at bruge forskellige typer sensorer til at bestemme, hvordan man bedst fordeler kraft. Der er to typer, moment- og kadence-sensorer.

Momentfølere regulerer motoren baseret på hvor hårdt du træder, mens kadenssensorer afhænger af hvor hurtigt du pedaler. Gode ​​cykler bruger momentsensorer, mens de lavere endere kun har kadence, og mange cykler bruger begge, jeg anbefaler stærkt at teste begge typer motorer, før du køber en e-cykel for at se, hvad der er bedst for dig. Tænk over, hvordan du planlægger at bruge cyklen; pendling, off-roading, touring? De bedre e-cykelmærker matcher normalt den passende motorplacering med den type cykel, de sælger.

De fleste mountainbikes har mellemklassemotorer, mens størstedelen af ​​pendlercyklerne, der sælges i det kuperede Amsterdam, er navbaserede. De ser mig rulle ♪♪ De hader ♪♪ Prøv at fange mig ridende snavset ♪ (funky percussion- Musik) Lad os nu tale om magt. Af forskellige årsager tilbyder producenter ofte en effekt på mere end 250 watt.

Men nu tillader kontinentet cykler med meget mere kraftfulde motorer at blive solgt, hvilket er godt, da cykler kan ses som et levedygtigt alternativ til biler, ignorer dem. For at få en bedre idé om, hvor meget maksimal effekt du faktisk vil føle, skal du kontrollere, at de viser volt og forstærkere. Multiplicer disse to sammen for at få watt-timerne eller antallet af watt, der kan leveres på en time.

Dette giver dig en god idé om, hvor meget rækkevidde du får. For eksempel har den fremragende lastcykel fra Rad Power Bikes, RadWagon, et batteri med 48 volt og 14 ampere timer. 48 gange 14 er lig med 672 watt timer.

Hvis du er sparsom med dit energiforbrug, koster hver kilometer du rejser dig cirka 20 watt timer. Derfor, med en 672 watt-timers pakke, får du cirka 54 km rækkevidde. (let elektronisk musik) Okay, lad os tale om klasser.

Der er tre klasser af e-cykler i USA Klasse 1 er pedalassistance uden t-gas. Klasse to er gasregulering, men med en tophastighed på 32 km / t. I klasse tre er der kun pedalassistance, ingen gas, men en tophastighed på 45 miles i timen.

Der er kun to klasser i Europa. Klasse 1, som er langt den mest populære, har en tophastighed på 25 kilometer i timen uden hjelm. Klasse to er 1.000 watt plus motorer, der kan køre 45 kilometer i timen, kræver hjelm og ikke kan køres på cykelstier.

De er dybest set motorcykler, hvor skal man købe en e-cykel? Nå, din lokale cykelbutik er ærligt talt din bedste chance, du får et udvalg kurateret af ejerne, og de mennesker, der arbejder der, vil have svar på alle dine brændende spørgsmål. Amazon er selvfølgelig et andet sted, men der er nogle ret alvorlige afvejninger at overveje. Din cykel kunne ankomme ret ødelagt.

Og de virksomheder, der sælger e-cykler på Amazon, er lidt kortvarige, her den ene dag, den næste dag. Selvfølgelig er det ikke kun Amazon. Et flertal af de e-cykler, der sælges i USA, er kun lavet af standarddele fremstillet i Kina, som du kan finde i kataloget.

Og hvis det lyder let, er det fordi det er. Det hjælper med at forklare, hvorfor der er så mange som en milliard cykelfirmaer på Kickstarter og Indiegogogo, der prøver at imponere dig med deres iøjnefaldende design og futuristiske teknologier. Mange har ingen garantier eller ingen kundesupport.

Og det er meget sandsynligt, at du køber en kinesisk model, der netop er omdøbt til vestlig markedsføring og er blevet en markering. Når du finder en e-cykel, som du kan lide, er en interessant test at gennemse Alibaba-cykelens specifikation for at bestille, om noget lignende sælges i Asien, det kan endda være billigere ok, så jeg lovede at forklare, hvorfor jeg tror, ​​at e-cykler er fremtiden for transport. Så lad os gå.

For det første sænker det barrieren for cykling. Så når du er ældre eller stresset over cyklen, går barrieren virkelig ned, og det er lettere at retfærdiggøre at komme på en cykel og bare køre, det er mere sandsynligt, at du kommer ud af din bil eller sletter din Uber-app, når du ved, at du kommer til din destination uden sveden eller stress. Og hvis du er bekymret for, at elektriske cykler tager alt det sjove ud af at cykle, så har du taget fejl.

En undersøgelse af de kognitive og psykologiske virkninger af at cykle udendørs fandt faktisk de samme resultater for e-cykler og traditionelle cykler. Lad os sige, at klimaforandringer fik dig ned. Elcykler er meget mere bæredygtige end elbiler, hvilket gør vores byer mere beboelige, og de vil hjælpe med at fjerne trafikpropper.

Da vores byer bliver tættere, henvender nogle virksomheder sig til e-cykler for at udføre deres leverancer. Domino's Pizza meddelte for nylig, at de vil bruge Rad Power Bikes til at foretage pizzaleverancer i nogle byer. UPS bruger elektriske lastcykler.

Det tyske leveringsselskab DPD vil bruge disse rigtig søde mini-lastbiler, der faktisk er camouflerede e-cykler. E-cykler ændrer den måde, hvorpå virksomheder fungerer. (let opløftende musik) Så forleden kørte jeg på en e-cykel til arbejde, og der skete noget bemærkelsesværdigt.

Først og fremmest blev jeg ikke dræbt, hvilket er et lille mirakel i en by, der er så dødelig for motorcyklister som New York, men vigtigst af alt kom jeg super hurtigt til kontoret, meget hurtigere end hvis jeg havde taget metroen, og jeg var ikke et svedigt, stresset rod, da jeg først kom derhen. Dette er næsten alle e-cykler, der bruges af købmandsforretninger, og det fik mig til at tænke på, hvor langt USA er bag resten af ​​verden med hensyn til cykler. Vi ser dem mere som rekreation end som et transportmiddel.

Noget der kan bruges i godt vejr og ikke i regn og sne, kan hollænderne. Men kom nu, vores amerikanske kvindelige hold slog dem bare i verdensmesterskabet. Vi kan bestemt også konkurrere i sadlen.

Vores gader er designet til biler, og fodgængere og cyklister er egentlig kun en mindre sag. Men e-cykler kan åbne en hel verden, især for mennesker med forskellige færdigheder. Se, de løser ikke alt, men jeg kan garantere, at når du først begynder at køre, vil du ikke stoppe.

Kom vi med ordet? Er det et rigtigt ord, kørbart? Det er som frokost, men du kører det. (griner) Hvad fanden er den ting? (Motor brummer) - Måske går det meget hurtigt.

Er det værd at få en elektrisk cykel?

Godt,elektriske cyklertilbyder de samme store fordele som traditionellecyklerherunder omkostningsbesparelser (ingen licens eller forsikring krævet), forbedret sundhed og forbindelse til samfundet. Den reelle fordel vede-cyklerefter min mening er effektivitet i klatring i bakker eller kamp mod vinden kombineret med bedre rækkevidde.

Spørgsmål, spørgsmål, spørgsmål. Det kan kun betyde en ting, spørg EMBN. (Techno lyder) - Okay, så lad os komme i gang.

Vi har et rigtig godt spørgsmål her fra Joseph Rennick. Og han har, hej gutter, der er jeg kunne ikke overbevise om, at e-cykler er fremtiden for mountainbiking. Jeg forstår alle aspekter af det og gemmer i øjeblikket min krone for at købe min første e-cykel.

Jeg ejer i øjeblikket en 150 mil Santa Cruz Bronson og kører en gruppe fyre hver uge. De er dog alle imod e-cykler. Jeg har forklaret alle fordelene ved en e-cykel, men de accepterer dem stadig ikke.

Som 32-årig er jeg den yngste i gruppen. Ja, jeg er den eneste. Når jeg får min e-cykel for første gang, hvordan går mine weekendture med drengene? Jeg kan tage skødet, men jeg er bange for, at jeg fortsætter alene og vil have mere af min tur, når vi kommer tilbage til parkeringspladsen.

Rådgivning ville være stor, jubel for alle artiklerne. - Whoa, det er absolut, det er et strålende, strålende spørgsmål. Jeg tror, ​​det afspejler tankerne fra.

Mod mange mennesker over hele verden, som dig, hvad vil det være, hvordan fungerer det, når du kører med dine venner? - Ja - Og jeg tror, ​​det vigtigste, Joseph, er, at forskellige førervægte eller forskellige er? Træningsniveau, forskellige typer valg har alle indflydelse. Jeg tror, ​​hvad du finder, du vil stadig køre med dine venner, men du vil sandsynligvis køre i øko-tilstand - ja - måske kører du? med motoren slukket, det hele afhænger, og du kan gå på en e-cykeltur med tre forskellige fitnessniveauer, så du har nogen, der siger 60 kilo, måske i øko-tilstand - ja - en, der vejer 80 pund, kører trail-tilstand , og måske kan en ældre, der er mindre fit, køre i turbo-tilstand. Så der er virkelig altid en give and take.

Men jeg antager, at noget, jeg kan se, at dine venner har nogle bekymringer, og jeg tror, ​​at det virkelig fortællende punkt for nylig var på et rigtig velkendt mountainbike-websted, da Norco-webstedet blev lanceret. Historisk set har der været meget e-cykelhat på dette websted. Men en virkelig fortællende del var, at der synes at være mindre og mindre anti-e-cykelhat på dette websted. - Helt bestemt. - Og der er en god kommentar, og kommentaren sagde, at den syvende fase af sorg er accept.

Og jeg tror, ​​at vi nu er nødt til at iscenesætte e-cykler, hvor der er accept - bestemt, det kan jeg godt lide - for når du går til Italien og går til Frankrig, og du ved, at det er udviklede e-cykel-lande. Og folk ser virkelig på de mennesker, der kører på e-cykler med lidt misundelse - bestemt. Men i Amerika eller måske Storbritannien er de mindre udviklede lande med e-cykler, jeg venter stadig på at indhente, tror jeg. - Ja bestemt, jeg tror, ​​det ville være en god idé at behandle dine venner som en demodag.

Få dem alle ud og prøv en e-cykel. Du ved, du kan bære forklædninger - du behøver ikke være dem, når de er så flov over at køre en, men bringe dem alle sammen til en demodag. Prøv en e-cykel - og de vil være afhængige - og de vil være afhængige af b, gør bare en ændring, så kan du slutte dig til dem, vise dem, hvor dygtige de er til at flyve i det fjerne, det er let. - Joseph, jeg tror det vigtigste er, at du ikke er, ved du, ikke sandt? Føl gruppepresset.

Lad ikke gruppetryk forhindre dig i at få en e-cykel, fordi det er så sjovt. - Bestemt. - Du kan stadig have en så god træning på dem og bare køre flere løb. - Absolut. - Ærligt, dine venner, jeg garanterer dig det. - Du skal køre en. - Ja, og om et par år kører du på alle e-cykler, det er så simpelt.

Det er uundgåeligt, hej gutter, jeg har brug for at vide, hvordan jeg fastgør en sænkelig sadelpind med intern kabelføring til min værelseskammerat e-cykel, Cube Stereo Hybrid. Motoren er Bosch Performance CX. Det ser ud til, at vi skal fjerne motoren og placere kablerne korrekt i rammen, vi ville elske din hjælp - ja, så vi kender ikke cyklen personligt, og der er et par forskellige modeller af Cube Stereo.

Men jeg tror, ​​at hvis det er et motorjob, er det ikke et stort job. Jeg har gjort det selv. Jeg tror du gjorde det.

Hvis du er temmelig sikker derhjemme, kan du fjerne motoren ret let. - Ja, 10 minutters job. - Hvis ikke, tag det til din lokale cykelbutik.

Du skal være ret vidende i at kunne fjerne denne motor, hvis det er nødvendigt. Men selvfølgelig er der mange forskellige muligheder. De har trådløs fra Magura.

Du har kun en sender og modtager på sadelpinden, så faktisk slet ingen kabler på cyklen. Det er klart, at du kan få dropperhåndtaget monteret under sadelpinden. Det afhænger virkelig af, hvilken kørestil du kører. - Ja, der er mange forskellige muligheder, men ja. - Men for at give dig nogle oplysninger om fjernelse af en Bosch-motor er det en meget enkel opgave.

Glem ikke at afbryde batteriet, før du gør dette, der er intet baghjul eller krumtap, der klikker på plads, bogstaveligt talt tror jeg, det er tre skruer, glem ikke, når du tager motoren ud, tag et billede nøjagtigt, hvor kablerne er. Så når det kommer til at sætte det tilbage med dropperkablet, ved du nøjagtigt, hvor alt er. - Ja, husk, hvis du også laver dropperkablet, skal du bare prøve det og ikke har nogen stramme knæk i det, i kablet skal du bare opbevare det til en dejlig glat kabelføring - Simpelt, let - Enkelt job.

Vi modtog dette spørgsmål fra Bugboy 1520023, der i øjeblikket er en almindelig mountainbikerytter. De solgte mig begrebet miles og træningsfordele ved e-cykler. Kan du fortælle mere om, hvordan disse cykler sammenlignes med almindelige cykler ned ad bakke? Er det svært at få den ekstra vægt rundt? Bliver en mindre, lettere kamp om Curves lige rigtig? Vis og alt hvad du gør - Fantastisk spørgsmål, Bugboy, ja, de er forskellige, selvfølgelig taler jeg om en vægt på 19 til 24 kilo for en e-cykel sammenlignet med meget mindre for en ikke-e-cykel, den vigtigste ting her er, at det momentum, du tager med dig på en e-cykel, især når du kører i sving, skal du brække lidt tidligere på en e-cykel sammenlignet med en ikke-e-cykel.

Men grebet på en e-cykel og stabiliteten af ​​en e-cykel er helt utroligt. Nu har jeg lavet en back-to-back test på en af ​​de verdensberømte testbaner i Italien på en Canyon Transmitter Verses en High Bike Exterior 180 mil rejse. Og den skøre ting var, da jeg gjorde denne back-to-back test, var jeg overbevist om, at downhillcyklen skulle være fem til otte sekunder hurtigere end e-cyklen.

Min e-cykel var dog, og jeg må fortælle dig, at suspensionen ikke var særlig godt indstillet. Cyklen var lidt for lille for mig og slog endda alpincyklen med fem sekunder. Hvis du spørger, hvordan det føles, får du følelsen af, at hjørnernes spændende hastighed er så meget hurtigere end på en ikke-e-cykel med en e-cykel, men gange siger faktisk noget andet. - Ja, bestemt. - Men jeg tror også du.

Du kan føle, at du får mere armtræthed på en ikke-e-cykel sammenlignet med en e-cykel. Fordi der er meget mindre vægtforskydning på en e-cykel. Uanset om det afhænger meget af, forudsætter dette, at din cykel har den rigtige størrelse, og affjedringen er justeret og alt det der.

Men ja, tjek artiklen, vi lavede i Italien (glad musik). . Ja god anstrengelse Jamie.

Jeg har i øjeblikket en Stumpjumper-ekspert fra 2008. For nylig har jeg bemærket et antal bæltedrevne og tandhjulsskiftede e-cykler i stedet for kæder og kassetter, så jeg skal vente på, at denne teknologi modnes. ”Er tandhjulsdrev mere holdbare end samfundscykler, vendt på hovedet? Jeg synes, du skal fortsætte med at gøre det? - Alligevel tror jeg teknologi ændrer sig så hurtigt i disse dage, jeg er bare nødt til at komme om bord. Start med denne e-cykel ting, start en fejl.

Hver dag ser vi tingene ændre sig hele tiden, men. - Jeg tænker at stille spørgsmålet om bæltedrev. Jeg tror, ​​at bæltedrev er mere sårbare over for vejr, klipper, mudder end en kæde. - Ja. - Jeg er for nylig dateret med en Apropos en ingeniør, der bor i nærheden, som brugte bæltdrev, og selvfølgelig har Nick og jeg en bæltedrevcykel, men jeg tror under ekstreme eller off-road forhold på den nordlige halvkugle, at du sandsynligvis har det bedre med kædedrev - ja. - Jeg tror vejen du talte om bæltdrev kan betyde, at der som i en Brose-motor for eksempel er bæltdrev.

Her skal det være klart, om vi taler inde i en motor eller uden for motoren. - Ja, ja. - Så ja, selvfølgelig som enhver e-cykelmotor er hermetisk forseglet, og det er godt for jeg tror, ​​at nogle motorer er for 20 til 30.000 Miles godt inden du skal skille ad eller vente.

Så det er sindssyge miles. - Ja, bestemt. - Jeg kan ikke forestille mig at gøre det, ikke? -Nej, og jeg tror, ​​der er åbenlyst en grund til, at nogle motorcykler, især off-road ting, holder sig til dette kædedrev.

De ved, at det er afprøvede ting. Jeg tror, ​​vi vil se fremskridt med gearsiden af ​​det, men jeg tror, ​​at hatkæden altid vil være forbundet med en kæde, det vil altid være kædedrevet, det være sig enkelt hastighed med et lukket gear - Jamie, gør det - gør det let. - Nu er det tid, gør det bare. - Ja, kom ind.

Du vil savne dette tog og fortryde det. - Bare gřr det. - Okay, vi fik denne fra Michael Towler.

Jeg har et Rocky Mountain power play fra fronten af ​​cyklen. Det ser bare ud til at ske på en ned ad bakke, der skærer frem og tilbage over højderyggen, rock and roll. Jo hurtigere jeg går, jo værre bliver det.

Det ser ud til at forekomme, når du fejer ned og bryder i modsætning til op ad bakke, ned ad bakke eller i en kurve eller berm. Hvad mener du steve - Nå, som du siger der, skal du kontrollere dine skivebolte. Kontroller, at din skattesats er stram.

Det kan faktisk være noget bagfra, som om din bagaksel er løs. Jeg mener, for undertiden transmitteres lyden og vibrationen tilbage til front og undertiden front til back. Så det er virkelig svært at besvare dette spørgsmål.

For mig lyder det som om, noget er løst på cyklen - ja - det kan være din motor, skruerne på motoren er løse. Det kan være, at dine støddæmperbolte er løse. - Bestemt. - Jeg ved det ikke uden at se cyklen er det næsten umuligt at besvare dette spørgsmål. - Ja, jeg ville sætte cyklen på jorden, lav en lille faldtest.

Se om du kan høre noget som super let eller noget. Vip den frem og tilbage på bremserne. Slå den på baghjulet.

Støj har tendens til at komme, når tingene er løse. - Mit spørgsmål til dig, Micheal, lad mig komme tilbage, det vil sige, taler vi, når motoren er tændt, eller bare når du løber fri på banen? Så ja, kontakt os. Og du skal isolere, om det er et motorrelateret problem eller et kyskhedsproblem, før vi kan begynde at tackle det.

Jeg har en Giant 2017 Full E og forsøgte at accelerere stejle stigninger på forhånd. Jeg klatrer halvvejs, indtil jeg får et langsomt tempo, og motoren svigter.

Så har du ingen chance for at rejse dig. Er det tilfældet med alle e-cykler? Og skete det os på pladen? - Nej, jeg synes, det lyder alvorligt, at du har et kadensproblem på denne e-cykel. Så det er ret almindeligt. - Intet problem med cyklen, problem med ham. - Problem med ham, ja, en af ​​de ret almindelige ting, vi ser, er at kørere ikke rigtigt skifter gear korrekt, de er i det rigtige gear, holder motoren i gang, god kadence.

Det er ret nemt at ændre ydeevne, når du kæmper op ad bakken. Så sørg for at du laver ekstrem klatring som du nævnte her i dit indlæg, så skal du selvfølgelig sætte det i første gear. Hvis du holder disse krumtap kørende, vil du kende mange sådanne motorer, der drejer rundt. - God idé, send os en artikel om dig, der gør denne stigning, så kan vi nedbryde den og se, hvad problemet er. - Ja. - Ja, send os bare en artikeldeodorant, så hjælper vi dig gerne op i banken.

Andy Rebholz, jeg elsker at hoppe på min mountainbike, men jeg elsker udseendet på de nye e-cykler derude, og jeg vil gerne have en. Kan du og kan stadig foretage store spring? De tager misbruget, når du får det forkert? - Kan de, Steve? - Ved du hvad, jeg er den helt forkerte person at spørge. Men jeg har en rigtig god cykeltrøje lige ved siden af ​​mig - Ja, jeg tror, ​​at jeg cykler er mere end i stand til disse store spring.

De er lidt forskellige, men når du først er vant til dem, kan du helt sikkert sende de store spring ud. Dette er en god artikel fra mig og Sam Pilgrimat Wind Hill Bike Park, Doing the Adversity viser bare hvad du kan gøre med det. Jeg tror, ​​de er meget mere stabile i luften end den normale cykel.

Faktisk vil jeg nok hellere køre på min e-cykel end en normal trailecykel, hvis jeg vender min vægt. - Så gå. - Så gå. - Det er så simpelt.

Bare vær forsigtig. Gå til The Crazy Gibbon, hvor langt kan du komme på din tur på et batteri? Wow, godt spørgsmål. Nu har jeg været på nogle episke ture for nylig, en i Skotland kaldet Into the Wild og en for nylig i Italien, på Skotlands tur tog jeg en Sonders Watt Hour specialcykel, og vi gjorde hele turen på et batteri.

I Italien klatrede vi utroligt meget. Og jeg havde et smart batteri, der var 500 watt timer. Han klarede det ikke helt.

Du kan let tage en anden, fordi de kun er så store, men hvor langt er det umuligt at svare. - Ja, så mange forskellige faktorer derude. - Du taler om valg af dæk.

Du taler om førerens vægt. Du taler om den tilstand, du kører i. De taler om vejrforhold. Jeg taler om jordforhold. - Ja. - Jeg kan normalt klatre omkring 3.000 fod og gå ud i et par timer. - Ja, det er gennemsnittet slags ting.

Jeg mener, i ekstreme tilfælde kan jeg turbo flade min cykel på cirka en time med meget klatring, men alternativt lavede jeg en artikel, som du kan se nedenfor. Jeg lavede 100K på en batteripakke, men det kan godt lide meget, meget forsigtig med din ledelse, slukke for den og køre i øko, såvel som virkelig, ved du, det afhænger af din kondition som Steve sagde. Der er så mange elementer. - Ja, som den første.

Sagen er, Chris, på turen til Italien forlod vi omkring kl. 10.30 og ankom først kl.

Så bare fordi vi plejede at køre meget i øko-tilstand kan have en dejlig dag på en e-cykel - ja, bestemt i øko - det er en stor dag, så det afhænger - ja - Det er nøjagtigt fra Chris Peacock; min far vil købe en e-cykel - en cykel - for at ride ud med mig. Jeg har en Cannondale Jekyll. Vil jeg være i stand til at følge med, eller skal min far bremse og vente på mig? - Jeg kan stå inde for det.

Da jeg først fik en e-cykel, gik jeg faktisk ud med min far, han er 62 år gammel. Han kørte på en e-cykel, jeg kørte på min normale cykel. Og nej, jeg kunne ikke følge med ham.

Selvom min far ikke er så fit som mig, var jeg meget bedre end min far, men selv i øko-tilstand tror jeg det afhænger af din kondition selvfølgelig - Afhænger også af din far - Ja, jeg kører lejlighedsvis med som et verdensmesterskab , langrend, og han har en lignende hastighed i økohøjde, du forsvinder bare. Det hele afhænger af din kondition, dine kørefærdigheder og alt, men jeg tror, ​​at hvis jeg kørte, kan du køre. Jeg har kørt på den normale cykel med ketsjere og lignende i øko-tilstand - Nå, jeg kørte med Randy Wilderhab, der vandt Mega Avalanche.

Han kørte med motoren slukket. Jeg kørte i trail mode. Og vi kører sammen, så det afhænger, det afhænger. - Ja, det er det gode ved dem, er det ikke? Support kan opskiftes og nedskiftes efter behov.

Men jeg ville få jer to på en e-cykel til at nyde det fuldt ud, tror jeg. - Det var det, tak for dine spørgsmål folkens. Nogle rigtige eksplosioner derinde i denne uge.

Vi kunne især lide den første fra Joseph. - Det var virkelig sejt. - Hvem var bange for at købe en e-cykel, og hvordan det var, at han kunne interagere med sine venner, men ja.

Nogle store spørgsmål og store, store quests, og vi dækkede det på EMBN-showet kaldet Electrophobia, der var for et par uger siden, fordi vi fik nogle feedback fra folk i skoven, der har præcis de bekymringer, du har. Ja. - I mellemtiden mange andre ikke-tvivlsomme artikler om EMBN.

Der er oplevelser på højt niveau i Italien, som vi gjorde for et par uger siden. Tjek dette. - Vi gik også til klippen, hvor jeg og Steve lavede den mest tekniske og mest skræmmende stigning nogensinde.

Helt sikkert tjek dette ud. - Ja. - Glem ikke, hvis du har spørgsmål, lad oshashtag spørge EMBN i kommentarfeltet nedenfor.

Giv os tommelfingre, hvis du nød showet. Og vi ses i den næste.

Hvad er ulemperne ved elektriske cykler?

Nogle afulemper ved e-cykleromfatte:
  • ER-cyklerer generelt dyre;
  • Batteriet har en ret kort levetid;
  • Batteriets opladningstid er lang;
  • Rideområdet er fortsat lavt;
  • ER-cyklerer betydeligt tungere
  • Vedligeholdelse og reparationer er dyre;
  • ER-cyklerhar tendens til at have lav videresalgsværdi;

Går elektriske cykler op ad bakkerne?

Vi er konstant overrasket over den forskel, som en e-cykel gør påbakker. At være pedalassistent skal du stadig lægge en anstrengelse på, men meste cyklergør selv den stejleste afbakkersynes let. Dette gælder endda i de meget sværeste stigninger, når du bruger fuld effekttilstand.

Jeg kørte dette på min mountainbike for mange år siden, folk kørte på det i adskillige artikelsegmenter, folk som vores egen Martyn Ashton red det ned - åh wow det er lidt stejlt så - ja, men vi er jeg vil gå op på det - Virkelig? - Ja. - Hvad taler vi om? - Jeg taler, se bare over din skulder, se hvad vi kan se bag det. - Åh min gud.

cykel kropsholdning

Pladen. (begge griner) (glad hip-hop musik) Lad os nu se på landskabet for sindssygt stejle stigninger. Vi ved, at vi har Baldwin Street i Dunedin, New Zealand, som er ret stejl, og vi har set showet, ikke? - Ja, så det i sidste uge, det var ret stejlt for at være retfærdigt. - Her i Bristol er der Vale Street, at roadies gør et monumentalt måltid, men det er faktisk ret kedeligt, og sagen er, at du kan mountainbike kort skarpe indsatser.

Jeg mener, mountainbike eller e-cykel, det betyder ikke noget. - Absolut ja. - Men det er de lange, vedvarende, stejle stigninger.

Prim. - Vi 'Jeg har ikke gjort noget endnu. - Så, Steve, der er hun alt i sin tidligere pragt.

Som jeg nævnte før, løb jeg denne ting ned, og det er ret skræmmende, hvad er dit første indtryk? - indtryk af hvad? - fra at klatre op ad pladen? - Jeg mener, hvad er det (bip), er du seriøs? (Chris griner) Hvad hvis din kæde går i stykker på noget som dette? Det er spillet slut. - Ja, men vi tænker ikke over det, gør vi? Vi overvejer at gå op på pladen, gå op på strømmen der og vende os om. - Jeg kan se, hvad du tænker, du tænker faktisk, lad os sætte verdensrekorden for den stejleste og længste stigning på en mountainbike. - Det skal være, eller. - Sikker. - Spil på, og spil derefter. - Tag et kig på det.

Pladens 100 meter længde og 60 meters højde kombinerer en latterlig stejl hældning på 75%. For i sammenhæng er dette næsten dobbelt så stejl som den stejleste gade i verden, Baldwins Street i New Zealand, og 10% stejlere end den episke Lion's Back-klint i Utah Slab ser lidt skitseret ud for mig. - Ser sketchy ud, og selvfølgelig er det her, vi har mest brug for dette greb.

Det hele ser ret skræmmende ud for mig. - Det ser enormt skræmmende ud, det er okay at gå herop, de fem ti, vi har meget greb, men hvor du er på en cykel på et virkelig udsat laboratorium. - Ja .- Jeg føler virkelig. - Bange? - Lidt bange i min mave. (Chris griner) Hvad synes du er muligt? Er det gennemførligt? - Åh min gud - Højre, Chris, på den gamle sportsmode, hoveder eller haler? Hoveder.

Kan ikke engang fange denne ting. Det er haler. Vil du gå først, ja eller nej? - Ja, ja, jeg går først, ja - Så fortsæt så.

Chris, lad os tale om strategi, lad os først tale om cyklen, jeg mener, du har 180 mil specialiseret kenevo. - downhill cykel. - der ikke har ret til at være på en bakke, endsige på en sådan bakke? grunden til, at jeg valgte denne store lange akselafstand besluttede at se på disse bjergbestigningscykler, du ser, at de har denne store lange akselafstand, så Kenevo faktisk har den store lange akselafstand til at stoppe mig - bare for at binde en sandsæk foran. dæktryk Ser du det? Hvad kigger vi på Chris? - Jeg antager, at jeg ikke medbragte min måler, men jeg tror, ​​vi er omkring 10 psion, 10. - 10? 10 psi? - Ja, sådan noget t.

Du vil have nok greb, men ikke nok til at deformere, og det er virkelig vådt under, så. - 10 psi. - Forhåbentlig. - Interessant.

Chris. - Ja. - Jeg har tre spørgsmål til dig. - Mm-hm. - Først og fremmest siddende stilling. - Jepp. - Op eller ned? - Ned, du vil ikke fokusere på nogen satsning på denne ting, hvis du kan sætte dig ned på denne stigning, bliver du selv en legende, men der er ingen måde, du vil sætte dig ned, dette vil sprint. - Anden strategi, - Ja. - Hurtigt eller langsomt? Jeg taler om korridorer, jeg taler bare om korridorer - Åh, korridorer, du taler.

Ja. - Du taler først, ikke? - Første gear, - Første gear. - Ja, ja, bare kravle ind og bare holde momentum og bare holde drevet. - Så du vil kravle ind i knuserhældningen. - Ja, ja. - Lige. - Tænk bare på en bjergcrawler i ørkenen og gå vrah.

Hvordan vrrr.- Og endelig. Hvilken tilstand skal du være i? - Turbo. - Chris, Chris, du har bogstaveligt talt et minut, ellers vil jeg krumme mine bukser rundt om mine ankler, fordi jeg-- Du er bogstaveligt talt det - du er bogstaveligt talt så bange.

Jeg kan se, at det er ægte. Jeg er faktisk lidt bange - (Inspirerende musik starter) Kom nu Chris. Ja let! Let! Se på det.

Hvad drejede det sig om? Hvad handlede det meget om. Først latterligt stejl stigning med e-cyklen, der går du. Gå Chris! (Klapper) hvem, det er ret imponerende, rigtigt, hellig (bip).

Se hvor stejl det er (ler) åh min gud. Er der e-cykler til dovne mennesker, ikke? Jeg var tydeligt de forkerte steder. Gå Chris! Det ser hårdt ud, ikke? - Whoo! Huhu! Vi er gode! - Det ser hårdt klappende ud) - Vi er gode, ah, jeg har ægte vaklende ben, selv kun indtil videre, sandsynligvis bare af frygt, men det er som en sprint på en e-cykel ånde taler) (tung vejrtrækning) Hvis hvad du faktisk kunne gøre er at dreje hjulet, men det er svært at springe ud.

Virkelig op, gud, mine ben. Men vi gjorde det, jeg kan ikke tro det. Så godt.

Dette er Steve - Min mund er tør som helvede, min mave har sommerfugle i min mave og et stort pres for at komme op dér ​​efter vittigheden. (griner) Åh min gud. I det mindste skal du gøre det godt.

Så jeg går bare I det mindste fungerer tilstanden faktisk. (Baggrund for opmuntring) Tilstanden fungerer. - Forstår det! - Åh, det er svært. - Ja. - Det er (bip) svært, mand! - Få det! - Hellig (bip). - Det er godt. - Du - Du tuller ikke med Chris! Det er latterligt! - Åh min gud. - Det er faktisk latterligt! Jeg kan ikke klare det hele vejen op! (uforståelig baggrundsstøj) Undskyld bedstefar påske. - Kom nu! Kig op! Du har det! Kom nu Steve, du har det, du har det! Hold det roligt - Bedstefar påske trækker vejret lidt hårdere - Du fik det - Nej Chris, det er en (bip) lang vej, mand. (griner) (forbandelse blandet med jubel) - En anden, ja! (ler) - Hellig (bip).

Gjorde vi bare det? - Crazy Mind? Jeg kan ikke tro det - gjorde vi det bare? (griner) - Ja, mand - Jeg kan ikke tro det - Det var (bip) ovenpå. Det var (bip) op. Se på stejlheden, indit! - Det er uvirkeligt, når du er heroppe - Åh min Gud. (Hurtig tale) (Hurtig tale fortsætter) Skal vi gå ned igen? (Underlig musik tænder for actionmusik) (komisk musik fortsætter) - Bedstefar havde formået at stå på ski ned ad skråningen.

Det var tid til at tage en udfordring på for at se, hvor langt vi faktisk kunne gå. Jeg gik først gennem markøren. Mit andet forsøg var meget, meget vanskeligere.

Mine ben var tomme. Jeg var nødt til at grave virkelig dybt for at komme så langt som muligt. Jeg håbede virkelig, at Steve ville prøve igen og slå mig, så jeg ikke havde en anden ged på denne episke rekord.

Mine ben var fatale for I. - Okay, dette har en 73 fods klatrer. Uh Chris, du vil prøve at slå det, ikke? - Kører du igen? - Jeg er ikke sikker på, at jeg har energi - Prøv, det er så svært, fordi det bliver ujævnere og løsere her oppe, hvordan det er øh. Jeg ramte et stort hul, og jeg ødelagde virkelig mine pedaler, og den ting er der, der er meget mere murbrokker der, ligesom græsset, de pinde, klipper, der snurrer meget mere, men jeg tror, ​​hvis du muligvis kunne spionere på en god linje, måske tyndere lidt, ville du helt sikkert komme til toppen.

Kunne give? det måske en mere. Måske. Det vil være et krybende (uforståeligt lyd) kamera, der bevæger sig fra side til side og bevæger sig op.

Den stakkels fyr har ikke nok styrke til at gå lige, ikke? linje. Se på dette. God fremgang.

Skal han lave dette lille stykke eller bryde det? Dette er det sværeste stykke, men det går langt. Herregud, se, hvor stejl det ser ud. Åh se på det, det er godt.

Åh høj linje. Se på det. Se på det.

Han er god. For pokker. (Munter musik spiller) Åh-åh! Bliv der, bliv der (ler) - Åh mand, så tæt.

Så tæt på. Der er linjen - mulig. Hvad var det? - Men du kan ikke vinde, du ved det - Nej, jeg ved det. (griner) - Okay. 85 yards Steve.

Hvordan skal vi gøre dette? - Jeg har en plan - Jeg har også en plan. Du bliver der - Okay - Hvor kalder vi så slutningen? Slutningen af ​​klippen. Dette er slutningen, ikke? - Ja. (Glæde ved at spille musik) - Jeg var bange, da vi kom til dig, fordi du dybest set har en klippe, og du kommer tæt på klippekanten, og du vil ikke gå derned.

Det er langt op. Holy Moly. (God musik, der spiller) Kom nu, du har det.

Du har det. Du har det. Du har det.

Bliv indenfor. Bliv indenfor. Bliv indenfor.

Du har det, du har det, du har det, du har det Fortsæt! Du har det. - Ugh - Så vi har 87 meter. Åh-hellige Kristus. - Jeg kan ikke fortsætte længere. (Ler) Ærligt.

Jeg opgav halvvejs - Mentalt, ikke? Det er mentalt. Helt mentalt. (griner) - Chris, jeg fortæller dig, hvor mange Chassie der er foran og bagpå, 160 foran, 135 bagpå - Gør ingen forskel - To forskellige værktøjer til toppen, bestemt. - Jeg tror du ved, for at nævne det, sandsynligvis temmelig vanvittigt at få en downhill stil e-cykel op ad bakke, men det fungerede ret godt for mig, disse ting fungerede.

Kan-er dette begyndelsen på noget massivt? - Det tror jeg. Jeg ville elske at se en flok af disse ekstreme klipper - Ja. - Men der ville ikke være noget i Storbritannien, intet vi virkelig kan finde på at gøre det, når grebet er væk, sådan noget. - Grebet var ikke strålende, gradienten, gradienten er konsistent, det hjalp os - Ja, ja, jeg mener, det er kalksten ikke? Det er ikke den mere grippy klippe - Ja, ja, du kan gøre linebacks i Utah, det er en smuk bakke, men meget mere grippy, og der er nogle øjeblikke, der er nogle øjeblikke, du kan forstå, og sådan noget - Ja, ja helt sikkert- Men uh ja Chris, jeg havde en ulempe, som jeg ikke fortalte dig, jeg-- Uhg- Jeg havde en, jeg havde en flok Dh-superklistret på ryggen- Jeg vidste, at du alligevel ville snyde. (ler) Sådan sker det, kør det rundt, uanset hvad du har med dig, skulle det have været.

Du var i din mands hule. - Kom igen. - Jeg ved, at du også sænkede stammen, fold den ned. - Nej, jeg har faktisk 60 milistem på den, men jeg ville ændre det næste gang. d gå fra- Jeg ville miste pladserne, blive lav forrest, kunne binde nogle sandsække foran også - Sticky downhill dæk på bagsiden, se på det- Vi vil se dine, uh, opadgående drev, hvad enten granit, sandsten, kalksten, Ignius, Vulkan, jeg ved, det er det samme.

Send hende ind, vi vil se hende. Lige nu er det op til os Chris, um, det er op til os at finde flere bakker - Bestemt, men jeg synes let at sige, vi er ved grænsen her, tror du? - Det tror jeg. Fortæl os dine tanker, um, um, e-cykel versus downhill cykel, hvad jeg omarbejdede og de tre dernede. - Og hvis du vil se mere af de ekstreme ting, jeg har lavet i min karriere, inklusive denne fantastiske plade, eller arbejde mig op til denne fantastiske plade.

Jeg burde sige at lære din moderatorartikel at kende her også, kontroller om den er virkelig god. - Tommel op. - Glem ikke at give tommelfingrene op, efterlad et par kommentarer og glem ikke at abonnere på EMBN.

Er elektriske cykler gode til træning?

Rider enelektrisk cykelsnyder ikke: du skal stadig træde, og du forbrænder stadig kalorier. Det er som at køre en normalcykel, bare lidt lettere. Rider ener-cykelergod øvelse. Så ridning på en pedelec brænder stadig kalorier og flere af dem, end du tror.

Kan elektriske cykler gå op ad bakkerne?

I dag er denelektriske cykler kanvære specielt designet til at sikre detbakkeklatring er let. Gennem gearsystemerne,er-cykel kanblive drevet tilklatrestejlbakkerog når dugørdette vil gennemsnitshastigheden være ret lav.

Hvor længe varer elektriske cykler?

Med god pleje og regelmæssig vedligeholdelse er en god ebike en ven tilmange år. Gennemsnitlig,e-cykler holderomkring 10 år. Dette tal kan være højere eller lavere afhængigt af typen afcykelog hvordan du bruger det. Hvis du er samvittighedsfuld med at passe på din e-cykel, kan detsidstgodt over et årti.

Træner du stadig på en elektrisk cykel?

6. Ja,du får stadig motion.E-cykler gørnoget af arbejdet fordu, mende stadigtælle somdyrke motion, især for folk derharellers været stillesiddende. Sæt dem på enelektrisk cykelogdekan gå ud og ride i en time ogen betydelig mængde afdyrke motion.7. 2021.

Hjælper elektriske cykler dig med at tabe sig?

ER-cyklerkan helt sikkert bruges til at komme i form ogHjælpivægttab.Elektriske cyklerer kun med til at hjælpe en rytter med at træde i pedalerne. Rider ener-cykelbeder en fysisk træning. Kontinuerlig brug afer-cyklerresulterer i forbrænding af kalorier, somvil hjælpefå mere pasform ogtabe sig.

Oplader elektriske cykler, når du træder på pedalerne?

Ikke alleElektriske cyklerGenoplad mensPedal

Selvom nogleelektriske cyklerviljeopladesig selv mensdin pedal, de fleste vil ikke.Gørdog ikke fortvivlelse! Ditelektrisk cykelkan være en model, der genoplader sig selv, nårdin pedal.

Hvorfor er elektriske cykler en så god idé?

E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele. Men hvorfor er det netop sådan en god idé?

Hvad er fordelene ved en e-cykel?

Hvad er fordelene ved en e-cykel? 1 Øvelse. Regelmæssig træning er veldokumenteret til at forbedre mange aspekter af livet, såsom forbedring af søvnmønstre og kognitive funktioner, bekæmpelse af stressniveauer og mindskelse af risikoen for alvorlig 2 Pendling. 3 Driftsomkostninger.

proteinpulver til piger

Hvordan hjælper en elektrisk cykel med at forbrænde fedt?

En tur på en elektrisk cykel giver en fremragende chance for at forbrænde ekstra fedt i kroppen. Cykling forbedrer ens helbred og velbefindende. Elektriske cykler bruger batterier, ikke olie.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Min cykel blev stjålet for nylig - praktiske beslutninger

Hvad gør du, hvis nogen stjæler din cykel? Hvad skal du gøre, hvis din cykel bliver stjålet? Kontakt politiet. Hvis din cykel bliver stjålet, skal du indgive en politirapport. Registrer din cykel. Selvom du ikke registrerede din cykel, før den blev stjålet, kan du gøre det efter. Alert lokale bonde butikker. Det gør dig måske ikke godt, men det kan ikke skade at prøve. Tjek lokale annoncer.

Cykelanmeldelser - Sådan afregnes

Hvor god er cykling for at tabe sig? Cykling er en let påvirkelig, tilpasningsdygtig træning, der kan forbrænde kalorier med en hastighed på 400-750 kalorier i timen afhængigt af rytterens vægt, hastighed og type cykling, du laver.

Overkommelige cykelhjelme - hvordan løser vi det?

Hvad er en god billig cykelhjelm? Fem store hjelme under $ 50 Giro Revel. Det er let at fejle Revel for en af ​​Giros dyrere hjelme. Specialiseret skjult. Skate-stil Covert er fantastisk til bybrug. Kali Chakra. Bell Piston. Cannondale Quick.26. Maj 2015 г.

Cykelmonumenter - enkle svar på spørgsmål

Hvad er et monumentcykelløb? Monumenterne er fem klassiske cykelløb, der generelt betragtes som de ældste, sværeste og mest prestigefyldte en-dagsbegivenheder i mænds cykling. De har hver en lang historie og specifikke individuelle egenskaber. De er i øjeblikket de endagsløb, hvor de fleste point kan optjenes i UCI World Tour.

Vejcykelhåndsignaler - typiske svar og spørgsmål

Hvad er de håndsignaler, som cyklister skal bruge, når de kører på vejen? Det eneste lovligt krævede håndsignal til en cykelrytter er at indikere, hvornår de drejer eller skifter baner til højre, men til fordel for at følge ryttere og andre trafikanter skal du også angive en venstresving. Hvis du bevæger dig til højre, skal du først foretage en meget bevidst hovedkontrol og derefter signalere.

BMC Cycling Team lønninger - hvordan man løser det

Hvor meget tjener en verdenscyklist? Lønskalaen Pro-kontinentale ryttere tjener alt fra $ 26.200 til $ 171.200. Hvis ryttere kan komme forbi dette punkt, bliver betalingen dog mere lukrativ. Det ultimative mål for mange cyklister er dog at komme ind på UCI World Tour, hvor mindstelønnen er $ 2,35M.29. 2020.