Vigtigste > Cykler > Bedste komfortcykler - omfattende håndbog

Bedste komfortcykler - omfattende håndbog

Hvad er forskellen mellem en cruiser cykel og en komfort cykel?

TILkomfort cykeler bedst egnet til langsomme, afslappede forlystelser langs fortovet. Acruiser cykelvil ofte være udstyretmed enhøjt sæde og styrearrangement. Hvad er encruiser cykelbedst til?Cruiser-cyklerer ideelle til både bykørsel og nogle lette stiudflugter.



åh ja hej i dag skal vi alle bippe, vi kom til Walmart, jeg er sammen med Lucas og Marc Dyckman, og vi vil købe nogle cykler derinde, de billigste cykler, vi ser, hvad vi kan gøre med dem og fyren på den cykel, der holder længst, vinder $ 100 fra Lucas 'egne penge, så lad os komme derinde, vi kom lige til cykelzonen her på Walmart, der er sloes at vælge imellem, der vil gå lidt anderledes ud på en cruiser og Jeg så lige $ 118 $ 118 total sjov her de andre fyre, hvad vil du få okay, vi laver krydsere i dag for at se, hvor meget misbrug de kan udholde, det har en perfekt pengeholder, hvis hjulet klikker, kan vi bringe det tilbage dette er den enorme sandklit ved vejkanten, det bliver vi med vores cruiser -Cykler freeriding, men der er disse Kidson-bodyboards, der skyder ned, og han sagde, at jeg kan gøre det tidligere, jeg surfer dem ned og kan lide det og falder ned i højre hånd, lad os køre på cyklen, du er klar til Lucas mig og Lucas er på toppen. Lad os nu se sammen, da det er en konkurrence fordi den cykel, der holder længst, er vinderen, er du klar, jeg gør det faktisk igen det ser perfekt ud hele cyklen har overlevet den første udfordring, hvordan det var utroligt, det er en masse sjov bedste dag nogensinde, den næste udfordring for cyklerne er for at komme over denne bænk lige her viser jeg gutterne, hvordan man gør det nu meget bedre gør i denne position allerede godt din turnyo-yookay markerer dit træk oh yeaheasy yeah alle vores hjul drejer stadig hjulene fungerer stadig, vi vil nu lave en trappedom, der virkelig vil teste hjulene og sætte grænser. Disse mellemrum var enorme Mellemrummet var så stort Luke dejlige øh fyre Jeg er nødt til at få fat i mine penge, det kom stadig ud intakt senere knæk vi er en bi-cruised sammen og fundet en slags område, som vi kan smadre og komme i slowmotion, du er klar til det ja, koldt, du er den første, du lige har lavet en wheelie og delt pengene åh nej åh nej, tjek det her, det var jeg kan 't knække mine penge, fordi det allerede suger åh, min gud, se på dette s enorme segl lille opdagelsessession, der er en anden, det er som et mødested for sæler, naturskønt, okay, så der er en tynd mur her og markér dig, før vi gjorde muren for at lave en 180, og han har udluftet, at hans vilje er så dårlig, men han er stadig skrivbar, så du faktisk ikke er ude af spillet, fordi min bar kunne gå i stykker, hvis jeg gør det, prøv wallrideyes mine kugler flyttes igen, så åh min godlet får tegn til at gøre det, tror du det holder ud, er han? han vejer ca. 20 pund mig mere, end vi alle følger ham med det, var som en kardan, okay, få det væk med det bøjede hjul, der er så sketchy, se hvor bøjet hjulet stadig fungerer, selvom det er perfekt til trappesæt, jeg bare opdagede et trappesæt fra en bestemt Doom Formark, fordi han skal folde sin cykel, fyr, det bliver episk, vi klatrer op og gør det med det samme åh han er allerede i mærket åh åh gud min bremser så åh min gud dette er så skræmmende åh mine bremser virker slet ikke min gud se på mine søjler, de er så lave vi går op igen og ligesom i de tre to en går åh hvilken vej ned åh åh det betyder hellig sketchy min søjler er ikke så løse, at de bare bevæger sig, men jeg fandt denne prøvelinje, der ventede på at springe af baren, vi kom til det sidste punkt, solen går ned, vi har ikke meget ze forlod det, og Lukas vil bombe ned fra skinner ind i lejligheden, så jeg gør det faktisk ikke med mine søjler, der slutter mit liv Mark, hvad synes du, jeg tror min verden simpelthen vil blive brudt, så nej fra dig - nej fra mig, at det er nej fra mig og Mark, hvis Lucas hvis du lander det og min base fra os, så får du $ 100, jeg er meget ked af, at jeg ikke ville vinde den ting selv brudt, baren bevæger sig åh okay så gør det Lucas dette er sejren, dette er faktisk skørt, mand åh min gud, du har sådan en god balance, han er en streng streng handling, åh min gud jeg mistede 100 i dag åh, vi har altid ske, når du rammer den wallof hastighed, der er så fin, at dine pladser allbent og tier Okay, vi vendte Lucas 'cykel, se på dette et stort bang, der faktisk næsten døde, det er skørt, så ingen af ​​os vandt, hverken fik $ 100, og vi vil e Lav en ny udfordring, når vi er tilbage i Europa engang på året, så det er slutningen af ​​artikelhåbet, du kunne lide det, det ville være godt, hvis du kunne efterlade et par kommentarer, som vi abonnerer på

Hvad er den mest behagelige kvindecykel?

Top tiKvinderKomfortCykler
  • Sixthreezero Body EaseKvinderKomfortCykel.
  • Schwinn GTX Comfort HybridCykel.
  • Huffy CranbrookKvindersComfort CruiserCykel.
  • Kent International Comfort-CyklerPomona Dual Suspension ComfortCykel.
  • Schwinn Suburban Comfort HybridCykel.
  • Roadmaster Granit PeakKvinders cykel.

denne artikel er for kvinder ked af fyre som kvinde, det kan være lidt udfordrende at cykle, nogle gange bryder naturen for eksempel, for mænd er bare fine. Jeg er her for at hjælpe i denne artikel, jeg vil give dig et par tip og tricks til, hvordan du kan cykle lidt mere komfortabelt end mor starter med den der holder mest af komforten på din cykel, hvis du føler dig ukomfortabel i dette område, det vil være meget svært for dig at nyde cyklen der er ikke en sadel der er egnet til I fungerer alle sammen perfekt for en person, og det kan være absolut smerte for en anden, men der er mange forskellige sadler til rådighed, herunder nogle kønsspecifikke sadler. Du skal muligvis prøve et par sadler for at finde den, der fungerer for dig. Lad dig ikke afskrækkes af, hvordan sadlen ser udskåret - en sadel som denne eller en rigtig bred sadel kan være meget behagelig for nogle kvinder; hver bum gør ondt første gang du cykler, men jo mere du bærer, jo mindre får det det gør ondt når dit muskelvæv vænner sig til det, stol på mig og for det andet, lad ikke mændsspecifikke cykeludstyr sætte dig ud, for eksempel foretrækker nogle kvinder mænds shorts eller en mænds sadel, gode cykelbukser vil gøre din komforttand dyrere Produktet betyder ikke nødvendigvis, at det er bedre eller for Det fungerer, det afhænger af din personlige præference Vask dine shorts efter hver tur og brug en vaskeskumcreme til at opdrætte, hvis du skal ride meget i regnen, det kan være værd at investere i nogle mudderbeskyttere for at holde al stænken væk. At holde benene og bommen væk, have en soggy shami er ikke sjovt, men i Wales er det er ikke rigtig problemet, for det er altid rart, når vejrbestandige kvinder finder det lidt mere behageligt at sidde længere tilbage på sadlen, så der er mere pres på din røv og mindre pres på dine følsomme dele, når du har problemer med det. på cyklen kan være g værd indstilling af en cykelpasning Du skal være i stand til at vide, hvordan du justerer din position Tænk på, hvor trykpunkterne er under og efter hver tur. For at gøre dette skal du flytte din sadel bagud eller vippe den lidt.

nitratrige fødevarer



Det er en god ide at tage et multiværktøj med hver gang du kører, så du kan justere din position, mens du er ude og omkring. Dette er sandsynligvis den, som mange finder det sværeste i forhold til når du er midt i himlen og intet værre end at tage fire lag af for at gå på toilettet, især i vintermånederne har det brug for et skøn hvorfor skal jeg løbe der er et par forskellige måder at undgå at skulle tage alle dine lag af, den første er at have bibshorts uden bib-stropper, der gør det meget lettere, men rolig, hvis du har bib-stropper, der er et par andre tricks, der gør Du kan også prøve, den første er faktisk en, jeg hentede fra min gamle holdkammerat på gaden, hvor du ruller dine korte ben op og derefter trækker dem til siden. Jeg har ikke rigtig prøvet disse og af åbenlyse grunde vil jeg ikke demonstrere dem i dag, træk dine bibshorts under din jersey, så du går under din jersey Træk den ene side af bibshortsen og derefter den anden side ned og derefter bib shorts kan komme frit ned, men jeg ved ikke, hvordan jeg kan få det op uden at tage min trøje af.

Arbejdet er stadig i gang. Nogle shorts er udviklet til kvinder med lynlåse på ryggen eller aftagelige stropper for at gøre det let for kvinder at se, at naturpausecykling er en stor social sport, intet jeg elsker mere end at gå ud med mine venner og tage en kop kaffe på en café og cakeit er fantastisk, men det er meget vigtigt at have lidt noget at spise og drikke og ofte på cyklen spiser jeg normalt hvert 45. minut som en energibar eller en banan, så du ikke løber tør for energi, når du har en lokal cykelklub hvorfor g Hvis du ikke går og deltager i et af deres møder eller gruppeture som denne, er vores rigtig venlige gruppe, så rolig, der er også kvindespecifikke cykelklubber toomy mor begyndte at cykle et par år siden, og hun er en af ​​disse grupper med det mål at få flere kvinder på cykler, uanset hvad deres færdighedsniveau er, og hun elsker absolut at lide, fordi jeg bare ikke var så skræmmende, men det er en fantastisk måde at virkelig forbedre dig selv hurtigt uden faktisk at være bange Og hvis du får et mec hanisk eller en punktering, vil nogen i gruppen altid hjælpe dig, hvis du er forholdsvis ny til at cykle, så prøv at finde en bilfri cykelsti som denne for at opbygge din selvtillid og udholdenhed uden dig selv At bekymre dig om trafik eller biler, hvornår du er komfortabel, du kan køre ud og tackle store stigninger på vejen fle Ønsker det eller læg det i en bolle som denne, for aero vinder, og når du går ud, skal du huske at dele din live placering med dine familiemedlemmer eller venner så de ved altid, at du er i sikkerhed, tak fordi du er set alt sammen håber, at denne artikel hjalp dig med at give dig nogle tip og tricks. Hvis du har dine egne tip, som jeg ikke nævnte, så del dem med os i kommentarfeltet nedenfor

Er komfortcykler gode på bakker?

Detkomfort cykeler en merekomfortabelvariation af et bjergcykel. Dissecyklerer bygget hovedsageligt til afslappet, rekreativ ridning og kortdistancejagt påcykelstier eller asfalterede veje med fladt terræn. De kan bruges til lette snavsstier, men er bedst til ærinder, ture rundt i byen eller familieudflugter.



Hej gutter, hvad sker der? Tom er her i dag, og jeg ville gerne vise dig noget, der er sejt lige nu, ikke? Stop uden hænder! Du ved, jeg kan stoppe sådan, fordi denne cykel har coasterbremser. Du ved, fodbremser, som at sparke baglæns og derefter aktivere bremserne. Det adskiller sig fra de sædvanlige håndbremser, du ser på cykler.

Du havde sandsynligvis en sådan cykel, da du var barn. Der er mange grunde til, at de fleste cykler ikke har en coaster-bremse. De har ikke så meget bremsekraft.

Herregud, der er en lastbil på vej. Så ja, coasterbremser har f.eks. Ikke så meget bremsekraft som skivebremser. Du skal vænne dig til at bruge dine fødder igen.



En gang, da jeg faldt en kæde, havde jeg slet ingen bremser. Men der er en rigtig god grund til, at jeg kan lide hende. Og jeg fortæller dig om det.

På et minut. Først vil jeg vise dig noget andet. Okay, så i de store cykelbyer i Europa har der længe været tanken om, at folk ville vælge at komme rundt på cykel, når afstanden er kort.

Og antallet, der altid tales om, er omkring fem kilometer. Derfor, når afstanden er tre miles eller mindre, foretrækker folk en cykel frem for andre transportformer. Jeg har altid syntes, det var dejligt for byerne i Europa, der er lidt tættere og mere kompakte, men det gælder ikke rigtig her, fordi vi har større og mere rummelige byer, vores afstande er meget større, og det passer bare ikke.

Men det er fordi jeg aldrig rigtig tjekkede. Det ændrede sig dog i sommer på grund af en ting, jeg fik. Vent venligst.

Det er den ting på forsiden, der hedder SmartHalo. Jeg lavede en vlog om det for nogen tid siden. En af de ting, den gør, er at spore min tur.

Mange mennesker bruger deres mobiltelefoner til at spore rides. Det viser, at det fungerer - det opretter forbindelse til din telefon og sporer hver gang jeg kommer på cyklen. Afstand, hastighed, ruter alt det.

Se på dette: alle statistikkerne for mine sommerture, samlet distance, samlede rejser. Det er den interessante del: den gennemsnitlige afstand per tur er 5,4 kilometer.

Walmart cykler samlet

Så her i en af ​​de største byer i Nordamerika - det er et ord, er det ikke? Fjernt? Min gennemsnitlige afstand er omtrent den samme som du ville se i disse store, tætbefolkede europæiske byer, hvilket er lidt forbløffende. Jeg tror, ​​hvad det virkelig betyder, er at cyklen er fantastisk til korte afstande. Big deal ikke? Hvis du bor i et af de kvarterer, hvor der ikke er noget at ride, er det et problem.

Men hvad hvis ikke? Og jeg tror nogle gange glemmer vi, hvor meget der er omkring os. Så hvad jeg gjorde var at tjekke ud inden for tre miles fra min nuværende placering, bare et lille udvalg af ting, der kan nås. Det er mange steder! Det er lidt overraskende, når man tænker over det.

Jeg synes også, det er vigtigt at sikre, at disse korte cykelture er lette. Jeg vil give dig et par hurtige tip. Her er fem måder at sikre, at disse korte cykelture er så lette som muligt.

Ok, tip nummer et: Sørg for, at din cykel er tilgængelig. Jeg mener, at hvis det er i din kælder eller på din væg, kan det se godt ud, men det kan holde dig kørende, hvis du skal gøre en masse arbejde for at få det på vejen, du kører måske ikke så meget. Så gør hvad du kan for bare at få fat i det og gå.

Ok, tip nummer to: Sørg for, at du altid har en lås med dig. På en eller anden måde finder du en måde at holde det med dig hele tiden. Jeg har det til mig.

Det går lige her, vedhæftes. Jeg har nøglen i lommen hele tiden, så jeg har altid låsen med, når jeg går. Jeg behøver aldrig at tænke over det.

Let. Tip nummer tre: Sørg for, at du altid har lys på din cykel. Hvis det er natten, og du skal kigge efter lys i din skuffe, er det ikke godt.

Du ender med at gøre noget andet i stedet for at ride. Disse har jeg altid knyttet til min cykel. Det er sandsynligvis bedre at købe en mere permanent og dyrere, da disse har tendens til at blive stjålet, men uanset hvad du bruger, skal du finde ud af, hvad der fungerer, og lade lysene være der hele tiden.

Nummer fire: Sørg for, at din cykel har en vis bæreevne. En lille hylde bagpå eller en mælkekasse foran til at lægge noget i. Når du tager på korte små ture til købmanden og bare vil have noget at bringe de ting hjem, gør det løbende ærinder så meget lettere uden at tænke for meget om det.

OK og mit femte punkt er at sikre dig, at du har en cykel, der er egnet til denne type ting. Du vil have den enkleste og nemmeste cykel, du kan få. Jeg ved, fristelsen er at købe rigtig smarte cykler med masser af gear og carbonrammer og alt det der.

Der er en tid og et sted for denne type ridning, men i hverdagen er simpel ridning ikke stedet. Jeg kan godt lide de cykler, der er enkle, kræver minimal arbejdskraft og altid er klar til at gå. Dette har en intern tre-trins hub.

Jeg tror ikke, jeg nogensinde har indstillet det, hvilket jeg elsker. Og det bringer mig til min start med coasterbremser. Jeg tror nu, at du sandsynligvis forstår, hvorfor jeg elsker kystbremserne på denne cykel så meget, at de er nemme at bruge.

hvordan man taber sig på en time

Jeg behøver aldrig at vente på dig. De er simpelthen altid pålidelige og der for mig. Derudover har du dine hænder fri til at gøre ting som at drikke en kop kaffe eller holde et kamera, mens du cykler.

Alligevel håber jeg, at dette hjælper dig med at komme ud derfra og måske tage et par flere ture på din cykel. Hvis du kunne lide artiklen, så del nedenfor, så ses vi næste gang.

Hvorfor er cruiser-cykler så dyre?

Hvorfor er cruiser motorcykler så dyre?Cruiser motorcyklerhar væretdyrti fortiden gøre for deres popularitet og høje efterspørgsel. Den øgede efterspørgsel har drevet priserne op, men de seneste tendenser er begyndt at sænke prisen påcruiser motorcykler.

motorcykelindustrien får dig til langsomt at savle på større og dyrere motorcykler, som en daisy, som Pavlovs hund har på sig. Hvis du lever i en testamente til landet, er du et offer for motorcykelindustriens manipulation, og du bemærker det muligvis ikke. Når du holder fast ved det, blev jeg født bag jerntæppet og tilbragte de første ni år af min livet i Polen, indtil min familie flyttede til Canada i 1984. På gården brugte jeg en spand til at hente vand fra en brønd, da jeg ville drikke en drink. Da jeg skulle bruge toilettet, gik jeg også til udhuset om vinteren og minus 30 grader Celsius, det er minus 22 Fahrenheit for os seere, dit hus havde intet rindende vand i begyndelsen af ​​80'erne, lyder hårdt, men der er en vis forfining, at leve en spartansk livsnød får en til at sætte pris på den lille luksus, intet vand nogensinde har smagt bedre end vandet fra dette bryg, og der er ikke noget bedre end at tilbringe noget tid i et udhus ved minus 30 grader Celsius. Du sætter pris på hygge ved en brændeovn Polen havde ikke en stor motorcykelindustri, men en stor motorcykel ved navn Eunuch var lavet der og blev ca. onsidered en stor imponerende motorcykel af 350 motor cc enkeltcylinder PS 19 til 3 af hvad min kones 300 cc Honda gør i dag, og det er her min pointe ligger.

Det meste af verden aSportster er en kæmpe cykel i Nordamerika er den lille, der ikke lærte det på en tur gennem den Kørsel street ets i Indien gader fyldt med 150cc motorcykler og 50cc scootere og simrer vidunderet i folks øjne, når du kommer når du kommer hjem og kalder det en lille motorcykel. Dette er Harley F-head introduceret i 1914 kom i en 1200cc sø i 1937 en 1300 plus cc forskydning blev tilføjet til Flathead-motorområdet, disse to forskydninger var Harleys go-to-motorstørrelser i 85 år indtil 1999 var den dobbelte Cam-motor introduceret, motoren gik fra 1450cc til 1580 og derefter til 1690 fortsatte Milwaukeeeight denne tendens og er nu op til 1920cc i nogle af CVO-modellerne, så efter at have haft de samme motorstørrelser i næsten et århundrede, skyndte Harley sig for at blive større og større, fordi de metriske motorcykler blev ved med at hobes op, eller måske fordi gravemaskinerne er nødt til at konkurrere med Hondas Goldwing eller BMWs K-motorcykler, når du taler om BMW'er, som de for nylig frigav. Der er 18, der skal hylde R5, R5 var en 500cc motorcykel, der vejer mindre end 400 pund brændstof, R18 er mere end tre gange forskydning og næsten dobbelt så meget og har et bakgear, hvis du vil gå baglæns og tilfældigvis ikke være et problem R18 er ikke den moderne R5, men et lokomotiv med et r5 Halloween-kostume, BMW er også skyldig i at gøre sine andre motorcykler større og tungere, især GS-linjen, 800 Legendary er 80 GS, der vejede 409 pund i 1981, indtil 2004 vejede R 1200 GS omkring 500 pund, mens den nuværende 1250 GS vejer mere end 50 pund til dette antal, og Adventure-modellen vejer næsten 600 pund, dette er sket gennem hele løbet gange produkterne bliver større og dyrere, er jeg gammel nok til at huske, når Honda Accords ser sådan ud i stedet for dette, så hvad er årsagerne til denne vækst, nogle af ændringerne er absolut nødvendige A øger motorstørrelsen og gør et par klokker og fløjter og mærke B gør det samme og slår dem med en anden klokke eller fløjte, og inden du ved af det, skal du trække din 600 pund $ 30.000 eventyrmotorcykel til kantstenen og tænde den i fem minutter Snurre rundt med menuer og førertilstand, inden du går op ad en tre-mile grusvej Størrelse og kompleksitet er strengere emissionsstandarder ifølge loven kræver højere emissionsudstyr, eller du går til væskekøling som GS og lægger i radiatorer og kølemidler, der tilføjer vægt.

En anden ting, der har ændret sig, er den gennemsnitlige førerens vægt, ikke sikker på resten af ​​verden, men gennemsnitsvægten for både en amerikaner og en kvinde har været nede over 20 i de sidste 40 år. Den gennemsnitlige rytter har også mere udstyr, fordi vi er blevet mere sikkerhedsbevidste, så i dag er cykler nødt til at bære mere vægt og holde trit med hurtigere trafik på grund af hastighedsbegrænsninger. Tidligere opstod motorcyklen, der kunne rejse komfortabelt ved 60 mph eller hundrede Chugging var i stand til at chugge kilometer i timen var okay, dagens touringcykler skal kunne rejse 80 miles i timen eller 130 km i timen, mens forbliver brændstofeffektive og ikke for store motorer med høj kapacitet, men om vi virkelig er grunden til denne vanvittige form for racing eller størrelse og kraft er altid rentable flere funktioner får dig til en cykel Jo mere du kan opkræve for det og jo mere du tjener på itlean Følsom mave- og trækkontrol Drejning af lys Blind sidedetektion Detektion af baneafgang TFT berøringsskærm GPS-lydsystem Automatisk transmission Fartpilot Opvarmede greb og sæde Elektrisk forrude Elektronisk justerbar affjedring, og inden du ved af det, kører cyklen dig til din destination mens jeg napper på en massagestol på ryglænet. Jeg begynder at mistanke om, at vi mister motorcykelånden her. Jeg kan ikke huske Peter og Dennis ele ctronisk justering af suspensionen af ​​deres hjertekilehakere, mens de kørte rundt i landet, havde ikke ophæng, de havde komprimerede rygsøjler i slutningen af ​​turen, det er hvad hardtail betyder, og det er en del af motorcykelånden, der er mindre behagelig end at være i en bil, der trænger på elementerne som en del af det sjove, der klemmer sig i et udhus og -3 0, det er ikke rigtig sjovt, men du kan være stolt af, at du gjorde det, og det gør en god historie senere, men ikke når din cykel ikke efterlader elementer på dig, når du er efter din vilje, hvornår vil en Goldflügel bare være borger og tro mig, jeg kritiserer ikke, jeg faldt også for det, jeg gik til en BMW-forhandler for at købe en F 800GS og rejse med en Moto Guzzi stell vo1200 MTX, de blev begge brugt, hvor prisen og jeg tænkte hvorfor få en 800, når jeg kan få en 1200 for de samme penge, og det var dejligt, at cyklen er super behagelig, og du har lyst til en king cruiser-vej på elementerne hvad elementer der er en staldvæg foran mig, når jeg er id rive, og da jeg først tog hende ud med min kone på ryggen, spøgte jeg, at det føltes som en gravemaskine, det var så behageligt, at jeg næppe kunne mærke hendes vægt på ryggen, og det var fordi, at cyklen var så tung, at dens vægt havde ringe indflydelse på, hvordan det håndteres. Denne eventyrcykel vejede over 600 pund og bar det meste af denne vægt på fortovet, men når jeg begyndte at hoppe over ting off-road, indså jeg min fejl, cyklen er en håndfuld på grus og snavs, så jeg bytter den mod en Yamaha Tenere 700, der vejer 450 pund og har en parallel tvilling, der fortrænger 689 cc.

Jeg vedder på, at forskellen i terræn vil være nat og dag. Ser du, Yamaha er en af ​​de få motorcykelfabrikanter, der har skubbet tendensen og tilbudt forbrugeren en mindre, enklere mulighed. Tenner A 700 har ingen trækkontrol, ingen chaufførtilstande, ingen dikkedarer bare fordi det er mandat til at have det, men dette en mave er ikke slank og kan slukkes med en knap, der er ikke noget med menuer, så dette er i øjeblikket den billigste og letteste mellemvægtige eventyrcykel i verden, men hvis den lykkes, kan den ende med at blive en tandlæge til eventyrcykelmarkedet, der blev lanceret i 2019, overgik den legende, som alle andre vurderes som markedsledere - BMW r12 50 GS i Tyskland og også i Storbritannien flyver disse ting så hurtigt ud af showrooms, at de kun lige har nået de nordamerikanske heste og mine forfalder ikke om en måned til, min forhandler fortæller mig, og Yamaha har en 10 eller en 1200, men til deres kredit prøver de ikke at få forbrugerne til at bruge mere ved at skubbe det større og dyrere produkt, de har givet forbruge ere, hvad de har bedt om hele tiden, en lettere, enklere, dyrere og mere kraftfuld en Off Road Style Se på racerbilchaufføren De vil på forhånd sælge hver enhed i deres showrooms, og de vil have nummer et eventyrcykel i verden i år, hvis de kun kan producere nok til at imødekomme efterspørgslen, lyt til kunderne mellemvægtige eventyrcykler er fremtiden, måske mellemklassecykler er fremtiden, fordi Yamaha ikke er den første til at følge denne vej til succes i 2015 Ducati, mest premium-mærker lancerede et par luftkølede scramblere, som var til rimelige priser og øgede virksomhedens salg enormt, især blandt unge chauffører. Hvis BMW ei n i stedet for r18 udstiller en 400 pund 800cc cykel, der ligner den rigtige r5 med disse bremser og brændstofindsprøjtning, og hvad en scramblericon koster, tror du, de ville sælge et par måske med en bestseller på deres hænder i stedet for en meget dyrt udstillingsgenstand, der sandsynligvis vil samle støv i garagerne hos nogle få velhavende fyre, mens disse fyre gennemgår deres GS, og netop sidste år Royal Enfield, et firma, der har lavet næsten de samme motorcykler siden 1920'erne med et par mere traditionelt stylede, men lidt mere moderne luftkølede 650 cc tvillinger. Disse to modeller, Interceptor og Continental GT, er gearet mod det kvartalsvise, de har mindre forskydning på triumphbonneville-linjen, mindre strøm, mindre teknologi end nogen af ​​Bonneville, men de koster også to tredjedele så meget som den billigste triumf.

Så vi har salgstal, der sammenligner, hvordan disse to modeller fungerer i forhold til hele Bonneville-serien. Jeg har omkring 20/20 salg, der er uretfærdige over for Royal Enfield, fordi de kun har de første tre måneder med tvillingesalg sammenlignet med de første fire måneder triumferne tæller hastigheden tredoblet alt i de første tre måneder af året Royal Enfield solgte mere end tyve -to tusind tvillinger i de første fire måneder af året Triumph solgte seksten tusind og fem hundrede motorcykler og ja, triumfer er dyrere, og der er mere fortjeneste end at sælge en Royal Enfield Men det vigtige er budskabet Forbrugerne ønsker en motorcykel, der er enkel og overkommelig. De vil have to hjul og en motor, og de vil have det til at se godt ud og fungere godt, når de får et valg.

De vælger højteknologi og størrelse og ydeevne, og ja, selvfølgelig vil nogle af dem også have klokker og fløjter, men hvis den cykel, du føler dig tættest på at være Marlon Brando, kun er $ 8.000 canadisk eller noget, koster det altid en latterligt lav pris i dit land Enfield har lige åbnet sit nordamerikanske hovedkvarter i Milwaukee og forsøger at få en besked på tværs, så hvad er tenoren til en 700 Ducati Scrambler og RoyalEnfield-tvillingerne, der viser, at du ikke kan genopbygge cyklen Du skal bare opfinde to af dem og en motor, der tilbyder en anstændig pris, og kunderne strømmer ind og ikke kun unge kunder. Jeg har modtaget mange kommentarer fra ældre kørere, der siger, at de er gået tilbage til mellemklassecykler, fordi de siger, at de ikke kunne håndtere de store motorcykler, de havde. Håber resten af ​​branchen tager sig af det, selvom jeg er sikker på, at Yamaha og RoyalEnfield håber, at de ikke vil fortsætte med at grine hele vejen gennem banken, mindre sandt? Mellemvægt motorcykel, du gerne vil se i tidligere artikler, har jeg allerede spurgt om en indisk FTR 750 og en Africa Twin 800 og en komplet serie af motorcykler omkring Harleys 975 CC motor, hvilken mellemvægt motorcykel ville få dig ind i et showroom, del dine forslag i kommentarerne nedenfor, hvem ved, om der er nok seere? bede om noget, måske vil branchen være opmærksom, måske skulle forbrugerne anvende nogle af disse Pavloviske taktikker og købe enklere ting, der kunne få producenter til at producere mere af det og give bedre værdi, eller brug det kameraudstyr, vi har brugt til at filme denne kanal.

Links kan findes under alt, hvad der er anført der, blev købt for vores egne penge, og vi er ikke sponsoreret af noget firma, men nedenstående links er tilknyttede links, og kanalen betales for et lille beløb for at henvise dig til at shoppe uden at pådrage sig ekstra omkostninger og vælge den rigtige størrelse til genstande såsom hjelme og tøj. Mange tak for din broderskab og sorority-støtte, der holder gummisiden nede, den skinnende side op og lavede eger med dig

Hvilke cykler er gode til op ad bakke?

bjergcyklerhar lavere gear end vejcyklerså du kan køre op ad stejlere terræn. To hyppigt anvendte udtryk er fuld suspension, hvilket betyder acykelhar både for- og bagophæng og hardtail, hvilket betyder acykelhar kun en ophængningsgaffel.

cykelreflektorer

Hvilke cykler er bedst til op ad bakke?

FØRSTE VALG, VALG 1: 'SPORT' HYBRID, også kaldet 'FITNESS'CykelJeg vil anbefale en 'sport hybrid' typecykelmed en lidt opretstående kørestilling og lavt gear til klatringbakker, og en der har frafald på rammen til fastgørelse af stativer.

Kan du køre på en cruiser-cykel op ad bakke?

Detcruiser cykeler notorisk tung, hvilket gør det vanskeligt atridedenne typecykel op ad bakke. Men mens en lysere rammekangør det meget lettere atridetilcykel op ad bakkeeller pedal hurtigere, detkanogså være en kæmpe underganghvis duerridningi dårligt vejr eller blæsende forhold.

Er vejcykler bedre til bakker?

Cyklingopbakkerer den afgørende udfordring i cykling. Agod vejcykeltil op ad bakkecyklinghar lav vægt med de rette gearforhold til at tackle bjerge og stejle kvaliteter. Uden de korrekte gearforhold kan du hurtigt løbe tør for damp.

Er det bedre at cykle end at gå?

Cyklinger mere effektivend at gå, så du vil sandsynligvis arbejde hårdere afhurtigt og sandsynligvis udøve dit hjerte, lunger og store muskler mere. På den anden side,cyklinger sandsynligvis mindre hårdt på dine hofter, knæ og anklerend at gå.

Kan du tabe dig på en cruiser-cykel?

Bare en halv times cyklingkunneHjælpduforbrænd hundreder af kalorier, baseret på dit indsatsniveau.Du kunne gøredet om morgenen eller aftenen før eller efter arbejde, ellerdu kunne cykletilgørnogle ærinder. Ikke kun vilduforbrænde kalorier og træne din krop, menduJeg får også sparet på gas.

Hvilken er den bedste komfortcykel til mænd?

For mænd er de tre mest ideelle valg: 1 Raleigh Bikes Venture 3.0 Comfort Bike 2 Sixthreezero EVRYourney Men's 26-Inch Hybrid Cruiser Bicycle 3 Schwinn Men's Suburban Bike

Hvad gør en cykel til en 'behagelig cykel'?

At kalde en cykel en 'komfortcykel' antyder noget, at andre cykler ikke er behagelige. Dette er ikke strengt korrekt. Snarere er geometrien og kontaktpunkterne, såsom styr og sadler, på visse modeller af vej- og hybridcykler bare mere velegnede til ryttere, der allerede har mange miles under bæltet. ANBEFALEDE VIDEOER TIL DIG

Hvilken er den bedste cykel til afslappet ridning?

Specielt designet til behagelige og afslappede afslappede forlystelser og pendler, er Kentfield-cyklerne et godt valg til komfort, og hvad mere er de til en meget rimelig pris. Placering af kørere i en neutral, opretstående position giver CS1 rigelig kontrol under kørsel, mens dens 38 mm dæk giver dig en polstret følelse på farten.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Nyc-cykling - almindelige svar

Er New York City cykelvenlig? Hvis vejen er for smal til, at en cykel og en bil kan køre sikkert side om side, har du ret til at køre midt i kørebanen. Cykling er tilladt på alle hovedgader og lokale gader i hele byen, selv når der ikke findes en bestemt rute.

Udholdenhedscykling - hvordan man løser det

Hvad er en udholdenhedscykling? Enhver tur på cirka en time eller mere i et samtaletempo er en udholdenhedstur. Overbelaste. For at forbedre din udholdenhed skal du køre længere ture, end du er vant til.

Sådan repareres en bulet cykelfælg - hvordan man håndterer

Hvor meget koster det at fastgøre en bøjet cykelfælg? Hvis hjulet kan fastgøres - det ser generelt godt ud, men har en wobble - kan du forvente, at din lokale cykelbutik opkræver $ 20 - $ 30 for at sande det ved hjælp af professionelt udstyr som en truing-stativ til den perfekte linje og rundhed. 10 авг. 2019 г.

Fitbit og cykling - hvordan man håndterer det

Kan Fitbit banecykling? Mens de cykler, kan brugerne se deres afstand, varighed, gennemsnitshastighed, puls og forbrændte kalorier. På skrivebordet kan brugerne se et kort over deres rute og sammenligne statistikken fra tidligere forlystelser for at se, hvordan de klarer sig over tid. г.

Cyklistben - hvordan løser du det?

Hvilken cykling gør med dine ben? Benstyrke Cykling forbedrer den generelle funktion i underkroppen og styrker dine benmuskler uden at overbelaste dem. Det retter sig mod dine quads, glutes, hamstrings og kalve. 21. januar 2020

Vaast-cykler - hvordan man løser det

Er magnesiumcykler gode? Magnesium kan bruges til at konstruere cykelrammer, der er lettere end aluminium og samtidig opretholde høj trækstyrke og dæmpningsevne. Alt dette fører til en meget glattere og mere effektiv tur. Magnesium kommer også ind til et lavere prispunkt end populære letvægtsmaterialer som kulfiber.8 авг. 2018 г.