Vigtigste > Cykler > Bedste hybridcykler - innovative løsninger

Bedste hybridcykler - innovative løsninger

Hvad er en hybridcykel god til?

HybridCykler blev oprindeligt udtænkt til at give fordelene ved både racercykler og mountainbikes. Deres store polstrede sæder og lodrette styr giver en behagelig kørestilling og erbedst tilafslappet ridning rundt i kvarteret ellercykelstier, pendling til korte afstande og ærinder omkring byen.



Hej gutter! Med kvaliteterne af mountainbikes og racercykler er hybridcykler det bedste fra begge verdener. Fordi de imødekommer kravene fra alle kørselsforhold, kan hybridcykler bruges til at krydse rundt i byen eller tackle nogle ujævne veje. Det er alsidigt, men det er også holdbart at ramme ethvert terræn, så vi skal se på de fem i denne artikel. Vi har oprettet denne liste baseret på vores egen mening, forskning og kundeanmeldelser.

hvordan man forhindrer mavesmerter

Vi har overvejet deres kvalitet, funktioner og værdier ved at indsnævre de bedst mulige valg. Hvis du har brug for mere information og opdateret For priser på de nævnte produkter, skal du sørge for at tjekke linkene i beskrivelsesfeltet nedenfor. Her er de fem bedste bedste hybridcykler.

Det femte produkt på vores liste er Schwinn GTX. Schwinn GTX er en hybridcykel, der er fantastisk på forskellige veje. Den har en aluminiums dobbelt sportramme og fås officielt i 3 forskellige modeller, nemlig GTX1.0, GTX 2.0 og GTX Elite.



Th Denne aluminiumslegeringsstelecykel er hård nok til at blive brugt til enhver lejlighed. Schwinn designet denne cykel med lydhør håndtering og hurtig acceleration. Den har langvarige dæk, der mestrer selv de mindste ujævnheder på stierne. Schwinn GTX er også udstyret med et affjedringssystem på forgaflen, der absorberer ujævnheder og sikrer en jævn kørsel.

Schwinn GTX tilbyder jævn navigation, hvad enten det er til pendling eller bare på stier. Vejbrug. Schwinn GTX er udstyret med en lineær trækbremse og har stiv affjedring.

Den har mekaniske skivebremser foran og bagpå. Det har også 21-trins Shimano-triggerskiftere og Shimano bagskifter. Dens fordele er: * Det er i stand til at tackle ethvert terræn, så længe det ikke er ekstremt; * Det er fantastisk til pendling og sport; og * Den er lettere end en normal mountainbike.



Ulemperne er dog: * Sædet kan være ubehageligt efter lange rejser; og * Det er ikke beregnet til ekstrem off-road brug. Hvis du leder efter en cykel, der tilbyder hastighed og smidighed til en overkommelig pris, er Schwinn GTX perfekt til dig. Det fjerde produkt på vores liste er Schwinn Network.

Schwinn Network er den perfekte cykel til lange ture omkring dig. På trods af sin lette vægt er denne cykel robust nok til at rumme høje kørere. Uanset om du pendler til arbejde eller kører til fritidsaktiviteter, tilbyder denne hybridcykel en let, jævn og behagelig tur.

Denne cykel har en indbygget 21-trins Shimano EZ Fire Shifter designet til hurtige justeringer og tilstrækkelig acceleration. Det er designet til at give en fantastisk køreoplevelse på asfalterede veje, ujævne stier og endda små bakker, rammen, høje fælge og lineære trækbremser er lavet af aluminium. Det alsidige design gør det muligt for kørere at køre det let, hvilket giver dem adræt bevægelse og mobilitet.



Schwinn-netværket er udstyret med 700c-dæk og inkluderer Shimano 21-speed Revo TwistShifter og Shimano bagskifter. Den leveres også med en affjedringsgaffel for en jævn kørsel. Dens fordele er: * Dens stilk er justerbar.

Det kan rumme ryttere i forskellige højder, der tager op; * Det gør det lettere at klatre i bakker; og * Det er lettere end andre cykler af denne type. Ulemperne er dog: * De øverste rørkabler kan blive viklet ind i bilcykelstativ; og * Den kan ikke håndtere ekstreme off-road ruter. Med Schwinn Network kan du nyde en behagelig og effektiv rejse.

Det er en ideel hybridcykel til nabolagsture, på cykelstien eller på din morgenpendling. Det tredje produkt på vores liste er den sjette reezero Pave n 'Trail. Pave n 'Trail tilbyder ydeevne og alsidighed.

Denne cykel tilbyder behagelige forlystelser, fordi den leveres med en Vibrazord Front Suspension tuning gaffel og 1,75 tommer brede skridsikre dæk med robuste tråde. Den fås i 3 versioner: Netværk 1.5, Netværk 2 og Netværk 3.0.

Uanset om det er fritidsaktiviteter eller ikke-fritidsaktiviteter, giver denne cykel dig mulighed for at køre jævnt og stabilt. Det er også komplet med en 7-trins gearskift med præcise gearskifter til hurtig og nem manøvre. Pave n 'Trail er udstyret med en Vibrazorb affjedringsgaffel, der reducerer vibrationer og stød på ujævnt terræn.

Dens 1,75-tommer glatte dæk ruller glat og hurtigt på fortovet, mens den robuste slidbane absorberer ridser fra snavs på stier. Denne hybridcykel er også udstyret med en 21-trins Shimano trigger shifter.

Dens fordele er: * Det er fantastisk til daglig brug som pendling og løbende ærinder; * Det kan rumme håndbagage takket være det bageste stativ; og * Det er let. Ulemperne er dog: * Dækkene kan betragtes som brede; og * Hans indre rør kan undertiden være forkert justeret. Sixthreezero Pave n 'Trail er ideel, hvis du leder efter en slank cykel, som du kan køre på arbejde, løbe ærinder og endda udforske off-road stier.

Det andet produkt på vores liste er Schwinn Discover. Schwinn Discover er lavet til at sejle gennem forskellige terræn. Den leveres med en aluminiumsramme og et justerbart krumtapsystem i aluminium.

Selvom det ikke er en mountainbike, viser denne hybridcykel sig at være stærk og stabil og i stand til at udføre forskellige opgaver på overflader, den møder. Denne cykel tilbyder 21 hastighedsvariationer, hvilket gør den til en smidig cykel, som du kan bruge på en travl storbygade, ru landskab eller åbent, ru terræn. Schwinn Discover er udstyret med en affjedringsgaffel, der kan håndtere ujævnheder og stenet terræn.

Der kræves ingen kørefærdigheder, når du kører på denne hybridcykel, da det er ret let at manøvrere. Den har en 21-trins SRAM-grebsskiftearm, en legerings twist-grebsskifter og en Shimano bagskifter og gearkasseholder. Dens fordele er: * Dens fendere beskytter føreren mod snavs og ridser; * Det tilbyder en bred vifte af oversættelser; * Dens justerbare stilk kan rumme ryttere i alle størrelser; og * Det kan bære genstande.

Denne hybridcykel er dog ret tung. Hvis du leder efter en cykel, der kan imødekomme kravene fra forskellige udfordrende terræn, er Schwinn Discover den cykel, du kan stole på. Før vi giver nummer et væk, skal du læse nedenstående beskrivelse for de seneste tilbud på hver af disse varer, og sørg for at abonnere, hvis du trods alt vil være opdateret om de bedste produkter på markedet, vores bedste hybridcykel er den tres nul EVRY-rejse.

Ved første øjekast ligner Sixtyreezero EVRYjourney en almindelig cruiser-cykel, men ved nærmere eftersyn er det en hybridcykel, der er udstyret med en 250 watt baghjulstrækmotor og understøtter to tilstande: pedalassistent og fuldt elektrisk. På vejen er cyklen i stand til at nå hastigheder på op til 24 km / t fuldt elektrisk. Med pedalassistance kan den nå op til 48 km / t, hvilket betyder, at motoren kører, mens du træder i pedalerne.

På bagsædet finder du et batteri på 250 watt, der er designet til at køre b Op til 15 miles ved fuld opladning. Designmæssigt er EVRYjourney en fremragende cykel til afslappede ture. Det er en blanding af hybrid- og strandcruiser med en behagelig, afslappet geometri, der sætter din krop i lodret position.

Denne cykel er udstyret med en gennemgående aluminiumskasse med 1,95 tommer brede, halvglatte dæk. Mens cykling tilbyder forskellige forhold fra 1-hastighed, 3-hastighed, 7-hastighed og op til 21-hastighed for forskellige accelerationsvariationer, kan det bringe dig til din destination med en hastighed, der hverken er for hurtig eller for langsom, men med den rigtige kadence for at nyde en jævn kørsel.

EVRYjourney hybridcyklen er udstyret med 26 x 2 tommer halvt glatte dæk. Den har en 7-trins Shimano Tourney bagskifter og en 7-trins Shimano Index Revo Shifter. Samtidig er den udstyret med skivebremser foran og bagpå samt et bagagebærer og mudderbeskyttelse.

Dens fordele er: * Den har en bred vifte af gear: valg; * Det har fendere til at holde snavs og ridser ude; og * Det kan bruges til pendling, men det er ikke ideelt til ekstrem off-road brug, så hvis du leder efter en cykel, der er ideel til den daglige pendling eller afslappet tur og kan håndtere et par hårde veje, så sixtyreezero EVRYjourney hybrid e-cykel er en af ​​de bedste muligheder derude. Og det er alt sammen med vores fem bedste hybridcykler på markedet. Se beskrivelsen nedenfor for links til mere detaljeret information om hvert produkt.

Og husk at efterlade en kommentar for at fortælle os, hvad du synes. Det er det for nu. Tak fordi du kiggede med! Hvis vi har hjulpet dig på nogen måde, skal du klikke på knapperne 'Synes godt om' og 'Abonner'.

Vi ses i de næste artikler!

rad power bikes anmeldelser

Er hybridcykler gode til langdistance?

Ja,hybridcyklerkan gå rigtiglange afstande. At være engodtblanding af bjerg og vejcykel; Det er enstoremulighed for at køre under forskellige forhold (blanding af on-road, off-road ride). På ulempen har den bredere dæk end en typisk vejcykelog kræver derfor lidt mere indsats.

Er en dyr gruscykel det værd i forhold til hybridcykel?

Hvis målet er at gå på en typisk tur til ærinder, erhybridcykeler den bedre mulighed. ENgruscykelvil gøre et bedre job uden for vejen, men det fungerer stadig godt på fortov. Bare husk at enhybridcykelvil kun være i stand til at gøre så meget væk fra vejen.

Jeg tror efter syv eller deromkring år nu begynder vi cyklister at komme igennem vores hoveder, hvad en gruscykel er. under hver gcm-artikel med gruscykel er der langt færre kommentarer i disse dage, der siger gruscykel, hvad er pointen med, hvor det bare er en racercykel med større dæk, en hybrid en cyclocross? Cykel det er bare en masse cykler fra 90'erne, bare meningsløst i de sidste par år her ongcn vi har sammenlignet gruscykler med racercykler, gruscykler med cyclocross cykler og gruscykler med langrend mountainbikes og så har vi virkelig en følelse at vi er på har nået det punkt, hvor vi virkelig forstår, hvad en gruscykel handler om, og hvad dens styrker virkelig er, Holdup richards, hold op, hvad synes du om denne mygravel-cykel, min gud alex, hvad har du gjort godt, jeg åbnede Uppandora's kasse, det er hvad Jeg har gjort det, og det er hvad du tror du kender gruscykler godt endnu ikke fordi det er gruscykel versus gruscykel, kom ind, åh mine gode vittigheder til side, vi ved hvad gruscykler er, men er det ikke co du har det mange valg, at du kan købe eller samle en cykel, der er nøjagtigt skræddersyet til dine behov, mens du stadig er sikker på, at uanset hvilken gruscykel du er udenfor, stadig vil være super alsidig og vise dig forskellene, vi byggede to cykler. godt i de helt modsatte ender af gruscykelspektret, og vi vil skubbe dem til deres grænser og se, hvordan de er. Hvilken dag der nu er min cykel er salsa krigsfuglen, og jeg forventede, at den skulle parres så hurtigt som muligt, og salsa kan og rent faktisk er de hævder at have bygget de første grus-specifikke cykler, de har været involveret i grusløb siden starten af ​​grusløb, og dette er deres nyeste våben; himano gav os venligst to Grx-gruppesæt forudsat, så vi kan bruge Alex, og du kan forestille dig, at vi mere end glade for at køre dem, men det er også en fantastisk måde at vise alsidigheden af ​​Grx, som taler om alsidighed.

Jeg blandede endda nogle af de xt-monterede højre komponenter fra shimano, her har jeg xt-kædesæt og kassetten også, og hvad jeg synes, det er en amasonindsats, og det er en fremadrettet stålramme, der er god, det er en eventyrcykel, som du kan tage med overalt og en af ​​de mest bemærkelsesværdige ting ved denne cykel er de massive dæk, som jeg har og har her, jeg har 2,3 tommer dæk, der er ret store efter gruscykelstandarder, og med den passer denne ene cykel på så store dæk, den har et boost mellemrum, en teknologi, der kommer fra mountainbikes, og det er derfor, jeg har et cykelkædesæt installeret her, vi har et meget bredere sædeopholdsområde her end hvad vi traditionelt har på en cykel, og hvis du opgraderer til en lidt mindre 650 cc cykel , kan du endda montere 2,6-tommer dæk på denne cykel, hvilket er endnu mere imponerende og giver dig mulighed for at køre på langt mere aggressive M terræncykler og at betjene, at jeg har min venstre grx-håndtag, så vi har en god opsætning til det, og vi lim stadig en dropbar frem nt af cyklen, men den er utroligt udstillet, og jeg bruger Shimano's grx dual control forsendelse, disse to cykler er måske ikke ærter i en kapsel, men de er bestemt relaterede, og hvis du vil se, hvordan vi byggede disse cykler, har vi en artikel, der beskriver det på tech-kanalen, så det er værd at tjekke ud. Vi kører ikke disse cykler hoved-til-hoved, men vi tager en afslappet tur med noget grus, skov-singletrack og noget asfalt, og vi tager dig med os, hvornår var du sidst på en afslappet tur? er et godt punkt alex kunne have været for nogen tid siden i 2014 rightalex skulle vi gøre det vi kommer hej du ser godt ud gjort let arbejde lige nu vi ruller vi troede vi ville fortælle dig lidt mere om cyklerne først alex du har dit sæt Copyright er en larmende gruscykel, der handler om at være ekstrem, den anden grund til at vi skal tale om det, um, du har en Xt-krumtap, jeg har designet cyklen til at have et boost-stativ, det giver dig grundlæggende mulighed for at tage for at designe mere dækafstand, men du kan Jeg får ikke en Grx-krank med Boostnope, men fordi det hele er en del af Shimano-økosystemet, passer alt nu sammen på spektret med mine to af opsætningen, jeg har en 48-tandring sammenlignet med Alexs 34yeah.

Hvis hastigheden nogensinde steg i dag, Alex, ville jeg sige, at jeg ville kvæle dig i mit støv, men sandsynligvis er det mere passende årligt at vride sig i min muddervægt Alex, der var grus i August, ja, du skal tage mit ord for det uanset inden vi tackle dette første stykke singletrack, det er vigtigt at bemærke en af ​​de store udviklinger inden for gruscykler.Novelle historie er godt ændringen for at tackle mere udfordrende terræn meget mere som dig Tag en mountainbike, og hvorfor er det godt, fordi det bare er sjovt, det er sjovt , ja for en vejkører, der først drager ud på snavs eller i dette tilfælde mudder. Det kan virke som en håndfuld, men mange af os derude har vores rødder inden for mountainbike eller cyclocross, og det føles lidt som at komme hjem, ja det er anderledes, men det er fantastisk, lad os gøre dette dropper-post aktiveret ah re ibe det, hvem kommer, jeg vil fortælle dig, hvad der gjorde det godt, hej, åh mit ord, ja, det er wow, det er bare jeg er forbløffet over hvor meget greb jeg har, men ikke kun mængden af ​​greb, men kontrollen og stabiliteten o f de store brede dæk og geometrien på denne cykel over rødderne og det ru terræn, jeg fortæller dig, hvad det virkelig er imponerende ja, nu havde jeg bestemt ikke det samme niveau af kontrol som dig, men jeg må sige, at jeg elsker vanskeligt terræn på en traditionel gruscykel eller en crosscykel, det skubber cyklen til dets grænser, det skubber mig til mine grænser, det er ikke så hurtigt, men det er stadig sjovt, og jeg ved, det lyder ironisk fra en mand, der forventer, at denne cykel skal være som hurtigt som muligt, men det er en anden ting at være langsom på vejen, fordi din cykel holder dig tilbage, jeg finder det virkelig frustrerende, men at være langsom i terrænet, vi skal virkelig arbejde med cyklen ja, jeg tror det er virkelig meget givende, vi har begge lige så sjovt vi er ikke vi heldigvis vi begge holdt rigtigt ja en ting mere var virkelig imponeret ja kom nu, vi har bare en Nåede den sidste asfalt sektion inden afslutningen af ​​vores tur og på dette tidspunkt jeg ville have troet, at de smallere grusdæk på min cykel ville m ean at jeg kan rulle meget hurtigere end den bredere mand med dæk på Alexs cykel, men nej, tilsyneladende ikke så alex. Jeg har disse websteder kaldet bikewrongexistence.com fundet, som er en absolut skatkammer af nerdery, de tester i et laboratorieområde af dæk grusdæk mountainbike-dæk, og jeg har brugt meget tid på at se på testresultaterne for mountainbike- og grusdæk, og det ser ud til, at bredere mountainbike-dæk normalt er omkring Rul fem watt pr. hjul hurtigere end et grusdæk, fordi det bruger det Den bredere slagtekrop ruller generelt mere effektivt i alab nok til at kompensere for den ekstra slidbane, du normalt får på et mountainbike-dæk, som den slags sprængte det væk. Det er temmelig imponerende ja, jeg er meget imponeret, men selv med den lavere rullemodstand hjælper det mig ikke meget, hvis jeg har en 34-tandkædehjul, og du har en smæk godt med 58tooth58 ja nej det er en 48 men ja stadig ohyeah gud det kommer ud, det er ret stort, og ja det er en stor forskel, det er faktisk med mine to gennem opsætningen, jeg har jeg har gear, der er meget bedre egnet til at køre på asfalt, det er helt sikkert, men jeg holder fast ved din ven ja tak det er fristende at gå asap gå hjem og blive varm, bliver jeg hos dig? Jeg løber væk, du ser faktisk på den ting, se på den, grusen er knudret, ja, vi er gået fra glat, velplejet grus til klumpet grus, det er rigtigt, denne stenede sti, ja dybest set disse brede dæk , godt kontinentale brede dæk, som jeg er vokset til at være 2.3, de kommer virkelig til deres ret på dette stenede terræn, og mens jeg let kører over de store klipper, skal du virkelig sortere ulykken og arbejde på cyklen for at komme over traditionelle 40 mil brede grusdæk, og det gør en enorm forskel, gør det ikke, men mens det lyder som en simpel ting, når man taler om dækafstand, faktisk når man monterer større dæk, er der en hel del konsekvenser for, at et cykelmærke bringer med, jo bredere dæk, jo længere væk fra den slags fede cykel får du med en mere traditionel gruscykel som denne, så den er meget ens, spektret er ikke, ja, det dækker alt hvad en forskel dæk gør værd ja tilbage til toppen, er det smukt? kom nu, lad os gå, selvom vi bestemt begge er cykler med jobstyr, som om du er på en monster truck, en meget kort monster truck, ja, du har en god position til teknisk kørsel. Jeg tror jeg kunne få en stilling svarende til din som jeg tror, ​​at du bliver nødt til at gå på kompromis med denne cykel, hvis du skulle prøve at få en? Positioner svarende til dette ja, men det er det, denne cykel handler om, det handler om at være bølle og ekstrem, det er derfor, jeg byggede, du ser ekstremt bølle ud de ord, der aldrig blev brugt til at beskrive mel, sæt det der skål mand, det var virkelig godt ride, selvom det var helt isende koldt og det fniste ikke hele tiden med regnen ned, men det var dejligt at virkelig understrege forskellen mellem disse to motorcykler, selvom de selvfølgelig begge er gruscykler og meget for sjovt ikke det, ja jeg tror det viser, er det ikke, at der ikke er nogen? Noget som en gruscykel En gruscykel er som en mountainbike, hvilket betyder, at du kan have en langrendshardtail eller en downhillcykel.

Selvom de begge stadig er mountainbikes, er de helt forskellige, men hvad med her, hvad der er anderledes er, at du aldrig vil tage en down eller mountainbike med dig på en cykeltur. Den pæne ting ved gruscykler er, at du kan køre dem, uanset hvilken ende af spektret de er på, men hvad jeg fik af det, er det faktum, at vi bruger drop-styrecykler under disse dårlige forhold, en grus-specifik gruppesæt som grxyou, som de fungerer perfekt, og det er nøjagtigt egnet til det job, det er beregnet til, er det ikke bare perfekt? ligesom drømmens liv, giv denne artikel store tommelfingre, hvis du kunne lide det, og husk, at nu kan du gå til gcn tech og se en konstruktionsartikel af disse to hjul sammen og lidt mere information om de produkter, som vi også brugte

pro cykelhjelme

Hvor meget skal jeg bruge på en hybridcykel?

Hvor meget skal jeg bruge på en hybridcykel? Det behøver du ikkebrugemere end $ 500, hvis du har et budget til et nythybridcykel. I intervallet $ 450-500 kan du få en godhybridcykelopfylder dine behov.

Hvad er den bedste cykel at købe? Um. Bare et sekund, faktisk. (Upbeat music) Seriøst er dette spørgsmål virkelig svært at besvare, ikke fordi det faktisk er svært at finde en fantastisk cykel, men faktisk fordi den bedste cykel helt afhænger af dig, rytteren.

I stedet for at spørge, hvad den bedste cykel er, bør vi i stedet spørge, hvordan køber du den bedste cykel til dig? Nå, det første punkt i at købe din bedste cykel er faktisk det første punkt at sikre, at den passer til dine behov. Lad os nu fokusere på drop barer her. Hvis du vil køre off-road, kan du overveje at købe en mountainbike.

Nu er cyclocross- eller gruscykler som disse utroligt alsidige og sjove off-road, så længe de er glatte. For ægte adrenalinopladede off-road-forlystelser er de federe dæk på en mountainbike dog simpelthen sjovere. Du er mindre tilbøjelig til bump og sten og rødder, så du kører mere behageligt, kører hurtigere og også mindre li. er kely for at få et fladt dæk.

Hvad så med disse grus- eller cyclocrosscykler? Nå, de er stort set som racercykler, selvom de er lidt langsomme en time langsommere på en tur end denne cykel. Nå, dette kan måske ikke være vigtigt for dig, men det er en kendsgerning. Så hvis du vil køre på landevejen, skal du købe en racercykel.

For alt andet, men denne cykel kunne være perfekt. Du kunne bare kramme de større dæk, gå på opdagelse, køre lurveje, som du normalt ikke ville røre med en lektestang på en sådan cykel. Disse er også meget robuste at røre ved, så du kan med glæde køre på arbejde hver dag hele vinteren med et barnesæde, der sidder fast på ryggen.

Det er en rigtig arbejdshest. I betragtning af at ikke mange af os rent faktisk kører, er det fornuftigt at købe en racercykel? ”Åh ja, der er bestemt et punkt i at købe en landevejscykel. De er hurtigere, hvilket også betyder, at det er lettere at fortsætte, selvom det er din taske.

De er mere lydhøre, de er livligere, de klatrer bedre, de kan afstige bedre, de kan med sikkerhed foretage strålende sving. Det er lidt af en sportsvogn, men for en pris. Og faktisk er mange racercykler meget bedre til grusridning, end du måske tror.

Det næste vigtige punkt, eller endda først kunne vi ikke beslutte, er den rigtige pasform, utroligt vigtigt for at finde den bedste cykel til dig. Nu behøver du ikke længere investere i en professionel cykelmontering. Hvis du køber fra en velrenommeret butik, skal de være i stand til at hjælpe dig med at finde den rigtige størrelse. med rette fokuserer på sadelhøjden.

Dette er faktisk meget let at justere. Så hvad der har mere indflydelse på, hvad den rigtige cykel er, er rækkevidden for styret og også deres højde. Så hvis du har en kort eller høj position, skal du sandsynligvis købe en cykel, der tilbyder dig det.

Så en udholdenhedscykel, men hvis du foretrækker en længere, mere strakt position, vil du sandsynligvis finde en udholdenhedscykel ret ubehagelig. Så du er nødt til at vælge en mere traditionel, letvægts eller pilformet cykel. Tidligere var letvægten alt i alt, når du køber en cykel.

Lettere cykler er hurtigere. Eller de var faktisk, indtil aerodynamiske cykler kom sammen, og teknisk set er de nu hurtigere i næsten alle kørselssituationer. Men de er også dyre, så det bør stadig være en af ​​dine vigtigste overvejelser at holde priserne lidt lavere.

Som sagt er lettere cykler hurtigere og mere lydhøre, og de er også mere effektive. (glad musik) Der er fire muligheder. Stål, titanium, aluminium og kulfiber.

Enhver kan være indbygget i en fantastisk cykel, og alle vil have deres tilhængere. Med lavere budgetter vil rammesætvægt sandsynligvis være dit primære problem. Så billigt stål er ret tungt, men det føles virkelig sejt og virkelig solidt; aluminium er lettere og derefter kulfiber generelt lettere.

Mens mange kørere forsøger at springe til en kulfiberramme så tidligt som muligt, har jeg en tendens til at antage, at en aluminiumsrammecykel til samme pris ofte er et bedre valg, og meget af det skyldes kredsløbet. Dyrere gear har en tendens til at fungere bedre og glattere, op til omkring 1.000 euro, dollar, pundmærke for cyklen. Og så bliver de kun lettere med undtagelse dog af elektroniske gear, der fungerer bedre.

Det gør de, undskyld. Antallet af gear skal ikke være så stort et problem. Bortset fra at færre gear bagved har tendens til at betyde lidt dårligere ydelse og lidt mere vægt.

Hjul og dæk kan påvirke eller forringe turens kvalitet. Så et godt, let sæt kan have en transformerende effekt på din cykel. Så når du køber en ny, skal du sørge for at være opmærksom på, hvad der står på den, og muligvis bringe nogle ofre andre steder på cyklen for at få et skarpt sæt dæk, hvad hvis den cykel, du vil købe, kommer med med en sadel, du ikke kan lide, eller med tåklemmer og stropper? Du ændrer dem.

Dette er hvad du lægger til side med lidt mere budget, måske køber du et sæt pedaler uden klip eller køber et styr med en anden form, som du foretrækker, kan gøre en virkelig stor forskel for en cykel. Så prøv ikke at blive afskrækket af en eller flere komponenter, der ellers kan være den bedste cykel for dig. Ikke mindst er din cykels udseende, dens æstetik.

Nå, jeg tror, ​​det fortjener måske at være højere på vores liste, selvom det ikke lyder som den mest rationelle måde at vælge en cykel på. Hvis du virkelig elsker udseendet af en cykel, hvis det får dit hjerte til at slå hurtigere hver gang du ser det, er det en fantastisk cykel i mine øjne, og du kan sandsynligvis tilgive det for alle dets mangler, hvis du ser det hver gang du ser det, du vil tage en cykeltur. Det er en fantastisk cykel.

For at gøre dette skal du blot klikke på kloden. Hvis du leder efter mere indhold, der kan hjælpe dig med at beslutte, hvad den bedste cykel er, har vi en god artikel lige derovre, der er Endurance Bike vs Arrow Bike vs Lightweight Bike.

Eller med hele denne cyclocross vs.

Er vejcykler meget hurtigere end hybrider?

HvorforEr vejcykler hurtigere end hybrider?Racercyklererhurtigere end hybriderpå grund af nogle få egenskaber: vægt, kørestilling og dækbredde.Racercyklerhar meget lette rammer, især dyrere. De har også mindre og lettere hjul.

Skal jeg købe en hybrid- eller gruscykel?

De adskiller sig i formål og opbygning, detgruscykelgiver rytteren kontrol på alle slags terræn, menhybridcykeler ideel på asfalterede veje. Hvis du har brug for encykeltil eventyr på forskellige overflader har du brug for engruscykel, men hvis du har brug for encykeltil pendling har du brug for enhybridcykel.

Er hybridcykler gode til fitness?

I dag er enhybrider enfantastisk cykelfor sjov ogfitness. De har normalt affjedringsgafler for at udjævne vejen. De fleste typer bruger et dæk, der er 30-40 mm bredt og velegnet til grusveje, skinner til stier eller asfalterede veje.03.31.2017

Hvorfor er min hybridcykel så langsom?

Hybridcyklererlangsommereend standardvejcyklerpå grund af en større dækstørrelse, mere lodret førerposition og forskellige gearforhold. Det sagt,hybridcyklerudmærke sig ved, hvad de er beregnet til en blanding af komfort, stabilitet og effektivitet.

Er 12 kg tung for en hybridcykel?

Mesthybridervejer omkring otteogtyve pund. Lettere ogtungere hybridcykelrammer er tilgængelige og har et design, der enten læner sig mod vejencykeleller bjergetcykel. I sidste ende, hvad enten du har brug for en lighter ellertungere cykelrammen afhænger af, hvor du kører, og hvorfor.

Hvad er en god gennemsnitshastighed for en hybridcykel?

Du kan forvente at ridehybridcyklersolbrændtgennemsnitpendlingfart11-17 mph eller (18-27 km / t). Der er andrecykelogså typer, der ergodtpendlere, såsom cyklocross, gruscyklerbare for at nævne to. Med hensyn tilgennemsnitshastighedde er normalt imellemhybriderog vejcykler.

Hvilken er den bedste hybridcykel på markedet?

Treadwell 2 er Cannondales vision om en cykel til at styre dem alle, der er bygget på en unisex ramme.

Hvilken er den bedste cykel til udendørs cykling?

Hvis du ønsker at tage mere udendørs cykling, men du ikke er sikker på, hvor du skal begynde, kan en hybridcykel være en glimrende mulighed. Hybridcykler kombinerer hastigheden og effektiviteten af ​​en landevejscykel med den robuste holdbarhed af en mountainbike, hvilket skaber en tur, der er så glat som den er alsidig.

gaver til mountainbikere

Kan en hybridcykel bruges som en scooter?

Motoren kan også betjenes med en gas, så du kan også køre på denne cykel som en scooter. Rad Power Bikes RadRover 5 er et bevis på, at selv budgetbevidste kørere kan nyde de fulde fordele ved en elektrisk hybridopsætning til pendling og fitnessridning.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Michel le højde - hvordan beslutter du dig?

Hvorfor er Michel Le-stemmen så høj? Michel'le har en unik, knirkende stemme, fordi hun snakker over strubehovedet. Michel'le forklarede, at det er fordi hun taler over strubehovedet, og hendes sang kommer fra hendes mellemgulv. I et interview med The Breakfast Club i marts 2015 sagde Michel'le, at hendes stemme altid har været sådan.

Citi cykel drop off - praktiske løsninger

Hvordan returnerer jeg min Citi Bike? Hvordan returnerer jeg en cykel? Du kan returnere din cykel til en hvilken som helst station, når du er færdig med din tur, brug mobilappen eller Station Map for at finde tilgængelige dokker. Sæt din cykel godt i docken (men smæk den ikke!). Vent, indtil lyset på docken bliver grønt for at sikre, at den er låst.

Gå væk fra din mave - mulige løsninger

Kan du miste mavefedt ved at gå? Walking er en træning med moderat intensitet, der let kan integreres i dit daglige liv. Blot at gå oftere kan hjælpe dig med at tabe sig og mavefedt samt give andre fremragende sundhedsmæssige fordele, herunder en nedsat risiko for sygdom og forbedret humør.

Canyon landevejscykel USA - løsninger på problemerne

Sælges Canyon-cykler i USA? CARLSBAD, CA 16.8. 2017 Canyon, en af ​​verdens mest innovative cykelfirmaer, har officielt lanceret salg til forbrugere i USA. Prisbelønnede, tysk-konstruerede vej-, bjerg-, triatlon- og pendlercykler er nu tilgængelige direkte fra www.canyon.com med levering til alle 50 stater.

Oakley true bridge - søg efter løsninger

Hvad er Oakley True Bridge? Velkommen til Oakley Trubridge, et rammefittingsystem, der er super nemt at bruge og giver brugerne mulighed for at vælge en næsebro, der passer bedst til individets ansigt. Hvert Trubridge-par briller leveres komplet med fire udskiftelige næsepuder i forskellige størrelser.

Hvem vandt turen i dag - søg efter løsninger

Hvem vandt dagens etape af Touren? Mark Cavendish