Bmc bikes Los Angeles - den ultimative guide
Er BMC gode cykler?
At være et præstationsorienteret brand,BMCer stolt af sin tekniske og ramme teknologi. Dissecyklerarealgodtvalg, hvis du er mere interesseret i at samle en topramme og opgradere komponenter, mens du går, eller dybest set hvis du er mere generet af rammen end logoet på skifterne og bremserne.
10 Pinkbike-point til alle, der kan finde det bedste akronym for, hvad BMC står for. Sarah, ved du hvad det egentlig står for? De er ikke meget kreative derovre. - Cykelproduktionsselskab.
Vi syntes, det var lidt mere spændende, så hvis du har noget mere spændende end det, så lad os det vide, de vil sandsynligvis ændre det baseret på Pinkbike-kommentarer - det tror jeg ikke, de vil. (Sarah griner) (ophidset technomusik) - Hej alle sammen. Mit navn er Sarah Moore, og vi er her på Sun Coast for endnu en Value Bikes Field Trip Review.
Hos mig er dette BMCs totaktsaluminium, der sælger for $ 1.600. Vi tester det i hardtail-kategorien. BMC har haft nogle af de hurtigste langrendsløbere på deres cykler i årevis.
momentnøgle til cykel
Inklusiv to gange olympisk mester Julien Absalon og nu har de netop underskrevet nuværende verdensmester Pauline Ferrand-Prevot for værdicyklerne. Denne cykel ser hurtig ud, bare stop, BMC siger, at den er til at sætte personlige rekorder i op ad bakke og til at køre Velegnet til dit lokale langrendsspor. Rammedetaljerne inkluderer intern kabelføring, der føjer til dette slanke udseende.
Og der er også en gevindbundskonsol med gevind. Den fås i små størrelser gennem ekstra store, alle med 29-tommer løbere. Ingen af disse cykler leveres med sædeposter, der kan sænkes ned, hvilket sparer omkostninger, men det er heller ikke ualmindeligt, at en langrendscykel ikke har en sænkbar sadelpind.
Nogle af disse $ 10.000 cykler, Trek Supercaliber, Cannondale Scalpel, jeg testede i langrendstesten, kom også uden dropper-indlæg. Denne cykel kommer med denne slamstamme og ingen headset-afstandsstykke, som langrendsløberen helt sikkert vil kunne lide. Du vil ikke dreje styret med denne cykel.
På den ene side er det en langrendscykel og på den anden side en integreret gaffelprop, hvilket betyder, at dit styr ikke vil dreje mere end 90 grader. Lad os komme til geometri. Med en 67 graders rørvinkel og en sædevinkel på 75 grader lyder det måske ikke så aggressivt, når vi sammenligner det med de andre trailcykler i denne kategori.
Men hvis vi ser på de langrendscykler, vi havde i den sidste feltprøve, er det faktisk halvdelen af graden løsere end den specialiserede Epic, som vi sagde, var den mest avancerede geometri af alle. Der er to aluminiumsversioner af totakts med priser, der starter på $ 1.200. Hvis du vil have en carbonversion, er der fire at vælge imellem, med priser, der starter på $ 2.200.
Vores testcykel her er BMC Two-Stroke AL One, der kommer med en Rock Shox Recon, hundrede millimeter gaffel med en lockout på styret.Den har et SRAM NX, SX blandet drev, Shimano Deore-bremser og Vittoria Barzo-dæk med en bredde på 2,25. Det koster $ 1.600 og vejer 27 pund, 12 ounce.
Det er nok til detaljerne. Lad os dykke ned i, hvad du virkelig vil vide om, hvordan det går på stierne (musik) - Hvad skal du gøre med denne cykel, inden vi rammer stierne? - Så du konfigurerer Rock Shox gaffel i henhold til numrene i deres Trailhead app. Så praktisk app, de har, du kan bruge dem der.
Og så satte vi dækkene til 21,23 PSI, ligesom vi gjorde på alle andre cykler - jeg har dog et spørgsmål. For at BMC skal ankomme her, smækkes den absolut med stammen og uden et headset-afstandsstykke.
Så hvis du ville have styret højere, har du ingen muligheder. Bare gør din yoga. Jeg vil køre på denne cykel - Åh dreng. (Mike griner) (blød musik) - Okay, Sarah.
Så BMC tæller denne ting som en langrendshardtail på indgangsniveau. Så selvfølgelig skal det være godt på stigningerne. Jeg mener, det ser hurtigt ud bare at sidde der.
Hvad sker der? - Ja, det ligner bestemt den hurtigste cykel af alle hardtails, vil jeg sige. Og du ved, det ser ikke bare ud, det klatrer rigtig godt. Og du ved, det virker fjollet at sige, men det er den mest effektive af hardtails på stigningerne - jeg synes dog ikke, det er fjollet.
billeder af vejudslæt
Så tydeligvis har den ingen baghjulsophæng, så den føles hurtig, men den position, den sætter dig i, jeg tror, det er hvad du mener mere, den position, den sætter dig i, tilskynder dig til at komme hårdt ind for at træde på pedalerne. Jeg stod bag hende. Så jeg ved det. - Ja.
Så når du er i den lave position med den lange stamme, er alt, hvad du virkelig vil gøre, at træde på pedalerne, du ved, og det gør et let job, du ved, blid via ferratas. Du ved, dine enkelte stier snurrer. Og selv med den lange stamme er styringen stadig præcis, og den vil bare klatre.
Du ved, det gør klatring til en fornøjelig ting at gøre. - Så Sarah, du sprang tilbage og imellem denne BMC og denne Vitus. De er meget forskellige cykler, lavet til meget forskellige ting, for at være retfærdige.
Men fortæl mig, hvordan de to kører på det enkelte spor, når det bliver lidt smallere og lidt langsommere - ja. Jeg mener, du kunne se på dem og sige, at du ved, at hardtail er en ting, hvordan kan du føle dig bedre end den anden? Og det er den geometri på denne BMC, der bare er mere aggressiv, og det er bare, at du vil træde på pedalerne, når du er på den cykel. Og det er sjovt, når du skifter frem og tilbage mellem Vitus og BMC, Vitus føles så oprejst.
Næsten som dig lavede jeg en vittighed, mens jeg kørte den. Pludselig er jeg på hybrid - Din justerbare stamme var for høj - Ja. Jeg var nødt til at sænke stilken, du ved - sænk den lidt. - Så ja, dette er en mere traditionel cykel, mens BMC bare føles lidt, bestemt meget mere aggressiv. (blød musik) - Okay.
Så BMC er naturligvis en cross-country-fokuseret hardtail. Langrendsløb løber stadig ned ad bakke, og langrendsløb kan stadig vindes eller tabes i nedkørslen, en cykel med en mere traditionel fornemmelse, selvom den har ret progressive langrendstal. For langrend er det en 67, 67 graders styrevinkel på forsiden af tingen.
Jeg mener, jeg har kørt mange ældre langrendscykler, der var ligefrem skræmmende. - Selv Canyon Lux, vi red, havde en hovedrørvinkel på 70 grader. Så det er en stor forskel på cykel. - Ja.
Så jeg gætter på, hvad vi siger, er at ja, selvfølgelig er growleren mere i stand til nedstigninger, væsken og vitus - det er ikke engang en rimelig sammenligning - det er ikke en sammenligning mellem æble og æble - ja. Med hensyn til håndtering, hvis denne cykel havde en dropper-post, ville det være en rigtig sikker nedstigning for en langrendscykel. - Men det lyder som om du siger, at hvis denne ting havde en dropper-post, er det ikke geometrien, der holder BMC tilbage i nedkørslerne, er det? Hvad hvis vi taler om langrendscykler, mener jeg, det er en bemærkelsesværdig ting, ikke? - Ja.
Og det er bestemt mere anstrengende end de fulde affjedringscykler, vi testede i nedkørslen. Og du skal vælge dine linjer mere omhyggeligt. Hvis du kører en hård hale, jo mere sandsynligt er det dig, du ved, sparket offline, men hvad det er - Tal for dig Sarah.
Jeg havde ikke alle dette problem med growleren. (griner) Men hvis vi bare taler om langrendscykler, mener jeg, det er en dygtig nedstigning, uanset hvad det er, baghjulsophæng eller ej, okay Sarah, lad os afslutte nedkørslen på BMC og komme til denne ting at huske som en cross-country racercykel på indgangsniveau. Hvad er dine sidste tanker om denne ting? - Ved du hvad, hvis du går af en ældre langrendscykel og skifter til denne ting, vil det gøre en væsentlig forskel.
Ligesom det bestemt er en langrendscykel, der klarer rigtig godt i nedkørslen. Og det er ikke rimeligt at sammenligne det med en Rocky Mountain growler eller noget andet. Det er meget mere effektivt på stigningerne, og det er hvad du får i nedkørslen. (blød musik) - Okay.
Lad os komme til komponenterne, og lad os starte med, hvad du kunne lide først, Sarah - Jeg kunne virkelig godt lide Rock Shox rekognosceringsgaffel, 100 millimeter rejse, men det fungerer rigtig godt. Og hun har også monteret et styr, lockout. - Alle derude siger 'Lockout på styret'? Du har ikke brug for det, men-- Til det formål synes jeg, det er fornuftigt, at du vil deltage i et langrendsløb og låse din gaffel ud.
hytteost inden sengetid
Du vil være effektiv. - Korrekt. Nemlig.
Så hvad er andre ting ved denne cykelkomponent, der giver mening - Jeg tror, at disse dæk giver mening, at du ved, at den ruller hurtigt. Du får helt sikkert en fornemmelse af, at du ikke har brug for et bredere dæk på stigningerne, type cykel. - Okay.
Lad os tale om de ting, som du ikke kunne lide lige nu, hvad komponenterne angår, hvad var det? - Du ved, at den har en blanding af SX og NX, der fungerer godt, men ikke så god som Deore 12-hastighed, og ergonomien for, hvordan skifteren fungerer, er ikke så ligetil, når den parres med disse Shimano-bremser. - Ja. Det er sagen her.
Denne, den skifter, den er lige på Shimano-bremsen, og det er lidt svært at komme til, ikke? Ja. Og jeg husker det fra den sidste værdi-ekskursion, vi gjorde. Ergonomi, jeg mener, når du køber en startcykel, får du ikke en, så det er lidt svært at sammenligne BMC med de andre hardtails, fordi de ikke ligefrem er æbler til æbler, er de Sarah? BMC har meget forskellige intentioner end disse andre cykler.
Men det er stadig den næstdyreste hardtail i gruppen, og den kommer ikke med en dropper-post - ja, den kommer ikke med en drop-post. Så hvis du tilføjer en af disse, der er mindst $ 200. Og den anden ved du, når vi sammenligner den med de andre sammenligningscykler, har den denne SX, NX drivlinje, der ikke har så god ergonomi og mindre god skift end nogle af de andre cykler, der leveres med 11- eller 12-Gear Deore-drev, er udstyret - Ja.
Det virker bare. Det gør sit job, og det er ikke nødvendigt at ændre det, hvis det fungerer godt. Men jeg mener, der er ingen tvivl om, at disse ting ikke føles næsten lige så smarte, især når du er elektrificerende. hvilket jeg mener, det er en langrendsløbecykel på niveau - så du skifter sandsynligvis under elektricitet - nøjagtigt.
Ja. (blød musik) - Jeg synes, det er en fantastisk langrendscykel på indgangsniveau, for nogen der bare kommer i racing. Det vil være et godt valg, ikke for dyrt, og du kan få god geometri uden at bryde banken - ja.
Og jeg tror, det er den største fordel ved denne ting er, at den bruger temmelig progressiv, tværretningsorienteret geometri. Og jeg kender disse tal, de ser ikke så godt ud på papiret, men for en langrendscykel er det bestemt den mere progressive side. Så for prisen på cyklen får du bestemt en tendensindstillende geometri. - Og den anden fordel er, hvor fantastisk det føles at klatre op.
Det er supereffektiv, aggressiv position, dæk kører hurtigt. - Farvel Sarah, jeg vil se dig deroppe og vente på mig deroppe. (blød musik) - Men når vi kommer ind i ulemperne, mener jeg den følelse på nedstigningen.
Det vil ikke være sådan, ved du, du vil ikke gå så hurtigt på nedkørsler som med nogen anden trailcykel. - Men det siger sig selv. - Ja.
Jeg mener, det er stadig en ulempe - det er stadig en ulempe. Men jeg tror, at meget af cykelens potentiale kunne låses op bare ved at sætte den forbandede sadelpind på cyklen - Alligevel, hvis du vil gå ned ad bakke, skal du opgradere til en dropper sadelpind. - Ja.
Den anden ting, vi sandsynligvis skal nævne Sarah, denne ramme har mange rigtig gode funktioner. Jeg synes, det er den bedste cykel her. Det giver ikke meget beskyttelse af rammen, så du bliver nødt til at tilføje nogle som du gjorde. (blød musik) Okay.
Det er tid til at afslutte det her med denne BMC. Sarah, hvad syntes du? Hvad er dine sidste tanker om denne ting? - Nå, BMC promoverer denne cykel som en cykel, du vil jage nogle op ad bakke op på, gå til dine lokale langrendsløb, og jeg vil sige, de er spot on. Dette er præcis, hvad jeg vil anbefale til en ven, hvis de ønsker at komme i langrendsløb uden at bryde cykelbanken.
oksekød rykkende udbytte
Og det har gode geometrinumre, bare tilføj dette dropper-indlæg, og du kan også køre ethvert langrendsløb og komme virkelig hurtigt til toppen med denne bar mountain lockout, racercykel. Okay. Så det var det for BMC totakts AL One.
Hold øje med flere artikler og rundbordsdiskussioner. Vi vil tale om det, hvordan disse cykler fungerede, og sammenligne dem endnu mere, sørg for at du kan lide dem og abonner, og vi ses i den næste artikel. (blød musik)
Hvad står BMC-cykler for?
Jeg var virkelig bekymret for dig, jeg vil ikke lade dig køre flere cykelløb .. Hej, tohjulskrydstogt her! I dag er racerdag i Japan Vi er i Nagoya på Morikoro Park cykelbane. Jeg har min BMC SLR01 landevejscykel her og min sikkerhedsvest, jeg kører ikke i dag virkelig løb.
Jeg arbejder som chauffør for sikkerhedsstøtte. Jeg gør det hvert år, jeg lavede en artikel sidste efterår, og jeg laver en ny artikel i dag. Jeg er lige færdig med mit første løb, denne gang er det tre løb. der var en times løb, så var der et tre timers løb, og så var der to timers løb. Det er lidt underligt, de blander begyndere og eksperter sammen..ikke for mange hurtige mennesker i det første løb, det hurtigste løb i dag vil sandsynligvis være det 2-timers løb, hvor mine knævarmer var på, det er mine skræddersyede Taiyaki knævarmer, men jeg tror jeg tager dem af snart. Jeg har også mine smukke WolverineSports Club armopvarmere. Jeg har også mine nye DKDanny Little sokker, der repræsenterer Danny Klein her i Japan-legenden fra Detroit Michigan cykelscene, så vi skal ride mange miles i dag til ære for min gode ven, min gamle holdkammerat Danny Klein, og mit mål i dag er at køre 200 km, jeg bruger, har lige fået min Garmin, men jeg har lige fået en ny wahoo-computer.
Jeg har ikke haft tid til at teste det endnu, og jeg vil forhåbentlig lave en artikel om det i morgen, så jeg kan filme udpakningen, og prøvekørslen på den første artikel skal være en dejlig solrig weekend, og så går vi perfekt perfekt vejr i dag dejligt solrigt vejr mig er faktisk temmelig sulten, så lad os få en hurtig snack, inden vi går videre til næste løb, så jeg skrev her i dag, jeg fik min nye håndværkskadence penduletaske, denne ting er enorm, det kan sætte en masse ting derinde og det er mine snacks i dag, så vi har noget daifuku somesame, og jeg elsker, at det for nylig er dette protein-kiks, jeg importerer gennem hubben, jeg efterlader et link nedenfor, så du kan få det rigtig billigt i Japan, hvis du køber det i løs vægt og selvfølgelig min -kraft og yderligere vandreserver, så lad os hurtigt sætte noget op, inden vi går til næste løb. GoPro klar. Cykler klar. Mot oren klar. Vi er ved at starte tre timers løb, men vi har et par minutter før de starter, lad os gå rundt lidt, og min kone stopper faktisk lidt sent r så du kan se hende senere i artiklen død stille, som jeg tidligere havde haft, men nu kan jeg godt lide lyden, så her er vores hovedområde, vi har noget varmt vand her, du kan få lidt kaffe te, dette er nummervalget op område har vi også oliesponsoren her podiet derovre og vi har mange mennesker her i dag nyder det dejlige vejr der er nogle dejlige dybe skålcykler der og mange mennesker i en dejlig facilitet her er en stor park i baggrunden der, vi har fodbold, vi har tennis, der er faktisk en mag-jernbane her, der forbinder, så du kan komme her fra byen, og selvfølgelig har vi hovedbygningen her, så dejlige badeværelser og alle gode steder at køre, vi har også folk, der sætter deres udstyr op her i skyggen, det bliver ikke varmt i dag, det bliver ret varmt, det er nu omkring 15 grader Celsius, i dag bliver det over 22, dejlig varm dag, så snart vi er nede ad disse trapper, da vi ankom til Psycho-Tingu station, du kan normalt leje et par af cykler her nogle mor velgørenhedsorganisationer 1 00 yen pr. omgang, og vi har også et par automater, mange mennesker kommer her til datoer, mange familier kommer her med deres børn, men i dag er en løbsdag, hvilket betyder, at vi kan køre sporet hurtigt de tre timers løb her Vi har to andre kursus frivillige som mig her vi har Tim lige foran mig med vores smukke sikkerhedsvest Vi har handlingen musik pumpetid til forfattermødet har en besked Tim en Besked til globalt publikum det er varmt ja der er støv der passer til din motorcykel inden løbet starter det er mit job, omkring en ha At køre en kilometer ind i ruten for at finde et godt sted for dig at starte løbet starter faktisk som en neutral start, så løbet officielt begynder kun, når jeg vinker med dette flag, så jeg lader et dejligt sted kigge et par minutter før starten og står der og vinker med flag og skriger start, så lad os se efter et godt sted at oprette, og det er starten, lad os gå ud på sporet desværre en lidt uheldig havde et stort nedbrud, frontgruppen kom med en anden stor gruppe og gør niveauet til nogle langsomme mennesker, nogle hurtige mennesker og bare for overfyldte og gik ned disse er mine smukke sår her biler henter os og mine cykler fladtrykt tre mennesker her , men flere mennesker kom i strømpebukserne og så ok ud, det er gode sår her, og cyklen er for det meste fin. Jeg tror, de kørte os tilbage her for at få førstehjælp, så vi foretager en lille kontrol på cyklen, men forhjulet er sikkert, dækkene er fladt ud, og der er et par små ridser, jeg bemærkede, men forhåbentlig ingen stor skade på ramme lad os behandle såret og får desværre ikke de 200k, som jeg ønskede i dag, fik en 80 sag i dag i dag, lad os se, om vi kan finde en løsning til mig til at køre resten af dagen, de er stille, og nu er vi lige kommet til dette løb og 2 timers løb bagefter og aftalt god timing der er en ny Daniel og Kido nøgle her han vil bestride 2 timers løb næste tak skal du ikke trykke på ja og sangen får en masse billeder af mine ruiner alligevel køling kom bare at sige hej, tag med mad så hun forlader Johnnay og efter hendes mening har jeg ikke lov til at deltage i andre løb, jeg tager, men dagens løb er lidt ️️️️️️️️️️️️️️️️️️️️ ,, især fordi de blander begyndere og avancerede kategorier sammen. Den eneste grund til dette nedbrud var, at begyndere og hurtige fyre var lidt for tæt på hinanden, og personen foran mig desværre gik under, der var ikke noget sted for mig og for nogen, der kunne gå mindst som om ti mennesker havde gået under og tre mennesker kunne ikke fortsætte alligevel vi kører ikke længere i den hurtige gruppe, lad os komme tilbage på vejen tre af vores drenge er lige færdige og de to af vores drenge får deres cykler sat op, vi har nogle seje cykler her, så lad os først kigge hurtigt, vi har glitrende specielle kurver her, det er et ret intens lak ja virkelig skinnende håber han ikke kører på det og let behøver vi dem ikke i et løb vi har en sort og lyserød kæmpe canyon følte, at hver cykel er forskellige tricks åh, og jeg genkender denne cykel, det er Dokis Show DeRosa, i dag er alle på noget andet Ascot og et par andre mennesker, der forbereder sig på de 2 timer, så her er min BMC, du kan se, vi har en lille rid her og en lille ridse her jeg håber det er bare en ridse, og her er der en anden lille ridse, dette er den største skade på hoveddelen. her er der et par ridser på gearskiftehåndtaget på den ene side, men det er stort set selve hjulet, du kan se det er lige blevet ødelagt, og dækket er temmelig grimt, selve hjulet er stadig rigtigt, dækket er ret ødelagt, og her er fælgen lidt beskadiget, men skal stadig kunne bruges, desværre har jeg ikke et reservehjul i øjeblikket, så heldigvis låner vi disse carboncykler her, men der låner du og jeg dine kulhjul fra nogen, jeg lige har lært at kende.
I dag er det dejligt at få nye venner, nye cykelbekendte og nye træningsvenner. Det er virkelig sjovt med den ene fyr, der sagde, at han målrettede mod nogle af mine Strava Kids-segmenter, og han tog faktisk et af mine segmenter før, og jeg var sur, at jeg fik posten, og jeg gik ud og tog den næste tilbage dagen, så vi havde sådan en lille rivalisering på Strava, det har altid været sjovt at skubbe hinanden, det er det, jeg elsker ved denne sport, og det er mere, lad os afslutte dagens vlog her tak for at se som mig, jeg har allerede nævnt artiklen, jeg skal teste min nye Wahoo-cykel computer i morgen, så tjek denne artikel, og som altid tak for at se, vi ses næste gang her hos værktøjshold, der skulle have abonneret, hvis du har flere artikler om emnet Cykling skal se livet i Japan, og vi ses senere i den næste artikel, så du ved, at du holder op
Hvor fremstilles BMC-cykler?
BMC STÅR FORBIKE FREMSTILLINGSSELSKAB OG DET ER HVAD VIGørBEDST. Uanset om det er på vej, bane eller sti, professionel atlet eller weekend kriger, er det vores mission at producere den bedste cykel i hver klasse.
Hvor kan jeg købe en cykel i Los Angeles?
Hele produktionsprocessen fra starten af en ny cykel til dens design, prototyper, test, iterering og helt til den endelige produktion sker i vores Impec Advanced R & D-laboratorium i Grenchen, Schweiz.
Da coronavirus lukkede offentlig transport og fitnesscentre, vendte amerikanerne tilbage til en betroet klassiker. Cykelsalg i USA i marts steg med 121 procent i april, og cykelbutikker over hele landet blev ryddet. På intet tidspunkt har vi imødekommet efterspørgslen, og at efterspørgslen stadig er stærk, men cykelfirmaer står over for et problem mangel på cykler, hele hylden lige her hele vejen tilbage til den side af lageret er normalt stablet med cykler, og nu er der intet der, hvad vi besøgte i to cykelbutikker, en i la og en i arizona, for at se, hvordan de følger med denne hidtil usete stigning i efterspørgslen i typiske tider, cykler på lager, vi kunne sende cyklen til dig samme dag, det er mehdi grundlæggeren af statebicycle i tempearizona sælger han normalt 30 til 40 cykler om dagen, men nu har han mere end tredoblet sine daglige ordrer til hundrede og halvtreds meter; cykler er lavet i taiwan og Kina i januar og februar til det nye år, alle cykelleverandører var virkelig lukket i mindst fire uger, og derefter lukkede coven 19 fabrikkerne i endnu en måned til februar, hvilket skete lige før efterspørgslen efter cykler begyndte at stige i USA i midten af marts.
Bare et par uger senere var cyklerne helt udsolgt, selvom cykelbutikkerne blev betragtet som vigtige butikker. Medi havde stadig problemer med nye cykler i produktionen, tiderne bliver længere, og derfor ser vi stadig sådan en mangel på cykler i Los Angeles. adam mcdermott havde en lignende historie, hans firma linus cykel blev tørret af sine cykler den næste container kom, det var allerede fuldt udsolgt adam og hans forretningspartner chadkushner startede med linus cykler i 2007. kunder kan købe deres 50 fransk inspirerede bycykler online vores webtrafik steg med omkring 150 som hver sektor, vi sælger indtægter indbygget i taiwan-cykler, sælges over hele verden, men vi stoppede ved semi-dallageret i L.awe for at kunne lide det absolutte minimum, hvis vi kun kunne få flere produkter, som vi står du lige overfor lige nu, fra hans strandbutik i Venedig, ikke alt for langt væk? Adams hold solgte normalt cykler til gående kunder, hvilket betød, at de kunne købe en cykel og tage den med hjem den dag, men siden pandemien har dette ikke været en mulighed før i februar, hvilket er sindssygt for os, steg Linus fra at sælge 1.200 enheder om måneden til omkring 4.000. nu tager det virksomheden næsten dobbelt så lang tid at producere en enkelt cykel for at holde trit med efterspørgslen, begge virksomheder havde brug for for at blive kreative. Vi gik hurtigt til en forudbestillingsmetode og startede med, at vores oversøiske produktion har også begrænset antallet af cykler hver af dets 300 forhandlere kunne sælge for at forhindre, at større butikker spiser hele historien og måden at fjerne tilgængeligheden af et par andre butikker via Linda Spikes, da skjult New Jersey brød ud, hvor vores andet lager er.
Billedet så meget dårligere ud for New Jersey og New York, så vi omdirigerede alle beholdninger til vestkysten, bare fordi det så ud som om dette lager ville fortsætte med at arbejde, så vi laver al vores forsendelse fra vestkysten, det er meget dyrere, men i det mindste vidste vi, at dette lager ville fungere Adam arbejder også på en ny type lager Vi har lige lanceret e-cykler, der bare lander, så de er ikke engang tilgængelige, vi er bare os, vi er stadig sælger dem i forsalget, og disse spænder fra omkring to tusind til tre tusind dollars. Det er en virkelig massiv forandring. Det blev en forretning med lagerstyring og forsøg på at tildele lageret, hvor vi kan få cyklen til kunden, hvordan vi kan gøre en kunde glad og ikke miste en anden kunde, da vi havde cykler på lager, som vi på samme tag til en person Jeg kunne kun forestille mig, at salget er steget ti gange, og mere linus forventer ikke at få mange af sine populære cykler tilbage inden 2021.
Jeg synes det er virkelig vigtigt ikke at genoptage dette vanvittige krav, der kun er midlertidigt. Jeg ved, det er på en måde midlertidigt. Tænk, hvis en virksomhed bare forventer det, eller tror du vil betale for det senere, så prøv mit råd til alle andre små virksomhedsejere derude, at være så smidige og fleksible som muligt for at tilpasse sig og overleve.
For begge virksomheder har den største stigning fundet sted i byer, hvor beboerne har handlet med cykler på overfyldte tog. Portland New York Brooklyn Chicago Los Angeles er et stort marked, der bare føles meget mere behageligt at pendle på cykel i forhold til undergrundsbaner eller busser, og efterspørgslen efter tohjulede køretøjer vil sandsynligvis ikke falde. Vi tror, at efterspørgslen vil fortsætte indtil 2021, da så mange flere ryttere udforsker deres byer på cykel på cykel, hvilket naturligvis er godt for miljøet, vi elsker at se det, og hvem ved det? den næste lance armstrong eller tour de france vinder satte sig på en cykel under denne pandemi og i et par år vil vi se den næste store amerikanske cykelrytter komme ud af den
hjemmelavet sportsdrink
Er BMC bedre end Trek?
BMCcykler er fantastiske og meget unikke. Du skiller dig ud i mængden, hvis det er vigtigt for dig. De er meget stive og har ret aggressiv geometri sammenlignet medTrekMadones dog. Test ride dem begge, da jeg vil vædde på, at de føler sig ret forskellige.12. 2011.
Er Cervelo-cykler fremstillet i USA?
Ramme/CykelUdgangspunkt:Cervelo cyklerer konstrueret og designet i Canada ogfremstilleti Asien.Cervelohar en F & U-facilitet iOS.der producerer begrænsede kørsler på toppen af linjencykel, detCerveloR5ca og P5x erproducereti forbindelse med HED i Minnesota.
Er Cervelo-cykler fremstillet i Kina?
Ramme/CykelUdgangspunkt:Cervelo cyklerer konstrueret og designet i Canada ogfremstilleti Asien.
Er cervelo et godt cykelmærke?
Cerveloer en af de mest prestigefyldtemærkericykling, med sit sortiment af R-serie vejcykler, S-serie aero-road cykler og P-serie triathlon cykler, der alle bruges på højeste niveau inden for professionelcyklingog triatlon.
Hvorfor er Cervelo-cykler så dyre?
Spørgsmålet kommer, fordi: - De er relativt 'nye', ikke som nogle italienske mærker, der havde den 'gamle' merværdi som colnago, fuji eller bianchi. - De har ikke en enorm mængde podier i vel markedsførte løb som TDF som for eksempel pinarello.20.07.2019
Hvilket er bedre cervelo eller Pinarello?
Bedømmelse: Så hvad er det?bedre PinarelloellerCervelo?CerveloerbedreendPinarello. Når styrproblemerne er løst,Cervelocykelhåndtag pletfri og med bemærkelsesværdig stabilitet. Du kan stole på det for at komme dig igennem en storm.
Hvem er den autoriserede forhandler af BMC-cykler?
BMC-cykler | Autoriseret forhandler Los Angeles BMC er den førsteklasses, schweiziske cykelpræstationsproducent, der blev etableret i 1994 kørt af verdens topatleter inklusive Tour de France-vinder Cadel Evans og verdens XCO-mester Julien Absalon, solgt på Bike Attack Playa Vista, Los Angeles, tildelt America's Bedste Bike Shop Award
Hvem er nogle berømte cyklister, der kører BMC-cykler?
BMC er den førende, schweiziske, cykelpræstationsproducent, der blev etableret i 1994 kørt af verdens topatleter inklusive Tour de France-vinder Cadel Evans og verdens XCO-mester Julien Absalon, solgt på Bike Attack Playa Vista, Los Angeles, tildelt Amerikas bedste cykelbutikpris (310) 862-5001 - Playa Vista
Hvor kan man få professionel cykelservice i Los Angeles?
Professionel cykelservice findes på hvert af vores seks lokationer. Helen's Cycles er stolte af at være vært for og støtte nogle af de bedste forlystelser og begivenheder i LA-området. Se hvad der kommer næste gang, og vi ser frem til at se dig! Vidste du? Helens cykler leverer!