Vigtigste > Cykler > Hvordan man laver cykler hurtigere - hvordan man tackler

Hvordan man laver cykler hurtigere - hvordan man tackler

Hvordan kan jeg gøre min cykel hurtigere?

Otte enkle måder atgør din cykel hurtigeregratis
  1. Hold det rent.
  2. Smør kæden.
  3. Sænk frontenden.
  4. Lavejo daditsadelhøjde er rigtig.
  5. Juster pedalspændingen.
  6. Kontrollereditdæktryk.
  7. Lavejo daditgear er korrekt justeret.
  8. Lavejo daditbremserne er justeret korrekt.
25. 2017.





Nu kan det godt være, at du har nået en del af din træning, hvor det simpelthen ikke går efter planen, eller hvis du lige har nået den maksimale toppræstation, og du stadig vil være hurtigere, det er tid til plan B, den marginale gamelet se, at fem måder at gøre din cykel hurtigere på. Der er ingen tvivl om, at dæktrykket fuldstændigt ændrer din cykels følelse og komfort, men du kan endda få noget hastighed gratis ved at lege med det tryk maksimalt og håbe på det bedste der hopper virkelig op og ned fra venstre mod højre med hver eneste lille dårlige overflade på vejen, så justering af dit dæktryk til vejoverfladen og din vægt kan faktisk gøre en verden til forskel. re atrack drivere, så hold dig ikke stadig ved max psi, ja det er rigtigt, lange flagrende kabler er langt fra ideelle, hvis du vil snyde vinden nu, før du kommer i gang med at hugge dem virkelig meget kort, du vil være sikker på at du kan stadig betjene dine bremser og dine gear og faktisk stadig være i stand til at dreje dit styr, så i tilfælde af de fattige gamle kun Bridge Woods cykler, som jeg lånte, kan han faktisk hugge dem, gætte omkring to centimeter kortere og tro det eller ej alle disse ting tilføjes, især hvis du går til marginale spil nu, når du har fået dig selv en elektronisk gruppe til at tænke på at forbinde det elektroniske kabel til det bageste bremsekabel, hvor det går ind i slangen, kan du også der muligvis spare en brøkdel af et sekund sparer du under din tur, en langsom cykel skriger mere end en cykel, der ser ud som om den er, ville gå ind i en superlim-overdækket cykelbutik, og den er dækket af hvert eneste tilbehør, du kan tænke på, bestemt ikke hvis du vil have en cykel, der går virkelig rigtig hurtigt, så måske vil du sætte apee-tisse på din lokale Nå klatre op, du bliver nødt til at fjerne de flasker, he, så lad dem være ved siden af ​​gaden, og det er sådan du få peepee comeback sæt dem på det samme kan siges om en kæmpe sadeltaske tænk på, hvad du virkelig sætter på skal tage denne cykel med dig, denne mere end jobbet for de fleste af de fjollede horn, du ikke har brug for nogen af ​​dem på cyklen, enten en helrammepumpe, tager en mini-pumpe alle disse ting, hvis du slipper af med dem, kører du hurtigere og mindre vægt på cyklen, noget jeg keder mig aldrig om at fortælle dig alt om at vaske din cykel korrekt, en ren cykel vil være en glad cykel, og hvad er en glad cykel en hurtigere cykel, men hvorfor nøjagtigt hvorfor vil der være mindre snavs på den først og for det andet, alle dine gear fungerer helt fejlfrit og hjælper dig med at køre hurtigere, nej flere glidende gear eller springer for eksempel over, og det fungerer ikke længere, giver dig også en psykologisk bo fordi du vil være glad for at køre på den cykel. Ja, jeg ved, at der har været nogle undersøgelser, der sagde, at en vred cyklist er hurtigere, men det er kun i kort tid. Gør dig selv ikke rolig, få cyklen ren nu, uanset om du vælger højteknologisk ultralydskæderengøring eller hel cykelstrålevask , eller måske den gamle traditionelle hvide ånd på kæden, det vil gøre en forskel. Glem ikke at smøre kæden nu, dette vil bringe katten under duerene, og jeg forventer, at du så d Jeg vil alligevel lægge den i fordi jeg virkelig tror, ​​at denne måske har påvirket den svage tilbageslagsydelse, når du fjerner dine lejetætninger, det er rigtigt, disse tætninger kan tilføje træk, hvis lejet forsøger at dreje, især hvis du har kontaktforseglingslejer, hvor gummitætningen her rent faktisk berører den indre ring af det leje, hvis du gjorde det, vil det forkorte det og betydeligt levetiden på dine lejer, da alt junk fra omverdenen ender i det. Det eneste sted, jeg kan anbefale, hvor jeg har gjort det, er når du måske kører en indoo r velodrome for timesekorden, fordi der flyder meget mindre snavs rundt der, der kunne suges ind i disse lejre, så der er fem forskellige kantespil, som du kan tage om bord for at gøre din cykel lidt hurtigere r som altid, hvad gjorde du gør med din cykel for at gøre det lidt hurtigere, lad mig det vide i kommentarfeltet dernede, og hvem ved måske dine små hacks eller tavler gør det til den næste artikel, jeg elsker at læse hvad du fik nu tænkt på at kunne lide denne artikel og dele den med dine venner, giv det store tommelfingre og del det måske med nogen, der kunne tage det lidt hurtigere.

Glem ikke at tjekke gcn-butikken i artiklen Globalcycling Network-butik denne gang det seneste GCMtech-show, hvad med, hvis du bare klikker på at klikke derovre

Hvilke opgraderinger gør din cykel hurtigere?

Opgraderinger at laveditcykle hurtigereuden at bryde banken
  1. 1) Hjul. Et hjulopgraderevirkelig kan give dincykelen ny personlighed og et ekstra spring, når det kommer til at gå lidthurtigere.
  2. 2) Dæk.
  3. 4) Styr og spindel.
  4. 5)Cykelcomputer ud foran monteret.
  5. Regelmæssig vedligeholdelse.
1. 2019.

Er lettere cykler hurtigere?



Faktisk lavede han matematikken for at se, hvor meget fart en cyklist kan spare med enlettere cykel. Selv i den stejleste klasse han testede (7 procent), en forskel på et pund mellemcyklersparer kun cirka 2,5 sekunderog den lettestecykelnår kun de øverste 7,5 sekunderhurtigereend den tungeste.

GCN gør videnskab. - # data. - For nogen tid siden testede vi effekten af ​​en cykels vægt på stigningen, men i laboratorieindstillinger.

Og mens dette utvivlsomt er den mest nøjagtige måde at teste det på, ønsker mange af os stadig at se, hvad effekten er på den åbne vej - og hvor er det bedre at gøre det end her på Colle del Sestriere? Scenen for mange kampe i Tour de France og Giro d'Italia 2015. - Ja. Så hvad vi skal gøre Matt og jeg skal lave to runder af denne stigning hver.



Den er nu omkring otte kilometer lang, en gennemsnitlig stigning på cirka 7%. Jeg bruger min Garmin-cykel til at få mig til at køre begge kørsler med konstant kraft, og så kører jeg det andet løb med to kilo ballast på min cykel, og så kan vi direkte sammenligne de gange, jeg gør nøjagtigt det samme gør, men min effektmåler vil være her, old school, alt efter følelse, fordi jeg synes, at opfattelsen stadig er meget værdifuld og meget, meget vigtig. - Ja, du kalibrerede i morges? Nogen tid, fordi vi naturligvis er oppe, men det er stort set rigtigt, og jeg er god til at gå - Lad os træde lidt. ♪ ♪ - Min cykel vejer 6.920 kg uden vægt og derefter med en fuld vandflaske 7.595.

Så endelig, med ballast tilføjet, kommer det til 9.505. Så det er en forskel på omkring to kilo, hvis du tager højde for den fulde vandflaske på begge kørsler. Så første omgang, ballastcyklen, lad os give den en bump. ♪ Ich - Jeg prøver bare at holde en god rytme, holde vejrtrækningen under kontrol, hvilket faktisk er sværere i højden, end du tror.

Men jeg tror, ​​jeg har fundet et godt niveau, som jeg kan holde i en halv times indsats. ♪ ♪ - Okay, så løb først, let cykel. Lad os prøve det. ”” Det føles som det er normalt for min støtte. ”” Nå, runde en er forbi.



Det var ret hårdt. Det er en ret hård klatring, ikke? Især med højden, men lad os gøre det igen - faktisk. Nå, vi foretog sammenligningerne op til anden omgang, men jeg tror, ​​jeg tror, ​​det kan være nødvendigt med en hurtig nedstigning - Min cykel vejer 7,3 kg, og det med en Garmin Virbon på styret selvfølgelig.

Med en flaske bringer den det til 7.875, og med ballasten vejer det hele 9,8 kg. Feels Det føles underligt at komme ud af sadlen.

Du kan mærke cyklens vægt. Absolut næsehulrum foran. ♪ ♪ - Så stigning nummer to er nært forestående, håb bare at dine ben holder ud.

Vi ses senere. Jeg prøver at holde den samme indsats, den opfattede indsats, så det er svært og vejrtrækningen er kontrolleret, men cyklen føles lidt lettere og mere boblende på de stejle sektioner. Og jeg tror, ​​jeg går lidt hurtigere, tiden vil vise. - Okay.

Nu er resultaterne inde, men inden vi giver dem til dig, skal vi understrege, at dette ikke er en kontrolleret test. Så dette er kun til diskussion. Vi kan ikke forklare ting som vind eller lignende, men det er stadig meget interessant.

Så jeg kørte på min cykel med en gennemsnitlig effekt på 320 watt på begge kørsler. Med den tungere cykel var jeg 35 sekunder langsommere. Så det lyder ikke meget.

Det er kun omkring 2% af min samlede tid. Men Matt var derimod virkelig interessant for Matt. - Det var det.

Jeg har kørt på den lette cykel. Jeg gik et minut og tre kvart hurtigere. Nå, det var for nøjagtig den samme opfattede anstrengelse, så i forhold til det var det smerterne i mine ben og også min vejrtrækning, og det var det samme under hele turen.

Og hvor jeg bemærkede forskellen var, da vejen klatrede over 7%, 8% hældning, og cyklen føltes meget mere lydhør, og jeg var i stand til at bruge et større gear i de stejle dele. Jeg tror, ​​jeg fik tid der. - Nå, og endnu mere interessant var, at det var dit andet løb, da du var på den lettere cykel, så du tror måske, at dine ben er lidt trætte der.

Så konklusioner. Nå, måske hvis vi leder efter ren ydeevne, kan vi tydeligt se, at en lettere cykel vil være hurtigere på stigningen, men forskellen er ikke nødvendigvis så stor, som du ville tro. Men hvis det er af ren glæde og opfattet anstrengelse, gjorde det en verden af ​​forskel - det gjorde det bestemt - Så måske er det der.

En lettere cykel får dig til at gå hurtigere, men den føles endnu hurtigere. Så dette er vores erfaring, men vi er virkelig ligeglade med, hvad du synes. Har du for eksempel for nylig købt en lettere cykel og bemærket en forskel? Fortæl os det i kommentarfeltet nedenfor. - Ja, og for andre GCN klikker Science-artikler op her.

Hvad er den største forskel, en lettere cykel eller en lettere krop? - Vi ved dog virkelig, at dine ben sandsynligvis gør den største forskel, så lad ikke din træning gå op. Tjek GCN-træningsplaylisten nedenfor - og husk at abonnere på GCN, det er helt gratis. Hvad med et klik på vores ret trætte ben? Al den kærlighed, et smukt bjerg også.

Jeg er absolut foder, ikke? - Ja, pizza? - Absolut og en cappuccino. Lad os gå rundt to. Lad os bare håbe, at benene holder op.

farligste stater

Jeg ses, fantastisk. Her holder dette faktisk bare mit hår på plads. Kan vi prøvekøre? - Forstår du det? - Ja.

Er dyrere cykler hurtigere?

I gennemsnit jadyrere cyklerhurtigere. Mindre på grund afcyklerend på grund af deres ryttere. Folk, der kørerdyre cyklerer (igen i gennemsnit)meresandsynligvis køre, træne systematisk og køre længere afstande. De gør sig til bedre motorer end mindre engagerede kørere.

Højttaler 1: En superbike. Mountainbikes kan være ret dyre i disse dage. Kulstof dør, Titandas.

Det er faktisk ikke så svært at bruge £ 10.000 på en cykel. Nogle af de største producenter har superbikes fra hylden, eller du kan gå på boutiquemærket - Route og have noget som en Pole, det finske mærke, der bygger nogle af de avancerede enduro-cykler i verden. Højttaler 2: Whoa, whoa, whoa Premium Neil.

Du behøver ikke bruge en formue på mountainbike, denne VooDoo hoodoo kostede mig £ 375 brugt, men det er en rigtig billig ordentlig mountainbike. Speaker 1: Jeg sagde ikke, at du var nødt til at bruge pengene, men når du har det, koster denne Pole Stamina dig omkring £ 8.000, dette er min Pole Stamina i EN-sættet, der koster € 7.950. Jeg har dog tilføjet nogle meget specielle opgraderinger her, Trickstuff Direttissima-bremserne og SRAM-adgangskredsløbet.

Næsten op til toppen af ​​linjen LE kit nu, og denne cykel koster nu omkring € 9.000 eller omkring £ 8.300. Mens superbiler er smukke at se på, hører du om reparationer og vedligeholdelse, der koster titusinder af pund på Ferraris. Hvad med livet med denne superbike? Hvad sker der, når driv toget slides op? Så skal du hoste.

Denne SRAM XX1-kassette koster omkring £ 400, $ 450. Højttaler 2: Mere end min cykel. Højttaler 1: Ja, men mange smil pr. Pund.

Højttaler 2: Det ville være bedre. Lad os alligevel se den reelle forskel mellem din superbike og min billige cykel. Højttaler 1: Du er med.

Højttaler 2: Disse er løbsheste, ikke ponyer. Ikke set gennem Dior solbriller hele dagen. Højttaler 1: Dior? Mere som SRAM Access.

Højttaler 2: Jeg mente DIOR. Højttaler 1: Idiot. Speaker 2: Lad os starte med en helt vilkårlig måling, fordi hvorfor ikke? Lad os se, hvad du fysisk kan få for dine penge.

Pris pr. Kg. VooDoo Hoodoo er en mountainbike på indgangsniveau med en budgetaffjedringsgaffel. Omkostninger £ 600 nye, vejer 14,35 kg.

Det er 41 pund pr. Kg. For denne brugte handel er det 375 pund, det er 26 pund pr. Kg. Højttaler 1: Pole Stamina er en CNC enduro racing maskine lavet af CNC aluminium med 180 mil suspension, hvis det er muligt, er det vigtigere end den samlede vægt, som ikke er designet til super let vægt.

Får 14,7 kg. Interessant nok er de så tæt på vægt, men ikke ydeevne.

Højttaler 2: Vent et øjeblik, du kender ikke Højttaler 1: £ 561 pr. Kg. Højttaler 2: Hvad? Lad os vende tilbage til bilsammenligningen. En Ford Fiesta koster £ 14 pr. Kg.

En Ferrari 812 Superfast, det er £ 153 pr. Kg, men der er et par flere kg i Ferrari. Højttaler 1: Runde en går til den billige cykel. Runde to, ønskværdighed.

Ja, b Ikes handler om at køre, men mange af os elsker at læne sig tilbage og beundre vores fine heste. Lad os teste tiltrækningskraften for hver cykel ved at parkere dem uden for caféen for at se, om den generelle kørsel i offentligheden også er i humør til en ogle superbike, nu skal du gå væk, dette er min cykel Billig cykel versus superbike. Højttaler 2: Praktisk.

Jeg udfordrer dig til at køre til butikkerne og lade den være udenfor eller endda få forsikring mod tyveri. Jeg fik et tilbud, VooDoo koster mig £ 71 om året. Højttaler 1: Det er £ 520, men det forlader ikke min side. Højttaler 2: Hvad med langrend en weekend, snavs hopper den næste, pumpespor? En lille cykelpakke? Højttaler 1: Dette er en enduro-cykel.

Det kunne rumme tre flaskebure, og det er designet til ordentlig mountainbiking. Du kan køre et EWS-løb, løbe mod vest, tage en episk tur gennem en walisisk skov. Højttaler 2: Okay, uanset hvad.

Lad os kalde det uafgjort, to ad gangen. Højttaler 1: Okay, sprint og test derefter. Sprint først.

Er du klar? De tre, to, en, går. Højttaler 2: Tag denne, smukke dreng. Højttaler 1: Gør den næste test alligevel.

Held og lykke. Du mener det ikke. Okay, bremsetest.

Er du færdig? Tre, to, en, vent. Højttaler 2: Hvad? Hvordan? Vi har begge hydrauliske bremser. Speaker 1: Ja, det er Trickstuff, cremen fra tysk teknik.

Med en et års venteliste, hvis du faktisk vil købe den, en pause for 450 euro. Højttaler 2: 900 €? Højttaler 1: Ja. Kom og føl ingen sagde, at ekspertise ville være billig, og jeg har ordentlige enduro-dæk, en dødbringende kombination.

Hvad? Endnu et slips? Kunne den billige cykel måske vinde? Speaker 2: Trail Performance. Vent venligst. Sammenligner vi æbler med appelsiner her? Din cykel har 180 mil sti foran og bag.

Dette er en hardtail. Højttaler 1: Teknologi. Højttaler 2: Okay.

Lad os starte med noget, jeg ved, at denne cykel skal være god, pumpesporet. Okay. Er du klar? Tre, to, en, gå.

Så fortsæt. Jeg troede, du var en racerkører. Højttaler 1: Hardtails er mestre på pumpesporet.

Hardtailen tager sejren på 1,3 sekunder. Nu er det op til de næste udfordringer, om polakkerne overhovedet har en chance for samlet sejr.

Korrekt. En tidsbestemt stigning. Nu er min geometri designet til at tage mig pænt op ad bakken og bombe ned igen.

Vægtene er omtrent de samme, men mine 180 mil rejser og mine store enduro-dæk gør det ikke så nemt for poly, men de vil betale sig. Speaker 2: Få allerede undskyldningerne. Korrekt.

Se på det. Højttaler 1: Hurtigere igen ved opstigningen, men det forventede vi nu. 7,3 sekunder foran den billige cykel.

Polakken har meget at gøre i tidsforsøget. Højttaler 2: Nå, kom ind. Noget går galt? Højttaler 1: Alligevel.

Under alle omstændigheder går tingene ned ad bakke nu. Højttaler 2: Er du okay? Hvad laver du? Højttaler 1: hold kæft. Højttaler 2: Det ser ret seriøst og hurtigt ud.

Jeg er alligevel ikke klar endnu. Højttaler 1: Nu superbike. Polakken er i sit naturlige miljø.

Det tager en betagende sejr på nedstigningen, 12 sekunder over hardtailen. På en kort nedstigning er det en eftertrykkelig sejr. Højttaler 2: Okay.

Du vinder, men en billig hardtail er bedre for nogle ting, for en hurtig tur gennem skoven, et skød på pumpesporene, et par spring til skolen for at pendle. Det er ret mentalt. Denne cykel er faktisk bedre for Hvor meget bedre er din 9 Grand Bike generelt? Højttaler 1: Flyt ikke væk fra hardtail, beundringsværdige ting.

Faktisk kører Blake en mega-lavine hardtail, muligvis hans dummeste idé nogensinde. Det siger noget for Blake. Dette er designet til forskellige ting.

Vi taler om flerdagsløb, udholdenhedsfaser, EWS-løb. Dette er cyklen. Hardtail, det vil du bare ikke kunne.

Denne ting blæser vandet ud Der er et væld af erfaringer med denne cykel, R og D, feedback fra de professionelle. Det handler om design af cyklen og faktisk dens ydeevne. Superbikes bedømmes her.

Ja, du har brug for dybe lommer til denne cykel, men du har også brug for stierne derhjemme eller nok c aske til at komme til Whistler eller Madeira, så glade dage. Det er godt. Oplæser 2: Hardtails er gode, især billige.

Du er ansvarlig for at introducere så mange mennesker til den vidunderlige verden af ​​mountainbiking, men når vi taler om racing, håndterbare serier, ned ad bakke eller noget lignende, er det ikke nøjagtigt det samme job. Der er tydeligvis et stort hul midt i, hvor de fleste mennesker sidder om, hvor meget de bruger på deres cykler. Fordelene stiger ganske hurtigt fra 300 pund til 3000 pund.

Derefter ser trinnene ud til at være mindre for hvert pund eller dollar. Det betyder ikke, at det ikke er der. For nogle mennesker er den ydmyge billige brugte hardtail bare en billet.

Det er sjovt. Det handler ikke kun om cyklen, og vi er alle sammen i mountainbikeklubben. Højttaler 1: Godt sagt, Neil.

Højttaler 2: Tak Neil.

Hvorfor er landevejscykler så dyre?

En af de største faktorer i prisen på cykler er materialer. Kulfiber kommer i forskellige former og kvaliteter. Jo højere kvaliteten af ​​kulstof er, desto større er producenternes omkostninger ved indkøb. Hvis encykelproducenten fremstiller også sit eget kulstof, skal disse omkostninger tilbagebetales i salgsprisen på encykel.

Hvor meget hurtigere får en landevejscykel dig?

TILlandevejscykeler 10 til 30%hurtigereend et bjergcykelog er 15%hurtigerei gennemsnit med samme effekt på glatte, asfalterede overflader. Ridestilling, rullemodstand, rammegeometri og vægt er de vigtigste årsager tillandevejscyklerværehurtigeremed samme niveau af indsats.

Gør en lettere cykel dig hurtigere?

Bundlinje: Alettere cykelkan gemmeduet par sekunder pr. stigning. Men hvisduvirkelig ønsker at fåhurtigere, der er bedre måder at bruge din energi og penge på, som at kaste kropsvægt, opgradere dine hjul oggørditcykelmere aerodynamisk.

Er billige cykler værd?

Ja. Billigerecyklerkan normalt ikke vare så længe. Imidlertid har jeg set mange mennesker, der har haft de samme $ 99cykeli deres garage i 10, 20 år. Dette er til dels et resultat af godt tidsbestemt vedligeholdelse, og de har ikke kørt det så meget.

Kan du tabe mavefedt ved at cykle?

Ja,cykel kanHjælpmister mavefedt, men det vil tage tid. En nylig undersøgelse viste regelmæssigtcyklingkan forbedre sig genereltvægttabog fremme en sund vægt. Tilreduceresamlet setbugomkreds, aerobe øvelser med moderat intensitet, såsomcykling(enten indendørs eller udendørs), er effektive til at sænkemave fedt.

Går pænere cykler hurtigere?

Bundlinie: En lightercykelkan spare dig et par sekunder pr. stigning. Men hvis du virkelig vil få dethurtigere, der erbedremåder at bruge din energi og penge på, som at kaste kropsvægt, opgradere dine hjul og lave dinecykelmere aerodynamisk.

Hvad kan jeg gøre for at få min motorcykel til at køre hurtigere?

Det får også din motorcykel til at lyde fantastisk, hvilket i det mindste får dig til at føle, at du kører hurtigere. Hvis din cykel ikke allerede har en fancy justerbar affjedring, vil tilføjelse af dette ændre den måde, din cykel håndterer fuldstændigt på.

Er der en måde at få elektriske cykler til at gå hurtigere?

Du er et dyr af effektivitet: du vil have din elektriske cykel til at gå hurtigt, forblive pålidelig og ganske enkelt få arbejdet gjort så hurtigt som muligt. Din elektriske cykel er forudkonfigureret til en bestemt hastighed og til at håndtere en vis belastning på motoren og drivsystemet. Så er der en måde at sætte din cykel på maksimale hastighedsgrænser?

Hvilken er den hurtigste måde at cykle på?

Her på Cycling Weekly er vi overbeviste om, at forbedring af aerodynamik er den nemmeste måde at køre hurtigere på. Faktisk har vi udført eksperimenter, der viser, at aero er hurtigere uanset terræn.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Breakaway-cykling - hvordan man løser

Hvad er en udbrud i cykling? I cykelracing er en udbryderspecialist en rytter, der er specialiseret i at angribe løbet fra starten for at vise deres sponsor og prøve lykken med at vinde etappen uden at skulle kæmpe med hele pelotonet i målstregen.

Cykling solbrune linjer - typiske svar og spørgsmål

Hvordan slipper du af solbrune linjer ved at cykle? Tilpasning af dine linjer ansvarligt 1 Undgå at køre ved middagstid. Alle ved, at solen er stærkest ved middagstid, så prøv at undgå at køre i disse tider. 2 Brug det rigtige udstyr. 3 Skum op. 4 Kend din egen hud.

Brevard NC Mountainbiking - besvare spørgsmålene

Har North Carolina god mountainbiking? North Carolina er en stat fuld af fremragende mountainbike stier, især inden for bjergene i den vestlige del af staten. 30 дек. 2016 г.

Forbrændte kalorier mountainbiking - praktiske løsninger

Forbrænder mountainbiking flere kalorier end landevejscykling? Simpelthen, jo råere overfladen er, jo større er træningen - vist ved, at mountainbiking fuldt ud kan forbrænde op til 100 kalorier mere end din standardtur.27 июл. 2018 г.

Kyst til kyst cykelsti - praktiske beslutninger

Hvor lang tid tager det at cykle kyst til kyst? En udflugt fra kyst til kyst indeholder landskaber, eventyr og ren sjov i en lang weekend - og kan være så let eller udfordrende, som du vil. Der er seks 'officielle' kyst-til-kyststrækninger: de er skiltet og patchworket med cykelstier og faciliteter i regi af Sustrans. Hver tager tre til fire dage. 1 дек. 2018 г.

Cykelstier - besvare spørgsmålene

Hvad er en god trailcykel til begyndere? Bedste mountainbikes til begyndereRagley Marley 1.0. Legende hardtail, der kan tage ethvert spor. Orbea Laufey H3. Aggresiv hardtail til makulering af stier. Vitus Escarpe 29 CR. Kommerciel Meta HT AM Oprindelse. Special Mejsel Komp. Cannondale Habit 4. Vitus Sentier 29 VR. Trek Roscoe 8.23 ​​июн. 2021 г.