Vigtigste > Cykler > Niner cykler konkurs - innovative løsninger

Niner cykler konkurs - innovative løsninger

Hvem købte Niner Bikes?

UWHK Ltd.





Rip 9 har eksisteret i et årti, men den har udviklet sig, og for første gang nogensinde laver Niner et 27,5 hjul. Ja, du har hørt rigtigt Cykelfirmaet opkaldt efter 29er lavede deres første 27,5 hjul.

Jeg kom til Patagonia, og Niner inviterede os til at køre dem. Jeg kører 29ers, Blake kører på den lille cykel. (Upbeate techno musik) Så det er en helt ny cykel, helt redesignet.

Det er den længste og mindst slappe cykel, Niner nogensinde har bygget. En 140MM rejse trail cykel, der kunne være den hellige gral. Denne magiske figur.



Jeg elsker 29er trail- og enduro-cykler. De har det godt for mig, så snart du hopper på dem. De dækker jorden meget godt og får mig til at føle mig sikker på nedkørsler.

Jeg er en racerkører, jeg kan godt lide en cykel, der føles hurtigt. Min idé om en perfekt cykel til at udforske ned ad bakke og udforske Patagonias ørken. Cyklernes silhuetter ses næsten identiske fra de to forskellige hjulstørrelser.

De er to forskellige rammer, som du ikke kører 29 og 27,5 på den samme cykel, grundlæggende fordi Niner besluttede, at der ville være for mange kompromiser til at prøve. Så vælg din hjulstørrelse, dette er cyklen.



Leveres med en 66-tommer hovedvinkel eller 65, fordi du har den flip-chip bagpå. Du kan køre så højt eller lavt. Og det løsner cyklen eller hæver bundbeslaget, bare så du får fri plads på pedalerne.

Du har CVA-affjedringen bag på disse cykler. Dejligt og følsomt i starten, god support på dette medium hub og derefter rampe op. Kulfiberrammer, du kan se, hvor rammerne var, slags overbyggede, og hvor de er slankere for at spare på vægten.

Hernede, omkring støddæmperen, har du det ribbenbur. Niner designet dem til virkelig at få den laterale stivhed for at få cyklen til at føle sig stiv, men de har nogle sag lodret. Og det er virkelig en god ting at stræbe efter.



Cykel er ikke superstraffende, den er stiv, hvor du vil have den, men også tilgivende, uanset hvad du vil have den til at være. (optimistisk tecnho-musik) Geometri-numrene mellem de to cykler ser meget ens ud. Naturligvis designede Niner dem til virkelig at spejle hinanden, så de opnår det samme, styrevinklen er selvfølgelig den samme.

Det er først, når du begynder at kigge på rullelisten til nederste beslag og det forreste centrum, som naturligvis er anderledes på en 29er, får du de træk, som mange af os elsker, som den slags lastbarhed for at komme over ting, rulle tingene lidt bedre . Det er fantastisk på en 29er. Wo Niner besluttede at bygge denne helt nye cykel med små hjul, de er bare på udkig efter en mere adræt, legende cykel, som mange andre ryttere vil nyde.

Selvfølgelig er Blake meget glad for denne type cykler. Jeg kan godt lide 29ers. - 27.5 er min ting.

Jeg vil have en cykel, der er super adræt, smidbar i luften og på jorden. Jeg er en freerider, der elsker at køre på alle typer mountainbikes. Sjov er øverst på listen over de ting, jeg vil have på en cykel.

Og jeg kan finde Wilderne ss eller ikke hvor som helst for at få cyklen i form. - Vi har muligheden for at køre et stort 2,8 dæk på 27,5 cyklen og derefter et 2,6 dæk på 29er.

Det kommer tilbage med en mere beskeden 2.5, men faktisk er det sandsynligvis mere realistisk for de fleste drivere. Sæderøret på den nye Rip 9 er blevet forkortet, så det kan rumme en stolpeoverlig på 170 mm.

Standoverhøjden er også faldet med 20 mm. Et kort hovedrør og lav stakhøjde giver dig mulighed for at køre i et helt andet område af styret og stammen. De kommer med en super kort stilk og brede styr.

Og cyklerne er bygget til at blive misbrugt. De har sorte oxidlejer, der hjælper med at gøre dem super holdbare, du har bump og bump beskyttelse i bunden af ​​cyklen. Du har også kontinuerlig intern rooting for at gøre det super nemt at køre disse kabler gennem rammen.

simon cowell cykelulykke

Cyklerne er single. Du har plads til at montere et flaskebur i rammen, og du har det praktiske ved et metrisk størrelsesstød. Der er nogle rigtig seje små detaljer på cyklen.

Du har en smule le sag-skærm på den roterende skrue der, plus du har en lille 90-graders ventil, så du nemt kan justere trykket på din spjæld. Super sejt at se et firma som Niner virkelig revurdere deres etos og designe en ny cykel .27.5 hjul til en, der kan lide at smide cyklen rundt, kaste den i luften, men også denne 29er med den progressive affjedring på begge hjul, virkelig gør disse hjul i stand, og det er fantastisk til monster trucking på stierne.

Myself and Blake Vi havde en god tid her i Patagonien med disse motorcykler. Og vi har også kørt et rigtigt varieret terræn, nogle ret episke dage for at være ærlige. Lang singletrack, støvet, og så kørte vi faktisk rigtige ned ad bakke, og det er dejligt at se, hvor dygtige disse cykler er.

Giv os tommelfingre, når vi kommer til Patagonia, fordi jeg elsker det og trykker på abonnementsknappen.

Er Niner et godt cykelmærke?

Efter måneder med usikkerhed,Niner, Colorado-baseredecykelfirma, der hjalp med at etablere 29-tommer hjul i branchen, har væretkøbtaf UWHK Ltd., hvis moderselskab ogsåejerDayton, Ohio-baserede Huffy.

Hvem laver Niner?

Den lavslungede RIP 9 RDO er et velafbalanceret sporcykel. Resultatet er et af de fineste og mest afrundede sporcyklerpå markedet i dag. Vi har set mange nye sporcyklerfor nylig. De er alle sammenstorepå deres egen måde, men detteNinerer en afdet bedstevi har kørt.

(Heavy Metal Stamping) (Air Rushing) - Suspension på gruscykler er en ting. Nu kan det siges, at disse fyre, Lauf, sandsynligvis er pionererne. De er helt sikkert de mest karakteristiske, husk dem bestemt.

Og de er baseret her på Island. Og da de fandt ud af, at vi var her for at ride, inviterede de os til at hænge ud, og forhåbentlig forklarer de lidt mere om, hvordan det fungerer, baseret her i centrum af Reykjavik, Islands hovedstad. Befolkningen er kun 128.000 mennesker, 200.000 i det bredere hovedstadskvarter, og det er 2/3 af den samlede befolkning i landet.

Nu får du måske ideen, hvis du kan se, hvor meget Gortex bæres her, og det er lidt køligt, men tag ikke fejlen af ​​det, det er faktisk sensommeren. Og de er kun her. Nej, dette er pubben, lidt op.

Nej, dette er tatoveringslokalet, lidt mere. Værsgo. Se, løb derovre.

Vi mødte fyrene her i går aftes, pizza og øl, så de skulle forvente os. Hej god morgen - Se hvem det er - Okay, det er kørt, kom ind. Så vi har Gudberg her.

Hej mand, i morgen, er du okay? Og Benedict. Så disse fyre er grundlæggerne af Laufand. Oleg derovre arbejder i salg, ikke? - Jep. - fedt nok.

Og du har også tre personer fra kontoret på Gravelbike GT, Spotriding? - Ja, de har det sjovt. - Ja, løb i USA og Belgien. - Dejligt, så i alt seks personer i øjeblikket? - Ja, normalt kun tre eller fire her.

Ja, de andre mennesker rejser, går i forretning og løber. (Pisk skærer gennem luften) - Nå, så en hurtig tur. Så herinde har vi et værksted.

Vi har et lille testlaboratorium derinde. (elektronisk bipper) (hammerslag) (elektronisk bipper) Der er selvfølgelig et klart arbejdsområde. Hvad jeg især kan lide fyre er det faktum, at der er færre arbejdsområder end sociale rum, fordi vi har en bar og et køkken derovre, og så herinde vil jeg bare give dig et hurtigt overblik bare for at sikre dig, at du ved nøjagtigt hvad Lauf laver.

Så gaflerne, som disse allerede har set. Så dette er mountainbike-gaffelen, TR Boost, der var produkt nummer et, selvom dette er den anden iteration af det. Derefter Carbonara for Fett-cykler, selvfølgelig, og så tror jeg, det er korngaflen, der betyder mest for os.

Så dette er gruscykelgaffelen. Og så nu Grit SL, som er den nyeste version af en gruscykelgaffel. Og det, meget spændende, også hendes første komplette cykel.

Så dette er True Grit, deres eget rammesæt, og vi lærer lidt mere om det senere. Men først, men vi vil gerne vide, hvordan det fungerer? (blød urban musik) Benedict, kan du venligst forklare, hvordan gaflerne fungerer først. Begrundelsen bag det - Så ja, dybest set handler det om at kontrollere flex ret let.

Dybest set bruger du bare et blødt materiale. Dybest set har du en fleksibel komponent. Men at kontrollere dækkets bevægelse var det virkelige udfordringsdesign med fjedrene adskilt fra hinanden.

Så nedre fjederstabel og øvre fjederstabel, der giver lateral stivhed, det er hele ideen. - Okay, og så er hjulets aksel der, og så er bladfjedrene, er jeg? eller? - Ja, det er bladfjedre, ja. - Og så er aksen bogstaveligt talt lige op, lige ned? - Ja, ret lige, ja.

Men i første omgang bevæger den sig lidt bagud, langsomt vinkelret på fjerens overflade, men så bliver den lidt lige, så i starten er den særlig følsom over for små bump, og så retter den sig. - Jeg mener, du hedder det hver af dem en fjer? - Ja, fjer, for det er det, de er. Så mange mennesker tror, ​​det er kulstoffjedre, og vi går ikke ud af vejen for at rette op på det. (griner) - Okay. (griner) - (griner) Det sker overalt på Internettet i anmeldelser.

Men hvis vi bruger kulfiber til det, ville det være alt for skørt. Det ville bare have stor indflydelse. Så det materiale, vi bruger, er super højtydende glasfiber. (Hit hammeren) - Okay. - Så det er lavet som kulfiber i cykler.

Du har epoxy og derefter fibrene. Vi har kun glasfiber i stedet for kulfiber. Og ja, denne fiber kan bøjes måske dobbelt så langt eller mindst dobbelt så langt som normalt kulstof og bryder bare ikke.

Så det var prøver, som vi kun gjorde for at teste fjedre for træthed dengang, men de forklarer også godt, hvorfor gaffelen ligner sådan her Lad os sige, hvis du lægger makeup på en normal gaffel, men du virkelig vil gøre det tilgivende, så du ville gøre det slankt i nogle dimensioner, så det er mere tilgivende for stød. Og så har du stort set dette system, så det kan bøjes sådan, men det kan også rotere. Du kan mærke det, det er virkelig nøddeagtigt - det er meget nøddeagtigt, ja.

Okay, så klipper du bare en af ​​dine fjer? pause. Ja, (ler) det går ikke i stykker. (griner) Jeg får fat i det, skal du ikke bekymre dig.

Så her arrangerer vi dem. Dette er ikke de fulde afstande, som du kan se i forhold til gaffelen, men stadig giver denne korte afstand dig en rigtig stiv følelse, så det er hvad - ja jeg har ikke de største muskler, GCN-seere ved det, men stadig. Det er ret utroligt, ikke? Jeg synes, at en af ​​de vigtigste ting at bemærke er, at der er mindre rejse end en teleskopgaffel på en løbegaffel.

Så hvad med gaffelgaffel? 32 mil eller hvad? - Det handler om 30, så det er som 25, 30. - Okay, og så er det 60 mil på mountainbike gaflerne? - Dobbelt så stort set. Ja, så de skulle aldrig gå længere op.

To grunde. Det ville være en enorm gaffel, hvis du har brug for disse rigtig lange fjedre, og vægten er lidt tæt på teleskopgafler. Det giver ikke meget mening, men kun funktionen, da affjedringsgaflerne er bedre egnet til at håndtere små bump på grund af lydhørhed.

Sådan stryges højfrekvente ting ud, men med langsommere og større hits gør det ikke meget for det. - Kan du tale mig igennem og vise mig nogle af de tidlige prototyper? - Ja, kom hen til vores prototypeafdeling. (Simon griner) - Sejt. (blød urban musik) Hvis jeg skulle gætte nu, ville jeg sige, at dette sandsynligvis var en tidlig prototype.

Jeg vedder på, at det er det - ja, så dette er den første kørbare prototype. Og det er ikke let, og tænk over det, her forsøgte vi at bygge den letteste affjedringsgaffel i verden. (Simon griner) (griner) Det føles ikke som det - Nej, så hvad lavede du det til? - Så dette er aluminium, alt, men vi har et kilo stål heroppe.

Ja, denne gaffel testede kun hovedkonceptet, ja, for at styre dækket op og ned. Men selvfølgelig måtte vi arbejde lidt på vægten. Så det næste logiske trin var at gøre det ud af kulstof.

Og det er her-- - Det er sandsynligvis din lidenskab, kompositter. Det var et bevis på konceptet, men det handlede altid om kulfiber. - Ja præcis.

Så dette er den første kulstofgaffel, vi lavede. Så det blev kun lavet her i huset, af os heroppe på loftet. Der er mere plads, vi kan låne.

Efter arbejde kom vi her og lavede kulstofskåret prepreg og satte det i forme og derefter blæste bobler i delene for at hærde det. En ovn, som vi også byggede, kan jeg vise dig senere, en stor ovn, som vi byggede. - Du byggede en ovn. - Ja, som en kæmpe ovn og ovn bar vi den op ad en lille rund trappe på femte sal.

Det var virkelig svært at hente det, men ja. (ler) Så dette er en form for vores næste iteration efter den jeg viste dig tidligere, denne. Og her fokuserer vi på, hvordan man får lommerne til fjedrene rigtige, fastgørelseslommer.

Så lad os gøre dette med disse indsatser her. Så disse pass-sæt bruges i lagprocessen. Så du fastgør den til gaffelen og lægger den rundt. - Det ligner et meget godt job. - Ja, ja, det er det. - Viser headsettet løbet? Noget med vejret på Island, sandsynligvis? (Benedict ler) Så har jeg en fornemmelse af, at den kommer ud på min cyklocrosscykel i slutningen af ​​vinteren - ja, måske gør den det. (Simon griner) Det er normalt for mig.

Ja præcis. Sådan ser pony ud efter to uger på Island, ja. - Det vigtigste var at lave noget virkelig simpelt og let, noget der kan falde mellem stive gafler og teleskopgafler, og en del af det er vedligeholdelsesfrit.

Så der er ingen støttepunkter eller intet, så længe vi designer fjedrene og gør dem ordentligt, så de holder for evigt, hvad de gør. De fungerer for evigt med vores nyeste gafler, og hvis de ikke gør det, har vi en rigtig lang garanti på dem. Men intet kan mislykkes, og du behøver ikke vente på noget.

Det går bare, ja og går - ja, hvordan tester man fjedrene? Kan du forklare mig nogle af de tests, du laver? - Ja, vi laver mange tests, vi --- I dit testlaboratorium, ikke? - Vigtigst, træthedstest. Kan jeg vise dig - Ja, lad os komme i gang, ja, lad os tage et kig. (blød jazzmusik) (hammerhammere) (Simon griner) Det er virkelig stærke ting, ikke? (hammerhamre) (maskinbrummen) - Så ja, dette er det rum, hvor vi laver mange af vores tests - jeg fortæller dig hvad, det ligner mere et torturkammer end noget andet, se? - dette er en torturmaskine, mener jeg, træthedstest og tests generelt.

Det er en tortur af --- Åh, jeg forstår det, det er som en løbende vej, det er bumpen - Ja, vi kalder det hamsterhjulet, det ene, og vi monterer gaflen her med et dæk og alt, ligesom komplet test, fordi de fleste af testene, for eksempel efter vinteren og med testtestere, dybest set officielle cykelkomponenttestere, koncentrerer sig om selve delen. Her ville vi teste det med cyklen og alt, bare for at være helt sikker. Og så laver vi forskellige bump her og får det til at dreje ved forskellige hastigheder, og de rammer W-hælen her, ja så det er længdevist, jeg gætter på, at dette sandsynligvis er en grusgaffelfjeder her.

proteinpulver til piger

Så vi bøjer dem til ca. 70% af, hvor vi har bumpstop på gaffelen, og vi skal gøre dem, bede dem om at udføre 100.000 cyklusser uden at miste 10% af deres oprindelige stivhed. Meget af det går ind i kvalitetskontrol, hvilket vi gør her, for når vi laver fjedre med vores leverandør i Europa, fremstiller de fjedre og sender os prøver af dem, og resten går til vores gaffelsælger i Asien. Så vi tester altid, hvad de laver gafler af.

Men det tog sandsynligvis os omkring fire år at virkelig ringe til os, hvordan vi gør det, fordi det er virkelig vanskeligt at holde trykket oppe, mens du kurerer det, men samtidig skal du have en nøjagtig, virkelig, virkelig nøjagtig tykkelse. Hvis den er slukket med 0,1 millimeter, får du en helt anden stivhed, og det er let, ja.

Det kan ikke køres, for blødt eller for hårdt. - I betragtning af at du har bragt teknologi til cykling, er det måske aldrig blevet gjort inden for dette felt, har noget af det overført til rammesættet? - Bare fordi vi har vores gaffel, ønskede vi at lave en geometri, der blev valgt til gaffelen, men det er måske ikke den revolutionerende ting. Det er bare en ramme, der passer rigtig godt på en gaffel og fungerer godt i grus.

Men med hensyn til materiel erfaring kan vi komme fra et andet synspunkt end andre cykelfabrikanter. Så vi har brugt dette materiale i lang tid og lært mange, mange ting i processen - Interessant, kan vi se på rammen? - Ja, lad os gå. (blød tropisk musik) (hammerhammer) (Simon fniser) - Min hamringsteknik tillader en smule (kameraman griner) Så her er det, den virkelige grus.

Nå, det kunne sandsynligvis have været lige under et år nu, ikke? - Ja, lidt mindre end et år - Okay, og du 'Motivationen for dette var, tror jeg, at bygge den perfekte ramme omkring dine gafler, fordi jeg gætte, hvis du tilføjer en kant i affjedringen, som cykelens front har brug for at hæve let for at lade forhjulet bevæge sig - ja, nøjagtigt. Da vi lavede cyklen, som vi siger, startede vi med en gaffel og trådte gaffelen lidt længere ud end stive gafler, fordi du har den lille smule ophæng, så den er cirka 30 millimeter, så den tilføjer cirka 20 millimeter til akslen så det er lidt højere ting som du siger, vi fik fra mountainbikesiden af ​​ting, da vi er mountainbikere. Så vi har et langt toprør og kortere stilke og derefter et løst greb. - Så hvis jeg sidder fast i en 135 lille stilk og et par flade styr, ville jeg dybest set køre. - I bund og grund. - Den mountainbike, jeg havde i midten af ​​90'erne. - Dybest set består kabelføring i det væsentlige af rør.

Så denne ramme er en ny teknologi. Hele frontrammen er samlet. Normalt har du samlinger omkring hovedrøret, samlinger omkring sæderøret og bundbeslaget og derefter bare rør imellem.

Men dette er en front-trekant i ét stykke og derefter den bageste trekant, vi bruger enkle ideer og pålidelige løsninger. Som med bundbeslaget stoler vi på en simpel intern guide. - Jeg tror jeg kan høre (folk jubler) folk jubler, når du lige nævnte venlige bundbeslag.

Nu da du nævnte øl, spekulerede jeg på, om denne cykel blev bygget specielt til Dan Lloyd, fordi der er en flaskeåbner, hvor du normalt ville have en derailleur som en standard? - Ja, grus og øl hører sammen sammen. (griner) - Ja, så det ville være meget godt. Hvis nogen stadig er i tvivl om fordelene ved 1x at udskifte deres forskifter med en ølflaskeåbner, så vil dette måske overbevise dig.

Jeg har næsten nok tid til at køre på denne cykel eller gaffel, men jeg kan bestemt betyde, at mine giver førstehåndsindtryk, da jeg var meget fascineret af at prøve det selv. Og i aktion kan det være mindre om, hvad du føler ud af gaflen, end hvad du ikke føler. Så jeg ser på vejen og ser alle disse ting, som jeg normalt ville forvente, at jeg derefter følte, at de blev transmitteret gennem styret, og de kommer bare ikke rigtig til styret.

Det er lidt som at have et rigtig, rigtig blødt dæk fra et absorptionsperspektiv, men stadig uden vridning, ingen rulle og ingen reel skade ved at ramme dine fælge. Det vil sandsynligvis være mit bedste resume. Det er klart, at du skal bruge meget mere tid på det, men der går vi.

Sådan føles det at køre i den korte t, um. Der er et stykke af denne cykel, som vi dog grundigt kan teste på vejen, og Gudberg, jeg tror, ​​du vil demonstrere det for os nu. Flaskeåbneren. - Fuld af. - Okay. - Okay. (Flaskehætter klinker) - Kom igen, ven. - Fint, meget tak.

Og det er hjemmebrygging? - Lov-etts bryn. - Awesome, ooh, whoa. (Gudberg og Simon griner) Godt, okay.

Nå, alligevel, Skål Gudberg - Undskyld! - Brugte du shorts bare for at få mig til at ligne en komplet sydlig softie? - En slags vittighed her for besøgende. - Nå, fair play for at bære shorts, fordi det fryser. (Gudberg griner) Okay, godt, Gudberg, mange tak for hvad, lån mig din cykel, lad mig lave et skød og vis os også omkring hovedkvarteret som Benedict. - Tak fordi du kom forbi. - Hej, det er sejt, Mand. - Det var rart at narre. - Vi må hellere pakke ting sammen, før sneen kommer, fordi det helt sikkert føles som om det er på vej.

Og du kan også tage på bukser. (griner) - Tak. (griner) - Bare for at starte, begynder du at fryse, du er helt bittert kold.

Alligevel, hvis du vil se mere af Island, skal du sørge for at tjekke den episke tur Neil Donoghue, og jeg må tage. Og også før du går, skal du sørge for at vise dette med en stor tommelfinger.

Hvem fremstiller Huffy cykler?

Chris Sugai,NinerCykelejer og grundlægger er kommet langt fra sin første forretning med vinduesfarvning i Los Angeles. Men efter 20 år besluttede han at følge sin passion for mountainbiking.

Tak for det, og lad os nu gå videre til artiklen Hvordan det hele begyndte i Huffy Den berømte Huffy Corporation startede for over 130 år siden i 1887, da grundlægger George Huffman købte Thedavis skruemaskinselskab i Watertown New York, som oprindeligt var kendt som Thehuffman Corporation efter grundlægger selv efter vanskeligheder i symaskinebranchen begyndte virksomheden at fremstille cykler under mærket Dayton i 1892, og dette var en lille succes senere, da Georges søn Horace Huffman kom ind i virksomheden. Ting gik godt med virksomheden, da de sluttede sig til andre virksomheder, men den store pause kom faktisk under den store depression i 1930'erne.

Amerikanerne reducerede bilkøb og benzinforbrug, og cykler blev en ekstremt populær transportform. Faktisk kunne Huffy ikke følge med efterspørgslen, salget steg og nåede milepælen på 1,5 milliarder dollar i 1940.

Kontinuerlig forbedring og uddannelsesveje lønner sig. I 1940'erne skiftede virksomheden sit produktionsfokus til offentlige kontrakter med udbruddet af 2. verdenskrig, og salget steg 1942 efter krigen til tre millioner dollars. Huffman forsøgte stadig at finde ud af, hvad han skulle gøre, da han deltog i et forenklingsseminar, hvor han derefter lærte teknikker til sine leverandører og ledere, der gjorde det muligt for virksomheden at øge produktionen og på to år oversteg salget $ 10 millioner.

Virksomheden fortsatte med at vokse i 1950'erne, især med introduktionen af ​​den enormt succesrige Huffy cabrioletcykel, verdens første børnecykel med bageste træningshjul, et direkte hit og i 1960'erne var shuffy Amerikas tredje største cykelfabrikant - tiderne var gode og 1968 havde blød anipo og blev offentligt året efter med $ 42 millioner i salg. Billigere tendens med rungende succes i 1960'erne og 1970'erne shuffy red cykeltendensen, da det samlede marked voksede. Det var på det tidspunkt, hvor flere og flere voksne vendte sig til cykler, for at forblive sunde og også for at skære benzinudgifter, selvom udenlandsk konkurrence kom ind på markedet i i 1970'erne ved at bremse sikkerhedsstandarderne og en billigere dollar tog konkurrencen huffy også denne gang til at introducere deres nye produkt, dengang blev det kaldt Donnerweg. Donnerweg var Huffys reaktion på at fokusere på børnenes marked igen.

fordelene ved avocado-kolesterol

De gjorde cyklen kølig og iøjnefaldende med lyse farver og klistermærker til at ligne en motorcykel. De markedsførte også aktivt produktet, mens reklamer for børne-tv-shows arbejdede i The Thunder Way gjorde Huffy til den førende producent af cykler i USA i 1977, og salget det år var $ 130 mio. Diversificering og investering i 1980 Huffy rapporterede sit femte år i Efterfulgt af rekordoverskud, men tingene ændrede sig hurtigt med hurtigt stigende produkter Til gengæld skar virksomheden omkostningerne ned og investerede over 30 millioner dollars i robotproduktionsudstyr og computere i sine produktionsfaciliteter for at forblive relevante i branchen. Da cykelsalget tegnede sig for 90 procent af salget, bevægede virksomheden sig mod diversificering, involverede sig i nogle få transaktioner og flyttede derefter til babyprodukter og have- og græsplæneudstyr.

Denne diversificering blev betragtet som et vellykket skridt, da næsten halvdelen af ​​dem alle i begyndelsen af ​​1990'erne Indtægter kom fra salg uden for cykelsektoren. Tsunamien Huffy lavede nogle forsinkede forretningsfejl i 1990'erne, og tre lancerede den huffe Truetemper elliptiske cross trainer, som blev betragtet som en fiasko, men alle disse fejl var fald i spanden sammenlignet med tsunamienes virkning fra asiatiske konkurrenter, der var på konkurrenter fra Asien var kommet på markedet Der er ikke offentliggjort meget information om den amerikanske cykelindustris fald - hvad der startede som en lille bølge blev til en tsunami i slutningen af ​​1980'erne, der rystede hele cykelmarkedet til 90 billigere end Amerika. Huffy og Trexsoon fulgte efter ham og alle andre De gjorde det også, dette havde en enorm indvirkning på fremstillingen i USA.

S. National Association of Bicycle Dealers anslog, at kun 2,5 procent af alle cykler, der blev solgt i Amerika, i 2015 blev solgt i Amerika for i 2015 at give dig en idé om, hvor stort vi taler, ifølge den internationale cykelorganisation var Ameri producerer ka næsten 6 millioner cykler i 1990, og i 2015 var der kun omkring 200.000 cykler, hvilket svarer til et fald på over 95 procent.

Brancheeksperter siger, at asiatiske konkurrenter sænker priserne på kinesiske importerede cykler med 30 procent hvert år over mange år i 1990'erne, hvad der må have været en frygtelig tid for Huffywalmart-ven eller fjende til at løse problemet med uafhængige cykelkæder At stramme, da salgskanaler faldt som fluerne i midten af ​​1990'erne Store kasseforhandlere som Walmart havde tegnet sig for over 75 procent af cykelsalget. Huffyas Walmart bestilte ofte en million cykler ad gangen. Huffy havde intet valg eller indflydelse, hvis de ville fortsætte med at være en vigtig aktør på markedet, og Walmart fortsatte med at presse priserne enormt ned, når de blev kontaktet af kinesiske cykelfabrikanter, Huffy var i stand til at forhandle om en lønnedsættelse for sin fagforenings arbejdsstyrke, men flere Walmart-prisnedsættelser lukkede derefter alle amerikanske produktionsanlæg inden udgangen af ​​1998.

Selv efter produktion blev outsourcet til Kina, hvor arbejdere tjente 25 til 40 cent i timen, var Huffy ude af stand til at konkurrere med lokale kinesiske producenter, hvoraf mange har modtaget statslig støtte - du behøver ikke at følge nogen internationale regler eller krav. I 2004, efter at have lidt et tab på 7 millioner dollars i 2003 og kom ud af konkurs i 2005, erklærede Huffy konkurs i 2004, nu ejet af kinesiske leverandører og fast tilknyttet den kinesiske regering, selvom virksomheden stadig lever i dag i 2021 uden for så meget som tidligere generationer og kineserne allerede havde overtaget hele cykelmarkedet i USA, og det bringer os i dag til historien om huffy er hård, selvom virksomheden investerede massivt i automatisering og effektivitet og også dens vellykkede diversificerede indkomst huffy mislykkedes og var ikke kontrollerbart at konkurrere med kinesiske producenter, selvom de er fremstillet i USA Cykelfabrikanter som Detroit Bikes i Michigan og Oregon eller Life Speed ​​Intennessee producerer dem stadig i USA. De er normalt meget dyrere i pris fra $ 3.000 til $ 10.000 hver Cykel og er ikke overkommelige for massemarkedet, men cykelindustrien er muligvis ikke så relevant som det plejede at være. Det større spørgsmål i dag er, om vi skal gøre mere for at beskytte amerikansk produktion i amerikanske industrier Trumps 10-20 procent takster i de seneste år har gjort lidt for at skubbe mere produktion fra Kina til andre lavtlønslande som Cambodja Overvej at outsource sin højteknologiske chip produktion til Asien, fordi den ikke kan følge med fremstillingen og den avancerede globale forsyningskæde.

Tror du, Huffy kunne have gjort noget andet for at forhindre hendes nuværende situation, hvis du var den ansvarlige administrerende direktør for huffy i dag, hvad vil du gerne gøre nu? hør dine tanker med det sagde mange tak for at se min artikel. Det krævede en betydelig mængde forskning og produktion for at gøre denne artikel mulig. Så hvis du ikke har noget imod at lide artiklen eller dele den med dine venner, ville det virkelig være nyttigt at tjekke nogle af mine andre artikler på Rise and Fall and Rise of Playboy eller Rise and Fall of Cirquedu Soleil

Købte Huffy Niner?

DENVER (BRAIN) Efter nogle begivenhedsrige måneder,NinerCykler er købt af UWHK Ltd., et investeringsselskab, der også ejerHuffyCorp. En amerikansk konkursret dommer godkendte salget i sidste uge ogkøblukket fredag ​​eftermiddag.12.03.2018

Er Niner Cykler lavet i USA?

Fremstilling afNiner-cyklerfinder sted i Asien. Mærket har mere end 300 forhandlere på tværs afForenede StaterogNiner-cyklersælges i 40 lande.

Hvad er en Niner?

Navneord. 1.niner- hovedtallet, der er summen af ​​otte og et. 9, ennead, IX, Nina fra Carolina, ni. ciffer, figur - et af de elementer, der kollektivt danner et numerisk system; '0 og 1 er cifre'

Hvor fremstilles Trek-cykler?

MestTrekcykler erfremstilletuden for USA, i lande, herunder Holland, Tyskland, Taiwan og Kina.

Ejer Huffy Niner?

DENVER (BRAIN) Efter nogle begivenhedsrige måneder,NinerCykler er købt af UWHK Ltd., et investeringsselskab, der ogsåejer HuffyCorpNinermedstifter Chris Sugai vil fortsætte med at lede virksomheden, som forbliver med hovedkontor i Fort Collins, Colorado.12.03.2018

Hvor fremstilles Norco-cykler?

NorcoCykler blev grundlagt i British Columbia, Canada og er et 100% canadisk ejet firma. Alt design og engineering udføres i Port Coquitlam, BC på vores hovedkontor. Vores rammer og komponenter erfremstilletved hjælp af topleverandører fra hele verden med slutmontering hos din lokale forhandler.06.25.2021

Hvornår gik Niner mountainbikefirma konkurs?

Niner er en amerikansk cykelfabrikant med hovedkontor i Fort Collins, Colorado, der har specialiseret sig i 29er mountainbikes. Virksomheden tilbyder også flere modeller af cyclocross og adventure-touring cykler. Firmaet indgav konkurs i november 2017. I februar 2018 blev virksomheden erhvervet af Emersion International Limited (EIL).

Hvem er den nye ejer af Niner-cykler?

Virksomheden vil forblive i Colorado og fortsætte med at blive ledet af medstifter Chris Sugai, der planlægger en udvidelse af FoU, markedsføring og internationalt salg. DENVER (BRAIN) - Efter nogle begivenhedsrige måneder er Niner Bicycles blevet købt af UWHK Ltd., et investeringsselskab, der også ejer Huffy Corp.

Er der kulstof i en Niner mountainbike?

Außerdem können wir die Aufhängung unabhängig von der Rahmengröße einstellen. Anvendelsen af ​​kulstof i cykelrammer og komponenter har nået kritisk masse, men i spidsen for at imødekomme efterspørgslen er meget gået tabt i oversættelsen. Niners vej til dette element kommer fra en anden retning.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Ugentlig krisealder - hvordan løser vi det?

Har Weekly Chris en kæreste? Chris og Datrie har været tæt i et stykke tid nu, de har været på ferie, hængt meget sammen og arbejdet sammen om at skabe indhold. Der er rygter om, at parret dater, men de har ikke bekræftet et forhold.

Chris Horner Doping - Handlingsorienterede løsninger

Brugte Chris Horner peds? Horner har aldrig testet positivt, og han har benægtet nogensinde at have brugt præstationsfremmende stoffer, senest efter hans sejr i de tre uger, Vuelta rejste mistanke. Før denne Vuelta havde han aldrig været en favorit til at vinde en Grand Tour.

Hvor gammel er chris froome - hvordan man håndterer

Hvor meget er Chris Froome værd? Chris Froome nettoværdi: Chris Froome er en britisk cykelrytter, der har en nettoværdi på 12 millioner dollars.

Hvor er Chris froome fra - almindelige spørgsmål

Hvor voksede Chris Froome op? Froome blev født i Nairobi af britiske forældre, der senere blev skilt, da hans far indgav konkurs. Han og hans mor, der opmuntrede hans ridning, flyttede til Sydafrika, hvor han blev uddannet og begyndte at træne i en alder af 12 år med den kenyanske cyklist David Kinjah. 16.05.2021

Hvor høj er chris froome - enkle svar på spørgsmål

Hvor høj er den gennemsnitlige cyklist? En undersøgelse fra 2017 af Pro Cycling Stats viste, at den gennemsnitlige højde af en WorldTour-cyklist var 5'9. Undersøgelsen viste også, at klatrere i gennemsnit var mere end en halv tomme kortere end sprintere, og at den gennemsnitlige højde af tidsspecialister var en halv tomme mere end andre WorldTour-cyklister.

Chris froome cykelspecifikationer - en løsning på

Hvilken type cykel bruger Chris Froome? Froome kører på Factor's nye OSTRO VAM-ramme i en størrelse 56cm. OSTRO VAM er en af ​​mange gør-det-alle lette, men alligevel aero-cykler, designet til at herske på tværs af alle racerscenarier. 20.01.2021