Vigtigste > Cykler > Offentlige cykler DC - anførte spørgsmål og svar

Offentlige cykler DC - anførte spørgsmål og svar

Har DC offentlige cykler?

Med Capital Bikeshare digkantage encykelfra mere end 500 stationer over hele Washington,DC, metroregion og returner den til en hvilken som helst station i nærheden af ​​din destination. Tjek encykeltil din rejse til arbejde, Metro, køre ærinder, shoppe eller besøge venner og familie.





Capital Bikeshare er en fantastisk måde at komme rundt i byen på. Men der er nogle vigtige ting, du har brug for at vide, som jeg vil fortælle dig om i denne artikel og holde fast ved nogle af Bonus Capital Bikeshare-hacks indtil slutningen. Velkommen til Trip Hacks DC.

Hvis du kommer til Washington DC og leder efter de bedste tip, tricks og hacks til at komme rundt i byen, kan du abonnere på denne kanal, så du ikke går glip af noget. Og hvis du er interesseret i at få mig til at vise dig rundt, så besøg min websiteTripHacksDC.com for at se, hvad jeg har at tilbyde.

Hvis du har brugt Capital Bikeshare eller et cykeldelingssystem i en anden by, og du har nogle tip eller hacks, du vil dele, skal du efterlade en kommentar til denne artikel og lade mig vide, lige så vigtigt, hvis du ikke bruger systemet. Årsagen til at jeg nævner dette er, at før jeg lavede denne artikel, tjekkede jeg Yelp ud og fandt et stort antal negative anmeldelser for Capital Bikeshare på regelmæssige cykeludlejninger. Her er tre hovedårsager til, at du ikke vil bruge Capital Bikeshare: For det første, hvis du har brug for en cykel i længere tid, skal du ikke bruge Bikeshare.



Disse cykeldelingssystemer er designet til korte ture og envejsture fra en del af byen til en anden. Vi taler om priserne med det samme. Cykeldeling er ikke en god mulighed.

For det andet, hvis du har børn, skal du ikke bruge bikeshare. Du skal være mindst 16 år for at køre på disse cykler, og i retfærdighed er de bare alt for store for de fleste børn. Og læg ikke små børn i kurvene foran på Capital Bikeshare-cyklerne.

Dette kan synes åbenlyst for de fleste af jer, men jeg ser det alt for ofte, og det er ikke kun imod reglerne, det er virkelig usikkert. For det tredje, hvis du har brug for hjelme, låse eller andet tilbehør, skal du ikke bruge bikeshare. Hos Capital Bikeshare får du en cykel, og det er det.



Hvis der er noget andet, skal du tjekke et sted som Bike & Roll, hvor du kan få cykler i alle størrelser, hjelme, låse, trailere til børn og andre godbidder. Jeg vil efterlade et link til Bike & Roll i beskrivelsen. Lad os nu tale om, hvordan priser fungerer.

Desværre er prisfastsættelse ikke let, hvis du aldrig har brugt et cykeldelingssystem som dette. Rejseomkostningerne er dybest set medlemskontingent plus brugsgebyr. Lad os først tale om medlemsgebyret, som du kan tænke på som det gebyr, du betaler for at få adgang til cyklerne.

Der er et par muligheder her. Lige nu kan du betale $ 2 for en enkelt tur, $ 8 for et 24-timers medlemskab, $ 17 for et tredages medlemskab eller $ 85 for et års medlemskab. For en typisk besøgende er nogen af ​​de første tre mere end okay. men du skal lave lidt matematik for at finde ud af, hvilken mulighed der er bedst for dig, og jeg efterlader et lille snydeark i beskrivelsen for at hjælpe dig med at finde ud af dette.



Så er der det gebyr, du betaler, baseret på hvor længe du har tjekket cyklen, og det er her, det begynder at blive forvirrende for mange mennesker. Hvis du tjekker en cykel, kører rundt og returnerer den til en dock inden for tredive minutter, betaler du ikke et ekstra gebyr. Men hvis du kører i mere end 30 minutter, betaler du $ 2 for den første halve time, derefter yderligere $ 4 for den næste halve time og yderligere $ 8 for hver halve time, du tjekkede cyklen ud, tag en cykel, kør rundt i cirka tre timer og ti minutter, og giv den derefter tilbage.

Du betaler $ 38 i brugsgebyr plus det medlemsgebyr, du betalte i starten. Jeg kan helt forstå, hvordan forvirrende dette er for en person, der har lavet begrænset eller ingen undersøgelser, dukker op og ser et $ 8 døgnpas og tænker, 'fantastisk! ubegrænset cykling til $ 8 '. Forhåbentlig, nu du har set dette, laver du ikke en rookie-fejl som denne.

For at undgå at blive opkrævet skal du begrænse hver af dine rejser til 30 minutter eller mindre. Brug Capital Bikeshare til at komme fra punkt A til punkt B, ikke for at køre rundt i byen. OK, nu hvor vi har dækket det, lad os gå ud, og jeg viser dig, hvordan du rent faktisk bruger systemet.

Du kan starte på enhver større cykeldelestation. Gå til kiosken og klik på knappen 'Lej en cykel'. Den første ting, du bliver bedt om at gøre, er at stryge dit kreditkort.

Du får derefter vist en advarsel om brugsgebyret. Du kan klikke på ja for at acceptere, da du har det godt nu ved du hvordan dette fungerer. Vælg derefter hvilken type medlemskab du vil købe.

Til denne artikel tog jeg en enkelt tur. Du kan tage enten en eller to cykler pr. Kreditkort, men hvis du vælger to, betaler du dobbelt. Hvis du har et gavekort, kan du indtaste det på denne skærm, men de fleste besøgende vil sandsynligvis ikke.

Det giver dig et resumé af transaktionen og den oprindelige pris. Tryk på OK, når du er færdig. På de næste to skærme skal du indtaste telefonnummeret og faktureringsnummeret, der er knyttet til dit kreditkort.

Derefter bekræfter du, at du er 18 år eller ældre, og endelig skal du læse vilkårene for brug. Klik på OK, når du er færdig. Derefter har du mulighed for at se cykelkoden på skærmen eller udskrive en kvittering med koden på den.

Hvis du har en god hukommelse, kan du se på den. Ellers kan du udskrive det som jeg gjorde. Bring din kode til enhver cykel, indtast den på tastaturet, og når du får det grønne lys, er du klar til at gå.

Jeg finder den nemmeste måde at trække cyklen ud på, hvis du løfter den op fra bunden af ​​sædet og derefter trækker den tilbage, jeg medbragte min egen hjelm til denne tur. Hvis du er voksen, behøver du ikke lovligt en i District of Columbia. Men husk at hvis du vil have en hjelm, skal du medbringe din egen hjelm.

Når du er færdig med din cykel, skal du bringe den tilbage til dokken og trykke fast for at returnere den. Hvis returen er vellykket, modtager du et grønt lys og et behageligt bip. Hvis du får et rødt lys og en høj lyd, bliver du nødt til at prøve igen.

Inden vi færdiggør, lad mig give dig et par ekstra bonus bikeshare-hacks. Den første er at downloade SpotCycle på din telefon. Dette er en app, der viser dig placeringen af ​​hver bikeshare-dock i systemet, og hvor mange cykler der er, og hvor mange åbne dokker der er.

På denne måde ved du på forhånd, om de vil være en cykel der, når du skal tjekke en ud og en åben dock, når du har brug for at returnere den, jeg kan varmt anbefale at bruge denne app og sørge for, at der er en åben dock på din destination er tilgængelig hvor du vil hen, og du finder dokkerne fulde af cykler. Det er, hvad mine næste hackier sagde, at du kan undgå at blive straffet, selv i en situation, hvor det sker. Når du kommer til en dock, og den er fuld, kan du gå til kiosken og trykke på kreditknappen og derefter stryge dit kreditkort, så får du yderligere 15 minutter til at finde en anden dock uden at blive opkrævet for tiden.

Min sidste bonushack er faktisk ikke et hack, bare: brug sund fornuft, når du bruger Capital Bikeshare. Behandl cyklerne som med dine egne cykler, gør ikke noget, du ikke ville gøre derhjemme. For eksempel skal du ikke bare lægge din Capital Bikeshare-cykel væk, når du går ind i en butik, Starbucks eller kommer tæt på Lincoln Memorial.

Du tror muligvis ikke, at nogen vil stjæle en af ​​disse cykler, men hvis de gør det, bliver du hooked for $ 1.200, og det er bare ikke risikoen værd. Og det er det! Tak fordi du ser denne artikel. Hvis du fandt det nyttigt, kan du abonnere på kanalen ved at klikke på Trip Hacks DC-logoet, der vises nederst på skærmen.

Og hvis du kommer til DC og er interesseret i en af ​​mine ture, kan du klikke på billedet af Capitol Dome på venstre side af mit hoved, der fører dig til min hjemmeside TripHacksDC.com, og du kan se de ture, som jeg tilbud . Nyd din rejse!

Er der Citi-cykler i DC?

Oplev MetroDCpå to hjul

Bliv medlem online, eller køb et kortvarigt pas fra appen eller kiosken for at bruge Capital Bikeshare-systemet.

Er offentlige cykler gode?

5,0 ud af 5 stjerner Sødcykel,godtpris! Detcykeler lidt tungere end forventet, og manglen på tværstang gør det lidt sværere at hænge ved forhjulet på væggen. Når det er sagt, generelt er det en storcykel, og de indeholder endda en lille flaske ekstra maling.

dette er vores hollandske cykel, det er en grandmafeet bogstaveligt talt bedstemorcykel, det er virkelig ikke noget specielt i det mindste her i holland, men i Canada, USA eller mange andre lande, ville denne cykel være virkelig unik, og cykler som dette overraskede mig virkelig, da jeg først besøgte Holland var de hollandske cykler ses som et dagligdags transportmiddel for hurtigt og effektivt at komme fra punkt a til punkt. De fleste andre lande i verden bruger cykler primært til sport og motion. Den ene forskel forklarer næsten alt det specielle ved en sådan cykel nu, det er ikke, at dette er den eneste type cykel, du har.

Der er selvfølgelig mange andre i Holland, herunder E-BikesCargo Bikes Handbikes, og du vil helt sikkert se racercykler, der også bruges til sport, især i weekenden, men til hverdags bykørsel er denne type cykler langt den mest almindelige. Så hvad gør denne cykel så forskellig fra hvad du måske er? Hovedforskellen er, at dette er en opretstående cykel designet til at blive kørt i en opretstående siddestilling, dette er en ineffektiv position, der ikke overfører den maksimale kraft til kranken under et pedalslag, og det er absolut ikke-aerodynamisk, men hvem er du ligeglad med, hvad den opretstående position tilbyder? op og bag gør det ekstremt behageligt at køre på denne type cykel, du trækker næsten styret op og tilbage i stedet for at lægge vægt på dem. Dette er bare en mere behagelig måde at sidde på en cykel på, og designet ligner meget den originale sikkerhedscykel, der blev udviklet i Storbritannien, og sidst i det 19. århundrede gør det også lettere at se, hvad der sker omkring dig, hvilket kan være sikrere, når du cykler i travle bymiljøer med mange andre mennesker.

På denne måde kan du bære enhver form for tøj, du vil have, fordi det ikke er anderledes end at sidde i en stol Se de fleste af befolkningen i Holland klædt til destinationsionen og ikke have turen denne cykel en gennemgående ramme, hvilket betyder at det er meget let at komme af og på uden at svinge benet rundt som en sådan cykel med en tværstang. Disse rammer er fine, og du vil helt sikkert se dem her, men jeg finder dem særligt irriterende, hvis du har et akids sæde, for når du svinger dit ben op for at træde på, sparker du dit barn i hovedet, og jeg forstår ikke, hvorfor vi stadig kalder disse mænds cykler, når det er den eneste måde, at du kan slå dig selv op, fordi gennemstigningsrammerne er mere bekvemme at bruge, vokser i popularitet hos både mænd og kvinder. Dette er endnu en ting, der hjælper folk med at bære normalt tøj, mens de cykler, og hvorfor du endda vil se kvinder iført kjoler og nederdele. Når vi taler om nederdele, kaldes denne ting nederdelbeskytter eller pelsbeskytter og er ret almindelig på hollandske cykler.

Egerne som din idé hjælper også med at forhindre et barn, der sidder på ryggen, fra at sætte deres fødder fast for at beskytte dit tøj, kædebeskytteren er af plastik - eller et metalovertræk over cykelkæden hjælper også med at beskytte kæden mod elementerne og gør det holder længere - det her kaldes en rammelog og næsten alle cykler i Holland har en - disse er utroligt praktiske af mange grunde, men jeg har dem næsten aldrig uden for Holland set i japan, de er en nem måde at låse baghjulet på din cykel til hurtige stop, hvilket virkelig gør det virkelig nemt at gå ind i en butik, hvis du kører hvor som helst, rammelåsen holder også din nøgle i rammen, du kan, mens du kører, køber faktisk rammelåse, der ikke gør, men det gør jeg ikke Kan ikke lide nøglefastholdelsesfunktionen, der er en lille detalje, men det sikrer, at dine cykeltaster altid er med dig, selvom jeg har været kendt for ved et uheld at støde nøglen med mit ben og bøje den sådan her, Ups, selvom det er meget plads til l stødmekanismen i hjulet ser ud til at ramme egerne oftere end du tror, ​​jeg skulle have været på neutrinose. Hvis denne lås er låst, kan du ikke cykle, men selvfølgelig kan du bare tage den op og gå med den. Så hvis du vil sikre dig, at din cykel stadig er der, når du kommer tilbage, er den bedste ting at tage en kædelås med, og de fleste mennesker gør det, at se cykler låst på den måde skyldes sandsynligvis, at ejeren af ​​cyklen er for lort for dem stopper for at stjæle det.

En lille variation af dette er en rammelås med en integreret kædelås, der giver dig to låse med en nøgle. Interessant nok er hængelåse langt de mest almindelige låse i Nordamerika, der ikke bruges meget ofte i. Sandsynligvis fordi det med så mange andre cykler er svært at komme tæt på noget at låse på. En anden funktion, som du vil se på næsten alle cykler i Holland, er både front- og bagskærme.

Dette giver mening i et land, hvor det regner hele tiden. Skærme betragtes ikke som en valgfri tilføjelse, hvad der også er inkluderet er et kickstand, næsten hver cykel leveres med en over mudderbeskyttelsen, som du normalt finder på et bagagebærer, nogle cykler har en portier foran. I sidste ende er disse cykler beregnet til at være nyttige.

marin cykel anmeldelser

Så hvis du har tasker på bagsiden eller en kasse foran, kan du bære en overraskende stor mængde ting. Ingen påkrævet SUV-bagageholdere i Holland er også stærke nok til at bære en anden, du ser temmelig regelmæssigt, men så er alt ved en hollandsk cykel robuste navgear som disse one-in-hub-gear er gode, fordi de næsten aldrig behøver at være serviceret. Dette er meget forskelligt fra derailleurs, der efter min mening konstant kommer ud af tilpasningen.

Jeg har heller ikke håndbremser, mange cykler her har håndbremser, men denne bruger rutsjebane b raker, som du aktiverer ved at bakke, hvilket var fascinerende for mig, for i Canada vil du aldrig se bremser som denne undtagen på børns cykler, de får plejede at skulle, men jeg foretrækker virkelig at køre på den måde, da det føles så naturligt at træde frem for at accelerere og pedalere bagud for at bremse uden at have håndbremser eller Gearsit holder cyklen enkel og vedligeholdelsesfri, det forhindrer også kabler ved et uheld at blive fanget på andre cykler, når du parkerer på trange pladser. Alt dette gøres for at holde cyklen i god stand, hvilket er vigtigt, når det er din vigtigste transportform, det eneste problem vi nogensinde har haft med denne cykel er lejlighedsvis fladt dæk og taler om dæk, vidste du, de var her i USA og Canada bruger en anden dækventil, der er kun to dækventiler Presta på racercykler og Schrader på alt andet her i Holland, de bruger en flashventil, disse ventiler har en lille kugle, der forhindrer luften i at undslippe . at du er nysgerrig, kan du bare bruge en almindelig Presta-pumpe til at fylde den op, bare pumpe til et højt nok tryk, og ventilen åbnes automatisk.

En anden ting, som du undertiden vil se på cykler her, er en dynamo, der går ind i hjulnavet eller på hjulet og genererer nok strøm til at drive LED-lys. Disse er ret pæne, da du aldrig behøver at bekymre dig om at genoplade batterier eller glemme dine lys. Bare en lille ting mere, der gør disse cykler nemme at bruge på daglig basis, og til sidst giver klokken på denne cykel en behagelig lyd, selvom du næppe har brug for at bruge din klokke her.

Ligegyldigt hvornår vi boede i Canada, vidste vi om lodrette hollandske cykler og forsøgte at købe dem i årevis, men de var næsten umulige at finde. Dette foto opsummerer situationen i Canada et udvalg af cykler, der angiveligt kun pendler med sporty hybrider og racercykler.De kommer ikke engang med stativskærme eller stativer, der kan være flere cykelbutikker, der sælger opretstående cykler, men da vi boede i Toronto der var kun en butik, der solgte dem, og den næste var over 50 kilometer væk her i Amsterdam. Jeg kan ikke få en Swinging par træsko uden at ramme et dusin cykelbutikker, der sælger funktionelle cykler designet til transport, ikke en gruppe i Winnipeg, Canada ? så frustreret over at finde praktiske bycykler, at de begyndte at importere nye og brugte cykler fra Holland. De kalder sig Airplane Bicycle Project og modtager regelmæssigt forsendelsescontainere fulde af cykler fra Holland, så dejlige at have cykler, der ikke er til sportscykler, hvis primære funktion er at være der, når du har brug for det til din shopping eller din ven bæres og bruges med så lidt anstrengelse som muligt, der kræves ikke noget specielt udstyr eller kostumeændring, dette overses ofte, da det naturligvis er vigtigt at have let adgang til brugbare cykler som denne, der er lette at vedligeholde, for at have en sikker vej- og cykelinfrastruktur at have .

Jeg bor i Amsterdam. Jeg ved, at en cykel normalt er den hurtigste og mest bekvemme måde at komme dertil, men det er også vigtigt at vide, at jeg også har vundet min gamle klumpede, rustne, rustne, komfortable og pålidelige grandmafeeds-cykel

Kan du cykle i DC?

Der er ingen regler om, at cyklister skal bruge encykelbane nårener sørget for. Siger Grahslerridningi midten af ​​banen er den sikreste vej tilridetilcykel i D.C.når der ikke er encykelbane. Når de er på farten, skal cyklister følge trafiklovene og skalridemed trafik.11.07.2014

Kan du cykle på fortovet i DC?

Cyklingfortoveer tilladt uden forDCDet centrale forretningsdistrikt. Cyklister skal give efter for fodgængerefortove. En hvid forlygte, der er synlig i 500 fod, og en rød reflektor eller baglygte, der er synlig fra 300 fod, er lovpligtig, nårridningom natten.

Hvad er en bycykel?

Et værktøjcykel,bycykel, urbancykel, EuropæiskBycykel(ECB), klassiskcykeleller simpelthenby-cykel, er encykeldesignet til hyppige korte, moderat tempo rides gennem relativt flade byområder.Bycyklerkan ejes eller drives individuelt som en del af en offentlighedcykeldelingsordning.

Hvor meget vejer offentlige cykler?

Hvordanmeget gørditcykler vejer? Vorescykler vejeralt fra 25-32 kg afhængigt af størrelsen og antallet af gear påcykel.

Hvor fremstilles offentlige cykler?

Laveti Taiwan

I dag en hånd-byggetstålrammefremstilleti USA vil køre dig over $ 1500 for rammesættet alene, og det skal komme fra udlandet.
20 2011.

Er der brug for cykelhjelme i DC?

Loven pålægger ryttere under 16 årkrævetat bære enhjelmmenscyklingi District of Columbia. Loven kræver også, at børn under 16 år bærer enhjelmnår du kører på en scooter, skateboard, slæde, coaster, legetøjskøretøj eller lignende udstyr.

Kan du få en DUI på en DC-cykel?

Overvej dig selv med varsel. WUSA rapporterer, atD.C.Appelretten har fastslået, at berusetcykelrytterekanblive opkrævet for kørsel under påvirkning.04.25.2010

Er det ulovligt at køre en snavs i DC?

Hvad kan jeg køre på byens gader? Det er ulovligt at køre eller betjene en minibike, snavs eller terrængående køretøj (ATV) hvor som helst på det offentlige rum i District of Columbia (inklusive gader, fortove, gyder, cykelstier, offentlige stier og andre offentlige steder).

Hvor kan jeg hente en cykel i DC?

Tag en cykel på en af ​​hundreder af stationer omkring metro DC-området. Se tilgængelighed af cykler i systemkortet eller mobilappen. Tag så mange korte ture, som du vil, mens dit pas er aktivt. Pas og medlemskab inkluderer ubegrænsede klassiske cykelture under 30 minutter. Afslut en tur ved at returnere din cykel til en hvilken som helst station.

Hvordan fungerer Capital Bikeshare i Washington DC?

Tag så mange korte ture, som du vil, mens dit pas er aktivt. Pas og medlemskab inkluderer ubegrænsede klassiske cykelture under 30 minutter. Afslut en tur ved at returnere din cykel til en hvilken som helst station. Skub din cykel godt ind i en tom dock, og vent på det grønne lys for at sikre, at den er låst.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Fransk held og lykke charms - hvordan man løser

Hvad er de 7 heldige charms? Føler du dig heldig? 7 historiske held og lykke charms forklaret Firkløver. Ifølge legenden går firkløverets held tilbage til Eva, som angiveligt bar en ud af Edens Have. Hestesko. Lommelygter. Kaninfod. Farven grøn. Nummeret syv. Penny.9. 2016.

Pakke velkomstpakke 2017 - praktisk løsning

Hvad er inkluderet i parabol velkomstpakke? Hvad angår kanaludvalg, tilbyder Dish Welcome Pack 40+ kanaler Dish Welcome Pack (ca. $ 19,99 / måned) TLC.RT.ICTV.Epic.Discovery Family.CCTV NEWS.MSNBC.The History Channel.1. 2021.

Betal for at spille tyveri - bæredygtige løsninger

Hvor mange penge tjener du på 99 tyverier? Den første er en smule mere en pengeindtjeningsmetode, og du kan gøre dig selv omkring 50 000 100 000 GP i timen ved at gøre dette. Det er tyveri fra mesterlandmændene. Det bedste sted at gøre dette ville enten være i Ardougne nær landbrugsområdet eller i Draynor Village. Du får ca. 20.000 25.000 XP i timen. 26.10.2020

Gennemsnitligt tempo for halvmaraton - hvordan man løser

Hvad er et godt tempo for en halv maraton? At køre en sub 2 time eller 1:59:59 halvmaraton betyder at opretholde et gennemsnitligt tempo på 9:09 minutter pr. Mil, hvilket betragtes som en respektabel halvmaraton tid blandt løbere. Meget konkurrencedygtige løbere sigter mod hårdere mål som en halvmaraton på 1 time og 30 minutter (6:51 minutter pr. Kilometer tempo eller hurtigere).

Platform hamstring dias - svar på problemerne

Hvordan laver man en hamstring dias? Trin 1: Læg på ryggen med dine ben udstrakte og placer en møbelglider under hver hæl. Hold dine skuldre og hoved presset ned i gulvet, mens du kører dine hæle ned og dine gluter op, så din røv, lænd og ben kommer op fra gulvet.

Tænder gør ondt, når du løber eller hopper - hvordan man beslutter

Hvorfor gør min tand ondt, når jeg hopper eller løber? En af de mest almindelige årsager til tandpine er følsomhed. Når du går eller løber, passerer luft gennem din mund; ekstrem følsomhed udløser tandpine. Så sammen med at spise og drikke varme og kolde ting er luften også en årsag til følsomhed og forårsager smerte.