Vigtigste > Cykler > Wilier bikes anmeldelser - den ultimative guide

Wilier bikes anmeldelser - den ultimative guide

Er Wilier-cykler gode?

WiliersNew Zero SLR er en af ​​deBedstVejCyklerDu kan købe.Wilier Triestina'sseneste har præstationen at gå head-to-head medbedste cyklerpå markedet. Takeaway:Wiliersnye Zero SLR er en moderne racercykel på alle måder med den præstation, du forventer af en top-of-the-line cykel.24. 2019.



Vi har et meget spændende første kig efter dig her i dag. Dette er den splinternye Wilier Zero SLR. (optimistisk elektronisk musik) Wilier er nu et af de mest historiske og kendte cykelmærker i verden.

Dette er hans første super lette cykel med skivebremser og fuldt skjulte kabler. Hvis du ikke er fortrolig med Wiliers misundelsesværdige arv inden for cykling, er det et af verdens ældste cykelmærker, der går tilbage til 1906. Og det har haft imponerende succes inden for professionel cykling, selvom det er blevet kørt af nogle af de største klatrere nogensinde inklusive Fiorenzo Magni, Marco Pantani, Damiano Cunego og Michele Scarponi.

Og i de sidste par år har klatrere tendens til at foretrække Wiliers super-lette nulcykler frem for den tidligere forstyrrede topping, Zero7. Tidligere, når du valgte en ny cykel, var du nødt til at træffe et valg, et kompromis. Enten let eller aerodynamisk.



Men nu, siger Wilier, kan du have begge dele. (Heavy Bass Electroni c-musik) Som den første cykel i Zero-serien forventer du, at den er lys, og det er den også. Det er meget let.

Wilier hævder, at den kun vejer 780 gram i denne størrelse, hvilket er meget imponerende for en cykel med skivebremser, og gaflen er også let. Formentlig er det kun 340 gram, hvilket igen er imponerende, især i betragtning af at det er blevet forstærket for de asymmetriske kræfter i de ensidige skivebremser ser lige ned, det er mærkbart tykkere på den højre side. Men Wilier handler ikke kun om letvægt.

Super lette cykler kan ofte føles lidt kedelige, ikke de stiveste maskiner i verden, og med den nye Zero SLR hævder Wilier at have det højeste stivhed til vægtforhold, det nogensinde har opnået. Faktisk skal det være 24% stivere end den tidligere Zero7-model. En af måderne, som Wilier siger, blev opnået ved brug af en ny type kulfiber kaldet HuSmart, som de hævder er kvalitativt bedre end enhver form for kulstof - de brugte også en flydende krystalpolymer i kulstoffet, og dette formodes at reducere vibrationer og forbedre slagmodstand forbedres.



Det er også sejt. Se på det. Den nye cykel har en helt nydesignet sadelpindeklemme.

Det hele er skjult og indbygget for at beskytte det mod vinden, men det ser også meget pænt ud. Kragen er skjult i rammen her, og den er tilgængelig der med en lille skrue. De har også en D-formet sadelpind, som er blevet et almindeligt træk på lette aero-cykler, fordi det giver større overensstemmelse.

øvelser, der involverer forlængelse og afkortning af en muskel, når den bevæger sig, er

Det er i stand til at bøje, da det er fladt bagpå, men det har også en lidt mere aerodynamisk form med denne type kam-haleprofil. Med hensyn til andre aero-funktioner på rammen er der afskårne rørprofiler og kamprofiler forskellige steder, som har lidt mindre luftmodstand end bare runde rør. Og som du måske har bemærket, er gaffelbladene lidt længere adskilt fra hinanden, end du finder på andre cykler.



Dette er en funktion, der først blev set på Wiliers Turbine TT-cykel, men vi har også set den på andre cykler, som de britiske trackcykler, du måske har set ved OL. Zero SLR har et proprietært, integreret cockpit. Nu har Cento10, Wiliers aerocykel, også et integreret styr og stamme, men dette er et helt nyt design.

Og som du kan se, eller godt, kan du måske ikke se, at alle kabler er helt skjult gennem styret, gennem stammen og derefter ned i hovedrøret. Og for at gøre livet lettere med det er det godt at se, at hullerne er opdelt i to dele, hvilket betyder, at hvis du justerer din stilk og vil gøre den højere eller lavere eller tilføje eller fjerne rum, kan du gøre det relativt let uden at skulle afbryde bremseledningerne, som er hydrauliske bremser, er det en velsignelse og funktion, der plagede nogle af de tidligere stærkt integrerede cykeldesign. Jeg skal også påpege, at bjælken også skal være meget lys.

Virkelig hævder det, at det kun er 330 gram til en stang på 100 millimeter og 42 centimeter bredt styr. Og bagpå har vi de sænkede sædeophold, der er blevet et afgørende træk ved moderne aero-cykler, fordi det angiveligt er mere bøjeligt, fordi ideen er, at du får et længere effektivt sæderør, der bøjes lidt mere. Og de skal også tilbyde en lidt lavere luftmodstand, et meget asymmetrisk design, for at gøre retfærdighed mod de forskellige kræfter.

Så drivbelastningskræfterne på højre side og bremsekræfterne fra skiven på venstre side Hjul, som vi har på cyklen, ja, disse er Wiliers ULT38 KT Disc-hjul, og de er et af tre hjulsæt som Wilier vil tilbyde i 2020 Og de var i samarbejde med hjulmærket Mische. Interessant, alle tre hjulsæt er kun tilgængelige som skivebremsemodel. Det var klart, at Wiliers designere var opmærksomme på udryddelsesuret på fælgbremsen i GCN Tech Show.

Som racercykler fra Wilier er de også kun tilgængelige i rørversioner. Vi har netop gjort gode fremskridt, og en anden dejlig ting er, at lejerne i dem er CeramicSpeed, så et par ekstra effektivitetsbesparelser. Så disse ULT38'er er faktisk 37,8 millimeter dybe, ikke helt 38, men de vejer kun 1.390 gram et par, der er pænt og let, og jeg foretager en frihjulstjekcheck. (Free wheeling buzz) CeramicSpeed ​​til dig.

Dejligt og glat, se på dette. Forbindelsen af ​​hjulene til rammen er Mavics hastighedsudløsende gennemaksler, og dette er en speciel type gennemaksel, der giver dig mulighed for at fjerne hjulet fra rammen uden at fjerne gennemakslen helt fjernet fra pumpehjulet. Det er måske ikke meget for amatørkørere, men for en professionel cyklist, der prøver at gemme hvert sidste sekund, ja, en hurtig hjulskift kan betyde forskellen mellem sejr Vi har fire Dura-Ace Di2'er, inklusive et kompakt 50/34 kædesæt og en 11-28 kassette.

Nu ved jeg, hvad nogle af jer vil sige. Hvorfor har en italiensk fuldblodssupercykel ikke en italiensk gruppe på sig? Nå, skyder ikke på mig, jeg er bare messenger. Men det har nogle italienske komponenter på det.

Vi har, jeg har Vittoria Corsa Speed ​​- rørformede dæk, meget flot. Og en Selle Italia SLR-sadel. Og det var det virkelig.

Da Wilier leverer cockpit, sadelpind, gaffel og hjul, er det lidt af en tendens, vi har med flere og flere cykelmærker, der tilbyder bedre systemintegration ved at fremstille flere komponenter selv takket være en globalt specialiseret Rovaland-vandring med Bontrager. Okay, jeg synes, det er på tide, at vi vejer det op .7.1, dette er imponerende for denne fantastiske cykelfyldte cykel.

Og i så fald bedes du give det tommelfingre og fortælle os, hvad du synes i kommentarfeltet nedenfor. Og for at se en anden artikel skal du klikke nedenfor.

Er Wilier Triestina et godt mærke?

Wilierer en meget respekteretmærkeisær i Italien. De laver deres eget design i Italien, men rammekonstruktionen er i Asien.6. 2011.

(metallisk støj) - Det er en lang proces. Det starter med lyset. Vi har ideen, vi har behovet, fordi der er flere grunde til, at du har brug for en ny cykel.

Og så starter vi. - Når vi har haft noget Efter at have brugt tid, stod Wilier Triestina på den sidste Eurobike-messe, og personalet spurgte mig, om jeg gerne ville besøge dem i deres hovedkvarter her i Bassano del Grappa. Og hvad med det faktum, at de bringer to smukke seje cykler ud i år, både Zero SLR og Cento10 Hy.

Hvem var jeg til at afvise en sådan invitation? Men deres historie begyndte for nogen tid siden. Lad os gå ind og se. (hypnotisk EDM-musik) Så en kort tur tilbage i tiden.

Nå, Wilier blev faktisk grundlagt for længe siden, grundlagt i 1906, og fokuserede faktisk på at lave normale hverdagscykler, da cykling blev betragtet som et transportmiddel. Nå Wilier, de forblev tro mod disse rødder meget seriøst indtil kort efter 2. verdenskrig, herunder sponsorering af et hold, som denne fyr, Fiorenzo Magni, er en absolut legende i cykling, og her er hvorfor. Nu kan du blive tilgivet, hvis du aldrig har hørt om Magni, grunden til, at hans karriere stort set blev støttet af to landsmænd fra Italien, Gino Bartali og også Fausto Coppi, som havde travlt med at kæmpe andre steder.

Nu er der et virkelig ikonisk billede af Magni, der laver et bjergtidsforsøg, og han havde en slange mellem tænderne, og den anden ende var faktisk viklet rundt om styret, som gjorde det muligt for ham at trække den op og stadig være i stand til at bruge noget kraft til at frigøre. Dette billede, ikonisk som det er, har nogle resultater til at sikkerhedskopiere det. Han har vundet Giro d'Italia tre gange.

Han har vundet Tour of Flanders tre gange. Hvis det ikke imponerer dig, var sejrene i Tour of Flanders i træk et hattrick inden for denne motorcykel. Nu blev motorcyklerne, som Magni og hans holdkammerater brugte i slutningen af ​​40'erne og de tidlige 50'ere, annonceret som 100%.

Kobber. Ret, men ikke helt rigtigt. De er faktisk kobberbelagte.

effekt / vægt-forhold

Men hvordan? Nå, rammebyggeren besluttede at forkromle slangesættene og derefter sætte dem i et bad med gennemskinnelig kobbermaling, og jeg tror ved elektrolyse, at malingen faktisk blev tiltrukket af rammen og blev der på plads. Elektrificerende ting, bogstaveligt talt. Det blev næsten som et varemærke tilhørende Wilier og det røde kobberfarvede udseende, idet det har sit eget navn, Ramata.

Denne er omkring 80 år gammel og har godt stået en ret god tidstest. Men her har vi en moderne genindspilning af denne finish, og jeg er sikker på, at du er enig, det ser smukt ud. Desværre faldt brugen af ​​cykler i Italien virkelig dramatisk i 1950'erne.

Og i 1958 blev dørene faktisk lukket for denne, motorcykler og scootere. De var glade for at have en cykel med hensyn til transport, og det er ret ironisk, at de parkerede en ved siden af ​​en af ​​deres varevogne eller noget lignende. Men 11 år senere, i 1969, købte brødrene Gastaldello, navnet, og de flyttede tilbage.

Det erobrede markedet. Og siden da har de opnået mange store succeser. Tænk på Cunego, tænk på Alessandro Ballan, Marco Pantani, Scarponi, Alessandro Petacchi, Sylvain Chavanel.

Skal jeg fortsætte? Nu er vi i den moderne tid. (peppy EDM-musik) Denne moderne æra inkluderer nu den nye Zero SLR, som Ollie så på for første gang for et par måneder siden, og også Cento10 Hy, en eBike, tro det eller ej, som faktisk i øjeblikket modtager en vundet pris Eurobike-showet for design og innovation. Kablerne var temmelig godt skjult der, og integrationen var også en af ​​de vigtigste ting, som juryen bemærkede.

Nu er det en eBike som jeg lige sagde, men de markedsførte den som en hybridcykel, fordi de synes, det faktisk er to cykler i en. Hvis du tager disse hjul ud og udskifter dem med nogle standardhjul, skal du huske at denne har en navmotor, du vil have en normal cykel, lad os se det imponerende let, lidt over syv kilo, fordi denne cykel har motoren og også Batteriet er kun 10,2 kg.

Det er ret imponerende. Hvis du er noget som mig, undrer du dig sandsynligvis over, hvordan en cykel kommer fra koncept til forbruger? Lad os finde ud af det. - Der er et stort team af mennesker involveret.

Alle medbringer deres egne ideer. Og til sidst siger vi, okay, det er målet. Det skal være let, det skal være aerodynamisk, det afhænger af den model, du leder efter, og så begynder den store historie, ja.

Den første handler om størrelserne, vi taler om, det er en racermaskine, okay lad os begynde at indstille rammens længde, vinklerne, uanset hvad, når det kommer til udholdenhed, bliver det selvfølgelig længere eller kortere Først alt, vi komme i gang, og så begynder vi at tale om formen. Hvis det er aero, lad os begynde at tale om halsprofilen. Normalt betyder det en beskåret halsprofil.

Så vi har en lille vindtunnel, hvor vi kan få en profil. Det er en proces. Trin for trin forsøger vi at finde det rigtige design til hver enkelt slange, hver eneste detalje.

For at få EN-niveauet skal der udføres nogle tests for at følge EN-standarden. Men selvfølgelig er vi lidt strengere, så vi laver en længere, tungere test end EN-normen for at være 100% sikre. Holdene er meget vigtige.

De opfordrer os til at få dem alle super lette, super stive, super alt. Jeg kan huske, at vi for mange år siden virkelig skubbede os selv for at få en ny TT, og vi kommer ud med dobbeltbladet. Det var virkelig specielt i år.

Og så også for eksempel den nye Zero SLR. Ja, holdets input var okay, det kommer, men det er for svært i dag. Så ja, lad os lave en 6,8 lysdisk.

Og det er hvad der kommer, faktisk den nye Zero SLR. Så okay, nu arbejder vi bare på superlyset. Fremtiden er selvfølgelig noget andet end superlys - Wiliers rammer er alle lavet i Fjernøsten, med undtagelse af Superleggera, som er en stålcykel og stadig er lavet her i Bassano del Grappa, og det kommer endda i denne Ramata -stil malearbejde, hvis det kildrer din lyst.

Så et par grunde til, at rammen? det er lavet derude i Fjernøsten. For det første produktionserfaring. De har gjort det i lang tid.

For det andet nye fremstillingsprocesser. De har tendens til at blive opdaget hurtigere i Fjernøsten end andre steder i verden, hvilket jeg tror kun kan være gode nyheder for en cykelfreak som mig. Når disse rammer ankommer her til Wilier HQ, er der en tjeneste kaldet Infinitaments eller noget lignende, og det er en brugerdefineret farveproces.

På denne måde kan du tilpasse din cykel online for at imødekomme dine behov. Hvis du er som mig nu, kan du sandsynligvis spilde timer på at designe din ideelle cykel, eller du kan gå et skridt videre og få malet job i Ramata-stil eller endda Cromovelato, folk her på Wilier er ret gode til at male cykler og de ville vise mig, hvordan de lavede deres, så lad os kigge. Så maleriet udføres ikke i hovedkvarteret, fordi du naturligvis har brug for et specialudstyr.

Og jeg sagde til dem: 'Kan du hvad nu,' Jeg vil gerne prøve det i dag. 'Af en eller anden grund virkede de ikke særlig interesserede. Kan ikke forestille mig hvorfor.

Ret, så første etape af denne rejse er naturligvis en stor produktionslinje her, og jeg vil ikke afbryde for meget. Men først sender vi de nøgne carbonrammer og gafler her såvel som styret, fordi de også sprøjter dem, en proces i flere trin. Lad os se på det næste trin, som faktisk forbereder rammen og gaffelen.

Så meget ofte når rammerne faktisk frigøres fra deres former, er der meget ofte bare lidt rester tilbage på dem, hvilket er helt normalt, men for at denne maling rent faktisk fungerer, skal du lime rammerne på, rammerne har brug for at være rigtig, rigtig godt forberedt. Så bag mig er der et hold, der slår nedrammer, gafler og styr. Det er sådan en arbejdskrævende proces, tro mig.

Hvis du får dette ene trin forkert, bliver resten af ​​trinnene forfærdelige, fordi det bare ikke virker; det er en del af økosystemet, hvis du vil, den egentlige malingsproces. Så når du slipper de forskellige rammer ned, bruger du faktisk forskellige sandpapirkorn. Så du starter med en temmelig grov, synes jeg, og så slutter du med noget meget fint, grunden til dette er, at det skal være super glat, så der er ingen riller, ingen grater, intet sådan, så er næste trin i processen meget lettere.

Dette næste trin er at starte rammen, men her er de. Men så lige over skulderen har jeg nogle forkromede gafler. Nå, de forkromede gafler, der er derinde, er faktisk ikke forkromede.

I stedet er det en Cromovelato-stil finish. Så det betyder grundlæggende, at der er en sølvfarvet, reflekterende farve på kulstoffet. Rammerne er også lavet i den.

Årsagen til dette er den øverste frakke kaldet Admiral Blue er ret gennemsigtig og lader virkelig sølvet gennem dig blande malingen og lægge den i selve malingspistolen. De bruger noget filterpapir, svarende til hvordan vi ville bruge det, når vi fremstiller en kaffe eller lignende, hvilket betyder, at der ikke kommer klumper eller buler i beholderen, hvilket giver mulighed for en dejlig, jævn strøm. Nu skal vi selvfølgelig ikke sidde her og se rammen tørre, for det er bogstaveligt talt som at tørre maling. Lad os i stedet gå videre til næste trin ved at vedhæfte mærkaterne eller mærkaterne, afhængigt af hvor du kommer fra. (Rytmisk jazztromme) Højre, jeg har en bred vifte af mærkater her.

Hver cykel har selvfølgelig sit eget modelnavn, så du skal sørge for at få den rigtige cykel, fordi de maler alle mulige modeller her. Nu er det arbejdskrævende igen, fordi alt sker i hånden. Jeg tror ikke, jeg ville være særlig god til dette, fordi det er en enorm mængde præcision i at arrangere ting, for husk, det er til en forbruger i slutningen af ​​dagen.

Når det er gjort, går vi tilbage til den sprøjtebås til en anden del af maleriet, og det er malingsprocessen, så det betyder, at vi har en dejlig klar pels øverst på rammen, så du kan se malingen fungerer, og den er også beskyttet mod sten, der kommer fra vejen, kunne glide væk og vigtigst af alt forsegle de omhyggeligt håndpåførte mærkater. Når lakken er påført, bare for at fremskynde tørringsprocessen, skubbes den ind i en sådan stor ovn på meget lav varme bare for at bage den på plads. Så har vi en grundet ramme.

Vi har en malet ramme. Vi har en tapet ramme. Jeg har en malet ramme.

Det er pænt og tørt. Klar til at gå. Nej det er ikke.

Åh, nej, nej, nej. Det næste trin er faktisk (motorbrummen) poleringen. Så tjek dette.

Vi har et lille poleringshjul, der altid styres af luft. En smule buff ville fortsætte med dette og derefter forsigtigt gå over rammen for at fjerne eventuelle små ufuldkommenheder foran F endelig, hvor det går i kassen ned ad gaden, og ja, det bliver sat op. Lad os se på det.

Vi er så tilbage til rammen, indsat, malet, malet, alt det der. Men hvad sker der derefter? Hvis du kun har bestilt et rammesæt, pakkes det, sendes til forhandleren, og du kan samle og bygge det selv. Men hvis du har bestilt en af ​​disse hybridcykler, dvs. en eBike eller en mellem-til high-end racercykel, bruges mange af disse. (afslappet ska-musik) Så vi har to hold mekanikere her.

For det første har vi en fyr, der normalt er her, der bare tager en kort pause, der sætter hjul sammen hele dagen. Så han monterer fælgbånd, rør, dæk, kassetter, reflektorer. Uanset hvad, han tager sig af det.

D-vitamin supplerer hele fødevarer

Og så sætter han den der med denne smukke fancy maskine. Så er der otte mekanikere deroppe, der arbejder på de job, der er ret seje. Jeg har aldrig set noget lignende.

Jeg har ikke været på mange fabrikker. Men du er i det væsentlige på skinner eller en skinne. Så når du er færdig med et job, kan du køre det rundt eller skubbe det over til sin kollega, som kan afslutte det og tage det næste skridt på rejsen.

Og når cykler bliver mere komplekse, tror jeg, du kan sige, med intern routing og alt det, at have nogen sat det sammen for at gøre det hele dagen er meget lettere end at prøve det selv, i det mindste for mig cykler det hele dagen, hver dag. Andre ting skal også overvejes, såsom bremser. Ja, det er så simpelt.

I Storbritannien har vi ikke vores bremser som for eksempel i Italien og med et stort internationalt marked skal disse ting virkelig tages i betragtning. (afslappet ska-musik) Nå, efter at mekanikken har prøvet at køre cyklerne, overgives de til dette par bag mig, som derefter let demonterer og pakker dem sikkert ind, inden de lægges i en kasse. Det er virkelig godt bygget, jeg tror, ​​du ser mange mennesker rejse gennem lufthavne med det.

Og resten forbliver virkelig hos forhandleren, hvor de fastgør styretape, indsætter hjulene, drejer styret, og så er du klar til at køre. (Afslappet Ska-musik) Lad os gå! Vi er næsten ved slutningen, for nu har vi gode udsigter. Cyklen er ved at rejse til denne forhandler, så en glad cyklist kan hente sin nye cykel, så lad mig vide, hvad du synes om den artikel dernede i kommentarfeltet.

Personligt vidste jeg ikke, hvad jeg kunne forvente, da jeg blev inviteret herover, jeg troede, jeg skulle finde et smukt lille lager eller en fabrik. Noget i den stil. I stedet blev jeg mødt med virkelig moderne møbler, men med mange gamle memorabilia hængende rundt.

Og jeg har de beskidte små hænder over det. Fortæl mig, hvad dit foretrukne element var i kommentarfeltet nedenfor. Og glem ikke at tjekke GCN-butikken på shop.globalcyclingnetwork.com.

W Vi har en hel masse varer, du kan tjekke ud. Og nu for yderligere to gode artikler, hvad med dig bare at klikke her og herover? Og jeg, jeg skal lave mit hår i dette cromovelato-malearbejde.

Hvem laver Wilier-rammer?

Wilier Triestina

Hvad står wilier for?

WilierTriestina (italiensk udtale:) er en italiensk producent af racercykler, grundlagt i 1906 af Pietro Dal Molin i Bassano del Grappa, Italien. De er nu baseret i Rossano Veneto, Italien.

Hvad betyder spejlreflekskamera for landevejscykler?

SLståtil Super Light, ogSLRstår for Super Light RACE. Der i ligger forskellen på rammerne. SLcykler erfor det meste indgangsniveaucyklerog geometierer(især de øverste rørlængder)eroprettet til begyndere.07.12.2006

Hvem ejer Wilier Triestina?

McCall MacBain fortsatte: 'Vi er glade for at samarbejde med Gastadello-familienejer-ledere afWilier Triestinaat gå denne vej for fremtidig vækst sammen. Vi var meget imponeret over det visionære team af brødrene Enrico, Michele og Andrea Gastaldello, der lededeWilier Triestinaat blive markedsleder.

Hvad er SLR-undtagelse?

Fed introduceredeSLR-lettelsefor banker sidste år, da det søgte at støtte økonomien midt i coronaviruspandemien. Underfritagelse, tillod det banker at have ekstra statskasser og indskud uden at afsætte kapital til potentielle tab.

Hvor fremstilles pinarello?

Pinarellos erlaveti Taiwan af Carbotec ud af japansk Toray-kulstof.12.06.2012

Hvordan udtaler du Wilier bikes?

Wilierer et akronym. W er en forkortelse for ordet Viva, som betyder Længe leve, begyndende sætningen: W l'Italia liberata e redenta Længe leve Italien, befriet og indløst. Det udtales / Vee'-lee-air /.10.07.2011

Hvad er SLR-reglen?

DetSLRberegnes ved at dividere en banks kernekapital, såsom egenkapital og tilbageholdt indtjening, med dens samlede gearingseksponering, som inkluderer samlede aktiver og alle poster uden for balancen, såsom derivater. De større banker skal opretholde enSLRover 5%.

Hvor meget koster en Wilier twin blade-cykel?

Wilier Twin Blade. £ 3,699 (rammesæt) wilierbikes.com. Denne italienske vind-snyder bruger en unik Twin Blade-gaffel og glat flydende linjer til at skabe muligvis den mest karismatiske, men stadig voldsomt hurtige aero-cykel, vi nogensinde har haft fornøjelsen af ​​at ride.

Er Wilier zero SLR en racercykel?

Takeaway: Wiliers nye Zero SLR er en moderne racercykel på alle måder med den præstation, du forventer af en top-of-the-line cykel. Ramme designet kun til skivebremser og elektroniske drivlinjer. Designet til brug med proprietær stang / stamme i ét stykke. Mavic SpeedRelease-aksler er hurtige og sikrer korrekt tilspændingsmoment.

Hvilken er den bedste cykel fra Wilier Triestina?

Wilier Triestinas seneste har præstationen til at gå head-to-head med de bedste cykler på markedet. Takeaway: Wiliers nye Zero SLR er en moderne racercykel på alle måder med den præstation, du forventer af en top-of-the-line cykel.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Sådan sættes en cykelkæde på igen - løsninger på problemerne

Hvordan sætter du en kæde tilbage på en cykel uden gear? Start med at lægge kæden rundt om det lille gear på cykelens bagaksel. Derefter placeres noget af kæden rundt om det store gear ved pedalerne på den side, der vender mod sædet. (Denne side skal vende nedad, da cyklen er på hovedet.) Hold den ene hånd på kæden for at styre den, og begynd langsomt at træde på cyklen.

Van rysel-cykler - anførte spørgsmål og svar

Hvilken gruscykel? Vi testede disse gruscyklerMærkeModelPrisMeridaSilex + 6000Testbogstav2949 EuroTiticiA-GR 012990 EuroRoseBackroad GRX RX8102999 Euro * StorckGrix ProTestbogstav 2.999 Euro

Cykelulykke Las Vegas - typiske svar og spørgsmål

Hvem blev de 5 cyklister dræbt i Vegas? Fem døde på motorvejen, og flere andre blev såret, anklagere sagde. Cyklisterne, der blev dræbt, blev af myndighederne identificeret som Erin Michelle Ray, 39; Michael Murray, 57; Aksoy Ahmet, 48; Thomas Chamberlin Trauger, 57; og Gerrard Nieva, 41,9 år. 2021 г.

Cykleregistreringslove - søg efter løsninger

Er der en cykellov i Filippinerne? Cykling er en alternativ måde at træne på, som længe er blevet fremmet ikke kun i Filippinerne, men globalt. I henhold til dette lovforslag skal alle hovedveje og motorveje være forsynet med cykelstier eller cykelveje, der er identificeret af Local Bikeways Office (LBO).

Cykel velgørenhed - Komplet vejledning

Hvilken velgørenhed tager gamle cykler? Sådan donerer du en cykel i Los Angeles Los Angeles Bicycle Kitchen Donations. En fantastisk mulighed tager ødelagte cykler og gør dem hele igen. Donationer fra Burbank Bike Angels. Orange County Cykeltrædonationer. Californien Bike Match. Hold hjulene rundt med donationer og genbrug af cykler. Los Angeles Cykel lov.23. 2020.

Fordele ved elektriske cykler - enkle svar på spørgsmål

Hvad er fordelene ved en elektrisk cykel? E-cykler bruger genopladelige batterier, der kan køre op til 25 til 45 km / t, meget hurtigere end de fleste mennesker ville cykle, hvilket får dig til din destination hurtigere og i bedre form. Kort sagt tilbyder de billige, energieffektive og emissionsfri transport, som også har fysiske og sundhedsmæssige fordele.