Vigtigste > Cykler > Yeti-cykler til salg - typiske svar og spørgsmål

Yeti-cykler til salg - typiske svar og spørgsmål

Er Yeti-cykler gode?

Seriøst, de er virkelig gode ridningcyklerog ja, de er også dyre, men hvis deres geografi passer til dig, og du kan lide, hvordan de kører, er det det der betyder noget.



Det var fantastisk på stoleliften, super let at sætte på bakkerne, gik på stolen, faldt ikke af. Mand, jeg var ret begejstret for denne præstation. (optimistisk musik) Åh, det er for meget ♪♪ Jeg 'jeg kørte noget ♪♪ Åh, åh, ah ♪♪ Åh, det er for meget ♪♪ Jeg kørte noget ♪♪ Åh, åh, ah laugh (griner) (Motoren drejer) - Hej alle sammen, jeg er Mike Kazimer, vi er her i Pemberton, British Columbia til Pinkbike-feltprøven, vi skal se på den nye Yeti SB165, denne cykel blev lanceret tidligere i sommer.

Den har 165 millimeter kørsel bagpå, en 180 millimeter gaffel øverst og 27,5 tommer hjul. Det er dybest set erstatningen for SB6, selvom dette er en større, mere kraftig cykel, end den nogensinde var.

Ifølge Yeti er denne cykel designet til hucking, sending og enduroing. Men inden vi taler om det, lad os komme ind i detaljerne på selve cyklen. Komponentens højdepunkter i denne model inkluderer SRAM X01 12-trins drivlinje, de har SRAM Code RSC-bremser, affjedringen håndteres af Fox, er en Fox 36 med en GRIP2-spjæld foran og en Fox DHX2-spoledæmper bagpå.



Der er også et DT Swiss EX1700 aluminiumssæt. Ligesom de andre cykler i Yetis lineup har denne en Switch Infinity-ophængsskinne, Kashima-belagte skinner, der sidder lige over bundbeslaget. Når cyklen bevæger sig gennem sin rejse, ændres positionen for denne skyder og får cyklen til at føle sig mere snappy, mere effektiv, når du træder på pedalerne i glattere terræn.

Men større hits, det er designet til at mindske kædens vækst og bare få det til at føles blødere og mere bundløst. Yeti ønskede, at SB165 skulle fungere rigtig godt med en spolespjæld, så de giver det en gearing ratio progression på 27,5%.

Du kan sammenligne dette med 15% gearing ratio progression på SB150. Dybest set skal dette hjælpe cyklen med at accelerere mere, når den går gennem sin rejse. Det hjælper bare med at udholde de store hits bedre, og du klinker ikke g på gulvet med hver pukkel for flad.



Andre vigtige detaljer i rammen inkluderer det vigtige rum til en vandflaske. Du kan ikke gå freeriding uden at være hydreret. Der er også plads til en teleskopstøtte med længere bevægelse.

XL størrelser leveres med 175 millimeter drypper. Der er ISCG 05-faner, så du kan montere en slagskærm og en lille kædestyring der. Og det har også intern kabelføring og beskyttelse mod nedrør samt kæde- og sædeopholdsbeskyttelse. (blød, glad musik) - Ja, så for dæk gav jeg 22 og 23 PSI, for og bag.

Yeti har en praktisk guide til justering af suspensionen online. Jeg fulgte det temmelig nøje. Jeg fremskyndede returen i spjældet lidt, og kompressionen lukkede også chokket - for mig er jeg lidt lettere end Jason, så jeg lagde 20 pund foran og 22 på dækkene bagpå, jeg har også red et lettere stød, 400 pund for mig.



Og for komprimering og rebound melodier startede jeg med det, Yeti anbefalede, og løsnede tingene lidt. Men din suspension manual er et godt sted at starte. Virkelig praktisk at have dette værktøj på, især på en cykel som denne, der har mange justeringer.

Vi skal også nævne, at cyklen var udstyret med de kontroldæk, vi brugte, begge var i stor størrelse, rækkevidden var 480, føltes ret behagelig for os begge for at være ærlig - ja jeg er 5 '11, Jason er 6'1 så vi falder begge inden for det størrelsesområde. Vi taler mere om det, når vi kommer til disse køreindtryk. - Ja sikkert.

Jeg tror, ​​at hvis jeg skulle køre, kørte jeg måske til XL, men for at køre i parken følte 480 mig ret nøjagtig. (blød, glad musik) - Jeg kommer godt overens med Yetis nye geometrinumre. Denne cykel har den sædevinkel på 77 grader, og det sætter mig i en dejlig, opretstående position.

Og selvom det er virkelig løs hovedrørvinkel, 63,5 grader, er det meget håndterbart. Jeg mener, der er nogle sektioner, når meget stramme switchbacks bliver virkelig stramme, mere indsats for at navigere.

Men generelt er det en håndterbar cykel, især når du overvejer, hvor meget affjedring den har, og hvad den virkelig er beregnet til. (blød, glad musik) SB165 har relativt korte kædestag, og disse gør det let at få den til at piske rundt. Det har et langt frontcenter.

Du kan virkelig skære det rundt. Det ofrer lidt af sin absolutte stabilitet, vil jeg sige. Du vil ikke oprette landhastighedsrekorder, men denne cykel vil bare spille.

Det føles som denne parkcykel. Hvis du kan lide at køre sidelæns, er det en fantastisk cykel til det. Og hvis racing er dine ting, kan du køre på denne cykel, men Yeti får SB150, 29-tommer hjul til at føle sig mere race-orienterede.

Denne cykel er virkelig sjov bare for at narre og have det sjovt. - Ja, Yeti var super hurtig og snappy at komme i gang. Det inspirerede mig til at gøre en masse ting, hoppe rundt, hoppe rundt, manuelt betjene borde, alt det der. for eksempel, men stadig meget sjov i parken.

Jeg har bestemt ramt et par nedture, men gæt hvad, følte mig ikke rigtig hårdt. Jeg hørte ikke en stor lyd eller noget - ja, brug dens rejse. Med 165 mils kan du få mest muligt ud af alt.

Men der er ingen klirrende eller dårlige, skræmmende lyde eller noget lignende. (blød, glad musik) - Ja, så for timingen på denne cykel kørte vi Schleyer et ret hurtigt spor i Whistler Bike Park. Jeg vil sige mere teknisk end noget andet, men der er bestemt et par spring og fald.

For denne særlige cykel var jeg faktisk 2% langsommere end min hurtigste cykel. Jeg blev faktisk heldig og var nødt til at teste forhold, der var ret ens over hele linjen, så ret retfærdig test. - Ja, for mig fandt mine testdage sted på en tør og en regnvejrsdag, så tallene stemmer ikke overens, som jeg havde forventet.

Jeg forkortede min tid med Yeti, jeg fik faktisk min hurtigste tid ud af hele sessionen. Det var 1% hurtigere end andenpladsen, w Det var GT Force 29. (blød, glad musik) Når det kommer til komponentspecifikationen for Yeti SB165, er dette sæt virkelig ikke noget galt.

hvordan man løser en skifter

Og det er hvad du ville forvente for $ 7.700. Men jeg mener alt fra DT schweiziske aluminiumsfælge til chassiset, Fox GRIP2 gaffel, 36 og DHX2 spjældet. Jeg mener, selv håndtagene er de håndtag, jeg ville ride.

Det har et par gode ODI-håndtag. Styr i kulstof, kulstofsving. (blød, glad musik) - Ja, de professionelle til Yeti SB165.

Det er en sjov parkcykel, der leverer præcis, hvad Yeti lover. Og som en ekstra bonus kan du klatre, hvis du vil klatre. Det fører dig til toppen af ​​bakken.

Som du nævnte, er Kaz, spec valgt lige fra showroomet. Jeg ville ikke ændre noget, Kaz ville ikke ændre noget. Og endelig har den mulighed for en dobbelt krongaffel på den.

Du kan gøre det til en multe-cykel. Og jeg tror folk derude kan lide at tilpasse deres cykler, og ja det giver dig muligheden for at gøre det. (blød musik) - Ulemper ved denne cykel, det er mere en legecykel end en racercykel.

Jeg mener, det kan virke som at splitte hår, men det føles på sporet. Det vil bare jibbe og lege rundt. Så hvis du leder efter noget, der kun handler om hastighed i den lige linje, er det måske ikke cyklen for dig.

En anden ulempe er prisen. Rammen alene sætter dig tilbage til $ 3.999, og vi er ikke særlig fokuserede på prisen her i feltprøven, men det er værd at nævne. Der er også det faktum, at denne cykel har brug for det rigtige terræn for virkelig at komme til liv.

Vi nævnte, at nogle af dem på disse længere rejsecykler let kan krydse på bjergstier, men med denne cykel med numrene, slanke vinkler, masser af rejser føles det virkelig som om det er nogle rigtige bjerge, store stejle stier, store spring, har måske brug for en stolelift, men du kan stadig træde på den. Så hvis du ikke har det i din have, er der bedre muligheder, end der er mere afrundede end disse. (blød, optimistisk musik) - Så hvis du er for en parkrotte, der også vil cykle op ad bjerget derhjemme, ville jeg prøve Yeti.

Det er en freeride-cykel i denne nye moderne æra. Men det kan cykle op ad bakken igen og smadre alt på vej ned. - Plus det har de 27,5 hjul.

Hvis du er medlem af 27 For Life Club, er det noget for dig. Jeg kender ikke symbolet til 27.5 For Life endnu, men jeg arbejder på det - Så der har du det, Yeti SB165.

Hold øje med mere af Pinkbike Field Test, herunder en rundbordsdiskussion, der diskuterer alle disse enduro-cykler. ♪ Venstre til højre ♪♪ Lad os se, at vi ikke lytter til nedenunder disse uklare nætter ♪♪ Mærkelighed, løgne og mig var hans lys.

Hvad er den billigste Yeti mountainbike?

Selvom der ikke er en sammenlignelig build, der i øjeblikket er opført for SB5c (og SB5 Enduro ikke kun tilbydes ramme,)mindst dyrebygge på SB5c er $ 6.899. Sikker på, det er detikkeen sammenligning af æbler til æbler, men i dette tilfælde sparer købere $ 2.400 i løbet afmindst dyre, komplet SB5c.

I dag på BCpov sender vores 17-årige guide den på en billig hardtail med bare dækNiceJeg kunne knap nok følge med! Det var ret godt! I dag er vores første køretur i Mexico Vi kørte fra Tucson, og vi besøger et område kaldet Copper Canyon, fire gange større end Grand Canyon, og nogle graver mere end 300 meter dybere. Det er bestemt et syn at se. Vi besøger et sted kaldet Copper Canyon Adventure Park.

En park i udkanten af ​​kløften. De har installeret en gondol. Den lyserøde linje på dette kort, der fører os tilbage til toppen efter nedstigningen.

det oversætter ikke det. Nå, jeg er ikke helt sikker på, hvad han spørger, men jeg tror, ​​han spekulerer på, om vi vil gå hurtigt ja, okay, hvis det ikke er i vejen, starter Lewis meget hurtigt, okay, vi starter vores ride her Luis Fra min internetundersøgelse Tror Lewis kører på en Jamis Trail X3 2012 Gå til en hurtig start Damit, han hamrer også op ad bakkerne! Jeg arbejder hårdt for at holde trit, men højde og kolde temperaturer hjælper ikke! Pæn! Godt! Er du klar eller vil have en pause? nej, godt, godt? Okay, Luis dræber det! Luften er kold her, men det er ikke kun stigningerne! Han er også hurtig på nedstigningerne! Sød! Syg! Endelig tager vi vej til en lille landsby langs klippen Hej! Copper Canyon-området er beboet af Tarahumara, en gruppe oprindelige folk, der er kendt for deres langdistanceløb, er de stier, vi kører i dag, oprindeligt Tarahumara-ruter.

Er Luis og Ronaldo Tarahumara? Jeg fik ikke en chance for at spørge hende. Det er ret hurtigt! Ja! Han er sikker! Godt? JaOkay Divertido Hvad mener du? Divertido hvad mener du? Det er sjovt, løse svinger Det er forbløffende, hvor god han er På denne bare-dæk cykel Så sej her SweetSketchy! Hvordan var broen skat? Jeg var lidt nervøs, ja? Ya, det har et stort hul! YaAh, sygNice er du her forstærket? Uh, nej. Vi prøvede billede? PhotoNice, wowDet bliver syg Jeg spurgte Luis, om han byggede denne sti. Har du bygget denne sti? Ja? Byggede du denne sti? Byggede du denne sti? * Peger på en fjernbro * Har du bygget denne sti? * Peger på en fjernbro * Ya? Wow, jeg formoder, at nogle få detaljer er gået tabt i oversættelsen her. Jeg tror, ​​han prøver at fortælle os, at han byggede broerne, og jeg er sikker på, at han også vedligeholder stien.

Yuka undrer sig over, hvor gammel Luis er Hvor gammel er du? Seventeen Ten .. TenohSeventeen? Seven - de - teen? Ja, SeventeenSev - de - teenagerSev - de - teenager? Vi er meget dummeJaJa, meget jaDet er så sejtJa, vil du køre på det? Ya! WowDette er broen Luis pegede på tidligereNiceSå stenet herSickSweetWowHoly shit Temmelig over med første omgang Vi er nødt til at komme på toppen af ​​den store klippe foran osDet er ikke let! Skal jeg hjælpe dig? Et andet stiIngen mere stiDownhillGood? JaDu vil gåLad goOkayLyder som om han siger, at der er en anden rute her, der er rigtig god DownhillOh, god! Med den praktiske dandy-gondol kan vi igen komme op til vores næste omgang Med planen om at køre ned ad bakken løber Luis om sin Bikea 2004, Kona Coiler Vi starter på det samme spor et øjeblik, men vi skifter hurtigt til et spor kaldet 'Ruta el Lomo, hvilket betyder rygradsruten, tror jeg, fordi den følger ryggelinien God Fra dette punkt på stien bliver super rå og knudretNiceSå hårdt! Hvordan siger du 'Så hårdt' Difícil? DifícilMuy dificilMuy dificilTechnical TrailTrailDe Den næste del bliver endnu vanskeligereSwitchbacks fyldt med baby hovedstørrelse stenDet er super uforudsigeligt at ride Det var ret godt! Åh, ind i åen Og nu er det tid til en vandretur en cykel tilbage til gondolen Vi vidste ikke, at denne park eksisterede Fordi den var på engelsk Google -Søgning dukkede ikke op Vi fandt ud af, fordi en mexicaner fortalte os om det og Jeg er glad for, at han fortalte os, at disse stier var gode, især de første, og det føltes som en ægte mexicansk oplevelse, og hvad med Luis? Hvilken makuleringsmaskine! Det viser virkelig, at rytteren er vigtigere end cyklen! ark er beliggende i staten Chihuahua, som i øjeblikket har en niveau 3 rejsevejledning.

Selvom vi ikke havde nogen problemer med at rejse i området. Det er vigtigt at huske, at risikoen er højere her alligevel, vi nød stadig oplevelsen, og alle var supervenlige over for os. Men alligevel tak for at se og bliv knudretGod morgen

Hvor fremstilles Yeti-cykler?

Bryder Yeti-cykler?

Derescyklerer meget høje priser uden begrundelse for kvalitet. jegkantror ikke nogen køberYeti cyklertbh. Atpauseer ikke påvirket, og de har brug for at garantere det.25. 2019.

Hej alle sammen, velkommen tilbage til en anden analyse af chassisdesignet, denne gang ser vi på Switch Infinity-platformen designet af Yeti Cycles. SB150 anvendt i denne analyse er blevet styret af Richie Rude med stor succes, og efter et dybt dyk i 150 mm 29er-designet kan jeg forstå, hvorfor han kun har signeret med dem i yderligere 3 år. Denne ting er syg og ikke kun på grund af producentens navn eller farven! Ved første øjekast kan du tage fejl af designet til et enkelt drejepunkt, da hele den bageste trekant er i et stykke, og ledet i bunden bevæger sig næppe, men du tager fejl.

Inkluderingen af ​​dette mærkelige nedre link tillod ingeniører at tilpasse nogle nøgleegenskaber. Lad os først se på suspensionens anti-stige og anti-squat funktioner. Dette repræsenterer reaktionen fra affjedringen ved bremsning og acceleration.

Hvis du ikke har set min tidligere artikel, der giver flere detaljer om teorien om disse begreber, skal du klikke på linket øverst. I lighed med denne artikel tegner jeg det igen Tegn en linje fra det forreste fodaftryk lodret og en vandret linje fra rytterens tyngdepunkt, indtil de krydser hinanden, hvilket er det 100% antistignings- eller anti-squat-punkt. Hvis du går hele vejen igennem suspensionen, vil du finde dig selv, at anti-stige-effekten til Switch Infinity-design næppe ændres.

Til sammenligning ville et lignende enkelt drejningsdesign være startet med 100% og ville være faldet til omkring 70% ved fuld kompression. Det betyder, at SB150s geometri under hele rejsen forbliver meget stabil, når den bremses og ikke bøjes tilbage eller fremad. Ved at holde antistigningen lidt lavere end 100% forbliver affjedringen lidt mere aktiv ved opbremsning snarere end afstivning og en dæmpet følelse, der kan opstå med 100 og flere antistigningsværdier.

Hvis du ser på Anti-Squat, finder du ud af, at værdierne for SB150 og et lignende enkelt-pivot-design ikke er meget forskellige for det meste af rejsen. De afviger dog dramatisk under en vigtig del af rejsen, de sidste 30%. I løbet af de første 50% af rejsen er anti-squat niveauer mellem 120 og 130%, hvilket betyder, at denne ting træder som en bjergged; nogle vil finde ud af, at når anti-squat-tal er høje, kan klatring af tekniske stigninger være lidt vanskeligere, da suspensionen strækker sig snarere end komprimerer, når man træder på vinkelkanter, men jeg vil meget hellere have en effektiv pedal end en pedalbob, især når du mener, at der køres meget op ad bakke på glatte skovveje.

I løbet af de sidste 30% af turen begynder SB150's anti-squat at synke hurtigt, i modsætning til et enkelt drejningsdesign, så ved 100% rejse går anti-squat-værdierne negativt. Hvorfor er dette en god ting? Pedal tilbageslag. Med en lav anti-squat-værdi dybt i rejsen får du mindre pedal-tilbageslag eller på en anden måde, pedalerne forhindrer ikke ophængsbevægelser, og bagenden med hælen holder trækkraft bedre.

Bortset fra bremse- og pedalegenskaberne ved en ophængsplatform er den anden vigtige del kinematikken eller kræfterne mellem baghjulet og baghjulsspjældet. Sammenlignet med de affjedringsdesign, jeg har set på hidtil, har SB150 det laveste gearingsforhold og er det mest lineære med et interval, der langsomt falder fra 2,7 til 2,4.

sardine fiskeolie

Til sammenligning ville et enkelt drejningsdesign have et perfekt fladt gearingsforhold uden absolut ingen progressivitet, mens løsesummen med sit mere progressive design har et startforhold tættere på 3,1. Der er en indikation af mere progressivitet meget dybt inde i SB150's rejse omkring Aid-punkteringsforebyggelse, men generelt er det ret fladt.

Det betyder at stole på det bageste stød, ikke rammen, for at få den progressive respons, som mange søger på en cykel, og det betyder også, at jeg personligt ikke vil anbefale at sætte et skruestød på denne cykel over det, medmindre du får en progressiv spole fjeder Håndtagsforholdet på grund af rammedesignet med spjældets fjederhastighed giver en samlet affjedringshastighed, der ser sådan ud for et luftspjæld. Hvis vi sammenligner denne kurve med en skaleret kurve fra Scott Ransom, kan du se den lineære vs gearingsforskel. Ikke stort men til stede.

Min overordnede konklusion med SB150 kinematik er, at jeg er en stor fan i det mindste med et luftspjæld.

Hvis du er fan af spolestøddæmpere, er du måske mindre begejstret for kinematikken. For det første giver det lavere gearforhold mulighed for lavere tryk i luftstøddæmperen, hvilket forbedrer den indledende slagfølsomhed og overholdelse af små stød på grund af den lavere forseglingsfriktion. Den lavere gearing betyder også, at spjældet sandsynligvis vil være mere konstant ved lange nedkørsler, da spjældet er lidt større, hvilket resulterer i større dæmpning og større mængder luft, som generelt opvarmes langsommere og ændrer dets egenskaber, hvilket giver din fleksibilitet mere Juster bageste stød mere eller mindre gradvist, afhængigt af hvad du kan lide at køre.

Hvis rammen til at begynde med er meget progressiv, er antallet af afstandsstykker, der kan føjes til spjældet, begrænset. Den sidste ting, du skal dække, er cykelstien og kædevæksten til SB150. Hvis du overlejrer de forskellige cykelstier, der hidtil er beregnet, kan du se, hvor næsten identiske de alle er.

Den 160 mm Megatow Den kører på samme bue som SB150, mens 170 mm Ransom kun afviger lidt i slutningen, hvilket fører til en lidt højere kædevækst. Men i alle tilfælde fører den næsten lodrette indledende bevægelse efterfulgt af en fremadbue til en god ydeevne med firkantet kant med samtidig kædevækst og pedal kickback-in check. Apropos, SB150 har kædevækst fra 433 til 456 mm eller omkring 5,3%, hvilket svarer meget til Megatower.

For et lignende enkelt drejningsdesign ville kædens vækst helt sikkert være højere med fuld affjedring, da bagakslen er længere væk fra bundbeslaget. Hvad er mit overordnede resumé af Switch Infinity-landingsudstyr på Yeti SB150? For det første er affjedringsdesignet sådan, at cyklen forbliver meget rolig og jævn under bremsning, mens baghjulet reagerer på bumpene med lidt mindre end 100% antistigningsværdier. For det andet er anti-squat-værdierne for denne suspensionskonstruktion omkring 125%.

I den første halvdel af affjedringen er det fremragende at træde op ad bakke med meget lidt pedalbob. Men hvis du går dybt ind i rejsen, påvirkes affjedringen mindre af kædekræfter takket være de meget lave anti-squat-værdier og forbliver mere aktiv med mindre pedal-tilbageslag. For det tredje er kinematikken til SB150 meget mere lineær end den VPP- eller 4-stangsforbindelse, jeg har set på hidtil, og det er afhængig af spjældet for at give et progressivt svar for at forhindre bunden ud.

Når alt kommer til alt er cykelstien næsten den samme med hensyn til 4-bar- og VPP-versionerne med nogenlunde samme kædevækst som VPP. Forhåbentlig har jeg overbevist dig om fordelene ved et Switch Infinity-landingsudstyr. Det er bestemt bedre end et enkelt drejningsdesign på trods af det meget lille bevægelsesområde for det nedre drejepunkt.

Hvis jeg havde pengene, ville jeg overveje en yeti? helt bestemt.

Selvom jeg sandsynligvis ville overveje SB165 til en artikelsammenligning mellem disse cykler baseret på min tur i nærheden af ​​Vancouver, BC i flere uger nu, tak igen for at deltage og håber du nød denne artikel. Hvis du kan lide hvad jeg laver på denne kanal, kan du abonnere på og lide artiklen. Og hvis du vil støtte mig, kan du finde mig på Patreon eller klikke på 'Supportmuligheder' på min hjemmeside ved hjælp af nedenstående links.

Indtil næste gang glade stier!

Er Yeti-cykler lavet i USA?

YetiCykler er enamerikanskcykelfabrikantligger i Golden, Colorado.

Kan jeg få en god mountainbike til 200?

HardtailMountainbikesUnder?200

Du vil gerne investere i en hardtailmountainbike. Disse enkelt ophængcyklergør det ikkeharstødabsorberingen af ​​fuld suspensioncykler, men det er dePerfektpasser tilbjergcykler på fladere terræn eller skifter op ad stejle skråninger.

Hvad betyder SB på Yeti-cykler?

SBer forkortelse for SuperCykel, kaldenavnet, som en afYeti'stestkørere. Den første 6 er til hjulstørrelse, 26, den anden '6' angiver dens 151,5 mm kørsel.6. 2011.

Er Yeti cykler det samme firma som Yeti-kølere?

Yeti CoolersogYeti-cykler(kaldes faktiskYetiCykler) er IKKE desamme firma.

Er Yeti lavet i Kina?

Hvor erYETIProdukterFremstillet? Vores Tundra-kølere erfremstilleti USA på faciliteter i Iowa og Wisconsin samt på et anlæg placeret i Filippinerne. Vores Hopper-kølere og Rambler-drinkware erfremstillet i Kina.

Hvordan kan du vide, om en yeti er amerikansk lavet?

Yetikølere erlaveti Filippinerne, Kina ogANVENDELSER. Hovedparten heraf erlavetoversøisk. De afslører ikke, hvor stor en procentdel af kølere der erlavetoversøiske vsANVENDELSERog der er ingen mærkning på produktet, så forbrugerne er opmærksomme på dethvisde køber en lokaltlavetprodukt eller ej.

Hvad er gennemsnitsprisen på en Yeti-cykel?

Den vejede gennemsnitspris for en brugt Yeti-cyklus er $ 3.631. Den vejede gennemsnitspris reducerer alle priser ned til en enkelt pris. For hver måned genberegner vi den vejede gennemsnitspris for de produkter, der findes med forespørgslen 'Yeti-cyklusser' mellem prisintervallet 50 - 10000.

Hvad var den første mountainbike lavet af Yeti?

Med den legendariske ARC revolutionerede Yeti mountainbiking i begyndelsen af ​​90'erne. Hardtail var den første mountainbike med en aluminiumsramme lavet af stødede rør.

Hvilken type cykel er en Yeti SB5?

2016 Yeti sb5 turkis stor ramme - 2016 Yeti Cycles SB5c Carbon Mountain Bike Large 27,5 'enduro Shimano XTR, turkis farve, stor carbon ramme er i fremragende stand. Nye slangeløse dæk, serviceret, eksternt reverb-sædesystem, stor ramme, nye Sram Guide-greb, skiftes glat,

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.