Vigtigste > Cykling > Amerikansk fremstillede mountainbikes - den ultimative guide

Amerikansk fremstillede mountainbikes - den ultimative guide

Hvilke mountainbikes fremstilles i USA?

  • Bilenky Cycle Works - Pennsylvania - Stål.
  • BiskopCykler- Maryland - Stål.
  • Sort katCykler- Californien - Stål.
  • Sorte fårCykler- Colorado - Titanium, Stål.
  • Cielo af Chris King - Oregon - Stål.
  • Groovy Cycleworks - Ohio - Stål, Titanium, Aluminium.
  • Kent Eriksen Cycles - Colorado - Titanium.
  • Moots - Colorado - Titanium.



Først så e-cykler lidt mærkeligt ud i byens gader - de gik hurtigere end en traditionel cykel, hvor rytteren næppe trampede. Der er nu mange forskellige mærker, modeller, design og supportniveauer til elmotorer. Fra at hjælpe med stejle stigninger til aldrig at træde igen.

For at fejre e-cyklen er her de 5 mest innovative amerikanske e-cykelfirmaer lige nu. For at blive underrettet, når en ny artikel er sendt bjælkeikonet nedenfor, lige ved siden af ​​abonnementsknappen. Tak for at se, Mind's Eye Design! Juiced Bikes ejer og grundlægger Tora Harris har en dobbelt grad i mekanik og rumfartsteknik fra Princeton University.

Han er også en topatlet, der bryder adskillige højdespringrekorder, er fem gange amerikansk mester og repræsenterer sit land ved OL i 2004. En karriere hos NASA var bare ikke hans idé om hans kald. Så han kombinerede sin bogsmart og sin kærlighed til sportslige aktiviteter for at komme på nogle virkelig vidunderlige måder at komme rundt på to hjul.



Juiced startede oprindeligt som en importør af lithium-ion-batterier i 2009, før Tora tog et spring i Faith og begyndte at designe og fremstille sine egne e-cykler. Juiced Bikes tilbyder i øjeblikket en række mærker og modeller til en række anvendelser. Scorpion er en åben ramme, knallert-e-cykel med et massivt 52-volt batteri, der kan gå hurtigere til 30 km / t over et maksimalt interval på 70 miles.

Selve enheden er meget stilfuld og dispenserer med konventionelle egerhjul, i stedet bruges fælge med 6 tykke sidestøtter, der udstråler fra midten. Scrambler er en bestseller og er mere rettet mod off-road eventyrcykelmarkedet. Et dobbelt batterisystem strækker sig op til 160 miles og giver lidt mere grynt at håndtere grusvejens kuperede natur.

Den har også hydrauliske skivebremser og punkteringssikre, knudrede dæk. CrossCurrent er i sig selv en førsteklasses e-cykel, som Forbes Magazine kalder en 'rigtig biludskiftning'. Det er perfekt til storbyferier og kan opgraderes til RipCurrent.



Det er den ultimative e-cykel med fede dæk til alle, der ønsker at navigere i vanskeligt terræn med absolut komfort. I godt over et årti har Colorado-baserede Optibike været en af ​​de førende designere og producenter af e-cykler i USA - ofte omtalt som Ferrari af elektriske cykler. Virksomhedens grundlægger, Jim Turner, er en tidligere to gange MotoX nationalmester.

Så han ved noget eller to om, hvad der kræves for at konkurrere på højeste niveau med to hjul og en motor. En periode i Advanced Vehicle Controls Division i Ford Motor Company efter at have optjent en avanceret ingeniøreksamen fra Standford University efterlod ham utilfreds og frustreret over den langsomme fremgang i erhvervslivet. Efter 9 års udvikling startede han Optibike i 2007.

Din e-cykelserie begynder med Urban-serien. Grundmodellen er ret billig og giver fremragende værdi for pengene. Med en konventionel ramme og en 500 watt mellemdrevsmotor kan en afstand på op til 60 miles tilbagelægges med en afslappet 40 km / t.



Der er muligheder for at tilføje bremser, opgradere affjedringen og skifte baghjulet til mere krævende cyklister. Pro-serien er Optibikes mid-range-mulighed med et enkeltstående sæt og en dropper-stil ramme for at holde vægten på et minimum. Et større batteri øger rækkevidden ved fuld opladning til 60 miles, og højtydende affjedring kommer som standard.

Drevsystemet er mere holdbart takket være et Gates-drivremmesystem med kulrem. For alle, der ønsker det bedste, er der Elite-serien. Elektromotoren er meget stærkere med 1650 watt og 190 Nm drejningsmoment og spiser bakker og stejle stigninger til morgenmad.

Tophastigheden er også øget til 60 km / t, og derfor er Elite-serien godkendt til vejbrug. BikeFriday er et ret unikt firma, der mener, at cyklen skal passe til rytteren - ikke omvendt. De er kendt for at bygge cykler baseret på kundernes behov, og hvis et af de 71 forskellige stiltilbud ikke virker for dig, laver de en tilpasset.

Brødrene Alan og Hanz Scholz gjorde sig bemærket ved at deltage i tandemcykelløb over hele landet i 1980'erne. Deres tænkning uden for boksen og innovation hjalp dem med at få succes på racerbanen, før de omdannede deres seværdigheder og cykelmekaniske færdigheder til erhvervssektoren - og grundlagde BikeFriday. Virksomheden tilbyder en række forskellige elektriske hjælpemuligheder, der kan integreres i et hvilket som helst af dets 71 forskellige designs.

Hvert system har et 36 V / 15 ampere timers batteri med forskellige kapaciteter og en motor, der er designet til en tophastighed på 30 km / t. I modsætning til andre e-cykler tilbyder en BikeFriday kun pedalassistance og kører ikke fremad, medmindre mindst en rytter peddler den. Selve motoren er super glat og ekstremt stille, og udover at være lidt mindre svedig under en tur, er den designet på en sådan måde, at føreren ikke engang ved, at de er der.

Årsagen til, at de er så populære, er at de kan skilles ad og foldes sammen for at passe i en kuffert i fuld størrelse. Det gør cyklerne perfekte til cyklister, der skal tage et fly for at gennemføre individuelle faser af en lang tur gennem landet. En anden cool ting, som BikeFriday har i næsten hele sit sortiment, er at tilbyde en bestemt stil som en tandemindstilling.

Perfekt til forældre og deres børn, par eller brødre som Alan og Hanz selv at nyde at cykle for to. Det ikke lige så kreativt navngivne Electric Bike Company kommer fra Californien og bygger deres tohjulede køretøjer på stedet i den gode gamle Newport Beach. Deres mål er at bruge materialer af høj kvalitet og lokal know-how til at fremstille den bedste elektriske krydstogter i verden.

Grundlægger Sean Lupton-Smith besluttede at gå væk fra en succesrig karriere som restauratør efter at have været vidne til fødslen af ​​e-cykler og deres betydning i transport- og mobilitetsindustrien. Pludselig var kuperet terræn, afstand, alder, fitness eller dårligt helbred ikke længere hindringer, der forhindrede folk i at cykle, som de engang var. Han ville bare være en del af revolutionen.

Electric Bike Company henvender sig nu til 99% af den amerikanske befolkning, der kan cykle. De kombinerer ansvarligt forbrug og etisk fremstillede cykler med luksus og stil. Ved at skabe et ret imponerende udvalg af cykelstilarter med blandede og matchede funktioner skaber det en helt tilpasset oplevelse for hver rytter.

Det er de små ting. Et par temperatursensorer i hvert batteri sikrer, at det lukkes straks, hvis enheden bliver for varm. 'Brandrisikoen undertiden forbundet med lithiumbatterier elimineres fuldstændigt.

Hver af de 7 forskellige stilarter kan udstyres med elektriske hjælpemuligheder, der kan få rytteren op til 140 miles, før batteriet skal oplades med imponerende 45 km / t. Vores liste indeholder de sejeste e-cykler med tilladelse til deres dobbelthjul design Rungu er et andet Californien-baseret firma, der fandt en løsning i Californien på et problem i Californien. At køre på det bløde sand er virkelig hårdt, og fedttrætte e-cykler kan køre lige linjer godt, men sætter sig straks fast og prøver at dreje til venstre eller højre. Hver gang en Rungu Dualie med design med to forhjul drejer rundt, graver hjulet ind i indersiden af ​​drejningsradiusen i stedet for at glide ud - hvilket forhindrer både cyklen og rytteren i et ansigt fuldt af sand.

Men det er ikke kun sand. Dualie er ideel til mudder, sne, grus, snavs eller næsten enhver off-road applikation. Power Delivery-teknologi justerer spændingen fra batteriet til den højtydende elmotor og giver netop nok momentum til at overvinde terrænets træk uden at dreje dækket.

Det er en blanding af en cykel og ATV, og selvom enheden i sig selv er tungt 120 pund, har den juice nok til at komme igennem 30 miles af robust, løst eller kuperet terræn. Dækkene er holdbare og punkteringssikre og har en knudrede profil, der føles lige så hjemme på en hård overflade som den er på en glat eller blød. Hemmeligheden bag stabilitet er, at det forreste hjulpar er 9 tommer fra hinanden.

Hvert dæk kan dreje med forskellig hastighed i sving, hvis det er nødvendigt - ligesom en åben bagdifferentiale i en bil. De fleste e-cykler har et 90/10 vægtfordelingsforhold, der i høj grad favoriserer bagdækket, men Dualies unikke design bringer det tilbage til en 75/25 split. Det betyder mere vægt på forhjulene og bedre jordkontakt.

Systemer som Ackerman styringsgeometri gør det muligt for hvert forhjul at følge sin egen vej. Derudover bidrager en freeride-uafhængig affjedring og en længere akselafstand til mere stabilitet og kørekomfort, hvilket du får i en dobbelt sammenlignet med en normal off-road e-cykel. Hvis du kunne lide denne artikel, kan du hjælpe os ved at klikke på knappen Like, abonnere og holde dig ajour med fremtidige indlæg.

Er der nogen cykler lavet i USA?

AMERIKANSK LAGETCykler: AANVENDELSERKærliste til kærlighedsliste. Black Market Bikes Mountainbikes tilpassetbyggeti Californien. David Kirk Custom cykler, racing og mere, rammer håndlavet i Montana. Wyatt Bikes Mountainbikes designet ogfremstilleti Wisconsin.17. mar 2021

Er Yeti-cykler lavet i USA?

YetiCycles er en amerikansk cykelfabrikantligger i Golden, Colorado.

Hej, jeg er Chris Conroy med Yeti Cycles, jeg er præsident og medejer af SteveCoogan Dorn, også kendt som jeg er hugg Vice President Cone Owner med Chris, så ja, i virksomheden har vi nu lidt over 60 medarbejdere, alle i GoldenColorado med base i Taiwan, der laver meget af vores kvalitetskontrol i Asien og lignende. Alle er vi har nu to faciliteter, så vi har teknisk forskning og udvikling og noget lager uden for hovedbygningen, og det er cirka 20.000 kvadratmeter. Vores nuværende bygning er omkring 30.000 kvadratmeter til demonstrationsflåde til samling og markedsføring. Salg alt andet, det er et godt spørgsmål, ja, det er et godt spørgsmål, så du ved, der har været en masse snak om det, syvogtyve fem og Nioogtyve sammensat Wagering på den samme cykel, selvfølgelig med de nioogtyve foran og ja, gør alle med en cykel, du kender, hvis det gør en cykeltur bedre og fantastisk, du ved, vi har eksperimenteret lidt med det , men der er ikke noget solidt lige nu i produktlinjen, medmindre du ved, at vi er rigtige, er det femoghalvfjerds eller er nysgerrig, hvordan du siger noget lignende, okay, han kører på logik, det er et stort marked, vi får det, især internationalt, der er en undertiden en vis efterspørgsel fra vores salg, men du ved, vi forstår, hvad der foregår, så vi tester e-cykler med dig, ved jeg ville ikke sige, at vi ikke har en prototype de nn hvorfor ikke, vi leger med e-cykler er en legitim kategori, men i øjeblikket er der virkelig ikke det prispunkt, der fungerer i Yetis-verdenen, og hvor vi er, og også Yeti-ID'et for en ramme og den måde, hvorpå vi designer et produkt, det skal se godt ud. Det skal have virkelig god affjedring for at tingene skal være rigtige, som du ved, monteres motoren skal være et bestemt sted, så vi kan designe affjedring som en Yeti, størrelsen på batteriet skal være en bestemt størrelse, så vi kan få rammen til at se, hvordan vi gerne vil have rammen til at se ud, så bundlinjen er at vi ikke har fundet en måde at tilføje nogen væsentlig værdi til eb.Jeg kan godt lide mountainbike lige nu, fordi vi vil have, at det er håndgribeligt anderledes og er så drevet af selve motoren i batteriet i øjeblikket, og du ved, at vi er på udkig efter forskellige måder at give forskellige værdier, så suspensionen er en, der er meget arbejde i øjeblikket som intet cykelchassis, du kender, mange mennesker fik tingene gjort rigtig hurtigt, og de kom ud på markedet, og de har det nu.

Forsøger du igen at få dem til at se pænere ud, og der er nogle rigtig flotte cykler derude, der ikke er nok, eller du skal have en? Ydelsesfordel i forhold til en konkurrent, og hvis vi ikke kan, vil vi ikke bare sætte Yeti på det. Det er ikke den måde, vi ruller på. Vi laver ikke grus, men vi bygger mit firma lige nu, det er virkelig nemt at prøve at være alt for alle og jeg tror, ​​at vi som firma ved, hvad vores begrænsede fokus er. Vi kan godt lide at bygge højtydende cykler, og det betyder normalt fuld suspension, ingen hardtails, og der er så mange andre mennesker, der gør det meget godt. Du ved, at vores venner på Open gør et godt stykke arbejde med det.

Så når en aftale spurgte, om vi kunne købe en cykel som denne Kies, vendte vi dem bare til Andy og sagde, hej, du skal købe den åbent, fordi open og Yeti er ret gode sammen på markedet. Jeg er også fra et designperspektiv, og som Chris sagde, kun fra et ressourceperspektiv har vi altid gjort det bedre, når vi leverer det rigtige til kunden med hensyn til chassisdesign og rammedesign, når vi begrænser vores grænser. Du ved, at vi kun kan fokusere på så mange ting og gøre dem så godt vi vil, og det er nøglen, vi ved, når vi begynder at gøre for mange ting, og vi gør måske ikke alle disse ting også, hvordan vi har brug for det og noget vil ofre hvad med fremstilling i staterne ja, vi vil gerne have, at du ved, at vi har lavet cykler i staterne i lang tid, og du ved, det var begyndelsen af ​​2000, så vi flyttede det af, og det var primært fordi alle var slukket, alle rørproducenter var væk, og virkelig var vi, vi svejste taiwanesiske rør til alle de agterste rør, men de blev fremstillet i Taiwan, og vi malede det, og du ved, det er i Made in USA Absolut chance der, men vi er nødt til at se på markedet over hele verden nu, vi leverer ikke kun til USA eller leverer over hele verden, og soyeah der er altid lidt produktion i os, fordi vi som produzie renderer firma, men vi skal bare finde den rigtige løsning, vi er ikke helt der mountainbiking om ti år, det vil være fuldt elektrificeret d ja jeg tror, ​​der vil være meget elektronik på mountainbikes, men det kan tage mere om ti år, det er sikkert, at du ved, at alt bliver mindre, hurtigere og mere omkostningseffektivt set fra elektronikens elektroniske perspektiv, batteristørrelse, alt andet skal være en gang for at komme derhen og derefter til tiden for at overbevise forbrugerne, det er bedre at have det og pålideligt nok sammenlignet med din rebbetjente skifter, og jeg tror, ​​du også ved, hvad ikke ja, der vil være en integration af elektronik og ting vil ske med nødt til at møde mountainbikere er virkelig, hvad vi alle ønsker, og det er derfor, vi spørger os selv, er mountainbiker først, det er dette, hvad en mountainbiker ønsker at ride på Yeti, og det er sådan, vi kører, og hvis det er absolut nødvendigt, vil det gøre det, men d hat er altid vores vejledende princip Princippet er, hvad vi ville køre, og hvis ikke, når vi det ikke. Jeg ved ikke, jeg mener aldrig, siger aldrig rigtigt, du ved, jeg tror, ​​i lang tid var der næsten 26 27 og en halv 29 og det var virkelig ingen anden innovation på markedet på dette tidspunkt, ærligt ved du, at folk ikke fornyede sig i suspensionen, de foretrak ikke mange ting, og så det blev til innovation, og jeg synes, det var en falsk innovation, jeg gætter på, hvad meget har sket i de sidste fem år er, at alle komponentproducenterne har lagt store innovationer i affjedringsgafler som Fox og gjort mere med bagdæmperne, og så som producent kan vi lave 29 fejl, som du ikke troede, jeg troede det skal ske i samarbejde med branchen for at få et godt produkt i fremtiden, men hvis 29

Er Trek-cykler lavet i USA?

TrekCykler er det største amerikanske cykelfirma, der fremstiller alt fra barnemodeller til professionelle vej- og bjergstilarter. Og de er de eneste storefabrikantproducerer stadig tohjulede i USA Samlet set,Trekgør ca. halvdelen af ​​cyklernefremstillether iForenede Stater.2. aug 2014

Se på dig. Du er en middelmådig affaldspose, der sidder fast i en blindgyde uden noget i livet, der gør dig glad. Selv fuglen synes, du er en taber. (Fugle knirker) Det er tid til en ændring.

Gå udenfor. Ser du disse børn? De har den bedste tid i deres liv på deres cykel. De ved, hvad der foregår.

Du vil aldrig have så meget sjov som disse børn. Medmindre du har købt en mountainbike. Gå i butikken og lyt til en fyr, der ikke aner, hvad han taler om.

Prøv at sælge dig selv en cykel. Vælg en cykel og køb den. Gør dig klar og slå dine lokale stier.

Det er tid til at køre på din helt nye cykel. (Cykelpund) (stønn) Indse, at ikke alle cykler og cykelbutikker er skabt ens. Prøv igen.

Denne gang gør du din forskning. Besøg en cykelbutik og tale med personalet. Du kender cykler.

Køb en anden cykel, tag en anden tur. Byg fitness på stigningerne og selvtillid på nedkørslerne. Kør, hvad du kan, og lad ikke stress med, hvad du ikke kan.

Det bliver lettere. Du vil føle dig bedre, indtil du indser, at ingen andre kører i en t-shirt og khaki shorts. Tid til at klæde sig ud.

Så kitted. (bas tung hiphop-musik) Begynd at bruge syge ord som makulering og gnar. Fortsæt med at køre, lad dig blive overhalet på stigninger og nedkørsler.

Ønsket om at blive bedre vokser i dig. Bliv besat af din cykel. Fixer på specifikationer, hovedvinkler og underlige ting som dækhårdhed.

Så indse, at du har brug for et andet job til at støtte din afhængighed. (rydder halsen) Jeg mener, lidenskab? (Plæneklipper nynder) Køb en cykel for tredje gang. Denne har flere funktioner, flere dæmpere, og sadelpinden går op og ned. - Sødt. - Det kører ikke længere bare rødder, sender dråber og lærer et trick.

Pæn. Det er mere end bare en hobby nu. Det er en livsstil.

En dag fortæller du dine kolleger om alle de forlystelser, du har været på, og hvor hårdt du makulerer. De lytter ikke. Det er godt.

Hun hedder Jess og hun kører også. Hun spørger: 'Vil du ride en dag? 'Og du siger,' Lort ja! ”Det viser sig, at Jess er god. Ligesom virkelig godt.

Hun lærer dig på vej op og helt ned. Du kan ikke engang gå ned, hvad hun kører. Du gør det nede, men du er udmattet.

Hun har ventet i 30 minutter, men siger det var meget sjovt. Hun siger, at du skal gøre det igen engang. Du er enig, selvom hun knuste dig.

Men du har ikke noget imod det senere på dagen. (Whine) (bas tung hiphop-musik) Start med at køre hver dag efter arbejdsdagen. Find lokale grupper og kør med chauffører, der hjælper dig med at forbedre dit spil.

Bliv en bedre driver ved bare at prøve at følge med. (bas tung, hip musik) bemærker andre cykler som denne alpincykel og langrendscyklen. Vejcykling kunne være sjovt.

Sid på en snavsstrik og find et par spring for at øve dine tricks. Dette ser meget sværere ud end du troede. Det er virkelig højt op, det ser frygteligt farligt ud.

Nej. Kør mere, klatre højere, spring længere og gå hurtigere, end du nogensinde troede var muligt. Pas på din cykel og forbedr den.

Køb værktøj, køb dele, køb flere værktøjer til at installere delene. Brug timer på at beslutte din næste cykel. Oplev din drømmecykel og kulstof.

Din afhængighed bliver værre. Du bruger mindre tid på at arbejde og mere tid på at kigge på cykler. Kør flere stier, klip mere græsplæne.

Flere stier, mere græsplæne. Spor, græsplæne. Køb din drømmecykel.

Bring nogle venner og kør længere og højere end nogensinde før. Lad din cykel gå Tag dem til steder, som de fleste ikke engang ved, eksisterer. Gå på en anden dato.

Denne gang du er, kan du faktisk følge med. Ingen undskyldninger, ingen undskyldninger. Dette er meget bedre.

Denne gang slår hun kun dig på fem minutter, I er begge ophidsede, high five, hun kan ikke tro, hvor meget bedre I er blevet. Hej ven, en dag vil du se en pressemeddelelse på en helt ny cykel. Det er som dit, men 15% lettere, 35% stivere og rødt.

Det koster også meget mere græs end den cykel, du lige har købt. Tag en cykeltur for at komme over det. Indse, hvor meget bedre du er blevet, og hvor meget sjov kørsel har bragt ind i dit liv.

Det handler ikke om de cykler, du kører, det handler om de cykler, din cykel tager dig med på. (Luft suser) Nå, måske ikke denne tur. ('I Got The Juice' af Dream Junkies) ♪ Mor elsker, du vil elske dette ♪♪ Uddannet fra oprør til revolutionær ♪♪♪♪ I mit område elsker de dette ♪♪ Jeg bryder det ♪♪ Som jeg er motor krumt op ♪♪ Ascension ♪♪ Hver dimension skal være opmærksom på mig ♪♪ Se på min sjæl ♪♪ Se på mit hjerte ♪♪ Se på mit håb ♪♪ Har verden på ryggen ♪♪ Men jeg bærer den alligevel ♪ ♪ Fortæl dem, at Gud har min hånd ♪♪ Jeg vil ikke give slip på den ♪♪ III kom fra havets side ♪♪ Svøm med det bedste, jeg kan ikke benægte, at jeg blev valgt Ja, det er Miggity Mack, der malkede mikrofon ♪♪ Det tror jeg ikke for mig at give den tilbage

Er Cannondale lavet i USA?

I dag,Cannondaleproducerer avancerede cykler, selvom de ikke længere er hånd-laveti USA. Mange producenter af cykelstel bruger mange materialer såsom stål eller titanium,Cannondalehar specialiseret sig i aluminium og kulfiber, en teknologi hvor de var pionerer.

Er Firmstrong-cykler fremstillet i USA?

ErFirmstrong cykler lavetiANVENDELSER? Ja, det er de!Firmstrong producentfirma er baseret i Hermosa Beach, Californien,ANVENDELSER. Det blev grundlagt ti år efter, at de indså, at der er behov for en enkel, nem at køre og overkommeligcykel.

Er Cannondale-cykler stadig fremstillet i USA?

Bedømmelse: AreCannondale cykler lavetiANVENDELSER? Ikke,Cannondale cyklerer desværre ikke længerelavetiANVENDELSER. De fleste af derescyklerer nulaveti Taiwan.6. maj 2021

Er Yeti lavet i Kina?

Hvor erYETIProdukterFremstillet? Vores Tundra-kølere erfremstilleti USA på faciliteter i Iowa og Wisconsin samt på et anlæg i Filippinerne. Vores Hopper-kølere og Rambler-drinkware erfremstillet i Kina.

sko cykel

Er Cervelo-cykler fremstillet i Kina?

Ramme/CykelUdgangspunkt:Cervelo cyklerer konstrueret og designet i Canada ogfremstilleti Asien.

Er Jamis Bikes lavet i USA?

JamisCykler er en amerikansk distributør af cykler, designet i USA ogbyggeti Kina og Taiwan.

Hvilken type mountainbikes fremstilles i USA?

Lynskey er en af ​​de producenter, du måske har hørt om fra magasiner. De laver hardtail, fedt cykel og fulde ophængsrammer i USA. De laver deres rammer af titanium.

Hvor kommer Intense Cycles Mountainbikes fra?

Intense Cycles Intense Cycles USA, Håndlavet på vores fabrik i Californien siden 1991, high-end mountainbikes med fuld suspension lavet i USA.

Hvorfor fremstilles fede cykler i USA?

Vi mener, at vi som et amerikansk cykelmærke har ansvaret for faktisk at fremstille vores produkter i USA og støtte den amerikanske økonomi. Vores tilgang til at eje hele fremstillingsprocessen fra design, svejsning og montering giver os mulighed for at innovere hurtigere, tilbyde uendelige muligheder for tilpasning og lave utrolige cykler.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Tour de France etape 19 resultater - Sådan løses

Who won the Tour de France Stage 19? Soren Kragh Andersen

Australsk vinder i Tour de France - besvare spørgsmålene

Har en australier nogensinde vundet Tour de France? Cadel Evans blev Australiens første og eneste vinder af Touren i 2011.

BBQ tour de france - besvare spørgsmålene

Er Cavendish i Tour de France 2021? Tour de France cykling 2021 - Trin 10 - Mark Cavendish sikrer 33. Tour etape sejr for at komme tættere på rekord

Tour de france sceneprofiler - Komplet manual

Hvor mange er der i Tour de France? Gennemsnitlige værdier Tid3: 51: 32 timer Effekt 246,0 wattHjertefrekvens153,0 / minHastighed43,03 km / tKadens79,0 / min

Elektrisk cykel Frankrig - hvordan man håndterer

Er elektriske cykler lovlige i Frankrig? Så snart den elektriske cykel overskrider den lovlige grænse på 25 km / t, betragtes den ikke længere lovligt som en elektrisk cykel, men som en hurtigcykel i Frankrig. Sidstnævnte, hvis hastighedsgrænse er begrænset til 45 km / t, er underlagt forskellige regler.

Tour de france tal - hvordan løser du det?

Hvordan tildeles numre i Tour de France? Den første del af et løbenummer tildeles af løbets arrangører, mens den anden del vælges af holdet. For at være 51 skal du være leder af holdet givet den sjette kaj i løbet. Ni ryttere pr. Hold betyder, at ingen bærer en hagesmæk, der slutter med nul.