Vigtigste > Cykling > Cykeltilbehør - praktisk løsning

Cykeltilbehør - praktisk løsning

Hvilket cykeltilbehør har jeg brug for?

9 skal-Har cykeltilbehørfor hver cyklist
  • 1) Hjelm -Cykeltilbehør. Detcykeltilbehørder følger er alle vigtige.
  • to)CyklingHandsker.
  • 3) KvalitetsrideshortsCykeltilbehør.
  • 4) Vandflaske eller hydratiseringspakke.
  • 5) Multi-værktøjCykeltilbehør.
  • 6)CykelPumper.
  • 7) Kædesmør.
  • 8)CykelLåse.



I dag vil jeg vise dig de fire ting, som jeg synes, at enhver cykelejer skal have. Men først skal jeg til cykelbutikken. (Glad musik) Cykelsti er lidt sneet ind.

Okay, velkommen i cykelbutikken. Hvis du er ny her, hej, jeg er arlee. Jeg ejer Bike Shop Girl, en familiecykelfabrik, der virkelig fokuserer på at give familier mulighed for at gå på cykler og lade bilen være hjemme.

På denne kanal og i min cykelbutik er mit hovedmål at hjælpe folk med at efterlade deres biler derhjemme. Og på kanalen kan du finde tip, anmeldelser, bare generelle guider, som hvordan man handler i dagligvarer, hvordan man overlever skole afhentning og aflevering på cykel. I min virksomhed fokuserer jeg virkelig på lastcykler, børnecykler og elektriske cykler.



Så hvis du har brug for nogen af ​​disse ting, skal du gå over til nedenstående websted, og jeg håber, jeg går lidt rundt i min cykelbutik, ligesom du kommer ind i butikken og stiller mig et spørgsmål. Så i dag skal jeg tale med et par fra fredag, der faktisk ender med at de bare får nye cykler, og de ville vide, hvad de har brug for? De har netop fået nye venner, især disse to venner, har lige modtaget nye bycykler. Så jeg kan godt lide at fortælle folk, start med det, du ved, du er. Dette er det første niveau, uanset hvad, det er her, jeg starter folk.

Og så gør du de første par ture og siger, hej, jeg ville have lidt kaffe, så vi tilføjede en lås. Eller hej, jeg kørte en længere cykeltur, og så skal vi tale om gadespecifikke ting. Men i dag vil jeg bare starte med det grundlæggende, som hver enkelt cykelejer har brug for.

Så jeg går rundt i butikken, som om du var i min butik. Det første du har brug for er en hjelm. Og hjelme spænder fra $ 45 til, jeg tror, ​​at jeg engang købte en hjelm til $ 350.400.



Her er sagen, jeg viser dig mine yndlings hverdags cykelhjelme og et par bjerg- og vejspecifikke hjelme og forskellene. Min yndlingshjelm til almindelige mennesker, der ikke ved, hvad du skal gøre med cykling, er noget lignende, det er Kali Chakra Solo, og den har et aftageligt visir, en dejlig lille tandhjul på bagsiden for at justere pasformen, den kommer i et par forskellige størrelser, $ 45 ikke? God ventilation, ikke overraskende svært. Du sætter denne ting på, og det føles mere som en 60, $ 70 hjelm fra et andet mærke.

Til samme pris kan du få en typisk bycykelhjelm, så her er din Lazer, her er din Nutcase. Jeg kan virkelig godt lide Lazer Next, for for $ 45 kommer dette visir ud, god ventilation, det er ikke den bedste ventilation. Så hvis du sveder meget, er dette ikke den hjelmstil, jeg anbefaler.

God holdning i ryggen. Nogle af dem kan let justeres med velcro eller pads, så dette har en dejlig indstilling. Dette er et lys, det er et knapbatteri.



Så hvis du har små børn, tag dette og smid det væk, men det har et lys, der er super smukt. Dette er en ny hjelm fra Kali, jeg tror, ​​den kom ud sidste år, Danu. Kinda ser det samme ud, rigtigt, men mere ventilation.

Dette visir er aftageligt, let at justere bagpå, men du skal hente denne hjelm, den er dumt let, så han har denne rigtig seje magnetiske fidlock-stil spænde, jeg kan bare åbne og lukke den med den ene hånd, så Kali Danu for det byudseende, men med ventilation, $ 60, kan jeg virkelig godt lide denne hjelm. Så jeg klatrer op på prisstigen, der er mange andre hjelme, som jeg ikke har på, jeg fokuserer virkelig på bycykling, og det er derfor, jeg bærer Det, jeg laver, derefter kommer Kali Central, dette er hjelmen til det, jeg bragte Kali med mig. God ventilation, den fungerer godt som vejhjelm, den har et lys på bagsiden.

Dette 2020-lys er genopladeligt med det samme spænde, som du lige så på den anden hjelm. $ 80, og det er så let, at du skal hente det for at tro det. Den sidste hjelm jeg bruger i denne type by er Kali City.

Hvis du følger mig på sociale medier, har du set denne hjelm. Han har en rigtig sej visir, så visiret springer af hjelmen, kommer i den fulde nuance eller røg, og så gemmes det. Jeg kan godt lide det til eBike, når det er lidt køligt, fordi der ikke er nogen ventilationskanaler heroppe, hvad hvad er virkelig rart er cykelspecifikke hjelme fra $ 100 til $ 200, mere dækning, længere visir, nogle af dem har denne GoPro-holder.

Vejhjelme starter ved $ 90, går op til $ 250, dumme lette, masser af luftstrøm, spandex, så det var vores nummer en hjelm, og som du kan se, har de et komplet sortiment, jeg vil gå 45-100 for en Plan for en god, behagelig hjelm med nogle funktioner, hvilket er virkelig rart. Nummer to, en gulvpumpe. De spænder fra 20 til den, jeg bruger i butikken, er $ 200.

Min destination er JoeBlow Sport 2. Jeg brugte den som en rejsemekaniker, og i otte års brug, der er meget brugt, har jeg udskiftet hovedet. Først skal du få en gulvpumpe.

Hvis du kører tre, fire gange om ugen, skal du pumpe dine dæk en gang om ugen, og du vil have en pumpe, der fungerer og ikke bliver ked af det, jeg forbandede næsten.

Hvis du beslutter dig for at begynde at gå ud, køre flere, blive eventyrlystne og begynde at skifte dine egne dæk, så lad os begynde at se på et fladt sæt, som jeg slet ikke anbefaler, til dine første fire ting at være hvem du køber. Nu skal vi tale om at bære dine ting. Lad os tale om hovedet, lad os gå. Der er ting som sadeltasker, der går under sadlen.

Der er en bentokasse, der passer mellem stilken og toprøret. Der er spaltelommer, der er min favorit. Lad os vise dig, hvordan de fungerer.

Dette er tilfældet med de fleste af mine hverdagscykler. Og jeg bruger det faktisk til mine snacks på racercykler, fordi vi ikke kan have nok snacks. Men jeg er en stor fan af bare at tage tingene ud af mine tasker og sætte dem på cyklen, for hvorfor vil du bære din? Ting omkring? Så vi lavede hjelme, vi lavede en pumpe, vi bar dine ting og sidst men ikke mindst lys.

Så i cykelindustrien nedbryder vi lysene enten for at blive set eller for at se. At blive set er som en simpel blinkende, som $ 20 foran og bagpå. At se vil være mere som $ 40 til $ 70, og det meste af det vil være USB-opladning, hvad er der? Det er dejligt.

Så lad os vise dig de lys, som jeg bruger og sælger, så Planet Bike Lights er herovre, vil være det, jeg sælger til de fleste mennesker til scenariet 'ses'. pitch black, du vil bare ikke blive kørt over. Og jeg kører dem hele tiden.

Mine lys tændes dag og nat, fordi jeg vil ses, før føreren distraheres, eller jeg vil tiltrække deres opmærksomhed med et lyst blink af lys, og der er dagløbere nu og alle disse andre ting, men min pointe i dag er bare hold lyset hele tiden. Så går vi op for at se med, og det vil alle være USB-opladning og lithiumbatterier, der ser 35 til 65 ud efter et godt sæt, som du kan se i mørket for at lave et anstændigt klip. Du vil have et lysere lys, jo hurtigere du går, fordi du vil overhale dit lys, det vil sige, du kan ikke se langt nok, fordi du kører så hurtigt, at du ikke har tid til at reagere. Så vi vil have et lysere lys afhængigt af hvor hurtigt du kører.

Og fordi jeg er her, vil jeg bare smide en lille nugget ind, fordi jeg elsker denne så meget. Hjullys er min ting lige nu. Disse gør sidesynlighed, superlys, får folks opmærksomhed, jeg elsker dem abe lys n204, hvis du kører om natten tilføj nogle abelys til din cykel, ikke anbefalet eller betalt for dem, jeg elsker dem bare Så hvad synes du om Talking Head-artiklen? Mit ultimative mål er at hjælpe folk med at komme væk fra de små forhindringer, der holder os fra at cykle mere, hoppe på vores cykler for at komme på arbejde, kom til kaffe og i slutningen af ​​dagen, som du ved, er mit mål at aktivere dig at komme på din cykel og lade bilen være hjemme.

Vi ses næste gang det var Arlee med Bike Shop Girl. Tak fordi du besøgte butikken.

Er det billigere at bygge en cykel eller købe en cykel?

Koste. Den konventionelle visdom har været, at det koster mindre atkøbeen kompletcykel, sammenlignet medbygningen op fra en ramme. Dette gælder for det meste. Med tilbud på let anvendte rammer og komponenter,bygningop en ramme kan undertiden værebilligeremulighed.24. januar 2019

(dramatisk musik) - Velkommen til Ask GMBN Tech, dette er vores 30. show, så dette er fantastisk. Det er et ugentligt show, hvor du kan sende dine spørgsmål om tekniske mountainbike-ting. Og forhåbentlig kan vi give dig et anstændigt svar: Lær at forstå cykler.

For at modtage dine lister skal du sende dem til e-mail-adressen nederst på skærmen eller tilføje dem i kommentarerne nedenfor. Brug #askGMBNtech, så du kan gøre din identifikation til en leg. Så at hoppe lige med Elias Sandell er ulempen ved at bruge en syv-, otte-, ni-, ti-vejs kædeafbryder og en 11-trins kæde? Jeg har en i en take-set og ved ikke, om jeg skulle bruge den.

Dybest set ligner de stort set Eliasthe med kædeværktøjer, men kæder er selvfølgelig meget forskellige. En 12-trins kæde er meget smallere end en kæde med syv gear. Dybest set vil det gøre meget mere.

Det er, jeg har flex indbygget. Det kommer mellem alle disse mindre gear, og du kan gøre meget mere end en ældre syv-trins kæde. Mens hun nu kan bryde næsten enhver kæde, samle dem igen eller sætte dem sammen igen med ethvert kædeværktøj, kan det være lidt vanskeligere at køre en stift, hvis du bruger den forkerte kompatibilitet på et kædeværktøj, for hvis kæberne ikke er korrekt justeret Kør ikke pennen igen.

For eksempel, hvis jeg holder denne park nu, viser jeg dig, hvad jeg mener med det. Hvis jeg bare fortryder at du vil se her, at kæberne på denne faktisk er bevægelige, og det er fordi den er kompatibel med stort set alle kædestørrelser. Jeg mener, jeg tror, ​​der er to eller tre, at det er uforeneligt med, jeg tror sandsynligvis, at de er Campagnolo-ting, fordi de er lidt bizarre.

Det er et italiensk firma, der laver ting, der er lidt anderledes. Men dette er kompatibelt med 12-trins kæder baglæns hele vejen ned, så det væsentlige gør hele forskellen. Nu afhænger det af kæden, der er fremstillet af store producenter som Shimano, Park, Topeak osv. Generelt er stort set meget, men der er et helvede mange emoner på markedet fra andre mennesker.

De er lidt vage, og hvad hun sælger er en otte-trins hastighed, men du kan finde ud af, at det fungerer rigtig godt klokken 10 og 11. Og det er noget, du ikke ved, før du rent faktisk prøver det og ser, om det er selv- justeret. I det væsentlige, hvis det er justeret, og det fungerer, glade dage! Du kan bruge den til at opdele og tilslutte kæden igen.

Husk, at det er meget lettere og potentielt sikrere at bruge tilstødende hængende links i disse dage. Nu kan disse passe til de fleste kæder på markedet, og det er lige så let som at dele en kæde, indtil du stort set har to identiske led. Indsæt og træk hovedledet tilbage.

Det er dybest set et meget simpelt værktøjsfrit system til at slutte sig til en kæde. Og det er også meget sikkert, for lad os bare sige på kæden, at du har et ydre sted, og du har et indre sted, og du har ruller til midten. Når du nu bruger kædeværktøjet på kæden til at forbinde kæden igen, skal du placere kæden i kæberne her og køre tappen helt tilbage.

Men stiften skal gå helt ind i den anden ydre plade, og hvis den ikke er helt ind, er det et svagt led i kæden. Og det er et spørgsmål om tid, før spændinger, der springer ud og dybest set bryder din kæde. Hvis kæden går i stykker under pedalerne, er du måske heldig.

Du kunne bare sætte dig ned. Det klikker, og der sker ikke noget, undtagen besværet. Hvis din kæde går i stykker, når du kører på lasten, som f.eks. Sprint fra sadlen, vil du gå over styret, og det vil altid ske på det tidspunkt, du aldrig ville forvente, og det ville være et rigtig dårligt nedbrud.

Bare pas på. Sørg for, at dit kædeværktøj er justeret, og at du er klar til at gå. Næste op er rengøringen af ​​bremserensning af Raymond Paculan Hey Doddy gode artikler Tak Raymond Jeg vil gerne spørge, om jeg kan bruge kontaktrenser n rengøring af skivebremseklodser og skiver. Jeg vil også gerne vide, hvilket værkstedshåndklæde du bruger i dine vedligeholdelsesartikler. besvar det spørgsmål.

Ja, selvfølgelig, så dybest set har vi bremserensere her og nogle kontaktrensere her. De er meget ens og begge indeholder isopropylalkohol. Nu er kontaktrenser sandsynligvis den mindst stødende af disse ting.

Det vil sandsynligvis ikke rense dine bremseklodser såvel som en specialbremserenser, der indeholder flere opløsningsmidler. Men tydeligvis er fordelen ved en kontaktrenser, at du kan få den hvor som helst. Mange mærker gør kontakt renere, og det er naturligvis sikkert for dig at bruge det på elektriske ting som din bils tænding, når du måske har vand i det eller en slags? Antal cifre.

Og det er naturligvis sikkert for dig at bruge i kredsløb. Selvom den indeholder isopropylalkohol, er bremserenser lidt mere aggressiv, og selvom jeg er sikker på, at der er nogle, der er kompatible med elektrisk udstyr, tror jeg ikke det, denne er særlig, og jeg tror, ​​mange af dem vil være lidt for aggressiv til at bruge på nogle sarte plastik som f.eks. et printkort. Som svar på dit spørgsmål, ja.

Du kan bruge kontaktrengøringsmidler. Bremserenser er bedre, men i det væsentlige er isopropylalkoholen, hvad der er i dem og gør jobbet. Sørg også for at bruge gummihandsker til arbejde.

Du vil have en slags Nitrol-handske, fordi du ikke vil have, at disse ting skal komme i dine hænder for længe, ​​fordi det er ret groft. Og du vil heller ikke have, at olierne i din hud overføres til disse bremseklodser, fordi de kan forurene dem. Hvad angår værkstedshåndklædet, her er noget af det her; der er mange forskellige på markedet.

De er alle ret industrielle. Denne særlige er lavet af et band kaldet Scotts. Du vil se dette i garager og i alle slags traditionelle værksteder.

Du kan købe det på handelssteder. Du kan købe det på Amazon, som vi gør. Men der er masser af forskellige mærker derude.

Grunden til, at vi kan lide dette over nogle af de massive ruller, du får, er, at disse større ruller har tendens til at være lidt blødere papir. Det går ikke så langt, selvom du får mere, men denne, jeg tror Scotts ting, de er virkelig ret hårde. Jeg kan især godt lide det.

Det er en af ​​mine favoritter, fordi det er ret nemt at genbruge. Så lad os gå. Scotts værkstedshåndklæde.

Okay, næste fra Isaac 232. Kunne du tråde bundbeslaget på en presset monteret bundbeslagsramme, så en gevindbundsbeslag kunne installeres? Nej, jeg tror ikke du kan. Med en gevindbeslag med gevind er lejerne normalt uden for boringerne.

Sidder uden for skallen, hele pointen med pressfit-systemet er, at lejerne er i nøjagtig den samme position. De er kun i skallen, som er større. Så du kan prøve at tråde denne skal, men intet vil virkelig ske, medmindre du har ødelagt din ramme.

Jeg er sikker på, at der kunne være en slags bodge-metode, men jeg vil bestemt ikke anbefale det. Jeg vil holde mig til den interferenspasning, den var designet til at være, og bare sørg for at installere den korrekt, og at du har strømløs kørsel. Okay, næste fra Eric Camacho.

Hej Doddy, som du ved i min sidste kommentar om, at min cykel blev stjålet. Ja, jeg husker sikkert, at jeg så dit navn nu. Jeg har tænkt på at bygge en cykel som din cykel.

Men hvad ville være bedre? Bygge en med dit eget udstyr eller købe en hel cykel og opgradere over tid? Jeg ville bygge en, men jeg har lyst til, at det tager lidt tid, lidt tidskrævende. Jeg elsker at høre dine tanker. Okay så baseret på den cykelbygning, jeg laver hver uge på tech-showet, husk, dette er kun til gavn for showet, ved du, det er gradvist blevet distribueret.

Hvis dette var min personlige cykel, ville jeg have gjort det i en enkelt session. Jeg ville ride den ting, der kørte. Faktisk ville det være halvt ødelagt nu.

Så jeg tager bevidst min tid, fordi der er meget bagved, og der vil være noget andet i de næste episoder. Men det betyder, personligt synes jeg at bygge din egen cykel er en af ​​de sjoveste ting. Jeg synes, at enhver cyklist, mand, cykel eller racercyklist skal gøre det engang.

Du skal bygge en cykel fra bunden, fordi den er rigtig, virkelig sjov. Du lærer alt om din cykel, når du gør det, og du har også fordelen ved at vælge hver enkelt del, du ønsker. Du kender dog muligvis ikke alle de dele, du ønsker.

Måske ender du bare med at skrive dig selv en rigtig dyr indkøbsliste over ting, i hvilket tilfælde jeg måske tror, ​​at det i dit tilfælde måske er bedre at gå efter et lige mærke som Komoso, Canyon eller et af disse mærker. Eller du kan få en rigtig, rigtig god ramme og gaffelkombination med et basisgruppesæt. Og når du slukker transmissionen der, forhåbentlig har du sparet penge på samme tid ved at købe cyklen i første omgang.

Begynd at spare lidt på siden, og når du kører på cykel, skal du bare bære dit kædesæt ud og gå til et sted, hvor du opgraderer dem, de er næste. Og så når tiden går i sidste ende, har du en cykel med meget bedre komponenter. Det eneste, du skal tilføje, er åbenbart, at rammen er vigtig, fordi det er den ting, du vil beholde, så sørg for at rammen sørger for, at det er noget, du sandsynligvis vil vokse med.

Så hvis du for eksempel stadig vokser, skal du sørge for, at der er plads nok til fysisk at vokse med cyklen og have en anstændig garanti på den. Hvis du har haft det i lang tid, vil du sikre dig, at alt kan dækkes af producenten, hvis der opstår et problem. Den anden ting, du skal overveje, er nogle af komponenterne der transmission betyder ikke noget.

Det er fuldstændig irrelevant. Det slides over tid, og du kan hæve det til bedre ting. Lav ikke nogen chancer.

Du kan spare på hjulene, selv de tunge, og købe lette hjul. Dette er ikke et problem. Dæk, de slides.

Vi kan fyre dem af for at få dæk, der passer til din lokale ridning, men når det kommer til affjedringsgaffel og spjæld, kan nogle af de budgetdødelige monteret på budgetcykler for at holde deres pris nede ikke meget at gøre med internerne på dem, så når du køber din cykel, får du den bedst mulige gaffel og spjæld, du har råd til, og det betyder, at du kan justere den gaffel. Du kan bestille ting som forårets løbet der senere. Du kan ændre polstringspatronen i rammen, hvis du ønsker at få mere ydelse ud af den, hvis det er tilfældet.

Bare noget at vokse med ligesom du ville med rammen. Hvis dit fokus er på at få en god gaffel, en god spjæld, en god ramme, er resten op til dig. Over tid vil du også lære mere om, hvad du sparer Ully, du har noget derude og holder os opdateret med det, du køber.

Jeg er virkelig interesseret. Okay, det lyder som et indkøbsliste spørgsmål. Så fra Bugboy 152000, Doddy, kan du hjælpe? Kan jeg finde det rigtige værktøj til at adskille min Raceface-effekt krumtap til en grundig rengøring? Jeg vil demontere min Santa Cruz helt inden vinteropbevaring i år.

Så vidt jeg ved, er disse krumtap ikke anderledes end de andre. Du skal bruge en sekskantnøgle på 8 millimeter for at fjerne krumtappen fra cyklen. Du har enten brug for en Tork T25 eller en 5 mm unbrakonøgle for at fjerne, uanset om det er edderkoppen eller den egentlige direkte kædehjul, denne krumtap bruges.

Du skal bruge et BB-værktøj, som er en af ​​disse ting, for at fjerne bundbeslaget fra cyklen. Du har muligvis brug for en hammer bare for at chokere disse krumtap eller akslen. Blødere ende eller en gummiende er en god ide, så du ikke beskadiger akslen der fedt, når du monterer ting igen.

Du skal også bruge trådlås, hvis du gør dette. Du skal bruge et håndklæde og en slags handsker for at beskytte dine hænder. Og så har du brug for en stærk afbinding.

Og som jeg vil anbefale, hold fast i ting som gamle isis eller enhver form for plastbeholder. Især den sorte plast, der ikke kan genbruges, så du stadig kan bruge dem til ting som det, der er fantastisk til at lægge affedtningsmiddel i og stikke delene i og rengøre dem godt. Gamle tandbørster er gode til at skære rundt i og få alt det lort ud af de ting.

Og lad os gå. Det er det. Der er ikke noget særlig lyst, du har brug for.

Bare de anstændige værktøjer og fortsæt med det. Okay, det er ret sejt. Dette er fra Mainz Man.

Du som mig, du bruger en momentnøgle, mindede mig om noget, jeg bad om, ville vide, det anbefales at altid opbevare momentnøglen på den laveste indstilling. Dette gælder for Park ATD? Jeg antager, at det gør det, og jeg har tendens til at indstille min til 4NM efter brug, men kan ikke finde noget at bekræfte online. Jeg kunne bare spørge Parks, selvfølgelig, men jeg tror du måske ved det. Jeg har ikke set nogen litteratur, der siger dette.

Og jeg tror, ​​det kunne være anderledes med ATD, som er en af ​​de små fyre. Hvis du ikke har set disse før, er der justerbare momentindstillinger og bits i håndtaget her. Dette er den gamle.

Dette er ATD 1. Jeg tror, ​​der er nu en 1.2, der har et par ekstra funktioner.

Magnetisk bitholder, så du ikke mister dine bits. Det er et alternativ til klassisk ratcheting. Så vidt jeg ved, skal skraldehåndtagene altid nulstilles, men ikke til nul, da det fungerer internt. Bemærk nu, at disse er lidt forskellige.

Når du når din drejningsmomentindstilling på dette, vil du klikke på en slags, men du kan stadig bruge dem. Jeg tror, ​​det er derfor, det er vigtigt, at du aflaster det interne system derinde. ATD'erne er lidt forskellige, bare den måde de fungerer på.

Det kan du ikke rigtig gøre. Du kan ikke stramme for hårdt. Det er som et klikstop.

Du kan slet ikke stramme dette for hårdt. Jeg er temmelig sikker på, at disse er fine, men jeg er ikke i tvivl om, at det nu er en god ide at lade den være på 4NM, som det er nu i netop dette værksted, jeg ved, at disse bruges hele tiden. Alt det momentnøglen er specielt hos vores venner på GCN og GCM, fordi de har en masse kulfiber, sarte cockpitdele på cyklen, så de skal selvfølgelig sørge for, at du ikke strammer dem for meget.

På den monterbare side af tingene bruger jeg disse personligt ret meget. Jeg ved ikke, hvordan de andre fyre har det. Men vi bruger dem nok, men jeg synes ikke, det er et problem med vores opbevaring.

Jeg synes, det er mere langvarig opbevaring, at du kan beskadige en traditionel momentnøgle. Men jeg vil spørge Park, og faktisk tror jeg, vi har en særlig gæst, der besøger os fra Park senere på året. Så jeg holder dig opdateret om dette, fordi jeg tror, ​​vi kunne gøre seje ting med Calvin.

Okay, det næste slips er for dig Simy. Min nye cykel har 35 millimeter fælgbredde med plus-dæk. Kan jeg bruge 2,4 dæk eller har jeg brug for en mindre fælg? 2.4 dæk kan bruges, men ikke alle.

Så bare for eksempel tidligere har jeg haft Ibis 7.41 fælge, som jeg tror, ​​de er 40 eller 41 millimeter udvendigt, 35 på indersiden, så de er virkelig, virkelig brede fælge. Jeg har brugt dem med 2,3, 235, 24 og 2,5 sek.

Intet problem. Men ikke alle dæk fungerer. Nå, et dæk med en firkantet profil, hvis du lægger det på en bredere kant, bliver de endnu mere firkantede.

Hvilken sving, når du er virkelig aggressiv, er en god ting. Det gør dem dog rigtig flade på toppen. A, øger friktionen, når du bare kører, og B foretager en virkelig forfærdelig overgang fra toppen af ​​slidbanen til sideadelen.

Det er 'meget ingenting, hvis det sker, og så er du alle på kurven, hvilket betyder, at det kan komme ret let ud på trods af fakta, det har en rigtig god skulder at støtte. Så det varierer afhængigt af de dæk, du bruger på din cykel. Hvis du har en let afrundet slidbane, kan disse faktisk være meget mere som et mere aggressivt firkantet slidbanedæk ved at bruge dem på den bredere kant.

Så jeg antager, at du er nødt til at prøve at se, for at være ærlig, eller i det mindste nogle andre chauffører beder netop dine dæk om at se, hvad de gjorde med deres. Men ja det kan du. Bare ikke med alle dæk.

Okay, den sidste er et Cle Mans koblingsdæk. Hej fyre,% af mine mekaniske færdigheder fra din kanal. Åh mand.

Dette er virkelig sejt. Så du arbejder selv på din cykel. Jeg elsker at høre det.

Jeg har dog et spørgsmål om min drivlinje. Jeg kører en 1 x 11 Shimano XT drivlinje. Jeg har indekseret mine gear korrekt, og gearskiftet er snappy og til det punkt.

Intet gnidning eller ridser, før jeg indsætter min kobling. Når jeg er på sporet og sætter koblingen, fungerer de nederste 3 til 4 gear ikke så glat, og kæden gnider på den næste tandhjul. Nogle tip? Ærligt talt har jeg aldrig hørt om en kobling, der påvirker den måde, hvorpå et gear skifter andet end at du kan føle lidt mere kraft gennem armen, når du skifter.

Først finder jeg det usædvanligt for dig at slippe en kobling og derefter kun aktivere den for at komme ned. Personligt ville jeg bare lade det være tændt hele tiden. Jeg har en fordel.

Jeg antager også, at dit kredsløb er indstillet korrekt i første omgang, eller du lavede din øvre og nedre grænseskruespænding, hvilket er svingningsspændingen på denne bagskifter, og du indstiller alt med korrekt ledningsspænding der, prøv igen ved at indeksere din gear, men med koblingen tilkoblet. Prøv det samme igen med de mindre gear, og tag koblingen af, se om det påvirker det, jeg er ret sikker på, at det ikke vil. Så ved du, hvad problemet er, men jeg finder det underligt, at det i første omgang skulle være et problem for at være ærlig, og det vil foreslå mig, at en kobling lægger mere spænding på det nedre bur, at noget er løst, så noget kan være løs på skifteren, men måske et jockeyhjul eller styrhjul, tjek disse ud.

Selv selve hovedbøjlen kunne være løs. Men jeg kan ikke forestille mig, at det nogensinde virkelig vil påvirke din transmission, så jeg antager, at du bliver nødt til at slippe af med dette og prøve at finde det. Lad os vide, Cle, for det er underligt.

Det har jeg aldrig hørt før. Okay, så slutningen på et andet spørgsmål er GMBN Tech. Forhåbentlig har jeg besvaret nogle af dine spørgsmål.

Få din i kommentarerne nedenfor, og fyr dem op på den e-mail-adresse, der var på skærmen i starten. For et par flere seje artikler, klik her for vores Press fit BB vedligeholdelsesartikel. Ikke kun er dette egnet til presse, men jeg håber, det rydder alle bække og stønn.

Men jeg bruger et pressfit som en exa i denne artikel og klik her for at se vores Evolution of Maevic Hubs. Det er en lille historie, og jeg synes, det er ret sejt, og det har en masse information i det. Som altid skal du klikke på den runde klode for at abonnere på GMBN Tech og fortælle historien.

Venner, der ikke abonnerer, abonnerer, og hvis du kan lide at stille tekniske spørgsmål, så tommelfinger op.

Hvor kan jeg købe cykeludstyr online?

Klik på et hvilket som helst butiksnavn for at gå til det
RangbutikPris
1Konkurrencecyklistto
toMerlin cyklerto
3Power Meter Cityto*
4Kædereaktionscyklusserto

Hvis vi er ærlige, kan det blive ret dyrt at opgradere og servicere din cykel. Tag for eksempel disse High Roller II-dæk. De er fantastiske, men du bruger mellem $ 130 og $ 150 for et sæt.

Der er ting som denne 11-50 tandkassette fra SunRace, der giver din cykel masser af rækkevidde, men tager $ 100 ud af din tegnebog, og ligesom dækkene til sidst slides. Temmelig skræmmende, er det ikke? Hvad hvis jeg fortæller dig, at alt her koster mig mindre end $ 80? Hold øje med, jeg viser dig, hvordan du sparer masser af penge på dit næste cykelkøb. (funky musik) Hej alle sammen, jeg hedder Joseph og velkommen. Jeg er sikker på, at mange af jer spekulerer på, om jeg har købt stjålne dele, eller om jeg bruger en særlig sponsoraftale for at få det hele så billigt.

Svaret er nej, jeg viser dig, hvor jeg får nye eller let anvendte dele til en massiv rabat. Nu har du brug for lidt tålmodighed for at dette kan fungere. Mange af disse steder har begrænset lagerbeholdning, så du behøver ikke bare vide, hvad du skal se efter, men du bliver nødt til at tjekke tingene ud ofte.

Du vil dog blive belønnet med massive besparelser. Dette er dog ikke en erstatning for din favoritforhandler eller lokale cykelbutik. Brug for noget lige nu, brug det.

Jeg vil gerne tage et øjeblik at tale om brugte dele generelt. Det er ingen hemmelighed, at du kan finde fantastiske tilbud på komplette cykler eller endda gafler, når du køber brugte på Pinkbike, eBay eller Craigslist. Når det er sagt, skal du virkelig vide, hvilke spørgsmål du skal stille, og hvad du skal kigge efter for at sikre, at du ikke får en dårlig del eller bare bliver flået af.

Selv da er en sælger undertiden helt ærlig, men de er bare ikke klar over, at deres del er i dårligere form, end de troede. Så det er bedst at forlade denne type forhandlingsjagt efter de mennesker, der virkelig ved, hvilke spørgsmål de skal stille, og hvad de skal se efter, lad os gå videre. (Glad musik) Mens de fleste bruger eBay til at købe brugte ting, er det faktisk et godt sted at købe nye ting til en ret anstændig rabat.

Og jeg taler ikke om de billige kinesiske rip-offs, der selvdestruerer efter en tur. Mange af dine foretrukne onlinecykelforhandlere sælger også deres beholdning på eBay eBay. De fleste af disse varer sælges til den samme pris, som du ville finde på deres hovedside, men der er varer, der har en slags overstock, som de tilbyder med mulighed for at liste det bedste tilbud.

Dette giver dig chancen for at forhandle til en lidt lavere pris, men bliv ikke for ambitiøs - du får ikke omkring 50% rabat, men det kan hjælpe dig med at spare et par dollars her og der afhængigt af, hvad varen er, så din kilometertal kan variere, men det er værd at prøve. Jeg bemærkede også, at mange mindre cykelbutikker driver eBay-butikker ude af bagsiden af ​​deres butik for at sælge for store eller åbne varer. De lægger endda ting på auktion til tider, hvilket er lidt af en blandet velsignelse, for hvis du er den eneste person på udkig efter denne vare, kan du få noget til en absolut rimelig rabat.

Ellers vil du befinde dig i en budkrig med 50 andre mennesker og held og lykke. Jeg vil også gerne påpege, at du virkelig skal være opmærksom på salgsbetingelserne. Sælgere har forskellige vilkår, og de kan endda have forskellige vilkår afhængigt af varen.

Så læs beskrivelsen, og hvis du er i tvivl, så spørg så mange spørgsmål som muligt, inden du trykker på købsknappen for at redde alt besværet. (Let diskomusik) Det næste sted på min liste at købe ting er faktisk et, der har et indgangsgebyr, men det er bestemt det værd efter min mening. ExpertVoice er et websted, hvor mærker sælger deres produkter med en ret stor rabat for feedback og bare får mere eksponering.

Det er lidt af en online influencer, men uden den tomme følelse af at sælge din sjæl til gratis produkter. Jeg ville ønske, jeg kunne vise dig hovedsiden, hvor jeg er logget ind, så du virkelig kan se, hvad der er tilgængeligt, men jeg er nødt til at tro, at dette er i modstrid med vilkårene og betingelserne, så jeg skal bare spille det sikkert. Hvad jeg dog kan fortælle dig, er at der er mange rigtig kendte mærker derude, kategorierne udendørs og cykeltøj, elektronisk udstyr og tilbehør, cykeldele og cykelværktøjer og endda komplette cykler.

Alt dette, og nogle af mærkerne tilbyder op til 60% rabat, hvilket bestemt ikke er en vittighed. Selvfølgelig er der nogle begrænsninger for dette, så du skal kontrollere, men dybest set er du begrænset til hvor meget og hvor ofte du kan købe. Da dette også er en slags brand-ambassadøropsætning, skal du i det mindste vide noget om deres firma og produkterne, så du skal tage disse små onlinekurser og besvare quizzer i slutningen.

Jeg er her for at fortælle dig, at de er super nemme at tage, du kan sprænge dig meget i frokosttiden, så rolig, så hvordan kommer du ind? Du skal omkring $ 500 om året for at få et medlemskab? p? Faktisk nej, det er latterligt billigt og kan være gratis på nogle måder. Når du bliver medlem af IMBA, International MountainBike Association, får du faktisk adgang til ExpertVoice som en af ​​dine fordele. Medlemskab af IMBA er så billigt som $ 40 om året, og disse penge går til mountainbike-samfundet som helhed.

Det hjælper med at få folk til at vedligeholde stier og åbne nye, og kan endda træde ind i din lokale regering for mere jordadgang. Temmelig stor win-win samlet, ikke? Nu kan du komme ind gratis, hvis det er en aftale gennem din arbejdsgiver. Så tal med nogen inden for marketing eller menneskelige ressourcer, og se om du muligvis kan logge ind med din e-mail-adresse gennem arbejde, eller om der er en adgangs-id-kode, de bruger.

Det gør aldrig ondt at kontrollere. Ellers kan du nemt få $ 40 om året i nogle af de rabatter, du får. (Populær musik) Vi har endelig hvad vi skal gøre.

Mit yndlingssted at være hidtil, og det er faktisk her i Colorado. Proffeskabet er? et websted, hvor du kan købe nye og brugte cykler og cykelkomponenter til latterligt lave priser. Jeg fandt faktisk helt nye Maxis High Roller II dæk her for $ 14 hver, det er sindssygt.

Og så fandt jeg denne brugte SunRace 11-50 tand50-kassette til $ 48, hvilket er halv pris. Nu er der noget kosmetisk slid bare fordi de blev installeret. Jeg tror, ​​at dette stort set kun var et showroom-demo, da tænderne i sig selv er i perfekt funktionsdygtig stand. så stor, stor finde.

Hvis du spekulerer på, hvor de får hele deres beholdning fra, er det faktisk lidt af en blanding, men kernen i deres forretning er at bringe brugte cykler og komponenter til butikker. Find ikke dette fristende, fordi du får ideen om at købe brugte cykler, ikke kan lide. Det er helt fair.

Jeg må dog sige, at The Pro Closet er super imponerende, og de ringede op i deres proces. Disse fyre tjekker alt, hvad der kommer ind, de sørger for, at cykler, der kommer ind, ikke stjæles, og de er grundigt rene. Derudover har de faktisk professionelle fotografer, der tager billeder af alt.

Dette giver dig mulighed for at se nøjagtigt, hvilke varer du køber, som de mennesker, der gør det, ved om. Du er ikke bare en tilfældig Yahoo, der rammer et tastatur, disse mennesker lever og ånder cykeludstyr, så du får nogle virkelig detaljerede statistikker. Faktisk vejer de endda hvert eneste emne, så du kan se, hvor meget det hjulsæt koster helt ned til gram.

På den anden måde får de meget af deres beholdning ved at gå til virksomheder som cykelbutikker og andre forhandlere, der har meget overlager. og bare købe det op. Dette giver dem mulighed for at tage en palle med Maxis-dæk og sælge dem til $ 14 pr. Pop, så du kan få noget helt nyt til brugte eller endnu billigere priser.

Jeg vil påpege, at de har en 30 dages returpolitik, så hvis du får noget, der ikke var præcis, hvad du troede, du er, er du ikke skruet ned alt sammen plus en ting mere at nævne, da det er baseret på fokus handel, når du har noget, der er lidt dyrt, men du har noget gammelt cykeludstyr, som du alligevel skal slippe af med, der kan hjælpe med at kompensere for den pris. Og hjælp med at gøre din betydningsfulde anden meget lykkeligere ved endelig at få det klare ude skab fyldt med cykelgenstande, som du svor på, at du ville gøre noget med. Så der har du det.

Lad mig vide i kommentarerne nedenfor hvad? du har tænkt på denne artikel, og måske savnede jeg noget. Hvis du kunne lide artiklen, skal du give tommelfingrene op og måske dele den med en ven, der ønsker at opgradere deres cykel i vinter. Hvis du er ny til. er kanalen, velkommen.

Jeg inviterer dig til at trykke på 'Abonner' -knappen skal være et sted her og sørg for at du rammer ikonet for klokkebesked ud for det, så du ikke går glip af min næste artikel. Men indtil da griber alle, uanset hvilken cykel du har, den og bruger den til at finde dit næste eventyr. God bedring.

Hvorfor barberer cyklist benene?

En af hovedårsagerne til professionelcyklister barberer deres bener at lavedereshyppigere massage efter kørsel mere behagelig. En anden grund tilbarberingbehandler vejudslæt eller andre skader efter et fald er lettere uden håret i vejen. Bandager kan påføres direkte på huden.10. april 2019

materialer til cykelrammer

Så du er lige begyndt at cykle, men du har bemærket, at en ting mangler, alle ser ud til at have en bestemt mangel på hår på deres ben, jeg mener, hvis du barberer dine ben, hvorfor har alle dine ben barberet, skal du barbere dine ben for at komme af til en god start med cykling? Video, vi vil undersøge netop det og forhåbentlig rydde tingene lidt op, selvom det bare er for at give dig nogle undskyldninger for, hvorfor du barberer benene på dine ikke-cyklister. Ofte når vi leder efter vejledning ser vi op til profferne om, hvad almindelige dødelige skal gøre. I visse situationer ser profferne lidt splittet ud, når det kommer til barbering, vi fandt ud af det for et par år siden, da vi svækkede dem, hvorfor de barberede dig ben, men i slutningen af ​​dagen er det et spørgsmål om forfængelighed, du kender, du skal se de muskler, som du ved, det får dig til at se bedre ud, jeg synes, det ser også bedre ud um for at være ærlig, også for massage er det mere behageligt for massage og selvfølgelig også mere hygiejnisk, og selvom du går ned, og du har juryer, er det uh bedre ikke at få en infektion. Nå, de professionelle synes lidt splittede i sagen, ikke, men der er nogle alvorlige råd om Hvorfor du skal barbere dine ben Snehygiejne er et alvorligt problem i benbarberingskonflikten, hvis du er en chauffør, der snubler meget på grund af din kørestil nt eller måske fra tid til anden i et løb, og du ved, at fald er lidt mere sandsynligvis når du kører. Ben kan være nyttigt langt hår, især i knæets fællesområde, kan være et helvede at helbrede skurv begynder at danne sig og håret begynder at danne sig, bliver sammenfiltret med det, hvilket gør det virkelig ret smertefuldt, når du bevæger dit ben og også gør det sværere for den skurv at heles ordentligt. glat hud er meget lettere at passe på, selv straks efter et nedbrud, hvis du har glat hud, er det mange snit lettere at rengøre, du har ikke alt mudderet og snavs og snavs blandes med dit hår, der kommer i vejen i skurven og skårne områder, så hvis du vil komme tilbage for at køre smertefrit så hurtigt som muligt efter styrtet, så kan benbarbering hjælpe aerodynamik er en anden meget brugt grund til barbering af ben og mens at udføre videnskaben i en stu, der synes at støtte, som nu er blevet ganske berømt mellem barberede og ikke-barberede ben, var nu en reduktion i luftmodstand på ca. syv procent, hvilket svarer til ca. 15 watt mindre ved samme hastighed, hvilket er overbevisende beviser, men dette wa en enkelt test, så vi ikke med sikkerhed kan sige, at disse resultater er hundrede procent gyldige og pålidelige, men de taler temmelig stærkt for, at barberede ben nu også er mere aerodynamiske, hørte jeg vores bosiddende professor om sagen, min kollega Oliverbridgewood, og han tog op Et interessant punkt på sproget, der sagde, at hår på benene kunne fungere som en slags klint på kroppen, omdanne den laminære strøm til turbulent strøm og reducere luftens vægt, når den forlader benene, hvilket er et interessant punkt er, at ode til den strukturerede effekt på en golfbold r ligner en smuk huddragt, så jeg synes, at smykkerne stadig er ude, og om barbering eller barbering af benene er bedre med hensyn til aerodynamik, men det er en god undskyldning for at gøre det til dine ikke-cykelelskere Hvorfor du barberer dine benmassage er min yndlingsundskyldning for at barbere mine ben, og jeg synes det er et ret overbevisende argument, hvis du er massageterapeut og du har gnides nogens F.eks. hele dagen, forestil dig at gnide dine hænder i timevis op og ned på en ru overflade. Det kan blive ret ubehageligt og let føre til ømme hænder eller udslæt på hænderne i slutningen af ​​dagen, selv efter at have fået en massage.

Forestil dig at få en rigtig dyb massage, og du har hårede ben, og dit hår trækkes så hårdt som muligt i en time, hvilket er ret smertefuldt, så hvis du får en massage regelmæssigt, kan du overveje at barbere dine ben også. Dit liv og det af Ma. At gøre cera-massør lidt biteasier Nu kommer vi til det sidste punkt i dit arsenal af undskyldninger for benbarberingen fra Tour de France, vi har længe været besat af de barberede ben på procyklister, tror jeg, og du ved hvad jeg gravede lidt fordi Jeg ville vide, hvor startede det hele, hvorfor begynder folk endda at barbere deres ben, jeg mener, at vi ikke har barberet vores ben siden begyndelsen af ​​tiden siden big bang eller hvad som helst livet begyndte, vi begyndte at lukke vores ben i den anden verden krigsbarbering og læg flydende strømper eller makeup på bagsiden af ​​benene for at få det til at se ud som om de barberer gs var faktisk strømper, så jeg tror, ​​det var sådan, at hele barbering og ben ting startede, selvom jeg fortsatte med at gøre det Undersøgelse af andre grunde vi begyndte at barbere benene, men når du først har fundet disse grunde, kan du godt lide at bevise mig forkert i denne henseende, skriv det venligst i kommentarfeltet nedenfor, vi kommer ind nu. Selvfølgelig er et godt vigtigt punkt at vide, at når du har barberet dine ben, er de ret udsatte for solskoldning, så sørg for at sætte solcreme på den første tur, efter at du har barberet dine ben og blive fanget af denne før, hvis du ikke vil barbere dine ben og foretrækker at ride hårede ben, så gå efter det, du behøver ikke at barbere dine ben for at være en cyklist Hvad jeg prøver at sige Og når du møder op til en gruppetur og folk klager over dig, at du ikke barberede dine ben, fortæl dem at komme og finde mig, jeg vil finde dem og fortælle dem, hvad de vil ri vil jeg vil jeg vil tømme deres dæk dette er hvad jeg vil gøre ja og du ved hvad jeg tror nøglebudskabet er bare nyd din cyklus, du behøver ikke at barbere dine dage, du behøver ikke at have hårde dage, din farve hårbenet lyserød, gør hvad du vil, nyd din cykling og rolig, hvis du er mand eller kvinde og foretrækker at have hårede ben så fair play for at få nøglebeskederne ud på din cykel og nyd det, vi behøver ikke at barbere din ben, hvis vi ikke vil, men jeg vil meget gerne have, at du alle hører og deler dine tanker om denne sag, så lad mig det vide i kommentarerne nedenfor.

Jeg tror, ​​der vil være nogle sjove derinde i dag, tak for at se og se jer alle snart, jeg vil barbere mit ansigt lige nu, tata

Er 30 minutters cykling om dagen nok?

Cyklingøger din udholdenhed til og fracykel

Træner påcykelfor mindst30 minuttertildagvil opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kancykellængere eller på mere intense forlystelser.

Er det svært at samle cyklen?

Det er ikke detsvært, lover vi. Det bliver du nødt tilsamleforhjulet, pedalerne, styret og sædet selv, skal du også kontrollere bremser og gearsystem.

Er det dyrt at bygge din egen cykel?

Selv med komponenter købt til engrospriser, vil start fra bunden og brug af alle nye dele være mere end omkostningerne ved en ny cykel købt i butikken. Prisen på en cykel 'bygget fra bunden' starter ved $ 1000. Vi bruger cirka $ 500 i 'nye cykeldele' og en 'brugt cykelstel'.

Er Walmart-cykler gode?

Jo mere grundlæggendecykeljo bedre kvalitet vil komponenterne være. Du planlægger ikke at køre langt eller ofte - Hvis du ved, kører du kun dincykelen håndfuld gange om året i nogle få miles, aWalmart cykelfungerer fint. De kender heller ikke forskellen mellem agod cykelog en billigcykel.30. maj 2021

Hvorfor er cykler så dyre?

En af de største faktorer i omkostningerne vedcyklerer materialer. Kulfiber kommer i forskellige former og kvaliteter. Jo højere kvaliteten af ​​kulstof er, desto større er producenternes omkostninger ved indkøb. Hvis encykelproducenten fremstiller også sit eget kulstof, skal disse omkostninger tilbagebetales i salgsprisen på encykel.

Gør barbering af dine ben dig hurtigere på en cykel?

Benbarberingicyklinger et ritual, der har eksisteret i årtier. Hvadduikke får er cyklister, der faktisk fejrer op til den virkelige grundgørdet - fordibarberede benkangøre digfølehurtigerepå dencykel, især nårdu erpasser op iditaero race kit.

Hvorfor bruger cyklister stramt tøj?

Aerodynamik. En af grundene til, atcyklingshorts er såtæter til aerodynamik. Det siger sig selv, at jo tættere noget på din krop er, jo mindre luftmodstand vil der være, så du kan ride længere, hurtigere og med mindre anstrengelse.3. december 2020

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Gatorade vs vand - holdbare løsninger

Er Gatorade bedre end vand til dehydrering? Pedialyte og Gatorade er begge designet til at forhindre eller behandle dehydrering. Faktisk takket være deres elektrolytindhold er de mere effektive end vand ved rehydrering. г.

Utah cykel love - enkle svar på spørgsmål

Er det ulovligt at cykle på fortovet i Utah? I modsætning til mange stater i landet hedder det i Utah-loven, at cyklister kan køre på fortovet. Cyklister har lov til at køre på fortove uden for bykvarterer. I Salt Lake City er fortovscykling forbudt i kvadratområdet mellem North Temple, 500 South, 400 West og 200 East.2 2016.

Morgenmad på 600 kalorier - almindelige spørgsmål

Er det OK at spise 600 kalorier til morgenmad? Som en del af sin One You-kampagne anbefaler PHE voksne, der sigter mod en 400-600-600 diæt, hvilket betyder, at vi ikke spiser mere end 400 kalorier til morgenmad og 600 kalorier til frokost og middag. Det resterende anbefalede daglige kalorieindtag (2.000 for kvinder og 2.500 for mænd) kan tages op med snacks. 6 мар. 2018 г.

Ibis ripmo til salg - komplet manual

Hvor meget vejer Ibis Ripmo? Ripmo vejer en svag 6. 25 kg med et DPX2-stød og komplette byggerier starter ved 28 kg.

Brød, der er godt for dig - hvordan man løser det

Hvilket brød er bedst til vægttab? I en undersøgelse mistede folk på en diæt med lavere kalorieindhold, der omfattede fuldkorn, såsom fuldkornsbrød, mere mavefedt end dem, der kun spiste raffinerede korn, såsom hvidt brød og hvid ris. Hele korn giver flere vitaminer, mineraler og fibre end raffineret. Men at overdrive fuldkornsbrød kan også tilføje pund. г.

Sådan forhindres mavepine - søg efter løsninger

Hvad kan jeg spise for at stoppe mavesmerter? Forkortelsen 'BRAT' står for bananer, ris, æbleauce og toast. Disse kedelige fødevarer er milde på maven, så de kan hjælpe med at forhindre yderligere maveforstyrrelser.