Vigtigste > Cykling > Cykelovertræk til cykelstativ - pragmatiske løsninger

Cykelovertræk til cykelstativ - pragmatiske løsninger

Hvordan beskytter jeg min cykel, når jeg rejser?

Uanset hvor langt du transporterer det, skal du sørge for at tage de nødvendige ting med dig tilbeskytteditcykel. Tag altid encykellås, ved klud eller tør for at give dincykelen hurtig rengøring, og encykeldækning, hvis du skal forlade dincykelud i elementerne i en hvilken som helst periode.31. juli. Dec 2019





Uanset hvor godt du holder af din cykel, eller hvor ofte du gør det, vil du lejlighedsvis stadig lave fejl, mens du arbejder på din cykel. Og alt for ofte udsættes de for, når du kører, rammer stierne i sidste øjeblik eller endda sætter din cykel bag på bilen. Her er nogle af klassikerne, hvordan man kan omgå dem. (optimistisk musik) Og den første, vi skal se på, er noget, jeg gjorde det meget næsten selv, og det sætter og trækker det forreste bremsearm, når der ikke er noget hjul i cyklen.

Og selvfølgelig betyder det, at dine bremseklodser komprimerer og tilstopper hjulet i din cykel. Jeg forsinkede din tur. Så jeg trækker bare cyklen ud og viser dig et par måder at omgå dette på, og hvad du skal gøre for at undgå det. (God musik) - Okay så jeg tog cyklen ud af bilen, og som du kan se i dette tilfælde, er disse bremseklodser virkelig tæt på hinanden.

Så hvad du skal gøre er at lirke dem fra hinanden. Nu er der et par forskellige måder, du kan gøre dette på. Nu er den første mulighed Park Tools PP-1.2, og opgaven er bare at skubbe disse puder fra hinanden.



Hvis du nu har en af ​​disse eller skaffer dig et lignende værktøj. Det vigtige er, at det er rent og ikke indeholder fedt eller olie. Det vil du ikke have nær dine bremseklodser.

Du skal bare skubbe den mellem bremseklodser. Giv det lidt, indtil det sendes hjem mod bagenden af ​​tykkelsen der, og det skubber stemplerne tilbage på plads, og som du kan se nu, er det adskilt nok fra hinanden til, at skiverotoren glider tilbage på plads, som den burde være . Du har dog muligvis ikke noget af disse værktøjer eller føler, at du ikke har brug for alle værktøjerne i dit værktøjssæt.

Den anden løsning er en simpel flad skruetrækker. Jo bredere skruetrækkerhovedet er, jo bedre, fordi det vil gøre et bedre job. Samme ting går bare for at klemme dig ind i det og lirke dem fra hinanden, men sørg for at der ikke er olie eller fedt der, den samme handling gælder.



Tager lidt mere forsigtighed med en skruetrækker end et specialværktøj, men du kan få det samme resultat, klar til diskrotoren at glide tilbage derinde, og så går hjulet lige ind i det. Hvordan kan du komme omkring dette nu og forhindre, at denne ting sker i fremtiden? Den bedste måde at gøre dette på er med en blødningsblok med de bremser, du har, du kan få en blødningsblok, der har plads i den ene ende, når du tager puderne ud for at bløde disse bremser, og der er bogstaveligt talt en afstandsstykke i den anden ende at glide mellem disse bremseklodser og grundlæggende handle for at optage den plads, som bremseskiven ville. Og det betyder, at når bremsearmen trækkes bag på bilen, eller hvor som helst, hvad der sker, fungerer din bremse mod den som en skiverotor.

Intet problem. Bare træk den ud, inden du kører, læg den et sted, den bliver ikke for fedtet, sæt din cykel i, og tag dig af. Mens de fleste af bremsesættene nu er inkluderet og let tilgængelige til din lokale cykelbutik, har du muligvis ikke et ved hånden.

I dette tilfælde gør ethvert gammelt stykke pap det. I dette tilfælde gemte jeg emballagen fra et rør, som jeg har med mig. Du kan folde den samme ting over et par gange, og det fungerer fint som en afstand, mens du bærer din cykel. (Glædemusik) - Nu har du løst bremseproblemet, det er tid til at sætte hjulet i cyklen selv. Jeg har brug for at sætte min hurtigudløsningsaksel på plads.



Nu ser vi, at folk kæmper ganske lidt med dette, fordi de til tider er lidt klæbrige, de er ikke justeret ordentligt, de passer ikke rigtig, løser du det? Kort sagt, du skal servicere disse som enhver anden del af cyklen. De har bevægelige dele, de har et kamera. Så længe du holder disse pæne og rene, skal du påføre noget sprøjtesmøremiddel på disse bevægelige dele, en smule smøremiddel eller noget meget let fedt, som et sprayfedt, bare på akslen, og det er nok at tage overskuddet af for at hjælpe det med at gå gennem selve aksen.

Så skal du selvfølgelig sørge for, at du drejer armen i den rigtige retning. Nu er der et par forskellige på markedet. Dette er Fox QR15, som jeg demonstrerer med denne, jeg viser dig også den bageste, som jeg har.

Nu er den ene ren, jeg slettet den bare. Men hvad du vil gøre er at sørge for, at selve kammen er smurt, så den kan bevæge sig frit. Sag et par gange, og tør selvfølgelig af det overskydende.

soulcykel

Nu vil du måske bare lægge lidt på selve akslen. Igen, du vil ikke have for meget på det, bare løb nok, så det kan ske gennem smukke og klare lige ind i cyklen. Som du kan se, glider det meget bedre.

En lille smule TLC passer meget til enhver mekanisk del. Nu er det selvfølgelig meget vigtigt at bringe armen op i den rigtige retning. På QR15 skal håndtaget skubbes ned på dette tidspunkt, og der skal være mellem en og tyve millimeter mellem det og gaflen.

Dette er helt lukket, så dette er en sikker position. På Rockshox Maxle følger den sikre position faktisk gaffelen bag på cyklen. Nu er det vigtigt, at du har dit specifikke håndtag i den rigtige retning.

Når du gør For eksempel, hvis du bruger en Rockshox Maxle og frontgrebet peger fremad, A: det vil sandsynligvis ikke være fastgjort korrekt, hvilket betyder, at det kan løsne sig. Og B: Sandsynligvis værre er det faktum, at det kunne blive fanget i ethvert terræn, som brombær eller noget. og træk sig op, og når du kører, løsner den sig selv, og din cykel kan komme ud.

Så det er naturligt for din egen sikkerhed og cyklens ydeevne at sikre, at dine aksler er korrekt installeret. Giv dem lidt kærlighed, giv dem lidt smøremiddel, sørg for at de er i den rigtige retning og er fastgjort til cyklen. Nu er det specifikke baghjul en DT Swiss.

Det skrues direkte ind i rammen. Som du kan se her, er håndtaget ikke i den bedste position, så træk det ud, og du kan placere det igen, så det er i den rigtige position. Det afhænger selvfølgelig af dine præferencer.

Jeg kan godt lide min at være bagudvendt, fordi den er væk fra enhver form for fare for at blive bumpet og viklet ud på den cykel. Nogle mennesker foretrækker mine at holde det pænt og pænt. Selvfølgelig er det med Den ene foran er vigtigere, fordi du virkelig ikke vil fortryde den.

Men lad os gå. Så sørg for at være opmærksom på disse aksler og holde dem smurt, ligesom enhver anden bevægelig del. (Glad musik) En anden klassiker er, når du skifter pedaler, før du kører, måske fra klip til lejligheder eller omvendt.

Alt for ofte ser jeg folk, der har cykler vendt på hovedet, og de går tilbage på unbrakonøglen, og den glider og smelter anklerne ind i kædehjulet. Gør det ikke. For hvis det passer rigtig stramt, er du nødt til at gøre en masse arbejde, hvad tror du vil ske? Ikke fedt.

Så brug din vægtfordel. Læg cykelens gummiside ned og stå over selve cyklen. Nu vil du sætte unbrakonøglen bag på pedalen og bare læne dig på den.

Du kan holde fast i den modsatte krumtap og nemt løsne pedalen. Og så er alt hvad du skal gøre, at sætte ryggen ind og bare tage den ud igen. Også nu skal du ikke engang tænke på, hvad du skal gøre, når du slipper pedalerne, mange mennesker glemmer faktisk, hvordan man strammer dem, eller hvordan man fortryder dem.

Den nemmeste måde at gøre dette på er med gummisiden nedad, begge pedaler trækker mod fronten af ​​cyklen, og de løsner sig mod dem. Husk det, og du kan altid tænde og slukke for dine pedaler korrekt. Men for det andet, kun når dine pedaltråde er tørre, og dine pedaler er strammet ordentligt, er de ekstremt vanskelige at komme af.

Så gør dig selv en tjeneste, læg lidt fedt på disse tråde. Ikke for meget, bare nok til at smøre det, så strammer du dem op, og de er lettere at fortryde næste gang. (Glad musik) - Om at ramme disse stier, og selvfølgelig vil du bare have lidt smøremiddel på din kæde, før du kører det.

Alt kører fint og glat. Og en af ​​de muligheder, som mange mennesker har, er en slags spraysmøremiddel som denne. Nu ser jeg også ofte folk rette sprayen direkte mod den bageste kassette.

Selvfølgelig er din skiverotor lige bag den, og hvis det blæser, får du en olietåge, der flyver rundt der omkring cyklen. Så gør ikke dette, da denne olie, hvis den kommer i kontakt med den bageste skivevasker, vil helt sikkert plette disse puder. Og din bremse vil enten hyle og ikke arbejde, eller det virker bare ikke.

Så hvis du er en af ​​de ryttere, der elsker at bruge et sprøjtesmøremiddel, skal du bare tænke på det, før du begynder at sprøjte: er det blæsende? Hvis det blæser, vil du sandsynligvis få en tåge smøremiddel, der kommer ind på steder, du ikke nødvendigvis vil have. Så det første, jeg vil foreslå, er at få et butikshåndklæde og klemme det ind i dine diskrotorer. Sørg for, at hvis du insisterer på at sprøjte spray et eller andet sted, der får den, vil den fange den.

Men selvfølgelig har din cykel muligvis ikke skivebremser. Din cykel kan stadig have ødelagte fælge. Hvis det er tilfældet, skal du lægge et butikshåndklæde bare for at beskytte fælgen mod kæden, der sprøjter hernede.

Jeg vil bare vise dig, hvordan jeg sprøjter min kæde for at beskytte denne kant. Kør kæden baglæns, bare en lille spray direkte på de dele af kædelængden, som du virkelig ønsker at få smøremidlet ind i. Indersiden af ​​leddet er det, der kommer i kontakt med kædehjulet og det bageste kædehjul, så du vil anvende smøremidlet der.

Nu er alt, hvad du vil gøre, at lade kæden løbe rundt om det forretningshåndklæde, så du ikke trækker overskydende snavs og snavs på kæden, mens du nu er den bedste løsning, især bag på din bil, er at altid have en olie at du falder lige ind i Anvend kædeforbindelserne. Det er meget mindre beskidt. Du ender med at bruge mindre glidecreme, fordi du ikke behøver at sprøjte nogen steder, og du virkelig ikke kan få det nøjagtigt, hvor du vil have det.

Og det er den sikreste mulighed for at undgå at komme i nærheden af ​​dine bremser. (upbe musik) - Nu er der et par sidste ting, du skal gøre, inden du rammer disse stier. En af dem puster dine dæk.

Nu har jeg set det en million gange, hvor folk springer lidt hastigt ind for at pumpe deres dæk med en minipumpe, sætte dem i, og de beskadiger enden af ​​ventilkernen. Hvis du har travlt nu, kan du beskadige ventilkernerne under oppustning. Nu er denne særlige pumpe som en minisporpumpe eller mini gulvpumpe på den måde, at den har en patron i enden.

Så dette er faktisk en ret sikker pumpe, der skal bruges, før du begiver dig ud på disse stier. Men ikke alle minipumper er sådan. Nogle af dem giver dig mulighed for at tilføje den aktuelle del af pumpen direkte til ventilen.

Og ofte ser du folk puste op alvorligt og beskadige ventilens ende. Når det sker, vil du højst sandsynligt have en bøjet ventilkerne, der gør det ubrugeligt at bringe luft ind og selvfølgelig at slippe den ud. Hvad er virkelig dårligt, fordi det er? Gå væk fra det faktiske snap, hvilket betyder, at luften kommer ud.

Så du bør helt sikkert skaffe dig en ventilkernefjerner. Af den åbenlyse grund, at du kan tage disse ventiler ud af selve ventilspindlen. Så dette er en beskadiget, der ikke længere er god at bruge.

Heldigvis har jeg et par reservedele. Disse ting koster ikke mange penge. Værd at have et par i dit værktøjssæt.

Hold dem ved siden af ​​en ventilkernefjerner, og det betyder, at du ikke har dette problem med at køre dem igen. Når vi taler om ventilkerner, er det vigtigt altid at sikre, at dine ventilkerner er pæne og tætte. Og årsagen til dette er A: det gør du selvfølgelig ikke, jeg vil ikke have nogen til at flygte derfra, men B: en masse pu mps skruer faktisk på selve ventilspindlen, og hvis din ventilkerne er løs, når du skru den af, du vil fortryde ventilkernen på samme tid.

Hvad er resultatet nu? (Højt sus af luft) Nu som jeg forklarede, har denne særlige pumpe en separat slange, hvilket betyder at bevægelse af pumpen, når den er monteret, ikke påvirker den aktuelle ventilkerne. Men hvis din særlige pumpe er fastgjort direkte til ventilkernen, skal du sørge for, at du rent faktisk hjælper det med at pumpe, grunden er, at der ikke kan være nogen bøjning og derfor mindst sandsynligt at beskadige ventilkernen, og hvad vigtigere er , mister al luften på én gang, hvilket gør din tur lidt smertefuld. Så der går du.

Min cykel er sikker sammen ud af bagagerummet på bilen. Der er ikke noget galt med det, det er klar til at køre. Alt hvad jeg skal gøre er at tage min pålidelige sportsudstyr på og gå.

Hvis du gerne vil se et par flere nyttige artikler, skal du klikke her for at få fem hydrauliske skivebremseopsætningshacks. Og hvis du vil se, hvordan du gennemgår dine klipsløse pedaler, så klik både Shimano og Crankbrothers selvfølgelig deroppe. Som altid skal du klikke på den runde klode for at logge ind.

Vi har nyt indhold til dig her på GMBN Tech hver uge, og hvis denne artikel har været nyttigt for dig, vil vi bare have, at du giver os tommelfingre.

Er et cykeldæksel godt?

Beskyttelse af dincykelfra skader under opbevaring er et must-do, fordi metalrammen kan blive offer for elementerne. Enhver mountainbiker, der er værd for deres salt, eller endda enhver, der brænder for mountainbiking, ved, at man køber encykeldækseler absolut nødvendigt.

Brug for et motorcykeldæksel, hold dig tæt, fordi jeg vil forklare dig det sidste cover, du nogensinde har brug for at købe Hey tohjulede familie velkommen tilbage til en anden udgave af tekniske tip torsdag og i dag taler vi om motorcykeldæksler jubel, så i dag deler jeg finalen motorcykelovertræk med dig, som du nogensinde skal købe, og jeg har sandsynligvis ejet disse covers i syv eller otte år, og siden jeg har købt dem, har jeg modtaget adskillige bytter, og jeg har aldrig betalt en krone for dem , lad mig vise dig, hvad det er, så Dowco Weatherall og resultatet skaber flere forskellige modeller af covers, men denne er især den, du ønsker. Det hedder Weatherall Plus, og grunden til, at du vil have det, er fordi du har den ene livstidsgaranti, uanset hvad der sker med det, det bryder, det falmer, det revner, det lækker alt, der går galt med det, du sender det tilbage til dem, de udskift det og giv dig en anden den eneste ting, at når de opkræver dig, er der kun 10 forsendelsesomkostninger, og det er det, og de sender dig en ny. Hele processen tager normalt omkring en uge.

Dette er selve coveret. Det pæne er, at de faktisk giver dig en sæk, du skal have, så de giver dig en sæk, du skal have, jeg åbner den og viser dig, hvad der er indeni. Jeg brugte faktisk denne sæk til camping, hvis du har klodsede genstande, som du kan presse, kan du smide dem herinde, og det gør dem gode sammen.

Jeg har nu tre forskellige modeller af motorcykeldæksler. Jeg havde en til cbr. Jeg gav dem til den herre, der købte cyklen, da jeg solgte den, bare fordi den var så god dækning, at jeg ville have ham til at have god beskyttelse af den, fordi han fortalte mig, at han ville holde den udenfor, og så købte jeg en til natten, og jeg købte også det såkaldte halvdæksel til rejser, så når jeg er på tur, har jeg altid dette halvt omslag med mig, det gør et godt stykke arbejde, sagen sidder ganske fast der, så det er den egentlige dækning nu gør jeg ikke ' t ved, om du kan se det egentlige materiale, dette er et meget tykt materiale, det føles næsten som nogle af motorcykeljakkerne, og det er 100% vandtæt, så det holder din cykel tør, den ventileres, så fugtigheden fanget under cyklen er fanget af regnen, der rammer jorden og trækkes op gennem ventilationsåbningerne under cyklen, der tillader luften at slippe ud, for det sidste e, hvad du vil have, er fugt at sidde i dækslet. faktisk ruster dele på din cykel, den er også UV-resistent, så den modstår falmning, og det er en del af garantien. Hvis den nogensinde falmer i solen, kan du returnere den, og de udskifter den gratis, så alle sømme er indvendigt er tapet For at sikre, at det er vandtæt, er der ingen lækager i sømmen, og det bedste er, at det er varmebestandigt, hvilket betyder, at du kan komme tilbage fra en tur.

Kast det lige på din cykel, det rammer udstødningsrørene, det er n, det falder ikke fra hinanden, det smelter ikke, det brænder ikke, dette er en af ​​mine yndlingsfunktioner, fordi det sidste, jeg vil gøre, når jeg går hjem efter en tur vente på, at cyklen er afkølet, så gå ud igen og dække den over. Jeg vil bare dække den og være færdig, og jeg fejrede for nylig en af ​​sømmene på den sidste, hvorfor jeg har denne udskiftning. Jeg fortæller dem, at jeg ikke kan nå dem om alt, hvad de har brug for, er at du klipper den del af materialet, som manglen er i, og sender den ind med klistermærket udvendigt med modelnummeret er en helt ny et godt tilbud og det pæne ved det er, at hver gang de sender det tilbage til dig, sender de dig en ny, så du også kan få en ny pakksæk, så jeg har omkring tre eller fire af de stakke ting, der ikke kan slå det Min opfattelse er, at jeg betaler € 10 for at få en pakke. Her er prisen nu, de har alle forskellige størrelser på deres hjemmeside.

De har faktisk en slags locator, som du skriver i den type cykel, du har, hvilket år det er, og de passer nu til den rigtige taske til dig med min. Jeg har faktisk begge dele, jeg har den øverste kasse, jeg har tilføjet, og jeg havde forruden, så jeg besluttede at bare ringe dem og spørge, hvad der bedst passer til min cykel, denne model og ekstra stor, jeg valgte sport turing-modellen en ekstra stor og passer som en handske, jeg elsker denne ting, så den størrelse, jeg bruger er den ekstra store, og denne passer bare godt, så alle med en st eller deromkring er omtrent samme størrelse som en st 1300, der passer perfekt, hvis du ikke kan lide det, sagde jeg, du kan gå op Gå til deres hjemmeside og gå ind på model af cykel, du har, vil de fortælle dig den anbefalede størrelse, eller du kan ringe til dem, og de vil fortælle dig størrelsen via telefon nu. Disse fås i forskellige stilarter og størrelser, og priserne varierer fra 29 til 145 for deres top-of-the-line premium. Nu vil forskellen være i tykkelsen på dækslet, hvor godt det beskytter, om det er et rejseovertræk, halvt betræk helt dækker nogle af dem har også en lynlåsåbning gør det let at tage på og tage af, nogle har endda en skralde system Jeg har hverken Ratchet stadig besluttet på lynlåsen Jeg besluttede kun standardvejret og nu har ikke alle modeller livstidsgarantien, det skal være vejret, og hvis jeg ikke tager fejl, tror jeg, at dette er på tidspunktet for Kauf var 89,99 og indrømmede, jeg har haft det i omkring syv år nu, det er pengene værd. Du kan ikke gå galt, hvis du vil bruge de ekstra penge og vælge den med lynlås eller en med skralde, der er op til dig, jeg så ikke behovet for det tager ikke så lang tid at sætte dækslet på, men jeg antager for nogle af de større tæver, jeg kes ann, hvor det kan give mening at gøre det nu, desværre da jeg købte det, var det kun tilgængeligt i sort.

Siden frigivelsen af ​​en grå farve, som jeg foretrækker mere til min ansøgning, er jeg her i Florida, får vi sol, du ved mere end 300 dage om året, så det grå dæksel absorberer ikke så meget sol og genererer ikke som meget varme, men desværre har jeg dette, og hvis du foretager swap, erstattes det bare med det samme, jeg spurgte hende, om jeg kunne betale forskellen og få den grå. De sagde nej, det var ikke en mulighed, jeg skulle købe et helt nyt cover, så ja det vil jeg ikke, men ja lyt kvaliteten er fantastisk, min cykel var altid tør, og du ved, vi er i florida, jeg havde stormet denne cykel har forvitret orkaner med det og øh det bestod testen, så det er et godt cover, jeg vil bestemt anbefale det, og det har en livstidsgaranti, så du, så du ikke har noget at tabe, der sker noget, du får en anden til fr ee godt 10 dollar forsendelse næsten gratis, men du får en ekstra stub-stak, så du betaler 10 dollars for tingens sæk, jeg er ikke sponsoreret af dem, du ved, jeg har købt disse med mine egne penge, alle tre dækker, jeg er bare den faste troende. I det firma, der understøtter deres produkter, elsker jeg det faktum, at de kommer med en livstidsgaranti, og at de faktisk står bag det, bøjlerne, du udfylder den formular, jeg betaler for ti dollars på deres hjemmeside, og de sender normalt et nyt produkt - hele processen tager cirka en uge, så du kan ikke slå det nu.

En anden dejlig funktion, som jeg ikke har set på nogen omslag. Disse har en indvendig lomme til et vækkeur, som de sælger. Advarslen om motorcykeldæksel er dybest set en lille alarm, som du lægger på indersiden og har et lille klip, der fastgøres til motorcyklen.

Når nogen løfter dækslet, kan du se, hvilken slags cykel der er under, det er et øredøvende vækkeur, jeg har det, jeg bruger det ikke altid, fordi cyklen er lige uden for min dør. Jeg har et kamera på det. Hvis jeg nogensinde parkerer den uden for mit hus, bruger jeg det vækkeur, jeg har sat i, og det fungerer på et 9 volt batteri.

Du kan altid finde en, hvor som helst, det er bare endnu et sikkerhedsniveau Dowco Weatherall plus det sidste cover, du nogensinde har brug for at købe Få et cover til din cykel, og lad mig vide, hvordan du vil have det til at afslutte Hvis du har noget værdifuldt fra artiklen, vær venlig at gøre os en tjeneste Klik på knappen 'Synes godt om' Lav en masse anmeldelser hele tiden, og med det i tankerne er jeg Mike Mr og fru Two Wheeler, og jeg ses på vejen.

Vil et cykeldæksel beskytte min cykel?

TILcykeldækseler simpelthen trukket overdin cykelAt beholdedetværst afdetslukker for vejret, mens det opbevares udenfor. Mens det bestemt er bedre end at forladedin cykelåben fordetelementer,cykelovertræk vilgør intet med hensyn til sikkerhed.

I det lange løb vil din mountainbike altid have nogle kampmærker, mens du kører på den. Uanset om det bare er at hoppe op i sten og ramme malingen, falder de uheldige, sætter cyklen bag på bilen, stabler gaffeltrucks, alt det der, hylder din cykelfinish. Så hvad du virkelig vil gøre er at vedligeholde det med en beskyttende film.

I dag skal jeg samle Neils cykel, som er helt ny. Så start her på gode vilkår, sørg for at det ser godt ud fra starten. Men du behøver ikke at have en ny cykel for at gøre dette.

Du kan gøre dette på din allerede eksisterende cykel og bare sørg for, at dit malingsjob ser lige så godt ud som det gør nu, indtil du er klar til at sælge det. (Brand knitrende og eksplosion) Så værktøj til jobbet: Først skal du bruge en slags rammebeskyttelsessæt, noget gummitastbånd, elektrisk tape, lynlås, cykelrenser, isopropylalkohol, saks og om nødvendigt hårtørrer eller varme . Første ting først, du har brug for en slags rammebeskyttelsessæt.

Der er flere på markedet. Fra de grundlæggende som denne, der er forskåret til forskellige sektioner af cyklen. Eller du kan skaffe dig en 3M helikopterrem, der kommer i ark som denne eller i ruller, eller du kan vælge et fuldt blæset sæt fra en person som Invisiframe, der får dem til at måle pr. Cykel.

Selvfølgelig gik vi efter den nemme mulighed her, fordi den er smuk og billig, overkommelig, nem at installere. Så før du bliver båret med at sætte tingene på, skal du sørge for, at din cykel er helt ren i de områder, hvor du planlægger at lægge båndet. Hvis din cykel er lavet af aluminium, vil du sikre dig, at rammen er varm.

Så hold det inde natten over, eller opvarm bare rørdelene med en hårtørrer, hvis det er nødvendigt. Tingene klæber ordentligt til rammen. Med kulstoframmen er det mindre et problem e bare fordi materialet føles varmere.

Så da vi ikke bruger et komplet rammesæt, bruger vi kun selektive små patches, vi vil sikre os, at vi placerer dem på de rigtige steder på cyklen. Jeg leder efter områder her, hvor sten og materiale vil røre, når de flyve op. Områder, hvor kablerne rører ved rammen, hvis ophænget bevæger sig eller styret drejer, og andre områder også. Det øverste rør, det er en god klassiker, hvor dine knæpuder gnider mod røret og bare slags kedeligt finish.

Så lad os bare se på bandagen. Så lad os starte med toprøret først. Tjek det øverste rør her på Neils cykel.

Jeg har den længste sektion i sættet. Det vigtigste område, jeg fokuserer på, er faktisk det grå afsnit her mellem kurven på sædemasten her og kurven lige i bunden af ​​det øverste rør. Så hvad du skal tage i betragtning er, at rammen har en krumning.

Så dette vil gøre det vanskeligt, hvis du får god kontakt, så dette vil holde fast. Så jeg vil skære dette lige ned, så det løber ud herfra, fordi det aldrig rigtig får meget brug og bare for at sikre, at det vikles rundt i bunden her. For at gøre det er en stencil en god idé.

Så jeg lavede faktisk lidt af en papirskabelon for et sekund siden. Det justerer sig bare her og følger omtrent den form, jeg vil skære i hoveddelen af ​​det øverste rørområde, som Neil vil gnide sit knæ og ting, når han er på sporet. Og det forstyrrer heller ikke for meget cyklens linjer.

Så jeg brugte bare stencilen til at skære formen sådan som jeg vil have den. Noget, der kun betyder noget, er, når du klipper det selv, skal du ikke efterlade nogen firkantede kanter, for hvis det løftes hvor som helst, vil du fange det der. Så bare skære små, runde ender af, så den forbliver på plads uanset vejret.

Dette særlige sæt passer bare på et rent, tørt rør, og du klemmer simpelthen luftboblerne ud med hånden. Men nogle sæt som 3M-tingene fortæller mange mennesker, at det er bedst at få dem våde ved hjælp af en slags shampoo eller vaskemiddel. Du blander vandet, sprøjter på, du flyder sættet rundt, indtil det er på det rigtige sted, og du bruger en gummiskraber til forsigtigt at presse den slags fugt ud, og det hjælper det med at holde fast på det perfekte sted, uanset hvilket sæt du vælger købe, skal du bare følge de korrekte instruktioner til det.

Så det er virkelig vigtigt, at du lægger det på det bedste, du kan, så det forbliver på din cykel så længe som muligt, og vigtigere, det ser rigtig godt ud. Du ønsker ikke at blive tiltrukket af plastbobler. Så jeg starter bare ved hovedrørenden, bare på kulstofsiden af ​​det her og derefter bare centraliserer.

Nu skal jeg ikke gøre siden med det samme. Jeg gør det bare på toppen og bøjer det derefter. Jeg skal bare sørge for, at jeg justerer det så meget som muligt.

Selvfølgelig er disse sæt meget billigere og meget nemmere at udskifte, hvis du går galt med at investere i et af rammesæt i fuld størrelse, der dækker det hele, du skal virkelig tage dig tid til at installere det, og du kan med nogle af de meget mere rammedesign tager et par timer. Det, vi laver her på Neils cykel, dækker kun et af de to områder, hvor han slags bliver lidt snedig på sine cykler. Jeg har bemærket dette fra tidligere cykler.

Nu skal du bare tage dig tid og sørge for, at det går så glat som muligt. Ingen luftboble. Det vil se godt ud i lang tid.

Det er en god ide at gøre dette, før din cykel bliver for grim og bulet og bulet. Og du ved næppe, at beskyttelsen er der. Og det er en god ide at gøre dette indendørs bare for at sikre, at limen forbliver pæn og varm, giver dig den bedste chance for at binde ordentligt til din ramme.

Så heroppe på hovedrøret er dette naturligvis cykelens forretningsmæssige ende. Du har kablerne og kontrollerne. Så på Neils specielle cykel har han et dropper-postkabel, og hans bageste bremsekabel kommer ud af højre side af hovedrøret her.

Bare hans interne vejledning her. Og du kan se, at de gnider mod hovedrøret her under fuld styring og låsning. Vi vil bare sørge for, at det er beskyttet nedenunder, så det ikke slides ud og mister sin farve.

Og omvendt. Så det er hans bagskifterkabel. Så jeg vil bare sætte et mærke her, hvor vi ønsker beskyttelsen.

Igen vil jeg klippe dette for at se så pænt ud som det bliver. Få det på plads. Du vil bare skrælle det halvvejs af.

På denne måde kan jeg sørge for, at den er opstillet nøjagtigt, hvor jeg vil have den, ligesom jeg gjorde med den på det øverste rør. Så selvfølgelig kan du se det tæt på, det er en af ​​negativerne med noget lignende. Men det er et rammebeskyttelsessæt.

I det lange løb, hvis du ikke begynder at miste dit malearbejde, vil du være taknemmelig for det. Nu har denne særlige ramme en nedrørsbeskytter i bunden. Sten flyver op, men intet på toppen af ​​røret.

Du får sandsynligvis ikke klipper, der flyver op og beskadiger dit rør i det område, men hvis du afhenter din vens afhentning, når du læner cyklen over ryggen, kan den lave en dejlig, praktisk pude her kun for at forhindre, at din ramme fra bliver afstumpet af pickupen, der sidder på tværs af ryggen. Når du installerer dette på nedrøret her, er det vigtigt kun at overveje krumning af røret. ligesom med toprøret.

Jeg bemærkede, at når jeg drejer fronten til siden, skal hele dette område beskyttes. Det er omtrent ned fra kanten af ​​forgrunden, der fangede dit øje. Jeg bemærkede, at det faktisk næsten er pe. sidder nøjagtigt, hvor den grå møder den orange.

Så lav en flot linje, så forhåbentlig passer den godt ind i rammen. Nu ved jeg, at jeg har målt dette, jeg skal gå omkring to møller under den linje, og det vil være perfekt justeret, så du nemt kan se kanten, men når den har bevæget sig lidt, kan du ikke længere mærke det der. Og vigtigere, hvis han sætter sin cykel på bagsiden af ​​sin kompis pickup, ved jeg, at han har en, og han ser sandsynligvis denne artikel, den vil sidde fint der, den fjerner ikke det dejlige lille malearbejde.

college cykelhold

Okay, så Neils cykel har en intern guide på nedrøret her og nøjagtigt hvor kablet kommer ud, hvor det er forbundet til sædet og går direkte til det bageste halsstykke, det kan rasle på en eller anden måde, bare på en eller anden måde kontakt med sæderøret der. Og det samme på den anden side for skivebremseskiven. Så jeg vil bare lægge en lille smule på bunden her bare for at sikre, at lakfinishen forbliver så god som muligt så længe som muligt.

Der er nogle præformede sektioner her, der har den ideelle størrelse. Så bare en af ​​dem, igen bruger jeg bare et stykke bagmateriale, som jeg allerede har brugt her på bagsiden selvfølgelig, de mindre dele kan ses lidt mere her. Når du kører på Clifton, vil du sandsynligvis opdage, at dine fødder ikke bevæger sig for meget.

Men jeg ved, at Neil kan lide at køre flade pedaler ganske lidt, og en af ​​de ting, som flade pedalryttere har tendens til at gøre, er at skifte fodposition ned. Så ofte får du dele af sæde- og kædestag, hvis farve kun gnides af på anklene. Og det er ikke rigtig dårligt at ride, det er bare det faktum, at du bevæger dig ret aggressivt.

Så jeg har fået nok her, og det er en rigtig god størrelse for at beskytte sædeopholdet på Neils cykel. Så jeg klipper bare en stribe her for at gøre begge sider. Og det samme som med de andre sektioner, du vil bare sørge for, at de har afrundede kanter, så de har den bedste chance for at blive så længe som muligt.

Igen kan du se, at en del af det er på plads, men på afstand vil du aldrig vide det. Og hvis dine hæle bare gnider mod sædet forbliver her, mister du ingen farve. Den næste ting, jeg har bemærket på denne Nukeproof-cykel, er, at der er en rigtig god kædestagbeskytter her, der strækker sig helt ned bagpå, hvor kædekontakterne gnides mod kædehjulet.

Så dette er fantastisk. Men jeg bemærkede også, at der ikke er noget i bunden her, jeg skal rense indersiden, og jeg bruger dette magiske tape fra 3M, så dette er gummitastbånd, så det er et elektrikertape af handel, men det faktisk er en af ​​de bedste ting i verden en biker kan eje. Så det er dybest set et selvsammenslående bånd, der holder alt sammen og giver virkelig god beskyttelse af din ramme.

Selvom kædespænding er rigtig god i disse dage med en koblingsmekanisme. Jeg ved, hvordan Neil kører, så jeg rydder bare lidt mere op i bunden her. Jeg ved, at han kan lide en stille cykel som w, så dette gør det i hemmelighed.

Vil gøre dette alt sammen. Så jeg har allerede ryddet op. Det vil bare sidde på bunden sådan.

Du vil især bemærke effekten af ​​støjløshed i din cykel, når du kører mange ru, stenede og hurtige stier, og dine kæder klapper rundt. Du skal faktisk tjekke det først for at se, om din kæde stadig er tændt, fordi du gør din cykel så meget mere støjsvag, det er lidt uhyggeligt, du går. Med det absolutte minimum af billigt rammebeskyttelsessæt har Neil formået at beskytte hovedrøret godt mod slid på kablet, nedrøret, hvis han vil lægge det på bagsiden af ​​en pickup, det øverste rør fra knæpuderne, det er en. jo vigtigere, og selvfølgelig for andre kabler og lignende.

Og så med gummiet formåede han bare at sortere sin kæde og sædeophold. Så det er en rigtig god lille måde at holde din cykel sikker og sørge for, at den bliver bedre i længere tid og naturligvis også hvile. Forhåbentlig var det nyttigt for dig.

For et par flere artikler, se hvordan du vinteriserer din cykel, dette beskytter din cykel til vinteren og alle de grimme ting, der sker. Og for ti hacks med lynlås og specielle favoritter, klik nedenfor. Glem ikke at klikke på kloden i midten her for at abonnere.

En helt ny artikel hver dag ligesom denne. Og selvfølgelig, hvis du fandt denne artikel nyttig, så giv os tommelfingre op.

Er det OK at holde en cykel udenfor?

Den nederste linje: Forlader dincykel udenforfor en dag eller to vil ikke skade større. Du kan se tegn på rust efter en uges forsømmelse. Efter en måned idårligtforhold, din elskedecykeldele begynder at nedbrydes.16. okt 2020

Tyveri af din mountainbike er det værste, der kan ske for nogen af ​​os mountainbikere, og hvis du låser din cykel offentligt, må du hellere sørge for, at den virkelig, virkelig er sikker. Nu skal vi vise dig, hvor sårbar mountainbiken er, og vi viser dig, hvordan du gør din cykel så sikker og sikker som muligt. (Hissing) (knivslibestøj) Selvom din cykel er låst, er den ikke sikker.

Enhver lås kan ses som teknisk brudt, uanset om den blev skåret, smadret, plukket eller sprængt op. Og nøglen til at stjæle din cykel er, hvor let du lader den være åben for en tyv. Så jeg vil prøve noget herude.

Jeg vil faktisk prøve at stjæle min egen cykel bare for at bevise noget for dig. Lad os se, hvordan det fungerer. Du undrer dig måske over, hvorfor jeg har en lysegul vest på og ikke for eksempel en mørk, iøjnefaldende hættetrøje.

Nå, min teori er, at tyve er ligeglade. Åbenhed er den bedste politik. De går direkte til hvad de vil, og de tager det.

Nå, jeg troede, jeg ville prøve at gøre det samme. (finurlig musik) (fløjter) Så kysten er ret klar til at gå ind og åbenlyst stjæle min egen cykel Vær ærlig, okay så lidt ansvarsfraskrivelse: Jeg brugte en rigtig billig grim lås til dette og boltskærerne, de er gode til en 8 mm studs hårdt arbejde. Men pointen er, jeg ville bare demonstrere, at jeg bare kunne gå og hente min cykel, ingen var opmærksomme på hvad som helst.

Selvfølgelig er der forskellige situationer for dette, og du har måske set Casey Neistat på sin YouTube-kanal, hvordan han laver meget mere støj og stadig ikke tiltrækker nogen opmærksomhed. Men jeg vil bare understrege pointen, det handler om at tage en cykel offentligt. Så uanset hvad du gør, skal du få det rigtigt.

Så lad os gå tilbage til studiet og tjekke nogle rigtige låse, før vi viser dig, hvordan du bruger dem. (optimistisk musik) Det første skridt i at holde din cykel sikker er at investere i reklame for ecent-kvalitetslås. Nu skal du overveje, hvor meget din cykel er værd.

Hvis det er noget, du virkelig elsker, så vil du passe på det. Så relativt er et par hundrede pund for en lås ikke mange penge at bruge. Men du kan bruge £ 10 på en lås.

Det er helt op til dig. Jeg vil altid bruge det størst mulige beløb og få den bedst mulige lås, hvis ikke flere låse, og tage dig gennem nogle af de typer låse på markedet og lære, hvad de er gode til, og hvad der ikke er. Lad os først se på den klassiske D-lås.

Så disse er virkelig kendt som cykellåse, der har profilen til en D, dybest set når du lægger den på siden. Denne specielle er lavet af ABUS. Vi har et udvalg her, som du måske bemærker, fra forskellige mærker.

Vi har nogle Kryptonite-låse, vi har nogle ABUS-låse, og vi har også nogle Hiploks, hver af dem har deres egne særheder og deres egen form for individualitet, der passer til forskellige typer brugere, dette er granit, dette er supertungt. Det er en rigtig tung lås. Perfekt til at låse din cykel overalt, korrosionsbestandig, alt det der.

Men problemet er, at det er ekstremt svært. Det er ikke den type lås, du vil montere på din cykel og virkelig ikke vil have den rundt i din taske. Så det er ting at overveje med enhver form for lås.

Måske ville dette være det bedste fundament, du kan bruge det derhjemme, selvom vi altid siger, at kædelåse er bedre derhjemme, fordi der kan gøres mere med dem. Disse kan være gode, hvis du låser din cykel et fast sted hver dag, for eksempel på togstationen, hvis du er pendler, for eksempel hvis du har et cykelstativ på kontoret eller på arbejde. Du kan lade dette være udenfor, da det er korrosionsbestandigt og generelt ikke forhindrer en sådan lås.

Og du bemærker muligvis også noget specielt ved denne lås, granitten, har en firkantet profil, den firkantede profil gør den ekstremt skærebestandig, fordi du skal skære igennem begge sider, du kan ikke bare skære en og derefter dreje frit. Når det er sagt, hvis du skærer igennem noget så tykt, er du lidt af en helt, fordi det er en sindssygt stærk type lås. Men D-låse findes i meget mindre størrelser som denne.

Det gode ved mindre størrelser er, at de er meget bærbare. Dette har faktisk en bælteclips. Det kommer fra Hiplok, et firma der har specialiseret sig i bærbare låse, så det er et ret sejt koncept.

Dette er også en meget sikker lås. Det er vurderet Sold Secure Gold, som dybest set er den højeste rating, du kan få på en lås. Et meget sikkert hytte, det er pænt og tykt.

Og til en vis grad er en mindre bøjle som denne, selvom den er sværere at bruge på en cykel, afhængigt af hvor du låser din cykel, faktisk mere modstandsdygtig over for mange af de metoder, som tyve kan bruge til at skære i. Små flaskeløftere, der går fra hinanden i cam låses, får du ikke rigtig en i en lås som denne. Forudsat at du kan bruge den på din cykel, og hvor du låser din cykel, kan det være en god ide for dig.

Så du kan få nogle kompakte andre muligheder, selv med nye låse. Denne fra Kryptonite har for eksempel også en udvidelse. Så det viser bare, at du kan bruge dette på en lidt anden måde, selvom det er ret lille.

Så det har fordelen ved en større lås i en mindre, mere kompakt størrelse. Du får også nogle muligheder, der følger med kabeludvidelser. Det er en fantastisk idé.

I en ideel verden vil du fastgøre din mainframe til objektet, og helst hvis du kan forbinde dine hjul på nogen måde, behøver du ikke fjerne dem fra cyklen. Så dybest set kan du øge den beskyttelse, du har, ved at låse mere af din cykel. Her har vi nogle løsninger til dem, der rejser let og dybest set ønsker en kompakt opsætning.

Alle låse fås i forskellige standarder. Så dette er faktisk ret let. Meget let, du kan lægge det i ryggen, endda lommen, og det giver dig ret god sikkerhed.

Men de laver også utroligt tunge versioner af den samme ting, der er meget stærke, meget effektive, og på grund af deres former er du ikke begrænset til, hvor du kan låse en cykel, hvilket vi naturligvis kommer ind på senere i artiklen, og at er faktisk meget vigtigt. Du skal kende en låses muligheder, lettere muligheder her også, før vi går videre til kædelåse. Du bør bestemt ikke bruge noget som dette alene.

Disse kan let reves. De er ideelle til brug f.eks.

B. på cykelholderen i din carto skal du sørge for, at din cykel er fastgjort til den. Disse specielle kabelbindere er i det væsentlige metalbindere.

Jeg bærer faktisk et par af disse hele tiden, bare i min taske, på mit daglige arbejde, fordi de kan være meget nyttige til de små kaffepauser på steder, hvor du kan se din cykel, ch din cykel, du måske leder efter smid et sekund væk. Men brug aldrig en let lås som denne eller endda denne lille kombinationslås her fra ABUS, brug det ikke som et alternativ til en rigtig sikker lås. Disse er bare lidt ekstra at tage med dig, mens du kører, lige så lidt afskrækkende, men afskrækkelse er nøglen til det.

Nu er der selvfølgelig kædelåse. Nu vejer disse ting et ton. De er så stærke, de er lavet af hærdet stål, de har indbrudssikre låsemekanismer, de er syrebestandige, de er næsten alt resistente.

Men straffen for at bære en sådan lås er, at de vejer et ton. Selv i et rygsæk rykker de rundt overalt, så du skal tænke nøje over, hvor du skal bruge dem. Derfor anbefaler jeg kædelåse til hjemmebrug eller måske mere permanente som du ville med noget som de tungere D-låse.

Men der er et halvt hus. Nu laver Hiplok kædelåse, som du faktisk kan bære som et bælte. Hem i forskellige ratings.

Dette er en lettere version, dette svarer til Sold Secure Silver. Men de har også en tung finish, som en guldstandard. Dette er en meget tung del af sættet, men selve låsemekanismen kan faktisk bæres som et bæltespænde og faktisk klemme denne ting rundt om din talje.

Det har reflekterende detaljer, så du kan cykle rundt i taljen med det, og det er ganske vist en tung lås, men når det er ved din talje, er det overraskende praktisk at vide, at du har en robust kæde er fantastisk, og du er heller ikke begrænset til, hvor du bruger dem . Så hvis du låser din cykel forskellige steder, kan en kædelås være en god mulighed for dig. Hvilken beskyttelse du har med hensyn til en lås, hvor du vil låse din cykel, er lige så vigtig.

For eksempel, hvis du kommer ned ad en lille gyde her nu, tror du måske, at et sådant sted er helt fint. Her er et dejligt, sikkert gelænder til at låse din cykel på. Et problem med dette er, at det er væk fra den slagne vej, så dette vil give enhver afslappet tyv en chance for at arbejde på din lås.

Hvis du har en lås af god kvalitet, skal de bruge vinkelsliber, alt hvad det giver en lille smule støj. Så hvis du gør det lettere for dem ved ikke at være offentligt, er det ikke et godt udseende. Så lad os se på nogle andre eksempler på steder, hvor man undgår cyklusløkker, her bruger mange mennesker dette sted til at låse en cykel, og man tror måske, at det faktisk er et rigtig godt sted at låse en cykel.

Men du tager helt fejl. Dette er faktisk et rigtig dårligt sted at låse en cykel, og en af ​​grundene til, at der er så mange cykler her, det er et rigtig let sted for en afslappet tyv at kigge forbi og prøve deres hånd på din cykel og bare passe ind i handlingen. Den seneste ting, vi hører hos GMBN og GMBN Techis, er, at tyve ville tage stedet, ville være leveringschauffører, så de har en stor leveringspose, og de kommer til steder som dette, de bøjer sig for at simulere at låse op for en cykel, men de prøver faktisk boltskærere eller hvad de end har, og kør bare på cyklen.

Som jeg sagde før, er åbenhed den bedste politik. Det er præcis, hvad tyve gør. Igen, for at fremhæve andre områder, der er tvivlsomme om at låse din cykel, er togstationen et godt eksempel.

Nogle gange er du tvunget til det. Hvis du har brug for at låse din cykel nær en togstation, skal en af ​​disse skarer sørge for, at den er i nærheden af ​​CCTV, hvor den kan ses. Dybest set ønsker du virkelig, at enhver opportunistisk tyv skal have den mindste chance for at arbejde på din cykel, ikke din cykel.

Det er navnet på spillet. Når du låser cykler i bycentre, er der en sidste ting at huske på: lås din cykel, når du låser den op en aften, fx nær hvor som helst der har støjende natteliv.

Nu har vi alle set cyklerne. På et tidspunkt blev de låst og trampet, cyklerne bøjede, det er fordi de desværre er på et dårligt sted. Det er ikke ejerens skyld, det er nattelivet og skænderiet og alle de fornuftige ting, hvor du låser din cykel.

Nu hvor jeg er, er dette faktisk et ret godt sted. Så du har pæne, solide gelændere, hvilket betyder, at der er flere punkter, hvor du kan låse din cykel. Du kan få det pænt og tæt ved at løfte låsen over gelændet.

Det er lige ved en hovedvej, så der er konstant trafik, der afskrækker en tyv, som du sandsynligvis kan se bag mig, mange mennesker går rundt om gode kandidater til at låse en cykel. Lad os tage et hurtigt kig på mulighederne og de stilarter og måder, du ville færdiggøre en cykel på. Og jeg vil bruge dette som et godt eksempel.

Uanset hvor du låser din cykel, er der masser af muligheder med de låse, du vælger, og hvordan du kan bruge dem. Dejligt sikkert gelænder, jeg har D-låsen går rundt om gelændet, er krøllet rundt om baghjulet bag på cyklen. Det er nøglen, da den ikke kan fjernes fra cyklen.

Jeg har også et ekstra sikkerhedskabel, dette er et Kryptonite-kabel, jeg sløjfede det rundt om gaflen og forhjulet, tilbage på sig selv og på låsen. Så cyklen er virkelig ret sikker på dette tidspunkt. Jeg har et styr, der kun hviler på toppen, så det sidder sikkert.

Forhåbentlig vil ingen blande sig i det. Hvis du ikke har en forlængerledning med dig nu, men du har sådan en dejlig, stor, lang lås, viser jeg dig et sejt lille trick, som jeg kan lide at bruge bare for at tilføje et ekstra lag af sikkerhed. Dette fungerer ikke altid nu, og du kan irritere folk, hvis du gør dette visse steder, men dette gelænder fungerer ret godt for det.

Cyklen er over gelænderne, så den dybest set hænger omkring en bils højde over en gade og bruger en lås til at fastgøre den i den på samme tid, som du ville gjort på fortovssiden. Men det faktum, at cyklen er på den anden side af rækværket, gør det meget sværere at arbejde på. Hvis det er svært at arbejde på, vil det tage tid at stjæle cyklen, og chancerne er langt mindre tilbøjelige til at blive arbejdet på.

Så det er et dejligt lille hack, som jeg bruger ret meget. Nu er en sådan cykelsløjfe bygget specielt til at låse en cykel, og dette er faktisk et perfekt sted. Det er et temmelig travlt område, der er masser af offentlige masser af siddepladser overalt, mange mennesker nyder kaffe og sandwich og lignende.

Så det er virkelig et dårligt sted for en tyv at bruge meget tid på at arbejde på cyklen. Han er set, eller hun har set stjæle cyklen. Så dette er et godt sted.

Men der er et par ting at huske på. Det er klart, at du har din lås, så en mindre lås som denne vil gøre jobbet perfekt. Du skal sørge for, at du kører dit drev, så det ikke ved et uheld glider og fjerner dit lak.

Nu kan jeg godt lide at lægge min på kranken; J for eksempel når jeg løfter min bagpå her, bærer den faktisk vægten af ​​cyklen på pedalen og krumtappen, og jeg kan sætte låsen rundt om den og holde den på stolpen, så det er stort set en sikker cykel vil stadig være sårbar . Det er op til dig, om du vil risikere dette, eller hvis du vil forbinde det til cyklen med en forlængelseslås, når du kommer til en sådan post, og den eneste ledige plads er den anden side af en allerede eksisterende? Se på stilen på cyklen. Hvis det er en gammel klump som denne, se hvordan den er låst, og hvordan den behandles.

Lader du sandsynligvis din cykel glide? Pas godt på din eller ikke, når de låser din op? Det er bestemt værd at overveje. På den anden side ville jeg ikke finde cyklen så dårlig. Det er en tur ved udseendet af den, den har en Kryptonite-lås, og den har en forlængerledning, hvilket antyder, at ejeren af ​​denne cykel tager sig af deres cykel og hej forhåbentlig kunne tage sig af din.

Så tag bare dette i betragtning, når du faktisk inkluderer dit, men de samme regler gælder. Gå efter den maksimale sikkerhed, du kan. I så fald kunne jeg bruge Hiplok uden problemer.

Jeg kunne bruge Kryptonite D-låsen, jeg kunne bruge hele grisen og bruge den skøre ABUS-lås, men det er en tungere ting at slæbe rundt. Du skal have det, der passer dig. (Cykelhjul spinder) Nå, noget jeg ikke har rørt for langt i denne artikel er, hvordan tyve vælger låse.

Der er flere måder, hvorpå Gold Secure er ret sikre. I det mindste til det punkt, hvor du hurtigt kan få din cykel væk, er dette et job, der tager lidt af din tid. Den næste er, at du kan fryse dem og knuse dem med en hammer, men et rigtig hårdt arbejde med Fetter In The Castle vil modstå det.

Hvilket efterlader tre andre muligheder: en flaskeløfter, en flaskeløfter bruges kun i en type D-lås, i dette tilfælde kunne du ikke få en derinde, fordi det er en kompakt lås, så den kompakte lås med udvidelsen er en god idé til bymiljøer. Jo større en U-lås eller D-lås, jo flere problemer kan du have med denne type angreb. De andre er selvfølgelig boltskærere, boltskærere kommer ikke hen i nærheden af ​​noget lignende.

Du får brug for en massiv og en enorm fyr for faktisk at skære dette igennem. Boltskærere gør egentlig kun kabler. Selvom de, som du har set før, får en ledning til at ligne lidt smør.

Så vær forsigtig, når du bruger noget som dette. Den sidste fyr bliver selvfølgelig et vinkelsliberangreb Køb det. Så gør det på det øverste rør der, det er ikke et godt sted for det.

Så hvis du skulle bruge noget som en tung kæde, skal du sørge for, at kæden ikke er i nærheden af ​​jorden. Du vil have det så højt som muligt. Når hun er på gulvet, kan hun arbejde på det ved hjælp af store fræsere og beskærere.

Du skal bruge en masse gearing, nogle gange har du den ene arm på gulvet, og den anden arm skubber på den. Så overvej kun, hvor låsen er, når du faktisk låser den på din cykel. (finurlig musik) Du har sikkert bemærket, at jeg ikke har en lås på min cykel, men jeg har bare en sassy kaffe, mens jeg kører og har min Garmin cykelalarm tændt, og det seje ved det er, at hvis nogen er på cyklen fik rundt omkring, forhåbentlig går alarmen og stopper mig.

Chris! Det er ikke engang en e-cykel, ven. Nå, det er ret effektivt. Jeg slukker det bare i appen.

Her og der skal du bare stoppe og tage en risiko. Så jeg vendte min cykel på hovedet og forvandlede den til Ha Gear Gear, grundlæggende hvad der sker, når nogen kommer på cyklen og begynder at cykle, er det-Chris! Hvad sker der, hvad laver du kompis? Det er en e-cykel. Bring det tilbage.

Disse EMBN-fyre, de leder bare desperat efter en rigtig mountainbike, hvad kan jeg sige? (Cykelhjul surrer) Så den absolutte sidste udvej, hvis du vil have det sutte kaffestop, brugte jeg faktisk min hjelm som en lille lås klar, jeg satte den bare rundt om mine baghjul, hvis nogen bevæger den, glider den og de gør ikke kom meget langt - Ugh! Så uretfærdigt, Gud, jeg vil bare have en af ​​disse cykler uden motor eller batteri! - Bare gå tilbage til EMBN, fortsæt! Og lad det være en lektion for dig. Men seriøst, brug ikke noget af det. Forlad dig selv ikke med disse ting.

Hvad du virkelig har brug for er en god, solid lås og lås din cykel ordentligt. Nå, jeg har lige bevist, at hvor du låser din cykel ikke er uovervindelig, men du kan minimere risikoen ved at bruge et rigtig godt udvalg af låse, så det går og vælger, hvor du låser din cykel. Forhåbentlig har dette været nyttigt for dig.

For et par flere artikler i samme retning, hvis du vil se, hvordan du installerer et jordanker, som jeg synes er absolut nødvendigt for dig, skal du klikke deroppe for alle de mulige sikkerhedstips, du kan tænke på. CCTV, forsikring, alt det der. Forhåbentlig fandt du denne artikel underholdende.

I det mindste forhåbentlig nogle gode oplysninger til dig. Så giv os tommelfingre op, og klik på abonnementsknappen og selvfølgelig den lille beskedklokke, så du får en besked, hver gang vi uploader en artikel. Jeg skal på arbejde.

Vi ses senere. (Bip) Så jeg vendte min cykel på hovedet, forvandlede den til et gear, så dybest set, hvis nogen kommer på det, vil stort set alle gear blive ødelagt, vil han ikke - (cykelhjul hvirvel) Chris! Chris! - Uh, så uretfærdigt, Doddy! - Det er ikke engang en e-cykel, ven! (Vred grynt) (griner)

cykeludstyr glider

Er det dårligt at opbevare en cykel udenfor?

TILcykelholdtuden forvil ruste givet tilstrækkelig tid, dens gear osv. vil heller ikke lide at være våde hele tiden. Lige så vigtigt er det mere sandsynligt, at det bliver stjålet, hvis det bare er tilbageuden for, og jeg vil altid hellere tørrecykelend en våd / koldcykel.

Er regn dårlig for din cykel?

Rider iregner farligere end at køre i tørre forhold af en åbenbar grund: glat når det er vådt. Vejen selv er glattere. Malede overflader og forhindringer af metal er som is. Det tager længere tid at stoppe, og det er lettere at glide ud, så du skal bremse tidligere og lettere, især i våde nedkørsler.1. september 2020

Er det OK at efterlade en cykel udenfor i regnen?

Du kan absolutforladeditcykelude iregn, men du skal være forsigtig med det. Ikke alt tilbehør kan tage vandet, og du bliver nødt til at udføre regelmæssig vedligeholdelse, hvis du vil have dincykelat forblive i topform.

Kan du efterlade en elektrisk cykel udenfor?

A: Så længedubringe dit batteri ind, rammen af ​​dinelektrisk cykel kanopbevares i en kælder eller skur.Elektriske cyklerskulle ikke væreefterladt udendørsi elementerne uden noget beskyttende belægning; til sidst kommer dug og fugt ind i elektriske komponenter, hvisdeerefterladt udenfor.

Er det dårligt at vaske din cykel med vand?

Vand: Når det bruges forsigtigt,vandmåsketilpraktisk værktøj, men vær forsigtig her.Vand, især når du kommer fratilhøjtryksslange, kan forårsage skader på følsomme lejesystemer overaltdin cykel. Sæbe / almindeligt rengøringsmiddel: Brug fortyndet opvaskemiddel eller præformuleretcykelvaskrengøringsmiddel til renserensning.

Ødelægger regn din cykel?

De fleste rammer og komponenter af modernecyklervil stå op forregnret godt, medmindre det ertilstålramme eller har billige stålkabler (ikke rustfri) eller billige komponenter. Hvis det bliver vådt, skal du tørre det godt af og smøre / oliekabler og bevægelige dele. Mange møtrikker og skruer er ikke rustfri eller aluminium og vil hurtigt ruste.26. juni. 2008 r.

Er cykling i regnen dårligt for din cykel?

Rider iregner farligere end at køre i tørre forhold af en åbenbar grund: glat når det er vådt. Vejen selv er glattere. Malede overflader og forhindringer af metal er som is. Det tager længere tid at stoppe, og det er lettere at glide ud, så du skal bremse tidligere og lettere, især i våde nedkørsler.1. september 2020

Hvorfor har du brug for et cykelholderdæksel?

Det er vigtigt at beskytte din tohjulede cykel og andre vigtige ting i det fri. Endnu ekstra så i vindvind fra din kørehastighed. Det er hvad cykeldæksler til rejser er til. Cykelholderdæksel giver dig & amp; din dyreste cykel i fred på en loopholder under lange drev.

Hvilket er det bedste cykeldæksel til rejser?

Bekvemmelighed Her er listen over de 10 bedste cykeldæksler til rejser. CamGo 20 tommer sammenklappelig cykeltaske - vandtæt cykeltaske udenfor Cykeltransporttaske til biler Tog Air Trave Puroma Cykeldæksel Udendørs vandtæt cykelovertræk Regn Sol UV Støv Vindtæt med låsehul til Mountain Road Electric Bike, XL

Hvor stor en cykelafdækning har jeg brug for til RV?

Hvis du bruger et 'monteret cykelstativ' på bagsiden af ​​en autocamper, lastbil eller bil, anbefaler vi at 'SIZE-UP', da cykler på et stativ er placeret fra hinanden og i modsatte retninger. Hvis du opbevarer 2 cykler, anbefaler vi vores 'XXL 'størrelse dækning. E-mail support@probiketool.com for spørgsmål vedrørende dit cykeldæksel til opbevaring udendørs (stationært).

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Genopbygning af madpyramiden - brugbare løsninger

Hvorfor er madpyramiden forkert? Efter 1992 viste mere og mere forskning, at USDA-pyramiden var groft mangelfuld. Ved at fremme forbruget af alle komplekse kulhydrater og undgå alt fedt og olier gav pyramiden vildledende vejledning. Kort sagt, ikke alle fedtstoffer er dårlige for dig, og på ingen måde er alle komplekse kulhydrater gode for dig.

Hvad er kanonkuglen - hvordan man afregner

Er Cannonball Run ulovligt? Er Cannonball et løb? NEJ, kanonkugle er ikke et løb. Det er ulovligt at køre eller overskride den oplagte hastighedsgrænse på offentlige veje. Cannonball er en langdistance-vejrally med rod i eventyr og udforskning, tænk på det som den ultimative ferie med din bil.

Dæktryk for sne - hvordan man håndterer

Er lavt dæktryk bedre i sne? Du sænker dit dæktryk 10 eller 15 pund for at give dig mere trækkraft, når du kører oven på denne sne. Hvis sneen kun er et par centimeter dyb, gør du det normalt bedre med et normalt oppustet, smallere dæk, der kan bide gennem sneen ned til fortovet, hvor dækket kan få noget rigtigt trækkraft.

Gymnast lammet - svar på problemerne

Kan du blive lammet af gymnastik? Når gymnastik bliver for farlig Selvfølgelig er katastrofale skader som lammelse sjældne. Men mange gymnaster lider af en lang række skader, da de tester grænserne for tyngdekraft og fysik. Cirka 100.000 gymnaster lider skader hvert år, ifølge University of Pittsburgh Medical Center.