Cykelcrawl - søg efter løsninger
Hvad koster en gruscykel?
Cube Nuroad Race | 1399 euro | Til producenten |
---|---|---|
Canyon Grail CF SL 8.0 | 2599 euro | Til producenten |
Ghost Endless Road Rage 8.7 LC | 2799 euro | Til producenten |
Fuji Jari 1.1 | 2999 euro | Til producenten |
Merckx Strasbourg 71 | 3499 euro | Til producenten |
Hvis du har spørgsmål om cyklerne, skriv mig bare i kommentarerne eller skriv mig på Instagram. Jeg er glad for at kunne hjælpe her, og vi starter med det samme, når den første cykel fra Fuji kommer, jeg fandt alle linkene på otto .de. om de følgende cykler i artikelbeskrivelsen, men nu om jari 2.1, der har set testen med jari1.1 ved, hvor begejstret jeg glædede mig til cyklen, og hvad jeg kunne lide var de mange skruepunkter i denne sjove skulderpude hernede på undersiden af det øverste rør er fastgjort og her på jari 2.1 begrænset f, hvis du også har mudderbeskyttelse, belysning og en her hej. har bagagebærer af høj kvalitet, vi har aluminiumsrammen og en carbongaffel, denne cykel kan leveres om to uger, hvilket er ret godt i de største 52 til 60 rammer, så små og store mennesker stadig kan bestille den cykel, vi har mekanisk skive bremser fra Tektron Med koordinerede mekaniske skivebremser er nu ikke for grove, skal du overveje, at når du vælger hjul for det meste, skal vi altid lave en budget gruscykel som et af de punkter, hvor Toptoper også har hjul med hydrauliske skivebremser, men mekaniske skivebremser fungerer ganske godt i bytrafikken og ved normal brug på grusvejen, men hvis du kører meget ned ad bakke eller kører meget hurtigt og derefter pludselig vil bremse, er de hydrauliske skivebremser lidt bedre simpelthen på grund af deres kørsel adfærd og kontrollerbarhed, vi har også et forhold på to gange ti, kommer også fra shimano tiagra Ligesom skiftbremsearmene, og hele cyklen er selvfølgelig relativt tung på grund af alt udstyr på 12,71 kg, men yo Du kan indlæse den op til 130 kg, så selvom du er lidt tungere eller på udkig efter en cykel, som du også kan cykle med - Du kan tage på eventyr, du kan virkelig indlæse cyklen plus alle de punkter, du ser på og den nævnte skulderpude kan kun findes på den næste over cykelens bedste cykeltrek kontrolpunkt al 3, der fås på heldig cykel til 1.149 euro. Der er også rammestørrelser 52 til 61 på lager med cyklen fra det sidste modelår , hvilket ikke nødvendigvis er værre, dækkene har relativt lidt profil, men de kan let konverteres, fælgen er slangeløs klar, og dækafstanden er okay op til 45 millimeter, så hvis du har købt cyklen og ønsket at bruge den hovedsagelig off- vej, kan du straks sætte det på et anstændigt dæk, og selvom du også kan og vil konvertere til slangeløs her, har vi en ramme og en carbongaffel, vi har et nyt gearforhold to gange, kun i anførselstegn fra shimano dura og også her har vi en mekanisk skivebremse fra tektron så h inden det ikke nødvendigvis er den allerbedste bremseevne, men med den pris skal du gå på kompromis med cyklen er super let 10,5 kg, du kan også fylde op til 125 kg, og det er ret meget, og du har mange skruepunkter, den næste cykel kommer fra gtgt er et mærke, der dannede sig omkring mountainbike-pioneren gary taylor, så meget erfaring fra mountainbike-sektoren er strømmet ind i marteriet og findes nu også i græsarealer, cykelsegmentet er ofte med forskellige modeller og her Vi har den store ekspert, som kommer i en relativt usædvanlig farve, at toprøret er bøjet, fordi de glatte stivere på det gt-typiske åbner ind i toprøret, og dette skaber denne typiske D-trekant, hvad GT-cyklen allerede er 200 meter væk er bestemt usædvanligt i design, og prisen ligger stadig i intervallet 1699 euro med flydende live, cyklen er i rammestørrelser48. tilgængelig op til 61, og vi stoler på her, eller GT ved noget her to gange ti oversættelser ville være min grx front derailleur udstyret med en tiagra front derailleur, men desværre her trækker den det ikke til grx shift bremsearmen, men bremsearmene på tiagra-gruppen er også hydraulisk langsomme her, hvilket virkelig er her Det skal siges, at der kun er 140 millimeter bremseskiver på bagsiden, og det er relativt få, og det på bekostning af bremsekraft, der kan konverteres relativt let og hurtigt og 160 millimeter bremseskiver bygget på det, hvad skal der ellers nævnes, at cyklen er slangeløs klar og med 16 grader har den en relativt ekspansiv flair fra styret, så det er meget let at kontrollere selv i marken, vi finder også mange skruepunkter her, og vægten er relativt lav til den pris, vi får 10,47 kg, så lige under 10,5 kg, ja, ingen ukendt cykel af Bergamont Grandurance 4 her, jeg har Bergamont Grand Urance bag mig elitistisk, så den øverste version har en kulstoframme, og her ser vi aluminiumsversionen virkelig en meget billig cykel til 1000 euro på cyklen xxl, rammestørrelserne 53, 57 og 61 er tilgængelige, så for mellemstore mennesker og mig med en højde på 1 meter80 der er ingen model her, hvilken type gruppe vi har her, to 9-trins udvekslingsforhold med en shimano sora switch-gruppe relativt vanskelig ok, men vi er her til en relativt lav pris også cyklen vejer 11,1 kg og har en tilladt totalvægt på kun 115 kg i anførselstegn, så du skal tage dette i betragtning, hvis du allerede har en kropsvægt på 90+ med dig, så er det nogle gange lidt sværere, og så skal du være forsigtig, når du pakker, at du ikke overstiger 115 kilogramgrænsen, som er karakteristisk for cyklen, nu har den en meget sporty siddeposition, dvs. du læner dig meget langt fremad med din krop, så aerodynamikken er dårlig Erwegs og hurtigere og ja farven er selvfølgelig en absolut iøjnefaldende så hvis du vil tiltrække opmærksomhed som din cykel, du vil helt sikkert være tilfreds med Grandurance 4 fra Bergamont, der er minuspoint for folk, der primært er i bikepacking, der er ikke for mange skruepunkter på denne cykel, ingen andre punkter på det øverste rør, du kan sætte to flaskebur i rammen d Fastgør trekanten selv, men du finder ingen skruepunkter på toppen af det øverste rør, men der er stænkskærme og bagagesystemer, der matcher skruepunkterne på indersiden af bjerget på gaflen og fastgjort til gaffelen er kædestagene.
Jeg synes, den næste cykel er ret god. Jeg synes, at farveskemaet er ret cool og ligesom toprøret og nedrøret er dette såkaldt hydro-rør, hvor diameteren på aluminiumsrøret på ned- og toprøret er blevet ændret, hvilket er relativt dyrt at fremstille og så ser det ud i sidste ende, det er ret høj kvalitet, og jeg finder den smukke cykel ekstremt attraktiv, vi har en relativt høj pris for centurion crossfirekies 2000 med 1850 euro, du kan finde alle rammestørrelser til cykel xxl, og du har også en relativt bred gangareal med to gange ti oversættelse af shimano tiagra Men heldigvis er der her og der w Skiftearmene og bremserne fra grx 400-gruppen fortjener virkelig en særlig omtale, så bremseevnen kan naturligvis ikke sammenlignes med en mekanisk skivebremse , grx 400, som jeg selv testede, bremser nu rigtig godt, meget præcist, og ergonomien ved skiftbremsearmen har som nævnt altid en fornemmelse af, at du har fuld kontrol over belysningen med bagagebæreren og her også med markerne kommer vi til en totalvægt på 12,7 kg, så ikke en letvægt, men den tilladte totalvægt på cyklen er endda 135 kg ægte sættevogn. hvad du virkelig kan understrege her er det vellykkede design, jeg tror, jeg kan lide det Meget meget har jeg den samme beskyttelse med et bagagebærer i meget høj kvalitet og ja, selvom du måske ikke kan lide det nu, og hvis det ikke er absolut nødvendigt til daglig brug, skal du bare demontere det. Hvis du beslutter dig for denne cykel, købte jeg næsten denne cykel selv da jeg ledte efter min gruscykel dengang ns bikes har lavet en ny udgave ns bikes er faktisk kendt for sine cykler i tyngdekraftsområdet tilbyder primært snavscykler og downhillcykler, hvorfra selve mærket kommer fra Polen og dets søstermærke, du kender sandsynligvis også rondo og deres eget mærke, da de nu bringer gruscykler ud, og de er virkelig imponerende, fordi du selvfølgelig kan se, at si sterbrand-rondoen ikke er langt fra ns, så hele bagstrukturen minder om stigning af den nye rondo ruut, og designet er meget minimalistisk og simpelt, som du ville fra rondo, du ved, du kan finde mange skruepunkter her, som jeg også kan lide ud over det hele sort, så det ikke bliver for kedeligt, du har besluttede en Oilslick farvevariant til stammen, blev det besluttet at forbinde aluminiumsrammen med en carbongaffel igen.
For første gang har vi kun en kædehjul foran, dvs. færre gear end med en 2 x 10 2 x 11 2 x 9 gearskift, vi har mekaniske skivebremser, jeg har kørt sram apex-gruppen i cirka et år, og jeg skal siger i starten, jeg savnede ikke noget, der er klare mekaniske skivebremser, der ikke bremser lige nu, og sram apex-gruppen er heller ikke af højeste kvalitet. men som jeg sagde i begyndelsen, jeg savnede det virkelig og kun efter at have cyklet i omkring et år og også lærte kvaliteten af de andre gear og bremsesystemer at kende, ved jeg, at der stadig er meget plads til forbedringer, men for at komme videre synes jeg, at gruppen er rigtig okay, du kan klare det, bjergene er høje, selvom det er lidt sværere end æg nu med et forhold på to til ti, og du kan komme videre med det, vænne dig til bremsekraften, men det er ikke så finjusterbart, så hjul, for eksempel, er nu virkelig farlige med bremsen, så den næste bi ke og den sidste i vores serie, som jeg fandt, kan jeg anbefale reparere det, og det er også tilgængeligt, Rondo Ruut al 1 kan også ses på Fahrrad XXL for lige under 2000 euro og derfor den dyreste i hele denne service. Jeg fejrer Rondo al 2 selv, og jeg er stadig totalt imponeret, så jeg har stadig en masse sjov med cyklen, det er meget sjovt, det er meget sjovt at køre offroad, men det er også sjovt at falde på vejen er super god indgang -niveau pris værdi for pengene er virkelig mega her på rondo Jeg kan virkelig godt lide konstruktionen af rondo her med rondo al 1 med en aluminiumsramme tilsluttet et carbonkabel, især på gaflen er en twintip-løsning, der betyder at du kan ændre styringen vinkel med sådan et flipchip 0,5 grader, som jeg har prøvet på mit rat før, jeg lavede en artikel, jeg må ærligt sige, at jeg ikke tror, du gør det så ofte, men måske den ene eller den anden, der ikke er hundrede procent sikker på geometrien finder det, om du primært vil gå off-road eller en klub på vejen, cyklen kan helt sikkert gøre begge dele, og du kan lege med flipchippen, der er rigtig sjov h her har vi endda en to gange ti gearforhold med en shimano rd rx 400-gruppe, b med den grx 400, du ville undgå Stol heldigvis på bremserne og gearstangen, og det øger naturligvis cyklens ydeevne enormt og ville nu være en af de cykler, som jeg faktisk vil købe en ny cykel, der også er relativt let 10,3 kilo, den letteste cykel fra si har lige præsenteret, hvad jeg især kan lide med en bagside som ns-cyklen, at sadlen er let buet der er, at alt i alt et meget filigran look, og du bemærker sandsynligvis, hvilke gruscykler der er, selv under kørsel, og jeg glemte bare at lade os vide i kommentarer, de andre er bestemt taknemmelige for alle tipene, hvis du spørger, hvad de kan lide at kommentere eller skriver mig på instagram, vi tester nu den sorte cykel bag mig i den næste artikel, der kan gætte hvilken cykel den får 100 point, tak for at se, vi ses næste artikel
Hvad er forskellen mellem en racercykel og en gruscykel?
VedGrus-Cykelakselafstanden er længere endRacercykel. Dette skaber mere glathed og - forGrustypisk - køredynamik, der er kendetegnet ved den beskrevne følelse af sikkerhed og komfort.17. feb 2020
Gruscykler, cyclo-cross-cykler, uanset hvad du vil kalde dem, de er cykelverdenens arbejdsheste. Og det er netop af denne grund, at flere og flere mennesker med rette køber dem - ja, som et alternativ til en racercykel. Eller måske som en anden cykel.
En som du bruger om vinteren eller som pendler. Men hvis du overvejer at købe en, vil dette spørgsmål uden tvivl lure bag i dit sind. Når du køber en, hvordan? meget langsommere end en racercykel? - ja, og hvis du vælger en gruscykel som din eneste cykel, hvor meget mister du til dine venner på deres racercykel og en silkeglad vejoverflade? - skal vi finde ud af det, Matt? Gør noget videnskab og lignende? - Vi er her, ikke? - Skal vi lave noget videnskab? - Noget våd videnskab? - Våd videnskab - Våd videnskab - Jeg hørte, det er vandtæt. - Så hvad er testen så? Nå, vi har to cykler til rådighed.
Begge med effektmålere for at sikre, at vores ydeevne er konstant. Den ene er en Canyon Aeroad CF SLX og den anden er en Trek Crockett, der hører til den brede kategori fra cykelcrosscykel til gruscykel. Testen er let.
Vi kondenserede hele turen på kun otte kilometer. Vi har tre typer snoede nedkørsler, en kort sløjfe på flade veje, inden vi går op igen den sidste stigning. Tre forskellige sektioner.
Vi gør det to gange hver, en gang på hinanden. Og vi vil holde lidt forskellige gennemsnitlige præstationer. Matt vil gå i den nedre ende, 200 watt.
Og jeg går efter en lidt højere ende, 300 watt. Så sammenligner vi bare de to. Kør nummer et, crosscykel, racercykel Et lille forspring, for at være ærlig.
hvad man skal se, mens man træner
Nu sker det. - Det er sandsynligvis et rimeligt punkt. Okay ven, vi ses snart! Så hvad forventer vi så? lidt langsommere, og det er dels fordi den vejer lidt mere.
Så omkring et kilo over Matts racercykel og to kilo over min. Men jeg tror, det er dækket, som du gør den største forskel. Ser du, disse er bredere og profilerede.
Så der er ikke sådan noget som et generelt cyclocross / grusdæk. Der er mange forskellige typer. Disse er Continental CycloCross Racers.
De er meget, meget gode off-road. Ikke mudderdæk igennem og igennem, men de har et godt greb. Alligevel føler de, at de ruller ret hurtigt.
Ikke så hurtigt som et vejdæk, ganske vist, men jeg synes, de har det godt. Jeg ville bare ønske, at jeg var ude et sted og lavede det meste ud af, hvad der var tilgængeligt for mig. - Okay, kør nummer et på min trofaste racercykel.
Nu sker det! Jeg fik fødderne for anden gang. (Udånder) Nå, hvad kan jeg sige, det er en top-of-the-road cykel, og det føles helt fantastisk, ja jeg tror, jeg kan faktisk sige lidt mere, og det er ikke kun de sædvanlige ting som vægt og dæk, der adskiller en top- slut vejcykel fra en grus- eller crosscykel. Fordi generelt har en top-end vejramme en aerodynamisk formet skal, der holder vinden ude og skærer gennem luften meget bedre.
Men aerodynamik er noget, der er åbent for absolut alle, uanset dit budget. Fordi den største årsag til træk er din krop. Og her kan en racercykelstel eller racercykel hjælpe.
Fordi de generelt er lavere og længere, så de strækker dig ud og gør dig meget mere aerodynamisk. (Trækker vejret tungt) - Hvordan var den ven? - Nå som altid. Fantastisk, virkelig - ja (latter), ret nok, formoder jeg - hvordan var gruscyklen? - ja, det var godt, det var rigtig godt.
Faktisk var det overraskende nok. Nedstigningen var utrolig. Nedkørslen på vejen var som om den var på skinner.
Så jeg ville være interesseret i at vide, hvad du faktisk synes om det. - Hold det. Jeg skal skåle dette.
Det lyder fantastisk. Nå, hvad angår kørefølelse, er disse to cykler bemærkelsesværdigt forskellige. Med det samme Når du kommer på crosscyklen, føler du dig bare meget højere.
Generelt er bundbeslaget meget højere på en crosscykel. Så jeg føler mig meget mere væk fra jorden. Og også foran føler jeg styret meget højere.
Definitivt ikke skære gennem luften lige så effektivt. Og med hensyn til håndtering føltes crosscyklen lige så god i nedstigningen som racercyklen i hjørnerne. Masser af greb med denne brede, knudrede profil.
Men det eneste du skal huske på er, at når du har bremset et hjørne, vil du ikke få fart så hurtigt på grund af den øgede vejmodstand for de større, knudrede dæk. - Min racercykel, ikke Matt. Bare forskellen, lidt mindre aero og ingen skivebremser.
Men pund lettere. Se hvad der sker. Jeg kender ikke hastighed endnu, men de to bik Det føles som kridt og ost.
Nu er det det faktum, at denne ruller hurtigere og alle de ting. Men faktisk viser håndteringen den største forskel. Det skifter retning meget, meget lettere og med meget mindre indsats på styret - dels fordi styret er smallere, men bestemt på grund af den faktiske geometri på cyklen.
Nu er det vigtige at vide, at det hverken er bedre eller værre. Du vænner dig til det, bare hold dig til det. Og for at være retfærdig bemærker du sandsynligvis bare det.
Det springer bogstaveligt talt fra en og lige til en anden. Men de er meget forskellige cykler. Højre, nok af de følsomme ting.
Hvor meget langsommere er en gruscykel? Nå, omkring to kilometer i timen. Eller 6,7%.
Og underligt var det det samme for mig og Matt. Det er næsten som om vi faktisk fik det rigtigt. Men som forventet er det ikke så simpelt som det.
udskiftning af cykelgaffel
På den tekniske, snoede nedstigning var gruscyklen slet ikke langsommere. Den stabile geometri i hjørnerne kompenserer mere end de langsommere rullende dæk. På lejligheden var de relativt tæt koordinerede.
I løbet af sektionen på tre minutter var de kun få sekunder fra hinanden svarende til ca. 5%. Derefter blomstrede forskellene i opstigningen, delvis selvfølgelig, fordi det var en langsommere sektion. Derfor tog det længere tid.
Men måske også fordi vægten var vigtigere, især med lavere effekt. Så Matt var 12% langsommere på en crosscykel, og jeg var 9% langsommere. Så gruscykler er hurtigere tvivl. - nej. - Ikke med vores resultater.
Men --- nej, de er langsommere - de er langsommere. Hvad sagde jeg - hurtigere. (griner) (Matt kæler) - Så gruscykler er langsommere.
Der er ingen tvivl om vores resultater, men forskellene er ikke enorme, og hvad der er vigtigt at huske er, at crosscykler eller gruscykler blev designet til at gå hvor som helst på vejen. Cykler ville være vanskelige. Som Dan fandt ud af - Ja, det fandt Dan virkelig ud af.
Nu kan du muligvis fortælle fra cyklen bag os, at vi ikke var helt tilfredse med resultaterne. Så vi satte et sæt vejdæk på cykelcrosscyklen for at se, hvor meget hurtigere det ville gå. Og forskellen er ret betydelig.
Det var lige så hurtigt på fladen som racercyklen. Og på stigningen fik det 20 sekunder over cykelcrosscyklen. Sammenlignet med min cykel var den stadig 30 sekunder langsommere end racercyklen.
Men vi forklarede det meste af det faktum, at det er to kilo tungere. Vi kunne ikke rigtig forklare resten, men det er kun en håndfuld sekunder - ja, så hvis en crosscykel, gruscykel, vil være din unikke cykel, er det værd at investere i et par glatte dæk, som du kan vælge imellem. udveksling på farten. Og du vil slet ikke være i en ulempe - Nej, slet ikke to cykler til prisen for en, hvilket virker som en vindende situation.
cykelstier
Nå, uden tvivl ville nogle af jer have lagt mærke til det nu. Så lad os vide det i kommentarfeltet, er en gruscykel din eneste cykel? Pendlercykel? Er det din vintercykel? Fortæl os, hvad du synes i kommentarerne nedenfor. - Hvis du ikke allerede har tilmeldt dig Global Cycling Network, skal du klikke på kloden, det er din one-stop-shop for alt relateret til at Cykling skal gøre.
Lad os nu holde fast ved grus, hvad med dig bare klik her nedenfor, hvor vi har testet nogle gruscykler i det dybeste Wales. - Det er rigtigt. Hvor meget kan en gruscykel gøre, som en racercykel ikke kan.
En af vores favoritter, og ikke kun fordi Lloydy bliver rigtig grumpy - Han blev super grumpy, ikke? - Ja, den artikel, der faktisk fik mig lidt grinende, var hvor Matt og jeg kørte en e-cykel mod en landevejscykel. Jeg var på racercyklen. Matt var på elcyklen.
Det er et godt ur, selvom jeg er grinete - jeg var virkelig træt.
Du var slet ikke træt - Nej, jeg var kun på en e-cykel.
Hvordan ser en gruscykel ud?
Et dybt siddende bundbeslag for mere stabilitet i mere uslebent terræn, svarende til 26 ″ mountainbikes. Længere akselafstand endCyclocross-Hjul til god stabilitet i lige linje og takket være en lang bagende, gode egenskaber ved klatring af stejle passager.
Ja, det er efterår, og det betyder en ting: nu kommer der mange nye, friske gruscykler, som vi har set frem til i flere måneder, vi ser nu på syv cykler, der er noget for ethvert budget, vi har cykler til mindre end 1000 euro, og vi har hjul til over 3500 euro inden for rækkevidde, den første cykel, der absolut ikke er et tip, og selvfølgelig ikke bør mangle på nogen liste i 2021, er Cube Nuroad, cyklen har længe været en integreret del af det fælles gruscykler, men til fælles i år 2021, har terningen eftermonteret farvepaletten gjort meget køligere og en smuk chic promodel bragt frem nemlig her terningen nuroad c: 62 sl Jeg synes super vellykket meget meget flot kulstoframme er den super seje maling det hele kommer med næsten 4000 euro, men lidt dyrt, så vi har muligheden for at købe den samme geometri i en meget billigere entry-level model, og her er terningen nuroad pro i segmentet for mindre end 1000 euro, og det er meget, meget spektakulær lar ser usædvanlig ud for Cube dette sandfarvede, temmelig dæmpede farveskema, jeg synes det er super succesfuldt, jeg kan lide det utroligt godt, stort op til fyrene fra Cube ser meget, meget simpelt ud og ja, for diskret, og jeg synes det går meget godt med grustemaet, så et rigtig varmt begyndertip til alle, der ønsker at bruge mindre end 1000 euro, nemlig kun to ti gange forholdet, så du kan bestige de stejleste bjerge, selv med lidt fysisk kondition, du har et ton fra da spidser er skruet og sadel- og bremsekabler er integreret, der gør det. Det hele er lidt nemmere og pænere, jeg finder det et vellykket startniveauområde og Cube tager nu denne gruskategori endnu mere alvorligt, hvilket selvfølgelig gør mig desto mere glad som en gruskammerat, jo flere mennesker kører grus, jo mere brugte cykler er der, og så jeg er virkelig glad især for den næste, en absolut topcykel, cannondaletop-stenen lefty carbon 3, hvis du ikke som hvert eneste blik, utroligt dygtigt ingen geometri, som vi kender, så bagved kender du dette velkendte, fordi det er et ganske terræn-sting, der kaldes den bageste bøjning og bevæger sig lidt med rytteren, den dæmper de hårdeste hits, jeg finder det nu meget spændende, fordi jeg kører en hel del stier med det, cyklisten og det kan være den afgørende faktor for kompatibiliteten, og jeg er en stor fan af lew kerbel forårsagede en masse furore med mountainbikes i halvfemserne, ved han fik gaven En smule genopbygget, så den stadig er på hovedet Gaffelen til venstre er selvfølgelig fra dækket og kun på den ene side ser den super underlig ud ovenfra, men du skal finde dig super super, som du kan og nu kan sætte gaffelen på Graefenberg Kan ikke vente med at prøve den med denne 30 mm gaffel, efter min mening kan du endda helt krølle dig op, hvilket er meget praktisk i fladen, når du har et æg, du vil bare køre normalt uden at bruge for meget kraft i gaflen, men selvfølgelig synes jeg det er meget, meget sejt cykel for en masse penge koster næsten 4000 euro 3700, men du får også en meget, meget god komplet pakke med en masse dækafstand og bygger endda runde 650 hk på 47 c dæk i den, så næsten som en mountainbike og artiklerne af det er også superlavet. De er mere orienteret mod mountainbike end den klassiske cyclocross eller racercykel, også her er der mange to punkter, og jeg synes, denne Speed Release Early Excel Også særligt spændende, hvis du også hurtigt installerer din cykel i bilen fra invitation, så du vil også hurtigt fjerne dækkene, og det fungerer med denne hastighed for excel er super hurtigt Jeg synes der er et meget sejt råd til en masse penge i sådan en samling af alle nye cykler 2021 canyongral må naturligvis ikke mangle canyon har tænkte på aldrig at ændre sit køresystem og intet banebrydende nyt ude på denne e-gruscykel, det bemærkes, at du ikke har brugt en let motor, men en meget meget kraftig motor bosch bosch cx af fjerde generation er en meget kraftig motor, der normalt er brugt i mountainbikes Jeg synes, at denne ting er en overfladeafbryder og kun skyder så højt ind i bjergene har et ekstremt højt drejningsmoment, og den cykel, du har, der er meget sjov, kommer med den klassiske Gral dobbeltdækkerstyr er ikke billige, men jeg synes også prisen er det værd, jeg er nysgerrig, hvordan segmentet e Gravel sandsynligvis vil udføre i de næste par måneder eller de næste par år vil udvikle en meget spændende cykel, ja, den populære modeller, at det virkelig var topsælger som det skøre CFC FSL ex vanskelige navn, at det hovedsageligt kommer fra trendfan og blev besluttet for racerkørere med nye grupper og med et par farvekoncepter, men intet at bryde, at vi stadig har et hurtigt kig at di e world, så startcykler, der skal være billigere, der kan komme med et utroligt godt pris / ydelsesforhold, og her kan du ikke se noget banebrydende ændret nu, hvad der bare virker, drenge og piger fra canyon kunne købe hvad de rel. Alligevel meget tidligt, en ting er nyt, at Grace 7 fik en gruppeopgradering, der tidligere var udstyret med to ved ti, nu kommer den med elleve shimano xt-grupper og ser ret spektakulært enkel ud, som det plejede at være, er en meget, meget god cykel For godt ikke så mange penge med 1750 euro for billigt til et lille budget, og her ser du virkelig en meget, meget god aluminiumscykel med gode komponenter og ja, troede virkelig, at geometri-konceptet var lidt dyrere, eller hvem vil have de tre grupper, der fungerer elektronisk ligesom Eta hvad turen kan så naturligvis også købe cfs alex varianter af cyklerne som naturligvis er tilsvarende dyrere dette er også tilgængeligt for kvinder i spec iellen farvevariant spændende at markedet nu opdager at kvinder der ønsker at køre den gruppe, der ønsker andre farver, der ønsker andre komponenter, kommer snart tilbage, og vi tager også billeder her til næste konsultation.Rose er en topsælger, som naturligvis ikke giver et øjeblik af overraskelse, men i oversigten ville jeg bare stoppe ved rose et øjeblik, der er i øjeblikket ikke noget nyt, de præsenterede deres 20 21 modeller relativt tidligt på talkie var derefter sc i sommeren hon, så du præsenterede de enkelte geometriske koncepter og en speciel godbid backroad limited, som i år er opført her i disse enkle sorte Jeg kan godt lide enkle farver, og jeg er stadig meget begejstret for hele konceptet, når det selvfølgelig er utroligt dyrt til over 4000 euro, næsten 5000 euro, hvis du vælger gruppen på trods af det faktum, at de er lyserøde vil snart have noget nyt og spændende på, når cyklerne snart er tilgængelige, det er bestemt et værd at kigge på, hvis du leder efter noget, der kan være noget nyt i 20 120, men nu er denne cykel en rigtig krakker furore overvejer jeg også at købe min egen, men er stadig meget, meget tilfreds med min ruthwo er der også en ny cykel fra rondo eller ny lineup fra rondo, som jeg vil gøre i en anden artikel hvor ei har budgettet gruscykler fra 20 21 Jeg vil se nærmere på det, så abonner venligst, fordi du ikke går glip af specialisten hos Virgin, fordi en masse hjernekræfter er strømmet ind i Rhinen, så vi er vant til meget , meget højteknologiske specialcykler, der præsenterer sig som en meget let kildebænk, hvor hele rammens geometri er vendt på hovedet, så den organiserede, de orienterede sig ikke så meget mod almindelige grusgeometrier, men nærmede sig dem meget progressivt i lang tid kommer meget lange og meget flade rat inkel med en kortere øvre kortere stilk, så siddepositionen stadig er oprejst og stabil, cyklen skal køre meget, meget, meget godt og især med den forudsætning at genopfinde den store bank alt ser meget, meget sejt udefra ud, der koster en topmodel. Jeg valgte det for over 10.000 euro for 2700 euro. Sandsynligvis den mere realistiske priskategori for nogle af os ja, jeg synes det er spændende, fordi se det indeholder også dette fremtidige støddæmpersystem i stammen eller under stammen, hvilket betyder, at de største stød allerede er filtreret ud her. Jeg finder det særligt spændende, fordi jeg mere og mere har fornemmelsen af, at jeg har brug for en affjedring eller en slags dæmpningslængde eller i stilken og cockpitområdet for at komme godt overens med skotsk Terra, vedhæftede filer er selvfølgelig de allerbedste af den ipex-alf, du kommer meget godt ud over, vi har en dækbredde på 38 mm og selvfølgelig hvad der måske mangler et eller andet sted i 2020 n, selvfølgelig skruepunkter til poser til vandflaskeholdere osv., så søgningen skal være meget, meget god, jeg kan se, at jeg på en eller anden måde kan få fat i det og så faktisk gøre det en far med iti finder det snart meget spændende, at den næste pause har været for længe siden er, sidste år var der også et meget vellykket år, du har set ganske ofte, at Bergamont også har en elektrisk version med wit ha fazua af det er en nyligt købt entry-level cykel fra si ster brand of scott og hamburgere har nu sendt en kvinders version, synes jeg er særlig spændende, for ja, hvad har en kvinde i området brug for anderledes, man vil gerne spørge den første er anderledes de forskellige farver end malingen er lidt mere feminin her kommer denne portal alligevel finder jeg det meget, meget smukt for mænd også, så jeg synes det er også super vellykket det farverige kabel ser sejt ud, men meget vigtigere er selvfølgelig sadlen tilpasset den kvindelige anatomi t og det øverste rør er lidt dybere, så det er lettere at komme ind og ud.
Da geometrien næsten var der, fandt jeg det bare interessant at se, at mærker nu primært begynder at fokusere på kvinder som krem l begge begyndere, og vi vil finde en ny markedssegmentering, måske laver jeg en artikel, hvor vi se på dem se de mest spændende niveaucykler til kvinder det hele vil ikke være så kedeligt længere nu ikke længere udsat for tortur den syvende cykel jeg ledte efter, og som jeg sagde dette er kun toppen af isbjerget der er mange nye bands vi alle sammen på kanalen ser Selvfølgelig, så hold øje med er en cykel, som jeg har haft på min radar i lang tid, og som jeg virkelig vil ride, fordi jeg tror, at Decathlons eget brand gør rejser sjovt, hvilket du stole på med meget, meget rimelige bæltehjul, meget, meget små talenter og for meget små dollars på gulvet, hvis du kender billetterne, og hvis du har været i din butik før, kan du virkelig lide hver eneste underkategori af sporten , uanset om de padler op ad eller op, klatrer de vagt på camping uanset hvad deres egne mærker er så kloge og gode, at de kommer med konkurrencedygtige priser, der virkelig får de etablerede producenter til at ryste, og denne langdistance-cykel, folk på stedet med en Shimano Grx og en carbongaffel er udstyret, trækker ikke kun rigtig rigtig af rart, fordi det er meget rart, simpelthen der ikke siger noget imellem eller noget på det, men at det kommer med en meget, meget enkel gylden beige maling og med en konkurrencedygtig pris på 1900 euro, om det rent faktisk kan lægges til side Og hvilken og i hvilken mængde det hele blev produceret, det er også spændende, fordi du ikke ved, om du er så ujævn, så prøv det først eller send et anstændigt antal stykker til markedet for simpelthen at fuldføre markedsandelen, vi gør ikke ved, jeg forsøgte at forudbestille en for sjov og kun størrelse s er tilgængelig ugabl e men jeg holder øje med, jeg har fyrene, der kravler ud af det skrevne oprør, de trådte på ja det var mine syv hjul, der fangede mit øje for nylig, jeg blev ofte spurgt for nylig, hvilken greb, du kan anbefale, og nu er der mange nye, der kommer ud og prøver at introducere nye, men glem ikke altid, når der vises nye cykler og præsenteres, hvilket også betyder, at mange brugte cykler markedsføres som ebay-rubrikannoncer eller på tysk, og det er altid værd at kigge, hvis du ser på det med det samme. Jeg vil gerne købe en ny cykel, jeg er bestemt glad for, at der snart vil være flere forsyninger, at den bølge af efterspørgsel, der nu er kommet til Gremmel-Bikes, er yderligere drevet og lad mig vide i kommentarerne, hvilken cykel jeg får den næste, jeg vil se den artikel, jeg ser frem til kommentarguiden, og vi ser dig næste artikel indtil da
Er en gruscykel langsommere end en racercykel?
Det lange svar. Hvor megeten gruscykel er langsommereend en landevejscykel? Nå, først og fremmest har dækkene en højere rullemodstand. Bredere, med mere profil og mindre lufttryk, ruller de simpelthen dårligere end vejdæk.25. nov. Feb 2020
Hvad er forskellen mellem en gruscykel og en racercykel?
Grus-Cyklerer som krydsCyklerførst og fremmest racercykler. De har dog bredere dæk, der tillader høj hastighed på stier i skov og eng. Den bredere akse til enRacercykelog den højere stabilitet betyder, at du også kan bruge skov- og engstier her.
Er en gruscykel velegnet til daglig brug?
Gruscyklerer særligt kendetegnet ved deres alsidighed. Følgende cykler leveres fra fabrikken med mudderbeskyttelse, bagagebærer og lys. Så du er perfekt udstyret til hverdagen. Du kan også brugeCyklerogså til dinGrusUdnyt ture og bikepacking-eventyr.10. dec 2020
Hvor meget kmh kan du køre på en racercykel?
Så snart du er rimelig sikker på dinRacercykeldu skal føle lokken affartoplevelse på gaden. Begyndere kan køre med en hastighed på op til 30 kilometer i timen: indendørs som regel uden problemer på cyklen. Du vil vænne dig til hastigheden og nyde den.03.22.2021
Kan du gøre en racercykel til en gruscykel?
Hvorfor igen enGruscykel
Og fordi jeg gerne vil teste grænserne mellem de forskellige cykeltyper. En klassiskRacercykelmed stålramme og endda Cromovelato gaffel. Det er maksimal helligpris fra det en enkelt hastighed, fixie eller nu enGruscykeltilgør. Sådan en cykel er virkelig ikke lavet til det.04/22/2021
Hvordan finder jeg den rigtige gruscykel?
ROADBIKE tip: Hvis du er på udkig efter en manøvredygtig og opretstående cykel, skal du hellere vælge enGruscykelmed en kortere rækkevidde. Også vedGruscyklerder er forskelle i rammegeometri og siddeplads. Derudover - som altid ved køb af en cykel - skal der lægges stor vægt påegnetRamme størrelse.08.04.2021
Hvad er en god snitcykel?
For begyndere kan det være 26 eller 28skære. For hver stigning bliver det stadig vanskeligere. Når du kører dit skød, kan du groft orientere dit tempo. Efter min mening er et speedometer alligevel et mustRacercykel.27. mar 2020
Hvad er en god gennemsnitshastighed, når du cykler?
DetGennemsnitlig hastighed under cyklinger normalt 10 til 25 km / t. En cykel med begrænset pedalassistance ('Pedelec') understøtter rytteren op til enfartfra 25 km / t, visse modeller endda op til 45 km / t (S-Pedelec).
Hvordan bestiller jeg en barcrawl på en cykel?
Søg efter cykelbarcrawler i nærheden af dig eller vandreture til pedaler i din destination hvor som helst i USA. Se efter tilgængelighed af pedal pubture, og book den dag og det klokkeslæt, der fungerer for din gruppe. Underskriv undtagelser, vælg dine barstop, planlæg transport før og efter, vælg drinks og planlæg efterfesten!
Hvor skal man bestille en cykelbarcrawl i Dallas?
Dallas cykelbar | Book den bedst bedømte Dallas Bike Bar Crawl! Spar penge med vores mest populære mulighed, hvor grupper på op til 8-75 personer kan booke en eller flere festcykler til en 2-timers sjov pedal pub-fest i centrum og Deep Ellum!
Er pedalcrawleren en amerikansk fremstillet cykel?
Den amerikansk-fremstillede Pedal Crawler er fuld af premium-funktioner, som du ikke finder på nogen kinesisk eller hollandsk pedal pub. Når du leder efter en avanceret festcykel, der giver den bedste oplevelse for både dig og dine kunder, skal du ikke lede længere.