Vigtigste > Cykling > Cykelgrupper - omfattende reference

Cykelgrupper - omfattende reference

Hvad hedder en gruppe cykler?

I et cykelløb på vej er pelotonet (fra fransk, der oprindeligt betyder 'peloton') det vigtigstegruppeeller pakke med ryttere. Ryttere i engruppespar energi ved at køre tæt (træk eller slipstreaming) til (især bag) andre kørere.



Når vi går ud på vores cykler og kører på den åbne vej, bliver vi en del af trafikken, så det er vigtigt, at vi lærer at interagere med trafikken på en forudsigelig og konsekvent måde. Ja og håndsignaler er et af de værktøjer, vi komfortabelt skal bruge til at være en dygtig vejchauffør, men rolig, fordi vi er her for at hjælpe dig med at lære og øve, lige men inden vi gør det, er det tid til at spørge gcn-appen ved, hvad jeg vil stemme, det vil gå over det i gcn-appen åh, du gør det aldrig, hvis vi fortsætter jagten, uanset om du kører alene eller med en gruppe, skal du gå i For at kunne kommunikere ordentligt med anden vej brugere jeg mener, hvis en bil skulle dreje uden at indikere, at du havde noget at sige, hvis du ikke ville gøre det, hvis du ikke kørte, så er du måske ikke bekendt med udtrykket spejlsignalmanøvre, der dikterer rækkefølgen En rytter skal tage på Selvfølgelig på den åbne vej ville ryttere kontrollere deres spejle, og de fleste cykler har ikke spejle. Hvis ikke, kan du erstatte dette med en skuldercheck.

Kontroller, at det er klart, du signalerer den manøvre, du vil udføre, og så starter vi med det, der sandsynligvis er den enkleste signalering for en drejning, du skal tænke på den vej før krydset, det afhænger også af, hvilken type vej du er på hvis det er en travl dag, og der er meget trafik, vil du dræbe alt, hvad disse trafikanter ved nøjagtigt, hvad de laver inden krydset, hvis det er ret langt, så kan du lade dem være tæt på dette kryds, se først over din skulder og kør lige frem for at sikre, at det er klart, signal derefter med armen helt udstrakt, så vil jeg se over din skulder igen for at sikre, at ingen overhaler dig, bevæge dig ind i midten af ​​banen og fortsætte med at signalere noget andet værd at tænke på om Uden for positionen af ​​vejen Når du er ved krydset ankommer, vil du være i en dejlig fremtrædende position midt i banen, det giver dig en dejlig rute til næste sted, det er også værd at tænke på, inden du forlader krydset for at se sig omkring bare for at sikre, at der ikke er noget, du overhaler, og intet vil overraske dig, og det samme gælder for rundkørsler, og sørg for, at du er i den rigtige bane. Se over din skulder som det tegn på den udgang, du vil have lige, vi skal vise dig hvad du skal gøre, når du er der kan være en forhindring foran dig, eller hvis du er nødt til at reducere din hastighed, så kan det langsomme signal være nyttigt, du skal bare strække armen til siden og bevæge den op og ned, sænk hankyou Ser som om du er ved at tage afsted, det er en fugl, der er en plano, der stopper og fortæller alle, at du holder op med, er absolut vigtigst, især når det er. Så nu handler det om at ride i en gruppe eller med en ven Der er to måder at gøre dette på, du kan lægge armen sådan op, eller du kan lægge din hånd bag dig. Nu fungerer det bedst, når du kører i en stor gruppe, på den måde kan alle se, hvad du laver, og hvornår og du kører med en ven, eller især når nogen er på din cykel, kan du bruge håndsopvisning bag ryggen, dette er det absolut perfekte håndtegn, alligevel har jeg ingen venner at signalere til, men du kender dig og mig begge, men det er virkelig virkelig vigtigt er, at gruppen ved, at du signalerer, eller hvad du laver, inden du begynder at bryde det sidste, du vil have går alle i ryggen, har du ikke brug for det, nu spekulerer du måske på, hvad hvis du har brug for et nødstop, og du har brug for begge praktisk alt, hvad du skal gøre, er at bruge din stemme, jeg mener, det er bestemt generelt acceptabelt, sørg for at det er pænt og højt og pænt og klart pænt arbejde tak, hvis du løber i en gruppe med andre cyklister, er det godt c Bliv vant til at påpege ting som huller eller forhindringer på vejen. Alt du skal gøre er at række ud og pege en finger eller en hånd på hullet, hele gruppen ved præcis, hvor det er, hvis du ikke har tid til at påpege det, er alt hvad du skal gøre, at bruge din stemme, så du kan sige huller til venstre eller forhindring til højre, så alle ved nøjagtigt, hvor det er, så de kan undgå det. Sund fornuft tænk, hvis du er føreren bag det, hvordan vil det påvirke dem, og hvad vil du gerne vide, hvordan du får der? Ja, du behøver muligvis ikke råbe alt, hvad jeg mener, når alt kommer til alt, vi er i det walisiske landskab, vil vi ikke skræmme alle får i syne? nogle gange får vi får på vejene, du skal påpege over for dem, at vi skal være okay på denne vej, ved at overhale parkerede biler eller gå ud på vejen for at undgå en forhindring kræves på de fleste rejser for at signalere, hvad der kommer bag dig skal bevæge armen bagud til korset, du vil pege din højre arm mod venstre og din venstre arm mod højre pege dig over din skulder og informere andre trafikanter om, at du ikke vil have dig under denne manøvre. ned eller stop er nu især vigtigt, når man kører i en gruppe.

Nu er pointen at få signalet gennem hele gruppen, så alle ved præcis, hvad der sker. Så hvis du ser chaufføren foran dig kopiere dette signal, så det går hele vejen igennem gruppen, og alle ved, hvor de skal hen, og det holder det også pænt og sikkert rigtig flot signal hej mand, hvor vi skal til højre lad os med andre køretøjer på vejen, hvis de venter bag os, lad os sige tak, en simpel tommelfingeropdatering går langt, jeg gætter på, hvorfor begynder det med, fordi det er slutningen på denne artikel. Jeg håber, at du har haft glæde af denne artikel, og at du finder nogle af disse teknikker nyttige og kan bruge dem på gaden, især denne, vi går rigtigt, åh virkelig ja, du ville aldrig have gættet, hvad der skete med dette skjulte signal, hvad er, at det er klatteren, åbenbart ikke med børnene, jeg tror, ​​det er ikke særlig nyttigt på gaden

Hvordan finder jeg en cykelgruppe?



Kontrollereud af Instagram og klik på placeringer, du allerede kører tilsehvem ellers kører der. Søg efter Facebook-sider ellergrupperogså i dit område — ofte er der mindst én eller to dedikeredecyklingsider for de fleste byer, og du kan lave planer eller springe ind pågruppekører på den måde.16. okt 2017

Hvordan tilmelder jeg mig en cykelklub?

Chat op med folkene i din lokale cykelbutik for at se, om de har enforeningeller hvis enforeningbruger deres butik som udgangspunkt forforeningforlystelser. Så spørg tiltilslutteen af ​​rides for at prøve det. Hvis nogen af ​​dine venner, der også kører, hører til enforening, se om du kan tagge med på en af ​​deresforeningforlystelser.17. aug 2019

Så du har en cykel, og du elsker at gå hurtigt. Ønsker du at vide, hvordan man kommer i racing? Måske bliver du ved med at få KOM eller QOM hver gang du kører over til os, eller du bare grøfter alle dine venner og måske tror du kan være ret god til det. (elektronisk musik) Jeg kørte mit første cykelløb, da jeg var 22.



Det er ret gammelt nu for standarden for professionel cykling, hvor de fleste starter som juniorer og derefter arbejder sig op ad rækkerne. Det er fuldt ud muligt at starte racing i alle aldre. Du kan ikke gøre det som en professionel, men så kan du, og du vil aldrig vide, om du ikke prøver.

Der er faktisk nogle eksempler på fagfolk, der er involveret i andre sportsgrene, for eksempel Kristin Armstrong, der udførte 20 triatlon i slutningen af ​​20, og hun vandt tre guldmedaljer i OL, hvilket ikke er dårligt. Din første overvejelse bør være, hvilken type løb, du vil prøve? Hvis det er street racing? , ja, det allerhøjeste er hvad du ser på tv med f.eks. World Tour, Tour de France og The Olympic Road Race. Det er ret skræmmende, men der er også løb på nationalt niveau og lokale løb, så sørg for at prøve disse først.

Der er kriterier, lokale landevejsløb og lokale cykelløb, som du kan prøve. Der er også ikke-licenserede Sporteves eller Grand Fundos, som er massestartbegivenheder, der kan afholdes lokalt eller langt væk på eksotiske steder. Der er en-dags og flere-dages sportsskjorter, og de kan begge være rigtig sjove og meget konkurrencedygtige.



Racing er ikke din ting, hvorfor ikke prøve en tidsprøve, hvor du kører en efter en mod uret og ærligt føles meget mindre skræmmende? Hvis du er ny inden for racing, hvorfor ikke prøve det? alt og se hvad du nyder mest? Og husk, Grand Fundos eller Sporteves er en rigtig sjov måde at få konkurrencen og spændingen ved racing uden at købe en licens. Hvis du vil prøve road racing, er det næste trin at købe en licens eller en daglicens og give en kategoriseret begivenhed en laveste kategori, men hvis du klarer dig godt, får du point, der giver dig mulighed for at rykke op i kategorierne og til sidst få bemærket Tro mig, ingen går fra en stor bedrift eller en COM om avancement direkte til en pro-kontrakt, det tager tid og det tager erfaring. Mit bedste råd ville være at slutte sig til en klub.

Hovedsageligt fordi folk er hyggelige, men også, at du vil lære meget af klubkammerater, der måske har mere erfaring i racing, deler ridesharing-muligheder, de vil opmuntre dig, når du har en dårlig dag, og de vil juble dig på podiet, når du vinder et løb. Faktisk vil de mennesker, du møder undervejs, være meget vigtigere i sidste ende end de løb, du vinder eller taber. Jeg har kørt et par løb og er nødt til at sige, at de venner, jeg har fået ved at cykle, er langt vigtigere for mig end nogen medaljer, jeg nogensinde har vundet, op-racing betyder, at du sandsynligvis bliver nødt til at lære nogle nye færdigheder o alle dine Lad venner køre op ad bakke, men det er ikke det samme som at vinde et cykelløb.

Først skal du lære at angribe i stedet for bare at ride konsekvent. For det andet skal du lære taktik, som faktisk er ret kompliceret i et cykelløb. For det tredje er du nødt til at lære at køre med og for et team, teamwork er absolut nødvendigt i racerløb.

Hvad mange cyklister kæmper med, når de starter road racing, er som at køre i pelotonet var bestemt noget, der var virkelig svært for mig. Du skal lære et par cykelfærdigheder, hvis du ikke allerede har dem, og du skal være forberedt på et fald, fordi jeg er bange for, at de fleste cykelløb er af og til forbundet med en ulykke. Jeg synes, det er vigtigt at nævne på dette tidspunkt, at nogle potentielle hikke, du kan støde på undervejs, er løb.

Nå, jeg vil ikke lyde som en spoiler, men det er ikke altid glat, opadgående vej. Til at begynde med, som jeg sagde, bare fordi du har et stort Power Number, ja, det betyder ikke, at du nødvendigvis skal vinde hvert cykelløb. Du bliver muligvis nødt til at holde fast i det et stykke tid for at lære taktik og teamwork, før du virkelig vinder.

Så er der altid loven om faldende afkast. Du vil føle en rigtig stor forbedring, når du lærer, når du bliver bedre, den forbedring vil forsvinde, når du bliver bedre og bedre. Så er der selvfølgelig de uheldige muligheder for fald og sygdomme, som naturligvis også sætter dig tilbage.

Forhåbentlig sker det ikke for dig, men vær bare forberedt, når det sker, at du nyder at cykle og fortsætter og ikke bliver afskrækket, når du når et bestemt niveau, skal du være på et hold, men hvordan vælger du et Hold ud? Og faktisk vælger du holdet eller vælger de dig? Selvom det selvfølgelig er meget rart at have en topcykel og et sæt, skal det ikke være din vigtigste overvejelse, den eneste gang jeg vælger det. Et holds overvejelse var, at de ikke havde en cykel, der passer mig Onsider er, at hvis du tager road racing sti og blive temmelig seriøs, kan du bruge en masse tid væk fra hjemmet, rejser til racing og racing. Og ikke alle disse løb vil være løb, du vil køre. De vil være løb, som du skal køre for at hjælpe dit team eller dine holdkammerater.

Og det er godt, fordi teamwork er en så vigtig del af cykling, men hvis du laver et fladt løb i Holland og ikke rigtig kan lide flade løb eller en bjergbestigning i Pyrenæerne, hvis du kan lide flade løb, skal du huske at alt er en del af jobbet. Hvis racing forfører dig, uanset hvor gammel du er, så er alt, hvad jeg kan sige, afgjort, prøv det bestemt. Du vil have masser af sjov, du vil møde store mennesker, og de vil vide, hvor du ender? Hvis du har spørgsmål om racing, skal du lade dem være i kommentarerne nedenfor, og vi vil gøre vores bedste for at besvare dem.

Giv os tommelfingre, og hvis du gerne vil se en artikel om, hvordan du kan konkurrere mod dig selv på Strava, skal du klikke her for at se, hvordan du får Strava KOM'er.

Hvad betyder det, når motorcyklister peger to fingre nedad?

I de fleste tilfælde når enmotorcykelrytteren kører i den modsatte retning,peger to fingre nedader simpelthen en måde at sige 'hej' til andremotorcyklister.

JAMIE ROBINSON: Vi er her i Los Angeles med Wes og Harlan, og vi vil forklare dig, hvorfor det er en god ting at dele et spor på en motorcykel. Velkommen til RideApart. Wes, du er en erfaren chauffør.

Jeg har kørt motorcykler over hele verden. Du har kørt i forskellige stater her i Amerika, hvor du kan dele banerne. Nu er du i Californien, og det kunne du ikke, mens du var i New York.

Hvad synes du om det? WES SILER: Ved du, første gang jeg delte banerne var under min allerførste ridetime i London, da jeg var 16. Første gang jeg kørte på cykel på gaden. De kastede os på de små 125 cc, og de var ligesom du her.

Dette er trafikken. Dette er det centrale London. Så vi gik lige ud, lige ud af parkeringspladsen, lige ind i trafikken.

Vi klarede det. Så jeg delte aldrig banerne, det var til tider et lovlighedsproblem, men det er bare, hvordan motorcykler fungerer. JAMIE ROBINSON: Du taler om lovlighedsproblemer i Amerika og Europa, vi kan dele baner.

ES SILER: Overalt i verden er baneopdeling lovlig og fremmes, fordi det er en sikker og økonomisk ting at gøre. Sådan kører motorcykler. Men det er ulovligt i 49 stater uden for Californien, og politiet rammer dig hårdt.

Jeg har en bunke hensynsløse billetter som denne, da jeg boede i New York. Og intet af det var hensynsløst. Alt var stoppet trafik, gå til toppen af ​​trafiklinjen, normale, rimelige ting for resten af ​​os, og af en eller anden grund hader disse 49 stater det bare.

JAMIE ROBINSON: OK, Harlan, du red i Philly, og nu er du her i Californien. Så oplevede du det faktisk? det også i staterne. Hvordan var ændringen for dig? HARLAN FLAGG: Ja, kører vi i Philadelphia, deler ikke baner, vi tog det for givet, ved du det? LA, jeg ser alle disse motorcyklister køre gennem trafikken, og når jeg først forstod og følte mig godt til at gøre det, ville jeg ikke have det anderledes nu.

Det er virkelig den eneste måde at udforske LA på. JAMIE ROBINSON: Præcis. Så jeg var også begyndt at køre på motorcykel i en travl by i London.

Og hvis jeg havde været en del af trafikken, af biltrafikken, ville jeg ikke komme nogen steder. Fodgængere, cyklister og motorcyklister kørte kun med biler, biler stående hele tiden. For mig var det et chok for systemet.

Det ser farligt ud, men som du sagde, når du først har prøvet det og oplevet det selv, var det ikke så skræmmende. Det ser ud til at du laver noget forkert. Det ser ret aggressivt ud.

Det ser ud til, at motorcyklister forsøger at bryde loven, der er meget plads derude, og vi kigger lige nu. WES SILER: Når du er dybt inde i en bil, beskyttet mod miljøet omkring dig, og en cykel kommer 15 eller 20 km / t hurtigere, ser det ud som kædehastighed, og det ser ud som denne utroligt uansvarlige, farlige ting. Og det kunne ikke være mere anderledes.

Det er mere ansvarligt. Vi har ingen krøllede zoner på en motorcykel. Vi har ikke denne indbyggede sikkerhed, så vi skal selv tage os af den, hvilket giver os mulighed for at kontrollere vores interaktion med biler.

Dette giver os mulighed for at kontrollere vores miljø. Og det er denne kontrol, der giver os sikkerhed, når vi ikke har hele buret omkring os. Bredden på vores køretøj er lige så bred som vores skuldre er det bredeste punkt, ikke? Og hvad er det - to fod, tre fod? Og så længe du er godt fire eller fem meter bred, hvad er mellemrummet mellem de fleste baner, det er mere end nok, og det er bare fint.

Bare meget sikkert. Og så uanset hvor højt vi sidder på cyklerne, er vores opfattelse så klar, at det er meget let at se, når en bil skifter bane. Så det er ikke hensynsløst ude af kontrol, det er ikke farligt.

Det er naturligt, og du har kontrol, og det er en meget sikker ting. JAMIE ROBINSON: I slutningen af ​​dagen har vi kontrol. Hvis en ulykke sker, fordi en uansvarlig chauffør har en ulykke, er vi nødt til at tage noget ansvar for det, fordi vi sidder på en motorcykel.

Selvfølgelig forventer jeg ikke, at der er nogle ting, der ligger uden for vores kontrol, men vi skal være klar. WES SILER: Når jeg går på en motorcykel, tager jeg mit liv i mine egne hænder. Dette er en beslutning, jeg tager ved at køre på en motorcykel, ikke køre en dejlig, stor, sikker SUV, så selvom en sød pige sexer sine venner og løber ind i mig, er jeg nødt til at acceptere, at dette er min skyld, fordi mit liv er ved stav, ikke hendes.

Så det er mit job at sørge for, at det ikke sker, ikke hendes. Hun kan være en dårlig chauffør, så meget som hun vil. Det er mit job ikke at lade hende løbe ind i mig.

Jeg er nødt til at indse dette på forhånd ved at tage de rigtige manøvrer for at undgå det og bare ikke gøre det til et problem for mig.JAMIE ROBINSON: Og som motorcyklist har jeg også fundet - hvilket nogle gange er ret vanskeligt - men du er nødt til at lade tingene gå. WES SILER: Ja.

farligste stater

Du kan ikke blive sur. JAMIE ROBINSON: Hvis du vred, fordi der sker noget, bliver dit fokus desværre helt fjernet, og du vil komme ind i en ulykke længere nede, fordi du stadig oplever den, du lige har gennemgået.

Så vi har alle disse udfordringer, og det er en del af sjov og glæde ved at køre på motorcykel, OK. Så lad os gå. Lad os lave lidt sporvurderinger.

Og lad os vise det fornuftigt, vise hvordan det er gjort, og have det sjovt på cykler. Hvad med det? WES SILER: Intet nedbrud, Jamie. JAMIE ROBINSON: Wes, det er dig, der er skadet.

Intet nedbrud? Hvad taler han om? Han er Mr. Crasher. ES SILER: Gå, gå.

Der var en undersøgelse i Belgien, og de fandt ud af, at hvis kun 10% af bilisterne skiftede til motorcykler, hele trafikken, ville alle trafikpropper samlet set falde med 40%. Så du kan forestille dig, at vi kører her i LA i dag, hvis kun 10% - fordi dette er en motorcykelby, men ikke engang 10% kører her - hvis 10% ændrer sig, 40% mindre trafik i LA? JAMIE ROBINSON: Fantastisk. WES SILER: Det ville være tæt på dagen, ved du det? JAMIE ROBINSON: Det ville være som at gå tilbage til 1970.

WES SILER: Og det er virkelig ikke farligt. Det er faktisk sikrere end at sidde i trafikken. Den store motorcykelsikkerhedsbibel, den største undersøgelse af motorcykelsikkerhedsmotorcykel, der nogensinde er gennemført, var Hurt Report fra 1981.

Og det fandt ud af, at 2/3 af alle motorcykelbilkollisioner var forårsaget af føreren, og ikke motorcykelens flugt på en motorcykel er en hale. Hvis vi står stille, og en bil kommer bag os - JAMIE ROBINSON: Det er en meget dårlig situation for motorcyklister, bagenden. WES SILER: Vi kan ikke se det, og det vil sandsynligvis dræbe dig.

Fordi det er et stort to-ton køretøj, der kommer op til dig og rammer dig. Du har noget læder på. Det vil gøre ondt.

På motorcykler er din sikkerhed din. Og det er din evne, din bevidsthed og din flid, der svarer til din sikkerhed. Og banedivisionen giver os mulighed for at bygge sikkerheden tilbage i vores kørsel.JAMIE ROBINSON: Ja, absolut.

Som du kan se, åbner vejen også, når du deler banen. Muligheder åbner sig. Og det er ikke, at jeg leder efter dem, men de sker naturligt.

HARLAN FLAGG: Det er som om du har din egen bane. JAMIE ROBINSON: Ja, nøjagtigt. HARLAN FLAGG: Motorcyklisten har sin egen bane.

Han er den ene bil ude af vejen, bilerne er ude af vejen, og det er virkelig let, det åbner vejen. Du kan faktisk se, hvor meget mere effektiv det er, fordi du kan montere motorcykler mellem hver bane. Flere biler på vejen, jeg mener det samme antal mennesker, der ellers ville afhente alle disse biler. WES SILER: Hver gang en af ​​os klipper banen, kommer du hurtigere til at arbejde.

Vi hjælper dig. Det er en god ting. Had ikke os.

Det amerikanske transportministerium foretog en undersøgelse i Californien og sammenlignede den derefter med Texas og Florida, der kører året rundt, har samme demografi, ikke? Men der er ingen banebedømmelse i Texas og Florida. Disse to stater har dødsfald bagved motorcykler 30% højere end Californien. Og det er ikke en statistisk anomali.

Det er et enormt antal, 30% mindre af os dør, fordi biler kører over os i Californien, fordi vi har en vognbanedom. JAMIE ROBINSON: Plus, du kan virkelig læse gaden foran os, og du kan se bilerne, og du kan bare se alt omkring dig. Og når jeg er i en rigtig vognbane og ikke kan se chaufføren - WES SILER: Og du er blokeret, fordi en varevogn eller noget er foran dig.

JAMIE ROBINSON: - Det er meget sværere at se, hvad der foregår. Og på en motorcykel har vi ikke komforten af ​​en skal omkring os. Hvis vi falder, vil vi sandsynligvis komme til skade, når vi er med et andet køretøj.

Jeg kørte i London ligesom du gjorde. Og følg dommen, som du sagde, lige fra testfeltet, du gør det med det samme. Sådan blev vi opdraget.

Det er ikke, at vi føler, at vi gør noget forkert, det er bare det. Og det er det samme i hele Europa. Jeg kom til Asien, og det er nøjagtigt det samme i Asien - sandsynligvis mere.

Du cykler overalt, hvor der er et hul. Og jeg kan ikke se motorcykelulykker, og folk fortsætter bare. WES SILER: Men motorcykler er en fantastisk måde at komme rundt på.

Jeg kommer sandsynligvis stadig til 50 eller 55 miles per gallon, hvilket handler om, hvad en Toyota Prius får, ikke? Den store forskel er, at jeg bevæger mig. Jeg sidder aldrig stille undtagen ved et rødt lys. Og selv en Toyota Prius får, selv i disse hybrider, nul miles pr. Gallon, når de sidder stille.

JAMIE ROBINSON: Jeg mener, men motorcykler i enhver by, i hver by, i hver landsby, et godt transportmiddel. Jeg mener, der er så mange forskellige cykler til hvert valg, du foretager. Hvis du er pendler, mener jeg, du kører på en elektrisk motorcykel i dag.

HARLAN FLAGG: Ja. Jeg kører på en elektrisk cykel og jeg kører elektrisk hver dag. Sådan kommer jeg til og fra arbejde.

Sådan kører jeg til min kærestes hus. Jeg kører også mine ærinder .ES SILER: Hvornår købte du sidst en tank med gas? HARLAN FLAGG: Du ved, jeg - WES SILER: Jeg synes det er godt, at du har brug for at tænke over det.

JAMIE ROBINSON: Jeg bliver irriteret over WES SILER: Hvis du skal til dette show, se hvornår sidst købte du en tank med brændstof, og hvor meget brugte du på det? Og Harlan kan ikke besvare det spørgsmål. JAMIE ROBINSON: En anden god ting, vi også skal gøre, de lærer ikke dette i begyndere instruktørklasser, de lærer virkelig om bremsning. WES SILER: Ja.

Så du er klar til at svare. JAMIE ROBINSON: Klar til at svare. WES SILER: I et splitsekund.

JAMIE ROBINSON: Absolut. WES SILER: Der er ikke tid til at tage din hånd af styret og trække på forbremsen. Du kan ikke holde fingrene svævende over bremsearmen hele tiden, men i to fingre skal du bare hvile længere op på bremsearmen.

Og hvis du har brug for forbremsen, kan du bruge den uden at gå sådan. JAMIE ROBINSON: Ja, en finger, to fingre, uanset hvad det er. WES SILER: Jeg holder altid min højre fod over bagbremsearmen.

Jeg har altid min venstre hånd til at dække koblingen, så jeg hurtigt kan betjene koblingen, når det er nødvendigt. Og at pludselig kræver alle de små manøvrer, vi gør - ikke bare bremse, men ændre retning meget hurtigt eller undvige noget, uanset hvad det er - det hjælper dig bare med at gøre det ved lav hastighed. Du skal virkelig have en rigtig fin mængde kontrol, fordi du vil være glat og du vil være forsigtig.

JAMIE ROBINSON: Jeg mener, jeg har en ven, der går på arbejde hver dag, og han siger, at han tændte Netflix ved første lys. Og han ser en film på vej til arbejde. Jeg var forbløffet over det.

Tænkte jeg hvad? Og han sagde, ja, trafikken er dårlig. Hvad skal jeg gøre ellers? Kedsomhed. Og jeg er bare sådan, du skal skaffe dig en motorcykel.

Det skal du gøre. Men vi er nødt til at tage ansvar. Når vi sætter vores hjelme på, er der mange mennesker derude, der ikke er opmærksomme 100% af tiden. WES SILER: Bane-bedømmelse er sikrere.

Det er statistisk bevist, er det ikke? Baneadskillelse reducerer trafikpropper for alle inklusive bilister. Det er en fornuftig, praktisk og sikker ting for motorcyklister. Flere stater i Amerika burde tillade det.

Flere chauffører bør lære at gøre det sikkert. HARLAN FLAGG: Hvordan man undgår farlige situationer. Es giver dem kontrol over situationen.

Det forhindrer dem i kun at være et sårbart mål i et hav af biler. JAMIE ROBINSON: Jeg er helt enig. Og efter endnu en gang at køre på motorcykler rundt om i verden og se, hvor effektive mennesker og motorcyklister rundt om i verden er, og hvordan vi kommer igennem trafik lige nu, især i overfyldte byer, reducerer det kun denne trafikbelastning så meget.

Jeg mener, det er en brise, alt sammen, og vi har gode veje her i Amerika. Hvis vi kunne tillade det i nogle andre stater, ser jeg det virkelig som en positiv ting for os - WES SILER: Måske lader du et par flere af disse passere. JAMIE ROBINSON: Det er bare der, hvor flere liv kan reddes, det er jeg sikker på.

Hvad betyder 13 i cykelverdenen?

Tretten''13'- Fælles patch brugt af' Outlaw 'motorcyklister. Kan have flere betydninger. Den mest almindeligebetyderer det at være det13.bogstavet i alfabetet 'M' og står for marihuana eller meth. Det er også kendt at stå for det originale eller 'Mother' kapitel i en M / C.7. dec 2018

Hvad er en drop drop i cykling?

Mange grupperforlystelserer 'ingen drop rides”. Dette er enridehvorikkeman bliver efterladt, hvis en rytter ikke er i stand til at holde tempoet, eller hvis de har et mekanisk eller fladt dæk.

Skal jeg deltage i et cykelteam?

Der er mange fordele vedtilslutningtilhold. Ryttere, der demonstrerer en god følelse af teamwork, er som guld forholdpå alle niveauer. Plus at være en del af enholder en fantastisk måde at holde en gruppe mennesker omkring dig, der deler mange af de samme mål og værdier, du måtte have.

Er det værd at deltage i en cykelklub?

Deltagertilforeninger en fantastisk måde at få mest muligt ud af dincykling. Uanset om du er en erfaren racer eller en helt nybegynder, er der intet bedre end at køre med ligesindedecyklisterat udvikle dine færdigheder og udfordre dig selv. hverforeningtilbyder en unik oplevelse afcykling.7. juni. 2012 r.

Hvad laver du i en cykelklub?

En racerorienteretforeningvil have trænere og træningssessioner, der vil hjælpedukom i form nokduikke blive spyttet af bagsiden af ​​hvert løb, og opbyg færdighederne til at håndtere encykelog placer dig selv sikkert, selvomduer næsten ved at røre skuldre med andre ryttere.28. juli 2020 g.

Hvordan siger motorcykler hej?

Titler til denne hilsen inkluderer 'Biker wave', 'Motorcyklistbølge ','Motorcykelbølge 'eller bare' Bølgen '. Den hilsen, der foretages, kan omfatte et antal bevægelser, herunder en nikkelse, en spids finger, håndflade V-tegn eller en faktisk bølge med hævet hånd.

Hvad betyder FTW for motorcyklister?

Der er flere betydninger for den korte formFTW. Imidlertid ibikerslang er oftest ment som. 1. Forever Two Wheels.13. sep 2018

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cykling på vejen - hvordan man adresserer

Kan cykler køre på vejen? Cykler, PMA'er og ikke-motoriserede PMD'er, såsom manuelle sparkescootere, kan bruges på gangstier. Kun cyklister og PAB-kørere har lov til at køre på veje, undtagen motorveje og vejtunneler. I henhold til vejtrafikloven er det obligatorisk for cyklister og PAB-ryttere at bære hjelm, når de kører på veje.

Fodcykling - hvordan man kan slå sig ned

Er cykling dårligt for dine fødder? Det er en fremragende kardiovaskulær træning, som er sjov og kan udføres uafhængigt eller sammen med en gruppe. Der er også reduceret kraft på tværs af mange led i underekstremiteterne og foden. 14. maj 2013

Sygcykling - svar på problemerne

Hvad betyder sygecykel? cykel ser godt ud

Lyft-cykler - den ultimative guide

Hvor meget koster en LYFT-cykel? Bay Wheels-cykler og e-cykler er nu tilgængelige i Lyft-appen fra kun $ 3 pr. Tur.

Vintercykelbriller - søg efter løsninger

Har du brug for cykelbriller om vinteren? Om vinteren tror du måske, at der ikke er så meget behov for at bære dem, men faktisk er det modsatte tilfældet. Ifølge American Academy of Opthalmology har undersøgelser vist, at uanset årstid kan UV-eksponering øge din risiko for at udvikle grå stær og vækst i øjet, herunder kræft. 07.09.2020

Cykling kraniet cap anmeldelser - anførte spørgsmål og svar

Bær professionelle cykelhætter? Podier er ofte udstyret med ryttere, der bærer baseballkasketter med deres sponsorer på i stedet for cykelkasketter. Der er dog nogle, der prøver at bevare traditionen og fortsætter med at bære dem. De fleste professionelle podier er gået som baseballkasket. Imidlertid prøver nogle at bevare traditionen og udseendet. 2016.