Vigtigste > Cykling > Cykelbaner kort DC - hvordan man håndterer

Cykelbaner kort DC - hvordan man håndterer

Hvor mange miles af cykelbaner har DC?

94 miles





JohnJohn HENRYJOHN HENRY WENTJOHN HENRY VANDREDE THROUGHJOHN HENRY FULGT THEJOHN HENRY gik gennem DATAJOHN HENRY gik gennem datoer 4 @ TOJOHN HENRY SÅ gik gennem datoer 4 @ TIL FINDJOHN, så få GENNEM FINDJOHN derefter 4 @ THANNEN FINDJOHN GENNEM GEDS 4 DATA 4 @ FOR AT FINDE DE VÆRRE OMRÅDER DATA 4 @ FOR AT FINDE DE VÆRRE OMRÅDER Data @ FOR AT FINDE DE VÆRRE OMRÅDER WALKDATA 4 @ FOR AT FINDE DE VÆRRE OMRÅDER GÅR ORDATER 4 @ FOR AT FINDE DEN VÆRRE GANG 4 @ FOR AT FINDE DEN VERRE OMRÅDE, Gå eller kør. 4 @ TUR ELLER Cykel. 4 @ TUR ELLER Cykel. 4 @ >> GÅR ELLER Cykel. 4 @ >> Reporter: GÅR ELLER Cykel. 4 @ >> Reporter: CYC4 @ LISTWALK ELLER Cykel. 4 @ >> Reporter: CYC4 @ LIST TIMWALK ELLER Cykel. 4 @ >> Reporter: CYC4 @ LIST TIM BABA >> Reporter: CYC4 @ LIST TIM BABA >> Reporter: CYC4 @ LIST TIM BABA HVID >> Reporter: CYC4 @ LISTE TIM BABA HVID LIKE >> Reporter: CYC4 @ LISTE TIM BABA VID, HVORDAN FARLIG >> Reporter: CYC4 @ LIST TIM BABA VED, HVORDAN FARLIGT DET KAN >> Reporter: CYC4 @ LISTE TIM BABA VET, HVORDAN FARLIGT DET KAN >> Reporter: CYC4 @ LISTE TIM BABA VET, HVORDAN FARLIG VIDEN KAN VED FARE HVORDAN FARLIGT DET KAN VÆRE, VED HVORDAN FARLIGT DET KAN VÆRE AT SPEJLE GADERNE, VID HVORDAN FARLIGT DET KAN VÆRE AT DELE GADERNE, HVORDAN FARLIG GADEN KAN VÆRE.

AT DELE GADERNE MED GADERNE MED V .EHIC AT DELE GADERNE MED KØRETØJER I DCTO DELE GADERNE MED KØRETØJER I DC 4 @ KØRETØJER I DC 4 @ KØRETØJER I DC 4 @. >> I DC 4 @ >> KØRETØJER I DC 4 @ >> JEG KØRER KØRETØJ I DC 4 @ >> JEG KØRER ALLE KØRETØJER I DC 4 @ >> JEG KØRER ALLE ALLE KØRETØJER I DC 4 @ >> JEG KØRER NÆSTE HVER DAG . >> Jeg kører næsten hver dag. >> Jeg kører næsten hver dag. >>>> Jeg kører næsten hver dag. >> Reporter: >> Jeg kører næsten hver dag. >> Reporter: SIDSTE >> JEG RIDER næsten hver dag. >> Reporter: SIDSTE ÅR >> JEG KØRER næsten hver dag. >> Reporter: SIDSTE ÅR HE >> Reporter: SIDSTE ÅR >> Reporter: SIDSTE ÅR HAR OPLEVET >> Reporter: SIDSTE ÅR HAN OPLEVET A >> Reporter: SIDSTE ÅR OPLEVER HAN EN KONKLUSION >> Reporter: SIDSTE ÅR HAN OPLEVER A TÆND OPKALD >> Reporter: SIDSTE ÅR OPLEVET ET TÆT OPKALD, DER OPLEVET EN NÆRMENDE OPKALD, DER KAN OPLEVE ET NÆRMENDE OPKALD, KAN OPLEVE ET TÆTTE OPKALD, DER OPKALDER TIL AT KALDE DIG I NÆRHEDEN OMKOSTNING 4 @ KOSTNEDSKOSTNAD. 4 @ KAN KOSTNE HANS LIV. 4 @ >> KAN KOSTNE HANS LIV. 4 @ >> JEG KAN KOSTE HANS LIV. 4 @ >> MIN HISTORIE KAN KOSTNE HANS LIV. 4 @ >> MIN HISTORIE KAN KOSTNE HANS LIV. 4 @ >> MIN HISTORIE KAN KOSTNE HANS LIV. 4 @ >> MIN HISTORIE ER EN PERFEKT >> MIN HISTORIE ER EN PERFEKT >> MIN HISTORIE ER ET PERFEKT EKSEMPEL >> MIN HISTORIE ER ET PERFEKT EKSEMPEL på >> MIN HISTORIE ER ET PERFEKT EKSEMPEL på >> MIN HISTORIE ER EN PERFEKT EKSEMPEL EKSEMPEL PÅ FAKTEN >> MIN HISTORIE ER ET PERFEKT EKSEMPEL PÅ FAKTEN >> MIN HISTORIE ER ET PERFEKT EKSEMPEL PÅ FAKTEN, BUKSENE EKSEMPEL PÅ FAKTEN, BAGERENE EKSEMPEL PÅ FAKTEN, BUKSEN ER FAKTEN EKSEMPEL PÅ EN BEMÆRKNING TIL FAKTA, Disse bukser er ikke beskyttet.

ER INGEN BESKYTTELSE. ER INGEN BESKYTTELSE. >> ER INGEN BESKYTTELSE. >> Reporter: ER INGEN BESKYTTELSE. >> Reporter: BABATZIS INGEN BESKYTTELSE. >> Reporter: BABATZ VAR IKKE BESKYTTELSE. >> Reporter: BABATZ VAR CYKLER >> Reporter: BABATZ VAR CYKLER >> Reporter: BABATZ VAR CYKLER >> Reporter: BABATZ VAR CYKLER I >> Reporter: BABATZ VAR CYKLER I DET SPECIFIKE >> Reporter: BABATZ VAR CYKLERENDE I EXCELLENT > reporter: Babatz VÆR MAGNIFICENT Cykelcykling >> reporter: Babatz VAR MAGNIFICENT Cykel på at cykle på en fremragende cykel ONIN MAGNIFICENT Cykel på den MAGNIFICENTE Cykel kørsel på T-STRASSE-cykel GADE NORDVEST I NÆRHEDEN AF DEN SPECIFIKKE Cykelsti PÅ T GATEN NORDVEST PÅ 13. STREET NORDVEST PÅ 13. STREET NORDVEST PÅ 13. STREET GAD NORDVEST PÅ DEN 13. NEJ HVIDSTE GAD NÆR 13. NEJ HVID GAD NÆR 13. NEJ 13 HJEM 13 HVESTGAD NÆR 13. NEJ HVEST GAD NÆR 13. NEJ HVEST GAD NÆR 13. NEJ Hvem GAD NÆR 13th Street En tur HVIS en tur VEJE NÅR ET KØRETØJ RIDER NÅR ET KØRETØJ kører PLÖTZLICHSTREET NÅR ET KØRETØJ CLE ride STUDENT STOPPET PÅ VEJKØRETØJ CLE SUDDENLY STOPPED SUDDENLY HISVEHICLE BLOCKED HISVEHICLE SUDDENLY BE BLOCKED PFAD.PFAD.PFAD. >> BANE. >> TOPATH. >> FOR AT UNDGÅ. >> FOR AT UNDGÅ DEN PATE. >> FOR AT UNDGÅ STOPPEN. >> FOR AT UNDGÅ IPAD. >> FOR AT UNDGÅ BLOKERINGEN, FOR AT UNDGÅ DEN BLOKERING, JEG HAVDE >> FOR AT UNDGÅ BLOKERINGEN, JEG SKAL UNDGÅ, FOR AT UNDGÅ BLOKERINGEN, JEG SKAL GÅ >> FOR AT UNDGÅ BLOKERINGEN, DET AT JEG SKAL GÅ >> FOR AT UNDGÅ BLOKERING Jeg er nødt til at gå ind på kørevejen.



AT GÅ TIL KØRSEL. FOR AT UNDGÅ BLOKERINGEN. >> AT TAGE PÅ REJSEN. >> Reporter: AT GÅ PÅ REJSEN. >> Reporter: BUTTO GÅR PÅ SPOREN. >> Reporter: BABATZTO Kører på rejsen. >> Reporter: MEN BABATZ VIDSTE IKKE >> Reporter: MEN BABATZ VIDSTE IKKE >> Reporter: MEN BABATZ VIDSTE IKKE >> Reporter: BABATZ KENDTE A >> Reporter: BABATZ KENDTE EN BIL >> Reporter: BABATZ VIDSTE IKKE EN BIL HVAD >> Reporter: MEN BABATZ VIDSTE IKKE, AT EN BILHÆVN >> Reporter: BABATZ VIDSTE IKKE, AT EN BILGAS HURTIG >> Reporter: MEN BABATZ HAR jeg ikke kender, at en bil gik nede, TWISS, EIN BIL ER AFSNITT TWISS, EN BIL ER HASTET PÅ T STREETKENDT EN BIL VAR PÅ T GADEN ATWISSEN, EN BIL VAR PÅ T STRAET I NÆRHEDEN, en bil opdrættet fra T gaden på SAMEKNOW EN.

HASTIGHED KLIP BILEN HURTES SAMTIDIG PÅ T GADE. VIDSTE DU, AT EN BIL HURTIGE I T-GADEN SAMTIDIGT. 4 @ GAD SAMTIDIGT. 4 @ GAD SAMTIDIGT. 4 @ HESTREET SAMTIDIGT. 4 @ HAN VANDGADE SAMME TID. 4 @ HAN VAR VENSTREGADE SAMME TID. 4 @ HAN VAR VENSTRE MED VEJEN SAMME TID. 4 @ HAN VAR VENSTRE SAMTIDIG MED NOWHERESTREET. 4 @ Han forlod på samme tid med ingen steder TOSTREET. 4 @ HAN VAR LADET TIL AT GÅ MED ENGEN.

Han blev overladt til at gå med ingen. Han blev ikke efterladt at gå med nogen. >> Han var tilbage med aldrig at forlade. >> SOHE FORLADER IKKE NOGENSTED. >> Så jeg har ingen at forlade. >> I PRINCIP Har jeg aldrig efterladt nogen. >> DERFOR BLIVER I I HOVEDHAVET IKKE I GANG MED NÅGEN. >> Så jeg havde grundlæggende data, som jeg ikke efterlod nogen længere. >> DERME SKAL JEG UDFØRE I PRINCIPPER >> HVORDAN JEG SKAL UDFØRE I PRINCIP >> HVORDAN JEG SKAL FØRE I PRINCIP OG >> HVORDAN JEG SKAL FØRE I PRINCIP.



IAND går ned. Jeg tæller og knuser Jeg tæller og knuser. JEG HAR TÆLET GLAD OG KRAFT JEG ER HELDIG DET OG KRAFT.

JEG ER HELDIG, AT EN OG KRAFT. JEG TÆLLER, AT A 4 @ JEG TÆLLER, AT A 4 @ JEG Tæller HELDIG, AT A 4 @ PAR Tæller HELDIG, AT A 4 @ PAR BRUDT JEG HELDIG, AT A 4 @ PAR BRUDT RIBSI 4 L LYKKE MIN JOY @ PAR brækkede ribben ISCOUPLE brækkede ribben ISCOUPLE brudt ribber RIBS RELATIVELYCOUPLE bROKEN relativt milde PAR brudt ribben er relativt milde COMPAREDCOUPLE brækkede ribben er relativt milde sammenligning TORELATIVELY mild sammenligning TORELATIVELY mild i forhold til WHATRELATIVELY mild i forhold til hvad HASRELATIVELY mild i forhold til hvad HAPPENEDRELATIVELY mild sammenligning hVAD SKETE TIL ANDRE VENNER I SAMMENLIGNING MED ANDRE VENNER OG NÆRMERE TIL ANDRE VENNER, DER SKJEDDE I FRIENDEN OG NABOR I VENNE OG NABOR I BYEN.STADT.STADT. >> BY. >> Reporter: CITY. >> Reporter: Ulykke. >> Reporter: Ulykker som >> Reporter: ULYKER> Reporter: ULYDER LIGE BABATZ >> Reporter: ULYDER LIGE BABATZ ER >> Reporter: ULYKTER LIGE BABATZ ER IKKE >> Reporter: ULYKTER LIGE BABATZ'S ARE ikke ualmindeligt, KOLLISIONSBABATZ'S ikke ualmindeligt, KOLLISIONER MELLEMBABATZ'S ikke ualmindeligt, kollisioner mellem køretøjer, kollisioner mellem køretøjer, kollisioner mellem køretøjer, CYCLISTSCOLLISIONS mellem køretøjer, cyklister ANDCOLLISIONS mellem køretøjer, cyklister og fodgængere, cyklister og fodgængere, fodgængere og fodgængere FODGANGERE KURS @ Cyklister og fodgængere et kursus @ cyklister og fodgængere et kursus @ cyklister og fodgængere EN KURS @DIS DAS VIERTEL.

Noget igennem distriktet. NOGLE VEJSTIER GENNEM DISTRIKTET. NOGLE VEJER GENNEM DISTRIKTET.



NOGLE VEJER ER FARLIGERE, NOGE VEJER ER FARLIGERE, NOGLE VEJER ER FARLIGERE END ANDRE. NOGE VEJER ER FARLIGERE END ANDRE. 4 @ FARLIGT END ANDET. 4 @ FARLIGT END ANDET. 4 @ FARLIGT END ANDRE. 4 @ WUSA 9 FARE END ANDET. 4 @ WUSA 9 DIGITAL FARE END ANDET. 4 @ WUSA 9 DIGITALE INVESTIGATIVEWUSA 9 DIGITALE INVESTIGATIVEWUSA 9 DIGITAL INVESTIGATIVE REPORTERWUSA 9 DIGITAL INVESTIGATIVE REPORTER JORDANWUSA 9 DIGITAL INVESTIGATIVE REPORTER4 JORDITALE INVESTIG4 @ ERWUSA 9 DIGITALE INVESTIGATIVE REPORTER 9 DIGITALE INVESTIGATIVE ER DUG 4 @ REPORTER JORDAN FISH4 @ ER DUG 4 @ BY REPORTER JORDAN FISH4 @ ER DUG 4 @ AF DCREPORTER JORDAN FISH4 @ ER DUG 4 @ AF DC POLITIKAN JORDAN FISH4 @ ER DUG 4 @ AF DC POLITI 4 .4 @ AF DC @ AF EZ POLITI OG TRAFIKDATA FRA DZ POLITI OG TRAFIK DZ POLITI OG TRAFIKOPTAGELSE EZ POLITI OG TRAFIKOPTAGELSER AF DC DC-POLITI OG TRAFIKOPTAGELSER AF 2016 DURCH DC POLITI OG TRAFIKOPTAGELSE 2016 DURCH DC POLITI OG TRAFIKOPTAGELSE 2016 DURCH DC POLITI OG TRAFIKOPTAGELSE FRA 2016 TIL 2016 TIL GATE-KORD AF 2016 TIL 2019 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 TIL 2016 FRA 20 16 TIL 2019 SE RECORDS FRA 2016 TIL 2019 4 @ DISTRICTRECORDS FRA 2016 TIL 2019 WATCHING 4 @ DISTRIKTSGADE REGISTRERER FRA 2016 TIL 2019, SOM 4 @ DIST RIKTGADER SE, HVILKE 4 @ DISTRIKTSGADER GADER HASEE, SOM 4 @ DISTRIKT HA DENNE, SOM 4 @ DISTRIKTSGADER HA DØR MESTSEE, SOM 4 @ DISTRIKTSGADER HA MEST KOLLISIONSEE, DER 4 @ DISTRIKT STRETS KVALT MUSE KVALT DE MESTE KOLLISIONER BWE FODGANGERE, FODGANGERE OG FODGANGERE OG KØRETØJER 4 @ KØRETØJER. 4 @ KØRETØJER. 4 @ TRAILERS. 4 @ SÅ KØRETØJER. 4 @ DEREfter VÆRKTØJ. 4 @ DAN BESLUTTER VI KØRETØJER GENNEM. 4 @ DAN VÆLGER VI KØRETØJER. 4 @ DAN HAR VI BESLUTTET, AT VI BESLUTTER, AT VI BESLUTTER, AT VI HOP, DAN HAR VI BESLUTTET, DAN HOPPER VI PÅ Cykel. PÅ Cykel. >> PÅ EN Cykel. >> VELKOMMEN PÅ EN Cykel. >> VELKOMMEN TIL EN Cykel. >> VELKOMMEN TIL DEN 14. PÅ Cykel. >> VELKOMMEN TIL 14. GADE. >> VELKOMMEN TIL 14. GADE. >> VELKOMMEN TIL 14. GADE. >>>> VELKOMMEN TIL 14. GADE. >> 14. >> VELKOMMEN TIL 14. GADE. >> 14. GADE. >> 14. GADE. >> 14. GADE. >>>> 14. GADE. >> Reporter: >> 14. GADE. >> Reporter: RACHEL >> 14. GADE. >> Reporter: RACHEL OF >> 14TH STREET. >> Reporter: RACHEL OF DC >> Reporter: RACHEL OF DC >> Reporter: RACHEL OF DC FAMILIES >> Reporter: RACHEL OF DC FAMILIES FOR >> Reporter: RACHEL OF DC FAMILIES FOR SURE >> Reporter: RACHEL OF DC FAMILIES FOR SIKKE GADER >> Reporter: RACHEL OF DC FAMILIES FOR SAFE GADER COULDFAMILIES FOR SAFE GADER COULDFAMILIES FOR SAFE GADER KAN VIS FAMILIER FOR SIKKE GADER FAMILIER FOR SIKKE GADER KAN VIS OS AT 4 @ 4 US DANG4 @ ER4 @ ERS DET ER DET 4 @ 4 DET ER DANG @ ERS DENNE STREET4 @ POST VIS OS FARE4 @ ERS STREET4 @ POSTER TOSHOW US DANG4 @ ERS @ POSTS TIL CYKLISTER.

VIS OS DANG4 @ ERS DENNE STREET4 @ POST TIL Cyklister. 4 @ 4 @ STREET4 @ INDLÆG TIL Cyklister. 4 @ 4 @ STREET4 @ INDLÆG TIL Cyklister. 4 @ 4 @ >> STREET4 @ INDLÆG TIL CYKLISTER. 4 @ 4 @ >> ISTREET4 @ INTRODUCERER CYKLISTER. 4 @ 4 @ >> I THINKSTREET4 @ STÅR OP TIL Cyklister. 4 @ 4 @ >> JEG TROR YOUSTREET4 @ INTRODUCERER CYKLISTER. 4 @ 4 @ >> Jeg tror, ​​du ikke kan sende til cyklister. 4 @ 4 @ >> JEG TROR DU KAN IKKE VIRKELIG FORSTÅ >> JEG TROR DU KAN IKKE VIRKELIG FORSTÅ >> JEG TROR DU IKKE KAN FORSTÅ >> JEG TROR DU KAN VIRKELIG FORSTÅ HISTORIEN >> JEG TROR DU KAN 'VIRKELIG FORSTÅER HISTORIEN UDEN FORSTÅELSE AF HISTORIEN UDEN FORSTÅELSE AF HISTORIEN, YO4 @ U GØR HISTORIEN UDEN, YO4 @ DU Kender STORIEN UDEN, YO4 @ U Kender, SE HISTORIEN UDEN AT DU FORSTÅER, YO4 @ U .

HISTORIEN UDEN FORSTÅELSE AF YO4 @ U VED, AT DU VIL SE. 4 @ YO4 @ U VED, SE. 4 @ YO4 @ U VED, SE. 4 @ >> YO4 @ DU VID, SE DET. 4 @ >> Reporter: YO4 @ U VID, SE DET. 4 @ >> Reporter: FØRST KENDER YO4 @ U, SE DET. 4 @ >> Reporter: FØRST KEND WEYO4 @ U, SE DET. 4 @ >> Reporter: FØRSTE VI KENDER OG SE BIKEDYO4 @ U. 4 @ >> Reporter: FØRST VI RIDER 4 @ >> Reporter: FØRST VI RIDER 4 @ >> Reporter: FØRST VI RIDER 4 @ ALONG >> Reporter: FIRST VI RIDER 4 @ ALONG 14. >> Reporter: FØRST VI RIDER 4 @ ALONG 14. GADE >> Reporter: FØRST KØRER VI 4 @ ALONG 14. GAD I >> Reporter: FØRST Kører vi sammen 14. GAD I COLUMBIAENTLANGER 14. GAD I COLUMBIA LANGT 14. GADE I COLUMBIA HESTREET I COLUMBIA LANGT 14. GADE 14. GADE I COLUMBIA HØJDE NÆR DESTINATION.

HØJDE NÆRESTEMMELSE. VÆGT NÆRMÅL.

Vi har fundet højde i nærheden af ​​destinationen. VI Fandt TEKSTKVARTALER NÆRMÅL. Vi fandt disse strækhøjder i nærheden af ​​målet.

Vi fandt denne strækning til højde i nærheden af ​​målet. VI HAR FUNDET DENNE STRETCH TIL BEHEIGHTS NÆRMÅL. VI HAR DENNE STRETCH, SOM DENNE GEFUNDENWIR HAR DENNE STRETCH, SOM THEWIR HAR DENNE STRETCH, SOM EN ANDEN GEFUNDENWIR, HAR DENNE SPOR, SOM DEN ANDRE FARE RUTE ER DEN ANDEN FARLIGSTE STRECKEWER FINDER ANDEN MEST FARLIGSTE LINE VEJ TIL ANDEN VEJ WALKCONNECT DEN MEST FARLIGE GAD I DEN ANDEN FARLIGE GAD I DISTRIKTET.

ANDEN DEN FARLIGE GAD I DISTRIKTET. 4 @ I DISTRIKTET. 4 @ I DISTRIKTET. 4 @ OVER DISTRIKTET. 4 @ OVER DIG I DISTRIKTET. 4 @ OM TRE AF DISTRIKTERNE. 4 @ I DE TRE ÅR I DISTRIKTET. 4 @ OVER DE TRE ÅR RIDER OVER DE TRE ÅR HIT OVER DE TRE ÅR HIT DRIVER HIT OVER THE THREE AAR HIT 52 OVER THE THREE AAR HIT RIDER 52 CYCLISTS.

ram cykelløb

HIT 52 Cyklister i de tre år. 4 @ HIT 52 CYKLISTER. 4 @ HIT 52 CYKLISTER. 4 @ >> HIT 52 CYKLISTER. 4 @ >> THISHIT 52 CYKLISTER. 4 @ >> DETTE ISHIT 52 CYKLISTER. 4 @ >> DET ER VETERANSKAB 52 CYKLISTER. 4 @ >> DETTE ER VETERANS DAG, HIT 52 CYKLISTER. 4 @ >> DETTE ER VETERANSDAG, IKKE >> DETTE VETERANSDAG, IKKE >> DETTE ER VETERANSDAG, IKKE SOM >> DETTE ER VETERANSDAG, IKKE SÅ OPTAGET >> DETTE ER VETERANSDAG, IKKE SÅ OPTAGET SOM >> ? DETTE ER VETERANSDAG, IKKE SÅ OPTAGET SOM NORMAL >> DETTE ER VETERANSDAG, IKKE SÅ OPTAGET SOM NORMAL OG >> DETTE ER VETERANSDAG, IKKE SÅ OPTAGET SOM NORMAL, OG VI HAR >> DETTE ER VETERANSDAG, IKKE SÅ OPTAGET SOM NORMAL Og vi har ansat så normalt, og vi har ansat så normalt, og vi har to beskæftigede så normale, og vi har to 4 @ CARSAS, der er beskæftiget så normale, og vi har to 4 @ biler, der er ansat som normale, og vi har to 4 @ biler NORMAL OPTAGET, OG VI HAR TO 4 @ BILER I FØRSTE NORMAL, OG VI HAR TO 4 @ BILER I DE FØRSTE TO 4 @ BILER I DE FØRSTE TO 4 @ BIL I DE FØRSTE TO MINUTTER TO 4 @ BIL I DE FØRSTE TO MINUTTER @ IN TO BIL I DE FØRSTE TO MINUTTER I TO 4 4 @ AUTO I DE FØRSTE TO MINUTTER PÅ Cyklen 4 @ AUTO I DE FØRSTE TO MINUTTER PÅ Cykelredskabet.

TO 4 @ BILER I DE FØRSTE TO MINUTTER PÅ Cyklusstien. 4 @ MINUTTER PÅ EN Cykelsti. 4 @ MINUTTER PÅ EN Cykelsti. 4 @ >> MINUTTER PÅ EN Cykelsti. 4 @ >> Reporter: MINUTTER I EN Cykelsti. 4 @ >> Reporter: ONEMINUTE PÅ EN Cykelsti. 4 @ >> Reporter: ET MINUTTER PÅ EN Cyklussti. 4 @ >> Reporter: ET AF TEMAINMINUTERNE PÅ EN Cyklussti. 4 @ >> Reporter: ET AF DE STØRSTE >> Reporter: ET AF DE STØRSTE >> Reporter: ET AF DE STØRSTE PROBLEMER >> Reporter: ET AF DE STØRSTE PROBLEMER ER >> Reporter: ET AF DE STØRSTE PROBLEMER ER BILER >> Reporter: ET AF DE STØRSTE PROBLEMER ER BILER BLOK >> Reporter: ET AF DE STØRSTE PROBLEMER ER BILER BLOK BIKEPROBLEMER ER BILER BLOK BIKEPROBLEMER ER BILER BLOK Cykel LANESPROBLEMER ER BILER BLOK Cykel LANES GLCHLPROBLEMS ER BLOK BLOK BLOK BLOCK LOCK GLCHL BLOCK LOCK THE BLOCKLST THE GLCHL BLOCK LOCK IS THE GLCHL BLOCK LOCK CICYCLE ROADS ARE BILS BLOCK CICCCLE GEARS GLCHL THE CICCY PADH ISLANES GLCHL THE CICCYLE PATH ISLANES GLCHL BIKLY

Uafhængig låst. Jeg har ikke permanent blokeret. Jeg er ikke permanent blokeret.

Jeg kører ikke kun permanent. Jeg kører ikke kun permanent. Jeg kører IKKE PERMANENTT LÅST.

JEG KØRER IKKE OGSÅ EN Cykel. KØR IKKE IKKE EN Cykel. KØR IKKE IKKE EN Cykel LANEI KØR IKKE EN Cykel HER Cykel HER Cykel HER. >> LANG HER. >> Reporter: LANE HER. >> Reporter: HER INLANE. >> Reporter: IN D.C., LANE HER. >> Reporter: IN D.C., THELANE HER. >> Reporter: I DC, LOVEN >> Reporter: I DC, LOVEN >> Reporter: I DC, LOVEN SAGER >> Reporter: I DC, LOVEN SIGER >> Reporter: I DC, LOVEN SIGER DET ER >> Reporter: I DC, LOVEN ER ULOVLIG >> Reporter: I DC, LOVEN, DET ER ULOVLIG FOR >> Reporter: I DC ER LOVEN, DET ER ULOVLIG FOR BILER >> Reporter: I DC, SAG LOVEN DET ER ULOVLIGT FOR BILER TOSAYS DET ER ULOVLIGT FOR BILER TOSAYS DET ER ULOVLIGT FOR AT STOPE BILER SIG, DET ER ULOVLIGT FOR AT STOPE BILER DET ER ULOVLIGT FOR BILER STOPPER ELLER STOPPER DET ER ULOVLIGT FOR BILER ILLUSTRATION, STAND ELLER PARLEGAY STOP INSAYS ER DET ULOVLIGT AT STOPE BILER, STAND ELLER PARKERING I ANYSTOP, STAND ELLER PARK I ANYSTOP, STAND ELLER PARKERING PÅ ALLE PORSIONSTOP, STAND ELLER PARK I ALLE DELE AF STOP, STAND ELLER PARK I EN DEL AF STOP, STAND ELLER PARK I HVER DEL AF EN Cykelstop, stå eller parkere i enhver del af et cykel.

STOP, STÅ ELLER PARKER I EN DEL AF EN Cykel. 4 @ DEL AF ET Cykel. 4 @ DEL AF ET Cykel. 4 @ UDVENDELSE AF EN Cykelsti. 4 @ OG DEL AF EN Cykel. 4 @ OG NÅR FØRERENS DEL AF EN Cykel. 4 @ OG NÅR FØREREN SUDDENLY DEL I EN Cykelsti. 4 @ OG HVIS KØRERE SUDDENLY PULLLAND-KØRERE SVERIGT TRÆKER, HVIS KØRERE FLYTTIGT FLYTTER IND, OG NÅR KØRERE TRYGGER I DENNE PATHER, PÅ DEN PULSKE PERSONLIGE @ I disse stier, SOMMER 4 @ CYKLISTER DISSE VEJER, SOMMER 4 @ CYKLISTER PÅ DENNE MÅDE, SOMMER 4 @ CYCLISTER PÅ DENNE MÅDE, SOMMER 4 @ CYCLISTER ER PÅ DENNE WEGLIS, DU ER ENDAN SOM NOCYCLISTS BLIV MED NOCYCLISTS BLIV VENSTRE UDEN VALGMULIGHEDER Cyklister OPHOLD UDEN VALGMULIGHEDER BLIV TOCYCLISTER UDEN VALGMULIGHEDER UDEN VALGMULIGHEDER UDEN BETEGNELSER TIL MULIGHEDER TIL TRAFIK.TRAFFIK.TRAFFIK. >> TRAFIK. >> UNGDOMSTRAFIK. >> DU KAN TRAFIK. >> DU KAN SE TRAFIK. >> DU KAN SE DENNE STRAFIK. >> DU KAN SE DENNE BILLEDER. >> DU KAN FÅ DENNE BIL >> DU KAN FÅ DENNE BIL >> DU KAN FÅ DENNE BIL IM4 @ PATIENT >> DU KAN FÅ DENNE BIL IM4 @ PATIENT MED >> DU KAN FÅ DENNE BIL MED IM4 @ PATIENT> DU KAN SE DENNE BIL IM4 @ PATIENT MED DRIVE4 @ R >> DU KAN SE DENNE BIL IM4 @ PATIENT MED DRIVE4 @ R IIM4 @ PATIENT MED DRIVE4 @ R IIM4 @ PATIENT MED DRIVE4 @ RI FRONTIM4 @ PATIENT MED DRIVE4 @ RI FRONT OFIM4 @ PATIENT MED KØRSEL4 @ RI FRONT FOR DIG4 @ PATIENT MED KØRSEL4 @ RI VÆRER FORFRA DIG4 @ PATIENT MED DRIVE4 @ RI VÆRER FORFRA DIG4 @ PATIENT MED DRIVE4 @ RI foran dig for langsomt FORSIDEN FOR DIG FOR langsomt foran dig og for langsom foran dig og KUN FOR langsom og lige kørt foran dig for langsom og kun kørt for langsomt foran dig og Køres kun af føreren.

Køres kun af føreren. >> FØRER. >> Reporter: DRIVER. >> Reporter: ANDDRIVER. >> Reporter: OG ITDRIVER. >> Reporter: OG DET ER DRIVER. >> Reporter: OG DET ER DET >> Reporter: OG DET ER >> Reporter: OG DET ER DET ABRUPT >> Reporter: OG DET ER DETTE FRA MIX >> Reporter: OG DET ER DEN ABRUPTE BLANDING AF >> Reporter: OG DET ER DETTE BLANDET AF BILER >> Reporter: OG DET ER DETTE BLANDET AF BILER MED >> Reporter: OG DET ER BLANDET AF BILER MED Cykler, BLANDET AF BILER MED Cykler, BLANDET AF BILER MED Cykler i samme trafikmix af biler med cykler i cykler MIX af biler med cykler i samme trafik MIX af biler med cykler i samme trafikvej blandet fra biler til transport af biler til blandet transport af biler til kørsel af biler, der endelig kan forårsage på samme trafik DET SAMME TRAFIK-LANE, DER I sidste ende kan forårsage problemer.

KAN ENDELIG FORÅRSAGE PROBLEMER. KAN ENDELIG FORÅRSAGE PROBLEMER. ASCAN ER ENDELIGE PROBLEMER.

DA FORCAN ENDELIG FORÅRSAGET PROBLEMER. OM DET KAN ENDELIG FORÅRSAGE PROBLEMER. MOSTCAN FORÅR endelig problemer.

TIL DE MEST FARLIGE STRETCHAS FOR DE FARLIGSTE STRETCHAS TIL DEN FARLIGSTE STRETCH OFAS TIL DEN FARLIGSTE STRETCH OFAS TIL DEN MEST FARLIGE STRETCH AF GADER INAS FOR DE FARLIGE STRETCHAS I 4. STRASSE AF STRASSEN, I FANGEN 4 AF STRASSEN GADE, DCSTRASS I 4STRASSE, AF DE FARLIGE STRETCHAS I 4STRASSE DC, TIM 4 @ STRETCH OF STRASSEN I DC, TIM 4 @ BABATZSTRETCH OF STRASSEN I DC, TIM 4 @ BABATZ CANSTRETCH OF GADER I DC, TIM 4 @ BABATZ KAN SIGE GADER I DC, TIM 4 @ BABATZ KAN SIGE DU GADER I DC, TIM 4 @ BABATZ KAN FORTÆLLE DIG, GAD RUTE I DC, TIM 4 @ BABATZ KAN FORTÆLLE DIG THEBABATZ KAN FORTÆLLE DIG, AT DET ER THEBABATZ KAN fortælle dig DET ER THE OMRÅDE ABABATZ KAN FÅ DIG, DET ER DER DU ER, DET ER OMRÅDET, HVOR HEBABATZ GÅR TIL DIG, DET ER DET OMRÅDE, HVOR HEBABATZ KAN FORTÆLLE DIG, DET ER HAN, DET ER, HAN SAGER BA OMRÅDET, HVOR HAN HAR HANS Uheld. OMRÅDE, HVOR HAN HAN HAR ULYKKE, OMRÅDE, HVOR HAN HAR UHELDET. DET ER, HVOR HAN HAR HANS ULYGE.

På dette område havde han sin ulykke. Han havde sin ulykke på disse 12 områder. I DISSE 12 BLOCKTINGER HADDE han sin ulykke.

Det er disse 12 blokke, der er disse 12 blokke, der er disse 12 blokke, dette omgivende område, disse 12 blokke, der omgiver disse 12 blokke, der omgiver enheden, disse 12 blokke, der omgiver U-gaden, der befinder sig lige rundt om OMKRING U-STRAETS GANG TIL NORDEN OG OMGANG U-GATENS GANG TIL NORD- OG SYD. TIL NORD OG SYD. TIL NORD OG SYD.

I NORD OG SYD. I TRE NORD OG SYD. OM tre år mod nord og syd.

KØRER I NORD OG SYD I TRE ÅR. FØRERSTRUCK TRE ÅR I TRE ÅR, FØRERSTRUCK TRE ÅR, FØRERSTRUCK 68IN TRE ÅR, FØRERSTRUCK 68 FØRERSTRUCK I TRE ÅR, FØRERSTRUCK 68 CYCLISTER OG I TRE ÅR FØRERSTRUCK OG 68 FØRER DRUCK STRUCK OG 68 FØRERSTRUCK FØRERSTRUCK 6568 CYKLISTER OG YDERLIGERE 6568 CYCLISTER OG YDERLIGERE 65 FODGANGER 68 Cyklister og Yderligere 65 Fodgængere her, fodgænger her, fodgænger her. FODGANGERNE HER.

cykel skiftende kabel

De blandede fodgængere her. MIX AF FODGANGER HER. BLANDINGEN AF KØRETJENERE HER.

BLANDINGEN AF TRAFIKBETINGELSER FODGANGER HER. BLANDINGEN AF TRAFIKFRIHJÆLP 4 @ BLANDINGEN AF TRAFIKSYGDOMME 4 @ BLANDINGEN AF TRAFIKFREMGANGSMÅL 4 @ OG BLANDINGEN AF TRAFISKE DISEMPTIONER 4 @ OG NATTELIV MIX AF TRAFIKRETNINGER 4 @ OG NATTLIV AKTIVITETER MIX AF TRAFFIK NATTLIV I OMRÅDET OG NATTLIV I OMRÅDET KRAFT OG NATTLIV PÅ OMRÅDET GØR DET KANNVÆRDIGT OG NATTID I OMRÅDET DELTAGER GØR SÆRLIGT GØR FARLIGE DELTAGERE. >> FARLIGT. >> FARLIGT. >> MEN DU ER FARLIG. >> MEN DU ER OGSÅ FARLIG. >> MEN DU ER OGSÅ FARLIG. >> MEN DE ER OGSÅ MANGE FARLIGE. >> MEN DU HAR OGSÅ MANGE FARLIGE. >> MEN DU HAR OGSÅ MYE 4 @ >> MEN DU HAR OGSÅ MYE 4 @ >> MEN DU HAR OGSÅ MYE 4 @ RIDE >> MEN DU HAR OGSÅ MYE 4 @ RIDE HAIL >> MEN DU HAR OGSÅ MEGET 4 @ RIDE HAIL KØRETØJER >> MEN DE HAR OGSÅ MANGE 4 @ RIDE HAIL KØRETØJER OG >> MEN DU HAR OGSÅ MANGE 4 @ RIDE HAIL KØRETØJER OG DU >> MEN DU HAR OGSÅ MANGE 4 @ RIDE HAIL KØRETØJER OG DE HAVERIDE HAIL KØRETØJER OG DE HAVERIDE HAIL KØRETØJER DE HAR 4 @ PÅVIRKEDE HAIL KØRETØJER OG DE HAR 4 @ PÅVIRKEDE HAIL KØRETØJER, OG DU HAR 4 @ PÅVIRKET HAIL KØRETØJER, OG DU HAR 4 @ AFFEKT HAILELVERS PÅVÆRKET 4 @ REJSE I CARS4 @ PÅVÆRKTE PERSONER, DER REJSER I CARS4 @ PÅVÆRKEDE PERSONER, DER REJSER I CARS4 @ PÅVIRKEDE PERSONER, DER REJSER I BILER ELLER 4 @ PÅVÆRKTE PERSONER, DER KØRER I BILER4 ELLER KØRER I BILER.

I BILER ELLER Kører han biler. ALLIN-BILER ELLER KØRSELBILER. ALLE OFIN-BILER ELLER KØRSELBILER.

ALT FRA BILER ELLER KØRSELBILER. ALLE DISSE STUFFINBILER ELLER KØRSELBILER. ALLE DISSE PERSONLIGE FORBINDELSESBILER ELLER KØRSELBILER.

ALLE DETTE LÆNGSKOBLINGER PÅ ALLE MÆNGDSLÆNKER PÅ ALLE DISSE MÆNDLEDSKOBLINGER PÅ U STREET.U STREET.U STREET. >> U-STREET. >> Reporter: U STREET. >> Reporter: IU STRASSE. >> Reporter: I MUSTU STREET. >> Reporter: Jeg SKAL POINTU GADE. >> Reporter: JEG SKAL VISE >> Reporter: JEG SKAL VIS >> Reporter: JEG SKAL VEJLE DETTE >> Reporter: JEG HAR SOMME TIL INSTRUKT >> Reporter: JEG SKAL VIS, AT ENGANG CYKLISTER >> Reporter: I er nødt til at påpege, at SOMMER Cyklist og SOMMER Cyklist og SOMMER Cyklister og FODGÆNDER SOMMER cyklister og fodgængere KAN SÅND Cyklister og fodgængere KAN FORLØB SOMMER cyklister og fodgængere KAN ATTIDIGE cyklister og fodgængere HAR FOR ULYKTER.

Ulykker, ulykker. Vore ulykker. VORES KAMERAOPLYSNINGER.

VORES KAMERAER OPDAGEDE ULYKER. Vores kameraer fangede PEOPLEOUR KAMERAER FANGET PEOPLEOUR KAMERAER FANGET MENNESKER JAYWALKINGOUR KAMERAER PEOPLE fumlegængeri andour KAMERAER Fanget MENNESKER fumlegængeri OG PAYINGOUR KAMERAER MENNESKER fumlegængeri FANGET og betale MOREJAYWALKING og betale MOREJAYWALKING OG MERE ATTENTIONJAYWALKING NUMMER og mere opmærksomhed TOJAYWALKING NUMMER og mere opmærksomhed til THEIRJAYWALKING fakta og tal mere opmærksomhed TIL DINE MOBILTELEFONER OPMÆRKSOMHED TIL DINE MOBILTELEFONER SOM TIL DINE MOBILTELEFONER SOM OPMÆRKSOMHEDEN TIL DINE MOBILTELEFONER SOM GADEN. END GADEN. END GADEN.

Cyklister på vejen. CYKLISTER EVENTHAN VEJEN. Cyklister blæser også som vejen.

CYCLISTER SELV BLADER STOP TEGN SELV BLADER STOPPREITER SELV BLADER STOP SKILT CYKLISTER SELV BLUBBLE STOP SKILT OG CYCLISTER SELV BLOBBLE STOP SKILT OG RØDE CYKLISTER SELV BUBBLE STOP SIGNER OG RØDE LYS. MPDSIGNS OG RØDE LYS. MPD-EVENIGNER OG RØDE LYS.

MPD SELV HÅNDTEGN OG RØDT LYS. MPD OGSÅ AFSENDT OPGAVER OG RØDE LYS. MPD HANDLEDE SELV EN CYCLISTLICENS OG RØDE LYS.

MPD HAVDE ENCYCLIST HELT AMPD HADE ALENE EN CYCLIST TRANSMITTED AMPD HAD END EN CYCLIST LEVERET FAILINGCITATION SIDSTE ÅR FOR FAILCITATION SIDSTE ÅR FOR MISLAGT TOCITATION SENESTE ÅR FOR MISLIG CITERING GÅR I MÅRET GÅR . FOR AT HOLDE VEJEN. FOR AT GIVE MÅDEN.

VED GIV FREM. Vi giver stadig føreren. VI VIL GIVE DEN INHUREDE AF PRIORITET.

Vi ville fortsætte med at holde forfaderen. VI VIL FORTSAT VIDSTE FOR AT HOLDE slægten. Vi vil stadig vide, hvad vi stadig vil vide, hvad vi ellers vil vide, hvad er vi ellers vil vide, hvad DCWE stadig vil vide, hvad DC gør, vi vil stadig vide, hvad DC gør, vi ved stadig, hvad DC Gør disse gader sikre, hvad jævnstrøm gør for at gøre denne jævnstrøm for at gøre disse gader jævnstrøm for at gøre disse gader sikre gøre disse gader sikre for alle? GADER SIKKER FOR ALLE? GADER SIKKER FOR ALLE? DISTRIKTSGADER SIKKER FOR ALLE? Distriktsafdelinger GADER SIKKER FOR ALLE? Bezirk Abteilung OFDISTRICT DEPARTMENT OFDISTRICT DEPARTMENT OF TRANSPORTATIONDISTRICT Verkehrsministerium DIRECTORDISTRICT Verkehrsministerium DIREKTØR JEFFTRANSPORTATION DIREKTØR JEFFTRANSPORTATION DIREKTØR JEFF SAIDTRANSPORTATION DIREKTØR JEFF SAID DCTRANSPORTATION DIREKTØR JEFF SAID DC ALREADYTRANSPORTATION DIREKTØR JEFF SAID DC BEREITS HASTRANSPORTATION DIREKTØR JEFF SAID DC HAT BEREITS SOMESAID DC BEREITS SOMESAID DC HAT BEREITS Einige LÖSUNGENSAID DC HAT BEREITS EINIGE LÖSUNGEN INSAID DC HAT BEREITS EINIGE LÖSUNGEN I MINDSAID DC HAT BEREITS EINIGE LÖSUNGEN IM MIND TOSAID DC HAT BEREITS ETWAS LÖSUNGEN IM MIND TOSAID DC HAT BEREITS ETWAS LÖSUNG FORSIGTIG TIL AT ADRESSE BLOKEREDE Cykelbaner ALONGBLOCKED CYCCLE LANES ALONGBLOCKED CICCLE LANES LONG 14.thOCKOCKED CICCLE LANES ALONG 14. GADE. BLOKERET BICY CLE LANES LANGS 14. GADE. 4 @ 14. GADE. 4 @ 14. GADE. 4 @ 4 @ >> 14. GADE. 4 @ 4 @ >> SO14. GADE. 4 @ 4 @ >> SÅ FOR14. GADE. 4 @ 4 @ >> SÅ TIL DEN 14. GADE. 4 @ 4 @ >> SÅ TIL DCUSA14. GADE. 4 @ 4 @ >> SÅ TIL DCUSA ON14th Street. 4 @ 4 @ >> SÅ FOR DCUSA DEN 14. 4. @ >> SÅ FOR DCUSA DEN 14. 4. @ >> SÅ FOR DCUSA PÅ 14. GAD4 @ >> SÅ FOR DCUSA PÅ 14. GANG IN4 @ >> SÅ FOR DCUSA TIL 14. GAD I SÆRLIG4 @ >> SÅ TIL DCUSA PÅ 14. GAD I SÆRLIG WE4 @ >> SÅ TIL DCUSA I 14. GAD I SÆRLIGE VI ARESTREET SÆRLIGE VI ARESTREET SÆRLIG VI ER CREATINGSTREET I SÆRLIGE VI ER OPRETTELSE AF EN PICKUPSTREET SÆRLIGT VI SKABER EN PICKUP ANDSTREET SÆRLIG VI SKABER EN HAVNING OG DROP-OFFC GØR EN PICKUP OG DROP-OFFCREATING AF EN PICKUP OG DROP-OFF ZONECREING A PICKUP OG DROP-DROP DER SKABES EN HENTNINGS- OG AFSLUTNINGSZONE, HVOR DER ER METERZONE, DER ER METEREDZONE, DER DER ER METERED PARKINGZONE, DER DER ER METEREDE PARKERINGSTONE, DER DER ER METERED PARKERING TIL DER ER MERE, DER ER DER PARKERING FOR AT TILLADE DET PARKERING FOR AT TILLADE FOR DEN AKTIVITET PARKERING FOR AT TILLADE FOR, AT AKTIVITET PARKERING FOR AT TILLADE FOR, AT AKTIVITET HAR HENT. AKTIVITET FOR AT HANDLE. AKTIVITET FOR AT SKE.

WEAKTIVITET AT SKE. VI FORVENTER AT SKE. VI FORVENTER AT DEN AKTIVITET SKAL SKE.

VI FORVENTER AT DEN VILLE AKTIVITET SKAL SKE. VI FORVENTER, AT DER SKAL HENTE. VI FORVENTER, AT DER SKER INWE, FORVENTER, AT DER SKAL HENTE INWE, FORVENTER, AT DER SKAL HANDLE I DE, DE FORVENTER, AT DER SKAL HENTE I DEN KOMMENDE, FORVENTER, AT DER SKER I DE KOMMENDE MÅNEDER. DE MÅNEDER, DER KOMMER MÅNEDER. >> DE KOMMENDE MÅNEDER. >> Reporter: DE KOMMENDE MÅNEDER. >> Reporter: DE KOMMENDE MÅNEDER. >> Reporter: DISTRIKTET >> Reporter: DISTRIKTET >> Reporter: DISTRIKTET FOR NYESTE >> Reporter: DISTRIKTET FOR nylig BYGGET >> Reporter: DISTRIKTET FOR nylig BYGGET FLYDENDE >> Reporter: DISTRIKTET NYSTE BYGGENDE FLYTENDE BUSKLIGE BUSKENT FLYDENDE BUS ISLANDSKABET FLYTENDE BUS ØER NÆRSTE BYGGEDE FLYDENDE BUSØER NÆR 14.NYSTE BYGGEDE FLYDENDE BUSØER NÆR 14. OVERSIGT BYGGENDE NÆR 14. OVERSIGT OVERSIGT 14 14. OG U TIL SEPARAT CYCLISTSISLANDS NÆR 14. og U TIL SEPARAT CYCLISTER FROMISLANDS NÆR 14. og U TIL SEPARATE CYCLISTER FRA BUSESISLANDS NÆR 14. OG U TIL SEPARATE CycLISTER FRA BUSER ASSEPARATE CYCLISTER FRA BUS.

BUTWELL. MEN NOGENT. MEN NOGEN CYCLISTSVEL.

MEN NOGEN CYKLISTER SAYWELL. MEN NOGEN CYKLISTER SIGER HVID. MEN NOGEN CYKLISTER SIGER HVAD D.C. MEN NOEN CYKLISTER SIGER HVAD D.C. MEN NOEN CYKLISTER SIG HVAD D.C.

VIRKELIGT MEN NOGEN CYKLISTER SIGER HVAD D.C. VIRKELIG BEHOV, MEN NOE CYKLISTER SIG HVAD D.C.

VIRKELIG BEHOV ISBUT NOGEN CYCLISTER SIG HVAD D.C. VIRKELIG BEHOV ER MERE, MEN NOE CYCLISTER SIG HVAD D.C.

Virkelig behov IS MORE PROTECTEDREALLY BEHOV IS MORE PROTECTEDREALLY behov er mere beskyttet BIKEREALLY behov er mere beskyttet BIKE LANESREALLY behov er mere beskyttet cykelstier ORREALLY behov er mere beskyttet cykelstier ELLER PROTECTEDBIKE baner eller PROTECTEDBIKE LANES eller beskyttet FACILITIESBIKE LANES eller beskyttet FACILITETER ASBIKE LANES eller beskyttet FACILITETER SOM BIKEBANER ELLER BESKYTTEDE FACILITETER SOM DISTRIKTFACILITETER SOM DISTRIKTFACILITETER SOM DISTRIKTEN SOMMERFACILITETER SOM DISTRIKTEN SOMMER KALDER SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM SOM NÅR kalder.

SOMMER KALDER DEM. DER OPKALDER SOM SIDSTID. DER ER FYSIKALLE OPKALD DEM.

Der er fysiske BARRIERSTHERE er fysiske BARRIERSTHERE ER fysiske barrierer BETWEENTHERE er fysiske barrierer mellem athere er fysiske barrierer mellem A CYCLISTTHERE er fysiske barrierer mellem en cyklist andthere er fysiske barrierer mellem en cykelrytter og DRIVERS.BETWEEN En cykelrytter og DRIVERS.BETWEEN cyklist og chauffører.

MELLEM EN Cyklist og chauffører. Mens DC mellem en cyklist og chauffører.

Mens DC planlægger mellem en cyklist og chauffører.

Mens DC planlægger mellem en cyklist og chauffører.

Mens DC planlægger at tilføje en cyklist og chauffører.

Mens D.C. planlægger at tilføje samtidig med D.C.

Hudson River Greenway

PLANER TIL AT TILFØJES FORVHILE D.C. PLANER TIL AT TILFØJES FOR ENDAN D.C.

PLANER TIL AT TILFØJES FOR END 20 HVILKED D.C. PLANER TIL AT TILFØJES FOR END 20 MILJESMEDE D.C.

PLANER, DER TILFØJES I END 20 MILJERNE DC-PLANER, DER TILFØJES I 20 MILJER BESKYTTET END 20 MILER BESKYTTET END 20 MILER BESKYTTET LANESTHAN 20 MILER BESKYTTEDE BANER TOTTAN 20 MILER MED BESKYTTEDE LANER TIL THETAN 20 MILES LANGER AF BESKYTTEDE BANER TIL DE 11 MILETHAN 20 MILER AF BESKYTTEDE BANER TIL DE 11 MILE, DER 20 MILER AF BESKYTTEDE BANER TIL DE 11 MILE, DER ISLANER TIL DE 11 MIL, DER ISLANER TIL DE 11 MILE, DER ER ALDIDLIGE TIL DE 11 MILE, SOM ALT BANER TIL DE 11 MILE, DER ER ALDRE, BABATZLANES TIL DEN 11 MILE, DER ALTID ER, BABATZ SIGER SLANER TIL DEN 11 MILE, DER ER ALDRE, BABATZ SIGER DCALREADY EXIST, BABATZ SAGER DCALREADZ EXIST,

ER IKKE ALDRE, BABATZ SÆGER D.C. ER IKKE BYGNINGSFREDT, BABATZ Siger D.C.

BYGGER IKKE THEMALREADY EXTRA, BABATZ SÆGER D.C. BYGGER IKKE DET SELV allerede, BABATZ SÆGER D.C.

BYGGER DEM IKKE SÅ HURTIGT, IKKE BYGGER DEM SÅ HURTIGT, IKKE BYGGER DEM SÅ HURTIGT, LADER IKKE AT BYGGE DEM SOM HURTIGT, SOM ANDRE IKKE BYGGER DEM SÅ HURTIGT, SOM ANDET SÅ LIGE DEM SOM HURTIGT, SOM ANDRE BYER LIGE NEW, BYGGER IKKE DET SÅ HURTIGT, SOM ANDRE BYER LIGER NEW YORK. SOM ANDRE BYER LIGE NEW YORK. SOM ANDRE BYER LIGE NEW YORK.

DDOT'SAS ANDRE BYER LIGE NEW YORK. DDOTS SVAR? DDOTS SVAR? DDOTS SVAR? >> DDOTS SVAR? >> WEDDOTS SVAR? >> VI AREDDOTS SVAR? >> VI PRIORISERER DDOTS SVAR? >> VI PRIORITERER SIKKERHED >> VI PRIORITERER SIKKERHED >> VI PRIORITERER SIKKERHEDSFORANSTALTNINGER >> VI PRIORITERER SIKKERHEDSFORANSTALTNINGER SÅDAN >> VI ER SIKKER SIKKERHEDSBEHANDLING SOM BESKYTTELSES Cykelforanstaltninger SOM SÅ BESKYTTELSES Cykelfaciliteter. Cykelfaciliteter. Cykelfaciliteter. >> Cykelfaciliteter. >> Reporter: Cykelfaciliteter. >> Reporter: INBIKE-FACILITETER. >> Reporter: I THEBIKE-FACILITETER. >> Reporter: I SLUTTET, Cykelfaciliteter. >> Reporter: I SLUTTEN, BABATZ >> Reporter: I SLUTTEN, BABATZ >> Reporter: I SLUTTEN, BABATZ HOPES >> Reporter: I SLUTTEN, BABATZ HOPES WIDESPRE4 @ AD >> Reporter: I SLUTTEN, BABATZ HOPPER WIDESPRE4 @ AD ÆNDRINGER >> Reporter: I SLUTTEN BABATZ HOPPER WIDESPRE4 @ AD ÆNDRINGER KOMMEHOPER WIDESPRE4 @ AD ÆNDRINGER KOMMEHOPPER WIDESPRE4 @ AD ÆNDRINGER KOM QUICKHOPES WIDESPRE4 @ AD ÆNDRINGER HURTIG HURTIG ÆNDRINGER KOMMER Hurtigt til DC

VEJER. HURTIG TIL D.C.

VEJER. HURTIG TIL D.C.

VEJER. >> HURTIG TIL D.C.

VEJER. >> ALLQUICK TIL D.C.

VEJER. >> ALLE OFQUICK TIL D.C.

VEJER. >> HELE USQUICK TIL D.C.

VEJER. >> ALLE OS BEHOV

Viser Google maps cykelbaner?

DDOT'erCykelbaneprogramharbygget 94miles af cykelstieri distriktet siden 2001. I 2009 begyndte installationen at være beskyttetcykelstier(PBL'er), også kendt som Cycle Tracks eller adskiltcykelstier. Beskyttetcykelbaner harfysisk adskillelse mellem køretøjets rejse og køretøjetcykelbane.

Hej, velkommen tilbage til Gunner Channel, i denne artikel vil vi vise dig, hvordan du bruger Google Map til cykler. Tænd først GPS'en, og åbn derefter Google Map-applikationen på din mobiltelefon. Den blå markør er nu vores aktuelle placering. Indtast venligst din destination i boksen ovenfor, vi bruger Universal Studios Singapore som vores destination, klik på retningen nederst til højre på skærmen, standardruten til brug af biler er til offentlig brug Midler af transport som tog og bus.

Dette er menuen Bildelingsapplikation. To virksomheder, vi kan se lige nu, er Uber og Grab. Vi kan se flere muligheder som sæde, pris og ventetid.

Så kan vi booke direkte via google map, vælg den næste mulighed, der er til fods. Når denne artikel er færdig, er cykling ikke en mulighed i Singapore, så gåtur er den næste mulighed at bruge. Det tager os 2 timer og 9 minutter at gå til Universal Studio fra min nuværende placering.

Dette er, når vi går, men det ville være hurtigere, hvis vi cykler, når vi zoomer ind kan vi se ruten, den blå stiplede linje er hovedruten og den grå er den alternative rute, ok. Lad os begynde. Først skal jeg låse op for cyklen, da jeg bruger oBike, en af ​​cykeldelingsfaciliteterne i Singapore.

Du kan se, hvordan du bruger oBike i linket ovenfor. Jeg bruger normalt Cyclyck, når jeg bruger Google Maps eller spiller Pokemon Go. Cyclyck er virkelig nyttigt, fordi vi ikke konstant skal stoppe og tjekke mobil under cykling.

Let, let at bruge, holdbar og også overkommelig, det er derfor, jeg bruger Cyclcyk. Du kan tjekke detaljerne i Cyclyck i beskrivelsen nedenfor, jeg er nu klar til. Vi kan se, at når vi bevæger os, bevæger pilen sig også efter vores placering. Du kan også høre instruktionen om at flytte til højre eller venstre fra denne applikation.

cykelbalance

Universal Studios Singapore ligger på Sentosa Island. Så jeg er nødt til at finde en cykelpark og derefter fortsætte til fods. Fordi vi ikke kan bruge en cykel inden for Sentosa Island, skal du bare gå et par meter væk ArrivedYes, endelig ankommet til Universal Studios Singapore.

Det er alt sammen med Google Map Tutorial for Bicycle, du kan efterlade en kommentar nedenfor, hvis du har yderligere spørgsmål Glem ikke at kunne lide og abonnere på vores kanal, tak !!!

Hvor kan jeg cykle i DC?

Gå tilGoogle kortapp-søgning efter det område eller rute, du vil se på. Klik påKortSkriv symbol nær øverste højre hjørne af skærmen. Vælg 'Cykling”Under“KortDetaljer'26. maj 2020

Hvor er cykelbaner typisk placeret?

ID.C.område, er der en bred vifte afcykelstier, der byder på udendørs eventyr - lige fra brolagt og let til stenet og anstrengende - for både seriøse og amatørcyklister.
...
  • Chesapeake og Ohio Canal.
  • Sugarloaf Mountain.
  • Sligo Creek Trail.
  • MacArthur BoulevardCykelSti.
  • Capital Crescent Trail.
  • Metropolitan Branch Trail.

Er det sikkert at cykle i DC?

Der er ingen regler om, at cyklister skal bruge encykelbane, når en er tilvejebragt. Grahsler siger, at det er den sikreste måde at køre i midten af ​​banenridetilcykel i D.C.når der ikke er encykelbane. Når de er på farten, skal cyklister følge trafiklovene og skalridemed trafik.11.07.2014

Er der cykelbaner i DC?

Takket være en udvidelse af antallet af beskyttedecykelstier, tilføje adgang til Capital Bikeshare og nye bestræbelser på at fremmecykelsikkerhed for grundskoleeleverD.C.er et af de bedste steder at ride encykeli Nordamerika ifølge en undersøgelse foretaget af acyklingadvokatgruppe.12.06.2020

Hvilken hastighed er cyklen på Google Maps?

HvadFartGør detGoogle kortBrug til cykling?Google kortantager en standardbevægelsefartcirka 16 km / t (10 mph) uanset længden af ​​din rejse.25. maj 2021

Er det ulovligt at cykle uden hjelm i DC?

Loven foreskriver, at ryttere under 16 år skal bære enhjelmmens du cykler i District of Columbia. Loven kræver også, at børn under 16 år bærer enhjelmhvornårridningen scooter, skateboard, slæde, coaster, legetøjskøretøj eller lignende udstyr.

Kan du få en DUI på en cykel i DC?

Overvej dig selv med varsel. WUSA rapporterer, atD.C.Appelretten har fastslået, at berusetcykelrytterekanblive opkrævet for kørsel under påvirkning.25. apr 2010

Er cykelbaner altid markeret?

Cykelstier(US) eller cyklusbaner(UK) er typer cykelveje (cykelstier) medbanerkun på kørebanen for cyklister. I USA er en udpegetcykelbane(1988 MUTCD) eller klasse II bikeway (Caltrans) eraltid markeretaf en solid hvid stribe på fortovet og er til 'fortrinsvis brug' af cyklister.

Er cykelbaner eksklusive?

Cykelstierudpege eneksklusivplads til cyklister ved brug af fortovsmarkeringer og valgfri skilte. ENcykelbaneligger direkte ved siden af ​​motorkøretøjsrejserbanerog følger samme retning som motorkøretøjstrafik.

Hvor mange miles af cykelstier er der i DC?

DDOT's Bicycle Lane-program har bygget 89 miles af cykelstier i distriktet siden 2001. Fra og med 2009 begyndte agenturet at installere beskyttede cykelstier, også kendt som Cycle Tracks eller adskilte cykelstier, og der er fra og med 2019 20 miles af disse faciliteter.

Hvad er cykelruterne i Washington DC?

Uanset om du er på udkig efter en afslappende tur, pendlerute til arbejde eller bare går ud på ærinder, introducerer den brugervenlige Washington, DC Bicycle Map dig til distriktets omfattende cykelnetværk af cykelstier, nye Capital Bikeshare-stationer, cykelbaner , cykelruter, stier og sikkerhedsoplysninger.

Hvornår begyndte DDOT at bygge cykelbaner?

DDOT's Bicycle Lane-program har bygget 200 km cykelbaner i distriktet siden 2001. I 2009 begyndte installationen på beskyttede cykelbaner (PBL'er), også kendt som cykelbaner eller adskilte cykelbaner. Beskyttede cykelbaner har fysisk adskillelse mellem køretøjets kørsel og cykelbanen.

Andre Spørgsmål I Denne Kategori

Cyklist kræft - hvordan løser vi det?

Får cyklister mere kræft? En ny undersøgelse fremmer den igangværende debat om de sundhedsmæssige risici ved cykling for mænd: Forskere fandt ud af, at cyklister, der cykler mere, kan have en højere risiko for prostatacancer, men ikke en større chance for infertilitet eller erektil dysfunktion.18 июл. 2014 г.

Hvor langt er for langt til at cykle til arbejde - pragmatiske løsninger

Hvor langt er for langt til at cykle til arbejde? Så for at besvare spørgsmålet 'hvor langt er det for langt at cykle til arbejde?' Jeg bliver nødt til at sige, at det stort set er op til dig, men 10 til 20 miles synes at være en rimelig afstand - mere end det, og det begynder at være for meget. Men der er altid undtagelser fra reglen, og det at være forberedt kan hjælpe. г.

Vægtcykling - bæredygtige løsninger

Er vægtløftning godt til cykling? Træningsmedlemskaber er dyre osv. Men vægttræning kan forbedre din cykelpræstation i høj grad. Løftevægte hjælper med at bevare muskelvolumen, når du bliver ældre, så du kan køre hurtigt og stærkt gennem årene. Ekstra styrke beskytter også mod skader. 8. juni 2017

Cykelfærdigheder - hvordan man adresserer

Hvad er de grundlæggende færdigheder i cykling? Disse fem vigtige cykelfærdigheder hjælper dig med at komme hurtigere og være mere sikker på vejen: BREMSE. Inden du bliver fanget i at blive hurtigere, skal du lære at stoppe sikkert, og det er mere kompliceret end bare at gribe fat i en af ​​dine bremsegreb. BALANCE. SKIFT. PEDALING. FALDENDE.22.05.2017

Cykelprodukter - almindelige spørgsmål

Er 30 minutters cykling om dagen nok? Cykling øger din udholdenhed på og af cyklen Når du træner på cyklen i mindst 30 minutter om dagen, vil du opbygge din kardiovaskulære og muskulære udholdenhed. Ved at gøre en konstant indsats, vil du bemærke en forbedring af din aerobe kapacitet, så du kan cykle længere eller på mere intense forlystelser.

Casual cykelsko - holdbare løsninger

Hvilke sko skal jeg bære til afslappet cykling? Anmeldelser af de bedste almindelige sko til cyklingNike Air Zoom Pegasus 35 løbesko. Sneakers er fremragende fodtøj til cykling. Fem Ti Freerider Pro cykelsko. Vans Old Skool Sneakers. Tommaso Milano komfortsko til mænd. Etnies Marana Skate Sko. New Balance 09v1 cykelsko til kvinder. Giro Rumble Vr MTB Shoes.23 dage. 2019 г.